Oh ja Yppy mijn lengte is 1.76
en mijn BMI is op dit moment 28.
Ik heb de nieuwe gewichten bijgewerkt, maar in mijn wordbestandjes. Dus niet in de openingspost, anders blijf ik aanpassen.
Dank je hoofdmuts!
Oh, we houden hier toch wel een lijstje van gepromoveerde clubbers die na een te hoog BMI zich nu in het andere topic moeten melden? Een soort 'walk of fame' met Lurky als eretegel? ![]()
Of ik de cursus ga doen weet ik nog niet zeker, maar het is eigenlijk wel aanlokkelijk. Ook omdat het iets is wat ik heel erg parttime in allerlei landen kan doen. Joost mag immers weten waar we over twee jaar weer wonen. Aan de andere kant is het ook wel eng
Zo'n list of fame vind ik wel een leuk idee, nog meer meningen daarover? Die kunnen we dan in dit topic zetten. En nog meer naamideeën/voorstellen? Of een al genoemd voorstel dat supergoed is?
Jullie mogen vandaag niet het topic volposten, ik ben er pas vanavond weer.
Nou ja iedereen hier suc-6 verder en hoe zit t nou met dat Slank-de-zomer-in-topic???
Ik geloof dat mijn BMI nu ongeveer 27,5 is ofzo?
En waarom wil ik afvallen... Al is het alleen maar om makkelijker broeken te kunnen kopen, want dat is dus echt een ramp!!!!
Maar ik heb nu een broek aan van voor het lijnen
jeminee wat zit die los. hij blijft nog net op mijn heupen hangen maar ik kan er niet te vaak krom mee staan.
Ik moet eens een leuke riem of zo gaan kopen
85,9kg
Dat is een totaal gewichtverlies van 24, 5 kg sinds 21 september 2002, en een daling van mijn bmi van 40,6 naar 31,2. *best wel trots is*
Veel succes iedereen! Als ik het kan kunnen jullie het zeker.
Waar ik me dan wel weer aan heb geërgerd is de manier waarop de slankeren onder ons komen verkondigen hoe afschuwelijk lelijk hun vette lompe lichaam is, terwijl ze heel goed weten dat anderen nog een stuk verder van huis zijn.. Als we in twee delen verdergaan, zal ik zeker nog het slankere deel volgen ook, maar ik heb het gevoel dat ik me dan meer tussen "lotgenoten" zou voelen, wat ik de laatste tijd een beetje kwijt was. En ik blijf hier nog wel een tijdje hangen, met mijn 8 als begincijfer.
Maar aangezien het ooit een 11 was kom ik jullie misschien wel ooit opzoeken in de andere groep. Ik verwacht dan ook een welkomsfeest.
quote:Da's niet leuk! Weet je hoe het komt dat je bent aangekomen? Sommigen worden zwaarder als ze ongesteld moeten worden. Jij misschien ook wel.
Op zondag 25 mei 2003 10:43 schreef Shantee het volgende:snik... ik ben weer ongeveer 1,5 kilo aangekomen
![]()
Ik weeg nu dus weer 66,5
Ik wil zooooo graag onder de 60 maar het lukt gewoon niet.
En daar kan ik zoooo kwaad om worden..!Nou ja iedereen hier suc-6 verder en hoe zit t nou met dat Slank-de-zomer-in-topic???
Het Slank de zomer in (of een andere titel) wordt geopend als dit topic bijna vol is. Dan maken we dit topic samen vol. ![]()
quote:Bedankt! Ik ga je lengte aanpassen.
Op zondag 25 mei 2003 10:45 schreef miss_sly het volgende:
ik ben 1.65 en weeg nog steeds 75 kilo, want heb sinds de vakantie niet echt de motivatie gehad om verder te lijnen. Gelukkig ben ik ook niets aangekomenIk geloof dat mijn BMI nu ongeveer 27,5 is ofzo?
quote:Leuk! Kunnen we ook doorposten in travel.
Op zondag 25 mei 2003 12:29 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga een weegschaal kopen!En dan ga ik ook meedoen!
Broeken kopen is echt veeeel makkelijker als je slanker bent. Ik merk het steeds weer. ![]()
quote:Wat goed! Jij gaat ook hard! Laat je wel extra gaatjes maken in je riem? Anders is hij al snel te groot.
Op zondag 25 mei 2003 12:31 schreef Riann het volgende:
Ik moet eens een leuke riem of zo gaan kopen
quote:Tuurlijk! Ik vind ook dat ze voor ieder van ons die verhuist een feestje moeten maken.
Op zondag 25 mei 2003 17:48 schreef lilithu het volgende:
En ik blijf hier nog wel een tijdje hangen, met mijn 8 als begincijfer.Maar aangezien het ooit een 11 was kom ik jullie misschien wel ooit opzoeken in de andere groep. Ik verwacht dan ook een welkomsfeest.
quote:smam zei ook al eigenlijk moet je alles iets aan te kleine kant kopen
Op zondag 25 mei 2003 19:47 schreef YPPY het volgende:[..]
Leuk! Kunnen we ook doorposten in travel.
Broeken kopen is echt veeeel makkelijker als je slanker bent. Ik merk het steeds weer.
[..]Wat goed! Jij gaat ook hard! Laat je wel extra gaatjes maken in je riem? Anders is hij al snel te groot.
quote:Oh, een medeplichtige!
Op zaterdag 24 mei 2003 18:28 schreef YPPY het volgende:
......maar wel samen met m'n vriendje.
Oh, en aangezien je vast toch niet genoeg te doen hebt
: is het misschien ook een idee om het lijstje weer eens op te schonen? Scheelt weer denk-calorieën
quote:Mijn verjaardag is weer voorbij. De weegschaal stond nu op 81, een kilo eraf dus. Maar dat is niet van één week. Ik ben vast vergeten me vorige week te melden.
Op maandag 26 mei 2003 00:10 schreef Gaoxing het volgende:[..]
Oh, een medeplichtige!
Hoe gaat het met jouw lijnperikelen Yppy? Ben je na je verjaardag weer op gang gekomen?
Oh, en aangezien je vast toch niet genoeg te doen hebt
: is het misschien ook een idee om het lijstje weer eens op te schonen? Scheelt weer denk-calorieën
Ik twijfel nog wel wanneer ik mijn te grote kleren weg ga gooien. Het ligt nu ook maar in de kast te liggen en ruimte in te nemen. Natuurlijk wordt ik nooit meer zo zwaar, maar als herrinnering is het ook wel grappig. Hoe doen jullie dat als je al heel wat kilo's kwijt bent?
In het volgende topic post ik dat degenen die niet in topic XIX of XX gereageerd hebben, van de lijst verdwijnen. Dat ben ik nu aan het bijhouden. Over twee topics is de lijst dus weer korter.
quote:Ik had dus een hele kast vol kleren in maat 50. Dat was in het begin nog wel grappig, maar aangezien ik nu maat 44 heb komen er steeds maar kleren in een kleinere maat bij, en heb ik op een mooie dag gewoon alles in zakken geduwd en in een container voor oude kledij gepropt. Weg met die dingen.
Op maandag 26 mei 2003 07:17 schreef YPPY het volgende:[..]
Ik twijfel nog wel wanneer ik mijn te grote kleren weg ga gooien. Het ligt nu ook maar in de kast te liggen en ruimte in te nemen. Natuurlijk wordt ik nooit meer zo zwaar, maar als herrinnering is het ook wel grappig. Hoe doen jullie dat als je al heel wat kilo's kwijt bent?
Mijn "voorfoto's" zijn weg
Ik had foto's gemaakt van voor ik begon met lijnen en wilde dus gaan vergelijken maar mijn pc is een poos geleden opnieuw geinstalleerd en ik wilde de map waar die dingen instonden kopieren naar mijn vaders pc (om het later weer terug te kunnen kopieren) maar vriendjelief zei dat dat zoveel tijd kostte, dat hoefde niet want hij had ze allemaal in een zipfile staan.
Niet dus
En de foto's van mijn pas overleden konijntje zijn dus ook weg, en ik kan ze niet eens opnieuw maken ![]()
* heaven7 luistert nooit meer naar anderen
quote:Net als met de te kleine kleding toen het eraan kwam: de tijdelijke modeartikelen naar de inzameling. De kwaliteitsstukken in vuilniszakken in mijn reiskoffers weggeborgen. Je kan ze ook bij je ouders opslaan als die eventueel groter behuisd zijn kwa berging.
Op maandag 26 mei 2003 07:17 schreef YPPY het volgende:Ik twijfel nog wel wanneer ik mijn te grote kleren weg ga gooien. Hoe doen jullie dat als je al heel wat kilo's kwijt bent?
Hoewel ik nooit meer wil aankomen zou ik door onvoorziene omstandigheden van gewicht kunnen veranderen en dan ineens voor extra kosten en tijdsverspilling aan winkelen te komen staan...
Zo heb ik nu mijn maat 44 XXL weer ingepakt en shop bij mezelf. Op een broek en een paar bh's na die ik een maandje terug kocht heb ik alle correcte kleding, zomeroutfits en ondergoed nog tot maat 38. Omdat ik in 4 jaar ben aangekomen was het niet zo lang bewaren en is ook de stijl van de snit niet drastisch veranderd. Op dit moment pas ik weer in maat 40 en L.
En raadt eens wat... Ik pas weer in mijn regenpak maar dat leg ik om heel andere reden weg.
Een hele fijne dieetweek allemaal en veel zonnepret op wandel-en-fietstochtjes door bos, duin en veld!
Mijn foto's, voor en na komen van de zomer. Een voor-foto staat op internet, op schijf, op afdruk en op negatief. En zodra ik op de tuin ben zal ik in exact de zelfde pose onder de zelfde belichting op de zelfde plek poseren. Alleen nu met kruidenthee ipv een breezer.
quote:Wat goed!
Op maandag 26 mei 2003 08:48 schreef Deepfreeze het volgende:
Ok ik ben een weekje bezig en heb me net gewogen.
Ik weeg nu 82 kilootjes.
quote:Wat balen.
Op maandag 26 mei 2003 09:34 schreef heaven7 het volgende:
Niet dusEn de foto's van mijn pas overleden konijntje zijn dus ook weg, en ik kan ze niet eens opnieuw maken
* heaven7 luistert nooit meer naar anderen
quote:M'n moeder ziet me aankomen.
Op maandag 26 mei 2003 09:44 schreef Lurky het volgende:
Net als met de te kleine kleding toen het eraan kwam: de tijdelijke modeartikelen naar de inzameling. De kwaliteitsstukken in vuilniszakken in mijn reiskoffers weggeborgen. Je kan ze ook bij je ouders opslaan als die eventueel groter behuisd zijn kwa berging.
Lurky! Jij met een breezer!
Ik heb een vraagje... weet iemand hier hoeveel kcal je als vrouw zijnde nodig hebt?
Ik heb me eigen scheel gezocht op inet maar ik kan er geen wijs uit worden.
Een vriendin van mij zweert nl dat je het makkelijk kan redden met 800 kcal per dag maar dat lijkt mij veels te weinig...
Ik d8 dat je iets van 1200 kcal binnen moest krijgen per dag voor een gezonde voeding maar dat weet ik niet zeker? Iemand die dit weet? En misschien iemand die hier een url over heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |