abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 januari 2004 @ 14:06:32 #151
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_16426903
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 12:20 schreef jeoren het volgende:
De metrorijtuigen die in het begin van de film te zien zijn vertonen gelijkenis met die in Moskou. Maar de bewegwijzering in het metrostation waar ze elkaar afknallen, is in het Engels..

Hoe kan dat?

dat heeft ermee te maken dat de film zo slecht is dat je aandacht afdwaalt naar dit soort triviale dingen.
Was UndergroundWORLD wel leuk geweest dan was je dit detail niet eens opgevallen.

[Dit bericht is gewijzigd door Smots op 20-01-2004 14:22]

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  dinsdag 20 januari 2004 @ 14:15:16 #152
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_16427146
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 14:06 schreef Smots het volgende:

[..]

dat heeft ermee te maken dat de film zo slecht is dat je aandacht afdwaalt naar dit soort triviale dingen.
Was Underground wel leuk geweest dan was je dit detail niet eens opgevallen.

Underworld
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_16455876
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 13:05 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

I wont, over een paar weken Once upon a time in Mexico en zo gaat het maar door dit jaar

Wat overigens een hele aardige film is. Maar je moet wel van 'gestileerde' actie houden: er worden een aantal onmogelijke dingen in gedaan, maar als je de stijl erin ziet dan is het eigenlijk alleraardigst.

Maarre ik vond Underworld wel vermakelijk, maar meer ook niet.

woensdag 21 januari 2004 @ 13:25:54 #154
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_16455952
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 13:05 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

I wont, over een paar weken Once upon a time in Mexico en zo gaat het maar door dit jaar

dat is toch ook een mislukte film. Ik keek er zo naar uit, man wat ben ik teleurgesteld in die film
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 21 januari 2004 @ 14:10:11 #155
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_16457334
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 13:25 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

dat is toch ook een mislukte film. Ik keek er zo naar uit, man wat ben ik teleurgesteld in die film

En toch ga ik daar ook gewoon heen
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 21 januari 2004 @ 14:19:45 #156
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_16457648
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 14:10 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En toch ga ik daar ook gewoon heen

ik raad je aan een dvd rip te downen, save them 9 euro's!
[..]
pi_16466873
Heb 'm gisteren gezien en vond 'm erg leuk.

Filimsch heeft 'ie inderdaad wel wat weg van The Matrix. Eigenlijk kan ik me alleen The Matric Reloaded goed herinneren (de 3e Matrix film heb ik niet gezien), en die vond ik qua plot behoorlijk waardeloos. Leuk gefilmd was 'ie, maar daar houdt 't wel mee op. Underworld vond ik in tegenstelling tot The Matrix Reloaded wel een duidelijk plot hebben, die ik zelf wel origineel vond in vergelijking met andere vampierfilms.

Het is wel een type film waar je van moet houden: je vind 't denk ik ofwel erg leuk, of helemaal niks. Ik vond 'm bijzonder leuk .

En Kate Beckinsale is natuurlijk erg lekker om te zien

pi_16469927
Misschien is ie in vergelijking met reloaded goed, maar als je met zulke slechte films moet gaan vergelijken...
Ik ben wel een beetje een vampierfilm-fan, wilde Underworld ook graag zien, alleen deze viel echt hard tegen, en het verhaal was ook errug slecht opgebouwd, en niet genoeg uitgewerkt (ws erg veel in geknipt ofzo). Maar Kate Beckinsale is natuurlijk wel weer een lekker pluspunt. (alleen een beetje jammer dat ze echt niet kan autorijden)

Owja, filmisch heeft ie wel wat weg van de matrix, waar ze allemaal coole dingen voor het eerst big-budget hebben gedaan. Maar bijvoorbeeld die scene dat ze schietend achter die pilaren langsloopt, die is 100% gejat van de overbekende (en al meerdere malen gejatte) lobbyscene, alleen hier was ie echt 100 keer slechter, geen hulzen die op de grond kletteren, in de matrix lopen ze veel gaver en daar zit er ook nog goeie muziek achter. (wat trouwens ECHT een harde tegenvaller is na het zien van de trailer, die muziek).

The uproar of one hand clapping.
pi_16470487
In de HP/De Tijd waren ze er zowaar ook over te spreken.
Het moet niet gekker worden.

Het is vast een samenzwering van de rechtse media.

Hmmzz....
  woensdag 21 januari 2004 @ 23:11:43 #160
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_16474644
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 21:01 schreef -Wepeel2- het volgende:
In de HP/De Tijd waren ze er zowaar ook over te spreken.
Het moet niet gekker worden.

Het is vast een samenzwering van de rechtse media.

he???

terwijl de metro,spits en telegraaf erniet zo weg van waren.. het was zelfs zoeken naar de reviews

[..]
pi_16474995
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 23:11 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

he???

terwijl de metro,spits en telegraaf erniet zo weg van waren.. het was zelfs zoeken naar de reviews

Ze plaatsten uiteraard wel meteen de kanttekening dat het een leuke film was tijdens het kijken, maar dat je hem daarna snel weer vergeten bent. Dat je niet denkt dat HP/De Tijd journalisten dit soort pulp serieus gaan nemen. Het zou wat zijn.

Verder bestond de helft van de review uit een betoog waarom het sterretjessysteem van films volgens de schrijver onlogisch is.

Hmmzz....
pi_16476121
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 18:58 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dan is ie intussen al uit op DVD

is die nu ook wel

staat al lang en wel bij mn DVD collectie

donderdag 22 januari 2004 @ 01:16:09 #163
12888 Skull-splitter
pi_16477964
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 14:19 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

ik raad je aan een dvd rip te downen, save them 9 euro's!

Downloaden, pffff....
  donderdag 22 januari 2004 @ 06:18:30 #164
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_16479464
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 23:21 schreef -Wepeel2- het volgende:

[..]

Ze plaatsten uiteraard wel meteen de kanttekening dat het een leuke film was tijdens het kijken, maar dat je hem daarna snel weer vergeten bent. Dat je niet denkt dat HP/De Tijd journalisten dit soort pulp serieus gaan nemen. Het zou wat zijn.

Verder bestond de helft van de review uit een betoog waarom het sterretjessysteem van films volgens de schrijver onlogisch is.

oh ja, ach de nodige plotwendingen en zo zorgden erbij mij voor dat het je op een gegeven moment niet meer boeit wie nou wie verslaat. Oh delycans zijn slecht? Oh de Lycans zijn nou eigenlijk best wel goed. Oh de vampieren zijn... You get my point

Daarnaast werd het ook een beetje saai op een gegeven moment. Dacht ik dat we al op 3-kwart van de film zaten...is het in ene pauze... zaten we dus pas op de helft

[..]
pi_16509244
Weet iemand in welk metrostation het begin van de film is opgenomen?

vrijdag 23 januari 2004 @ 14:44:50 #166
27648 Weakling
available in strong mint
pi_16517635
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 09:31 schreef jeoren het volgende:
Weet iemand in welk metrostation het begin van de film is opgenomen?

Geen idee, maar het lijkt heel erg op het metrostation dat ook in Pi gebruikt is. Tot zover mijn nutteloze overpeinzing over het metrostation.

Ik heb Underworld dus ook gezien en vond de film beter dan verwacht. De eerste pak 'm beet 15 minuten zijn een beetje saai, maar daarna wordt het verhaal toch nog aardig.

Voor zover mogelijk met vampieren/weerwolven films wordt het geheel op een behoorlijk aannemelijke manier uitgelegd en verteld. De plotwendingen met betrekking tot de karakters vond ik ook behoorlijk goed. Ze waren in ieder geval niet zo 2D als je zou verwachten bij dit type film.

Het Matrix gehalte van de film valt ook ontzettend mee. Er moet wel wat meer bij komen kijken dan zwarte kleding en een klein beetje wireworks om op de Matrix te lijken vind ik.

Kortom ik heb me prima vermaakt. Kom maar op met Underworld 2.

There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 23 januari 2004 @ 14:49:37 #167
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_16517777
Wat me heel erg opviel was de monoloog van Beckinsale aan het einde van de film, waarin ze bijna letterlijk de woorden van Neo citeert. Ze weet niet hoe het vanaf hier verder gaat, blabla, de oorlog is niet voorbij etc. etc. Verder vind ik de vergelijking Matrix-Underworld ook niet echt helemaal opgaan, alhoewel er zekere stijlelementen zeker terugkwamen in Underworld. Ik vond het desalniettemin een erg vermakelijke film, die in de bioscoop wel beter tot z'n recht komt denk ik (geluidseffecten waren van zeer goede kwaliteit vond ik). En naar aanleiding van die eindmonoloog, is er volgens mij grote kans dat er een vervolg op komt, waar ik waarschijnlijk ook wel heen zal gaan
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_16527669
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 14:44 schreef Weakling het volgende:

[..]

Geen idee, maar het lijkt heel erg op het metrostation dat ook in Pi gebruikt is. Tot zover mijn nutteloze overpeinzing over het metrostation.

Ik heb Underworld dus ook gezien en vond de film beter dan verwacht. De eerste pak 'm beet 15 minuten zijn een beetje saai, maar daarna wordt het verhaal toch nog aardig.

Voor zover mogelijk met vampieren/weerwolven films wordt het geheel op een behoorlijk aannemelijke manier uitgelegd en verteld. De plotwendingen met betrekking tot de karakters vond ik ook behoorlijk goed. Ze waren in ieder geval niet zo 2D als je zou verwachten bij dit type film.

Het Matrix gehalte van de film valt ook ontzettend mee. Er moet wel wat meer bij komen kijken dan zwarte kleding en een klein beetje wireworks om op de Matrix te lijken vind ik.

Kortom ik heb me prima vermaakt. Kom maar op met Underworld 2.

Helemaal mee eens (behalve misschien van dat metrostation, want ik heeb geen flauw idee).
Mij kun je ook inschrijven voor Underworld 2.
  vrijdag 23 januari 2004 @ 20:52:43 #169
12888 Skull-splitter
pi_16528656
De manier van vertellen vond ik storend chaotisch, maar wel interessant... Ook zijn er een aantal dingen die echt gewoon pijnlijk fout zijn, zoals Victor met zijn slangetjes
  zondag 1 februari 2004 @ 00:32:47 #170
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_16759970
Net gezien. Leuke film. Lekkere actie. Lekkere special effect. Lekker wijf!
Signature:
Maximaal
4
regels
  zondag 1 februari 2004 @ 01:59:55 #171
22273 Dizer
Save the beard!
pi_16763430
Afgelopen donderdag gezien! Super film, mega goede actie scenes. Lekker wijf!! Alleen jammer dat het verhaal toch wel wat van Blade II had..
Wat ik ook niet snap is dat ze een spiegelbeeld heeft.
En dat ze ook ademt..want ze kreeg een hart message. Ergens klopt er iets niet...
Maar is wel een super film! Zeker de dvd-kopen waard!!

spoiler:

Wel leuk dat er een tweede deel komt

[Dit bericht is gewijzigd door Dizer op 01-02-2004 02:06]

Friends don't let friends remain beardless...
pi_16763608
Lijkt me echt weer zon voorbeeld van een standaard hollywood actiefilm met wat gothic feel eraan Ook wel grote blade-ripp off als ik de trailer zie. Niets bijzonders dus...
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_16768649
Serieus...
De slechtste film die ik OOIT gezien heb! Het geluid viel mee. De kleuren... Er was alleen maar grijs/zwart! en het kan zeker ook goed uitpakken (Matrix) maar dit was echt verkankerd. Dan het verhaal, dat sloeg helemaal nergens op. Ik snap niet dat er ook maar iemand is die echt helemaal de loop van het verhaal begrijpt. Dat die gast z'n kop schuin doormidden gezaagd wordt, dat gaat ook nergens over.. OMG!
Iemand die al 500 jaar dood is wekken, en die vervolgens je ouders vermoord blijkt te hebben.. Ik werd er moe van!
pi_16768721
quote:
Op zondag 1 februari 2004 01:59 schreef Dizer het volgende:
Afgelopen donderdag gezien! Super film, mega goede actie scenes. Lekker wijf!! Alleen jammer dat het verhaal toch wel wat van Blade II had..
Wat ik ook niet snap is dat ze een spiegelbeeld heeft.
En dat ze ook ademt..want ze kreeg een hart message. Ergens klopt er iets niet...
Maar is wel een super film! Zeker de dvd-kopen waard!!

spoiler:

Wel leuk dat er een tweede deel komt

get alive man! je gaat daar toch geen geld voor neertellen!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 februari 2004 @ 12:20:03 #175
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_16770041
quote:
Op zondag 1 februari 2004 11:27 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Serieus...
De slechtste film die ik OOIT gezien heb!
dan heb jij nog nooit een echt slechte film gezien. Ik zal niet zeggen dat Underworld een meesterwerk is, maar er zijn veeeeeeele slechtere films
Nothing lasts forever but the certainty of change
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')