Wacht jij op dat boutgevecht? Er komt nog een veel toffer gevecht, naja, dat vind ik danquote:Op donderdag 11 november 2004 11:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Eindelijk is het dan zover...
Het gevecht waar we allemaal op gewacht hebben...
NARUTO
vs
SASUKE
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet toch ook dat Sasuke in Taijutsu superieur is aan Naruto. De enige reden dat hij hem daar niet mee afmaakt is volgens mij omdat hij dan teveel kracht moet gebruiken om die snelheid te behouden. Hij weet ook dat naruto z'n conditie, incasseringsvermogen en vermogen om langdurig dezelfde kracht te behouden veel groter is dan dat van hemzelf. Iets anders kan ik zo niet bedenkenquote:Op donderdag 11 november 2004 16:07 schreef P8 het volgende:
Hoe komt het dat naruto sasuke bij kan houden. Tijdens het chuunin examen, zag je dat sasuke dezelfde snelheid als Rock Lee had gekregen. Naruto heeft die snelheid lang niet. Waarom maakt sasuke naruto niet af met pure hand-to-hand combat?
quote:Op vrijdag 12 november 2004 00:43 schreef boyv het volgende:
[..]
Wacht jij op dat boutgevecht? Er komt nog een veel toffer gevecht, naja, dat vind ik dan.
Ja, dat er nog vele andere gave(re) gevechten komen doet niet af van het feit dat Sasuke vs. Naruto toch een gevecht is waar ik sinds de eerste aflevering op wacht heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij werd die pas één van mijn favorieten na die sentimentele aflevering dat die vraagt als kindje wat pijn is aan zijn tante.quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:00 schreef boyv het volgende:
De eerste aflevering met Gaara erin maakte hem meteen mijn favoriete character
tja de serie heet Naruto dus de held moet dan altijd maar het hardst groeien, eigenlijk zou het dus niet mogelijk zijn dat Naruto Sasuke uberhaupt kan bijhouden. Anders is heel die gehypte speed van Rock dus niks waard. En dat het om stamina te maken heeft lijkt me sterk, het gevecht heeft misschien net 1 minuut geduurd. Naruto wordt nu eigenlijk wel heel erg makkelijk sterk. nouja het is voor het verhaal hequote:Op donderdag 11 november 2004 16:07 schreef P8 het volgende:
Hoe komt het dat naruto sasuke bij kan houden. Tijdens het chuunin examen, zag je dat sasuke dezelfde snelheid als Rock Lee had gekregen. Naruto heeft die snelheid lang niet. Waarom maakt sasuke naruto niet af met pure hand-to-hand combat?
Ja de jounin-examens gedeelte was zeker het hoogtepunt van de serie tot nu toe. Hopelijk bereiken ze dat niveau snel weer.quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:04 schreef bateend het volgende:
hmmm... de stukjes van de jounin examens zijn tot nu de beste qua timing en scenes vind ik..
Hoeveel keer moet er nog gezegt worden dat dit niet mag. Ik wil dit topic ook graag open houden.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:34 schreef jboekel het volgende:
Naruto aflevering 113 RAW (de Saiyaman versie) nu in torrent hier:
http://www.saiyaman.info/(...)+113+RAW.avi.torrent
en direct download hier:
www.movieinc.nl/naruto
Zie daar.quote:Pa-Kua Chang or BaGuaZhang is the second of the "three sisters" of Neijia, or Internal Martial Arts (Kung Fu) practice.
quote:Nei jin, Wade-Giles: nei chin or Pinyin: nèi jìn, 內勁, is an internal power or coordination said to be acquired through the practise of Chinese martial arts.
Die was echt te flauwquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:34 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Wat is de titel/nummer van de aflevering waar Naruto &co kakashi stalken om zijn masker af te krijgen? Ik heb hem gedelete en ik wil hem terug
101quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:34 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Wat is de titel/nummer van de aflevering waar Naruto &co kakashi stalken om zijn masker af te krijgen? Ik heb hem gedelete en ik wil hem terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sold my Soul to Sony
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb de nieuwste codec voor windows media player. ik ga niet naruto in kazaa kijken ffsquote:Op zondag 9 januari 2005 13:47 schreef boyv het volgende:
Download het complete K-Lite Codec Pack, ruim 20 mb aan spul.
haha jij ben domquote:Op zondag 9 januari 2005 14:47 schreef P8 het volgende:
[..]
ik heb de nieuwste codec voor windows media player. ik ga niet naruto in kazaa kijken ffs
Nee het ligt aan je comp, ookal heb je de goede codec. Ik heb hem op een laptop gekeken en toen deed ie het wel. Een paar gasten op animesuki.com hadden hetzelfde probleem, het is gewoon vaag.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:33 schreef P8 het volgende:
jebus, hoe heb je dat ding aan de praat gekregen, bij mij doet ie het ook niet, terwijl ik volgens mij ook de goede codecs heb
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, als jij niet van te voren wilt weten wat je kunt verwachten dan raad ik je ook aan om de manga niet te gaan lezen![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:52 schreef Scarface_ het volgende:
Ik heb de laatse net gezien. Wie is die gast op 't laats?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |