quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat wil je duidelijk maken met het noemen van al die prijzen?
Gelukkig heeft iemand anders voor mij het totaal berekend.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:04 schreef k_man het volgende:
Goed, jullie zijn natuurlijk allemaal verschrikkelijk benieuwd naar hoe het was. Wat heeft ie gedaan? En wat kost zo'n weekendje nou?
...
Ach, gewoon een wat andere invalshoek.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat wil je duidelijk maken met het noemen van al die prijzen?
Waar blijft dat verslag? Of heb je dat in een ander topic gepost?quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:09 schreef teknomist het volgende:
Ik ga komen weekend naar Keulen toe. We komen daar voor c/o pop maar ook onze middagen moeten gevuld worden. Na dit weekend uiteraard een verslag.
Keulen is voor het 'shoppen' ideaal.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:58 schreef Dynia het volgende:
Hoe zit het met winkels in keulen? Of is Dusseldorf dan toch beter?
[28.08.2005] Pollerwiesen & c/o pop, Jugendpark Keulen (DE)quote:Op woensdag 2 november 2005 23:07 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waar blijft dat verslag? Of heb je dat in een ander topic gepost?
Heei, wat tof.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:56 schreef Miss_kausalaya het volgende:
kzit van 6-8 september in Keulen, excursie uitgaande van de kunstacademie Minerva ... ben benieuwd ...
Ja dat is niet echt groot. Anders alleen in de shop even wat chocola halen. Het is wel nog een stukje lopen vanaf het station, maar je kan een heel eind langs de winkels.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:55 schreef Snarf het volgende:
Is het chocolademuseum te doen in "relatief" weinig tijd?
Volgens mij is geld geen issue voor deze man.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:22 schreef k_man het volgende:
Loop naar die poort in het noorden van de stad (ben ff de naam kwijt). Daar omheen vind je een hoop aardige, betaalbare restaurants.
Eerlijk eten? Ecologische meuk? Niet nodig, hoor. Goed moet het wel zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Volgens mij is geld geen issue voor deze man.Het moet goed en eerlijk eten zijn!
Ik zal het eens op de kaart bekijkenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:22 schreef k_man het volgende:
Loop naar die poort in het noorden van de stad (ben ff de naam kwijt). Daar omheen vind je een hoop aardige, betaalbare restaurants.
Voor de echte Starbucks moet je in Seattle zijn....quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:54 schreef GlazenKaak het volgende:
Keulen
Zeker één van mijn lievelingssteden. Het is er lekker gemoedelijken natuurlijk Starbucks, goedkoop eten, shoppen, leuke museums, de Rijn...
Believe me.. Die is EXACT 't zelfde hoor als in andere steden. In Seattle heb je alleen veel rip-offs waardoor je wel fijn kan vergelijken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor de echte Starbucks moet je in Seattle zijn....
Ik wilde alleen aangeven dat het niet erg nuttig is om Starbucks als highlight te zien van Keulen. Is ongeveer hetzelfde als de Burger King aandragenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:47 schreef jmac het volgende:
[..]
Believe me.. Die is EXACT 't zelfde hoor als in andere steden. In Seattle heb je alleen veel rip-offs waardoor je wel fijn kan vergelijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |