Voor het eerst in mijn 20-jarige bestaan ben IK verneukt. Mijn ego is nu zo aangetast dat ik MissX nu even om raad ga vragen.
quote:Wat wil je ook? Meneer kwam al klaar na 3 minuten yeah right...ik had hem lekker strak. Even knipperen met mijn ogen en ja hoor another torpedo has launched!
Op 01 februari 2001 23:38 schreef RUsaneIam het volgende:
Moet het wel een hele grote lul zijn geweest om dat voor elkaar te krijgen.....
Lacht ie ook nog toen ik zei: ik houd van lang voorspel en snelle sex. Jeeezus kerel, vat toch niet alles té letterlijk op!
P.S. Niemand waagt het bij mij om zich er zo makkelijk van af te maken. Er zijn er ook maar enkelen die het met mij aandurfen. Ik maak nl. duidelijk dat ik veeleisend ben. Ben ook door schade en schande wijzer geworden.
P.S.2) Doe nu aan image-building, weet best hoe het hoort, maar ben eigenlijk een watje die zichzelf nu zit te overschreeuwen met stoere praat.
Heb je eindelijk een vent, heb je er nog niets aan.
Je weet dat je geheime wapen uit de kast gehaald mag worden.... PUSSY-CONTROL!!!!!!
En anders haal je de baterijen maar weer uit je wekker voor die grote vriend in je nachtkastje.
quote:Dat principe heeft die ex van Priscella geloof ik ook
Op 02 februari 2001 16:27 schreef Roché het volgende:
Bij een mooie meid denk ik altijd "dit moet zo lang mogelijk duren.."
(oeps, kep nu 1 van de grootst bewaarde mannengeheimen veraden. Ik ga onderduiken)
quote:
Op 02 februari 2001 15:28 schreef bixister het volgende:
was 't die 'quick-box-kampioen'?
Silly me
(En wat hebben nu geleerd? Zoek een vent van je eigen leeftijd!)
quote:no, idiot him!
Op 03 februari 2001 15:38 schreef Priscella het volgende:
Silly me
quote:o het was de leeftijd! (heheh dan begrijp ik m'n eigen lompe gedrag van de laatste tijd ook ineens stukken beter
(En wat hebben nu geleerd? Zoek een vent van je eigen leeftijd!)
[Dit bericht is gewijzigd door bixister op 04-02-2001 22:54]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |