De politie gaat na twee jaar eindelijk iets doen tegen de grote groepen Marokkaanse jongeren die de Hollandse stranden terroriseren. Wanneer het lekker strandweer is, vindt het Marokkaanse tuig het blijkbaar leuk om strandgangers te beroven en in elkaar te beuken.
Het gaat hier dus enkel om Marokkanen en niet over Nederlanders of allochtonen van andere komaf.
een slotje vanwege een anti-Marokko topic is dus niet op z'n plaats, wanneer het een andere bevolkingsgroep betrof had ik het ook gepost
Op vrijdag 6 juni 2003 18:54 schreef InnerJoin het volgende:
bron: RTL Boulevard.De politie gaat na twee jaar eindelijk iets doen tegen de grote groepen Marokkaanse jongeren die de Hollandse stranden terroriseren. Wanneer het lekker strandweer is, vindt het Marokkaanse tuig het blijkbaar leuk om strandgangers te beroven en in elkaar te beuken.
Het gaat hier dus enkel om Marokkanen en niet over Nederlanders of allochtonen van andere komaf.
een slotje vanwege een anti-Marokko topic is dus niet op z'n plaats, wanneer het een andere bevolkingsgroep betrof had ik het ook gepost
Op vrijdag 6 juni 2003 18:55 schreef ullie het volgende:[..]
Hmmm ja wat gaan ze dan concreet doen?
Is wel tijd overigens...
[Dit bericht is gewijzigd door InnerJoin op 06-06-2003 18:58]
De nederlands criminelen pikken van iedereen, maar ik heb een marokkaanse dief nog nooit van een mede marokkaan iets zien jatten! En dan hebben ze het over discriminatie...
quote:Ja, van mij mogen ze er best met de knuppel op inhakken.
Op vrijdag 6 juni 2003 18:57 schreef domolanglekker het volgende:
ohww wouw.. wat gaan ze doen? Een keer extra vragen of ze alsjeblieft zich willen gedragen.. altijd die mooie praatjes...
quote:een strandverbod? hoe wou je dat handhaven?
Op vrijdag 6 juni 2003 18:57 schreef InnerJoin het volgende:[..]
Aanhoudingen ter plaatse en een strandverbod voor dergelijke groepen . Maar of ze zich daar iets van aantrekken?
quote:Aanhoudingen verrichten als speciale maatregel
Op vrijdag 6 juni 2003 18:57 schreef InnerJoin het volgende:[..]
Aanhoudingen ter plaatse en een strandverbod voor dergelijke groepen . Maar of ze zich daar iets van aantrekken?
En een strandverbod gaat zeer zeker niet werken: om een groep van 50 Marokkanen het strand af te halen heb je een peloton ME nodig.
quote:Nee de honden van de politie verdienen ook wel een uitje naar het strand.. ipv van stokken brengen ze dan marokkanen terug
Op vrijdag 6 juni 2003 18:58 schreef InnerJoin het volgende:[..]
Ja, van mij mogen ze er best met de knuppel op inhakken.
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 19:00 schreef domolanglekker het volgende:[..]
Nee de honden van de politie verdienen ook wel een uitje naar het strand.. ipv van stokken brengen ze dan marokkanen terug
quote:http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/crime/)/components/actueel/rtlboulevard/2002/crime/juni/zandvoortse_ellende.xml
Zandvoortse ellende
Als je deze zomer lekker je handdoekje op het strand in Zandvoort wil neerleggen, moet je van tevoren eerst een cursus zelfverdediging volgen. Gezellig frisbiën met de buren is er niet bij, want hangjongeren uit Amsterdam komen graag even langs om de boel grondig te verzieken.Relschoppers
Al jaren heeft Zandvoort problemen met jonge buitenlanders uit Amsterdam. Zandvoort is een makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer vanuit Amsterdam. Zandvoort is een populaire zomerse uitvalsbasis voor stedelingen, en dus ook voor vervelende Amsterdammers. Dit jaar begint er weer een groot offensief tegen de relschoppers, die overwegend van Marokkaanse afkomst zijn. De afgelopen jaren was het wat rustiger in Zandvoort door toenmalige acties, maar nu neemt de ellende weer hand over hand toe.Strandverbod
Er gaan deze zomer nieuwe middelen ingezet worden. Als er iemand wordt gearresteerd, krijgt deze een strandverbod in Zandvoort. Met een beetje geluk kan het strandverbod worden opgerekt tot een straatverbod voor heel Zandvoort, als er ook overlast wordt veroorzaakt op de boulevard en/of het station.Agenten
Bij overtreding van het verbod kunne daders in bepaalde gevallen direct vast worden gezet. Zandvoort overweegt zelfs gebieden aan te wijzen waar preventief kan worden gefouilleerd. De gemeente werkt samen met de Spoorwegpolitie, justitie, en de Amsterdamse politie om de problemen aan te pakken. De aantallen agenten zullen worden opgevoerd als dat nodig is.Huisvredebreuk
Er wordt een nieuwe juridisch handigheidje ingezet op het strand; de eigenaren van strandtenten maken huisregels met de verboden van het terras. Als jongeren zich hier niet aan houden, kunnen ze worden aangehouden wegens het niet opvolgen van de richtlijnen van de uitbater; zo iemand pleegt dan huisvredebreuk en kan worden aangepakt. De politie gaat een zero-tolerance beleid voeren.
quote:welnee.. 20 honden.. daar schijten ze 7 kleuren stront van..
Op vrijdag 6 juni 2003 18:59 schreef HassieBassie het volgende:[..]
Aanhoudingen verrichten als speciale maatregel
Het moet toch niet gekker worden..
En een strandverbod gaat zeer zeker niet werken: om een groep van 50 Marokkanen het strand af te halen heb je een peloton ME nodig.
quote:Het gaat dus specifiek om Zandvoort en voornamelijk om Marokkanen, niet zoals de topicstarter beweert enkel en alleen om Marokkanen.
Op vrijdag 6 juni 2003 19:01 schreef Leonardo1504 het volgende:
iets genuanceerder :
[..]
quote:Nee hoor aan 25 man heb je genoeg want vechten kunnen ze niet.
Op vrijdag 6 juni 2003 18:59 schreef HassieBassie het volgende:[..]
Aanhoudingen verrichten als speciale maatregel
Het moet toch niet gekker worden..
quote:Ze hebben dus niet de Nederlandse nationaliteit?
Op vrijdag 6 juni 2003 18:54 schreef InnerJoin het volgende:
quote:En zij niet alleen; een strand zit vol kinderen. Dat kan je ze niet aandoen.
Op vrijdag 6 juni 2003 19:02 schreef domolanglekker het volgende:[..]
welnee.. 20 honden.. daar schijten ze 7 kleuren stront van..
quote:als je ze vraagt wat ze zijn zullen ze niet zeggen: Nederlander. Daar ben ik bijna wel zeker van. Vandaar marokkaan.
Op vrijdag 6 juni 2003 19:08 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Ze hebben dus niet de Nederlandse nationaliteit?
quote:Jammer alleen dat als er al wat mensen mee willen doen ze meestal op het laatste moment afhaken.
Op vrijdag 6 juni 2003 19:09 schreef Linz het volgende:
waarom zijn jullie bang? autochtonen zijn veruit in de meerderheid. gewoon veel mensen optrommelen en aanpakken die gasten.
quote:Nee, daarom rennen ze ook weg. Helaas niet weg weg ik verlaat het land weg, maar weg in de zin van verschuilen totdat oom agent weer aan de donuts is.
Op vrijdag 6 juni 2003 19:06 schreef Frasier het volgende:[..]
Nee hoor aan 25 man heb je genoeg want vechten kunnen ze niet.
Schiet niet erg op dus.
quote:Mensen met de Nederlandse nationaliteit zijn Nederlanders, of je het er nou mee eens bent of niet. Ik vroeg het trouwens aan de topicstarter en niet aan jou.
Op vrijdag 6 juni 2003 19:09 schreef domolanglekker het volgende:
als je ze vraagt wat ze zijn zullen ze niet zeggen: Nederlander. Daar ben ik bijna wel zeker van. Vandaar marokkaan.
quote:Als uiterste maatregel uiteraard..
Op vrijdag 6 juni 2003 19:09 schreef HassieBassie het volgende:[..]
En zij niet alleen; een strand zit vol kinderen. Dat kan je ze niet aandoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |