abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_712514
Lul!

Voor het eerst in mijn 20-jarige bestaan ben IK verneukt. Mijn ego is nu zo aangetast dat ik MissX nu even om raad ga vragen.

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_712519
Aahhh, queen Priscella uit haar torentje gevallen? Moet het wel een hele grote lul zijn geweest om dat voor elkaar te krijgen.....sterkte meissie
  donderdag 1 februari 2001 @ 23:51:15 #3
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_712551
ROFLOL
Down[br]Under
  donderdag 1 februari 2001 @ 23:57:21 #4
6852 Kelo
onder invloed
pi_712564
lullig
  vrijdag 2 februari 2001 @ 00:07:57 #5
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_712596
lullig hoor.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_712598
quote:
Op 01 februari 2001 23:38 schreef RUsaneIam het volgende:
Moet het wel een hele grote lul zijn geweest om dat voor elkaar te krijgen.....
Wat wil je ook? Meneer kwam al klaar na 3 minuten yeah right...ik had hem lekker strak. Even knipperen met mijn ogen en ja hoor another torpedo has launched!

Lacht ie ook nog toen ik zei: ik houd van lang voorspel en snelle sex. Jeeezus kerel, vat toch niet alles té letterlijk op!

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_712655
Je moet ook heel hard gaan roepen; "Nog een keer, nog een keer...", enz. Net zolang totdat'ie of; al zijn krachten bijeen raapt en het nog een keer doet EN DAN GOED, of; in paniek wegrent. Zo hou je de eer tenminste aan jezelf.

P.S. Niemand waagt het bij mij om zich er zo makkelijk van af te maken. Er zijn er ook maar enkelen die het met mij aandurfen. Ik maak nl. duidelijk dat ik veeleisend ben. Ben ook door schade en schande wijzer geworden.

P.S.2) Doe nu aan image-building, weet best hoe het hoort, maar ben eigenlijk een watje die zichzelf nu zit te overschreeuwen met stoere praat.

pi_713905
Ach gossie, Pippi.......

Heb je eindelijk een vent, heb je er nog niets aan.

Je weet dat je geheime wapen uit de kast gehaald mag worden.... PUSSY-CONTROL!!!!!!

En anders haal je de baterijen maar weer uit je wekker voor die grote vriend in je nachtkastje.

pi_714025
was 't die 'quick-box-kampioen'?
pi_714201
Bij een mooie meid denk ik altijd "dit moet zo lang mogelijk duren.."
pi_714303
quote:
Op 02 februari 2001 16:27 schreef Roché het volgende:
Bij een mooie meid denk ik altijd "dit moet zo lang mogelijk duren.."
Dat principe heeft die ex van Priscella geloof ik ook
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_714668
daarom ja
Dom eigenlijk van die vrouwen dat ze schuld leggen bij de mannen. Als ze een beetje logisch zouden nadenken...

(oeps, kep nu 1 van de grootst bewaarde mannengeheimen veraden. Ik ga onderduiken)

Redactie Frontpage vrijdag 2 februari 2001 @ 19:47:26 #13
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_714779
Is het goed als ik morgen bij je langskom Pris ? Ik was toch al van plan naar Emmen te gaan...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_716128
quote:
Op 02 februari 2001 15:28 schreef bixister het volgende:
was 't die 'quick-box-kampioen'?

Ja

Silly me

(En wat hebben nu geleerd? Zoek een vent van je eigen leeftijd!)

zaterdag 3 februari 2001 @ 21:00:15 #15
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_717128
Dat zou mij nou nie gebeuren
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_719923
quote:
Op 03 februari 2001 15:38 schreef Priscella het volgende:
Silly me
no, idiot him!
quote:
(En wat hebben nu geleerd? Zoek een vent van je eigen leeftijd!)
o het was de leeftijd! (heheh dan begrijp ik m'n eigen lompe gedrag van de laatste tijd ook ineens stukken beter )

[Dit bericht is gewijzigd door bixister op 04-02-2001 22:54]

pi_719926
sorry dubbel.

[Dit bericht is gewijzigd door bixister op 04-02-2001 22:53]

zondag 4 februari 2001 @ 22:56:08 #18
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_719939
Klik dan ook niet zo lomp.
Haalt gelijk bij rechter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties