SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sold my Soul to Sony
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb de nieuwste codec voor windows media player. ik ga niet naruto in kazaa kijken ffsquote:Op zondag 9 januari 2005 13:47 schreef boyv het volgende:
Download het complete K-Lite Codec Pack, ruim 20 mb aan spul.
haha jij ben domquote:Op zondag 9 januari 2005 14:47 schreef P8 het volgende:
[..]
ik heb de nieuwste codec voor windows media player. ik ga niet naruto in kazaa kijken ffs
Nee het ligt aan je comp, ookal heb je de goede codec. Ik heb hem op een laptop gekeken en toen deed ie het wel. Een paar gasten op animesuki.com hadden hetzelfde probleem, het is gewoon vaag.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:33 schreef P8 het volgende:
jebus, hoe heb je dat ding aan de praat gekregen, bij mij doet ie het ook niet, terwijl ik volgens mij ook de goede codecs heb
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, als jij niet van te voren wilt weten wat je kunt verwachten dan raad ik je ook aan om de manga niet te gaan lezen![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:52 schreef Scarface_ het volgende:
Ik heb de laatse net gezien. Wie is die gast op 't laats?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |