Ga zo lekker douche nemen nog effe in bed wat signaalworden enz. leren en dan vroeg pitten en hopen dat het morgen lekker gaat op mijn examens
Kortom, het heeft gewoon allemaal geen zin meer. Mijn moeder vind dat ik te spastisch reageer, maar als zij door blijft drammen over dat ik niet alleen aan mezelf moet denken (dat doe ik niet, ik wil gewoon bij hem zijn, ik voel me verschrikkelijk) dan raak ik in paniek en wil ik haar weg hebben. Ik kan er niks aan doen dat ik zo reageer... maar niemand snapt dat. Godver, ik zou mijn leven voor mijn vriendje geven, en als ik nu mijn enkel zou kneuzen ipv hij dan zou ik dat helemaal niet erg vinden. Dan denk ik toch niet alleen aan mezelf??
het leven is kut
Sip met onweer in het vooruitzicht. Wolken nemen het directe zonlicht weg en of de regen voor een opklaring zal zorgen valt nog te bezien.
Leegheid van een ander kan jou beinvloeden, dat merk ik nu wel
zwaar moe, geen zin om iets te doen, loop zwaar achter op school, geen zin om iets voor school te doen, geen zin om naar school te gaan, en dan wel het ergste, oma verleden week overleden...
kan niet beter dus
basje en gitaartje gespeeld, wat gebeld, en mijn lief meiske komt dinsdag weer langs! whoei!
morgen werken, maar ach, daar isset ook meestal wel een feestje :Y:Y
quote:Je moeder heeft best een beetje gelijk.
Op zondag 18 mei 2003 20:17 schreef NemesisDivina het volgende:
het leven is kut
Ontopic: Met mij gaat het uitstekend, afgezien van het feit dat m'n vriendin veel moet leren voor d'r examens, en dus bijna geen tijd voor me heeft, maar we zijn vanmiddag wel lekker naar het strand geweest.
Zo nog een jointje en een dvd'tje en dan lekker
[Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 18-05-2003 20:26]
quote:Weet je, kennelijk had je het nodig om vandaag alleen maar te slapen en muziek te luisteren. Alleen maar studeren is ook niet goed voor een mens hoor, zelfs niet in examentijd. Succes!
Op zondag 18 mei 2003 20:07 schreef Faithy het volgende:
blergh...
voel me klote, nutteloos, waardeloos en stom....verruineer mn enige kans om nog te slagen......
Ga nooit Ruimtelijke Ordening aan de HvU studeren; het is een rampenplan
Ik voel me dus nutteloos en kut. Ik wil eindelijk eens met iets nuttigs bezig zijn
quote:Nee, dat is niet zo.
Op zondag 18 mei 2003 20:17 schreef NemesisDivina het volgende:het leven is kut
quote:prachtig gesproken Moonah, hulde
Op zondag 18 mei 2003 20:28 schreef Moonah het volgende:[..]
Nee, dat is niet zo.
Jij voelt je zwaar klote en je zit met jezelf in de knoop.
Maar het leven is niet kut. Je moet alleen een manier zien te vinden om ermee om te gaan.
Succes!
quote:dan delete je die persoon toch gewoon
Op zondag 18 mei 2003 20:35 schreef Uiruru het volgende:
Kut.. Er kwam net iemand online die ik nooit meer wil tegenkomen en spreken. Verdween ze maar dat zou mooi zijn.
En ik ben bezorgd om een vriendin van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |