Haar Engels
Het karakter doet me alleen erg aan een stripfiguur denken, weet alleen ff niet meer wie.
De muziek in de trailer is overigens fantastisch:
Agent Provocateur - Red Tape
De sfeer, de kleur, de geluiden, de muziek, de stunts, de art direction, de kleding, de martial arts, de vuurgevechten in een marmeren hal, de tekst van de voice over, alles ruikt naar Matrix.
quote:Gelukkig was The Matrix een compleet originele film die niets gejat had ... *ahem* ...
Op dinsdag 22 juli 2003 20:58 schreef SunChaser het volgende:
Hallo zeg, kan er nog meer gejat worden van The Matrix?De sfeer, de kleur, de geluiden, de muziek, de stunts, de art direction, de kleding, de martial arts, de vuurgevechten in een marmeren hal, de tekst van de voice over, alles ruikt naar Matrix.
quote:Daar gaat het niet om. Als je deze trailer ziet lijkt 95% van de sfeer en acties etc op complete Matrix.
Op dinsdag 22 juli 2003 23:43 schreef Weakling het volgende:[..]
Gelukkig was The Matrix een compleet originele film die niets gejat had ... *ahem* ...
quote:Dus gaat het er wel om ... net zoals 95% van de sfeer van The Matrix op Blade Runner lijkt ... bijvoorbeeld
Op dinsdag 22 juli 2003 23:45 schreef SunChaser het volgende:[..]
Daar gaat het niet om. Als je deze trailer ziet lijkt 95% van de sfeer en acties etc op complete Matrix.
Matrix = Blade Runner + Ghost In The Shell + Dark City + ... wat een rip off was die film zeg ...
quote:Well hoititoiti fucking hoit.
Op dinsdag 22 juli 2003 23:45 schreef SunChaser het volgende:[..]
Daar gaat het niet om. Als je deze trailer ziet lijkt 95% van de sfeer en acties etc op complete Matrix.
quote:Pcies! En de trailer vinnik al erg jammie ... heb zelfs al een aantal weekjes een Underworld poster hier hangen (zat bij de SFX of Dreamwatch of zo) ... oftewel: ik kijk wel uit naar dit filmpje ...
Op woensdag 23 juli 2003 00:47 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Well hoititoiti fucking hoit.
Het maakt niet uit, zolang de film maar goed is. Ik vond Matrix Reloaded zelf al zo'n enorme rip-off. Zolang die computerzooi maar ontbreekt... Ik vind de sfeer trouwens meer a la de eerste Batman en dat soort films.
Ik ben blij dat deze film vol zit met authentieke Engelsen.
Hoewel de meeste actiescenes idd rechtstreeks uit The Matrix zijn gekopieerd, wil ik hem toch erg graag zien.
En weer 3 maanden later dan Amerika.
27 november 2003
quote:Dat is dezelfde link als in de openingspost.
Op donderdag 24 juli 2003 16:27 schreef Rio het volgende:
Nieuwe trailerhttp://www.dgsonline.nl/nieuws/?id=11189
quote:maar wel een nieuwe trailer...
Op donderdag 24 juli 2003 16:29 schreef victorinox het volgende:[..]
Dat is dezelfde link als in de openingspost.
quote:Blech.
Op donderdag 24 juli 2003 16:22 schreef victorinox het volgende:
En weer 3 maanden later dan Amerika.27 november 2003
quote:Dan is ie intussen al uit op DVD
Op vrijdag 25 juli 2003 00:51 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Blech.
quote:Auw!
Op zondag 27 juli 2003 17:25 schreef kinky_queen het volgende:
Lijkt mij fantastisch, maar ik ben een ontzettende fan van dit soort bagger. Dark city was voor mij 1 groot orgasme
quote:De sfeer is hetzelfde alleen de rest van het verhaal lijkt me niet echt overeen komen.
Op zondag 27 juli 2003 17:25 schreef kinky_queen het volgende:
Lijkt mij fantastisch, maar ik ben een ontzettende fan van dit soort bagger. Dark city was voor mij 1 groot orgasme
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |