abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10490222
Tijd voor een schone lei.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_10492720
Waarom reageren jullie zo raar op Loedertje?
Ik dacht het forum er voor de gebruikers was, of is het er voor jullie?

Het is volstrekt logisch dat een discussie over de politie in het nieuwsforum wordt gevoerd, dus misschien kan je het even terug zetten. In PTA loopt zo'n discussie heel anders.

† In Memoriam † zaterdag 17 mei 2003 @ 20:50:09 #3
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10499012
-edit-

Dit is Feedback, geen Klaagbaak.

-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door robh op 18-05-2003 00:16]

† In Memoriam † zondag 18 mei 2003 @ 12:36:20 #4
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10508013
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 15:31 schreef SCH het volgende:
Ik dacht het forum er voor de gebruikers was, of is het er voor jullie?

Het is volstrekt logisch dat een discussie over de politie in het nieuwsforum wordt gevoerd, dus misschien kan je het even terug zetten. In PTA loopt zo'n discussie heel anders.

FB!
  zondag 18 mei 2003 @ 12:51:33 #5
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_10508299
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 15:31 schreef SCH het volgende:
Loedertje oogst wat ze zaait.
quote:
Wat heeft een vraag als "hoe verstiir ik een lasergun?" met OOG te maken?
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 mei 2003 @ 12:54:49 #6
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_10508363
quote:
Op zondag 18 mei 2003 12:51 schreef robh het volgende:

Wat heeft een vraag als "hoe verstiir ik een lasergun?" met OOG te maken?

Met alle respect, maar dat is 1 zin uit een topic wel volledig uit context trekken.
Dit topic ging niet over het fenomeen snelheidscontrole op zich, maar over het feit dat de politite blijkbaar snelheden mag schatten tegenwoordig zonder geeikte apparatuur.

Dat gaat wel een stukje verder dan het '3KM te hard' geneuzel. Het impliceert namelijk dat je als burger geen poot hebt om op te staan, als een politie agent, zonder enig bewijs, vind dat je in overtreding ben.

Al met al redelijk nieuwswaardig, want onze rechtsstaat krijgt het nivo van een gemiddelde corrupte bananenrepubliek blijkbaar.

De houding van de modjes op het commentaar van Q vind ik dan ook redelijk krampachtig

zondag 18 mei 2003 @ 13:00:00 #7
16625 robh
pi_10508445
quote:
Op zondag 18 mei 2003 12:54 schreef Swetsenegger het volgende:

Met alle respect, maar dat is 1 zin uit een topic wel volledig uit context trekken.
Dit topic ging niet over het fenomeen snelheidscontrole op zich, maar over het feit dat de politite blijkbaar snelheden mag schatten tegenwoordig zonder geeikte apparatuur.

Dat gaat wel een stukje verder dan het '3KM te hard' geneuzel. Het impliceert namelijk dat je als burger geen poot hebt om op te staan, als een politie agent, zonder enig bewijs, vind dat je in overtreding ben.

Al met al redelijk nieuwswaardig, want onze rechtsstaat krijgt het nivo van een gemiddelde corrupte bananenrepubliek blijkbaar.

Dát is inderdaad discussiemateriaal.
quote:
De houding van de modjes op het commentaar van Q vind ik dan ook redelijk krampachtig
Genoteerd.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  Redactie Frontpage zondag 18 mei 2003 @ 13:40:53 #8
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_10509275
quote:
Op zondag 18 mei 2003 13:39 schreef robh het volgende:
Nutteloze kick.
Het was niet bedoeld als nutteloze kick, het programma dat er op is is erg interessant. Zoals ik zei, ik dacht dat het LIF was.
  † In Memoriam † zondag 18 mei 2003 @ 14:01:05 #9
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10509727
quote:
Op zondag 18 mei 2003 12:51 schreef robh het volgende:

Loedertje oogst wat ze zaait.

* Loedertje stelde slechts een redelijk simpele vraag m.b.t. het verplaatsen van een thread

Niets meer en niets minder.
Het speelde zich af in oog, logischerwijs stel ik dan ook daar de vraag nietwaar?

maandag 19 mei 2003 @ 19:52:20 #10
35140 CosmoKramer
eenmansklooster
pi_10543122
Kan je dat topic van Haselhoef weer openen. Ik vind hem namelijk een uitzondering op het normale beleid, helemaal na zo'n stuk tekst.

maandag 19 mei 2003 @ 20:00:10 #11
16715 Mylene
*schatje*
pi_10543441
quote:
Op maandag 19 mei 2003 19:52 schreef CosmoKramer het volgende:
Kan je dat topic van Haselhoef weer openen. Ik vind hem namelijk een uitzondering op het normale beleid, helemaal na zo'n stuk tekst.

Zie: Doden bij serie bomaanslagen in Casablanca laatste pagina .
  maandag 19 mei 2003 @ 20:01:21 #12
35140 CosmoKramer
eenmansklooster
pi_10543483
quote:
Op maandag 19 mei 2003 20:00 schreef schatje het volgende:

[..]

Zie: Doden bij serie bomaanslagen in Casablanca laatste pagina .

Ja, ik weet het. .

Maar dat is eigenlijk niet echt wat ik bedoel.

maandag 19 mei 2003 @ 22:41:08 #13
16625 robh
pi_10548975
quote:
Op maandag 19 mei 2003 20:01 schreef CosmoKramer het volgende:

Maar dat is eigenlijk niet echt wat ik bedoel.

Ook meneer Haselhoef kan wat ons betreft beter zijn teksten in de daarover lopende topics plaatsen. Dat doet aan een discussie over die teksten niets af maar houdt het wel overzichtelijker.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_10550716
Paus voorvoelt zijn naderende einde

Eerste reactie, die van Robh. Is dat geen verkapte doodsverwensing?

dinsdag 20 mei 2003 @ 08:04:55 #15
16625 robh
pi_10552576
quote:
Op maandag 19 mei 2003 23:34 schreef veekeend het volgende:
Paus voorvoelt zijn naderende einde

Eerste reactie, die van Robh. Is dat geen verkapte doodsverwensing?

nee. euthanasie is op eigen verzoek.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  dinsdag 20 mei 2003 @ 12:50:47 #16
35140 CosmoKramer
eenmansklooster
pi_10558332
quote:
Op maandag 19 mei 2003 22:41 schreef robh het volgende:

[..]

Ook meneer Haselhoef kan wat ons betreft beter zijn teksten in de daarover lopende topics plaatsen. Dat doet aan een discussie over die teksten niets af maar houdt het wel overzichtelijker.

Je realiseert je wel dat je hem hiermee wegjaagt denk ik?

dinsdag 20 mei 2003 @ 12:55:00 #17
52589 sjun
uit solidariteit
pi_10558442
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 12:50 schreef CosmoKramer het volgende:

[..]

Je realiseert je wel dat je hem hiermee wegjaagt denk ik?

Dat verwacht ik niet, een beetje boodschapper of zendeling gebruikt elk medium voor promotie.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 13:44:14 #18
35140 CosmoKramer
eenmansklooster
pi_10559904
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 12:55 schreef sjun het volgende:

[..]

Dat verwacht ik niet, een beetje boodschapper of zendeling gebruikt elk medium voor promotie.

Precies. Fok! niet? Dan wel een ander.
Het blijft speculeren natuurlijk, maar we zullen het zien.

dinsdag 20 mei 2003 @ 13:48:50 #19
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10560037
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 13:44 schreef CosmoKramer het volgende:

[..]

Precies. Fok! niet? Dan wel een ander.
Het blijft speculeren natuurlijk, maar we zullen het zien.

Er zijn alteratieven geboden in de sluitpost, dus hij komt wel terug.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_10581195
quote:
Op maandag 19 mei 2003 22:41 schreef robh het volgende:
[..] Ook meneer Haselhoef kan wat ons betreft beter zijn teksten in de daarover lopende topics plaatsen. Dat doet aan een discussie over die teksten niets af maar houdt het wel overzichtelijker.
Als mijn tekst inderdaad slechts de bomaanslagen in Cassablanca betrof, had ik de moderatoren in deze gelijk gegeven.

De kern van het artikel ging echter over het vermeende anti-semitisme onder moslims en als voorbeeld hierbij de bomaanslag in Cassablanca en de 4 mei herdenkings pubergeweld.

Als moderator kun je je soms laten leiden door objectieve en toetsbare regels echter bij twijfelgevallen kunnen persoonlijke sympathien en antipathien jegens een poster de doorslag geven.

Gezien het feit dat het merendeel van mijn postings vaak binnen een uur gesloten worden (check maar zelf) en andere postngs met minder tekst en inhoud niet, vraag ik mij af of hier inderdaad niet sprake is van een gekleurd modereerbeleid.

Let op! Ik heb het niet over discriminatie maar wel over dat de persoonlijke voorkeur of afkeur van de moderatoren te vaak betreffende mijn postings een doorslaggevende rol mee hebben gespeeld in het sluiten van een posting.

Met vriendelijke groeten,

Abdullah Haselhoef

woensdag 21 mei 2003 @ 11:48:04 #21
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10581622
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 11:25 schreef Abdullah.R.F.Haselhoef het volgende:

[..]

Als moderator kun je je soms laten leiden door objectieve en toetsbare regels echter bij twijfelgevallen kunnen persoonlijke sympathien en antipathien jegens een poster de doorslag geven.

Let op! Ik heb het niet over discriminatie maar wel over dat de persoonlijke voorkeur of afkeur van de moderatoren te vaak betreffende mijn postings een doorslaggevende rol mee hebben gespeeld in het sluiten van een posting.

Laat ik je geruststellen: Iedereen heeft hier soms last van de willekeur die de mods soms toepassen. Zelfs ik.
  vrijdag 23 mei 2003 @ 16:16:10 #22
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10631768
Hier maar veder.
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 16:11 schreef robh het volgende:

[..]

Ik kan geen slotjes zetten met text only

Dus we kunnen rellen in OOG?
  vrijdag 23 mei 2003 @ 16:18:16 #23
16625 robh
pi_10631814
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 16:16 schreef Sidekick het volgende:
Hier maar veder.

Dus we kunnen rellen in OOG?
Nu niet meer
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  vrijdag 23 mei 2003 @ 16:20:21 #24
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10631879
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 16:18 schreef robh het volgende:

[..]

Nu niet meer

Ik zie nog geen slotje op het topic.
pi_10644855
Op http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=89115&perpage=15&display=&pagenumber=1

gaat de discussie over 'Joden moeten wij doden' verder.

zaterdag 24 mei 2003 @ 12:27:53 #26
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_10645840
get.ver.demme wat een eng stel is dat daar zeg. Daar gaan mensen schuil die vreemd genoeg zo met hitler in een bootje zouden kunnen stappen...
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_10655379
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 11:25 schreef Abdullah.R.F.Haselhoef het volgende:

[..]

Als mijn tekst inderdaad slechts de bomaanslagen in Cassablanca betrof, had ik de moderatoren in deze gelijk gegeven.

De kern van het artikel ging echter over het vermeende anti-semitisme onder moslims en als voorbeeld hierbij de bomaanslag in Cassablanca en de 4 mei herdenkings pubergeweld.

Het punt is dat we graag naar bredere discussies toe willen werken in plaats van slechts kortstondig reageren op gebeurtenissen. De aanleiding tot een discussie kan best een incident zijn, maar niet elke 'off-spin' daarvan verdient een eigen topic.

Jouw post zou wat dat betreft uitstekend passin in het topic over de aanslagen in Cassablanca, juist om het geheel in een breder perspectief te plaatsen.

quote:
Gezien het feit dat het merendeel van mijn postings vaak binnen een uur gesloten worden (check maar zelf) en andere postngs met minder tekst en inhoud niet, vraag ik mij af of hier inderdaad niet sprake is van een gekleurd modereerbeleid.
Ik niet, om de simpele reden dat dit opgevoerd wordt door posters van vrijwel alle politieke 'kleuren'. M.i. is die 'gekleurdheid' in werkelijkheid dan ook verwaarloosbaar.
quote:
. Lekkere politieke uitspraak. Toch even het 'discriminatie' woordje roepen, om dan te zeggen dat je het daar niet over hebt. Noem het dan helemaal niet. En dan de 'voorkeur of afkeur' die invloed zou hebben op het sluiten van topics. Wat gewoon neerkomt op het verkapt zeggen dat het toch nooit goed is. Nee, sorry, daar kan ik verder weinig mee.

Mijn persoonlijke mening laat ik naar mijn beste weten niet meewegen in het open laten of sluiten van topics. En dat 'publieke' personen hier openlijk posten vind ik persoonlijk alleen maar leuk, en houd ik graag zo. Maar ook voor die mensen gelden de richtlijnen van dit forum.

pi_10705936
Robh als je zo'n topic over vredesactivisten sluit, kun je toch op zijn minst meer redenen geven dan: is niks, wordt niks.

De discussie was nog steeds aardig en niet off-topic.

dinsdag 27 mei 2003 @ 11:59:57 #29
16625 robh
pi_10706612
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 11:30 schreef SCH het volgende:

De discussie was nog steeds aardig en niet off-topic.

Gewoon een herhaling van zetten die in elk willekeurig links/rechts topic gepast had. Niks on-topics aan.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_10706809
Mag Wanneer heeft een bericht nieuwswaarde? misschien naar OOG?

De doelgroep van die discussie komt blijkbaar niet in GC....

pi_10706871
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 11:59 schreef robh het volgende:

[..]

Gewoon een herhaling van zetten die in elk willekeurig links/rechts topic gepast had. Niks on-topics aan.

Dat wordt tegenwoordig nogal snel gezegd over topics, zelf weten maar wel nogal flauw.
  dinsdag 27 mei 2003 @ 12:20:23 #32
16625 robh
pi_10707005
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 12:09 schreef calvobbes het volgende:
Mag Wanneer heeft een bericht nieuwswaarde? misschien naar OOG?

De doelgroep van die discussie komt blijkbaar niet in GC....

Ik zie de reacties als "Nederlanders mogen Nederlanders verkrachten omdat het Nederlanders zijn, buitenlanders gaan maar vrouwen verkrachten in hun eigen land" al voor me namelijk

Maar nu ff serieus, wat mij betreft mag je het best proberen, maar doe dat dan niet aan de hand van 2 nieuwberichten die eigenlijk niet in OOG passen/horen. Het idee is mijns inziens goed, de uitwerking niet.

Verduidelijk het geheel een ietwat en breng nuances aan in je verhaal, anders schieten een hoop mensen gelijk in hun loopgraven en wordt het alsnog niks.

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_10707035
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 12:20 schreef robh het volgende:

Ik zie de reacties als "Nederlanders mogen Nederlanders verkrachten omdat het Nederlanders zijn, buitenlanders gaan maar vrouwen verkrachten in hun eigen land" al voor me namelijk

Ik niet.
quote:
Maar nu ff serieus, wat mij betreft mag je het best proberen, maar doe dat dan niet aan de hand van 2 nieuwberichten die eigenlijk niet in OOG passen/horen. Het idee is mijns inziens goed, de uitwerking niet.
Ik zie geen nieuwsberichten meer staan in dat nieuwe topic.
  dinsdag 27 mei 2003 @ 12:27:05 #34
16625 robh
pi_10707126
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 12:21 schreef calvobbes het volgende:

Ik zie geen nieuwsberichten meer staan in dat nieuwe topic.

Dat topic is een voortborduursel op je eerdere, gesloten, topic. Hier blijkt al helemaal je bedoeling niet uit.

Probeer het aub gewoon opnieuw, dit topic, in deze vorm, is niks voor OOG.

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_10707205
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 12:27 schreef robh het volgende:

Dat topic is een voortborduursel op je eerdere, gesloten, topic.

Ja duh!!!

Ik wil in beide topics wel eens weten waarom berichten buitenlanders eerder geplaatst en gehyped worden dan berichten over Nederlanders.

quote:
Hier blijkt al helemaal je bedoeling niet uit.
nou veel duidelijker kan ik het niet maken hoor...

Maar goed laat ook maar. Laat iedereen maar lekker 98273492738 topics openen over een buitenlander die een keer het verkeerde pad op gaat

dinsdag 27 mei 2003 @ 12:34:37 #36
16625 robh
pi_10707280
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 12:31 schreef calvobbes het volgende:

Maar goed laat ook maar. Laat iedereen maar lekker 98273492738 topics openen over een buitenlander die een keer het verkeerde pad op gaat

Lees dan gewoon wat ik schrijf in plaats van gelijk de gebeten hond uit te hangen

Suit yourself.

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_10707412
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 12:34 schreef robh het volgende:

Lees dan gewoon wat ik schrijf in plaats van gelijk de gebeten hond uit te hangen

Ja ik lees dondersgoed wat je schrijft. Ik snap alleen niet waarom je wel 985987 topics over buitenlanders en hun misdaden open laat, maar niet de discussie aan wilt laten gaan waarom er alleen maar dat soort topics worden geopend.

En nu ik ook de FAQ lees snap ik ook eigenlijk niks van het slotje op het topic in OOG:

quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

Wat mag ik hier posten?

[knip]

Met betrekking tot de openingspost hebben we besloten om hier een wijziging in de policy aan te brengen: Je openingspost moet uitnodigen tot een discussie en mag niet eindigen met een simpele dooddoener of one-liner.

Waar nodig ik niet uit tot een discussie?

Het is toch ook de bedoeling van OOG dat er niet alleen nieuws wordt gedumpd maar ook wel eens een discussie over nieuws in het algemeen wordt gestart?

dinsdag 27 mei 2003 @ 12:48:54 #38
16625 robh
pi_10707529
Calvobbes, met de opening van jouw topic...
quote:
Het is dat de dader een blanke man is, anders waren er waarschijnlijk al 3 topics over volgeluld dat die jongen hard aangepakt moest worden en zijn ouders slechte opvoeders zijn met hun cultuur of compleet andere dingen.
En dan ook nog wel eens zeggen dat de buitenlanders de beeldvorming aan zichzelf te danken hebben. Terwijl we negeren wat Nederlanders net zo hard doen...
... biedt je geen enkele ruimte voor discussie. Je stelt wat vast en that's it.

Waar wil je over discussieren, waarom wil je dat, wat zijn je gedachtes, waarom vind je dat? etc etc etc.

Geef eens een aanzet tot discussie

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_10707740
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 12:48 schreef robh het volgende:
Calvobbes, met de opening van jouw topic...
[..]

... biedt je geen enkele ruimte voor discussie. Je stelt wat vast en that's it.

Waar wil je over discussieren, waarom wil je dat, wat zijn je gedachtes, waarom vind je dat? etc etc etc.

Geef eens een aanzet tot discussie

Ah.

Dus als ik er bij had gezet dat het mijn mening was, en vroeg hoe anderen er over denken, dan was het wel goed geweest?

Gooi dan even het topic open, dan edit ik het wel even naar een vraag!

dinsdag 27 mei 2003 @ 13:02:07 #40
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10707828
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 12:57 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ah.

Dus als ik er bij had gezet dat het mijn mening was, en vroeg hoe anderen er over denken, dan was het wel goed geweest?

Gooi dan even het topic open, dan edit ik het wel even naar een vraag!

Open gewoon een nieuw topic...

Een vraag als: "is een allochtone crimineel erger dan een autochtone crimineel?" is goed voor een discussie. Denk ik.

En met een beetje een genuanceerde openingspost voorkom je een flamewar. Denk ik.

dinsdag 27 mei 2003 @ 13:03:33 #41
16625 robh
pi_10707852
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 13:02 schreef Sidekick het volgende:

Open gewoon een nieuw topic...

Lijkt me ook beter.
quote:
Een vraag als: "is een allochtone crimineel erger dan een autochtone crimineel?" is goed voor een discussie. Denk ik.

En met een beetje een genuanceerde openingspost voorkom je een flamewar. Denk ik.

Hoop ik ook.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_10707943
Doe ik dat wel...
pi_10912136
Gaat over dit topic: Wolfowitz: oorlog in Irak was idd vanwege de olie

De Guardian heeft vandaag op haar site een correctie op dat bericht geplaatst.

quote:
Correction
Paul Wolfowitz
A report which was posted on our website on June 4 under the heading "Wolfowitz: Iraq war was about oil" misconstrued remarks made by the US deputy defence secretary, Paul Wolfowitz, making it appear that he had said that oil was the main reason for going to war in Iraq. He did not say that. He said, according to the department of defence website, "The ... difference between North Korea and Iraq is that we had virtually no economic options with Iraq because the country floats on a sea of oil. In the case of North Korea, the country is teetering on the edge of economic collapse and that I believe is a major point of leverage whereas the military picture with North Korea is very different from that with Iraq." The sense was clearly that the US had no economic options by means of which to achieve its objectives, not that the economic value of the oil motivated the war. The report appeared only on the website and has now been removed.
  donderdag 5 juni 2003 @ 23:43:24 #44
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_10919048
Brommer rijdt harder dan 140 km per uur

had je hem niet beter naar PTA ( ) kunnen verplaatsen.
Ja, ik verveel me...

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  donderdag 5 juni 2003 @ 23:45:12 #45
16625 robh
pi_10919093
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 23:43 schreef Cheiron het volgende:
Brommer rijdt harder dan 140 km per uur

had je hem niet beter naar PTA ( ) kunnen verplaatsen.
Ja, ik verveel me...

Is daar niet een centraal "Pochen met Puchen"-topic dan?
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 5 juni 2003 @ 23:45:56 #46
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_10919114
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 23:45 schreef robh het volgende:

[..]

Is daar niet een centraal "Pochen met Puchen"-topic dan?

hehehe
zou het niet weten ik kom daar natuurlijk nooit.
leek me wel passend eigenlijk
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  donderdag 5 juni 2003 @ 23:48:39 #47
16625 robh
pi_10919173
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 23:45 schreef Cheiron het volgende:

hehehe
zou het niet weten ik kom daar natuurlijk nooit.
leek me wel passend eigenlijk

Neuh, gezien de reacties had het beter naar Onzin verplaatst kunnen worden. Maar PR heeft z'n bromfietscertificaat nog niet en het is (om het in Onzin-termen te zeggen) gewoon een baggertopic.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  vrijdag 6 juni 2003 @ 12:03:34 #48
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_10926743
Turkse les voor kleuters in Rotterdam

*zucht

het kriebelt echt om die eikel helemaal de grond in te boren, maar laat ik nou eens in een vlaag van zelfbeheersing zitten en hier komen janken...

quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 11:59 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:

[..]

Je kunt beter je smoel houden mannetje!

enzo...
  vrijdag 6 juni 2003 @ 12:04:21 #49
16625 robh
pi_10926757
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 12:03 schreef realist_ik het volgende:

*zucht

het kriebelt echt om die eikel helemaal de grond in te boren, maar laat ik nou eens in een vlaag van zelfbeheersing zitten en hier komen janken...

Thnx, ik zal er gelijk even naar kijken.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_10930023
In het topic over de Eindhovense moskee staan nogal schunnige teksten.
pi_10931931
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 12:03 schreef realist_ik het volgende:

*zucht

[..]

enzo...

Ik vind dat die "eikel" hele zinnige dingen te vertellen heeft. Wie ben jij om hem zo te demoniseren?
pi_10931957
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 14:20 schreef SCH het volgende:
In het topic over de Eindhovense moskee staan nogal schunnige teksten.
Dat is niet waar, deze teksten getuigen van een gezonde dosis vaderlandsliefde.
pi_10933428
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 15:23 schreef Fullbrain het volgende:

[..]

Dat is niet waar, deze teksten getuigen van een gezonde dosis vaderlandsliefde.

Een moskee vol met moslims er in, in brand steken is vaderlandsliefde???????? Ga toch weg!
  vrijdag 6 juni 2003 @ 16:15:21 #54
16625 robh
pi_10933719
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 16:04 schreef SCH het volgende:

Een moskee vol met moslims er in, in brand steken is vaderlandsliefde???????? Ga toch weg!

Ik vind het wel meevallen. Een hoop dom gelul, maar niets over moskeeen in de fik steken...............

of je bedoelt :

quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 10:11 schreef Mutant01 het volgende:
Goed dat de politie daar een beetje oplet, als het een kerk was geweest zouden ze het ook doen. Nu is et misschien een kapotte deur, de volgende keer staat dat hele ding in brand.
maar dan heb je het niet goed begrepen.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  vrijdag 6 juni 2003 @ 16:17:12 #55
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_10933769
en dat lees je waar?!?
pi_10933776
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 16:15 schreef robh het volgende:

[..]

Ik vind het wel meevallen. Een hoop dom gelul, maar niets over moskeeen in de fik steken...............

of je bedoelt :
[..]

maar dan heb je het niet goed begrepen.

Nee die bedoelde ik niet maar wat ik zei klopt niet helemaal, het was een flame over vol met moslims laten lopen en dan op slot. Ik vind het allemaal veel ver te gaan maar die strijd heb ik allang verloren.
  vrijdag 6 juni 2003 @ 17:39:59 #57
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_10935506
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 15:22 schreef Fullbrain het volgende:

[..]

Ik vind dat die "eikel" hele zinnige dingen te vertellen heeft. Wie ben jij om hem zo te demoniseren?

uhm hallo ... zijn geklier en geflame is al lang weggehaald ...
en doe niet zo interessant met je "demoniseren" ...
  vrijdag 6 juni 2003 @ 19:49:04 #58
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_10937429
Is het eigenlijk toegestaan om te zeggen dat de meerderheid van [vul bevolkingsgroep in] crimineel is? In de topic die jij (robh) zojuist gesloten hebt kwam namelijk nogal wat ongefundeerd geblaat over Marokkanen voor.
Mein Koran. Humorloze mensen zouden verboden moeten worden.
pi_10937444
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 19:49 schreef Gil-galad het volgende:
ongefundeerd geblaat
Welkom op een jongeren-forum .
pi_10937531
Hmm.. ik vind het topic Politie pikt Marokkaanse strand-terreur niet meer wel erg snel en abrupt gesloten.
Het is nl. een onderwerp waarvan iedereen toch wel kan merken dat dit erg leeft onder de mensen!
Ok, men kan er eindeloos over discussieren wat betreft wel/niet generaliseren enzo, maar ook dat beschouw ik als een zinnige discussie, omdat ik van mening ben dat we met generaliseren alleen maar nog verder van huis raken.
  vrijdag 6 juni 2003 @ 20:17:39 #61
16625 robh
pi_10937884
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 19:49 schreef Gil-galad het volgende:
Is het eigenlijk toegestaan om te zeggen dat de meerderheid van [vul bevolkingsgroep in] crimineel is? In de topic die jij (robh) zojuist gesloten hebt kwam namelijk nogal wat ongefundeerd geblaat over Marokkanen voor.
Als mensen het te vaak doen hebben ze een flinke kans om heel snel van het forum getrapt te worden. Het wordt in ieder geval bijgehouden.

Een scherpe discussie is prima, maar dan wel binnen de grenzen van redelijkheid

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  vrijdag 6 juni 2003 @ 20:22:19 #62
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_10937957
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 20:17 schreef robh het volgende:
Als mensen het te vaak doen hebben ze een flinke kans om heel snel van het forum getrapt te worden. Het wordt in ieder geval bijgehouden.

Waren mijn posts binnen de grenzen van redelijkheid? Volgens mij klaagde yvonne namelijk over mijn <gejank>.
  vrijdag 6 juni 2003 @ 21:09:55 #63
16625 robh
pi_10938729
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 20:22 schreef Gil-galad het volgende:

Volgens mij klaagde yvonne namelijk over mijn <gejank>.

Dat was een uiting van algehele frustratie geloof ik, niet persoonlijk bedoeld. Maar dat moet je Yvonne vragen natuurlijk
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_10938808
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 20:17 schreef robh het volgende:

[..]

Even terug kijkend op dat topic, bleef ik volgens jou binnen de grenzen? Ik ben heel erg benieuwd.
X
X
X
  dinsdag 10 juni 2003 @ 11:49:55 #65
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11003326
*SCHOOOOOOOOOOOOPPPPPPPPPPPP*

is ie al boven?
Nee?

Dan:
*schopje*

Daar is ie weer.

Serieus:
Is het geen goed plan om een Slowchat gedeelte in OOG te hebben?(dit ook ter verlichting van GC)

Daar kunnen dit soort berichten goed in. Misschien ook wel goed voor de sfeer. In POL werkt het iig goed.

dinsdag 10 juni 2003 @ 12:06:40 #66
16625 robh
pi_11003719
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 11:49 schreef Sidekick het volgende:

Serieus:
Is het geen goed plan om een Slowchat gedeelte in OOG te hebben?(dit ook ter verlichting van GC)

Daar kunnen dit soort berichten goed in. Misschien ook wel goed voor de sfeer. In POL werkt het iig goed.

Hoe bedoel je "ter verlichting van GC" ? Daar is het toch voor bedoeld?

En, nee, persoonlijk zit ik niet te wachten op dat geslowchat. Af en toe in een topic kan gebeuren, maar het is de goden verzoeken als je het in topic X wel toestaat en in topic Y niet..........

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  dinsdag 10 juni 2003 @ 12:42:06 #67
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11004513
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 12:06 schreef robh het volgende:

[..]

Hoe bedoel je "ter verlichting van GC" ? Daar is het toch voor bedoeld?

Mhaw, GC is een samengeraapt 'zooitje'. Er zijn gewoon veel kleine berichten die eigenlijk wienig discussiewaarde hebben (daardoor geen eigen topic verdienen), en ook in GC eigenlijk geen waarde hebben. Dan lijkt het mij handig om een apart topic te hebben waar je dat bericht kan posten, en dat er dan een kleine discussie ontstaat.
quote:
En, nee, persoonlijk zit ik niet te wachten op dat geslowchat. Af en toe in een topic kan gebeuren, maar het is de goden verzoeken als je het in topic X wel toestaat en in topic Y niet..........
In bijna elk forum is een slowchat-topic. In POL is het imho een gouden concept.
  dinsdag 10 juni 2003 @ 12:56:02 #68
16625 robh
pi_11004848
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 12:42 schreef Sidekick het volgende:

Mhaw, GC is een samengeraapt 'zooitje'. Er zijn gewoon veel kleine berichten die eigenlijk wienig discussiewaarde hebben (daardoor geen eigen topic verdienen), en ook in GC eigenlijk geen waarde hebben. Dan lijkt het mij handig om een apart topic te hebben waar je dat bericht kan posten, en dat er dan een kleine discussie ontstaat.

Het vetgedrukte, daar zit 'm de kneep. Dat gebeurt niet. Topics vol met "doodschieten, doodstraf, opknopen, afmaken, het land uit, in elkaar rammen, walgelijk, " etc etc, daar kun je op wachten. En dat willen we gewoon niet.
quote:
In bijna elk forum is een slowchat-topic. In POL is het imho een gouden concept.
Ik zal het iig even overleggen met Gurgeh, kijken wat hij er zoal van vindt.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  dinsdag 10 juni 2003 @ 13:15:44 #69
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11005325
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 12:56 schreef robh het volgende:

[..]

Het vetgedrukte, daar zit 'm de kneep. Dat gebeurt niet. Topics vol met "doodschieten, doodstraf, opknopen, afmaken, het land uit, in elkaar rammen, walgelijk, " etc etc, daar kun je op wachten. En dat willen we gewoon niet.

Dat wil ik ook niet. Maar dat geld hetzelfde voor POL. Daar zou je het ook verwachten, maar de sfeer daar is uitstekend. (hoewel links misschien een beetje de overhand heeft)
quote:
[..]

Is goed. Ik maak er ook geen halszaak van.
Zolang ik de enige ben die dit oppert en geen bijval krijg, is het misschien ook een beetje nutteloos.
  † In Memoriam † dinsdag 10 juni 2003 @ 13:24:00 #70
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_11005601
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 12:42 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Mhaw, GC is een samengeraapt 'zooitje'. Er zijn gewoon veel kleine berichten die eigenlijk wienig discussiewaarde hebben (daardoor geen eigen topic verdienen), en ook in GC eigenlijk geen waarde hebben. Dan lijkt het mij handig om een apart topic te hebben waar je dat bericht kan posten,

Incidenten-topic
[centraal] moord in nederland Topic
[Centraal] Moord in Nederland topic

Is geen optie voor oog

pi_11008334
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 12:56 schreef robh het volgende:

[..]

[..]

Ik sta er in eerste instantie niet direct negatief tegenover. Ik ga er nog even over epibreren .
  dinsdag 10 juni 2003 @ 15:23:40 #72
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_11008561
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 15:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ik sta er in eerste instantie niet direct negatief tegenover. Ik ga er nog even over epibreren .

Van Dale taalweb:
epi·bre·ren (onov.ww.)
1 [scherts.] niet nader aan te geven werkzaamheden verrichten, waarvan men de indruk wil geven dat ze belangrijk zijn

pi_11009130
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 15:23 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Van Dale taalweb:
epi·bre·ren (onov.ww.)
1 [scherts.] niet nader aan te geven werkzaamheden verrichten, waarvan men de indruk wil geven dat ze belangrijk zijn

ssshhhttt! .
  dinsdag 10 juni 2003 @ 15:44:36 #74
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11009215
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 15:23 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Van Dale taalweb:
epi·bre·ren (onov.ww.)

Nu je dit hebt verklapt, kan Gurguh niet meer epibreren.
  dinsdag 10 juni 2003 @ 15:47:01 #75
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_11009293
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 15:44 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Zolang z'n baas maar uit het FB topic blijft, kan Gurguh prima blijven epibreren..
  dinsdag 10 juni 2003 @ 15:53:30 #76
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11009500
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 15:47 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Zolang z'n baas maar uit het FB topic blijft, kan Gurguh prima blijven epibreren..

Hé, dit is geen slowchat topic hoor.
  dinsdag 10 juni 2003 @ 16:00:52 #77
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_11009731
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 15:53 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Hé, dit is geen slowchat topic hoor.

Oh niet? Zeg dat dan gelijk....

(in het POL cafe maar weer verder dan? )

dinsdag 10 juni 2003 @ 16:11:32 #78
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11010028
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 16:00 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Oh niet? Zeg dat dan gelijk....

(in het POL cafe maar weer verder dan? )

Ok, kijk ff in je AT.
  † In Memoriam † dinsdag 10 juni 2003 @ 16:18:58 #79
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_11010265
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 15:44 schreef Sidekick het volgende:

[..]

dinsdag 10 juni 2003 @ 21:14:02 #80
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_11017924
uhhhh we waren een beetje aan discussiëren in pal/isr topic....

Wat was precies het probleem?

dinsdag 10 juni 2003 @ 21:15:40 #81
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11017953
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 21:14 schreef Nyrem het volgende:
uhhhh we waren een beetje aan discussiëren in pal/isr topic....

Wat was precies het probleem?

Dat zou ik ook graag willen weten. Ik probeerde namelijk op een beleefde en beschaafde toon een inhoudelijke discussie te voeren over de situatie in die gebieden.

Oh ja, de reactie van mij op KomMaar was cynisch bedoeld. Ik heb er ook een smiley onder gezet om dat duidelijk te maken.

dinsdag 10 juni 2003 @ 21:16:59 #82
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_11017989
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 21:15 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Dat zou ik ook graag willen weten. Ik probeerde namelijk op een beleefde en beschaafde toon een inhoudelijke discussie te voeren over de situatie in die gebieden.

ik had net een reply voor je klaar..... hup weg.... gelukkig heb ik hem copy/paste (dus je leest hem zo <hopelijk>)
pi_11018721
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 21:15 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Oh ja, de reactie van mij op KomMaar was cynisch bedoeld. Ik heb er ook een smiley onder gezet om dat duidelijk te maken.

Dat snap ik ook wel, maar ik was even aan het puinruimen. Dus een reactie op een 'geruimde' post gaat dan gewoon achter de post aan.

Dat gescheld en getier zoals in Kommaar's post stond lokt alleen meer meer van dat soort posts uit, en daar zitten we niet op te wachten. Vandaar dat er even wat de bitbucket in is gekieperd.

pi_11018912
Jernau.Morat.Gurgeh van wat ben jij nou eigelijk mod want ik zie niet bij OOG staan dat jij mod bent ik weet wel dat jij het was.
[14.gif]
  dinsdag 10 juni 2003 @ 22:05:54 #85
16625 robh
pi_11019264
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 21:52 schreef Chen het volgende:
Jernau.Morat.Gurgeh van wat ben jij nou eigelijk mod want ik zie niet bij OOG staan dat jij mod bent ik weet wel dat jij het was.

Jernau.Morat.Gurgeh is mod van OOG.

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_11019545
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 22:05 schreef robh het volgende:

[..]

Jernau.Morat.Gurgeh is mod van OOG.

owk.. is er ook eigelijk nog een topic waar je nieuwsbronnen kan toevoegen
[14.gif]
  woensdag 11 juni 2003 @ 08:24:26 #87
16625 robh
pi_11025270
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 22:17 schreef Chen het volgende:

owk.. is er ook eigelijk nog een topic waar je nieuwsbronnen kan toevoegen

Als je een goede nieuwsbron ziet kun je dat gewoon hier aangeven (of via mail het linkje sturen), dan kijken we er naar, dan komt het mogelijk in het nieuwsbronnenoverzicht
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_11032532
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 08:24 schreef robh het volgende:

[..]

Als je een goede nieuwsbron ziet kun je dat gewoon hier aangeven (of via mail het linkje sturen), dan kijken we er naar, dan komt het mogelijk in het nieuwsbronnenoverzicht

Ok want ik zag www.nieuws.nl er niet bij staan en www.hetlaatstenieuws.nl is een goede Startpagina van allemaal nieuws sites enzo
[14.gif]
pi_11099831
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 01:06 schreef robh het volgende:
En graag verder in het topic dat Loedertje aangeeft.
Bij deze.
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 01:04 schreef robh het volgende:
Omdat alles in de eerste 2 delen al langsgekomen is, er verder niks nieuws te melden valt en het weer een herhaling van zetten, betonnen muren en irritaties wordt/is.

Zoals ik al zei in de sluitpost.

Geen geschreeuw, geen gescheld en geen geflame.
Wat is er op tegen om hem open te laten?
pi_11099848
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 01:08 schreef What het volgende:
Geen geschreeuw, geen gescheld en geen geflame.
Alles was toch ook wel gezegd? Ik vind het wel gezellig als er 1 topic is waar je gewoon een beetje je cliches kunt posten maar snap wel dat Robh hem sluit. Als die Lindemans veroordeeld wordt, gaan we wel weer verder
pi_11099874
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 01:10 schreef SCH het volgende:
Alles was toch ook wel gezegd? Ik vind het wel gezellig als er 1 topic is waar je gewoon een beetje je cliches kunt posten maar snap wel dat Robh hem sluit. Als die Lindemans veroordeeld wordt, gaan we wel weer verder
Kwartier zitten schrijven aan mijn reactie op jou, en dan is ie dicht.
Je houdt hem tegoed!
pi_11099881
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 01:12 schreef What het volgende:

[..]

Kwartier zitten schrijven aan mijn reactie op jou, en dan is ie dicht.
Je houdt hem tegoed!

hahaha - jaap@heerenveen.org
  zaterdag 14 juni 2003 @ 01:17:05 #93
56699 Boef
Niet ik, jij!
pi_11099916
quote:

[..]

Ik heb even op z'n profiel geklikt en ik snap het ook
Una Bachata?
XBL Gamertag: Flex0r75
pi_11099933
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 01:17 schreef Boef het volgende:
?
pi_11099941
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 01:17 schreef Boef het volgende:

[..]

Wie zijn profiel en wat snap je?
  † In Memoriam † zaterdag 14 juni 2003 @ 01:19:54 #96
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_11099942
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 01:08 schreef What het volgende:

Niets nieuws te melden denk ik zo..
  zaterdag 14 juni 2003 @ 01:19:57 #97
56699 Boef
Niet ik, jij!
pi_11099944
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 01:18 schreef What het volgende:

[..]

?

Never mind, ik ben gewoon beetje verbouwereerd

Ik vind het gewoon een beetje verknipt dat je een forum hebt waar je kan discussiëren over actualiteiten en dan is er één iemand die bepaalt dat wij niets meer te melden hebben. En misschien zijn er mensen die dat ook wel vinden maar voor die mensen is er ook de mogelijkheid om die topic gewoon met rust te laten en de mensen die nog wel verder willen praten over dat onderwerp hun gang te laten gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Boef op 14-06-2003 01:24]

Una Bachata?
pi_11099951
quote:

[..]

ja .. sommige topics met cliches blijven 29 delen open..
pi_11099954
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 01:19 schreef Boef het volgende:
Never mind, ik ben gewoon beetje verbouwereerd
Waarvan?
pi_11099957
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 01:20 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

ja .. sommige topics met cliches blijven 29 delen open..

Zijn er nog topics van je open dan ?
pi_11099974
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 01:21 schreef gelly het volgende:
Ah, daar hebben we de gierkar!
pi_11099981
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 01:21 schreef gelly het volgende:

[..]

heeee. de hulp-mod is nog wakker..
pi_11099999
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 01:23 schreef Koos Voos het volgende:
heeee. de hulp ex-mod is nog wakker..
  zaterdag 14 juni 2003 @ 01:26:14 #104
56699 Boef
Niet ik, jij!
pi_11100020
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 01:20 schreef What het volgende:

[..]

Waarvan?

Lees edited versie, was beetje kortaf
Una Bachata?
pi_11100037
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 01:26 schreef Boef het volgende:
Lees edited versie, was beetje kortaf
Gelezen en helemaal mee eens!
  zaterdag 14 juni 2003 @ 12:30:19 #106
16625 robh
pi_11103657
Antwoord gegeven in dat topic. En er loopt alweer een spliksplinternieuw topic.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  zondag 15 juni 2003 @ 14:48:02 #107
40772 Chris_Redfield
Sexy mothafuckha
pi_11122807
- edit - is al gebeurd.
Satan Stole My Teddybear
pi_11148405
quote:
Jeukaanmenaat gaat z'n vete/obsessie/whatever met andere users maar ergens anders uitvechten. In OOG kan het in elk geval niet meer.
He volgens mij zat ie niet tegen zichzelf te praten, er zijn er nog wel die er wat van kunnen. Lijkt me aangeraden soms ook eens met die luitjes wat afspraken te maken.

Ten tweede, ik zie robh regelmatig waarschuwingen geven aan Nyrem, en dat is volgens mij ook de afspraak hier. Alleen zou het misschien correcter zijn dit voor iedereen toe te passen ?

maandag 16 juni 2003 @ 18:21:17 #109
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_11148770
quote:
Op maandag 16 juni 2003 18:03 schreef battlesickloner het volgende:
He volgens mij zat ie niet tegen zichzelf te praten, er zijn er nog wel die er wat van kunnen.
Joh.
pi_11149067
Robh, kan je even kijken naar de post van 'mod' Strolie in het hoofddoek topic. Te genant voor woorden.
  maandag 16 juni 2003 @ 19:09:40 #111
16715 Mylene
*schatje*
pi_11149807
quote:
Op maandag 16 juni 2003 18:35 schreef SCH het volgende:
Robh, kan je even kijken naar de post van 'mod' Strolie in het hoofddoek topic. Te genant voor woorden.
En daar ga je ook nog een speciaal topic voor openen in feedback??
Niet erg netjes hoor.
  Admin maandag 16 juni 2003 @ 19:10:04 #112
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_11149814
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:09 schreef schatje het volgende:

[..]

En daar ga je ook nog een speciaal topic voor openen in feedback??
Niet erg netjes hoor.

2 zelfs
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_11149842
quote:
Op maandag 16 juni 2003 18:35 schreef SCH het volgende:
Robh, kan je even kijken naar de post van 'mod' Strolie in het hoofddoek topic.
De gedachtenpolitie is al weer bezig...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruďneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  maandag 16 juni 2003 @ 19:11:17 #114
16715 Mylene
*schatje*
pi_11149846
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:10 schreef yvonne het volgende:

[..]

2 zelfs

Belachelijk.
  maandag 16 juni 2003 @ 19:14:06 #115
3904 Koos Voos
teringhond
pi_11149915
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:11 schreef Tikorev het volgende:

[..]

De gedachtenpolitie is al weer bezig...

idd ... kleuter
  maandag 16 juni 2003 @ 19:15:55 #116
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_11149958
*zucht*
Brand gesticht in Eindhovense moslimschool

Wat nou persoonlijke vetes?

maandag 16 juni 2003 @ 19:16:24 #117
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_11149970
quote:
Op maandag 16 juni 2003 18:03 schreef battlesickloner het volgende:

[..]

Ten tweede, ik zie robh regelmatig waarschuwingen geven aan Nyrem,

Zie jij dubbel ofzo?

ik houd me over het algemeen netjes aan den regels

maandag 16 juni 2003 @ 19:17:55 #118
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_11150007
Voor de duidelijkheid, ik beschouw termen als doos en muts niet echt als schelden. Dit zijn gewoon termen die ik vaak gebruik om domme acties door het vrouwelijk deel van de bevolking te schetsen. Hatelijk bedoelt is het in elk geval niet, en als die mevrouw zich hierdoor gekwetst voelt, pech.Dat eeuwige gejank altijd in dit land over het minste of geringste.

En SCH, zit eens niet zo hypocriet te huilen. Als er iemand zijn mond moet houden over netjes posten, dat ben jij dat wel.

En dat is alles wat ik hierover te zeggen heb.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_11150050
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:16 schreef Nyrem het volgende:
Zie jij dubbel ofzo?
In 1 post jouw postgedrag duidelijk gemaakt, petje af !!
1. Halve quotes (anders geen argumentenwaarschijnlijk)
2. Persoonlijk worden (en dan nog zo flauw altijd)

Dan vermeld ik er nog even bij dat je ook bronnen geheel naar eigen goeddunken bijwerkt ... echt zielig

[Dit bericht is gewijzigd door battlesickloner op 16-06-2003 19:21]

maandag 16 juni 2003 @ 19:20:01 #120
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_11150066
*zucht*zucht*

een maand met een hoofddoek op door het leven

Wat nou valt niet tegen te editten? Het gros van de reacties is volkomen normaal en compleet on-topic!

pi_11150085
robh, je doet raar.
pi_11150123
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:20 schreef Ernst het volgende:
*zucht*zucht*

Wat nou valt niet tegen te editten? Het gros van de reacties is volkomen normaal en compleet on-topic!

Mja, een beetje respect voor TS ontbreekt wel he ? Ze is net nieuw, en echt serieus wordt er niet gepost. Je hoeft trouwens ook niet in zo'n topic te posten.
  maandag 16 juni 2003 @ 19:22:50 #123
16625 robh
pi_11150142
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:20 schreef What het volgende:
robh, je doet raar.
Ja. Het is ons de moeite niet waard om het op te ruimen en dan 3 pagina's gezeur te krijgen met "waarom is mijn on-topic baggerreactie verwijderd" etc.

Topicstarter mag het opnieuw proberen. Met dank aan de mensen die dit topic vakkundig om zeep hebben geholpen uiteraard

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  maandag 16 juni 2003 @ 19:22:58 #124
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_11150149
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:22 schreef gelly het volgende:
Je hoeft trouwens ook niet in zo'n topic te posten.
Serieus, heb je dit getypt zonder te proesten?
pi_11150155
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:17 schreef Strolie75 het volgende:
Dit zijn gewoon termen die ik vaak gebruik om domme acties door het vrouwelijk deel van de bevolking te schetsen.
Dan ben je lekker bezig ja. Dus als ik jou voor kankermongool uitmaak omdat ik dat woord vaak gebruik om domme opmerkingen door het mannelijk deel van de bevolking te schetsen, dan mag dat?

[Dit bericht is gewijzigd door Da_Sandman op 16-06-2003 19:26]

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 16 juni 2003 @ 19:23:53 #126
40772 Chris_Redfield
Sexy mothafuckha
pi_11150171
Hulde aan de moderators, weer twee topic's de nek omgedraaid.
Satan Stole My Teddybear
  maandag 16 juni 2003 @ 19:24:00 #127
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_11150175
In datzelfde topic is mijn reactie op deze vraag van SCH gewist:
quote:
Op maandag 16 juni 2003 18:50 schreef SCH het volgende:
Jij vindt het logisch dat die mensen allemaal lastig gevallen worden
...terwijl ik daar een compleet normaal en on-topic antwoord op gaf. Wat zitten jullie daar allemaal te snuiven zeg?
  maandag 16 juni 2003 @ 19:24:09 #128
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_11150182
quote:

[..]

Mja, een beetje respect voor TS ontbreekt wel he ? Ze is net nieuw, en echt serieus wordt er niet gepost. Je hoeft trouwens ook niet in zo'n topic te posten.

Respect is zelfs ver te zoeken. Ik snap best dat er mensen zijn die het niet eens zijn met de TS maar om haar nu op deze manier te slachten (met scheldwoorden incluis) vind ik zwaar overdreven.

Voer toch eens een discussie op een volwassen manier!

maandag 16 juni 2003 @ 19:24:54 #129
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_11150202
quote:
Mja, een beetje respect voor TS ontbreekt wel he ? Ze is net nieuw, en echt serieus wordt er niet gepost.
Ohja, alles wat ik zei was een grap inderdaad. .

, , , , .

pi_11150225
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:24 schreef Ernst het volgende:

[..]

Ohja, alles wat ik zei was een grap inderdaad. .

, , , , .

Geen grap, maar je lacht d'r wel keihard uit. En niet 1 keer, maar vaker. Noem je dat respectvol ?
  maandag 16 juni 2003 @ 19:25:44 #131
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_11150232
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:22 schreef robh het volgende:
Topicstarter mag het opnieuw proberen. Met dank aan de mensen die dit topic vakkundig om zeep hebben geholpen uiteraard
Namen! Ik wil wel eens weten wát je dan precies zo topic-verpestend vind.
pi_11150235
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:22 schreef robh het volgende:

[..]

Met dank aan de mensen die dit topic vakkundig om zeep hebben geholpen uiteraard

Er is er maar één die hem vakkundig op slot heeft gedaan en het topic heeft verziekt

Het wordt hoog tijd voor een proefperiode voor moderators

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruďneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  maandag 16 juni 2003 @ 19:26:34 #133
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11150255
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:25 schreef Tikorev het volgende:
Er is er maar één die hem vakkundig op slot heeft gedaan en het topic heeft verziekt

Het wordt hoog tijd voor een proefperiode voor moderators

Rob heeft die al doorstaan.
pi_11150256
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:23 schreef Chris_Redfield het volgende:
Hulde aan de moderators, weer twee topic's de nek omgedraaid.
Een topic wordt hooguit verpest door diegenen die er in posten. Ga daar maar klagen.
  maandag 16 juni 2003 @ 19:26:37 #135
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_11150257
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:25 schreef gelly het volgende:
Geen grap, maar je lacht d'r wel keihard uit.
.

Helemaal niet! Ik zeg alleen waarom ik het geen goed onderzoek vind en onderbouw dat ook nog eens prima! Onderbouwde kritiek is dus ook niet meer welkom?

maandag 16 juni 2003 @ 19:27:04 #136
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_11150265
Bepaalde topics op Fok! worden zo ontzettend voorspelbaar
Als iedereen eens wat minder op elkaar zou zitten hakken zou het misschien weer leuk kunnen worden.

En nu met zijn allen weer plezier maken! Hup! Jij ook!

pi_11150268
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Een topic wordt hooguit verpest door diegenen die er in posten. Ga daar maar klagen.

Gadverdamme. Hoezo hoogmoedswaanzin.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 16 juni 2003 @ 19:27:11 #138
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_11150272
quote:
Een topic wordt hooguit verpest door diegenen die er in posten.
En het gebrek van de moderators om een discussie eerst bij te sturen in plaats van meteen af te kappen.
pi_11150318
quote:
Ga daar maar klagen.
Waar ?
pi_11150320
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:27 schreef Ernst het volgende:

[..]

En het gebrek van de moderators om een discussie eerst bij te sturen in plaats van meteen af te kappen.

METEEN af te kappen

Doe ff normaal zeg. Alsof wij er altijd direct zijn als er weer eens het woord 'hoofddoekje' ergens in voorkomt en een topic in no time weer volgebaggerd staat.

pi_11150344
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:25 schreef gelly het volgende:
Geen grap, maar je lacht d'r wel keihard uit. En niet 1 keer, maar vaker. Noem je dat respectvol ?
Rot op man, jij hebt voor niemand respect!
Jesus, wat ben jij een kwal.

Uit: Yvonne is weer eens dronken & stoned mensen!

quote:
Op zondag 15 juni 2003 02:41 schreef gelly het volgende:
Ja, hallo Golfer ! Haal dat mokkel van je eens onder dat buro vandaan. Er is werk aan de winkel.
Stijl- en respectvol.
  maandag 16 juni 2003 @ 19:29:44 #142
16625 robh
pi_11150347
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:27 schreef Ernst het volgende:

Schrijf er een boek over ofzo. "De puinhopen van een half uur OOG"

Kom nou.

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_11150348
quote:

[..]

En weer zo'n hoopvolle reactie? Waarom ga je er niet serieus op in JMG - alles wordt hier uit onmacht maar gesloten, is dat waar Fok voor staat?
  maandag 16 juni 2003 @ 19:30:07 #144
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_11150353
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
METEEN af te kappen
Ik zie anders niet één post van jullie waarin iets staat van 'niet zo trollen, anders gaan er OOG-bans vallen' of wat posts specifieker naar wat users gericht. Dus já, meteen afkappen.
pi_11150359
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:29 schreef robh het volgende:

[..]

Kom nou.

Serieuze vraag: Heb jij Strolie er op aangesproken?
  maandag 16 juni 2003 @ 19:30:42 #146
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11150369
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:29 schreef What het volgende:
Rot op man, jij hebt voor niemand respect!
Jesus, wat ben jij een kwal.

Uit: Yvonne is weer eens dronken & stoned mensen!

Stijl- en respectvol.

Waar zou Onzin voor staan, denk je?
pi_11150388
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:17 schreef Strolie75 het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik beschouw termen als doos en muts niet echt als schelden. Dit zijn gewoon termen die ik vaak gebruik om domme acties door het vrouwelijk deel van de bevolking te schetsen.
En dit mag zich mod noemen Come on.
pi_11150403
quote:

[..]

Een topic is pas verpest als je niet meer kan reageren omdat een moderator vindt dat bepaalde reacties niet in zijn of haar gedachtenwereldje past.

Helaas gebeurt dat bij ROBH de laatste tijd wel erg vaak.

maandag 16 juni 2003 @ 19:32:44 #149
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11150412
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:30 schreef Ernst het volgende:

[..]

Ik zie anders niet één post van jullie waarin iets staat van 'niet zo trollen, anders gaan er OOG-bans vallen' of wat posts specifieker naar wat users gericht. Dus já, meteen afkappen.

Misschien een openbaring voor je, maar mods zijn er niet 24/7. Op het moment dat de mods arriveerden was het topic al dusdanig verkloot dat bijsturen geen zin meer had en opruimen al helemaal niet omdat er dan niks was overgebleven. Als users nou eens begonnen met zich volwassen te gedragen en niet op provocerende posts in te gaan, dan zou dat al heel veel schelen
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  maandag 16 juni 2003 @ 19:32:56 #150
16625 robh
pi_11150417
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:29 schreef SCH het volgende:

En weer zo'n hoopvolle reactie? Waarom ga je er niet serieus op in JMG - alles wordt hier uit onmacht maar gesloten, is dat waar Fok voor staat?

Jij doet er net zo hard aan mee SCH. Je bent niet roomser dan de paus dus doe je aub ook niet zo voor.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  maandag 16 juni 2003 @ 19:32:57 #151
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_11150418
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:29 schreef robh het volgende:

[..]

Kom nou.

Dat wordt een bestseller..

maandag 16 juni 2003 @ 19:33:33 #152
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11150435
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:32 schreef Tikorev het volgende:
Een topic is pas verpest als je niet meer kan reageren omdat een moderator vindt dat bepaalde reacties niet in zijn of haar gedachtenwereldje past.

Geef eens een voorbeeld...
  maandag 16 juni 2003 @ 19:33:38 #153
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_11150438
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:31 schreef SCH het volgende:
Als je voor de verandering eens zou reageren op de inhoud van posts ipv op de wijze van posten zouden topics misschien niet zo snel in bagger verzanden.

Op de argument waarom dat onderzoek volkomen belachelijk was heb ik je niet zien ingaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 16-06-2003 19:34]

pi_11150441
quote:
En dit mag zich mod noemen
Er zullen voor jou altijd zaken wishfull thinking blijven.
pi_11150451
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Waar Fok voor staat interesseert vrijwel niemand een drol, zolang iedereen, jij incluis, maar lekker ongenuanceerd kan blaten en topics verneuken. En wanneer daar tegen opgetreden wordt begint het gejank weer.

Maar het is de schuld van de moderators. Tuurlijk.

pi_11150454
quote:

[..]

Ach dat is flauwe onzin.

Robh is nogal ongrijpbaar qua stellingname dus dat is een verwijt van niks. Ik snap best dat het op slot gaat maar als er verder niks mee gebeurt dan heeft het geen zin. In dit geval werd het topic moedwillig door een modje verkloot. Voor die tijd was er niks aan de hand. Als je dat toe laat, dan mag dus alles blijkbaar.

pi_11150458
quote:
Hoe kun jij daar uit afleiden of ie een goeie mod is of niet ? Als je dat wil beoordelen moet je maar in games gaan posten.
pi_11150468
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:32 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Op het moment dat de mods arriveerden was het topic al dusdanig verkloot dat bijsturen geen zin meer had en opruimen al helemaal niet omdat er dan niks was overgebleven.

Er was helemaal niets verkloot. De posts waren nog steeds on-topic...

Ga het voor de grap eens doorlezen...

maandag 16 juni 2003 @ 19:35:09 #159
16715 Mylene
*schatje*
pi_11150479
quote:

[..]

Nee, jij gedraagt je fatsoenlijk als user .
pi_11150482
Wat een ..... zijn de meeste rechtse lui zeg.

Als er eens inderdaad iets vanuit de rechtse hoek komt mogen de progresieven daar geen opmerkingen over maken, en worden meteen de meest stompzinnige dingen door een stel users gezegd.

Ik zou gewoon deze onzinnige users voor de tigste maal een oog ban geven, zodat we van deze bagger verschoond blijven.

pi_11150485
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Waar Fok voor staat interesseert vrijwel niemand een drol, zolang iedereen, jij incluis, maar lekker ongenuanceerd kan blaten en topics verneuken. En wanneer daar tegen opgetreden wordt begint het gejank weer.

Maar het is de schuld van de moderators. Tuurlijk.

Ik zei serieus op ingaan. Jeezusmina, kom eens gewoon in het daglicht en doe niet zo zielig. Het interesseert mij wel waar Fok voor staat. Licht gewoon openlijk toe waarom je doet wat je doet en verschuil je niet achter flames.
  maandag 16 juni 2003 @ 19:35:20 #162
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11150489
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:34 schreef SCH het volgende:
Robh is nogal ongrijpbaar qua stellingname
Hij is toch links?

Dus per definitie partijdig.

maandag 16 juni 2003 @ 19:35:30 #163
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_11150494
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:32 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Misschien een openbaring voor je, maar mods zijn er niet 24/7.
Dat beweer ik ook helemaal niet. .

Maar in plaats van het topic op slot te doen hadden de heren ook even zélf een post kunnen plaatsen met een waarschuwing dat vanaf dán alle off-topic posts worden verwijderd, of specifiek aan een user gericht dat hij op moet houden met trollen omdat er anders een OOG-ban volgt of zoiets... dat gebeurt dus (weer) tot twee keer toe niet. Nee er wordt meteen overgegaan op een slotje... dát heeft geen fuck met modereren te maken, daar zou je zelfs een script voor kunnen schrijven die dat uitvoert.

quote:
Op het moment dat de mods arriveerden was het topic al dusdanig verkloot dat bijsturen geen zin meer had
Dat weet je pas nadat je het geprobeerd hebt .
  maandag 16 juni 2003 @ 19:35:34 #164
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11150497
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:34 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Er was helemaal niets verkloot. De posts waren nog steeds on-topic...

Ga het voor de grap eens doorlezen...

Jouw 'verkloot' lat ligt waarschijnlijk iets hoger dan de onze dan he?
pi_11150498
quote:

[..]

Oh ja, die hadden we nog niet gehad.

Als het zo bar slecht is allemaal, flikker dan godverdomme gewoon een eind op. Graag zelfs, want ik zal er geen geheim van maken dat ik jouw gezever kan missen als kiespijn.

pi_11150513
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:33 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Zoek ze hier maar op:

http://forum.fok.nl/search.php?on=user&search=16625

pi_11150523
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:32 schreef robh het volgende:

[..]

Jij doet er net zo hard aan mee SCH. Je bent niet roomser dan de paus dus doe je aub ook niet zo voor.

Oh ja? Iedereen reageerde volstrekt ontopic tot Strolie begon te schelden. Jij was er niet en hebt het blijkbaar niet gelezen.
pi_11150525
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:35 schreef Basp1 het volgende:
Wat een ..... zijn de meeste rechtse lui zeg.

Als er eens inderdaad iets vanuit de rechtse hoek komt mogen de progresieven daar geen opmerkingen over maken, en worden meteen de meest stompzinnige dingen door een stel users gezegd.

Ik zou gewoon deze onzinnige users voor de tigste maal een oog ban geven, zodat we van deze bagger verschoond blijven.

daar horen linkse huilende fok!ers ook bij hoop ik?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  maandag 16 juni 2003 @ 19:36:51 #169
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_11150532
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:35 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Nou, ik heb anders al gevraagd welke users dan precies dat topic verkloot hebben, maar dáár kreeg ik weer geen reactie op.
pi_11150546
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:33 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Als je voor de verandering eens zou reageren op de inhoud van posts ipv op de wijze van posten zouden topics misschien niet zo snel in bagger verzanden.

Op de argument waarom dat onderzoek volkomen belachelijk was heb ik je niet zien ingaan.

Ik heb niet anders gedaan maar als jij in je eerste post iemand op een seksistische akelige manier gaat uitschelden en je bent te macho om dat terug te nemen, wat valt er dan nog te praten. Er vroegen 3 of 4 mensen aan je of je wilde kappen en je deed er alleen schepjes bovenop.
  maandag 16 juni 2003 @ 19:37:28 #171
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11150547
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:36 schreef Tikorev het volgende:
Zoek ze hier maar op:

http://forum.fok.nl/search.php?on=user&search=16625

Ik hoef jouw bewijsmateriaal toch zeker niet bij elkaar te zoeken? Kom nou met concrete voorbeelden.
pi_11150565
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Als het zo bar slecht is allemaal, flikker dan godverdomme gewoon een eind op. Graag zelfs, want ik zal er geen geheim van maken dat ik jouw gezever kan missen als kiespijn.

En op een of andere manier heb ik vaak het gevoel dat dit vaak meespeeld bij moderaties.
Wel goed dat je jezelf zo makkelijk te kennen geeft.
  maandag 16 juni 2003 @ 19:38:10 #173
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11150569
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:36 schreef Ernst het volgende:

[..]

Nou, ik heb anders al gevraagd welke users dan precies dat topic verkloot hebben, maar dáár kreeg ik weer geen reactie op.

Omdat wat we ook zeggen je toch zal bleren, dat dat 'een on topic reactie was'. Je geeft immers zelf al aan dat in jouw ogen het topic niet verkloot is. Sorry, we zijn het even zat om tegen de stroom in te roeien.
  maandag 16 juni 2003 @ 19:38:15 #174
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_11150571
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En bedankt.

pi_11150573
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:35 schreef Ernst het volgende:
Dat beweer ik ook helemaal niet. .

Maar in plaats van het topic op slot te doen hadden de heren ook even zélf een post kunnen plaatsen met een waarschuwing dat vanaf dán alle off-topic posts worden verwijderd, of specifiek aan een user gericht dat hij op moet houden met trollen omdat er anders een OOG-ban volgt of zoiets... dat gebeurt dus (weer) tot twee keer toe niet. Nee er wordt meteen overgegaan op een slotje... dát heeft geen fuck met modereren te maken, daar zou je zelfs een script voor kunnen schrijven die dat uitvoert.

Net zoals het gros van de reacties met een script gegenereerd kan worden.
quote:
Dat weet je pas nadat je het geprobeerd hebt .
Ja, dat opschonen is nu al zo vaak gedaan, dat het ons al wel duidelijk is dat het geen zier uithaalt. Niet voor een verder verloop, en niet voor een 'leerproces' bij de baggeraars.
pi_11150582
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:35 schreef Ernst het volgende:
Volstrekt mee eens. Reageren jullie hier dan eens op.
  maandag 16 juni 2003 @ 19:39:02 #177
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_11150591
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:38 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Geen antwoord dus en wéér ga je ergens van uit voordat het überhaupt gebeurd is.
pi_11150600
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:38 schreef Ernst het volgende:

[..]

En bedankt.

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Hier heb je een zakdoekje.
pi_11150601
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:35 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Understatement van het jaar
pi_11150602
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:38 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Sorry, we zijn het even zat om tegen de stroom in te roeien.
Doe dat nou niet Wile. Dat belerende. Er kan toch gewoon over gepraat worden?
pi_11150603
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:33 schreef Gil-galad het volgende:
Frankrijk: De zesde republiek komt eraan...
Topic aan de hand van gesprek met kennis

Deal VS<->Saddam?(vrije aftocht/staakt het vuren)
Topic over gedachtegang van user

''Integratie van Roma-zigeuners zinloos''
Weinig mis mee maar toch:

quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 12:45 schreef robh het volgende:
Slot.

Probeer het nog eens, met een aanzet tot discussie graag.

maandag 16 juni 2003 @ 19:39:54 #182
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_11150612
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ja, dat opschonen is nu al zo vaak gedaan, dat het ons al wel duidelijk is dat het geen zier uithaalt. Niet voor een verder verloop, en niet voor een 'leerproces' bij de baggeraars.
Dan ban je die toch als het écht zo erg en structureel is?
  maandag 16 juni 2003 @ 19:40:37 #183
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_11150630
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Volwassen!
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:39 schreef SCH het volgende:
Doe dat nou niet Wile. Dat belerende. Er kan toch gewoon over gepraat worden?
Nou, blijkbaar niet.
pi_11150633
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:39 schreef Ernst het volgende:
Zouden ze Strolie durven bannen denk je?
pi_11150637
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:37 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Ik hoef jouw bewijsmateriaal toch zeker niet bij elkaar te zoeken? Kom nou met concrete voorbeelden.

Waar hebben we het nu de hele tijd over?

Alstublieft...

pi_11150661
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:39 schreef Ernst het volgende:

[..]

Het haalt allemaal geen moer uit, dat zie je zelf toch ook wel?
  maandag 16 juni 2003 @ 19:42:08 #187
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11150667
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:39 schreef battlesickloner het volgende:
Frankrijk: De zesde republiek komt eraan...
Topic aan de hand van gesprek met kennis

Deal VS<->Saddam?(vrije aftocht/staakt het vuren)
Topic over gedachtegang van user

''Integratie van Roma-zigeuners zinloos''
Weinig mis mee maar toch:

Heb je de FAQ van OOG al gelezen of niet?
  maandag 16 juni 2003 @ 19:42:25 #188
16715 Mylene
*schatje*
pi_11150674
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij hebt het echt hoog zitten, stel je niet zo aan zeg.
pi_11150681
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dat zijn pas argumenten
  maandag 16 juni 2003 @ 19:42:51 #190
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11150682
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:40 schreef Tikorev het volgende:

Alstublieft...

Waaruit blijkt dat die topic op slot gegooid is omdat de meningen RobH niet bevielen?
pi_11150683
quote:

[..]

Ga je nou kappen met de vete hier ook nog eens door te zetten, of moet ik je ook nog eens vertellen dat je een vervelende kwal bent?
  maandag 16 juni 2003 @ 19:43:12 #192
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_11150690
quote:

[..]

Alstublieft...

Je vindt het vreemd dat die dicht is? .
-
  maandag 16 juni 2003 @ 19:43:25 #193
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_11150694
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Het haalt allemaal geen moer uit, dat zie je zelf toch ook wel?
Waarom is X-ray dan gebanned als het toch geen moer uitmaakt?
pi_11150711
quote:

[..]

Alstublieft...

omg, die SCH zeikt alleen maar om dit bericht? -->
quote:
Op maandag 16 juni 2003 18:32 schreef Strolie75 het volgende:
Zolang die aandachttrekkerij niet van mijn belastingcentjes gesubsidieerd wordt gaat die doos haar gang maar.
sjongejonge, als jij (SCH) er gewoon niet zo om zou huilen, was het topic ook nog gewoon open geweest

alsof moderators dat soort dingen niet mogen zeggen

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_11150713
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:42 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Heb je de FAQ van OOG al gelezen of niet?

Jazeker. Dus het is me een raadsel waarom die eerste twee topics openblijven. Niet dat ik er problemen mee heb, eerder dat andere topcis wel dicht moeten terwijl die wel aansluiten bij de FAQ.
  maandag 16 juni 2003 @ 19:44:35 #196
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11150717
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je vindt het vreemd dat die dicht is? .
Alleen als 'ie de linkse moderators de schuld kan geven.
pi_11150724
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:43 schreef Ernst het volgende:

[..]

Omdat-ie de policy overtrad. En er zjn regels voor wat er dan gedaan wordt. Die kun je in de FAQ en de huisregels terugvinden.
  maandag 16 juni 2003 @ 19:45:35 #198
16625 robh
pi_11150744
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:43 schreef Ernst het volgende:

Misschien dat we langzamerhand de notoire klootvogels wel permanent OOG uit gaan werken. Wie weet?
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  maandag 16 juni 2003 @ 19:46:20 #199
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_11150764
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:30 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Waar zou Onzin voor staan, denk je?

Iig niet respectloos posten.. .
-
pi_11150773
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:42 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat die topic op slot gegooid is omdat de meningen RobH niet bevielen?

Kun jij een andere reden verzinnen.
  maandag 16 juni 2003 @ 19:46:37 #201
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11150777
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:45 schreef robh het volgende:
Misschien dat we langzamerhand de notoire klootvogels wel permanent OOG uit gaan werken. Wie weet?
Nee toch?
  maandag 16 juni 2003 @ 19:46:55 #202
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_11150786
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Omdat-ie de policy overtrad.
Nou, die topics gaan blijkbaar ook sturcureel de grenzen van de policy te buiten, anders zouden ze niet dicht gaan. Als het volgens jou dan ook nog eens steeds dezelfden zijn, waarom zijn die dan nog niet gebanned?
  maandag 16 juni 2003 @ 19:47:10 #203
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11150793
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:46 schreef Tikorev het volgende:
Ja.
  maandag 16 juni 2003 @ 19:47:45 #204
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_11150807
quote:
Nou, noem dan eens wat namen van het topic wat je gesloten hebt waarvan jij vindt dat die in dat topic alleen maar slechte posts hebben geplaatst. Want dan wil ik ook wel weten waar we het precies over hebben.
pi_11150817
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:46 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Omdat het topic compleet verkloot is?
pi_11150836
quote:
Nergens voor nodig beroepszuiger.
pi_11150842
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:47 schreef Ernst het volgende:
Nou, noem dan eens wat namen van het topic wat je gesloten hebt waarvan jij vindt dat die in dat topic alleen maar slechte posts hebben geplaatst. Want dan wil ik ook wel weten waar we het precies over hebben.
Het kan zo moeilijk toch niet zijn
pi_11150857
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Omdat het topic compleet verkloot is?

Er heeft nog niemand kunnen vertellen waarom dat topic verkloot was. De posts waren i.i.g. gewoon ontopic.
pi_11150894
quote:

[..]

Als je het niet naar je zin hebt als mod, dan kun je toch ook stoppen? Het gaat volgens mij best goed in OOG - dit liep even mis, maar steek dan ook eens de hand in eigen boezem. Erg tactisch aangepakt was het toch ook niet?
pi_11150911
quote:
Eigenlijk vroeg ik me toch af ... wie bedoel je eigenlijk allemaal ?
pi_11150916
quote:
de notoire klootvogels wel permanent OOG uit gaan werken.
Ow, het past niet in je straatje..

Tuurlijk, sluiten en bannen dan maar.

maandag 16 juni 2003 @ 19:52:28 #212
16715 Mylene
*schatje*
pi_11150927
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:49 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Er heeft nog niemand kunnen vertellen waarom dat topic verkloot was. De posts waren i.i.g. gewoon ontopic.

Omdat er misschien op elkaar wordt gereageerd i.p.v. het onderwerp.
  maandag 16 juni 2003 @ 19:53:04 #213
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11150942
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:51 schreef battlesickloner het volgende:
Dat vraag ik me ook af.

Als hij mij ook bedoelt blijf ik wel weg uit zijn oog.

pi_11150945
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:52 schreef schatje het volgende:

[..]

Daar is toch niets mis mee zolang het over het onderwerp gaat?
pi_11150975
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:51 schreef battlesickloner het volgende:

[..]

Ik ben ook wel benieuwd...
pi_11150976
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:52 schreef schatje het volgende:

[..]

Tja, dat gebeurt nou eenmaal wel eens in een discussie. Zolang het ook over het onderwerp blijft gaan: no problemos.
pi_11151015
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Omdat-ie de policy overtrad. En er zjn regels voor wat er dan gedaan wordt. Die kun je in de FAQ en de huisregels terugvinden.

Robh overtreedt zelf ook nog wel eens de nettiquete, met zijn nietstoevoegende oneliners, steken onder water en ander gezuig waarmee hij reacties van andere users uitlokt, en dan vervolgens het topic doodleuk sluit vanwege de offtopic reacties en geflame.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 16 juni 2003 @ 19:57:02 #218
16625 robh
pi_11151038
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:47 schreef Ernst het volgende:

Vanaf de reactie van Strolie vloog bijna iedereen elkaar in de haren. Nodeloos om te vermelden dat dat weinig met het topic te maken heeft of maar iets bijdraagt aan de discussie.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  maandag 16 juni 2003 @ 19:57:21 #219
16715 Mylene
*schatje*
pi_11151048
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:53 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Daar is toch niets mis mee zolang het over het onderwerp gaat?

Je weet heus wat ik bedoel .

Flame's en dergelijke.

pi_11151062
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:55 schreef milagro het volgende:

[..]

Robh overtreedt zelf ook nog wel eens de nettiquete, met zijn nietstoevoegende oneliners, steken onder water en ander gezuig waarmee hij reacties van andere users uitlokt, en dan vervolgens het topic doodleuk sluit vanwege de offtopic reacties en geflame.

Dat is wat ik altijd over Wile_E_Coyote zeg in POL. Op zich niks mis mee maar verwijt het de anderen dan niet. Het zal heus niet meevallen om modje te zijn maar zo'n drama als er nu van gemaakt wordt. Eigenlijk zijn we allemaal lieverdjes.
  maandag 16 juni 2003 @ 19:58:14 #221
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11151065
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:57 schreef robh het volgende:
Vanaf de reactie van Strolie vloog bijna iedereen elkaar in de haren.
Goh, zou dat nou aan Strolie liggen of aan de rest van OOG ?

[Dit bericht is gewijzigd door Gil-galad op 16-06-2003 19:59]

maandag 16 juni 2003 @ 19:58:21 #222
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_11151066
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:54 schreef SCH het volgende:
Tja, dat gebeurt nou eenmaal wel eens in een discussie. Zolang het ook over het onderwerp blijft gaan: no problemos.
Precies, dat is juist het hele idee achter een discussie, anders zit je met een topic vol monologen van mensen die een beetje alleen maar voor eigen parochie staan te preken. Als dat de bedoeling is van het OOG-forum ga ik m'n heil wel ergens anders zoeken.
pi_11151070
quote:

[..]

Vanaf de reactie van Strolie vloog bijna iedereen elkaar in de haren. Nodeloos om te vermelden dat dat weinig met het topic te maken heeft of maar iets bijdraagt aan de discussie.

Maar dan worden wij allemaal de dupe van Strolie?
  maandag 16 juni 2003 @ 19:58:44 #224
16715 Mylene
*schatje*
pi_11151072
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij bleef anders ook doorzeuren in dat topic, je had ook gelijk naar OOG feedback kunnen gaan.
pi_11151075
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:55 schreef milagro het volgende:
Nee dat kan niet robh IS namelijk de policy.

En ik vraag me nog steeds af wie die er allemaal tot de notoire klootvogels behoort

maandag 16 juni 2003 @ 19:59:04 #226
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_11151082
quote:
Vanaf de reactie van Strolie vloog bijna iedereen elkaar in de haren.
Ik vroeg om concrete namen. Je had het er namelijk zélf over in je reactie in dit topic.
  maandag 16 juni 2003 @ 19:59:52 #227
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_11151113
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:58 schreef battlesickloner het volgende:
En ik vraag me nog steeds af wie die er allemaal tot de notoire klootvogels behoort
Idem.

Plus nog een reactie van JMG.

pi_11151159
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:57 schreef schatje het volgende:

[..]

Flame's en dergelijke.

Flame's

maandag 16 juni 2003 @ 20:01:56 #229
16715 Mylene
*schatje*
pi_11151165
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf.
pi_11151176
quote:

[..]

Dat is wat ik altijd over Wile_E_Coyote zeg in POL. Op zich niks mis mee maar verwijt het de anderen dan niet. Het zal heus niet meevallen om modje te zijn maar zo'n drama als er nu van gemaakt wordt. Eigenlijk zijn we allemaal lieverdjes.

Inderdaad zelfde laken een pak, vader & zoon misschien of zo.
Af en toe wat fel zijn tegen elkaar moet kunnen, en dan valt er wel eens een onvertogenwoord, maar als je er niet (meer) tegen kan, ben je er even weg van en dan zakt het weer
Zolang je niet de persoon op gaat zoeken puur en alleen om te zieken met oneliners en gezuig, in welk topic dan ook, is er niets aan de hand toch?
pi_11151204
quote:

[..]

Kom op zeg, je dit is toch geen reden om een topic te sluiten
quote:
Op maandag 16 juni 2003 18:32 schreef Strolie75 het volgende:
Zolang die aandachttrekkerij niet van mijn belastingcentjes gesubsidieerd wordt gaat die doos haar gang maar.
  maandag 16 juni 2003 @ 20:03:33 #232
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_11151207
quote:
Op maandag 16 juni 2003 20:02 schreef milagro het volgende:
Inderdaad zelfde laken een pak, vader & zoon misschien of zo.
Af en toe wat fel zijn tegen elkaar moet kunnen, en dan valt er wel eens een onvertogenwoord, maar als je er niet (meer) tegen kan, ben je er even weg van en dan zakt het weer
Zolang je niet de persoon op gaat zoeken puur en alleen om te zieken met oneliners en gezuig, in welk topic dan ook, is er niets aan de hand toch?
Helemaal mee eens.
  maandag 16 juni 2003 @ 20:03:49 #233
16715 Mylene
*schatje*
pi_11151211
quote:
Op maandag 16 juni 2003 20:01 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Flame's

Ik bedoel het meer algemeen.

Oke??

pi_11151222
quote:
Op maandag 16 juni 2003 20:03 schreef Ernst het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

Me either

zie je wel dat we het kunnen robh

maandag 16 juni 2003 @ 20:04:36 #235
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_11151228
quote:
Je had natuurlijk ook kunnen proberen om me met argumenten van mijn ongelijk te overtuigen. Waarom was het geen flutonderzoek, waarom is het geen aandachtrekkerij? Maar nee, je begint meteen over één woordje te huilen.
  maandag 16 juni 2003 @ 20:05:33 #236
16715 Mylene
*schatje*
pi_11151255
quote:
Op maandag 16 juni 2003 20:04 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Je had natuurlijk ook kunnen proberen om me met argumenten van mijn ongelijk te overtuigen. Waarom was het geen flutonderzoek, waarom is het geen aandachtrekkerij? Maar nee, je begint meteen over één woordje te huilen.

En twee topics openen in feedback .
  maandag 16 juni 2003 @ 20:05:34 #237
16625 robh
pi_11151256
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:59 schreef Ernst het volgende:

Ik vroeg om concrete namen. Je had het er namelijk zélf over in je reactie in dit topic.

Trek je eigen conclusies maar Ernst. Ik ben geen verantwoording schuldig aan jou.

maar aangezien je toch wel blijft drammen: SCH, Roonaan, Strolie en Gelly zijn de voornaamste redenen dat IK het topic op slot gooide. Oja, de reactie van Milagro ook niet vergeten natuurlijk

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_11151260
quote:
Op maandag 16 juni 2003 20:04 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

De argumenten waren allemaal al genoemd. Jij had ook op je woorden kunnen letten, maar je voelt je nog steeds te groot om dat toe te geven. Je noemt zo'n nieuwe user gewoon geen doos. Punt.
pi_11151262
quote:
Op maandag 16 juni 2003 20:03 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik bedoel het meer algemeen.

Oke??

sorry
  maandag 16 juni 2003 @ 20:07:03 #240
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_11151284
quote:
Op maandag 16 juni 2003 20:05 schreef robh het volgende:
Trek je eigen conclusies maar Ernst.
Oh, fijn, mag ik dan ook mijn eigen conclusies trekken uit de policy? Of moet ik dan ineens wél verantwoording aan jou afleggen?
pi_11151286
quote:
Op maandag 16 juni 2003 20:05 schreef schatje het volgende:
En twee topics openen in feedback .
Ja sorry hoor - een notoire racist als Michiel Smit wordt hier met de grootste egards welkom geheten en een niets vermoedende kunstenares wordt volstrekt belachelijk gemaakt door een mod.
pi_11151292
Ik vond de reactie van Strollie nog ontopic ... hij noemde TS een doos en die mening mag hij hebben. Het is dus eerder het gehuil van SCH en gelly (die op zich weer gehuil uitlokken) waar men de dupe van is geworden

Dat topics schoonvegen is ook nutteloos ... kan goed begrijpen dat iemand zijn tijd daar niet aan wil besteden.

[Dit bericht is gewijzigd door battlesickloner op 16-06-2003 20:08]

pi_11151295
quote:
Op maandag 16 juni 2003 20:05 schreef robh het volgende:

[..]

Trek je eigen conclusies maar Ernst. Ik ben geen verantwoording schuldig aan jou.

maar aangezien je toch wel blijft drammen: SCH, Roonaan, Strolie en Gelly zijn de voornaamste redenen dat IK het topic op slot gooide. Oja, de reactie van Milagro ook niet vergeten natuurlijk

Oh my God

maandag 16 juni 2003 @ 20:07:38 #244
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_11151300
quote:
Op maandag 16 juni 2003 20:05 schreef SCH het volgende:
De argumenten waren allemaal al genoemd. Jij had ook op je woorden kunnen letten, maar je voelt je nog steeds te groot om dat toe te geven. Je noemt zo'n nieuwe user gewoon geen doos. Punt.
Nee hoor, ik voel me helemaal niet te groot om dat toe te geven. Ik beschouw "doos" niet als een scheldwoord en zo heb ik het ook niet bedoeld. Maar goed, met zeikerige users als jij had ik als mod beter moeten weten, dan wil ik wel toegeven.

Maar wat ik niet ga doen is over eieren lopen als hier opeens een semi-bekend persoon post. Of het nu die kunstenares is, Abdoelah Asselhoef of Martin Smit.

pi_11151338
quote:
Op maandag 16 juni 2003 20:07 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Nee hoor, ik voel me helemaal niet te groot om dat toe te geven. Ik beschouw "doos" niet als een scheldwoord en zo heb ik het ook niet bedoeld. Maar wat ik niet ga doen is over eieren lopen als hier opeens een semi-bekend persoon post. Of het nu die kunstenares is, Abdoelah Asselhoef of Martin Smit.

Eieren hoeft ook niet. Gewoon fatsoen. Dat voor jou doos geen scheldwoord is, is jouw tekortkoming. De volgende user vindt klootzak of fascist geen scheldwoord. Het is een scheldwoord en dat weet je best.
  maandag 16 juni 2003 @ 20:09:51 #246
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_11151350
quote:
Op maandag 16 juni 2003 20:07 schreef battlesickloner het volgende:
Dat topics schoonvegen is ook nutteloos ... kan goed begrijpen dat iemand zijn tijd daar niet aan wil besteden.
Inderdaad, dat is allemaal al gepasseerd... maar een lijn trekken met één post als je dan toch aanwezig bent, om even duidelijk te maken dat het vanaf dan anders moet kan toch wel? Alsof dat zoveel extra moeite is. Gewoon één zo'n post plaatsen, misschien nog even 10 minuten blijven hangen als het kan om te kijken of men niet doorgaat om die reacties te verwijderen en dan het topic maar laten gaan. Als je dan weer later terugkomt en het gaat op dezelfde voet door, dan kun je het alsnog op slot doen, maar dan heb je het in ieder geval geprobeerd.
  maandag 16 juni 2003 @ 20:10:16 #247
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_11151355
Dat krijg je als je opeens gaat werken, dan mis je alle lol.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  maandag 16 juni 2003 @ 20:10:36 #248
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_11151360
quote:
Op maandag 16 juni 2003 20:09 schreef SCH het volgende:
Eieren hoeft ook niet. Gewoon fatsoen. Dat voor jou doos geen scheldwoord is, is jouw tekortkoming. De volgende user vindt klootzak of fascist geen scheldwoord. Het is een scheldwoord en dat weet je best.
Dat is racist ook, zul je die dan ook niet meer gebruiken in je reacties tegenover sommige medeusers?
pi_11151362
quote:
Op maandag 16 juni 2003 20:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja sorry hoor - een notoire racist als Michiel Smit wordt hier met de grootste egards welkom geheten en een niets vermoedende kunstenares wordt volstrekt belachelijk gemaakt door een mod.

Kom op, SCH, je wilt zelf ook nog al eens erg 'persoonlijk' worden, niet zo piepen, hoor.

Doos, lamstraal, sukkel, is altijd nog beter dan iemand een terminale ziekte toewensen, vind je niet?
Vrij onschuldig allemaal, hoor..

Ernst noemde mij trut, nee, kijk, dát is pas erg

maandag 16 juni 2003 @ 20:11:22 #250
16715 Mylene
*schatje*
pi_11151373
quote:
Op maandag 16 juni 2003 20:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Heb jij niet op dit forum gezegd dat een bepaalde user kon doodvallen??

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 16-06-2003 20:11]

pi_11151383
quote:
Op maandag 16 juni 2003 20:10 schreef Ernst het volgende:

[..]

Dat is racist ook, zul je die dan ook niet meer gebruiken in je reacties tegenover sommige medeusers?

Precies!!
Maar dan zie ik meneer Robh niet, die vindt dat soort uitlatingen blijkbaar prima!
pi_11151393
quote:
Op maandag 16 juni 2003 20:10 schreef milagro het volgende:
Zal ik hem slaan?

jezus, doe ik eens een beetje post-feministisch en kom ik voor vrouwen op, krijg ik ze weer achter me aan

maandag 16 juni 2003 @ 20:12:39 #253
16715 Mylene
*schatje*
pi_11151410
quote:
Op maandag 16 juni 2003 20:10 schreef milagro het volgende:

[..]

Kom op, SCH, je wilt zelf ook nog al eens erg 'persoonlijk' worden, niet zo piepen, hoor.

Doos, lamstraal, sukkel, is altijd nog beter dan iemand een terminale ziekte toewensen, vind je niet?
Vrij onschuldig allemaal, hoor..

Ik ben vies wijf genoemd in RLS.

maandag 16 juni 2003 @ 20:12:49 #254
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_11151414
quote:
Op maandag 16 juni 2003 20:07 schreef SCH het volgende:
"Racist", gaat wel erg ver 'SCH, is toch ook een scheldwoord?
  maandag 16 juni 2003 @ 20:13:07 #255
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_11151423
Jullie zijn allemaal snoodaards
  maandag 16 juni 2003 @ 20:13:22 #256
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11151428
en dicht!
pi_11151429
quote:
Op maandag 16 juni 2003 20:11 schreef schatje het volgende:

[..]

Heb jij niet op dit forum gezegd dat een bepaalde user kon doodvallen??

Zou best kunnen...alhoewel
Ben ik onfeilbaar
Word ik wel eens geband
  maandag 16 juni 2003 @ 20:15:17 #258
16625 robh
pi_11151466
quote:
Op maandag 16 juni 2003 20:11 schreef milagro het volgende:

Precies!!
Maar dan zie ik meneer Robh niet, die vindt dat soort uitlatingen blijkbaar prima!

Alsjeblieft zeg, kruip eens uit dat ei.

Volg jij MED wel? SCH is daar bijna stamgast.

En dat komt vooral door wat ie zoal in OOG zegt en doet.

Val mij alsjeblieft niet lastig met je "die vindt dat soort uitlatingen blijkbaar prima!"-bullshit.

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')