abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10443957
A Campingflight To Lowlands Paradise 2003
* 29/08/2003 - 31/08/2003
Biddinghuizen, Nederland.
Officiële website.

In 2003 voor de 11e keer het bekende en populaire Lowlands festival.
Het kaartje, drie dagen inclusief camping, kost dit jaar ¤107,50. Deze kunnen vanaf 1 februari 2003 worden gekocht bij de bekende voorverkoopadressen en ook online (Ticket Service).

Bevestigde artiesten:

Admiral Freebee
    Adult.
    Apparat Organ Quartet
    Ataris, the
    Athlete
    Beck
    Bettie Serveert
    Blackalicious
    Caesar
    Calexico
    Coral, the
    Corvus Corax
    Datsuns, the
    Dusminguet
    Feeder
    Finch
    Global Foolishness
    Guano Apes
    Kamagurka
    Lamb
    Less Than Jake
    Mando Diao
    Miss Kittin
    Music, The
    Nightwish
    Ojos de Brujo
    Okidok
    Opeth
    Polyphonic Spree, the
    Raveonettes, The
    Raymtzer
    Reel Big Fish
    Satellite7
    Schneider TM
    Sizzla
    Ska-p
    Slovo
    Spearhead
    Starsailor
    Streets, the
    Talma, Meindert
    Turin Brakes
    Vandals
    White Stripes, The
    Youngblood Brass Band

In de categorie (straat)theater zullen optredens worden verzorgd door:

Global Foolishness
    Okidok
    Boozy (schrijver uit Den Haag)
    Klaas van der Eerden (dwarsfluitende cabaratier)
    Familie Mulder
    Ruben & Nathan
    Steve-O en Jackass crew
    Schudden
    Martijn Oosterhuis
    Ronald Giphart
    Jack Nouw
    Orkater
    Jan Mulder

Hoe kom je er?

Met de trein: Reis naar station 't Harde of naar station Lelystad. Vanaf daar gaan er op donderdag vanaf 18:00 uur en elke festivaldag van 08:00 uur tot 23:00 uur gratis pendelbussen. (NS Website)
Met de auto:Rij richting Flevoland, volg onderweg de ANWB borden "Six Flags" totdat je de "P Lowlands" borden ziet.
Afzetten: Zelfde als met de auto, maar volg daarna de borden "Kiss 'n Ride".
Met de fiets: Route naar Six Flags, en dan "Kiss 'n Ride" volgen.
Met de camper / motor: Richting Lelystad rijden, Six Flags en daarna "P Lowlands" volgen, en dan de aanwijzingen van het personeel volgen, die je naar Camping 7 zullen leiden.

Wanneer gaat het festivalterrein open?

Vrijdag 29 augustus om 13:00 uur, het programma begint om 16:00 uur.

Hoe zit het met de campings?

Lowlands heeft 7 festivalcampings met een totale capaciteit van 57.500 mensen. De Campings zijn voorzien van echte toiletten (Nee, geen Boelbak), warme douches en een supermarkt waar je je broodnodige vitamientjes kunt halen.
De campings gaan donderdag rond 18:00 uur open en sluiten rond 12:00 's maandags.

En de podia?

Lowlands heeft 10 podia, waarvan 8 overdekt.
Ieder podium kent zijn eigen vaste groep met acts:

Alpha. De Alpha is zeg maar het hoofdpodium. De grootste tent die er op het hele terrein te vinden is bied plaats aan de grotere acts, de absolute mainstage van lowlands.
Bravo. De Bravo zul je vooral gevuld vinden met dance acts.
Charlie. In de Charlie kun je terecht voor een heleboel nog niet zo bekende bandjes. Drie jaar terug onder andere met Krezip, in 2000 Amen, terug kon je hier bijvoorbeeld Krezip vinden.
Dommelsch. Het enige open podium waar in 2000 grote namen zoals The Deftones the zien waren.
Echo 1&2. Dit zijn de bioscopen. Er draait veel, maar t is altijd megadruk! wees er dus op tijd bij.
Foxtrot. Een van de twee tenten met theater en cabaret, in 2000 Dolf Janssen solo en in 99 Lebbis en Janssen
Golf. De Golf bied plaats aan de wat bekendere bands, maar hier kan het soms goed krap worden.
India. Tent met heel veel dance, en dan vooral het minder commerciele spul.
Juliet. De tweede theater tent. In 2000 vooral wat zwaarder drama en balletvoorstellingen.
Kilo. Het Kilo podium is de laatste nieuwe aanwinst voor het festival.

Plattegrond Lowlands 2001
Deze is al wat ouder, vorig jaar stond de "Spinning Wheels" (Half Pipe) tussen de Golf en de Bravo, waar op deze kaart de Kilo staat.
De Kilo stond volgens mij dan weer in de buurt van de Dommelsch.

Vorige topics:

A Campingflight To Lowlands Paradise 2003, Part I

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_10444045
Nette openingspost

Nog maar zo'n 3,5 maand wachten...

pi_10444125
Ik heb gister ook gehoord dat Atomic Kitten ook op Lowlands komt.

Joepiiiiiiiiiiiiieeeeeeeee!!!!!!!

Als het zo is ga ik wel ff kijken, voor de gein.

Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
  donderdag 15 mei 2003 @ 11:02:48 #4
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_10444170
bijna pinkpop dus bijna de grote namen ik ben benieuwd voor dit jaar. mijn lowlands is al compleet

Reel big fish

>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
pi_10444280
weeej
gaan voor the white stripes en guano apes !!
;-)))
pi_10454021
The White Stripes, Lamb, The Streets, The Datsuns, The Music, Starsailor... Ik ga een leuke tijd hebben op Lowlands 2003!
pi_10454416
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 10:57 schreef FLR het volgende:

Nog maar zo'n 3,5 maand wachten...

tja...
Scheren is voor schapen!
pi_10454542
Ben ik nu de enige die de line-up tot nu toe, voor een prijs van 107 eurie enorm ruk vind? Er staan best een paar leuke bands en artiesten tussen, maar echt fantastisch vind ik het tot nu toe allemaal niet.

Kijk, ik ga toch wel, al is het alleen maar voor de sfeer, de alpha-dj's en het 24 u. cafe. Maar ik verwacht voor 107 eurie toch echt nog wel grandiose nieuwe namen op de lijst, de komende weken.

Meningen/reacties.... gaat uw gang.

pi_10454753
Als er bij die grote namen maar wat hardere shite zit. Waar ik tot nu toe voor zou gaan is Nightwish en Corvus Corax.
Als er niks leuks meer bijkomt overweeg ik wel om naar Rock am Ring te gaan (als daar nog kaarten voor zijn). Daar komt wel 't betere werk: Iron Maiden, Metallica, QOTSA, Marilyn Manson, Deftones !
You know, I'm really easy to get along with once you all learn to worship me
pi_10454843
als ik dat zo zie is het het geld al dubbel en dwars waard. Een concertkaartje voor zwan bijvoorbeeld kost tegenwoordig al 25 euro... en daar zie je dan twee bands voor.

De gemiddelde prijs van een concertkaartje vind ik echt belachtelijk hoog worden. Als ik eens een klein rekensommetje maak denk ik dat je met een festival als Lowlands zeker je geld er uit hebt. Reken maar na... hoe zie je in Nederland (en dan heb ik het niet over op een ander festival...) 10 tot 15 goede bands van redelijk tot groot caliber PLUS camping voor 3 overnachtingen PLUS ook nog eens theater, straattheater en nog wat leuke, nieuw te ontdekken bands/acts???

Ik denk dat je dan heel goed moet zoeken.

Naar mijn idee krijgen we met pinkpop nog wat leuke namen... waaronde in ieder geval de winnaars van de Essent Awards.

ohw ja... laat ik net als Cleany ook maar eens reclame maken voor mijn site... ik heb zo'n 1100 foto's online staan momenteel. Die van vorig jaar geven ook nog eens een beetje een redelijk beeld van het festivalterrein en niet alleen maar van de camping.
www.Lowlandsteam.com

pi_10456140
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 17:06 schreef Roellio het volgende:
Ben ik nu de enige die de line-up tot nu toe, voor een prijs van 107 eurie enorm ruk vind? Er staan best een paar leuke bands en artiesten tussen, maar echt fantastisch vind ik het tot nu toe allemaal niet.

Kijk, ik ga toch wel, al is het alleen maar voor de sfeer, de alpha-dj's en het 24 u. cafe. Maar ik verwacht voor 107 eurie toch echt nog wel grandiose nieuwe namen op de lijst, de komende weken.

Nouwja, je kunt nog niet echt oordelen.... ik vind, als ik ze stuk voor stuk afga, het allemaal bands die toch wel leuk zijn... of ik ken ze niet.
Dit zijn gewoon nog niet genoeg bands voor 107 euro, maar er komt nog heel wat bij. En wat mij betreft hoeven er niet eens echt grote bands te komen.
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_10456886
mwoah in tegenstelling tot de afgelopen 2 jaren ben ik er ook nog niet echt kapot van...
maar ik heb dan ook nog niet geroepen datik hoe dan ook zou gaan... maar wat niet is kan nog komen!
pi_10457555
Ik ga hoe dan ook.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 15 mei 2003 @ 19:33:22 #14
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_10457801
kleine opmerking bij de opsomming van podia's in de openigspost, volgens mij was er vorig jaar een echo toch????? dr stond toch de kunstdome naast????
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_10457953
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 19:33 schreef rubbereend het volgende:
kleine opmerking bij de opsomming van podia's in de openigspost, volgens mij was er vorig jaar een echo toch????? dr stond toch de kunstdome naast????
De Echo's staan er ook bij...? Kunstdome weet ik zo snel niet meer.
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_10458988
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 19:33 schreef rubbereend het volgende:
correct. er was 1 echo en daarnaast stond dat kunstendome gebeuren met die sexcabines....
  donderdag 15 mei 2003 @ 20:21:14 #17
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_10459067
quote:

Helemaal mee eens, maar ik reken er gewoon op dat de grote namen nog bekend gemaakt gaan worden. De namen die nu bekend zijn vind ik niet echt spetterend.
pi_10459901
Mijn lowlands kan ook al niet meer stuk..
Feeder, Guano Apes, Less than jake en Reel big fish.... allemaal
hopelijk komt er nog meer goeds bij
pi_10460084
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 20:21 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, maar ik reken er gewoon op dat de grote namen nog bekend gemaakt gaan worden. De namen die nu bekend zijn vind ik niet echt spetterend.

niet te hard op rekenen.... zo veel grote namen staan er nooit op Lowlands....
pi_10460689
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 20:17 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

correct. er was 1 echo en daarnaast stond dat kunstendome gebeuren met die sexcabines....

De echo bestond toch echt uit 2 delen geloof ik...?
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_10461781
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 21:36 schreef sweek het volgende:

[..]

De echo bestond toch echt uit 2 delen geloof ik...?

Nee, vorig jaar was er maar 1 echo. De vraag bij het merendeel van de bezoekers was dat er dit jaar toch weer 2 echo's moesten komen. Aangezien het bij elke film die je wilde zien of dringen was, of je helemaal niet binnen kwam, en veel mensen gedurende de regenbuien schuilden in de enkele echo, was de conclusie dat er dit jaar weer 2 moesten komen. Nu hopen dat de organisatie daar rekening mee heeft gehouden.
pi_10461912
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 22:27 schreef Roellio het volgende:

[..]

Nee, vorig jaar was er maar 1 echo. De vraag bij het merendeel van de bezoekers was dat er dit jaar toch weer 2 echo's moesten komen. Aangezien het bij elke film die je wilde zien of dringen was, of je helemaal niet binnen kwam, en veel mensen gedurende de regenbuien schuilden in de enkele echo, was de conclusie dat er dit jaar weer 2 moesten komen. Nu hopen dat de organisatie daar rekening mee heeft gehouden.

Hmmm. Had hij dan wel 2 ingangen...? Nouja, ik laat het maar staan in de openingspost... aangezien het er misschien weer 2 zijn deze keer.

Ik ben er zelf toen niet in geweest...

Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_10461995
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 22:32 schreef sweek het volgende:

[..]

Hmmm. Had hij dan wel 2 ingangen...?

pi_10462030
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 22:36 schreef Roellio het volgende:

[..]

Aah, ik zag dus 2 ingangen, en had een plattegrond van 2001, dus daardoor zag ik het ook als 2 tenten.
Ik wil dit jaar toch echt wel eens een film bekijken op Lowlands, het lijkt me toch weer eens wat anders.
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  vrijdag 16 mei 2003 @ 01:47:16 #25
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_10465091
Ik vraag me nu alleen nog af welke fokkers er nou allemaal naar LL gaan... Dus steek je hand maar op als je gaat

* Wolve000 steekt z'n hand op

NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_10465291
W.nl steekt beide handen in de lucht... ik ook
  vrijdag 16 mei 2003 @ 09:00:40 #27
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_10466446
Ik wil ook nog even www.lowlander.de toevoegen. Deze duitse site is een bron van historische info (en programmaboekjes)

En idd maar 1 echo. Op de kunstdome was trouwens ook Semtex terug te vinden.

Enne dat Kilo-podium vond ik trouwens maar een heel beperkte toegevoegde waarde hebben.

Verder begint het er langszaamaan naar uit te zien dat ik dit jaar afwezig ben ivm tentamens en vrienden die het af laten weten.

De mensen zijn gek geworden
pi_10468249
Ook FLR steekt z'n hand op
pi_10468299
BigBear steekt ook z'n hand op
pi_10468540
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 09:00 schreef Da hopman het volgende:
Ik wil ook nog even www.lowlander.de toevoegen. Deze duitse site is een bron van historische info (en programmaboekjes)
<knip>
Enne dat Kilo-podium vond ik trouwens maar een heel beperkte toegevoegde waarde hebben.

Verder begint het er langszaamaan naar uit te zien dat ik dit jaar afwezig ben ivm tentamens en vrienden die het af laten weten.

wooooooot geen hos op ll 2k3???

en het is www.lowlanders.de ... lowlander.de is een of andere vage serial site...

pi_10472312
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 01:47 schreef Wolve000 het volgende:
Ik vraag me nu alleen nog af welke fokkers er nou allemaal naar LL gaan... Dus steek je hand maar op als je gaat

Wat die lijst ook mag zijn (die wordt vast nog wel groter en gaver), Lowlands sla je niet over.

quote:
Bij het bericht van de afzegging voor Fields of Rock gaf Limp Bizkit aan dat men eind augustus wel de door hun geplande Europese tour zouden gaan doen. Naar mijn idee kunnen we dus Limp Bizkit opschrijven als een Lowlands (en ook Pukkelpop) geruchtje...
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  vrijdag 16 mei 2003 @ 13:59:19 #32
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_10472750
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 10:54 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

wooooooot geen hop op ll 2k3???

en het is www.lowlanders.de ... lowlander.de is een of andere vage serial site...

Afgelopen weekend een inventarisatierondje gemaakt, maar de meeste vonden het vorig jaar zowel te druk als te duur. Vooral het eten was een behoorlijke rib uit het lijf.

En dat met die site dat klopt.

vrijdag 16 mei 2003 @ 14:15:44 #33
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_10473128
quote:

De line-up is idd nog niet echt super maar er worden vast nog wel een paar aantrekkelijke namen bekend gemaakt.
Er zijn nog een hoop geruchten waarvan er altijd wel een paar waar blijken te zijn.

Ik hoop ook nog op een paar grote namen anders ga ik gewoon niet. Ik wil goeie bands zien en niet alleen voor de sfeer gaan.

Daarnaast vind ik het een beetje zwak dat er in nederland niet veel grote bands komen op de festivals. Als je kijkt naar Pinkpop dit jaar, is toch maar matig naar mijn mening.
Lowlands heeft er ook nog niet echt een uitschieter bij zitten.
Alleen Fields of Rock heeft nog een paar grote (amerikaanse) namen erbij zitten.

Als je dan kijkt naar een festival als Rock am Ring waar gewoon 5 tot 10 grote bands komen, voor dezelfde prijs als ik in nederland naar een festival ga, dan rij ik liever een stukje verder (zo veel verder dan pinkpop is het niet) en heb ik het weekend van me leven.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_10473224
Je vergeet wel dat er bij Rock am Ring/ Rock im Park (dubbelfestival) meer mensen komen zodat er meer inkomsten binnenkomen.
RAR en RIP hebben dezelfde line up qua namen, dat komt omdat ze een band 2 keer boeken een kortinkje kunnen charteren.
Maar wat ik niet snap is dat Werchter (wat geen dubbelfestival meer is) wel gewoon die tour die hier apart naar Fields of Rock komt wel gewoon kunnen boeken en er dan een 4 daags festival van maken, ze deden die truck vorig jaar ook met Ozzfest. IK krijg dan wel sterk het gevoel dat de winstmarges in nederland een stuk hoger liggen.....

Maar......de line-up van Lowlands zite er voor dit jaar al veelbelovend uit, en dat terwijl ik eigenlijk twijfelde om dit jaar nog te gaan....
Ik denk dat ik dit jaar gewon voor de 4e keer op rij aanwezig ga zijn

wie het kleine niet eert is ambitieus
pi_10474417
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 14:15 schreef Komakie het volgende:

[..]

De line-up is idd nog niet echt super maar er worden vast nog wel een paar aantrekkelijke namen bekend gemaakt.
Er zijn nog een hoop geruchten waarvan er altijd wel een paar waar blijken te zijn.

Ik hoop ook nog op een paar grote namen anders ga ik gewoon niet. Ik wil goeie bands zien en niet alleen voor de sfeer gaan.

Als je dan kijkt naar een festival als Rock am Ring waar gewoon 5 tot 10 grote bands komen, voor dezelfde prijs als ik in nederland naar een festival ga, dan rij ik liever een stukje verder (zo veel verder dan pinkpop is het niet) en heb ik het weekend van me leven.

Grappig dat sommige mensen de line-up nog niet echt geweldig vinden, terwijl die al een heleboel leuke naampjes bevat (Beck, Caesar, The Coral, Guano Apes, Lamb, The Music, Nightwish, Opeth, Reel Big Fish, Ska-p, The White Stripes) Magoe, er komen ook nog wel wat grotere namen bij. Foo Fighters maken een aardige kans denk k...

En tsja, 107 euro is idd erg duur, maar goed alles is duur tegenwoordig...

vrijdag 16 mei 2003 @ 18:10:13 #36
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10478541
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 09:00 schreef Da hopman het volgende:
En idd maar 1 echo. Op de kunstdome was trouwens ook Semtex terug te vinden.
Hoe ben je daarachter gekomen?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_10479324
* Roellio steekt z'n hand op

pi_10481297
Ow, en ik ga dus, en BlaatschaaP gaat, en Vork gaat geloof ik ook. .
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zaterdag 17 mei 2003 @ 13:32:24 #39
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_10490831
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 18:10 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Hoe ben je daarachter gekomen?

Waarschijnlijk vanwege de inmense promotie-campagne vorig jaar. Weet jij toevallig of er dit jaar weer zoiets komt?

Ik vond trouwens vooral die eenmansdisco geniaal

En wat betreft die grote namen...wacht maar op dhr. Smeets tijdens Pinkpop.

zaterdag 17 mei 2003 @ 14:21:01 #40
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10491685
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 13:32 schreef Da hopman het volgende:

[..]

Waarschijnlijk vanwege de inmense promotie-campagne vorig jaar. Weet jij toevallig of er dit jaar weer zoiets komt?

Geen idee. Niks over gehoord, niks over gelezen en ik weet dus ook niet wat er komt. Maar ze doen elk jaar zoiezo wel iets met kunst.
quote:
Ik vond trouwens vooral die eenmansdisco geniaal
Die was leuk ja! Al die mensen met een koptelefoon op die aan 't swingen waren, het zag er erg apart uit! Ook lekker trouwens, de munt/iceatea van munt/wodka bij het drinkententje daar vlakbij
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_10508075
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 14:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]

Die was leuk ja! Al die mensen met een koptelefoon op die aan 't swingen waren, het zag er erg apart uit! Ook lekker trouwens, de munt/iceatea van munt/wodka bij het drinkententje daar vlakbij

Ik vond het ook echt heel leuk uit zien! Ik ben zelf niet gegaan wel. .
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zondag 18 mei 2003 @ 14:09:33 #42
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_10509919

Nu Lamb komt, moet ik wel...

Nicht ärgern, nur wundern!
pi_10529359
Mr.Tear steekt ook beide handen in de lucht!!! For the sixth time in a row.
quote:
De gemiddelde prijs van een concertkaartje vind ik echt belachtelijk hoog worden. Als ik eens een klein rekensommetje maak denk ik dat je met een festival als Lowlands zeker je geld er uit hebt. Reken maar na... hoe zie je in Nederland (en dan heb ik het niet over op een ander festival...) 10 tot 15 goede bands van redelijk tot groot caliber PLUS camping voor 3 overnachtingen PLUS ook nog eens theater, straattheater en nog wat leuke, nieuw te ontdekken bands/acts???

Naar mijn idee krijgen we met pinkpop nog wat leuke namen... waaronde in ieder geval de winnaars van de Essent Awards.

Zo zie ik het dus ook altijd. Ik kijk naar de prijs van concertkaartjes, als er al 5 bands komen die je goed vind heb je je kaartje er al uit. Plus natuurlijk het bovengenoemde.

Om de vraag van Roellio nog even te beantwoorden, ik heb nog weleens een line up gehad op LL, waarbij ik maar 3 bands kende. Het vette van LL is nieuwe acts ontdekken, als je naar het muziekgebied kijkt.
Lowlands ik heb er weer zin in.

Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
pi_10539027
Boysetsfire en Sugarcult zijn bevestigd voor Lowlands
  maandag 19 mei 2003 @ 18:01:49 #45
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10539959
quote:
Op zondag 18 mei 2003 14:09 schreef Hooghoudt het volgende:

Nu Lamb komt, moet ik wel...

LAMB is eigk het enige wat ik leuk vind dit jaar
pi_10539975
quote:
Op maandag 19 mei 2003 17:29 schreef cleany het volgende:
Boysetsfire en Sugarcult zijn bevestigd voor Lowlands
Nee, dit meen je niet?!?! Net als je denkt dat de programmering niet NOG beter kan worden, flikken ze het nog een keer!!!
The Ataris - So Long, Astoria: "Life is only as good, as the memories we make"
pi_10544972
het kan vast nog vetter... maar het gaat zeker de goede kant op... denk dat we het qua punk(rock) momenteel wel gehad hebben...
  maandag 19 mei 2003 @ 23:23:34 #48
17105 B1tchwax
Brakke gast!
pi_10550459
jaar 5 alweer.. word nog eens die-hard
In the old days getting stoned meant getting pelted to death with rocks...
pi_10551754
hmmm... da's waar ook... 5 jaar www.lowlandsteam.com

ohw ja... de Totale Band Database is weer online.. In samenwerking met www.smallgigs.org en www.thewhiskysite.com/lowlands heeft www.lowlandsteam.com een overzicht gemaakt van alle bands die van 1993 tot en met 2002 op Lowlands hebben gestaan... best leuk om eens te kijken wat je ooit gemist hebt....

hmmm.... Lowlandsprogramme begint nu dus echt wel heel erg vet te worden.

pi_10575213
nog maar 100 dagen te gaan tot Lowlands
  woensdag 21 mei 2003 @ 15:06:57 #51
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_10585835
Lowlands 2002 was gewoon een grote grap.
Die line-up was nog slechter als die van Pinkpop dit jaar.
pi_10585849
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 15:06 schreef Ixnay het volgende:
Euh, ik vond het wel goed meevallen hoor die line up. . Heb heel veel plezier gehad aan de bands en andere activiteiten.
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_10586828
Vandaag Mint Royal toegevoegd... da's dance... dus ook het Bravo programma krijgt vorm op Lowlands...

verder was het vorig jaar vooral ontdek je plekje... heb het er best naar mijn zin gehad...

en zo slecht is de pinkpop line up niet... er zijn zeker 11 acts die ik wil zien.. da's al meer dan ik op sommige lowlandsen heb gezien...

woensdag 21 mei 2003 @ 15:49:59 #54
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_10586871
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 15:48 schreef WpuntNL het volgende:
en zo slecht is de pinkpop line up niet... er zijn zeker 11 acts die ik wil zien.. da's al meer dan ik op sommige lowlandsen heb gezien...
Wat op zich weer niks over de line-up hoeft te zeggen
pi_10586938
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 15:06 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb me anders prima vermaakt met alle bands etc.. maar dat zal ook wel weer een kwestie van smaak zijn.
pi_10600327
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 15:49 schreef Da hopman het volgende:

[..]

Wat op zich weer niks over de line-up hoeft te zeggen

dat is een feit... al is het op pinkpop we zo dat de bands die ik WIL zien... da'k die ook zie... en da's op Lowlands wel anders... daar mis ik er regelmatig één of twee... of 8....
pi_10600402
quote:

mee eens is
borderline
  donderdag 22 mei 2003 @ 03:54:44 #58
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_10600724
Miss Kitten, Boozy, Jackass en Jan Mulder... neuh daar lap ik geen 107 euro voor.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_10600727
Ik pak gewoon een graspopje....

65 Euro voor 2 dagen (lang zat). Alleen Metal, da's minder maarrrrrrrrr:

Nergens lange rijen, grandiose plee's en Douche en bovenal: extreem knus.

pi_10600728
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 03:54 schreef Kamphuys het volgende:
Miss Kitten, Boozy, Jackass en Jan Mulder... neuh daar lap ik geen 107 euro voor.
hoeft ook niet..
maar voor de rest wel...overdags vind ik t qua muziek nooit veel....snachts is het lekker uit je dak gaan in de Bravo of India..

lowlands is top.. * slapstick is ZEKER niet alternatief ingesteld....maar LL is oke..!

borderline
  donderdag 22 mei 2003 @ 03:59:28 #61
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_10600735
Voor 50 euro ga ik 4 dagen uit m'n dak op Nature One... 24 uur per dag. Waarom zou ik in godsnaam naar Lowlands gaan (ja voor goede pop/rock/metal bands maar dat rijtje is nog wel enorm schraal)
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
pi_10600737
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 03:59 schreef Kamphuys het volgende:
Voor 50 euro ga ik 4 dagen uit m'n dak op Nature One... 24 uur per dag. Waarom zou ik in godsnaam naar Lowlands gaan (ja voor goede pop/rock/metal bands maar dat rijtje is nog wel enorm schraal)
d'r is zat dance hoor
vergelijkingen zijn nutteloos..dance valley is helemaal belachelijk duur...maar ook top
borderline
  donderdag 22 mei 2003 @ 04:01:57 #63
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_10600739
Op Nature One??? Mjaaa een DJ of 250, including de hele Europese top
pi_10600743
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 04:01 schreef Kamphuys het volgende:
Op Nature One??? Mjaaa een DJ of 250, including de hele Europese top
borderline
pi_10603463
quote:
Ik heb me anders prima vermaakt, een veel betere Lowlands mgehad dan het jaar daarvoor, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Daarbij ga ik niet naar Lowlands speciaal voor de bands, maar voor alles en ik denk dat, dat ook best wel veel scheelt.
Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
  vrijdag 23 mei 2003 @ 14:15:40 #66
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_10628995
* anima steekt zijn hand op

vorig jaar was er niks mis met de programmering, er waren alleen te veel mensen.60.000 mensen zijn gewoon teveel voor lowlands, als ze nou ook groter werden dan vind ik het goed maar op hetzelfde terrein is teveel van het goede

&gt;&gt;&gt;&gt;Fotoboek&lt;&lt;&lt;&lt;
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
pi_10695911
Mocht iemand trouwens nog Lowlands spullen tegenkomen bij het opruimen.... ik hou me van harten aanbevolen.

Voornamelijk op zoek naar polsbandjes, oude muntjes, flyers, stickers, bierviltjes, posters, programmaboekjes, bijlages bij de volkskrant of de nieuwe revu ofzo... Daily paradise is ook welkom...

uiteraard deel ik mijn dubbelen met de Hopman van hier, die bezig is met een Lowlands archief website.

dinsdag 27 mei 2003 @ 09:55:07 #68
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_10703866
quote:
Op maandag 26 mei 2003 21:41 schreef WpuntNL het volgende:
uiteraard deel ik mijn dubbelen met de Hopman van hier, die bezig is met een Lowlands archief website.
voorlopig zie ik dat nog niet gebeuren, hoewel ik dat wel graag zou willen. Werken, studeren en een sociaal leven gaan al moeilijk samen en als ik dan ook nog thuis voor mijn hobby achter de kompjoetert zou kruipen, heb ik denk ik een probleem.
pi_10716819
Ik gok op de Foo Fighters

En heeeel stiekem op Pennywise, maar dat zal wel niet.
Misschien Lagwagon ?

woensdag 28 mei 2003 @ 00:21:08 #70
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_10723729
Pennywise zou toch ook op Reading/Leeds komen?
Ze staan nog steeds niet op die site.

[edit]
http://www.readingfestival.com/pages/concrete_jungle.asp
Toch wel . Ik had niet goed gekeken.
Misschien komen ze ook op LL of PP.
[/edit]

woensdag 28 mei 2003 @ 10:22:09 #71
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_10727808
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 19:25 schreef Roellio het volgende:
En heeeel stiekem op Pennywise, maar dat zal wel niet.
Bro Hymn is voor mij toch wel een beetje de soundtrack van de 24 uurstent. Als je dat opeens in Alpha hoort, ben je je besef van tijd en plaats kwijt volgens mij.
  woensdag 28 mei 2003 @ 11:54:42 #72
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_10729830
Ze komen al op Pukkelpop.
pi_10740072
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 11:54 schreef Ixnay het volgende:
Ze komen al op Pukkelpop.
Dan zijn ze dus mooi in de buurt.
pi_10832549
Hmm... Die nieuwe quiz op de Lowlands site is trouwens extreem wazig. Dat geluid zou toch iets aards moeten zijn, dacht ik?
pi_10843885
quiz is niet te volgen... bijna dan... gelukkig ben ik er denk ik... met dank aan de lowlands database wel weer uitgekomen...

nu toch maar weer verder met het herstellen van mun site.... tjonge wat een gedoe geeft zo'n servercrash.... alles kwijt... alles opnieuw uppen...

dit keer wel een backup

dinsdag 3 juni 2003 @ 02:00:01 #76
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_10843896
*meldt zich
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_10873956
nog een paar dagen en dan komt er een shitload aan nieuwe lowlands bands... ik voel het aan mijn water

vandaag erbij: Sparta, gisteren de Matthew Herbert Brass Band

en een geruchtje van Goldfrapp

tja... zo wortut toch een leuk festival.

pi_10881394
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 11:27 schreef WpuntNL het volgende:
..... Sparta......
Cool! Erg jammer alleen dat Finch gecancelled is, was toch voor mij DE band....

Ach, blijft genoeg over

pi_10881768
Wie staat er nog meer rood na aankoop van 't kaartje?

Volgens mij wordt dit jaar wel extra vet, hele toffe bands!
Alleen nog steeds erg jammer van The Roots...

woensdag 4 juni 2003 @ 19:08:24 #80
3878 Vork
Manisch creatief
pi_10886265
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 16:21 schreef Theeboon het volgende:

Ik stond sowieso al rood, dus telt dat ook als ik nu een kaartje koop?
pi_10889772
gerucht van Suede en DJ Photek er nog bij vandaag....
pi_10890366
Suede heeft zichzelf bevestigd op www.suede.net

Misschien moet ik dan toch maar eens naar lowlands om Suede te zien

Leuker kunnen we het niet maken.....
pi_10891933
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 16:21 schreef Theeboon het volgende:

Ik kan nog niet rood staan, maar op dit moment staat er maar zo'n schamele 10 euro op mn rekening. Naja, mn loon komt ergens deze week binnen
  donderdag 5 juni 2003 @ 18:33:18 #84
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_10911145
Beck
Coral, the
Guano Apes
Lamb
Music, The
Ska-p
Starsailor
White Stripes, The

Daar doe ik het al voor!!

(had gelezen dat PJ Harvey en Placebo misschien ook zouden komen, dan zou het helemaal geweldig zijn)

maarre ik ga dus zeker!

Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
pi_10923878
Gisteren kreeg ik van mijn lieve buurman (oprichter Enschede-ploeg, welke een groot deel van de werknemers op LL betreft) twee Combi-tickets to paradise 2003 Ohja, kijk ook even naar de prijs op het ticket

vrijdag 6 juni 2003 @ 12:56:21 #86
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_10927941
quote:
Op maandag 19 mei 2003 18:01 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

LAMB is eigk het enige wat ik leuk vind dit jaar

ach joh dan neem ik je toch mee naar reel big fish.

plezier gegarandeerd

Meestal komen de echte namen op pinkster maandag op het einde van pinkpop. die namen houden ze altijd geheim tot de eind speech van Jan smeets

vrijdag 6 juni 2003 @ 12:57:38 #87
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10927964
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 09:47 schreef RuE het volgende:
Gisteren kreeg ik van mijn lieve buurman (oprichter Enschede-ploeg, welke een groot deel van de werknemers op LL betreft) twee Combi-tickets to paradise 2003 Ohja, kijk ook even naar de prijs op het ticket

[afbeelding]

Een slechte vervalsing dus
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  vrijdag 6 juni 2003 @ 13:03:40 #88
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_10928103
quote:

[afbeelding]

Your fucking asshole dude(8>

en ik maar 107 euro betalen:(

vrijdag 6 juni 2003 @ 13:09:09 #89
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_10928211
quote:
Ohja, kijk ook even naar de prijs op het ticket
Pottomme zeg bijna 9 piek servicekosten.
pi_10937754
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 13:03 schreef anima het volgende:

[..]

Your fucking asshole dude(8>

en ik maar 107 euro betalen:(

107?

ik 111,40

pi_10942188
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 20:09 schreef irestmycase het volgende:

[..]

107?

ik 111,40

ik ook 111,40 beetje jammer dat ik nu nog maar 7 euro heb en uitwil
pi_10953332
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 23:58 schreef ErikN het volgende:

[..]

ik ook 111,40 beetje jammer dat ik nu nog maar 7 euro heb en uitwil

ik heb hetzelfde..
heb ik geluk dat je bij de kroeg waar ik uitga voor 0,50 naar binnen komt en dat een biertje 1,- kost.
  zaterdag 7 juni 2003 @ 21:31:46 #93
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_10954504
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 20:04 schreef irestmycase het volgende:

[..]

ik heb hetzelfde..
heb ik geluk dat je bij de kroeg waar ik uitga voor 0,50 naar binnen komt en dat een biertje 1,- kost.

Ah, dat moet wel een leuke kroeg zijn
Ik ga deze week denk ik ook maar eens mijn kaartje halen, hoop toch wel nog een klein groot naampje (kuch Foo Fighters ahum) maar White Stripes en Starsailor en beck en Guano Apes (alsss die niet al cancelen) ...doe ik het voor.
  zondag 8 juni 2003 @ 00:07:19 #94
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_10956913
Op Pukkelpop krijg je dezelfde bands als op Lowlands, maar dan nog een paar goeie erbij, en ook nog eens goedkoper.
  maandag 9 juni 2003 @ 17:02:52 #95
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10987186
Nieuwe namen voor Lowlands:

PJ Harvey
Stereophonics
Suede
Staind
Dave Clark
Interpol
Goldfrapp
Postmen
Kelly Osbourne
Foo Fighters

maandag 9 juni 2003 @ 17:04:16 #96
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_10987206
quote:
Op maandag 9 juni 2003 17:02 schreef amnesiac het volgende:

PJ Harvey
Stereophonics
Suede
Staind
Dave Clark
Interpol
Goldfrapp
Postmen
Kelly Osbourne
Foo Fighters

Wauw! En er stonden al zoveel bands die ik wilde zien!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  maandag 9 juni 2003 @ 17:16:21 #97
5324 SHARKYKING
 More than you think you are
pi_10987376
foo fighters zullen afsluiten
-=( Take the way home that leads back to Sullivan Street)=-
  maandag 9 juni 2003 @ 18:03:28 #98
The Taxman Cometh
pi_10988459
DJ RUSH&CL @ U60311
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_10988503
quote:
Dave Clarke
.
  maandag 9 juni 2003 @ 18:08:27 #100
The Taxman Cometh
pi_10988561
quote:
Op maandag 9 juni 2003 17:16 schreef SHARKYKING het volgende:
quote:
Op maandag 9 juni 2003 18:05 schreef Poog het volgende:

[..]

davey
  maandag 9 juni 2003 @ 18:17:57 #101
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10988702
quote:
Op maandag 9 juni 2003 17:16 schreef SHARKYKING het volgende:
Jammer maar helaas
  maandag 9 juni 2003 @ 18:45:04 #102
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_10989225
PJ Harvey!!! daar hoopte ik al op! Nu kan Lowlands al niet meer stuk!
pi_10989955
cool...

zou tool nog komen?

pi_10990021
YEAH! Foo Fighters! Eindelijk!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 9 juni 2003 @ 19:39:04 #105
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_10990322
Ben ik ff blij met de nieuwe namen

Stereophonics, Suede wil k wel zien
Dave Clark heb k net gemist op innercity en wil dus ook wel zien
Goldfrapp, Foo Fighters wil k cker zien
t begint dus lekker op gang te komen met de namen nu

DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 9 juni 2003 @ 19:43:38 #106
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_10990419
Beck
The Coral
The Datsuns
Feeder
Foo Fighters
Goldfrapp
Guano Apes
Interpol
Lamb
Opeth
Reel Big Fish
Staind
Sparta

. Mijn Lowlands is nu al geslaagd. En ik ga nu lekker alleen, heb ik geen gezeik meer van mensen die alleen maar naar de bekende rotzooi willen.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
  maandag 9 juni 2003 @ 20:17:43 #107
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_10991340
Foo Fighthers, Feeder, Guano Apes, Starsailor, White Stripes, the Coral.....nou, dan ga ik morgen maar een kaartje halen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 9 juni 2003 @ 20:44:44 #108
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_10992061
quote:
Op maandag 9 juni 2003 19:43 schreef FLIPNEUS het volgende:
Beck
Foo Fighters
Guano Apes
Lamb
Reel Big Fish
. Mijn Lowlands is nu al geslaagd. En ik ga nu lekker alleen, heb ik geen gezeik meer van mensen die alleen maar naar de bekende rotzooi willen.
klinkt inderdaad helemaal niet als bekend
quote:
Staind
klinkt toch als rotzooi vin k dan
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 9 juni 2003 @ 20:46:11 #109
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10992112
quote:
Op maandag 9 juni 2003 20:17 schreef Scylla het volgende:
Foo Fighthers, Feeder, Guano Apes, Starsailor, White Stripes, the Coral.....nou, dan ga ik morgen maar een kaartje halen
White Stripes zijn nog niet officieel bevestigd oid voor Lowlands toch
pi_10992570
officieus wel
  maandag 9 juni 2003 @ 23:04:59 #111
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_10996048
Is er al bekend of Pennywise komt?
pi_10996086
quote:
Op maandag 9 juni 2003 17:02 schreef amnesiac het volgende:

...
Dave Clark

Wow, wow, wow, !
It's easier to get forgiveness than permission.
  dinsdag 10 juni 2003 @ 00:10:27 #113
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_10997741
quote:
Op maandag 9 juni 2003 20:44 schreef rubbereend het volgende:

[..]

klinkt inderdaad helemaal niet als bekend

Ik heb vorig jaar dingen gemist als Stuurbaard Bakkebaard en B.R.M.C. doordat mijn toenmalige vriendin alleen maar naar KoRn, Incubus, Filter en Flogging Molly wilde. . Leuke Lowlands was dat.
  dinsdag 10 juni 2003 @ 08:46:58 #114
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_11000208
quote:
Is er al bekend of Pennywise komt?
Nee, en ze zullen ook nooit meer komen op lowlands. Die gasten hebben er in 1998 dacht ik een te groot feestje van gemaakt en nu mogen ze niet meer komen. Voor pennywise moet je bij pukkelpop zijn.
quote:
Wat hebben mensen toch met de foo fighters zon bijzondere band is het toch niet?
pi_11000337
-Massive Attack
-The White Stripes
-Good Charlotte
-Placebo

moeten nog bekend gemaakt worden, als de contracten ondertekend zijn tenminste...

dinsdag 10 juni 2003 @ 09:07:24 #116
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_11000396
Gadverdamme! PJ Harvey....das Techno....hoort niet op Lowlands...zucht
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_11000468
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 08:46 schreef anima het volgende:

[..]

Nee, en ze zullen ook nooit meer komen op lowlands. Die gasten hebben er in 1998 dacht ik een te groot feestje van gemaakt en nu mogen ze niet meer komen. Voor pennywise moet je bij pukkelpop zijn.
[..]

Wat hebben mensen toch met de foo fighters zon bijzondere band is het toch niet?

Dave Grohl

En Pennywise zou idd van mij ook best mogen komen (net zoals Offspring) dan kan Lowlands voor mij al helemaal niet meer stuk!

dinsdag 10 juni 2003 @ 09:14:13 #118
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_11000469
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 09:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
tjezus prakker................ techno ik denk dat jij minder op lowlands hoort met jou muziek kennis dan PJ harvey. Daarnaast moet lowlands openstaan voor alle muziek stromen en niet alleen hersenloos raggen
  dinsdag 10 juni 2003 @ 09:26:54 #119
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_11000606
Hmmmz jah dat wil Lowlands idd voor alle muziekstromingen openstaan maar dat is fout.

Er zijn al genoeg dance / trance / techno baggerfeesten.

Mag er dan nix voor alleen de alternatieve scene zijn?
Ik rag overigens niet, hou totaal niet van Metal, doe mij maar Rap / Nederhop!

Plz Odorp Posse kom op Lowlands :d

dinsdag 10 juni 2003 @ 09:36:45 #120
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_11000726
Honderdzeven euro en vijf cent. .
For great justice!
  dinsdag 10 juni 2003 @ 09:38:43 #121
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_11000755
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 09:03 schreef cleany het volgende:
-Massive Attack
-The White Stripes
-Good Charlotte
-Placebo

moeten nog bekend gemaakt worden, als de contracten ondertekend zijn tenminste...

White Stripes en Placebo
  dinsdag 10 juni 2003 @ 10:47:35 #122
47736 LunaChick
"Brains, Bitch, Best"
pi_11001991
quote:
Dat je een mentale dwerg bent heb je al in diverse andere topics tentoongesteld, maar voor deze opmerking zul je even op je knietjes moeten en vergeving vragen, uit de hand gelopen Duracell-konijntje.
Eerst even Googlen voordat je onzin begint uit te kramen. Wat dat betreft ben je een trouwe navolger van OP, knap hoor... (en ja, da's cynisme, kan je ook opzoeken op internet) Polly Jane maakt onvervalste rockmuziek. Toch jammer dat je mensen als jij geen kaartje mag ontzeggen op basis van iq.
"Now we've only done one of the five basic torture groups. We've done blunt, but that still leaves sharp, cold, hot, and loud. Have a preference?"
  dinsdag 10 juni 2003 @ 10:54:53 #123
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_11002169
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 10:47 schreef LunaChick het volgende:

[..]

Dat je een mentale dwerg bent heb je al in diverse andere topics tentoongesteld.

heheh mentale dwerg
  dinsdag 10 juni 2003 @ 11:03:11 #124
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_11002312
Ik bedoelde Dave Clark....verkeerd gelezen

OP 4-ever!

dinsdag 10 juni 2003 @ 11:33:31 #125
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_11002989
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 08:46 schreef anima het volgende:

[..]

En Osdorp Posse dan? Die hadden er ooit een zelfde soort feestje gemaakt, en enkele jaren later stonden ze er weer.
pi_11003099
Hmn.. ik heb het programma nog niet eens bekeken (ik ga dus wel)
..maar Lowlands word wel een beetje duur...

LL als 2000 = 175 Gulden
LL ala 2001 = 195 Gulden
LL als 2002 = 100 Euro
LL ala 2003 = 110 Euro

Elk jaar stijgt de prijs van een kaartje dus met minstens 20 gulden

Ask me no questions and I'll tell you no lies
  dinsdag 10 juni 2003 @ 12:44:47 #127
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_11004573
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 11:33 schreef Ixnay het volgende:

[..]

En Osdorp Posse dan? Die hadden er ooit een zelfde soort feestje gemaakt, en enkele jaren later stonden ze er weer.

blijkbaar niet erg genoeg want pennywise heeft een echte ban gekregen. Heel het podium was ook helemaal gemold, veel spullen gejat ed
  dinsdag 10 juni 2003 @ 12:47:25 #128
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_11004643
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 12:44 schreef anima het volgende:

[..]

blijkbaar niet erg genoeg want pennywise heeft een echte ban gekregen. Heel het podium was ook helemaal gemold, veel spullen gejat ed

Coole actie toch?
Ze vroegen er ook om.
pi_11007681
Denk da'k vanmiddag maar eens een kaartje ga halen, veel goede bands, weer een paaar leuke namen bijgekomen. Het enigste wat ik hoop is dat er een echte hiphoptent is net als een paar jaar geleden, voor in de avond dan. Verder heb ik het sowieso wel naar mijn zin, maar ik vind het ook leuk om naast alle tenten waar 's avonds altijd alle housefreaks (met freaks bedoel ik de positieve zin van het woord), en net als in de Alpha waar de rockfreaks uit hun dak kunnen gaan, er ook een tent is waar ik een beetje kan freaken. Vind ik altijd wel leuk.
Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
  dinsdag 10 juni 2003 @ 16:13:23 #130
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_11010079
quote:
PJ Harvey techno? nee hoor... is een hele goede zangeres
  dinsdag 10 juni 2003 @ 16:30:22 #131
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_11010683
Ik hoop eigenlijk stiekem een beetje dat LL dit jaar niet uiverkocht raakt. Dus indirect hoop ik op een niet zo goede line-up.

:s tja een beetje raar. Maar vorig jaar was het gewoon TE druk. Grote acts waren niet meer te bereiken, terwijl lowlands altijd het grote zap festival was

pi_11015126
Tè druk ervaar ik als gezellig.
pi_11019681
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 11:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik bedoelde Dave Clark....verkeerd gelezen

OP 4-ever!

Techno hoort al vanaf het begin bij Lowlands, Quazar stond er toen namelijk al.
  dinsdag 10 juni 2003 @ 22:34:33 #134
45237 Vuur
We are not alone
pi_11020056
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 16:30 schreef anima het volgende:
Ik hoop eigenlijk stiekem een beetje dat LL dit jaar niet uiverkocht raakt. Dus indirect hoop ik op een niet zo goede line-up.

:s tja een beetje raar. Maar vorig jaar was het gewoon TE druk. Grote acts waren niet meer te bereiken, terwijl lowlands altijd het grote zap festival was

Ik vind het al 8 jaar TE druk.
vroegah was alles beetah

Maar ik ben het met je eens dat die uitbreidings-drang wel eens een keer mag stoppen. Gewoon terug naar de 50.000 bezoekers. Dan moeten de liefhebbers maar op tijd zijn om een kaartje te kopen. Misschien komt dan ook dat echte relaxte sfeertje van de eerste 4 jaar terug. De laatste paar jaar begon het net zo opgefokt als Pinkpop te worden. En daar zit ik niet echt op te wachten
Gewoon iets minder MEGA-acts en iets meer nieuwe talentvolle bandjes.

- Relax - It's just a phase - You'll grow out of it -
pi_11039951
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 16:30 schreef anima het volgende:
Foo Fighters, Stereophonics en nog wat bands toegevoegd.

Uitverkocht.

pi_11046107
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 18:58 schreef Roellio het volgende:

[..]

Foo Fighters, Stereophonics en nog wat bands toegevoegd.

Uitverkocht.

Het is toch niet NU al uitverkocht? (paniek)
Ask me no questions and I'll tell you no lies
pi_11047278
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 23:01 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:

[..]

Het is toch niet NU al uitverkocht? (paniek)

Nee, ik bedoelde dat het met de laatste toevoegingen ongetwijfeld uitverkocht zal geraken. Meestal is dat half juli bij lowlands.
pi_11051729
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 23:37 schreef Roellio het volgende:

[..]

Nee, ik bedoelde dat het met de laatste toevoegingen ongetwijfeld uitverkocht zal geraken. Meestal is dat half juli bij lowlands.

dat is trouwens niet waar...
pi_11052705
Rancid is bevestigd door de Lowlands-website...
  donderdag 12 juni 2003 @ 16:36:42 #140
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_11063020
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 10:32 schreef cleany het volgende:
Cool, ze waren ook al (on-officieel) voor Pukkelpop bevestigd.
Hopelijk komen ze wel, anders moet ik kiezen tussen Pennywise en Rancid, en dan is de keuze snel gemaakt. Maar wel jammer dat ik dan Rancid niet kan zien.
pi_11063101
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 23:37 schreef Roellio het volgende:

[..]

Of de ochtend ervoor
.
pi_11063112
RANCID!! jeuj!
pi_11065428
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 10:32 schreef cleany het volgende:
Cool, dat wordt dus een must-see!
  donderdag 12 juni 2003 @ 18:15:13 #144
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_11065630
Heb eergister kaartje gehaald , vind het iig kewl dat blackalicious komt , en dat Michael Franti & Spearhead er weer staan , want dat was mij toch een feest 2 jaar geleden
  donderdag 12 juni 2003 @ 18:18:15 #145
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_11065683
De Topic starter vergeet Higher Ground aan te geven want daar is wel degenlijk een tent aanwezig en werd heel veel kewle triphop/celt gedraaid/gespeeld de afgelopen jaren
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 juni 2003 @ 21:28:50 #146
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_11070363
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 18:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De Topic starter vergeet Higher Ground aan te geven want daar is wel degenlijk een tent aanwezig en werd heel veel kewle triphop/celt gedraaid/gespeeld de afgelopen jaren
inderdaad, de celtic dance night was echt super

en edit: k lees net dat er een vlooiencircus komt lijkt me echt supergaaf om te zien

k denk dat k deze lowlands maar eens t comfort ga verhogen, ipv mn 2 persoon koepeltent een 3 persoons aanschaffen dat ligt wat ruimer met zn 2en bovendien wil k een kleine voortent, dan hoeven de schoenen niet meer binnen te staan....... en staat de koelbox nie meer zo in t zicht

[Dit bericht is gewijzigd door rubbereend op 12-06-2003 21:37]

DeLuna vindt me dik ;(
pi_11078939
After Forever komt ook (BRON:Willem Venema)
  vrijdag 13 juni 2003 @ 12:46:27 #148
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_11083346
Er moeten echt nog 1 of 2 echt grote namen bekend gemaakt worden anders sla ik ff over dit jaar.

ik bedoel dan echt nog een goeie uitsmijter. zoiets als Offspring of Linkin Park of iets dergelijks. Van dat kaliber bedoel ik dan.
Als er nog een band zoals die bij komt (zoals vorig jaar KoRn) dan ga ik zeker. Anders moet ik er nog ff over nadenken. Ik vind namelijk deze line-up nog niet super voor het geld dat je er voor moet neertellen.

Zeker als ze ergens anders grotere bands hebben....

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  Moderator vrijdag 13 juni 2003 @ 12:47:17 #149
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_11083363
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 13 juni 2003 @ 12:58:03 #150
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_11083643
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 12:46 schreef Komakie het volgende:
ik bedoel dan echt nog een goeie uitsmijter. zoiets als Offspring of Linkin Park of iets dergelijks. Van dat kaliber bedoel ik dan.
Niet The Offspring en Linkin Park in 1 zin noemen!!
pi_11084280
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 12:47 schreef Bosbeetle het volgende:
de gpders gaan ook weer

De GPD-topic [deel CXLIV] - toch maar naar LL !!

zekers!

na veel gezeur van mijn kant

Scheren is voor schapen!
  Moderator vrijdag 13 juni 2003 @ 13:27:31 #152
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_11084467
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 13:20 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

zekers!

na veel gezeur van mijn kant

idd

nog bedankt daarvoor

vrijdag 13 juni 2003 @ 16:25:25 #153
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_11089737
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 12:58 schreef Ixnay het volgende:

[..]

sorry hoor.

Ik weet dat Offspring heilig is voor je (voor mij ook trouwens ) maar Linkin Park is voor mij iig bijna net zo heilig dus niet zo critisch he

pi_11089930
quote:

[..]

stel je niet zo aan...
pi_11113064
ik blijf hopen op tool.
  zaterdag 14 juni 2003 @ 22:31:52 #156
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_11113164
Zo, het kaartje is dan eindelijk binnen, Rancid en de Foo Fighters waren toch welde directe aanleiding.

Tool...zou wel heel bot zijn als ik die dit jaar ook nog te zien krijg

pi_11113191
bot?
pi_11123479
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 22:23 schreef irestmycase het volgende:
ik blijf hopen op tool.
Vergeefse hoop.
pi_11125987
je hebt van die geruchten.
en heeel soms komen die uit
pi_11127274
quote:
Op zondag 15 juni 2003 17:41 schreef irestmycase het volgende:
je hebt van die geruchten.
en heeel soms komen die uit
Geruchten gebaseerd op niets.
pi_11134633
De line up wordt gaver en gaver
Helemaal super: Groove Armada, Goldfrapp, Mint Royale. En de Spades en Foo Fighters komen ook nog even rocken. Benieuwd wat Mint Royale live neer kan zetten, ze hebben iig geweldige albums
ohja en Godsmack, voor mij ook wel een klassieker (eerste album vooral)

aan de muziek zal het niet liggen iig

maandag 16 juni 2003 @ 09:33:21 #162
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_11136639
quote:
Op maandag 16 juni 2003 01:30 schreef metalbazzz het volgende:
De line up wordt gaver en gaver
Helemaal super: Groove Armada, Goldfrapp, Mint Royale. En de Spades en Foo Fighters komen ook nog even rocken. Benieuwd wat Mint Royale live neer kan zetten, ze hebben iig geweldige albums
ohja en Godsmack, voor mij ook wel een klassieker (eerste album vooral)

aan de muziek zal het niet liggen iig

Godsmack????????

Komen ze?????????

Ik zie ze nog niet op de lowlands site staan....
Maar als ze komen dan koop ik definitief een kaartje. Of er nou iemand mee gaat of niet

Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 juni 2003 @ 10:41:55 #163
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_11137079
komt groove armada k doe even een vreugde dansje in de kamer
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 16 juni 2003 @ 11:32:27 #164
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_11138193
Godsmack heeft zichzelf bevestigd voor Lowlands

maar het staat nog niet op de lowlands site. Moet zeker nog bijgewerkt worden....

maandag 16 juni 2003 @ 11:33:09 #165
30135 Ponem
een beetje vreemd...
pi_11138220
Ik wil eigenlijk ook HEEL graag naar Lowlands, maar niemand van me vrienden wil.... Ik MOET echt de Foo Fighters zien!
"In life there are two things. Things you can eat, and things you no can eat"-Quina FFIX
pi_11156876
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 13:27 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

idd

nog bedankt daarvoor

graag gedaan!

nu spoilerman nog!

Scheren is voor schapen!
pi_11167471
hier de bijgewerkte Lowlands lijst tot ongeveer nu...

bron: www.lowlandsteam.com

Bands:

A Fire Inside (AFI)
Admiraal Freebee
Adult
Alamo Race Track
Apparat Organ Quartet
Ataris
Autumn
Beck
Bettie Serveert
Blackalicious
Blood Brothers
Boysetfire
Caesar
Calexico
Clark, Dave
Coral
Corvus Corvax
Datsuns
Dusminguet
Feeder
F33L3R
Foo Fighters
Guano Apes
Goldfrapp
Godsmack
Gusgus
The Herb Spectacles
Interpol
Kaizer Orchestra
Kelly Osbourne
Kopna Kopna
Lamb
Less Than Jake
Mando Diao
Mathew Herbert Big Band
Michael Franti & Spearhead
Mint Royale
Miss Kittin
Nightwish
Ojos De Brujo
Ola Bola
Opeth
Polyphonic Spree, the
PJ Harvey
Rancid
Raveonettes, the
Raymzter
Reel Big Fish
Satellite7
Schneider TM
Sena
Sizzla
Ska-P
Slovo
Spades
Sparta
Starsailor
Staind
Stereophonics
Streets, the
Sugarcult
Suede
T hof van Commerce
T.Raumschmiere
The Apers
Turin Brakes
Vandals
Voicst
VSOP
Youngblood Brass Band
Zero 7

Theater en Comedy:

Alex Agnew
Choc Trio (straattheater)
Compagnie la belle vie d'Ange (straattheater)
Global foolishness (straattheater)
Kamagurka
Klaas van Eerden
Les Goulus (straattheater)
Marino Punk (straattheater)
Martijn Oosterhuis
Orkater
Okidok (straattheater)
Ruben & Nathan
Scapino ballet Rotterdam
Schudden
Tuig (straattheater)
Vernisseurs (straattheater)
Vlooiencircus (straattheater)
Wetten van Kepler

Schrijvers en Literatuur:

Beeldspraak
Boozy
Daniël Dee
Ronald Giphart
Jan Mulder
Frank Starik
Meindert Talma

Special:

Familie Mulder
Hopseflopsen
Jackass (Don't try this at home)
Osadia
Postbodes zorgen voor kranten
Stijldansen met de vrijbuiters en de vida dansschool
Geert van Tijn

bron: www.lowlandsteam.com

Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 17 juni 2003 @ 20:12:34 #168
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_11177406
en niet te vergeten natuurlijk, vissen vanuit een rubberboot op camping 1 kan ook twister zijn
DeLuna vindt me dik ;(
pi_11178901
ghe ghe ghe... kwas postmen vergeten....
pi_11179071
Ik ga toch weer voor camping 3..
pi_11181448
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 21:33 schreef irestmycase het volgende:
Ik ga toch weer voor camping 3..
eh, bosbeetle, op welke camping stonden we eigenlijk vorig jaar?
Scheren is voor schapen!
  Moderator dinsdag 17 juni 2003 @ 23:17:32 #172
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_11181487
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 23:15 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

eh, bosbeetle, op welke camping stonden we eigenlijk vorig jaar?

3 geloof ik
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 18 juni 2003 @ 11:43:37 #173
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_11188982
maar hoe zit t nu eigenlijk met groove armada, k kom ze op geen een lijstje nog tegen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_11191477
groove armada is officieel nog niet bevestigd... en is dus nog altijd een gerucht. Net als de White Stripes en Good Charlotte...

kan zijn dat er bij het tekenen van de contracten iets nog niet rond is... of erger nog... is mis gegaan....

Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 18 juni 2003 @ 13:35:10 #175
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_11191632
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 13:28 schreef WpuntNL het volgende:
groove armada is officieel nog niet bevestigd... en is dus nog altijd een gerucht. Net als de White Stripes en Good Charlotte...

kan zijn dat er bij het tekenen van de contracten iets nog niet rond is... of erger nog... is mis gegaan....

is mis gegaan.... ??? doe eens nie zeggen, kom afkloppen
eerst mij een beetje blij maken en daarna zouden ze niet komen

nou ja k hoop nog steeds dat ze bij mojo op t geweldige idee komen om de Beasty Boys te halen dat lijkt me echt geweldig

DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 18 juni 2003 @ 13:40:51 #176
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_11191770
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 23:17 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

3 geloof ik

ikke ook! (vlakbij de 24uurstent = niet slapen )
  woensdag 18 juni 2003 @ 13:53:56 #177
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_11192162
redman is net bevestigd op de site
Reggie Nobble komt naar Lowlands. De prettig gestoorde rapper die beter bekend is al Redman werkte al samen met alle groten uit de hiphop- en popwereld als Missy Elliot, LL Cool J, P Diddy en hij rapte in de single Dirty van Christina Aguilera. Geen kleine jongen dus die Lowlands gaat voorzien van een funky mix en vloeibare raps.
pi_11195392
ik zat op camping 3 achterin ergens.. welleuk als je 's nachts bij je tent komt en er ligt ineens een onbekende in je slaapzak.
pi_11195822
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 13:35 schreef rubbereend het volgende:

[..]

is mis gegaan.... ??? doe eens nie zeggen, kom afkloppen
eerst mij een beetje blij maken en daarna zouden ze niet komen

nou ja k hoop nog steeds dat ze bij mojo op t geweldige idee komen om de Beasty Boys te halen dat lijkt me echt geweldig

beasty boys waren in 98 inderdaad erg leuk.

Ik zeg niet dat het misgegaan IS... ik denk dat het best kan dat ze nog bevestigd moeten worden... aan de andere kant... tis wel angstvallig stil rond dat gerucht jah... dus de kans is groot dat ze niet komen.

woensdag 18 juni 2003 @ 21:11:08 #180
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_11203386
White stripes werden in de Nieuwe Revu nog wel als headliner genoemd in het festivaloverzicht.

En oja, nu ziet het er toch weer naar uit dat ik schitter door aanwezigheid.
En de koers van kaartjes op marktplaats.nl is ca ¤ 90,- dus nog even wachten met de aanschaf.

Oja, ik hoop nog steeds op Tenacious D. ! maar die kans is wel ERRUG klein

donderdag 19 juni 2003 @ 08:23:54 #181
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_11211730
Nieuw van de lowlands site

Het is een goede dag voor de liefhebbers van hiphop. Na Redman kunnen we nu ook Spooks bevestigen. De band rond zangeres Ming Xia en MC's Mr. Booka-T, Vengeance, Water Water en Hypno wist in 2000 een Europese hit van formaat te scoren met 'Things I've Seen'. Later werd ook de single 'Karma Hotel' nog in de charts teruggevonden, en deed de groep een feestelijke show op Lowlands 2001, maar daarna werd het stil rond Spooks. Gelukkig komen ze weer terug met een nieuwe plaat en een nieuw optreden op Lowlands.
  vrijdag 20 juni 2003 @ 09:29:00 #182
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_11238983
van de site

Part-time dEUS bassist Danny Mommens komt met
één van zijn bands naar Lowlands. Samen met zijn vriendin Els Pynoo kan hij in Vive La Fête zijn voorliefde voor eighties synths en new wave uiten. In april verscheen hun derde volledige album 'Nuit Blanche', tijd dus om weer eens de planken op te duiken.
pi_11244366
Audiobullys staan op de zondag in de bravo volgens hun eigen site!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 juni 2003 @ 19:49:15 #184
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_11253671
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 13:14 schreef mouzzer het volgende:
Audiobullys staan op de zondag in de bravo volgens hun eigen site!
mooi dan ben k daar te vinden dan
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 juni 2003 @ 22:34:30 #185
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_11301954
volgens www.graz.nl heeft moloko zichzelf bevestigd via hun eigen site
k ga nu ff alsnog mn vreugde dansje doen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_11304960
Wanneer worden The White Stripes nou eens bevestigd?
  maandag 23 juni 2003 @ 12:53:55 #187
24054 search64
Avec le grande
pi_11313069
quote:

[..]

Haha, moet ik deze nog uitleggen?
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
pi_11330531
quote:
Op zondag 22 juni 2003 22:34 schreef rubbereend het volgende:
volgens www.graz.nl heeft moloko zichzelf bevestigd via hun eigen site
k ga nu ff alsnog mn vreugde dansje doen
oeh, dat vink interessant!
Scheren is voor schapen!
pi_11343137
rednose distrikt erbij vandaag...

en graz zit er voor Lowlands soms naast... dit lijkt me een vrij veilige...

dinsdag 24 juni 2003 @ 17:10:32 #190
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_11347676
Pukkelpop kickt Lowlands' ass.
pi_11348789
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 17:10 schreef Ixnay het volgende:
Neuj, niet echt... Veel dezelfde namen en bovendien heeft Pukkelpop geen Opeth en Corvus Corax
  dinsdag 24 juni 2003 @ 18:19:19 #192
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_11349015
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 18:05 schreef FLR het volgende:

[..]

Neuj, niet echt... Veel dezelfde namen en bovendien heeft Pukkelpop geen Opeth en Corvus Corax

Maar WEL Pennywise.
  woensdag 25 juni 2003 @ 09:57:32 #193
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_11362092
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 17:10 schreef Ixnay het volgende:
Probleem van pukkelpop is dat het in Belgie is en dat de treinen gaan staken.

Verder is Lowlands veel meer een totaalfestival. Waar anders staat er bijvoorbeeld tegenover DJ Tostie Mr. Methan geprogrammeerd.

donderdag 26 juni 2003 @ 23:56:25 #194
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_11403437
Ok dan!!!!

Ik heb wat vrienden eindelijk weer zo gek gekregen om ook weer mee te gaan

pi_11403611
Vandaag Benny Sings en Grandaddy erbij!
pi_11459750
photek do or die en moloko bevestigd
half elf
pi_11461380
opeth gecancelled en sum41 bevestigd
en volgens de lowrat komt er vandaag nog meer
half elf
pi_11462143
quote:
Op maandag 30 juni 2003 12:40 schreef staalltje het volgende:
opeth gecancelled en sum41 bevestigd
en volgens de lowrat komt er vandaag nog meer
opeth gecanceld?

ken een paar mensen die niet blij gaan zijn hiermee!

Scheren is voor schapen!
pi_11462183
eels en 2 many dj's zijn bevestigd (gaat lekker vandaag)
half elf
pi_11462490
eels weer onbevestigd......
maar dat is niet voor het eerst
half elf
pi_11463076
quote:
Wanneer worden The White Stripes nou eens bevestigd?
Hmmm...ik heb hun manager eens gemaild hierover. En dit is wat hij te melden had:

Ik vroeg 'spelen de White Stripes op Campingflight to Lowlands Paradise?' dit kreeg ik terug:

most likely not.

Twas wel van Ian Montone die volgens WhiteStripes.com wel officieel manager is enzo, dus sjah...

Hmmm....naar...Lowlands begon er zo goed uit te zien, nu maar naar Pukkelpop dan.

[url=http://rockandroll.community.nl/weblog/pages.php?page=Downloads]Lots of punk/garage/rock Downloads[/url]
  maandag 30 juni 2003 @ 14:34:55 #202
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_11463696
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:03 schreef RockandRoll.nl het volgende:

[..]

Hmmm...ik heb hun manager eens gemaild hierover. En dit is wat hij te melden had:

Ik vroeg 'spelen de White Stripes op Campingflight to Lowlands Paradise?' dit kreeg ik terug:

most likely not.

Twas wel van Ian Montone die volgens WhiteStripes.com wel officieel manager is enzo, dus sjah...

Hmmm....naar...Lowlands begon er zo goed uit te zien, nu maar naar Pukkelpop dan.

wat is er nou zo boeiend aan de White Stripes

Ik vind het echt 3x nix.

maar goed ieder zijn voorkeur natuurlijk

Ik ga toch wel maar ik hoop nog op 1 grote act.....

maandag 30 juni 2003 @ 17:17:21 #203
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_11466937
Alle bands die ik op Lowlands graag zou willen zien lijken één voor één af te vallen. Eerst The Music en The White Stripes en nu heeft Opeth ook al afgezegd!

Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
  maandag 30 juni 2003 @ 17:19:48 #204
44854 dr-snuggles
vlieg naar de regenboog toe
pi_11466965
* dr-snuggles gaat ook!

Als het kan met zijn raket

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, [br]and the Universe trying to produce bigger and better idiots. [br]So far, the Universe is winning.
  maandag 30 juni 2003 @ 20:25:35 #205
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_11471085
G*dverdomme, geen White Stripes NUja, mooi toch dat Moloko wel komt, want die geven toch vette optredens weg...
  woensdag 2 juli 2003 @ 21:02:09 #206
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_11520217
ik zat eens op de site van Coldplay te kijken, deze zijn midden augustus gewoon in Engeland, dus ik kijk niet raar op dat ze op LL zouden kunnen verschijnen

Want zeg nu zelf, een paar echte publiekstrekkers hebben we nog wel nodig

Bij tijd en wijle aanwezig...
  donderdag 3 juli 2003 @ 19:15:46 #207
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_11541478
godsmack komt niet... maar dat vind ik niet zo ramp
  donderdag 3 juli 2003 @ 21:03:15 #208
48441 Bat
Ellooha!
pi_11543719
Jaaaaaa, ik kom ook!
Derde keer achter elkaar, en mij programma kan al bijna niet meer stuk:

Reel big Fish! Less Than Jake! The Ataris! The Vandals! Feeder!

Whooohaaa :-)

sigh
pi_11546317
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 19:15 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
godsmack komt niet... maar dat vind ik niet zo ramp
godverdomme, dat is echt wel kut, naar mijn mening dan.
pi_11623057
Eels
Mars Volta
Saybia en
The Rapture

zijn de laatste aanwinsten

* robinvdt baalt als de white stripes echt niet komen

Life is what happens while you're busy making other plans
pi_11623439
ik wil eigenlijk ook naar pukkelpop, het programma is daar echt de bombdiggedy! alleen gaan waarschijnlijk al mn makkers naar lowlands.
dus ik volg ! how easy is that
  maandag 7 juli 2003 @ 17:51:17 #212
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_11623719
quote:
Op maandag 7 juli 2003 17:17 schreef robinvdt het volgende:
Eels
Mars Volta
Saybia en
The Rapture

zijn de laatste aanwinsten

Eels
pi_11623935
Dit is de beste line-up sinds jaren geloof ik.
  donderdag 10 juli 2003 @ 17:45:24 #214
30820 wegwerpbeker
MC5 = REVOLUTION
pi_11689902
Kheb net mn kaartje gehaald
Dit wordt de eerste keer dat ik naar LL ga.. Kvind de bands die tot nu toe komen erg cool dus het wordt zekers wel een leuk feestje
Those of us who love peace must organize as effectively as the war hawks. As they spread the propaganda of war - we must spread the propaganda of peace. - Martin Luther King Jr.
  donderdag 10 juli 2003 @ 21:03:42 #215
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_11693132
van teletekst:
quote:
Limp Bizkit en Eels zijn twee nieuwe grote namen op het Belgische festival Pukkelpop dat in het laatste weekend van augustus plaatsvindt
Duidelijk dus wie er nog bij de lijst op komen te staan
  Moderator donderdag 10 juli 2003 @ 23:03:19 #216
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_11695890
quote:
Op maandag 7 juli 2003 17:51 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:

[..]

Eels

vrijdag 11 juli 2003 @ 16:24:08 #217
53835 Razzmatazz
I fell asleep on your sofa..
pi_11711022
Dames! ik ga ieder jaar naar LL, maar nu wil ik eigenlijk eens naar pukkelpop. Wie komt er met een goed argument om toch maar weer Lowlands te gaan bezoeken. Kortom, waarom eens geen Pukkelpop voor de afwisseling?
'Cos aren't you the one with your Razzmatazz and the nights on the town?
pi_11711470
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 17:20 schreef WpuntNL het volgende:
als ik dat zo zie is het het geld al dubbel en dwars waard. Een concertkaartje voor zwan bijvoorbeeld kost tegenwoordig al 25 euro... en daar zie je dan twee bands voor.

ohw ja... laat ik net als Cleany ook maar eens reclame maken voor mijn site... ik heb zo'n 1100 foto's online staan momenteel. Die van vorig jaar geven ook nog eens een beetje een redelijk beeld van het festivalterrein en niet alleen maar van de camping.
www.Lowlandsteam.com

Dat het zo goedkoop is valt wel mee, andere concerten zijn gewoon duur geworden. Maar je vergeet dat je op het terrein bijna alles daar moet kopen en de muntjes elk jaar duurder worden....Op het terrein mag je bijna niks meenemen zelfs de 2 liter pakken water mochten vorig jaar niet meer aan het eind, en hoe komt dat, iedereen kocht de bar le duc pakken en daar ging een stukje omzet van het drinken op het festivalterrein weg.

Voor het aantal bands is het wel goedkoop 107 euro, concert dat ik vorige week heb meegemaakt van Live, Coldplay, Supergrass en Nada Surf kostte ook 45 euro per kaartje.....Ok dan heb je wel 2 supertoppers magoed.

Er mogen ook wel wat meer gevestigde namen verschijnen op de lijst, zoals altijd komen er begin augustus nog een paar leuke bands bij verwacht ik. Ze zitten nu iig niet met het probleem dat het festival gelijk is met Pukkelpop en Reading.....dus er zouden er nog een paar grote bij moeten kunnen.

&lt;&lt;---- Just because you are paranoid, ----&gt;&gt;[br] &lt;&lt;---- it does *NOT* mean they are not out to get you ----&gt;&gt;
  vrijdag 11 juli 2003 @ 16:46:31 #219
56471 pinquit
oh my lama!
pi_11711578
pssst ik kom ook! jeej heb er zin in
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 11 juli 2003 @ 16:49:37 #220
56471 pinquit
oh my lama!
pi_11711642
oeww echt de perfecte line up!! dat maakt heeel veel goed van vorig jaar
  vrijdag 11 juli 2003 @ 16:52:37 #221
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_11711722
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 16:24 schreef Razzmatazz het volgende:
Dames! ik ga ieder jaar naar LL, maar nu wil ik eigenlijk eens naar pukkelpop. Wie komt er met een goed argument om toch maar weer Lowlands te gaan bezoeken. Kortom, waarom eens geen Pukkelpop voor de afwisseling?
Omdat op Lowlands de campings niet ontruimd hoeven te worden als het hoost.
pi_11711729
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 16:49 schreef pinquit het volgende:
oeww echt de perfecte line up!! dat maakt heeel veel goed van vorig jaar
Hier ben ik te vinden:

Ataris
Ska-P
Boy Sets Fire
Less Than Jake
Sum41
Sparta
Sugarcult
The Coral
Nightwish
Saybia
Foo Fighters
Suede
Stereophonics
Reel Big Fish
The Vandals
AFI
The Blood Brothers
Feeder
The Mars Volta
Rancid
The Rapture

(Copy-Paste uit een eerder gesloten topic.) Dus ja, ik vind het ook een briljante line-up!!

vrijdag 11 juli 2003 @ 17:09:50 #223
56471 pinquit
oh my lama!
pi_11712176
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 16:53 schreef diesel_boy het volgende:

[..]

Hier ben ik te vinden:

Ataris [ik ook]
Ska-P [ik ook]
Boy Sets Fire [ik ook]
Less Than Jake [ik ook]
Sum41 [heb ik al eens gezien, vind het steeds minder leuk, ik zie wel]
Sparta [?]
Sugarcult [maybe]
[The Coral [:)]
Nightwish [nope]
Saybia [maybe...]
Foo Fighters [ja zekers]
Suede [jep]
Stereophonics [jepjep ]
Reel Big Fish [jup]
The Vandals [jep!]
AFI [maybe..]
The Blood Brothers [tisdat?]
Feeder [maybe]
The Mars Volta [jep]
Rancid [JA ZEKER!]
The Rapture [ja]

[en dan nog:
the spades
misschien the apers.. weet nog nie
eels
electric six
guano apes
]

(Copy-Paste uit een eerder gesloten topic.) Dus ja, ik vind het ook een briljante line-up!!

Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 11 juli 2003 @ 19:30:02 #224
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_11714849
ff wat dingen uit de lowlands nieuwsbrief:
quote:
UPDATE 08-07-2003
HET GROTE CONCERT DES LEVENS
De Foxtrot-tent was al jaren veel te klein, daarom verhuist Het Concert des Levens onder het motto Foxtrot@Alpha dit jaar naar de grootste tent van Lowlands. Direct na de laatste noten van Foo Fighters zal dan een ode aan Johnny Hoes starten. De 86-jarige Johnny Hoes heeft decennia lang gegrossierd in hits. Hij schreef ongeveer 5000 nummers en zijn bedrijf is goed voor 300 gouden en platina platen. Op Lowlands brengen vele artiesten een serenade van enkele uren aan de Phil Spector van het Nederlands levenslied.
Dit spektakel, waarin meer dan vijftig nummers voorbij zullen komen, wordt gepresenteerd door Henny Huisman en Beertje van Beers en er zijn nu al 23 artiesten bevestigd. Maak je borst maar nat voor twee generaties Jolink, de speciaal ingevlogen Ria Valk, Anneke Grönloh, het zangdebuut van Jules Deelder, Annie de Reuver, Arie Ribbens, Arne Jansen, Band Zonder Banaan (ft.Albert West), Bonnie St. Claire, Dario, Dennie Christian, Eddy Wally, Frans Theunisz, Gea & Lucas, Harmina, Harry Slinger, Imca Marina, Jacques Herb, Jovink & De Voederbietels, Koos Alberts, Normaal, Peter Beense, Ronnie Tober en Vader Abraham.

DESKTOPLOWLOW

Word je al slaperig als je jouw desktop ziet? Genoeg van die foto met je favoriete pony? Dan is dit je kans: de DesktopLowlow! Met deze handige applicatie heb jij altijd het laatste Lowlandsnieuws op je desktop. Zodra wij het nieuws intikken staat het binnen enkele seconden op je desktop.

Maar er is meer! De DesktopLowLow kan elk moment gaan aftellen van 10 tot 0. Degene die als eerste klikt op dat moment kan mooie prijzen winnen. Volgende week maandag om 12.00 uur start de allereerste aktie waarmee je een backstagetour kan winnen op Lowlands, daarna zal de DesktopLowLow zelf beslissen wanneer hij gaat aftellen. Uit alle uiteindelijke winnaars wordt er één winnaar uitgeloot die er met de hoofdprijs, een Gazelle Scooterbike, vandoor gaat.

Kijk snel op www.lowlands.nl hoe je de DesktopLowLow in 30 seconden kan installeren.

ALLE LOWLANDSACTS TOT NU TOE
Het programma begint nu toch vol te raken want ook de afgelopen week zijn er weer 4 bands bevestigd. De absolute sensatie van het moment: The Mars Volta, de Deense emopoppers van Saybia, Eels en de New Yorkse band The Rapture komen naar Lowlands. Ook hebben we vorige week een hele reeks films toegevoegd zodat het filmprogramma nu volledig bekend is.

Muziek: 2 Many Dj's, Admiral Freebee, Adult., AFI, Alamo Race Track, The Apers, Apparat Organ Quartet, The Ataris, Audio Bullys, Autumn, Beck, Benny Sings, Bettie Serveert, Blackalicious, BoySetsFire, The Blood Brothers, Caesar, Calexico, Chocolate Puma aka Ski & Dobre, Dave Clarke Live, The Coral, Corvus Corax, Das Pop, Dillinja & Lemon D, Dusminguet, The Datsuns, Eels, Elextric Six, F33L3R, Feeder, Fischerspooner, Michael Franti & Spearhead, Foo Fighters, Goldfrapp, Grandaddy, Guano Apes, Gusgus, PJ Harvey, The Herb Spectacles, Matthew Herbert Big Band, Interpol, Kaizers Orchestra, Kopna Kopna, Ladytron, Lamb, Less Than Jake, Mando Diao, The Mars Volta, Mint Royale, Miss Kittin, Moloko, Nightwish, Ojos de Brujos, Olabola, Kelly Osbourne, Photek 'Do or Die', The Polyphonic Spree, Plump Dj's, Postmen, Rancid, The Rapture, The Raveonettes, Raymzter, Redman, Rednose Distrikt, Reel Big Fish, Satellite7, Saybia, Schneider TM, Sena, Sizzla, Ska-P, Slovo, The Spades, Sparta, Spooks, Staind, Starsailor, Stereophonics, The Streets, Suede, Sugarcult, Sum 41, 't Hof van Commerce, T.Raumschmiere, Turin Brakes, The Vandals, Vive La Fête, Voicst, VSOP, Youngblood Brass Band.

Theater: Choc Trio, Compagnie La Belle Vie D'Ange, Global Foolishness, Les Goulus, Marino Punk, Okidok, Orkater, Scapino, Tuig, Vernisseurs, Vlooiencircus, Wetten van Kepler

Films: 24 Hour Party People, 25th Hour, 8 Mile, Bowling for Columbine, Daredevil, Getting My Brother Laid, Interstella 5555, Jackass: The Movie, Ken Park, Minority Report, Nói Albinói, Phone Booth, Sakura Taisen, Spiderman, Spirited Away, The Lord of the Ring II - The Two Towers, The Ring.

Literatuur: Boozy, Jan Mulder, Meindert Talma, Ronald Giphart, Beeldspraak met Maria Barnas, Bellissima, Daniël Dee, Serge van Duynhoven & Gabriel Kousebroek, Jan Klug en Het Venijnige Gebroed , Nur Literatur met Marcel Möring, Menno Wigman, Yusef El Halal en Christophe Vekeman.

Cabaret/Comedy: Alex Agnew, Klaas van der Eerden, Kamagurka, Martijn Oosterhuis, Ruben & Nathan, Schudden

Specials: Don't try this at home ft. Steve-O and other Jackass Cast Members, Familie Mulder, Hopseflopsen, Kapsalon Osadia, Postbodes, Stijldansen met De Vrijbuiters en de Vida Dansschool, Geert van Tijn en het Amsterdams Toonkunstkoor en Het Grote Concert Des Levens - 'Johnny Hoes, de legende' met o.a. Anneke Grönloh, Normaal, Ria Valk, Jules Deelder, Band Zonder Banaan (feat. Albert West), Bonnie St. Claire, Dennie Christian, Eddy Wally, Jacques Herb, Jovink & De Voederbietels, Koos Alberts en Vader Abraham.

En vergeet niet dat ook de komende week nog acts bevestigd worden.
Check ze allemaal op www.lowlands.nl
LOWLANDS WARM UP
Lowlands Warm Up is de naam waaronder VPRO op Nederland 3 zeven weken lang gaat warmdraaien voor Lowlands. Tussen 14 juli en 25 augustus worden er live concerten (en dus geen interviews of ander gereutel) van vele binnen- en buitenlandse artiesten uitgezonden.
Lowlands Warm Up is niet alleen een opmaat voor het festival, maar ook voor de 12 uur televisie die de VPRO vanaf het festivalterrein gaat uitzenden. De uitzendingen dan vinden plaats op zaterdag en zondag van 13.00 - 17.00 uur en op zondag ook nog eens van 24.00 - 00.00 uur. Check www.lowlands.nl voor het uitzendschema van Lowlands Warm Up.

k snap die uitzending van 24.00 - 00.00 nie helemaal maar k vin t wel gaaf om nog wat van vorig jaar terug te zien
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 11 juli 2003 @ 20:21:58 #225
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_11715778
misschien een rare gedachte maar k hoorde dat muse in de week na lowlands een speciaal oorconcert geeft, als ze dan toch in t land zijn kunnen ze een paar daagjes eerder ook wel naar biddinghuizen komen
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 11 juli 2003 @ 20:31:12 #226
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_11715964
die johnny hoes night vind ik wel geinig, kan ik ook eens normaal zien, want die heb ik eik nog nooit gezien. Jovink is ook wel lache!

Maar hoogtepunten tot nu toe worden zeker wel de guano apes, foo fighters en Saybia (die ik nog steeds niet life heb gezien, ondanks dat ze er vorig jaar en op pinkpop waren)

vrijdag 11 juli 2003 @ 21:37:35 #227
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_11717174
komt die chicken tekenfilm weer?
De Narcis van Gabon
pi_11731253
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 21:37 schreef PogueMahone het volgende:
komt die chicken tekenfilm weer?
www.hoving.com
  zaterdag 12 juli 2003 @ 20:22:27 #229
56471 pinquit
oh my lama!
pi_11732065
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 20:21 schreef rubbereend het volgende:
misschien een rare gedachte maar k hoorde dat muse in de week na lowlands een speciaal oorconcert geeft, als ze dan toch in t land zijn kunnen ze een paar daagjes eerder ook wel naar biddinghuizen komen
oew dat zou nog eens cool zijn
pi_11733682
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 19:31 schreef Roellio het volgende:

[..]

www.hoving.com

Het is dat achter mijn achternaam zo'n leuke site schuilt, maar anders had ik zeker een rechtzaak tegen de site aangespannen.
pi_11733735
Verder vind ik de line-up niet superspannend. Ik denk niet dat ik superbands ga ontdekken daarvoor heb ik in Groningen Eurosonic/Noorderslag, maar toch hoop ik weer op een gezellig festival. Ik vermaak me wel bij Suede, Stereophonics, Feeder, The Raveonettes, The Coral, Audio Bully's, Beck en de andere Britse bands.
pi_11770516
Er zijn nu ook Ugly Mean Chickie t-shirts
  woensdag 16 juli 2003 @ 10:05:41 #233
9030 Mr.Black
sucks to be me
pi_11802913
Kan je nog ergens kaarten winnen?

Scheelt weer in de portemonnee

Don't love if you want to die in peace.
pi_11868868
*juich* Ik ben erbij!

Mijn kaartje ligt al klaar en deze week heb ik voor 27 euro een driepersoons prut-iglotentje gescoord bij de Bristol. Ik! Ben! Er! Klaar! Voor!

Nu nog hopen op mooi weer.

Mijn must-sees:

Muziek:
Caesar
Eels !!!
GusGus
Grandaddy
Lamb !!!
Moloko !!!
Stereophonics

Cabaret:
Ashton Brothers !!!
Boom Chicago
Klaas van der Eerden

Whaaaaaaa! Zinnnnnnnnnnnnnnnnn!

Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 18 juli 2003 @ 22:16:33 #235
28816 erikvw
17e is binnen, op naar de 18e
pi_11868903
Ik ben er ook bij...zonder een kaartje te kopen... EN ik krijg er nog GELD bij.....
..
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
ja ik ga er werken...in de catering......
Auto: paardenkracht toevertrouwd aan ezels.
  vrijdag 18 juli 2003 @ 22:18:38 #236
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_11868945
Woei, kaartje van mijn ouders gekregen, leuke verrassing.

Ik was zelf van plan om hem op het laatste moment te kopen van iemand die niet kon gaan, maargoed.

pi_11870364
dat is ook nog steeds mijn plan. ik mik op een nette 70 euro at max

wat een hoerige k*tsite is lowlands.nl trouwens. argh, ik had gehoopt dat ze een keertje jaloers naar de site van werchter of welk festival dan ook hadden gekeken, maar nee hoor. Geluidjes en Nare Zwarte Beestjes dwars door je scherm. dan maar gauw het programma bekijken, denk je dan en dan blijkt dat een of ander Naar Zwart Beestje staat te knipperen. De stop button bovenin werkt niet, want flash. elke dag haat ik lowlands weer een beetje meer. excuses voor de frustraties.

het programma is een beetje wisselvallig. er staan wel een hoop goede aankomende bandjes, maar ook dit jaar geldt weer een beetje dat we het allemaal al eerder hebben kunnen zien. en dat is jammer vind ik.

(kwam grandaddy nou nog?)

park that car
drop that phone
sleep on the floor
dream about me
  zaterdag 19 juli 2003 @ 02:30:55 #238
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_11873071
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 22:16 schreef erikvw het volgende:
Ik ben er ook bij...zonder een kaartje te kopen... EN ik krijg er nog GELD bij.....
..
ja ik ga er werken...in de catering......
Waar in de catering, bij de pannenkoeken met kaneel of de patat met frikandel/kroket?
  zaterdag 19 juli 2003 @ 12:52:40 #239
28816 erikvw
17e is binnen, op naar de 18e
pi_11875917
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 02:30 schreef Myster_E het volgende:

[..]

Waar in de catering, bij de pannenkoeken met kaneel of de patat met frikandel/kroket?

Uhhh dat weet ik (nog) niet precies...
Auto: paardenkracht toevertrouwd aan ezels.
  zaterdag 19 juli 2003 @ 15:32:48 #240
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_11877793
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 12:52 schreef erikvw het volgende:

[..]

Uhhh dat weet ik (nog) niet precies...

Vorig jaar was het eten echt dik in orde, ik verheug me daar nu al op.
  Moderator zaterdag 19 juli 2003 @ 22:48:26 #241
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_11883775
vorig jaar was het waaaam rustig en feng shui Waaaam (net als die zaterdag avond op LL )
pi_11889303
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 16:24 schreef Razzmatazz het volgende:
Kortom, waarom eens geen Pukkelpop voor de afwisseling?
Omdat het geen Lowlands is...

Eels bevestigd? Kan iemand mij dat nog even bevestigen? Ik kan het namelijk niet geloven...

pi_11889362
ik heb al meeegaveel zin in moloko. eigenlijk ga ik ook alleen daarvoor erheen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 20 juli 2003 @ 21:52:49 #244
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_11898806
quote:
Op zondag 20 juli 2003 12:52 schreef amsterdam19 het volgende:
ik heb al meeegaveel zin in moloko. eigenlijk ga ik ook alleen daarvoor erheen
meeeee tooooo k geloof dat er wel erg veel mensen gaan voor moloko, neem aan dat ze op de alpha staan dus
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 20 juli 2003 @ 22:19:19 #245
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_11899385
moloko komt trouwens op vrijdag.....

en ff een mogelijkheidje dr tussen gooien massive attack is nog vrij in het lowlands weekend maar staat op donderdag wel op pukkelpop....

DeLuna vindt me dik ;(
pi_11901099
Massive Attack zou wel leuk zijn Lamb speelt trouwens ook op vrijdag zag ik gister trouwens... En weet iemand wanneer die Volkskrant-bijlage eigenlijk uitkomt, ik heb het wel geweten, maar ben de datum kwijtgeraakt
pi_11905386
quote:
Op zondag 20 juli 2003 23:39 schreef FLR het volgende:
Massive Attack zou wel leuk zijn Lamb speelt trouwens ook op vrijdag zag ik gister trouwens... En weet iemand wanneer die Volkskrant-bijlage eigenlijk uitkomt, ik heb het wel geweten, maar ben de datum kwijtgeraakt
Op woensdag 30 juli.
Hardloper.
IG @webkim
pi_11905643
quote:
[b]
(kwam grandaddy nou nog?)
Ja, check hun site op de zondag.
pi_11909128
Waarom Moloko?

ik vond er op Virus ook al niets aan..

maandag 21 juli 2003 @ 13:14:55 #250
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_11909510
Mijn desktop lowlow meldde zojuist dat de Frekles (of zoiets) ook kwamen. Dit is lowlands jongste band met een gemiddelde leeftijd van 12.

Waarschijnlijk ben ik nu weer wel aanwezig. Eindelijk enkele mensen enthousiast kunnen krijgen (met dank aan Eddy Wally en Arie Ribbens)

pi_11912673
Heeft al iemand gemeld dat Live ook komt? Vandaag bevestigd...

Vind het persoonlijk helemaal geen Lowlandsact... Die lui zijn al zo vaak in Nederland geweest de afgelopen twee jaar... Kan me niet voorstellen dat iemand hier echt blij mee is...

maandag 21 juli 2003 @ 15:26:46 #252
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_11912802
quote:
Op maandag 21 juli 2003 15:21 schreef PiperMaru het volgende:
Heeft al iemand gemeld dat Live ook komt? Vandaag bevestigd...

Vind het persoonlijk helemaal geen Lowlandsact... Die lui zijn al zo vaak in Nederland geweest de afgelopen twee jaar... Kan me niet voorstellen dat iemand hier echt blij mee is...

Godverdomme, niet alweer. Gelukkig sluiten ze op de zaterdag de Alpha af, dan kan ik wat leukers bekijken .
pi_11913149
he bah, live. ik heb zo'n verschrikkelijke hekel aan die zanger. ik vond throwing copper nog wel leuk, maar vanaf het 'run to the water' moment heb ik zoiets van "nee dank je" met als dieptepunt het 'I am overcome' gezeik.

totaal overbodige "super"act, als je het mij vraagt. niets speciaals aan.

park that car
drop that phone
sleep on the floor
dream about me
  maandag 21 juli 2003 @ 15:43:07 #254
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_11913216
een paar jaar terug nog als "geheimpje" evil 69 en nu dus weer voor een volle Alpha. Ze blijven goed live dus ik denk dat ik er wel zal staan.

Dadelijk maar weer eens de live-cd van pinkpop vorig jaar opduiken.

maandag 21 juli 2003 @ 16:09:29 #255
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_11913946
En hier mogen we dadelijk verder:
A Campingflight To Lowlands Paradise '03 part 3
  maandag 21 juli 2003 @ 16:10:56 #256
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_11913986
quote:
Op maandag 21 juli 2003 16:09 schreef Da hopman het volgende:
En hier mogen we dadelijk verder:
A Campingflight To Lowlands Paradise '03 part 3
Oeps eentje te vroeg. Dan nog maar even het nieuwtje dat je desktoplowlow morgen weer af gaat tellen.

Irritant geluidje trouwens.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')