Oh ja weet iemand mischien een shop die Final fantasy VII verkoopt? Ben al zolang opzoek naar een pc versie. Maar kan hem nergens vinden. Ik wil hem zo graag. Me vrienden zeggen dat ik wat mis in me leven als ik hem nooit gespeeld heb. Heb hem vroeger ergens alleen het begin gespeeld en die scorpionmachine boss verslagen ofzo.
quote:Lik Sang is best wel handig hoor.. Je moet een PayPal account aanmaken. Dat is zegmaar een online bank waar je mee kan betalen. Je stort gewoon geld op het rekening nummer van PayPal en je vermeld je Transfer ID. Binnen 4 dagen staat het op je account en dan kun je gaan betalen. (Let op : de omwisselkoersen)
Op donderdag 21 augustus 2003 10:24 schreef Sikkie16 het volgende:
Ik ben opzoek naar een import gameshop die games verkopen zoals final fantasy: crystal chronicles en talesofsymphonia en viewtiful joe. Ik heb insidegamer geprobeerd maar ben daar 1 keer ff op geweest nu krijg ik alleen maar je bent banned van gameinsider. Dit krijg ik terwijl ik alleen maar een beetje heb rondgekeken voor 3 minuten. Is dat verboden ofzo op die site kijken? En van dat liksung snap ik niks van van die quickpay betalingsmethode want heb geen creditcard. Ik moet een betalings methode hebben die via giro/bank gaat.Oh ja weet iemand mischien een shop die Final fantasy VII verkoopt? Ben al zolang opzoek naar een pc versie. Maar kan hem nergens vinden. Ik wil hem zo graag. Me vrienden zeggen dat ik wat mis in me leven als ik hem nooit gespeeld heb. Heb hem vroeger ergens alleen het begin gespeeld en die scorpionmachine boss verslagen ofzo.
quote:Ik heb me bestelling nooit gekregen en me geld niet teruggekregen en ze reageerden niet op me e-mail..
Op woensdag 21 mei 2003 15:59 schreef HomerJ het volgende:
Naam winkel: GCshop
url: www.gcshop.nlAlgemene indruk: 8
Service: 7,2
Afhandeling bestelling: 9
Prijs: 9,5Ik heb er nu 6 keer wat bestelt 4 keer Gamecube spel 1x freeloader en 1x PC-spel
De prijs is erg goed, bv: Toen Metroid prime uitkomt was hij maar 42,50 en nog veel meer van zulke titels.
Je betaalt bij het verzenden 2¤ maar voor die 15-20 euro goedkoper is dat niks.
Goed forum, waar ze al je vragen snel beantwoorden.
Alleen niet te veel producent dus onbekende zal je er niet vinden.
Alleen spellen voor deze systemen:
Pc,
X-box
Gamecube
PS-2Grootste minpunt zijn goede spellen. Als je daar Zelda bestelt kunnen ze meestal niet aan alles voldoen. Daarom heb je soms hem 1 week later.
Maar ik vind het prima, en bestel daar vaak
Erg betrouwbaar
een 1 dus
quote:dat vind ik best vaag, zelf nog geen problemen met gcshop.nl gehad. Maar heb je nog een bankafschrift waar op staat dat je bedrag is overgemaakt naar ze? scan dit en stuur het naar ze op met een begeleidend emailtje
Op zondag 28 september 2003 17:06 schreef got.rice het volgende:[..]
Ik heb me bestelling nooit gekregen en me geld niet teruggekregen en ze reageerden niet op me e-mail..
een 1 dus
Site uiterlijk: 6
Site informatie: 9
Site informatie product: nvt
Service: 10
Assortiment: 10+
Afhandeling bestelling: 10
Betaalmogelijkheden: 10+
Prijs: 8
Ze zijn vriendelijk via de telefoon, reageren snel op een mail.
De site ziet er erg lelijk en onbetrouwbaar uit, dat is wel jammer.
Ze hebben een groot assortiment, ook oude games hebben ze (bv. Half-Life)
Je kan ook games al van te voren reserveren en de release datum staat er bij.
Ze hebben ook spaarpunten en als je veel bestelt kan je met die punten jawel....
gratis een product kopen met je punten.
Veder zijn de prijzen goedkoper dan in de winkel. (meestal wel, af en toe niet)
Er zijn zoveel betaalmogelijkheden dat het gewoon een 10+ van me krijgt. http://www.nlstore.nl/betalen.htm
En ze sturen een mailtje als het product is verzonden.
Ik ben zeer tevreden met nlstore.nl
Eindcijfer: 9,5
Cube besteld een paar dagen voor kerst. (volgens site aanwezig, hoefde niet te reserveren) Hoopte dat ie nog voor kerst aan zou komen. Okay.. dat gebeurde niet... maar da's nog begrijpelijk.
Begin januari nóg niks. Maar eens een mailtje gestuurd. Geen reaktie. Nog wat mailtjes gestuurd... en na een week of twee (wilde net maar eens gaan bellen
) kreeg ik een reaktie dat mijn bestelling omgezet was in een reservering omdat ze geen cubes meer hadden. Wél een excuus voor de late reaktie, geen excuus voor het zonder vragen omzetten van mijn bestelling.
Nouja... een kleine 4 weken na de bestelling had ik dan toch de cube binnen. Heb hem maar snel doorverkocht, want ik had er inmiddels al één in de winkel gehaald... Geen geduld meer... ![]()
Kortom: Kwaliteit is okay, verzending is okay, communicatie waardeloos. Ik had misschien meteen moeten/kunnen bellen, maar je mag toch verwachten dat een webshop ook op e-mail reageert?
Voor de duidelijkheid: Ik raad nedgame absoluut niet af... maar reken er wel op dat je goed een vinger aan de pols zult moeten houden van je bestelling!
quote:Regel een creditcard, een freeloader en bestel bij www.dvdboxoffice.com en bij www.dvdsoon.com . We hebben er een speciaal import topic voor.
Op donderdag 21 augustus 2003 10:24 schreef Sikkie16 het volgende:
Ik ben opzoek naar een import gameshop die games verkopen zoals final fantasy: crystal chronicles en talesofsymphonia en viewtiful joe. Ik heb insidegamer geprobeerd maar ben daar 1 keer ff op geweest nu krijg ik alleen maar je bent banned van gameinsider. Dit krijg ik terwijl ik alleen maar een beetje heb rondgekeken voor 3 minuten. Is dat verboden ofzo op die site kijken? En van dat liksung snap ik niks van van die quickpay betalingsmethode want heb geen creditcard. Ik moet een betalings methode hebben die via giro/bank gaat.Oh ja weet iemand mischien een shop die Final fantasy VII verkoopt? Ben al zolang opzoek naar een pc versie. Maar kan hem nergens vinden. Ik wil hem zo graag. Me vrienden zeggen dat ik wat mis in me leven als ik hem nooit gespeeld heb. Heb hem vroeger ergens alleen het begin gespeeld en die scorpionmachine boss verslagen ofzo.
En GCShop.nl iemand?
Verder koop ik ook gewoon op ebay!! Niets mis mee als de user veel positieve feedback heeft.
Bij Gamerelease heb ik nooit besteld, maar heb wel vervelende verhalen gehoord daarover.
Binnenkort eens een keer een game bestellen daar.
dat het op zijn minst 5 dagen duurt voordat je je spel hebt, maar play.com is 1 van de beste online winkels. Als je je spel niet binnen hebt gekregen dan sturen ze gewoon een nieuwe op, als je bijv een kapot hoesje krijgt dan stuur je het spel op en je kosten voor het opsturen worden vergoed en je krijgt een paar dagen later een nieuw spel thuisquote:Op donderdag 30 september 2004 07:08 schreef Klonk het volgende:
Hoe zijn de ervaringen met play.com, een spel wat ik wil kopen is daar wel erg goedkoop ,Collin Mc Rea 2005 voor 29 euro terwijl ie in Nederland zeker 15 euro meer kost, mis ik een addertje ?
ik bestel er alleen maar eigenlijk, of het moet opeens in nederland goedkoper zijnquote:Op donderdag 30 september 2004 11:45 schreef Klonk het volgende:
die paar dagen boeien me niet zoveel, die 15 euro wel.
Same here, soms heeft gcshop.nl ook wel leuke acties maar daar betaal je en verzendkosten en kosten voor het betalen met een creditcard. Vooral dat laatste snap ik echt niet. Dan maar iets langer wachten op de bestelling van play.com. Heb er nog nooit problemen mee gehad en heb er al heel wat gekocht de afgelopen 2 jaren.quote:Op donderdag 30 september 2004 12:35 schreef Tain het volgende:
[..]
ik bestel er alleen maar eigenlijk, of het moet opeens in nederland goedkoper zijn
Je betaalt bij GCshop voor de creditcard optie, omdat winkels dit aan Visa of MC moeten betalen. Met weinig marge is dit een dure optie dus voor een winkel.quote:Op donderdag 30 september 2004 12:43 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Same here, soms heeft gcshop.nl ook wel leuke acties maar daar betaal je en verzendkosten en kosten voor het betalen met een creditcard. Vooral dat laatste snap ik echt niet. Dan maar iets langer wachten op de bestelling van play.com. Heb er nog nooit problemen mee gehad en heb er al heel wat gekocht de afgelopen 2 jaren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |