Bijvoorbeeld deze:
Pamers in de aanbieding bij de schlecker div. soorten van 18,49 voor 13,29 !!
Kruidvat : pampers 2 pakken voor 27.99 en zwitsal luiers doekjes 6 pakken voor 12.98
kruidvat der staan hier nog meer leuke aanbiedingen ook...
quote:Ik weet 't, ik weet 't
Op woensdag 21 mei 2003 19:11 schreef Angel22 het volgende:
rewimo
en zo bescheiden
ik kocht 2 pakken, normaal 24.98 nu dikke 7 euro minder !
Stout
quote:Onze Kruidvat is 6 weken dicht wegens verbouwing
Op donderdag 29 mei 2003 14:48 schreef Nausicaa het volgende:
Deze week bij Kruidvat: folie met 3 pakken babylotiondoekjes voor (ik geloof) 3,99.
quote:Moet ik ff kijken? Lois komt toch nog een keer langs, toch??
Op donderdag 29 mei 2003 16:39 schreef Karin het volgende:[..]
Onze Kruidvat is 6 weken dicht wegens verbouwing
En juist nu zag in de folder al die leuke babyspulletjes van dat ene dure merk voor leuke prijsjes staan. Ik zat daar al weken op te hopen want ik moet nog een 2e boxkleed.
quote:Wat lief, dankjewel!
Op vrijdag 30 mei 2003 13:53 schreef Nausicaa het volgende:[..]
Moet ik ff kijken? Lois komt toch nog een keer langs, toch??
ook daar erg veel korting op pamers, doekjes enzo...
Ik zag net dat bij kortingswinkel een digitale baby monitor (¤179,-) en een babyfoon met video (¤98,-) in de aanbieding zijn.
Misschien interessant voor een van de (aanstaande) mama's of papa's hier.
ja een pop-up heet datquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:07 schreef Troel het volgende:
heb je een pop-up blocker aanstaan Rewimo?
ja, maar jij moet nu koekjes gaan bakkenquote:Op donderdag 18 maart 2004 10:59 schreef Rewimo het volgende:
Aaaargh, ik wil ook![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:02 schreef jessie het volgende:
Irri he Rewimo!!!!!!!!!!!!!!
dat denk ik ook iedere keer, maar het helpt nietquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:06 schreef lily het volgende:
[..]
![]()
Ik had geen tijd meer dus ik dacht nog 1 keer... en raak
en ik zit hier nog wel op mijn werk ookquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:13 schreef jessie het volgende:
lol easy, hier nog 1
quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:53 schreef jessie het volgende:
Dit is gewoon niet leuk meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou ja wat maakt het ook uit
Ik ben gelukkig in de liefde
Gelukkigquote:Op donderdag 18 maart 2004 13:17 schreef Angel22 het volgende:
JESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
IK HEB ZE VOOR JE GEWONNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:53 schreef jessie het volgende:
Nou ja wat maakt het ook uit
Ik ben gelukkig in de liefde
quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:55 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik ook hoor Jessie want ik kan het ook niet winnen. Wij winnen gewoon de staatsloterij of de postcodeloterij ofzo.
jajaja STRONTjaloers dus...quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:20 schreef bixister het volgende:
coolbabe hier ook nog geen succes hoor. en zoals G gisteravond al somberde 'tsja, zonder die kaarten kunnen we natuurlijk niet naar die dierentuin he...'
nou euhhhquote:Op donderdag 18 maart 2004 13:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
![]()
Pfffffff... rotvis
Nog iemand hulp nodig![]()
Ikke nietquote:Op donderdag 18 maart 2004 13:25 schreef Tan het volgende:
We kunnen er de volgende meeting wel houden hahahaha, iedereen heeft hier gewonnen
De eerste keer heb ik zeker over de 50 keer geprobeerd, maar ik ving alleen bot, geen lotquote:Op donderdag 18 maart 2004 14:29 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ikke niet! Ik heb het maar opgegeven!!!
Dacht ik eerst ook, maar als ik bij toegangsprijzen kijk.quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:42 schreef Tan het volgende:
Ah, ik heb het geheim ontdekt, je hebt alleen gratis toegang tot de ocean... vraag me af hoe ze dat willen doen, de rest van de entree moet je zelf bijbetalen? Of begrijp ik het nu toch verkeerd?
Ja ik kom ook niet verder dan dat, dan zal het toch wel kloppen. Jeuuuh... Had al geld bij elkaar gespaard voor Emmen, maar dat kunnen we nu mooi aan iets ander bestedenquote:Op donderdag 18 maart 2004 14:53 schreef jolene het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, maar als ik bij toegangsprijzen kijk.
Zou je met een kaartje bij alles kunnen komen.
En anders heb ik het ook verkeerd begrepen
Nog een keer gelezen, ik kom uit op.
Entree voor burgers zoo en waarschijnlijk zullen wij als eerste de ocean bezoeken
je moet inderdaad een stuk door het park om bij de ocean te komen...quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:53 schreef jolene het volgende:
maar ocean bestaat toch al langer?quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:53 schreef jolene het volgende:
[..]
En anders heb ik het ook verkeerd begrepen
Nog een keer gelezen, ik kom uit op.
Entree voor burgers zoo en waarschijnlijk zullen wij als eerste de ocean bezoeken
quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:46 schreef bixister het volgende:
hehe, ook ik hoor nu bij de winnaars.
Kun je niet met alt tab switchen??quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:52 schreef easy-going het volgende:
Wel waardeloos trouwens dat het full screen is, en als ik af en toe even aan het werk ga, ik dan mijn gegevens iedere keer opnieuw in moet vullen
![]()
en ik heb er weer genoeg vanquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:16 schreef LadyS het volgende:
ik ga het ook weer een keertje proberen
Thanx, en jij ook bixister....ik heb zitten klooien met alt enter (zo tover ik namelijk ons boekhoudprogramma ook altijd ineens fullscreen naar vorenquote:Op donderdag 18 maart 2004 15:55 schreef jolene het volgende:
[..]
Kun je niet met alt tab switchen??
quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:26 schreef easy-going het volgende:
als er wel eens klanten of de baas, bij mij binnen lopen
quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klinkt bekend
Ik heb SAP (programma waar wij mee werken) dezelfde kleur gegeven als de nieuwe FOK!lay-out
quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:59 schreef clauwheee het volgende:
Heb vanavond alleen maar verliefd naar de winnie-de-poeh knuffies zitten staren![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 07:53 schreef Rewimo het volgende:
Vandaag zijn coolbabe en jij aan de beurt (maar eerst wil ik mijn vriendin proberen te verrassen, zodra dat gelukt is ga ik voor een van jullie aan de slag).
Ja hoor, alleen heb ik wel je adresgegevens nodigquote:Op vrijdag 19 maart 2004 07:47 schreef beefcake het volgende:
dus Tan, als je aanbod nog open staat...![]()
Ontvangen, ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:52 schreef easy-going het volgende:
bixister en Rewimo, als het goed is hebben jullie mail
Karin zou er dolblij mee zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:50 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan niemand meer bedenken om er een plezier mee te doenDit is leuk spelen
Kijk es in het speeltuinbankie Rewimoquote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:50 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan niemand meer bedenken om er een plezier mee te doenDit is leuk spelen
Ja tuurlijk wel, maar het zijn wel gezinnen die alles drie kee rmoeten omkeren, en dan moeten ze alsnog veel betalen. Maar mijn tante gaat binnenkort verhuizen dus die heb ik op beide adressen gedaan en mijn opa is in zijn eentje, mijn ouders met zijn tweetjes, ik heb ook kaartjes... We komen er wel denk ikquote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:09 schreef bixister het volgende:
troel, waarom zouden gezinnen met meer dan 3 kinderen niets hebben aan 4 vrijkaartjes? zo wordt 't voor hen ook wat betaalbaarder.
maar ik denk ook niet dat dit nog iets oplevert hoor, jammer! het was wel lollig.
er zijn 2 mensen die voor 2 tellen?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:22 schreef Troel het volgende:
Even rekenen. 1,4,2,2,7,1,0,9,6 dat zijn samen dus 34 personen... En we hebben 9 keer 4 kaartjes is 36, komt precies uit!
Nee, ik reken er ook niet op, maar als het zo zou zijn zou het mooi zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:25 schreef bixister het volgende:
[..]
er zijn 2 mensen die voor 2 tellen?
maar troel, reken er nog maar niet teveel op hoor.
er ging iets niet goed met reageren en ik dacht: Waar ben ik nou weer in vredesnaam belandquote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:29 schreef Lois het volgende:
owja ik heb ook de topictitel ff aangepast.
Zojuist 182 x heen en weer gezwommenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:39 schreef minoes1967 het volgende:
nouw hoor,nu moet je je eigen weer het leplazerus zwemmen.Nou ja ,heb nu 5 keer gewonnen,ook niet gek,straks maar weer,hihi.
Zeg,zouden ze 100 pakketten per dag uitdelen???
Groetjes,Minoes
Juist, maar als zij netjes tegen iedereen zeggen dat je wel kaartjes gewonnen hebt is daar over te discussieren. En dat weet Whiskas ook wel.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:50 schreef S03P het volgende:
Nou ja mensen, lees de actievoorwaarden nog maar eens goed door
En er worden maar 100 pakketen weggegeven ..![]()
Dat kan niet Spindizzy. Want je krijgt duidelijk een melding dat je de kaartjes hebt gewonnen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:12 schreef Spindizzy het volgende:
Waarschijnlijk gooien ze het erop dat omdat ze het "loten" noemen je dus niet automatisch de kaartjes krijgt. Ofzo
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:11 schreef Rewimo het volgende:
Maar we zullen Whiskas maar gewoon vertrouwen.
Ah oke....Ja dat wist ik niet want ik won niksquote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat kan niet Spindizzy. Want je krijgt duidelijk een melding dat je de kaartjes hebt gewonnen.
Precies. Anders wordt het een meeting voor het hoofdkantoor van Whiskas, miauwquote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, wij eisen die kaartjes op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |