quote:hallo tjabbo, Kreator was je nog tegen gekomen gister.
Op zaterdag 17 mei 2003 17:13 schreef Tjabbo het volgende:
Zit de startmotor van Ulti eral in?of nog geen nieuws?
quote:?
Op zaterdag 17 mei 2003 17:23 schreef slashme het volgende:[..]
hallo tjabbo, Kreator was je nog tegen gekomen gister.
hoezo
quote:Moet je maar even pagina 9 doorzelen van de vorige slowchat.
Op zaterdag 17 mei 2003 17:24 schreef Tjabbo het volgende:[..]
?
hoezo
quote:Hey! Hoe laat wasda? Het kan makkelijk want in ga altijd tegen 17:00 uur naar huis, ik werk in Enschede.
Op vrijdag 16 mei 2003 17:28 schreef Kreator het volgende:
Volgens mij zag ik net Tjabbo rijden...(die heeft toch een grijze celica met een enorme spoiler achterop?)
Als jij nu ook een enorme spoiler plaatst kunnen we naar elkaar zwaaien...
quote:euh ben net terug.. ben niet klaar.. en weet je waarom
Op zaterdag 17 mei 2003 17:13 schreef Tjabbo het volgende:
Zit de startmotor van Ulti eral in?of nog geen nieuws?
ik baal hier zo gigantisch van. kan ik GVD nog langer niet rijden...
quote:Leip!
Op zaterdag 17 mei 2003 17:05 schreef ook_gek het volgende:[..]
Pfff ik ben nog doof van vanmiddag
Ik heb even gekeken en beetje geholpen met een nokas vervangen van een blazer uit de eind jaren 70 is het dacht ik. Die hebben ze licht gekieteld. Kleine 400PK heeft dat ding nu. Nu moesten ze die nokas effe een kleine 30min laten inlopen op 2000 toeren. na 10min zijn we maar gestopt. Want we trokken het niet meerAls die blazer in m,n straat staat moet je alles vast houden in je huis
ik ga de eerste zaterdag van de maand naar een US cars meeting. Geen idee waar het is. Laat het nog wel even weten. Er was vandaag ook een gozer met een US bak. En daar zou 800PK in liggen. Volgende keer mag ik mee rijden
En dan neem ik natuurlijk effe m,n cam mee
quote:Welkom in de club, ik weet hoe jeje voelt. Bij mij beloven ze ook al een week lang dat ie een dag later komt
Op zaterdag 17 mei 2003 18:51 schreef Ultimora het volgende:[..]
Verhaaltje
quote:Ben op de zaak al een half jaar op een nieuwe ketel aant wachten, kwam ik vorige week bij de dealer voor een APK op me huidige wagen was het chassis net pas binnen. Moet dus nog helemaal gespoten worden en dan kan die naar de carroseriefabriek. Minimaal 3 maanden dus nog
Op zaterdag 17 mei 2003 19:19 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Welkom in de club, ik weet hoe jeje voelt. Bij mij beloven ze ook al een week lang dat ie een dag later komt
Ik ben nix waard zonder auto
![]()
Maarja des te meer lol het weer is als je eindelijk weer kan rijden!
quote:Das zeker klote.. maarja jij hebt nog wel een wagen om in te cruisen... ikke niet. Tja de otoo's van mn ouders maar dat mag alleen als het écht nodig is. Maarja 80% van mijn ritten zijn nutteloos hehe, tja hobby hè...
Op zaterdag 17 mei 2003 19:27 schreef Pushit het volgende:[..]
Ben op de zaak al een half jaar op een nieuwe ketel aant wachten, kwam ik vorige week bij de dealer voor een APK op me huidige wagen was het chassis net pas binnen. Moet dus nog helemaal gespoten worden en dan kan die naar de carroseriefabriek. Minimaal 3 maanden dus nog
.
quote:je beseft dat het voor niemand een ritje mee word gereden zaterdag he.. (tenzij jullie graag in een micra meerijden
Op zaterdag 17 mei 2003 19:19 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Welkom in de club, ik weet hoe jeje voelt. Bij mij beloven ze ook al een week lang dat ie een dag later komt
Ik ben nix waard zonder auto
![]()
Maarja des te meer lol het weer is als je eindelijk weer kan rijden!
gelukkig kan ik wel gelijk mijn agressie kwijt als hij over 2 weken het hopelijk weer doet.. heb het nieuwe setje rubber al liggen, en de oude kunnen nog even maar die gaan wel tot het eind op in een dag.
edit - typo
quote:Behalve de standaard zaterdagavond-chill-cruise niet veel bijzonders hier
Op zaterdag 17 mei 2003 19:34 schreef jacco het volgende:
He mensen vanaaf nog wat doen. op auto gebied?
quote:Das ook lekker, ik ga maar weer eens naar de Mac bij Barneveld. FF wat Honda's checken. Dus ik ga tot morguh
Op zaterdag 17 mei 2003 19:34 schreef Pushit het volgende:[..]
Behalve de standaard zaterdagavond-chill-cruise niet veel bijzonders hier
quote:Als ik naar die meeting ga maak ik wel foto,s. Dan is die gast er ook met 800PK. Eerste zaterdag van de maand. ergens in de buurt van Den Haag heb ik begrepen. Ik ga zeker weten
Op zaterdag 17 mei 2003 18:51 schreef RaTz het volgende:[..]
Leip!
. Wij willen plaatjes zien
Nohja... gaat er iemand nog wat doen vanmiddag? ik ga zo ff naar de autocross in beckum en mischien ( *hoopt* ) naar de Matrix reloaded....
quote:Ow leer ze dan maar..
Op zondag 18 mei 2003 11:53 schreef RaTz het volgende:
Ik ga maar eens ontbijten, en "Leren" voor m'n eindexamens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |