abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10650177
Ik hoor zeker wel in dit topic (ik wou dat het al anders was)
Ik heb net geen biscuitje maar een hele zak m&m's met pinda's leeggevr*
Moet volgens mij binnenkort ongesteld worden.

Oh ja Yppy mijn lengte is 1.76
en mijn BMI is op dit moment 28.

zaterdag 24 mei 2003 @ 18:28:25 #127
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10651141
m&m met pinda! Die heb ik ook op met mijn verjaardag, maar wel samen met m'n vriendje.

Ik heb de nieuwe gewichten bijgewerkt, maar in mijn wordbestandjes. Dus niet in de openingspost, anders blijf ik aanpassen.

Dank je hoofdmuts!

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 25 mei 2003 @ 01:33:42 #128
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_10660959
Yp, ik ben 1.74. BMI is vandaag, met 80 kg schoon aan de haak, 26.4 (en komt van 31.3). Het gaat de goede kant op

Oh, we houden hier toch wel een lijstje van gepromoveerde clubbers die na een te hoog BMI zich nu in het andere topic moeten melden? Een soort 'walk of fame' met Lurky als eretegel?

Of ik de cursus ga doen weet ik nog niet zeker, maar het is eigenlijk wel aanlokkelijk. Ook omdat het iets is wat ik heel erg parttime in allerlei landen kan doen. Joost mag immers weten waar we over twee jaar weer wonen. Aan de andere kant is het ook wel eng

zondag 25 mei 2003 @ 08:19:53 #129
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10662619
Dat enge is er vast snel af Gaoxing. Als je eenmaal een paar keer voor groepen hebt gestaan, is het niet eng meer. En je kunt dat werk bijna overal doen, dat is erg handig.
Bedankt voor je lengte.

Zo'n list of fame vind ik wel een leuk idee, nog meer meningen daarover? Die kunnen we dan in dit topic zetten. En nog meer naamideeën/voorstellen? Of een al genoemd voorstel dat supergoed is?

Jullie mogen vandaag niet het topic volposten, ik ben er pas vanavond weer.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_10663060
snik... ik ben weer ongeveer 1,5 kilo aangekomen
Ik weeg nu dus weer 66,5
Ik wil zooooo graag onder de 60 maar het lukt gewoon niet.
En daar kan ik zoooo kwaad om worden..!

Nou ja iedereen hier suc-6 verder en hoe zit t nou met dat Slank-de-zomer-in-topic???

Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
  Moderator zondag 25 mei 2003 @ 10:45:13 #131
5428 crew  miss_sly
pi_10663072
ik ben 1.65 en weeg nog steeds 75 kilo, want heb sinds de vakantie niet echt de motivatie gehad om verder te lijnen. Gelukkig ben ik ook niets aangekomen

Ik geloof dat mijn BMI nu ongeveer 27,5 is ofzo?

And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 25 mei 2003 @ 12:29:16 #132
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_10664366
Ik ga een weegschaal kopen! En dan ga ik ook meedoen!
Mn borsten zijn dan al kleiner, maar ik schommel nog te veel van gewicht. Gaat ook altijd direct aan mn benen zitte, dus dat merk je nogal snel!

En waarom wil ik afvallen... Al is het alleen maar om makkelijker broeken te kunnen kopen, want dat is dus echt een ramp!!!!

pi_10664399
ik doe nu niet meten en wegen om dat ik dus ergens anders ben blijven slapen en ik heb al ontbeten en zo misschien dat ik tussendoor nog wel eens de weegschaal erbij pak en anders volgende week zondag weer

Maar ik heb nu een broek aan van voor het lijnen
jeminee wat zit die los. hij blijft nog net op mijn heupen hangen maar ik kan er niet te vaak krom mee staan.
Ik moet eens een leuke riem of zo gaan kopen

pi_10665839
Hallo, hallo.. Ik ben hier al een tijdje niet meer geweest wegens druk, maar dat wil niet zeggen dat ik niet meer dieet. Ik zal zo snel mogelijk eens bijlezen enzo, maar ik kom nu even snel mijn nieuwe gewicht doorgeven voor het lijstje.

85,9kg Dat is een totaal gewichtverlies van 24, 5 kg sinds 21 september 2002, en een daling van mijn bmi van 40,6 naar 31,2. *best wel trots is*

Veel succes iedereen! Als ik het kan kunnen jullie het zeker.

pi_10670229
Oke, ik heb even snel heel de discussie doorgelezen, en ik kan me wel vinden in het opsplitsidee. Toen dit clubje begon was ik één van de zwaarste leden van de groep, en ik heb me nooit gestoord aan mensen als Lurky, die nu zowat de helft wegen van wat ik woog toen ik begon. Ik snap dat mensen van 68 kg soms heel graag 65 kg willen wegen. Ik heb moeilijkheden om het te snappen, dat wel, maar ik doe mijn best. Het is alleen niet altijd even makkelijk voor iemand die 50 kg moet verliezen om weer helemaal gezond te zijn. Maar over het algemeen heb ik daar, as said, niet ongelooflijk veel problemen mee gehad, ik kan me alleen beter inleven in mijn "zwaardere soortgenoten".

Waar ik me dan wel weer aan heb geërgerd is de manier waarop de slankeren onder ons komen verkondigen hoe afschuwelijk lelijk hun vette lompe lichaam is, terwijl ze heel goed weten dat anderen nog een stuk verder van huis zijn.. Als we in twee delen verdergaan, zal ik zeker nog het slankere deel volgen ook, maar ik heb het gevoel dat ik me dan meer tussen "lotgenoten" zou voelen, wat ik de laatste tijd een beetje kwijt was. En ik blijf hier nog wel een tijdje hangen, met mijn 8 als begincijfer. Maar aangezien het ooit een 11 was kom ik jullie misschien wel ooit opzoeken in de andere groep. Ik verwacht dan ook een welkomsfeest.

zondag 25 mei 2003 @ 19:45:00 #136
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10672138
quote:
Op zondag 25 mei 2003 10:43 schreef Shantee het volgende:
snik... ik ben weer ongeveer 1,5 kilo aangekomen
Ik weeg nu dus weer 66,5
Ik wil zooooo graag onder de 60 maar het lukt gewoon niet.
En daar kan ik zoooo kwaad om worden..!

Nou ja iedereen hier suc-6 verder en hoe zit t nou met dat Slank-de-zomer-in-topic???

Da's niet leuk! Weet je hoe het komt dat je bent aangekomen? Sommigen worden zwaarder als ze ongesteld moeten worden. Jij misschien ook wel.

Het Slank de zomer in (of een andere titel) wordt geopend als dit topic bijna vol is. Dan maken we dit topic samen vol.

quote:
Op zondag 25 mei 2003 10:45 schreef miss_sly het volgende:
ik ben 1.65 en weeg nog steeds 75 kilo, want heb sinds de vakantie niet echt de motivatie gehad om verder te lijnen. Gelukkig ben ik ook niets aangekomen

Ik geloof dat mijn BMI nu ongeveer 27,5 is ofzo?

Bedankt! Ik ga je lengte aanpassen.
Je BMI kunt je berekenen op www.overgewicht.nl
*OUD heilige*
  zondag 25 mei 2003 @ 19:47:05 #137
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10672176
quote:
Op zondag 25 mei 2003 12:29 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga een weegschaal kopen! En dan ga ik ook meedoen!
Leuk! Kunnen we ook doorposten in travel.

Broeken kopen is echt veeeel makkelijker als je slanker bent. Ik merk het steeds weer.

quote:
Op zondag 25 mei 2003 12:31 schreef Riann het volgende:
Ik moet eens een leuke riem of zo gaan kopen
Wat goed! Jij gaat ook hard! Laat je wel extra gaatjes maken in je riem? Anders is hij al snel te groot.
*OUD heilige*
  zondag 25 mei 2003 @ 19:49:16 #138
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10672210
quote:
Op zondag 25 mei 2003 17:48 schreef lilithu het volgende:
En ik blijf hier nog wel een tijdje hangen, met mijn 8 als begincijfer. Maar aangezien het ooit een 11 was kom ik jullie misschien wel ooit opzoeken in de andere groep. Ik verwacht dan ook een welkomsfeest.
Tuurlijk! Ik vind ook dat ze voor ieder van ons die verhuist een feestje moeten maken. Je mag gewoon in beide topics posten, maar je hebt hier dan idd meer 'gelijkgestemden'.
*OUD heilige*
pi_10672402
quote:
Op zondag 25 mei 2003 19:47 schreef YPPY het volgende:

[..]

Leuk! Kunnen we ook doorposten in travel.

Broeken kopen is echt veeeel makkelijker als je slanker bent. Ik merk het steeds weer.
[..]

Wat goed! Jij gaat ook hard! Laat je wel extra gaatjes maken in je riem? Anders is hij al snel te groot.

smam zei ook al eigenlijk moet je alles iets aan te kleine kant kopen
  maandag 26 mei 2003 @ 00:06:24 #140
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_10677347
Lilithu, je bent geweldig Echt heel knap, je blijft maar gewicht verliezen!
  maandag 26 mei 2003 @ 00:10:21 #141
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_10677406
quote:
Op zaterdag 24 mei 2003 18:28 schreef YPPY het volgende:
......maar wel samen met m'n vriendje.
Oh, een medeplichtige! Hoe gaat het met jouw lijnperikelen Yppy? Ben je na je verjaardag weer op gang gekomen?

Oh, en aangezien je vast toch niet genoeg te doen hebt : is het misschien ook een idee om het lijstje weer eens op te schonen? Scheelt weer denk-calorieën

maandag 26 mei 2003 @ 07:17:17 #142
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10679627
quote:
Op maandag 26 mei 2003 00:10 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Oh, een medeplichtige! Hoe gaat het met jouw lijnperikelen Yppy? Ben je na je verjaardag weer op gang gekomen?

Oh, en aangezien je vast toch niet genoeg te doen hebt : is het misschien ook een idee om het lijstje weer eens op te schonen? Scheelt weer denk-calorieën

Mijn verjaardag is weer voorbij. De weegschaal stond nu op 81, een kilo eraf dus. Maar dat is niet van één week. Ik ben vast vergeten me vorige week te melden. Het gaat dus nog steeds omlaag. Nog 1 kilo, dan mag ik weer mijn oude broeken passen. Net winkelen zo in mijn eigen kleren.

Ik twijfel nog wel wanneer ik mijn te grote kleren weg ga gooien. Het ligt nu ook maar in de kast te liggen en ruimte in te nemen. Natuurlijk wordt ik nooit meer zo zwaar, maar als herrinnering is het ook wel grappig. Hoe doen jullie dat als je al heel wat kilo's kwijt bent?

In het volgende topic post ik dat degenen die niet in topic XIX of XX gereageerd hebben, van de lijst verdwijnen. Dat ben ik nu aan het bijhouden. Over twee topics is de lijst dus weer korter.

*OUD heilige*
pi_10679682
quote:
Op maandag 26 mei 2003 07:17 schreef YPPY het volgende:

[..]

Ik twijfel nog wel wanneer ik mijn te grote kleren weg ga gooien. Het ligt nu ook maar in de kast te liggen en ruimte in te nemen. Natuurlijk wordt ik nooit meer zo zwaar, maar als herrinnering is het ook wel grappig. Hoe doen jullie dat als je al heel wat kilo's kwijt bent?

Ik had dus een hele kast vol kleren in maat 50. Dat was in het begin nog wel grappig, maar aangezien ik nu maat 44 heb komen er steeds maar kleren in een kleinere maat bij, en heb ik op een mooie dag gewoon alles in zakken geduwd en in een container voor oude kledij gepropt. Weg met die dingen. Al moet ik toegeven dat ik één broek heb gehouden, zodat ik later toch nog iets heb om aan te trekken voor mijn voor en na-foto's. En ik ben niet van plan om weer bij te komen, dus heb ik ook geen excuus om alles te houden.
  maandag 26 mei 2003 @ 08:48:28 #144
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_10680006
Ok ik ben een weekje bezig en heb me net gewogen.
Ik weeg nu 82 kilootjes.
ik had vrijdag ook al op de weegschaal gestaan en toen woog ik dat ook al. We hadden vrijdag visite en ik moet echt af gaan leren om een blokje kaas en een handje zoute pinda's te pakken. En het eten wat ook iets minder gezond dan de rest van de week. De rest van het weekend ging wel goed.
Ik heb in het begin van de week ook veel meer gedronken aan water, maar ik had donderdag bijna het gevoel alsof ik verzoop van al het water dat ik "moest" drinken. Normaal houd het bij 3 glaasje drinken op een dag wel op, dus dan is 1,5 tot 2 liter wel veel. Dus ik moet een beetje op mijn weekend dipje gaan letten...
Volgend weekend heb ik 2 verjaardagen (oma en zusje) en bij mijn familie is taart eten een goede gewoonte, dus bij mijn oma zal er zaterdag wel een stuk taart inmoeten en bij mijn zusje zondag zelfs 2, maar ik ga nu eindelijk eens weigeren. een stukje taart, maar dan ga ik wel zaterdagavond na oma's feestje een flink stuk fietsen.
En geen zoete drankjes, maar lekker water
En deze week ga ik vol goede moed weer verder. en let nog iets beter op mezelf...
pi_10680484
Update, 64 kilo na 5 dagen goed lijnen en een veel minder goed weekeinde Qua cm valt het een beetje tegen dit keer..

Mijn "voorfoto's" zijn weg Ik had foto's gemaakt van voor ik begon met lijnen en wilde dus gaan vergelijken maar mijn pc is een poos geleden opnieuw geinstalleerd en ik wilde de map waar die dingen instonden kopieren naar mijn vaders pc (om het later weer terug te kunnen kopieren) maar vriendjelief zei dat dat zoveel tijd kostte, dat hoefde niet want hij had ze allemaal in een zipfile staan.

Niet dus En de foto's van mijn pas overleden konijntje zijn dus ook weg, en ik kan ze niet eens opnieuw maken

* heaven7 luistert nooit meer naar anderen

pi_10680601
Laatste keer dat ik hier mijn gewicht post voor ik vertrek naar het seizoensslankploeg:
65,9
quote:
Op maandag 26 mei 2003 07:17 schreef YPPY het volgende:Ik twijfel nog wel wanneer ik mijn te grote kleren weg ga gooien. Hoe doen jullie dat als je al heel wat kilo's kwijt bent?
Net als met de te kleine kleding toen het eraan kwam: de tijdelijke modeartikelen naar de inzameling. De kwaliteitsstukken in vuilniszakken in mijn reiskoffers weggeborgen. Je kan ze ook bij je ouders opslaan als die eventueel groter behuisd zijn kwa berging.
Bij Blokker zijn van die vacuum-kleding/dekenzakken te koop. (gezien op Tellsell) Dan neemt het ook minder ruimte in.

Hoewel ik nooit meer wil aankomen zou ik door onvoorziene omstandigheden van gewicht kunnen veranderen en dan ineens voor extra kosten en tijdsverspilling aan winkelen te komen staan...
Zo heb ik nu mijn maat 44 XXL weer ingepakt en shop bij mezelf. Op een broek en een paar bh's na die ik een maandje terug kocht heb ik alle correcte kleding, zomeroutfits en ondergoed nog tot maat 38. Omdat ik in 4 jaar ben aangekomen was het niet zo lang bewaren en is ook de stijl van de snit niet drastisch veranderd. Op dit moment pas ik weer in maat 40 en L.
En raadt eens wat... Ik pas weer in mijn regenpak maar dat leg ik om heel andere reden weg.

Een hele fijne dieetweek allemaal en veel zonnepret op wandel-en-fietstochtjes door bos, duin en veld!

pi_10680681
Vanmorgen woog ik 66,0 kilo. Ben nu 7 dagen bezig met de Lovette pil en al 1,4 kilo afgevallen
En wat nog beter is..ik heb gewoon gesnoept en lasagna en friet met loempia gegeten!
Zou het dan toch echt aan de diane pil gelegen hebben??
pi_10680772
Wat naar Heaven, sterkte. Laten we, ondanks soms *#$%@ 'alles' kwijt te zijn, de zegeningen van dit digitale tijdperk maar blijven inzien: zonder computer bvb geen dieetclub. Toch?

Mijn foto's, voor en na komen van de zomer. Een voor-foto staat op internet, op schijf, op afdruk en op negatief. En zodra ik op de tuin ben zal ik in exact de zelfde pose onder de zelfde belichting op de zelfde plek poseren. Alleen nu met kruidenthee ipv een breezer.

maandag 26 mei 2003 @ 10:17:05 #149
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10681091
quote:
Op maandag 26 mei 2003 08:48 schreef Deepfreeze het volgende:
Ok ik ben een weekje bezig en heb me net gewogen.
Ik weeg nu 82 kilootjes.
Wat goed!
Reken er maar op dat het niet steeds zo snel gaat. De eerste weken gaan het hardste. Niet gaan balen dus als je het volgende week beter doet, maar je toch minder afvalt.
quote:
Op maandag 26 mei 2003 09:34 schreef heaven7 het volgende:
Niet dus En de foto's van mijn pas overleden konijntje zijn dus ook weg, en ik kan ze niet eens opnieuw maken

* heaven7 luistert nooit meer naar anderen

Wat balen. Dat is echt niet leuk. Is het nergens meer terug te vinden? Heb je niet iets gepost hier of gemaild naar iemand?
quote:
Op maandag 26 mei 2003 09:44 schreef Lurky het volgende:
Net als met de te kleine kleding toen het eraan kwam: de tijdelijke modeartikelen naar de inzameling. De kwaliteitsstukken in vuilniszakken in mijn reiskoffers weggeborgen. Je kan ze ook bij je ouders opslaan als die eventueel groter behuisd zijn kwa berging.
M'n moeder ziet me aankomen. Die is juist haar zolder aan het opruimen. Ik koop nooit echt dure kleren, daar ben ik te onhandig voor. Kwaliteitsstukken heb ik dus ook niet. Ik denk dat ik ook één broek bewaar voor de vergelijking volgend jaar. Dan doe ik de rest weg.

Lurky! Jij met een breezer!

*OUD heilige*
pi_10681285
Ik moet fff zeggen dat ik zwaar respect heb voor iedereem die nog steeds het dieeeten volhoud hier!!! Ga zo door!!!

Ik heb een vraagje... weet iemand hier hoeveel kcal je als vrouw zijnde nodig hebt?
Ik heb me eigen scheel gezocht op inet maar ik kan er geen wijs uit worden.
Een vriendin van mij zweert nl dat je het makkelijk kan redden met 800 kcal per dag maar dat lijkt mij veels te weinig...
Ik d8 dat je iets van 1200 kcal binnen moest krijgen per dag voor een gezonde voeding maar dat weet ik niet zeker? Iemand die dit weet? En misschien iemand die hier een url over heeft?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')