Adam & Eve ja, die heb ik ook nog gehadquote:Op maandag 12 januari 2009 22:23 schreef TwinCamDude het volgende:
Ik word nu nog door broerlief herinnerd aan mijn Jet 777 en Adam & Eve tijdperk.
Op zich waren het redelijke gympen, maar op de basisschool kon je je er echt niet mee vertonen...quote:Op maandag 30 januari 2012 16:56 schreef summer2bird het volgende:
Mijn zusje en ik kregen deze altijd:
[ afbeelding ]
En al die andere meisjes met roze allstars, en dure gymschoenen.
Ik had ze ook en eigenlijk vind ik ze nu wel leukquote:Op maandag 30 januari 2012 16:56 schreef summer2bird het volgende:
Mijn zusje en ik kregen deze altijd:
[ afbeelding ]
En al die andere meisjes met roze allstars, en dure gymschoenen.
Die oppompschoenen heb ik ook gehad, maar dat waren geen LA Gears volgens mij.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:06 schreef Bombshell het volgende:
Op de basisschool had ik LA LA Gear's met een pompje die je zool konden opblazen met lucht.. Weet nog goed dat de halve klas er om heen stond om te kijken wat een baas was ik toen.
Later werd het air max en heb 10 jaar niks anders gedragen
Jah klopt idd noem je dat een tong trouwens nooit gewetenquote:Op maandag 30 januari 2012 20:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die oppompschoenen heb ik ook gehad, maar dat waren geen LA Gears volgens mij.
Maar die pompten de zool ook niet op, maar de tong.
Diadora of zo. Weet het niet meer.
Ik had die dingen tussen 85-87 ofzow en ik kan me herinneren dat die schoenen juist hip waren en zeker niet goedkoop. Nike was er ook maar die waren duur en het waren volgens mij van die simpele witte leren tennisschoenen. Mijn donkerblauwe Kangaroos had een zakje in de lip :^)quote:Op zaterdag 17 mei 2003 21:23 schreef blieblie het volgende:
herkenbaar... ik wilde zooo graag gave nikes.
ik kreeg, gare brakke kangaroos ...
Dat liep lekkerder, en uit eindelijk kwam er vocht in en rotte het rubber weg. En viel je zool uit elkaar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:37 schreef littledrummergirl het volgende:
weet iemand waar dat doorprikken van die airblokjes vandaan kwamik begreep vroeger ook al niet waarom je splinternieuwe schoenen die je juist koopt om dat blokje sloopt
300 gulden koste die schoenen dacht ik. De air max dan he. Dat waren de geen met de hele hiel met doorzichtig luchtzakjes en bij de tenen ook.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:23 schreef ataxic het volgende:
[..]
Ik had die dingen tussen 85-87 ofzow en ik kan me herinneren dat die schoenen juist hip waren en zeker niet goedkoop. Nike was er ook maar die waren duur en het waren volgens mij van die simpele witte leren tennisschoenen. Mijn donkerblauwe Kangaroos had een zakje in de lip :^)
Ik kocht ze voor 280 Nike Air max ergens in 95 ofzoquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
300 gulden koste die schoenen dacht ik. De air max dan he. Dat waren de geen met de hele hiel met doorzichtig luchtzakjes en bij de tenen ook.
Kan ook heel goed hoor. Ik weet dat ze tegen de 300 gulden aan waren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:52 schreef ataxic het volgende:
[..]
Ik kocht ze voor 280 Nike Air max ergens in 95 ofzo
Cool!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:42 schreef Geelman het volgende:
Ik heb gewoon weer een paar Celtics gekocht!¤30,- bij de Bristol!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |