Genoeg om je een hele dag te kunnen vermaken? Op de een of andere manier trekt Keulen en in mindere mate Dusseldorf me toch meer. Nog meer mensen?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:04 schreef Steve-O het volgende:
Ik ben toevallig vorig weekend naar oberhausen geweest met de auto dat wel was 1.5 uur rijden
Heb de hele ochtend in centro rondgelopen gigantisch winkelcentrum.
dan wijden we dit topic toch aan die ICE actiequote:Op woensdag 2 november 2005 20:28 schreef Klonk het volgende:
tadaa, een pracht van een centraal topic over Duitsland
[centraal] Duitsland.
graag gedaan, geen dank enzo.
Dan is dit dé kans. Zo, aan de vooravond van je Chili avontuur een dagje Düsseldorf voor maar ¤10. Kun je gelijk je bevindingen weer posten in je topic over 'vakantie in 1 dag'quote:Op woensdag 2 november 2005 20:40 schreef k_man het volgende:
Keulen is een hele leuke stad en je stapt direct vanuit het Hbf het centrum in; Keulen
Oberhausen is volgens mij behalve dat CentrO niet erg interessant. Düsseldorf lijkt me ook een leuke stad, maar daar ben ik nog niet geweest.
Dan moet ik reizen tussen 1 en 31 januari. En van 5 t/m 28 januari zit in in Chili.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:19 schreef Douwe het volgende:
[..]
Dan is dit dé kans. Zo, aan de vooravond van je Chili avontuur een dagje Düsseldorf voor maar ¤10. Kun je gelijk je bevindingen weer posten in je topic over 'vakantie in 1 dag'
Jawohl!quote:Op woensdag 2 november 2005 21:27 schreef Zug-Chef het volgende:
Moet je dan meteen op de site betalen, of hoe gaat dat...
Kijk eens op de site. Misschien kan het ook anders.quote:Ik heb namelijk geen credit card...
oberhausen is zowieso niks aan, behalve centro zoals iedereen zegt maar dat is ook maar een winkelcentrum, keulen is wel een hele gave stad vind ik.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:47 schreef devv05 het volgende:
Eind december / begin januari wil ik een dagje heen en weer met de ICE naar een leuke stad in Duitsland om er een beetje rond te wandelen / te shoppen / leuke dingen te zien.
Nu heb ik de keuze uit Oberhausen, Dusseldorf of Keulen. Eerlijk gezegd trekt laatstgenoemde me het meest aan, geen idee waarom.
Welke stad is nu leuk voor een dagje en wat is er zoal te doen (en ligt het dicht bij het hauptbahnhof zodat het te doen is op 1 dag)?
Ben benieuwd naar jullie ervaringen
én een klein pretpark én sealife om maar nog iets te noemen wat naast het winkelcentrum ligt van Oberhausen.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:45 schreef charon het volgende:
Idd.. OBerhausen is alleen een winkelcentrum,
Düsseldorf is erg leuk (de Ko) Keulen ook.
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
én een klein pretpark én sealife om maar nog iets te noemen wat naast het winkelcentrum ligt van Oberhausen.
vooral die pretpark lijkt me echt kicken manquote:Op woensdag 2 november 2005 23:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
én een klein pretpark én sealife om maar nog iets te noemen wat naast het winkelcentrum ligt van Oberhausen.
Voor kinderen is het wel leukquote:Op woensdag 2 november 2005 23:37 schreef berc het volgende:
[..]
vooral die pretpark lijkt me echt kicken man
Kinderen? Ga terug naar PUB joh.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |