Goed, KRISTALLEN
kristallen en edelstenen kunnen een heelzame werking hebben bij diverse ziektes en ziekte-aanduidingen en andere spirituele dingen....
Ikzelf heb voor PSORIASIS een groene avonturijn die ect perfect werkt om in elk geval de schilfering tegen te gaan van psoriasis (huidziekte met schilfervorming)
De pleegbroer van mijn vriendin heeft sinds kort ook psoriasis en zat met zijn handen in zijn haar want zijn hele handen zaten onder de ziekte.....niet kunnen brommeren en dat soort dingen.......
K heb voor hem dan ook door middel van een test een steen voor hem uitgezocht en ook hij moest een groene avonturijn hebben kreeg ik door van "boven".....
K heb voor hem een steen uitgezocht en gezuiverd en voor hem specifiek opgeladen met reiki energie.....wat wil het geval....na 2 dagen alleen nog een rooie huid en alle schilfervorming is verdwenen.....
De artsen van hem wisten niet meer wat ze hem moesten voorschrijven want niks leek te werken totdat ik hem die steen gegeven heb......
Wie heeft meer ervaringen met kristallen en dat soort dingen in de heling of om je beter te voelen.....
Oke tis geen vraag maar een algemeen kristallen topic.....
Groet,
Lauwrence
quote:Nou zelfs een klein kwartscristal heeft al een beetje invloed op je, en ik zou het niet durven zeggen, want het is bij ieder mens verschillend, de een word er rustig van kan er goed van slapen de ander verlicht zijn problemen er door, en verlicht zijn/haar pijn dus,
Op woensdag 21 mei 2003 21:41 schreef sangdrax het volgende:
quote:Mee eens......het kan invloed op je hebben maar hoeft niet....test het door je horloge een week niet te dragen en een week wel en kijk of je verschil merkt ondaks dat het kristal zo klein is heeft het in 9/10 gevallen wel degelijk een werking!
Op woensdag 21 mei 2003 21:44 schreef WiccaN-AmeL het volgende:[..]
Nou zelfs een klein kwartscristal heeft al een beetje invloed op je, en ik zou het niet durven zeggen, want het is bij ieder mens verschillend, de een word er rustig van kan er goed van slapen de ander verlicht zijn problemen er door, en verlicht zijn/haar pijn dus,
ja tis gewoon bij ieder mens verschillend
Groet,
Lauwrence
quote:graag gedaan
Op woensdag 21 mei 2003 21:52 schreef sangdrax het volgende:
dank
Tijger oog,
astma, angst,oogziekten, depressies, buikkramp, futloosheid, darmen, maag, gezichtsvermogen,
en houd negativiteit buiten huis.
Kweet wel dat voor mij een groene avonturijn en een rozekwarts zeer belangrijk voor me is!
Groet,
Lauwrence
[Dit bericht is gewijzigd door MUUS op 27-05-2003 18:46]
quote:Wat wil je weten
Op woensdag 21 mei 2003 22:39 schreef Cynix ® het volgende:
Wat een gezellig keuveltopic. Maar eeh, mag het nu weer over kristallen gaan?
quote:Jups laten we dat doen!
Op woensdag 21 mei 2003 22:39 schreef Cynix ® het volgende:
Wat een gezellig keuveltopic. Maar eeh, mag het nu weer over kristallen gaan?
als je veel achter je pc zit is een toermalijn wel goed...een grote...hij zal de energievelden die van de pc stralen absorberen zodat je niet met slechte energie geladen wordt.........(leek me een goeie aangezien ik dit nu via een pc invoer!
Groet,
Lauwrence
quote:Ik heb nu helemaal geen steen om of bij me pc liggen
Op woensdag 21 mei 2003 22:42 schreef cyberbull het volgende:[..]
Jups laten we dat doen!
:-)als je veel achter je pc zit is een toermalijn wel goed...een grote...hij zal de energievelden die van de pc stralen absorberen zodat je niet met slechte energie geladen wordt.........(leek me een goeie aangezien ik dit nu via een pc invoer!
Groet,
Lauwrence
quote:Hoezo dat dan??
Op donderdag 22 mei 2003 08:35 schreef DemonRage het volgende:
Moet je je huis eens bouwen op een brok graniet, dan ga je spoken zien
quote:Idd spookie laat um dat maar es uitleggen :-)
Op donderdag 22 mei 2003 08:35 schreef DemonRage het volgende:
Moet je je huis eens bouwen op een brok graniet, dan ga je spoken zien
quote:*heel erg eens zijn*
Op donderdag 22 mei 2003 08:37 schreef spookie het volgende:[..]
Hoezo dat dan??
Hóé werken die kristallen dan. Ik zag via trillingsfrequenties, maar hoe gaat dat dan verder? Psoriasis bijvoorbeeld, hoe werkt zo'n kristal nu dat het dat kan genezen, via welke pathway?
quote:Die steen altijd bij je dragen, in je jaszak op aan een ketting, maar als je die steen vast houd en je krijgt tintelingen in je hand dat is steen niet voor jou
Op donderdag 22 mei 2003 13:31 schreef Mobious het volgende:
1 vraag:Hóé werken die kristallen dan. Ik zag via trillingsfrequenties, maar hoe gaat dat dan verder? Psoriasis bijvoorbeeld, hoe werkt zo'n kristal nu dat het dat kan genezen, via welke pathway?
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 13:43 schreef spookie het volgende:[..]
Die steen altijd bij je dragen, in je jaszak op aan een ketting, maar als je die steen vast houd en je krijgt tintelingen in je hand dat is steen niet voor jou
quote:Pas op hoor anders worden we voor tortelduiven uitgemaakt
Op donderdag 22 mei 2003 14:16 schreef EggsTC het volgende:[..]
Werd ik gister ook al met wiccan-amel
quote:Hee, geen getortel tijdens je uitleg!
Op donderdag 22 mei 2003 13:43 schreef spookie het volgende:[..]
Die steen altijd bij je dragen, in je jaszak op aan een ketting, maar als je die steen vast houd en je krijgt tintelingen in je hand dat is steen niet voor jou
Ok, nu heb je uitgelegd hoe je het toepast. Dat is hetzelfde als dat iemand vraagt: "Hoe werkt een paracetamolletje?", je antwoord met: "Nou, je slikt het in met een glas water."
Maar ik zou graag willen weten hoe het werkt.
quote:Ik tortel niet
Op donderdag 22 mei 2003 15:12 schreef Mobious het volgende:[..]
Hee, geen getortel tijdens je uitleg!
Ok, nu heb je uitgelegd hoe je het toepast. Dat is hetzelfde als dat iemand vraagt: "Hoe werkt een paracetamolletje?", je antwoord met: "Nou, je slikt het in met een glas water."
hmm ik weet niet hoe ik je dat moet uitleggen eerlijk gezegd ik ken je niet persoonlijk..
quote:De werking van kristallen wordt veroorzaakt door vibraties die kristallen uitzenden en die dus door je lichaam worden opgenomen....voor meer informatie zou ik es gaan googlen :-)....ben nl op me werk en kan nu ff geen lappen tekst hier neerpleuren en dingen ecxact napluizen :-)
Op donderdag 22 mei 2003 15:12 schreef Mobious het volgende:[..]
Hee, geen getortel tijdens je uitleg!
Groet,
Lauwrence
quote:was iemand die dat niet gelezen had anders had die de vraag niet gesteld lijkt me
Op donderdag 22 mei 2003 16:57 schreef AxaliaN het volgende:
had ik al uitgelegd in dit topic
quote:Net zoals je verhalen hoort over een vijl onder je matras leggen tegen reuma omdat de metalen daar een goede invloed op zouden hebben zo werken kristallen ook met vibraties zoals in bovengaande voorbeeld beschreven!
Op donderdag 22 mei 2003 17:36 schreef -Pepe- het volgende:
waarom zouden de trillingen van een kristal zo byzonder zijnhet is ook gewoon maar materiaal hoor...je pen of een bureau heeft net zo veel trillingen, maar die draag je ook niet om je nek...
google maar es naar de werking van kristallen :-)
Blessings,
Lauwrence
"De healers/kristalmasters die adviseren zijn met hart en ziel geïnteresseerd in kristallen, mensen en moeder Aarde. Kristallen worden niet alleen als materie gezien, maar er wordt gecommuniceerd met hun inwezen en doel"
-dus het heeft niets met de steen te maken maar met zijn innerlijk
"Geactiveerde geneeskrachtige stenen werken bij alle klachten. Ook voor dieren. Denk aan hoofd-, nek-, rug-, maag- en gewrichtspijn. Slapeloosheid, allergie, nervositeit, depressiviteit, hart, enz. Vaak lossen klachten geheel op door de juiste geopende kristal"
-oftewel psychologische/stress-klachten, het idee is dus net als alle andere alternatieve helers; als je er maar aandacht aan geeft komt het goed.
op een andere pagina hebben ze het weer over hoeveel vlakken de mineralen hebben en wat voor heling dat weer geeft omdat"Alles uit de schepping bestaat uiteindelijk uit vijf unieke vormen, die samen deel uitmaken van de kubus van Metatron en d.m.v. deze heilige geometrie blijft de schepping in stand! " -ik weet genoeg
De kistjes zijn verkrijgbaar in Bergkristal, Amethist of Rozenkwarts en kosten € 75,- errug leuk zo'n prijsje voor mineraaltjes die je met veldwerk in spanje overal van de grond kunt rapen...
Lijkt me ook wel leuk !
En zo'n steen die niet goed bij je past he, die je dus tintelingen geeft...
Kan die niet juist heel fijn zijn op 'bepaalde' plaatsen..?
quote:placebo effect ? maakt niet uit hoor. ieder helend effect is prima.
Op woensdag 21 mei 2003 21:36 schreef cyberbull het volgende:kristallen en edelstenen kunnen een heelzame werking hebben bij diverse ziektes en ziekte-aanduidingen en andere spirituele dingen....
quote:wat doe je dan met die steen ? leg je die onder je kussen ofzo ?
Ikzelf heb voor PSORIASIS een groene avonturijn die ect perfect werkt om in elk geval de schilfering tegen te gaan van psoriasis (huidziekte met schilfervorming)
quote:van wie ? en hoe doe je dat ?
K heb voor hem dan ook door middel van een test een steen voor hem uitgezocht en ook hij moest een groene avonturijn hebben kreeg ik door van "boven".....
quote:top !
K heb voor hem een steen uitgezocht en gezuiverd en voor hem specifiek opgeladen met reiki energie.....wat wil het geval....na 2 dagen alleen nog een rooie huid en alle schilfervorming is verdwenen.....
quote:hebben de artsen al kontakt met je opgenomen ?
De artsen van hem wisten niet meer wat ze hem moesten voorschrijven want niks leek te werken totdat ik hem die steen gegeven heb......
quote:nee niks, maar ik ben dan ook niet ziek ofzo.
Wie heeft meer ervaringen met kristallen en dat soort dingen in de heling of om je beter te voelen.....
quote:interesting !
Oke tis geen vraag maar een algemeen kristallen topic.....
lees ook dit eens: http://www.skepdic.com/crystals.html
quote:Waarschijnlijk om geld te verdienen.
Op dinsdag 27 mei 2003 12:37 schreef Mereltje het volgende:
Ik heb zondag ook een test gedaan, allerlei stenen lagen in een cirkel en een vrouw ging met een pendel zwaaien terwijl haar hand boven mijn hand lag, uiteindelijk kwam de pendel bij een steen die op dat moment bij me pastte vertelde ze me. Ik heb die steen gekocht en ik moest hem dragen ter hoogte van mijn buik.. waarom is dat??
quote:Zo duur is zo'n steentje niet hoor en die test was gratis, ik ben benieuwd of het gaat werken
Op dinsdag 27 mei 2003 12:37 schreef ParAlien het volgende:[..]
Waarschijnlijk om geld te verdienen.
quote:Had ze zelf niet aan je verteld waar de steen voor zou moeten werken??
Op dinsdag 27 mei 2003 12:39 schreef Mereltje het volgende:[..]
Zo duur is zo'n steentje niet hoor en die test was gratis, ik ben benieuwd of het gaat werken
quote:Tuurlijk wel, ik heb er zelfs een papiertje bij gekregen over de werking van de steen (helemaal gratis), maar mijn vraag is waarom moet ik die steen ergens op mijn buik dragen, op je voorhoofd was helemaal goed, maar ja dat gaat me dan weer iets te ver...
Op dinsdag 27 mei 2003 12:43 schreef ParAlien het volgende:[..]
Had ze zelf niet aan je verteld waar de steen voor zou moeten werken??
quote:Nee sorry, ik heb de ballen verstand van stenen en hun mogelijke invloed op het menselijke lichaam/geest.
Op dinsdag 27 mei 2003 12:49 schreef Mereltje het volgende:[..]
Tuurlijk wel, ik heb er zelfs een papiertje bij gekregen over de werking van de steen (helemaal gratis), maar mijn vraag is waarom moet ik die steen ergens op mijn buik dragen, op je voorhoofd was helemaal goed, maar ja dat gaat me dan weer iets te ver...
Heb je hier nog wat zinnigs op te zeggen?
quote:omdat daar een chakra (energiepunt) zit waar je steentje op moet gaan werken. Of je hebt dat steentje gekregen voor je zelfvertrouwen, of voor in de slaapkamer ;-)
Op dinsdag 27 mei 2003 12:37 schreef Mereltje het volgende:
Ik heb die steen gekocht en ik moest hem dragen ter hoogte van mijn buik.. waarom is dat??
't Zou misschien ook voor evt. vrouwelijke probleempjes kunnen zijn, maar dan had je de link zelf wel gelegd denk ik
/edit; of op je voorhoofd? dan is het zelfvertrouwen, je 'wil' wordt geassocieerd met een energiepunt op je voorhoofd (je derde oog).
[Dit bericht is gewijzigd door The_Shining op 27-05-2003 13:02]
quote:Dit wordt bijna eng zeg.. De steen is trouwens Citrien, ik begreep al niet helemaal waarom ik juist deze steen kreeg, maar er wordt me wat duidelijk
Op dinsdag 27 mei 2003 12:54 schreef The_Shining het volgende:[..]
omdat daar een chakra (energiepunt) zit waar je steentje op moet gaan werken. Of je hebt dat steentje gekregen voor je zelfvertrouwen, of voor in de slaapkamer ;-)
daar wordt dat bepaalde energiepunt vaak mee geassocieerd.'t Zou misschien ook voor evt. vrouwelijke probleempjes kunnen zijn, maar dan had je de link zelf wel gelegd denk ik
/edit; of op je voorhoofd? dan is het zelfvertrouwen
overigens, voor iedereen die een steentje wil kopen. Check voor prijzen eerst op het internet, bestel via het internet als het kan. Vroeger kocht ik wel eens in van die new age winkeltjes, ik kwam er later pas achter dat ze meestal 5 -10x meer vragen voor een edelsteen. De betere alternatief genezer koopt in grote kwantiteit (dus goedkoper) en geeft je altijd uitleg.
Wat grappig zeg hij correspondeert met mijn sterrenbeeld (leeuw)
Corresponderende Sterrenbeelden:
Tweelingen, Leeuw en Boogschutter
quote:Nee draag de avonturijn gewoon in mijn broekzak en neem hem bij elke douchebeurt van mezelf mee om de steen ff vluchtig te reinigen tijdens douchen (k raad mensen aan die geen reiki hebben oid gewoon de standaard gewoontes te handhaven bij het reinigen van een steen ...werkt beter in dat geval)
Op donderdag 22 mei 2003 18:39 schreef Viola_Holt het volgende:
wat doe je dan met die steen ? leg je die onder je kussen ofzo ?
quote:Tja hoe leg ik dat uit ben veel op spiritueel gebied bezig en sta ook in contact met "boven" me gids geeft me aanwijzingen met dat soort dingen...
van wie ? en hoe doe je dat ?
Het testen van de steen gebeurt dmv stenen in je handen te houden en vragen welke steen voor die persoon geschikt is de arm die naar beneden wordt gedrukt is de juiste....zo kun je dus allerlei steen testen tot je de juiste hebt! (in mijn geval werkt vaak het vragen van mijn gids ook prima)
quote:LOL medische wereld wil alles medisch verklaard zien dat kan in dit geval nie dus denk dak lang kan wachten voor ik een arts krijg...Me eigen arts heeft wel als kanttekening de naam van steen meegenomen in zijn rapport en zei um bij andere mensen te adviseren! (dan nog kan het zijn dat ie niet werkt, ieder is anders!)
hebben de artsen al kontakt met je opgenomen ?
Blessings,
Lauwrence
quote:ik ga niet hier mijn ideeen over de werking van edelstenen zetten, maar waar het in het kort op neerkomt is dat er een wisselwerking is tussen jouw energie en de energie van een steentje. Of die jouw "negatieve" energie opzuigt, of misschien minder sterk wordt qua werking doordat jouw "negatieve" energie erdoor heen gaat ben ik nog niet helemaal uit, maar zie het gewoon als een schoonmaakactie. Dus af en toe een minuutje onder stromend (lauw, niet warm maar niet te koud) water per week of per maand moet je zelf weten. Leg hem dan ook eens een tijd in het zonlicht (citrien beter niet in het maanlicht).
Op dinsdag 27 mei 2003 13:19 schreef Mereltje het volgende:
Ik ben helemaal niet zo in dat wereldje, maar ben even op zoek gegaan op het internet. Waarom moet je de steen naar 12 uur ontladen?
Over waar je hem kan dragen, gebruik gewoon een pleister ik weet niet hoe groot je steentje is, kan vrij ongemakkelijk zitten lijkt mij. Misschien anders je broekzak, de energie vind toch wel een weg. Gewoon op sommige momenten van de dag in je hand houden is opzich ook prima.
quote:Dit beangstigd me een beetje. Nu is me uitgelegd dat er goede en kwade stenen zijn. Net zogoed als dat er stenen zijn die positieve energieën aanwenden zijn er ook stenen die energie zuigen. Ze veroorzaken vermoeidheid, stress, verminderde weerstand etc.
Op dinsdag 27 mei 2003 13:59 schreef The_Shining het volgende:[..]
Over waar je hem kan dragen, gebruik gewoon een pleister
ik weet niet hoe groot je steentje is, kan vrij ongemakkelijk zitten lijkt mij. Misschien anders je broekzak, de energie vind toch wel een weg. Gewoon op sommige momenten van de dag in je hand houden is opzich ook prima.
De stenen in de reguliere handel werken bij de ene persoon beter dan bij de andere, maar bijna altijd met positieve energie, dus de kans dat je hier een steen treft met negatieve energie is hier miniem.
Nu ben ik bang dat keienleggers het belang van stenen mbt tot genezing niet door hebben. Ik vind het aangenaam om met blote voeten over zogenaamde kinderhoofdjes te lopen (mijn ouders hebben ze in de achtertuin). Maar in veel van die keien zullen stenen/mineralen/kristallen verwerkt zijn met zgn negatieve energieën door mensen die het niet weten. Daarom ben ik over gegaan op het dragen van schoenen. (Je kan het ook merken als je eroverheen loopt, sommige stenen voelen "killer" dan anderen). Maar zal dit wel helpen? Als de (negatieve) energie toch wel zijn weg vindt, dan zullen schoenen dit niet kunnen verhelpen?
Wat moet ik dan doen? Zijn er speciale schoenen/inlegzolen of kan ik beter de kinderhoofdjes weg laten halen. Nu ben ik wel bang dat dit niet zal gaan, mijn ouders doen daar namelijk een beetje lachwekkend over (ik had ze zojuist aan de telefoon ). Of zijn er speciale anti-kristallen en hoeveel heb ik daarvan nodig en hoeveel van welke soort dan.
En als ik door de natuur loop, kan ik dan ook in aanraking komen met deze negatieve energieën? Ik denk van wel, aangezien er nog vele stenen in de natuur liggen, met vele ononderzochte eigenschappen.
En wat doet beton eigenlijk? Twee van mijn buitenmuren zijn van beton en ik weet niet of je zo'n muur wel eens hebt gezien, maar er zitten allemaal kleine kiezeltjes in? (We hebben gelukkig onze twee banken wel een stukje van de muur af staan).
quote:Heel erg bedankt voor de informatie
Op dinsdag 27 mei 2003 13:59 schreef The_Shining het volgende:[..]
ik ga ... etc.
quote:ik denk dat de topic-opener de goede richting aangeeft.
Op donderdag 22 mei 2003 13:31 schreef Mobious het volgende:
1 vraag:Hóé werken die kristallen dan. Ik zag via trillingsfrequenties, maar hoe gaat dat dan verder? Psoriasis bijvoorbeeld, hoe werkt zo'n kristal nu dat het dat kan genezen, via welke pathway?
trillingen ja, denk ik ook,
Ik denk ook dat de geometriche structuren (in het kristal) een enorme invloed hebben (op het energie-bewijstzijns-veld bijvoorbeeld) op de directe omgeving en ook op je biologische functies o.a.
quote:Moet ik dan denken (bij bijv. psoriasis) aan een verstoord bio-energetisch veld, waardoor mijn cellen niet meer lekker in het ritme lopen? Daardoor maakt mijn huid meer en sneller cellen aan dan normaal en op die manier heb ik psoriasis?
Op dinsdag 27 mei 2003 21:39 schreef M.ALTA het volgende:[..]
ik denk dat de topic-opener de goede richting aangeeft.
trillingen ja, denk ik ook,
Ik denk ook dat de geometriche structuren (in het kristal) een enorme invloed hebben (op het energie-bewijstzijns-veld bijvoorbeeld) op de directe omgeving en ook op je biologische functies o.a.
Dus kristallen helpen me dan om mijn cellen weer in het juiste ritme te laten lopen door hun eigen trillingen en daardoor zal de versnelde aanmaak van huidcellen afnemen?
Via welk medium wordt de trillingsfrequentie dan overgebracht naar mijn cellen? Gaat dit via bio-energetische veldstromen of moet ik meer denken aan Vrij Energie overdracht?
(ik snap nog steeds niet helemaal hoe het werkt, kan iemand me dit uitleggen?)
quote:kan ik niet zo uitleggen.
Op woensdag 28 mei 2003 10:58 schreef Mobious het volgende:[..]
Moet ik dan denken (bij bijv. psoriasis) aan een verstoord bio-energetisch veld, waardoor mijn cellen niet meer lekker in het ritme lopen? Daardoor maakt mijn huid meer en sneller cellen aan dan normaal en op die manier heb ik psoriasis?
quote:weet ik ook niet zo.
Dus kristallen helpen me dan om mijn cellen weer in het juiste ritme te laten lopen door hun eigen trillingen en daardoor zal de versnelde aanmaak van huidcellen afnemen?Via welk medium wordt de trillingsfrequentie dan overgebracht naar mijn cellen? Gaat dit via bio-energetische veldstromen of moet ik meer denken aan Vrij Energie overdracht? (ik snap nog steeds niet helemaal hoe het werkt, kan iemand me dit uitleggen?)
Vrije energie: Ja, als er een geestelijke connectie/aftapping gemaakt kan worden met de kristalstructuur, denk ik.
Hoe ? weet ik niet, ik heb alleen nog vage vermoedens.
[Dit bericht is gewijzigd door M.ALTA op 28-05-2003 22:10]
* heaven7 zit erg ver van "de bewoonde wereld"
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 14:58 schreef Mobious het volgende:
vragen[b]
quote:niet dat ik ze kan beantwoorden, maar waarom zou de negatieve energie van die steen zijn? (die in de tuin) Misschien is de energie wel niet van de steen, maar van die bepaalde plaats. Maar echt bescherming heb je er niet voor (omdat het zelden negatief is). Ik denk eerder aan olie en aardgas bij de 'negatieve' uitingen van energie. Er is genoeg informatie over te vinden, boeken en internet.
[b]Op woensdag 28 mei 2003 10:59[..]
nog meer vragen
Iedereen vind stranden toch zo geweldig? Zand is kwarts, je ligt dus op miljoenen mini bergkristalletjes (jaja technisch is een kristal een vorming).
En de mens werkt ook op andere manieren met kwarts, je computer bijvoorbeeld (oke, synthetisch dan).
quote:zoek gewoon op internet naar betrouwbare sites. Paar tips; bestel onder rembours (betalen aan de TPG) en lees ook wat sites over goede kwaliteit stenen. Je wilt geen bergkristallen bol en ontdekken dat het eigenlijk glas is of een vekleurde amethyst.
Op woensdag 28 mei 2003 17:21 schreef heaven7 het volgende:
Niemand weet een site waar je ze online (en zonder creditcard) kunt kopen?* heaven7 zit erg ver van "de bewoonde wereld"
Dan nog de prijs, online is goedkoper omdat je niet via via hoeft te kopen, dat scheelt altijd. De ene steen is duurder dan de andere omdat er minder van zijn, verkleuring, gewicht bepalen de waarde.
Bijvoorbeeld. .
quote:en wij mogen dat niet?
Op donderdag 29 mei 2003 12:42 schreef MUUS het volgende:
allemaal linkjes!
ff neuzen....
quote:Wijsneus.
Op vrijdag 30 mei 2003 13:25 schreef MacMeester het volgende:[..]
en wij mogen dat niet?
ff neuzen....
|
Forum Opties | |
---|---|