Op zich is het ongelooflijk dat een serie die hier niet uitgezonden word, of op dvd is uitgebracht zo bekend is........tenminste , ik ken redelijk wat mensen die naruto kijken zonder verder bekend te zijn met anime
ik ken deze serie niet, maar alsie een beetje serieus is, of iig een goed verhaal heeft ga ik m misschien wel bijelkaar sprokkelen
het is een beetje lastig uit te leggen, ik zou zeggen probeer eens een aflevering te kijken
-edit- ik geef het een dikke 9, dit is echt mijn favoriet
[Dit bericht is gewijzigd door ChaoZzZzz op 20-05-2003 23:49]
quote:ik raad hem je zeker aan.. tis niet kinderachtig, maar ook niet ontzettend serieus
Op dinsdag 20 mei 2003 23:51 schreef Pompiedom het volgende:
right, oke nou ik ben wel wat gewend van anime's kheb een behoorlijk aantal series compleet hier.
quote:vraagje ik zie in een episode list dat er 34 afleveringen zijn, maar ik zie overal maar tot ep 33 aangeboden worden, dus zijn het er nu 33 of 34??
Op dinsdag 20 mei 2003 23:52 schreef ChaoZzZzz het volgende:[..]
ik raad hem je zeker aan.. tis niet kinderachtig, maar ook niet ontzettend serieus
Op AnimeSuki.com staan momenteel 42 afleveringen. Zo ongeveer elke week komt er een nieuwe bij!
alleen jammer dat de chuunin exam saga slechtere animatie heeft dan de saga met zabuza.
ik zit elke week weer te wachten op nieuwe episodes.
behalve als ik weet dat et niet uitgezonden word =P
*wacht nu rustig tot et zaterdag is*
Episode 42 was wel heel vet. eindelijk goed lang gevecht
Sakura VS Ino had ik nooit verwacht.
naja, we zullen wel zien.
eerst volgende week weer een leuk gevecht (hoop ik)
Heh, ben wel benieuwd hoe Hinata (dat meisje wat op Naruto valt) uit de verf komt bij die gevechten. We hebben immers nog niet echt veel van haar mogen zien!
Maar het beste van de hele serie is: de soundtrack, echt gaven punkrock...
quote:Hinata kan volgens mij wel aardig vechten. kijk de opening maar. vecht ze ook wel aardig goed.:D
Op woensdag 30 juli 2003 21:45 schreef BobbyDrake het volgende:
Ja, is inderdaad jammer dat zij geen Chuunin meer worden en het maar een andere weer zullen moeten proberen. Maar goed, zo supersterk kwamen ze nu ook niet over. PLUS, nu zij twee uitgeschakeld zijn, kan de rivaliteit tussen Naruto en Sasuke een tikkie omhoog!!Heh, ben wel benieuwd hoe Hinata (dat meisje wat op Naruto valt) uit de verf komt bij die gevechten. We hebben immers nog niet echt veel van haar mogen zien!
quote:Haruka Kanata is zeker een geweldig nr.
Op donderdag 7 augustus 2003 00:12 schreef SONiCB00M het volgende:
1 ding moet ik toegeven.
Die title song is GEWELDIG! (sinds episode 26 dan that is)
Lekker stevige rock, haaa heerlijk. Ookal heeft de zanger wat moeite met het nummer
quote:Ook dat helemaal met je eens
Op donderdag 7 augustus 2003 14:08 schreef CloudStrife het volgende:
Ik vond de Ending theme van het eerste seizoen goed.
Wind d8 ik
Maarja kheb eigenlijk beetje spijt dat ik de manga heb gelezen (nu chapter 181), kweet nu te veel over Naruto
Duurde wel lang trouwens voor ep. 45 van AonE & ANBU .. k*t power outage
Aflevering 46 en verder zullen ook voorlopig wel war vertraging oplopen door de power outage. Mettertijd zullen ze natuurlijk wel weer bijtrekken, hopelijk zo snel mogelijk natuurlijk!
Vond aflevering 45 echter wel een beetje langdradig. Ik hoop dat ze dat niet te veel gaan doen.
Na Hajime No Ippo is Naruto toch wel mijn favo anime van het moment. Erg leuke humor er in, en cool verhaal.
Is af en toe wel een beetje langdradig, en dan zijn ze té lang op 1 lokatie enzo...dat is wel jammer. Ook is het niet echt briljant getekend ofzo,maar dit zal ook wel een lange serie worden dus dan is het al wat minder erg.
Ben erg benieuwd naar de komende episodes. Ik had #46 eigenlijk al binnen, maar toen ik zag dat ie van nogal slechte kwaliteit was, heb ik hem maar gewist en wacht ik wel een paar dagen om een betere versie te downloaden
Lees ik hierboven dat de eerste 3 nog niet eens repre. zijn voor wat er nog gaat komen, dus ik ben nu al enthousiast...!
maat van me heeft een stuk of 13 cd's met 3 afleveringen per stuk,
dus ongeveer 39. Als ik ze nu allemaal begin te kijken kom ik goed bij denk ik. (moet ff wachten per cd, hij heeft ze geleend en moet ze dus ook overbakken voor hemzelf, daarna kan ik pas lenen...)
Zo, effe een partij blij over die maand intermission zeg... op een gegeven moment wil je ook Naruto weer eens lekker bijdehand zien doen!
De fansub releases van Saiyaman zijn trouwens wel stukken beter geworden!
Helaas moet ik nu elke week wachten dus heb ik die manga ook maar gelezen tot chapter 195 in 2 dagen... Ook nu weer elke week wachten
p.s.
Weet iemand of er t-shirts ofzo van naruto (in het bijzonder van gaara) ergens te koop zijn ben fan geworden
Gelukkig komt de anime nu al aardig in de buurt van waar ik bij de manga ben gestopt!
ben ook al bij ep 46...ben de rest maar van kazaa aant halen aangezien ik ze nergens anders kan vinden
't coole aan deze anime is dat je echt mee kunt leven met de chars
'tzelfde heb ik met Hikaru No Go...gaat over een bordspel maar is echt geweldig om te zien
alleen...sommige stukken zijn wel heel lame getekend of 't is erg langdradig
al met al wel een zeer vermakelijke fansub ^^
Probeer ook eens de serie Fullmetal Alchemist
Dat zijn toch die geweldadige tekenfilms
waar jonge meisjes worden verkracht
door demonen met gigantische fallussen?
Kunnen ze tegenwoordig niks beters meer verzinnen,
dan vechtende poppetjes die elkaar de hersens inslaan
of plannen beramen om jonge schoolmieisjes
eens lekker te grazen te nemen?
offtopic
de film van Cowboy Bebop was trouwens best goed te doen
quote:En onder welke steen heb jij gelegen ?
Op zondag 28 december 2003 04:12 schreef Forumschorem het volgende:
Manga...Dat zijn toch die geweldadige tekenfilms
quote:thx ^^
Op zondag 28 december 2003 03:27 schreef BobbyDrake het volgende:
Voor alle legale anime torrents kun je je het beste wenden tot animesuki.com, daar kun je ook elke week de laatste Naruto episode downen.Probeer ook eens de serie Fullmetal Alchemist
quote:Weer zo iemand die begint de schreeuwen zonder dat deze ook maar weet waar hij/zij over praat. Noem eens een genre, ik zoek er zo een anime serie voor je bij. Zonder geweld of sex!
quote:Laat maar.. bij zulke personen dring je in 9 van de 10 gevallen toch niet door. Ook al laat je ze voorbeelden zien (digi charat, piano, filmpje animation runner kuromi etc)
Op zondag 28 december 2003 12:35 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Weer zo iemand die begint de schreeuwen zonder dat deze ook maar weet waar hij/zij over praat. Noem eens een genre, ik zoek er zo een anime serie voor je bij. Zonder geweld of sex!
quote:Manga is de naam voor de tekenstijl en de strips.
Maar dus niet elke Manga/Anime serie heeft er hentai in zitten.
iemand een ID waar ze te downen zijn?
quote:uuhh...inderdaad =\ 51-55 lijkt gewoon verdwenen.....vreemd. Volgens animesuki zijn er ook tracker problemen precies bij die eps..
Op maandag 29 december 2003 20:46 schreef enlightenedwizza het volgende:
klein probleempje...eps 51-55 zijn nergens te vinden
alle andere is geen probleemiemand een ID waar ze te downen zijn?
Het is dat ik zo'n ontzettend baggere upload heb (12 kb/s max), anders had ik ze vannacht wel even voor je online gegooid =\ Als het binnen een redelijke tijd echt niet lukt doe ik ze binnenkort wel even oversturen via mIRC ofzo ....mits je dat wilt dan uiteraard.
quote:Cloud&Bobby: thx, had ik al gekeken maar zijn der niet te downen
Op dinsdag 30 december 2003 00:17 schreef RTB het volgende:[..]
uuhh...inderdaad =\ 51-55 lijkt gewoon verdwenen.....vreemd. Volgens animesuki zijn er ook tracker problemen precies bij die eps..
Het is dat ik zo'n ontzettend baggere upload heb (12 kb/s max), anders had ik ze vannacht wel even voor je online gegooid =\ Als het binnen een redelijke tijd echt niet lukt doe ik ze binnenkort wel even oversturen via mIRC ofzo ....mits je dat wilt dan uiteraard.
RTB: toppie
geef me een seintje als ze online zijn, mIRC is ook geen probleem...alleen heb alleen van 't weekend tijd
stuur maar een mail naar enlightenedwizza[apenstaart]hotmail[punt]com
quote:ben ze al via kazaa aan 't halen...duurt alleen 19246 uur voordat ze binnen zijn
Op dinsdag 30 december 2003 21:05 schreef chiel2k het volgende:
Anders probeer je die eps toch gewoon via dc++ te downen ?
quote:shit, en ik heb pas tot ep 62 gezien
Op dinsdag 30 december 2003 21:58 schreef enlightenedwizza het volgende:[..]
ben ze al via kazaa aan 't halen...duurt alleen 19246 uur voordat ze binnen zijn
51 heb ik iig al, vanaf 60 ben ik ook al mee bezig
Komt een beetje vaak voor bij mij dat ik uiteindelijk veel meer ep's heb gezien dan gepland omdat ik telkens aan het eind van een ep de volgende moet zien
Daarom kijk ik nu ook gewoon een andere anime serie
Fullmetal Alchemist heet die. Niet zo goed als Naruto, maar best aardig op zich
quote:* enlightenedwizza downloaden gaat
Op donderdag 29 januari 2004 18:48 schreef Sietjuh het volgende:
Hebben jullie 68 al gezien? Zo niet... ga downloaden
Wel een redelijke episode... echt een aanloop naar een hoop gedoe
*note to self: download ANBU versie
quote:Die serie kijk ik ook elke week
Op woensdag 28 januari 2004 17:23 schreef Sietjuh het volgende:Fullmetal Alchemist heet die. Niet zo goed als Naruto, maar best aardig op zich
quote:Jawel, het is alleen niet zo goed als Naruto
Op zondag 1 februari 2004 01:54 schreef Pietjuh het volgende:
Hunter X Hunter is toch ook beetje te vergelijken met naruto?
Maar Naruto is echt een top serie. Alleen jammer dat er zo weinig sites in Nederland van zijn.
Ik ben zelf met zon site bezig, wordt erg groot in ieder geval
PS: Naruto roeleert zwaar.
quote:wil je ze ook zelf gaan rippen? of upload je de al bestaande en laat je iedereen downen?
Op zaterdag 14 februari 2004 14:29 schreef Daveurk het volgende:
(late reactie I know)Maar Naruto is echt een top serie. Alleen jammer dat er zo weinig sites in Nederland van zijn.
Ik ben zelf met zon site bezig, wordt erg groot in ieder geval
PS: Naruto roeleert zwaar.
quote:eigen bittorent server ja
Op zaterdag 14 februari 2004 17:11 schreef enlightenedwizza het volgende:[..]
wil je ze ook zelf gaan rippen? of upload je de al bestaande en laat je iedereen downen?
Dat is de/een vriendin van Gekkou Hayate. Gekkou Hayate was de scheidsrechter (die steeds moest hoesten) bij de voorrondes van de finale in de toren. Hij hoorde later het gesprek over het verbond tussen "Sand" en "Sound" en probeerde weg te komen, hij werd ingehaald door een special Jounin van the Sand en werd vermoord. Die meid met het paarse haar is van de Anbu, samen met haar kameraden vonden ze de dode Hayate, toen zei zij "I will avenge you, Gekkou Hayate".quote:Op woensdag 21 april 2004 11:47 schreef Mango-a-gogo het volgende:
Weet iemand wie dat wijf was met paarse haren is in epp 79? Kan me niet herinneren dat ik haar eerder heb gezien.
Geen spoilers aub, dan wil ik het niet weten..
Wow, een echte kenner hier..quote:Op donderdag 22 april 2004 14:07 schreef boyv het volgende:
[..]
Dat is de/een vriendin van Gekkou Hayate. Gekkou Hayate was de scheidsrechter (die steeds moest hoesten) bij de voorrondes van de finale in de toren. Hij hoorde later het gesprek over het verbond tussen "Sand" en "Sound" en probeerde weg te komen, hij werd ingehaald door een special Jounin van the Sand en werd vermoord. Die meid met het paarse haar is van de Anbu, samen met haar kameraden vonden ze de dode Hayate, toen zei zij "I will avenge you, Gekkou Hayate".
Goed genoeg??
kijk goed naar de subs en je had 't zelf ook kunnen wetenquote:Op vrijdag 23 april 2004 17:06 schreef Mango-a-gogo het volgende:
[..]
Wow, een echte kenner hier..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:31 schreef enlightenedwizza het volgende:Nog een spoiler, dit gaat alleen over de komende paar episodes, ik heb geen zin om nog meer te gaan typen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De manga lezen is trouwens ook niet verkeerd, het enige nadeel is dat je dan al weet wat er gaat gebeuren. Dat is eigenlijk ook weer een voordeel, want zo kijk je uit naar bepaalde stukken, daarnaast is de anime veel vetter en mooier dus maakt het niet echt uit of je al weet wat er gaat gebeuren of niet.
[ Bericht 1% gewijzigd door boyv op 24-04-2004 12:26:07 ]
Het was alweer een tijdje geleden dat ik die epp waarin hayate dood gaat heb gezien. Dus dat was ik allang vergeten.quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:31 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
kijk goed naar de subs en je had 't zelf ook kunnen weten
anyway:
Die film was toch alweer een tijdje uit in Japan?quote:Op zaterdag 24 april 2004 17:36 schreef Tribal_Souljah het volgende:
komt binnen kort ook een film in september
Weet ik nog zo net niet. Maar Naruto blijft leuk.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:43 schreef Mango-a-gogo het volgende:
Meester serie.![]()
Nog beter dan Rurouni Kenshin. (De OVA uitgezonderd dan)
Naruto is ontstaan door die Jutsu van de 4th, zo heb ik het tenminste begrepen. Ik heb geen ander idee hoe hij ontstaan zou zijn, want nergens wordt iets verteld over zijn (mogelijke) ouders ofzo.quote:Op maandag 26 april 2004 11:55 schreef Mango-a-gogo het volgende:
Hebben jullie nou nooit afgevraagd waar Naruto vandaan komt? De 4th hokage heeft de demon geseald, maar zou ie em dan niet sowieso in zijn eigen buik moeten sealen? Waarom neemt ie een baby mee en sealt ie de demon fox in de buik van een baby?
Wederom, als de uitleg hiervan een spoiler is reageer dan niet
De 4th gebruikt de seal methode van de 3rd waarin je jezelf opoffert om een geest te sealen. Dus niet 'zomaar een' seal methode zoals kakashi. Blijkbaar hoef je niet je eigen lichaam hiervoor te gebruiken, maar waar haalt ie opeens die baby vandaan om de demon in te sealen.quote:Op maandag 26 april 2004 12:24 schreef enlightenedwizza het volgende:
spoiler...mwa...'t is eigenlijk al in het verloop uitgelegd hoe...het waarom heb ik ook geen idee
sealen moet niet in je eigen lichaam, ook al doet de 4th dat wel
zie die seal die sasuke heeft gekregen van Kakashi van de curse die hij heeft gekregen van Orochimaru
Dat dacht ik dus ook. Lijkt me sterk dat de 4th eerst langs het weeshuis is gerend om een lichaam voor de seal te zoeken en deze te gebruiken om de demon in te sealen. Toch is dit niet geheel satisfying...quote:Op maandag 26 april 2004 15:02 schreef boyv het volgende:
[..]
Naruto is ontstaan door die Jutsu van de 4th, zo heb ik het tenminste begrepen. Ik heb geen ander idee hoe hij ontstaan zou zijn, want nergens wordt iets verteld over zijn (mogelijke) ouders ofzo.
Inderdaad, ik vond dit ook een beetje raar, maar mischien heeft de 4th er iemand op uit gestuurt om alvast een lichaam te halen..?quote:Op maandag 26 april 2004 18:44 schreef Mango-a-gogo het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Lijkt me sterk dat de 4th eerst langs het weeshuis is gerend om een lichaam voor de seal te zoeken en deze te gebruiken om de demon in te sealen. Toch is dit niet geheel satisfying...
don't give me any spoiler info!!!quote:Op maandag 3 mei 2004 13:55 schreef boyv het volgende:
Naruto lijkt veel op de wijlen broer van Tsunade ja, dat zie je later allemaal nog wel.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 08:48 schreef Rahl het volgende:
Iemand een http server?
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:46 schreef Gorro het volgende:
We hebben inderdaad besloten het bespreken van waar het te downloaden is niet toe te staan. Zie: [ Anime ] Scrapped Princess
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:21 schreef Glitch83 het volgende:
*Glitch83 gokt erop dat de 4th Hokage de vader is van Naruto. In ep 80, als Naruto in rouwkleding loopt en zn forehead protector om zn nek ipv hoofd lijkt ie er namelijk verdomd veel op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to Text-only Counterstrike.
You are in a dark, outdoor map.
> GO NORTH
You have been pwned by a grue
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door boyv op 08-05-2004 02:10:40 ]
Nee vind die begeleider het relaxed, weet alleen zijn naam even niet meerquote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:22 schreef boyv het volgende:
Pietjuh, je vindt vast Sasuke het vetst nu. Dat veranderd later wel, het verhaal wordt steeds uitgebreider etc..
thick browsquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:27 schreef Rahl het volgende:
Ik bij bij epi 51 en ik ben fan van Rock Lee![]()
geen problemen mee...je kan proberen je DivX, Xvid of whatever ze gebruiken updaten, maat van me heeft precies hetzelfdequote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:30 schreef Tenchu het volgende:
hebben jullie nou ook dat afleveringen 82 83 en 84 van slechte kwaliteit zijn? zowel van Anbu Aone als van Bakasan?
Bij mij zie je alles zo slecht dat het niet meer te volgen is...![]()
of komt dat door suprnova?
weet iemand dan welke codecs ik moet hebben? want ik ben volgens mij toch best wel up to date...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:08 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
geen problemen mee...je kan proberen je DivX, Xvid of whatever ze gebruiken updaten, maat van me heeft precies hetzelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
Even een spoiler:quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:47 schreef Sudo het volgende:
Ook wel woest dat er niet echt zwakke of vervelende characters in zitten, elk character heeft wel een zeker nut of een bijdrage en de focus van welk character naast Naruto in de spotlight staat of het 'coolst' is veranderd ook ongeveer om de zoveel episodes, waardoor je toch voor iedereen in de serie wel respect hebt.
Vanaf ep 82 zijn ze geencodeerd met de nieuwste Xvidquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:40 schreef Tenchu het volgende:
[..]
weet iemand dan welke codecs ik moet hebben? want ik ben volgens mij toch best wel up to date...
yup, de modjes willen het alleen niet...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:20 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ok,maar dit is legaal
toch?
Waar denk je dat ik et over heb?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:09 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik heb hey over de 2de ova niet de eerste!
Je vergeet dat de Konoha Jounin van een zeer hoog niveau zijn. Konoha is een van de sterkste Hidden Villages. Je zag hoe makkelijk al die Sand Jounin werden afgemaakt. Bovendien heeft dat dorp in de special geeneens een leider die zich een Kage kan noemen, laat staan dat de Jounin sterk zijn.quote:Op zondag 30 mei 2004 00:02 schreef Pietjuh het volgende:
Zo net naruto jump festa 2004 gezien.
Opzich best grappige special, alleen kan me niet voorstellen dat die ene gast jounin is geweest zeg! Wat een zwakkeling
Ja, het is veel verder. Er komen een heleboel toffe gevechten met heel veel onverwachte dingen in voor.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:29 schreef Pietjuh het volgende:
Verhaal van de manga is zeker al veel verder dan waar ze nu met de anime zijn?
...quote:Op zondag 30 mei 2004 18:58 schreef s0k het volgende:
Vind het eigenlijk best jammer dat de outfits nooit veranderen van de characterswant dat pakkie van Naruto zelf is me toch een potje lelijk
Lekker boeiend ookquote:Op zondag 30 mei 2004 21:00 schreef s0k het volgende:
Hij moet maar eens gauw Chuunin worden, dan krijgt hij hopelijk wel een ander outfit
Trouwens, best opmerklijk iets; Naruto is zo westers als het maar kan itt de andere Characters. Hij heeft blond haar en blauwe ogen, en nog extreem rond ook. Terwijl Sasuke een beetje spleet ogen heeft, en netzoals de rest, zwarte ogen.
naja..lekker lijp ook
Actie niet perse, ik ken zelf hele goede anime waar bijna geen actie in voorkomt, bijvoorbeeld .hack//sign en haibane renmeiquote:Op maandag 31 mei 2004 00:30 schreef Sudo het volgende:
Een heleboel manga/anime characters zijn vrij tot erg westers.Best wel gek eigenlijk misschien. Maar in manga kunnen beesten vaak ook praten en mensen hun gezicht in de vreemste emoties draaien, dus eigenlijk doet het er ook niet toe enzo. En tsja, als je het over uiterlijk hebt, het zijn natuurlijk meestal wel een soort super mensen enzo omdat ze er zo puur uit zien. Sommigen hebben zelfs nog paars en groen haar enzoMaar er zijn er ook wel redelijk wat, vooral de wat minder kleurig getekenden, waar de characters er wat donkereder, maar het gaat met manga toch vooral om het verhala en actie
Ja Haibane Renmei! Sorry ik is fan :-) *trots op zijn volledige collectie Haibane Renmei met artbox en soundtrack*quote:Op maandag 31 mei 2004 10:44 schreef Pietjuh het volgende:
[..]
Actie niet perse, ik ken zelf hele goede anime waar bijna geen actie in voorkomt, bijvoorbeeld .hack//sign en haibane renmei
Vanavond of vannacht komt waarschijnlijk naruto 87 uit.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:55 schreef Rahl het volgende:
Wat is de laatste anime-aflevering tot nu toe dan? 85?
Zo ja, wanneer komt de volgende uit dan?
Sugoi!quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:10 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Ja Haibane Renmei! Sorry ik is fan :-) *trots op zijn volledige collectie Haibane Renmei met artbox en soundtrack*
quote:Op zondag 6 juni 2004 00:19 schreef VeX- het volgende:
Ben nu echt benieuwd welke kant het verhaal opgaat na chapter 218 gezien te hebben.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:03 schreef boyv het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
ik weet niet hoe( ben n00b) maar ik deel jouw spoiler mening in ieder geval welquote:Op maandag 14 juni 2004 00:48 schreef VeX- het volgende:
Je kan jou mening (over de manga) ook in spoilers doen.
Ikzelf vind naruto ook echt een goede serie, maar het is zeker niet mijn favoriet.quote:Op zondag 13 juni 2004 23:53 schreef MyImmortal het volgende:
finally found my favourite anime, ik zal niks vrijgeveen over de manga, die ligt te ver voor, ik mag denk ik ook niks zeggen of die spoilers kloppen ofniet toch?
Ikzelf vind naruto wel cooler dan sasuke. Ben ook benieuwd of we sakura nog beetje tegen gaan komen! Jireiya vind ik nog steeds een geweldig figuurquote:Op maandag 14 juni 2004 18:20 schreef MyImmortal het volgende:
Itachi in het verhaal introduceren is natuurlijk wel masterlijk, naar mijn mening een van de meest intrigerende characters(alhoewel ik een uchiha fan ben is mijn mening niet geheel objectief =P)
probeer www.narutochaos.com eens, hier kun je veel afleveringen downloaden, niet allemaal doen het, maar ik heb vanaf 12 tot 18 daarvandaan gehaald, moet de rest ook maar eens verder gaan downloaden.quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:22 schreef SubSun het volgende:
De laatste reactie is alweer een maand geleden, maar ik denk dat ik het beter hier kan vragen dan een nieuw topic te openen.
Zou iemand voor mij de afleveringen op dvd kunnen branden? Ik wil graag naruto kijken, maar ik kan geen links meer vinden van oudere afleveringen. Van de 1e 20 kan ik eigenlijk niks meer vinden, misschien wel verder.. ik heb niet verder gezocht
Helaas beschik ik ook niet over een snelle verbinding. Is er iemand die (alle) afleveringen op zijn/haar pc heeft staan en beschikt over een dvd-brander? (Liever op dvd dan op cd omdat het anders veel cds gaat kosten)
Het liefst zo ver mogelijk dus episode 1 t/m 90? Hoeft niet perse tot 90, de nieuwste episodes kan ik nog wel vinden op internet (duurt alleen erg lang voordat ik ze binnen heb). Liefst redelijke tot goede kwaliteit en met ondertiteling
Natuurlijk staat er een vergoeding tegenover
![]()
Ik heb alle Naruto AonE-ANBU (de beste fansubs) ep's op m'n hdd en ik heb ook een dvdbrander. Mail me.quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:22 schreef SubSun het volgende:
Helaas beschik ik ook niet over een snelle verbinding. Is er iemand die (alle) afleveringen op zijn/haar pc heeft staan en beschikt over een dvd-brander? (Liever op dvd dan op cd omdat het anders veel cds gaat kosten)
Het liefst zo ver mogelijk dus episode 1 t/m 90? Hoeft niet perse tot 90, de nieuwste episodes kan ik nog wel vinden op internet (duurt alleen erg lang voordat ik ze binnen heb). Liefst redelijke tot goede kwaliteit en met ondertiteling
Natuurlijk staat er een vergoeding tegenover
![]()
You got mailquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:17 schreef OphiOn het volgende:
[..]
Ik heb alle Naruto AonE-ANBU (de beste fansubs) ep's op m'n hdd en ik heb ook een dvdbrander. Mail me.![]()
Dat is erg jammer want 94 was behoorlijk goed.quote:Op maandag 9 augustus 2004 02:26 schreef BobbyDrake het volgende:
Ik vind Naruto de laatste tijd niet zo. Het is momenteel een beetje simpel met alleen de focus op Naruto. Ze mogen er van mij ook wel de laatste avonturen van Kakashi, Sasuke en Sakura tussendoor stoppen... dat houd het wat levendiger.
ik lees de manga al een behoorlijke tijd niet meer. maar ik weet wel dat de anime idd sneller vordert dan de manga. wat gaat er gebeuren op het moment dat de anime voorop loopt? Ben bang dat het netzo als dragonball Z enorm traag gaat worden. vanaf ep 30 ofzo begon het al een beetje trager te worden viel me op. Maarjah. ik moet elke keer weten wat er deze week gebeurt hequote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:38 schreef NaLiN het volgende:
nog een paar epi's en dan komt er een nieuw ninja team, dus voor de mieperts een lichtpuntje
de anime serie lijkt hard in te lopen op de manga.
Ik vond het meevallen. Ik kijk nog steeds, maar meer om te zien of ze binnenkort weer eens een beetje gaan opschieten met de verhaallijn. De dubbelaflevering 95-96 was mijns inziens teveel gevuld met flashbacks te we al veel te vaak gezien hadden. Daarnaast was het tekenwerk ook niet echt bijster op pijl.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:34 schreef OphiOn het volgende:
[..]
Dat is erg jammer want 94 was behoorlijk goed.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Oh ik was toch sterk onder de indruk dat die werden afgebroken doordat Konaha werd aangevallen. Wie zijn dan gepromoveerd tot Chuunin?
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Oh ik was toch sterk onder de indruk dat die werden afgebroken doordat Konaha werd aangevallen. Wie zijn dan gepromoveerd tot Chuunin?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:35 schreef boyv het volgende:
[..]Oke dank je voor de informatie, dat was me niet duidelijk geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:11 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
kleine gok: die word toch geopereerd en word weer helemaal beterquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:07 schreef Jebus het volgende:
Arme Rock Lee![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:35 schreef boyv het volgende:
[..]Vanaf dat punt vond ik het verhaal nogal wat minder worden, het wordt allemaal iets te voorspelbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Offtopic: is jouw avatar toevallig afkomstig uit een anime die HunterxHunter heet?Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:46 schreef VeX- het volgende:
[..]
Vanaf dat punt vond ik het verhaal nogal wat minder worden, het wordt allemaal iets te voorspelbaar.
Offtopic: is jouw avatar toevallig afkomstig uit een anime die HunterxHunter heet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die avatar komt uit HxH (plaatje = Shizuku)![]()
Het zal wel wachten worden op episode 100 voor er weer echt iets gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:02 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
kleine gok: die word toch geopereerd en word weer helemaal beter
tis wel weer ff wachten op wat actie, altijd dat langzame gedoe na een gevecht schiet niet op
Ja dat las ik ook laatst. Vond ik ook wel raar, vind niet dat ze zich gedragen als 12-jarigen. Al verklaart het wel waarom Naruto Jiryia een pervert hermit vind.quote:Op donderdag 2 september 2004 17:33 schreef Jebus het volgende:
hmmz ik lees net in die bio's dat sasuke en naruto enzo allemaal een jaar of 12 zijn. Ik dacht altijd dat ze een jaar of 17 warenLekker dan 12 jarige kinderen tegen elkaar to the death laten vechten
Ja deel 2... was best leuk maar toen de anime veel verder was dan de game vond ik het niet interessant meer, maar gelukkig komt deel 3 eraan.quote:Op donderdag 2 september 2004 18:18 schreef ASSpirine het volgende:
iemand de gamecube spel gekocht?
wel leuk om te weten dat je het ook niet kanquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:30 schreef MyImmortal het volgende:
sasuke blijft mijn favo character ook in eht spelletje
het was zeer duidelijk dat sasuke ver de betere wasquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:14 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wel leuk om te weten dat je het ook niet kan
Sasuke werd toch gekicked door Neji
Deel 3 bevat dacht ik, 3 à 4 nieuwe spelers
graphics is ong hetzelfde, vraag me af wat voor nieuwe elementen erbij zitten
wat versta jij onder, de betere?quote:Op zondag 5 september 2004 00:06 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
het was zeer duidelijk dat sasuke ver de betere was![]()
het was toen al best laat, het zou kunnen dat je toen al half aan het dromen was, ik weet toch zeker dat ik mijn chidori in jouw neji borst hebt geimplanteerdquote:Op zondag 5 september 2004 00:07 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wat versta jij onder, de betere?
het feit dat ik je haast iedere keer versloeg met wie je ook speelde (zelfs met die sissy sasuke)
betere
inderdaad maarre wat vonden jullie van de nieuwste ep?quote:Op zondag 5 september 2004 00:59 schreef ASSpirine het volgende:
zoals je al zei, het was best laat
jij was degene ana het dromen denk ik
had daarvoor nog een blikje redbull op, dusseh, ik was niet zo slaperig
enne, stop es met slowchatten, das vreselijk irritant
hou het eens ontopic
tjah, de nodige tussenvoegsels zijn altijd nodigquote:Op zondag 5 september 2004 01:01 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
inderdaad maarre wat vonden jullie van de nieuwste ep?
dat doet de xbox hier ookquote:Op donderdag 16 september 2004 18:21 schreef _Supreme het volgende:
ik heb die van anime-heaven... maar hij doet het niet!!
hoe kan dat?
hij wil gewoon niet afspelen. er blijft zwart beeld, en de secondeteller op nul
Je mag hier niet van zulke links plaatsen (en ga aub geen discussie aan met de mods want daaruit komt dat het toch niet mag).quote:Op donderdag 16 september 2004 17:54 schreef jboekel het volgende:
De volgende sites hebben Naruto 101 [A-H] online:
www.naruto-kun.com
www.narutomania.com
www.movieinc.nl/naruto
Bij alle 3 moet je registreren en hosten de Anbu, RAW en snelste speedsubber. Movieinc heeft de beste speeds (had 500 kb)
of je kunt torrents gebruiken @ www.animesuki.com
nou er is al wel hoop voor de toekomstquote:Op donderdag 16 september 2004 23:18 schreef boyv het volgende:
ps. wat een boutafleveringen de laatste tijd...
Volgens mij zijn ze gewoon ff aan het rekken zodat de Anime de Manga niet kan inhalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Trouwens:Hallo, het is een tekenfilm-figuur hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaara vs. Kimmaro gaat ownen gok ik.quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:52 schreef Jebus het volgende:
JA idd, maar Gaara is toch niet echt machtig? Tegen Naruto en gang misschien, maar tegen Kakashi en zo legt ie het al af. Doe mij maar OrochimaruAls hij zijn armen nu is ff snel fixed
kleine tip:quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:02 schreef OphiOn het volgende:
Weet iemand waar de anime nu is vergelijke met de manga? Ik wil graag de manga gaan lezen maar ik weet niet waar ik moet beginnen.
Wacht jij op dat boutgevecht? Er komt nog een veel toffer gevecht, naja, dat vind ik danquote:Op donderdag 11 november 2004 11:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Eindelijk is het dan zover...
Het gevecht waar we allemaal op gewacht hebben...
NARUTO
vs
SASUKE
![]()
![]()
![]()
Je ziet toch ook dat Sasuke in Taijutsu superieur is aan Naruto. De enige reden dat hij hem daar niet mee afmaakt is volgens mij omdat hij dan teveel kracht moet gebruiken om die snelheid te behouden. Hij weet ook dat naruto z'n conditie, incasseringsvermogen en vermogen om langdurig dezelfde kracht te behouden veel groter is dan dat van hemzelf. Iets anders kan ik zo niet bedenkenquote:Op donderdag 11 november 2004 16:07 schreef P8 het volgende:
Hoe komt het dat naruto sasuke bij kan houden. Tijdens het chuunin examen, zag je dat sasuke dezelfde snelheid als Rock Lee had gekregen. Naruto heeft die snelheid lang niet. Waarom maakt sasuke naruto niet af met pure hand-to-hand combat?
quote:Op vrijdag 12 november 2004 00:43 schreef boyv het volgende:
[..]
Wacht jij op dat boutgevecht? Er komt nog een veel toffer gevecht, naja, dat vind ik dan.
Ja, dat er nog vele andere gave(re) gevechten komen doet niet af van het feit dat Sasuke vs. Naruto toch een gevecht is waar ik sinds de eerste aflevering op wacht heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij werd die pas één van mijn favorieten na die sentimentele aflevering dat die vraagt als kindje wat pijn is aan zijn tante.quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:00 schreef boyv het volgende:
De eerste aflevering met Gaara erin maakte hem meteen mijn favoriete character
tja de serie heet Naruto dus de held moet dan altijd maar het hardst groeien, eigenlijk zou het dus niet mogelijk zijn dat Naruto Sasuke uberhaupt kan bijhouden. Anders is heel die gehypte speed van Rock dus niks waard. En dat het om stamina te maken heeft lijkt me sterk, het gevecht heeft misschien net 1 minuut geduurd. Naruto wordt nu eigenlijk wel heel erg makkelijk sterk. nouja het is voor het verhaal hequote:Op donderdag 11 november 2004 16:07 schreef P8 het volgende:
Hoe komt het dat naruto sasuke bij kan houden. Tijdens het chuunin examen, zag je dat sasuke dezelfde snelheid als Rock Lee had gekregen. Naruto heeft die snelheid lang niet. Waarom maakt sasuke naruto niet af met pure hand-to-hand combat?
Ja de jounin-examens gedeelte was zeker het hoogtepunt van de serie tot nu toe. Hopelijk bereiken ze dat niveau snel weer.quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:04 schreef bateend het volgende:
hmmm... de stukjes van de jounin examens zijn tot nu de beste qua timing en scenes vind ik..
Hoeveel keer moet er nog gezegt worden dat dit niet mag. Ik wil dit topic ook graag open houden.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:34 schreef jboekel het volgende:
Naruto aflevering 113 RAW (de Saiyaman versie) nu in torrent hier:
http://www.saiyaman.info/(...)+113+RAW.avi.torrent
en direct download hier:
www.movieinc.nl/naruto
Zie daar.quote:Pa-Kua Chang or BaGuaZhang is the second of the "three sisters" of Neijia, or Internal Martial Arts (Kung Fu) practice.
quote:Nei jin, Wade-Giles: nei chin or Pinyin: nèi jìn, 內勁, is an internal power or coordination said to be acquired through the practise of Chinese martial arts.
Die was echt te flauwquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:34 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Wat is de titel/nummer van de aflevering waar Naruto &co kakashi stalken om zijn masker af te krijgen? Ik heb hem gedelete en ik wil hem terug
101quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:34 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Wat is de titel/nummer van de aflevering waar Naruto &co kakashi stalken om zijn masker af te krijgen? Ik heb hem gedelete en ik wil hem terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sold my Soul to Sony
ik heb de nieuwste codec voor windows media player. ik ga niet naruto in kazaa kijken ffsquote:Op zondag 9 januari 2005 13:47 schreef boyv het volgende:
Download het complete K-Lite Codec Pack, ruim 20 mb aan spul.
haha jij ben domquote:Op zondag 9 januari 2005 14:47 schreef P8 het volgende:
[..]
ik heb de nieuwste codec voor windows media player. ik ga niet naruto in kazaa kijken ffs
Nee het ligt aan je comp, ookal heb je de goede codec. Ik heb hem op een laptop gekeken en toen deed ie het wel. Een paar gasten op animesuki.com hadden hetzelfde probleem, het is gewoon vaag.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:33 schreef P8 het volgende:
jebus, hoe heb je dat ding aan de praat gekregen, bij mij doet ie het ook niet, terwijl ik volgens mij ook de goede codecs heb
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, als jij niet van te voren wilt weten wat je kunt verwachten dan raad ik je ook aan om de manga niet te gaan lezen![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:52 schreef Scarface_ het volgende:
Ik heb de laatse net gezien. Wie is die gast op 't laats?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |