Voor de rest gaat het wel lekker..
quote:Op een post na... Laat me raden, jij voelt je... Chagrijnig en mierenneukerig?
Op dinsdag 13 mei 2003 14:56 schreef Lord Dreamer het volgende:
hallo die ander is nog niet vol , wat is dat voor onzin
quote:nou zeg.. sorry hoor
quote:ik voel me goed , maar het is toch onzin om zón topic te openen. wacht gewoon tot iemand zich genoodzaakt voelt om er in te posten dan komt het topic er vanzelf.
Op dinsdag 13 mei 2003 14:57 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Op een post na... Laat me raden, jij voelt je... Chagrijnig en mierenneukerig?
*gaap* tja, teleurgesteld, moe, wazig, kwaad, wat niet eigenlijk vandaag
had ik maar iemand om lekker zacht bij op de bank te kruipen.
alleen
quote:
Wolkje
quote:=offtopic=
Op dinsdag 13 mei 2003 14:59 schreef Tr3Mm0r het volgende:
en nu wel*gaap* tja, teleurgesteld, moe, wazig, kwaad, wat niet eigenlijk vandaag
had ik maar iemand om lekker zacht bij op de bank te kruipen.alleen
=ontopic=
gaat nog steeds bagger hierow.. nog steeds kwaad en in dubio of ik de antidepressiva nou wel of niet wil gaan slikken.. heb ze hier wel liggen, maar ze kunnen ook door de wc heen...
quote:Geen onzin , toen dit topic geopend werd was de ander nog niet vol , het openen om het openen is dit .. Het is geen Fancy forum hoor ! ..
Op dinsdag 13 mei 2003 15:00 schreef EggsTC het volgende:[..]
![]()
Wat is deze reactie nou weer voor onzin.
Wolkje
Afgelopen weekend kamp gehad van de voetbal..
Nou, weinig gevoetbald zal ik je vertellen
quote:Sjonge, maak jij je even druk om niks
Op dinsdag 13 mei 2003 15:01 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Geen onzin , toen dit topic geopend werd was de ander nog niet vol , het openen om het openen is dit .. Het is geen Fancy forum hoor ! ..
Maar goed: ik ben benieuwd wat er zo gaat gebeuren,
voor het eerst naar groepstherapie.. spannend..
quote:en een mailtje terug
Op dinsdag 13 mei 2003 15:00 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
=offtopic=
Ik heb naar je werk gemaild.. hopelijk ben je daar.. anders stuur ik het mailtje wel naar je huis...
quote:lees mijn mailtje nou maar even, *knuffie en aai over bol all fancy like*
=ontopic=
gaat nog steeds bagger hierow.. nog steeds kwaad en in dubio of ik de antidepressiva nou wel of niet wil gaan slikken.. heb ze hier wel liggen, maar ze kunnen ook door de wc heen...
en om ontopic te blijven, ik voel me precies hetzelfde als een paar minuten geleden hoor...just so you know
quote:Heel veel succes , ik hoop dat je er veel aan hebt.
Op dinsdag 13 mei 2003 15:15 schreef Wolkje het volgende:[..]
Maar goed: ik ben benieuwd wat er zo gaat gebeuren,
voor het eerst naar groepstherapie.. spannend..
Knuf
nogal pissig ook over een thread die gesloten is
blergh, mn blije gevoel van vorige week is weer compleet weg.. :/
quote:Mee eens!!!!!
Op dinsdag 13 mei 2003 17:47 schreef Yuki het volgende:
nogal pissig ook over een thread die gesloten is
Het had open moeten blijven.. als dat 30's en 40's topic ook open mag blijven mag het automutilatie topic ook open blijven..
ontopic:
ik voel me een stuk beter dankzij mijn vriendje en de mailtjes van Tr3m0r
Ik voel me wel okay trouwens.
Nouja, er spelen wel genoeg dingen in m'n hoofd natuurlijk.
Achja, het gaat iig een stuk beter dan ik verwacht had rond deze periode .
quote:inderdaad! heb er erg veel steun aan (gehad). Maar goed, om de discussie niet weer te doen oplaaien moeten we er hier maar even over ophouden.
Op dinsdag 13 mei 2003 17:52 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
Mee eens!!!!!
Het had open moeten blijven.. als dat 30's en 40's topic ook open mag blijven mag het automutilatie topic ook open blijven..
Verder erg moe en hoofdpijn maar dat doet er nu niet toe
quote:Oke, ik ben terug.. Het is een leuke groep en het was al de eerste keer
Op dinsdag 13 mei 2003 15:46 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:[..]
Heel veel succes , ik hoop dat je er veel aan hebt.
Woei
Ben ik weer even na een drukke dag.
Gaat goed nu. Maar het is ff wennen dat ik me al een aantal maanden goed voel. Ik begin het saai te vinden Iedere dag voel ik me dus goed en dat begint me ook te vervelen.
Vroeger was ik gewend dat ik me iedere dag anders voelde. Iedere slechte dag was niet hetzelfde. Maar nu is iedere goede dag ongeveer wel hetzelfde. Ondanks dat ik steeds meer dingen onderneem.
Kan ook te maken hebben dat ik nog moet wennen eraan. Na een paar jaar klote te hebben gehad zal het wel ff wennen zijn.
Maar goed. Gaat dus goed nog Alleen mis ik af en toe een slechte bui tussen door. Een slechte bui waar ik me klote voel.
Danny
quote:Jij ook.
Op dinsdag 13 mei 2003 17:58 schreef Yuki het volgende:
moonah, you've got mail
Ik ben een beetje zenuwachtig...
Zo dadelijk ga ik voor de eerste keer bloed geven.
Dat kan nu eindelijk, want ik weeg nu meer dan 50 kg (dat is de ondergrens om te mogen geven).
Maar bij het prikken van 4 buisjes ging ik al bijna van mijn stokje...
voel me wel beetje remi nu
quote:mjah mijne ook en ook heel erg moe hier..
Op dinsdag 13 mei 2003 17:51 schreef diannetjhu het volgende:
Beetje moe...
maar heb het gevoel dat het toch vanavond wel weer laat zal worden, as always...blergh, mn blije gevoel van vorige week is weer compleet weg.. :/
net ff 1,5 uur geslapen, werd er alleen maar moeier van maar nu langzaam begint ik weer beetje bij te komen... zal wel weer laat worden vanavond maar goed vind het altijd wel gezellig... hoef er morgen toch niet zo heel vroeg uit..
verder voel ik me... mwah, beter dan gisteravond maarja dat kan nog alle kanten op gaan....
lieffie, ik heb er vertrouwen in.. alles komt goed
quote:Heehoi!
Op dinsdag 13 mei 2003 17:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb er geen reden toe maar voel me een beetje down. Geen huiswerk oid, geen vervelende plichten.. lekker dagje opzich maar toch gaat het niet helemaal okay..Nouja, er spelen wel genoeg dingen in m'n hoofd natuurlijk.
Achja, het gaat iig een stuk beter dan ik verwacht had rond deze periode
.
Ze kunnen allemaal in de stront zakken.
quote:Denk eens rationeel. Wat kan er echt gebeuren als jij ruimte en openheid geeft aan je gevoelens?
Op dinsdag 13 mei 2003 21:15 schreef koala2002 het volgende:
En waarom vind ik het eng om echt te zeggen wat ik denk en wat ik voel, ipv erom heen te draaien?
omdat ik bang ben voor de reacties misschien?
Ik heb zin in donderdag (lenzen), vrijdag (bios) en zaterdag (gezellig logeren bij een goeie vriendin)!!!
O ja en me fotoboek doet het!!!!
quote:Wat er kan gebeuren?
Op dinsdag 13 mei 2003 21:20 schreef Moonah het volgende:[..]
Denk eens rationeel. Wat kan er echt gebeuren als jij ruimte en openheid geeft aan je gevoelens?
Ik praat makkelijk hoor, dat weet ik. Ik begrijp je masker ook, maar het leven is zooooo veel fijner zonder masker.
Risico's durven nemen dame... is eng, maar de moeite waard.
quote:Dat weet je niet. Daar ben je bang voor, dus ga je ervan uit dat het gebeurt.
Op dinsdag 13 mei 2003 21:31 schreef koala2002 het volgende:
Wat er kan gebeuren?
rampscenario, ik raak de mensen om me heen kwijt, omdat ik toch eigenlijk maar een raar meisje ben die heel vreemd denkt....
zo zie ik dat nu...
quote:Lieve blaatschaap, wat ontzettend knap van je dat je dat allemaal hebt opgeschreven meis, ik schrok dr wel een beetje van!
Op dinsdag 13 mei 2003 21:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
Alsof ik net een hele berg van m'n problemen van me af heb geschreven, maar ik eigenlijk nog helemaal niet klaar ben.. (wat ook zo is)Nouja, het gaat opzich wel aardig maar ik ben moe.. koud en gespannen. Ik denk dat ik zo op bed ga liggen met een boek en lekker vroeg ga slapen
.
Dankje moonah, je bent lief,
en ja ik weet datik het toch zelf moet doen.. maja...
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 21:38 schreef koala2002 het volgende:[..]
Lieve blaatschaap, wat ontzettend knap van je dat je dat allemaal hebt opgeschreven meis, ik schrok dr wel een beetje van!
Dankje moonah, je bent lief,
en ja ik weet datik het toch zelf moet doen.. maja...
En natuurlijk heel veel sterkte .
Ik duik m'n bed in en hou op met de kusjes .
blergh, op sommige dagen haat ik alles aan mezelf en kan ik mn stemmingswisselen van bijna ieder kwartier echt NIET hebben..
dit is zooo een van die dagen :/
quote:nog een
Op dinsdag 13 mei 2003 21:56 schreef diannetjhu het volgende:
Leeg...blergh, op sommige dagen haat ik alles aan mezelf en kan ik mn stemmingswisselen van bijna ieder kwartier echt NIET hebben..
ontopic, ik voel me moe...nog 3 dagen stage...en dan ben ik van deze afdeling verlost...gatver ik vind er deze x echt niets aan, ze lopen overal over te zeiken enzow...
verder voel ik me wel redelijk goed...ik ben echt vlieft op mijn kamertje...en op mijn vriendje natuurlijk
Maar goed, ik ga weer modden hier, kunnen jullie me weer lastig vallen. haha
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 21:56 schreef diannetjhu het volgende:
Leeg...blergh, op sommige dagen haat ik alles aan mezelf en kan ik mn stemmingswisselen van bijna ieder kwartier echt NIET hebben..
en ben ook nog steeds zo wankel als wat, heb avondeten op, een zak chips en ene liter sinas, nog steeds zin in een pizza ofzo. ben helemaal slap enzo, vage troep.
Wat doe ik eigenlijk achter m'n computer ?
quote:nog niet veel afleiding?
Op dinsdag 13 mei 2003 23:22 schreef devv05 het volgende:
kan bijna niet slechterdenk dat ik maar even wegga naar buiten ofzo, voor ik gek word.......
quote:It wasn't me? Toch?
Op dinsdag 13 mei 2003 23:28 schreef Uncle_Sam het volgende:
Ik ben reeds sinds zondagmorgen 12 uur wakker en nog steeds kan ik de slaap niet vatten... nu ja, ik ga nog maar een keer het klokje rond, zodat ik gratis kan genieten vna waanideëen en lichte hallucinaties e.d.
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 23:30 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
It wasn't me? Toch?
quote:72 uur en dan wordt het feest..
Op dinsdag 13 mei 2003 23:33 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
, nee, afgezien van caffeine puur op natuurlijke basis. Nu ja, het zal wel liggen aan m'n verkankerd ritme.
quote:soms is afleiding niet genoeg.. zeker niet op avonden zoals deze..
Op dinsdag 13 mei 2003 23:26 schreef bigbird het volgende:[..]
nog niet veel afleiding?
quote:Alhoewel het me toch een aparte ervaring lijkt om op natuurlijke wijze een zodanige bewustzijnsverandering te ondergaan, 'vrees' ik dat ik de grens van het 72-urige feest niet bewust mee zal gaan maken (lees; verzonken in een coma).
Op dinsdag 13 mei 2003 23:34 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
72 uur en dan wordt het feest..
.
Let niet op de neurotische trekjes die krijgt, maar geniet er van...
nog een ruim een week dan ben ik jarig... wel zin in maar ik kijk er niet echt heel erg naar uit, het zal toch niet hetzelfde zijn.... nahja zo maar slapen en hopen dat ik het morgen weer een beetje volhou... vandaag was weer niet zo goed
quote:Hoe was de eerste keer fitness, al spierpijn?
Op woensdag 14 mei 2003 10:05 schreef SEMTEX het volgende:
Van ultrabrak net naar licht toonbaar nu. Ik heb d'r wel weer zin in vandaag
On-topic:
Ik voel me goed, ben gelukkig. Zie uit naar vrijdag.
quote:Achjoh, gewoon wat relaxen.. Denk maar dat het een gewone PTA-toets is, maar dan met 2x zoveel stof.. Dat doe je gewoon ff
Op woensdag 14 mei 2003 11:02 schreef Faithy het volgende:
moe, de dag voor mn eerste examen..*ril*
ben echt doodsbang voor de examens....
Ontopic:
Ben een beetje duf en slapjes..
quote:Ja, je doet ut ook zelf he...
Op dinsdag 13 mei 2003 23:22 schreef devv05 het volgende:
kan bijna niet slechterdenk dat ik maar even wegga naar buiten ofzo, voor ik gek word.......
Op tijd kunnen ingrijpen en zo een terugval weten te voorkomen. Zo maar eens een beetje gaan huishouden
quote:Je gaat t vast prima doen en alles halen...succes !
Op woensdag 14 mei 2003 11:02 schreef Faithy het volgende:
moe, de dag voor mn eerste examen..*ril*
ben echt doodsbang voor de examens....
Gisteren voelde ik me weer eens alleen wat eindigde in naar een wandelingetje naar de supermarkt en een gedicht schrijven.
Nu gaat t wel, alleen moe (slecht geslapen, wel gedroomd) en hoofdpijn.
Maar ogen vind ik dus bijna het belangrijkste van alles. Dus het was een verstandige uitgave.
Verder gaat het nog steeds goed Morgen krijg ik de uitslag van de beroepskeuze test die ik heb afgelegd en het zal me benieuwen.
quote:*knuffje*
Op woensdag 14 mei 2003 15:00 schreef Tr3Mm0r het volgende:mijn mood ligt echt onder het vriespunt op het moment
ik voel me ziek
ben vandaag begonnen met de paroxetine en ik ben ontzettend moe, heb hoofdpijn en kben kotsmisselijk..
quote:*por* je hebt mail
Op woensdag 14 mei 2003 15:27 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
*knuffje*
ik voel me ziek
ben vandaag begonnen met de paroxetine en ik ben ontzettend moe, heb hoofdpijn en kben kotsmisselijk..
gewoon lekker rustig aan doen, kweet niet veel van meds, maar bijwerkingen zijn er altijd...ofzo
quote:'t was kennismaken en ff rondkijken, binnenkort pas een proefles
Op woensdag 14 mei 2003 10:36 schreef Peregrijn het volgende:[..]
Hoe was de eerste keer fitness, al spierpijn?
ben inmiddels maar met mn Geschiedenis begonnen, nu echt leren ipv goed doorlezen... en tis nog best veel...
Vandaag wéér Riagg gebeld, degene waar ik afspraak mee moet maken was in bespreking. Ze zouden briefje neerleggen dat ze moest terug bellen, maar heeft ze dus niet gedaan.
Vrijdag had ik ook gebeld, toen was ze er ook niet, uiteindelijk heeft ze toch nog terug gebeld toen. Ze wilde afspraak maken psychiater erbij, dus ze zou dinsdag of woensdag terugbellen, en anders kon ik zelf bellen, als zij nog niet had gebeld.
Heb tot nu toe alleen intake gesprek gehad, en één gesprek met psychiater. Volgende afspraak gaan ze mij hun advies ofzow voorleggen, wat zij denken dat goede manier is om verder te gaan.
Laatste afspraak is 4 weken geleden ondertussen. Ik wilde er alweer mee kappen. Dacht, als zij niet bellen, en ik bel niet, ben ik er mooi vanaf. Maar jah, daarmee zijn de problemen niet opgelost. Dus was eigenlijk wel trots dat ik vrijdag toch de telefoon had gepakt. En vandaag weer!
Maar op deze manier heb ik er dus geen zin meer in. Elke keer verprutsen ze het, en ze blijven hun excuses maken. Jah, daar heb ik toch niks aan?
verder ben ik nog steeds beetje wankel, zo maar eens gaan eten. en op school...gvd, we hebben facultatieve lessen, maar er is ook een schoolreisje, en _ALLE_ wiskunde leraren zijn mee. Zijn ze helemaal gestoord bij ons op school? WTF moet je dan met die lessen :/
Najah dus nu komt m'n broer hierheen en gaat die het me maar ff uitleggen (die is gewoon TE goed in wiskunde )
Zo dus naar m'n pa, om te eten, hoop dat we iets lekkers eten, heb zin in pizza ofzo, of spaghetti, of lasagna, maarjah zal wel weer niet. Verder straks kamer opruimen en heb afgesproken erg veel te gaan CS'en vanavond. Druk dagje gehad dus, maar vanavond ff relaxen, misschien filmpje kijken ook, kan morgen uitslapen
quote:Ik heb zelf ook niet echt goede ervaringen met het RIAGG, mensen die te laat komen en dat er na een paar telefoontjes van ons NOG steeds niet gebeld word voor een afspraak. Als je daar bent dat ze eerst ff een vrije kamer moeten zoeken (dat regel je toch van te voren
Op woensdag 14 mei 2003 17:08 schreef Sterretje het volgende:
[Verhaal]
edit: ohw jah, ben net ook door Vixen geslagen met een stok
quote:dat gevoel heb ik ook
Op dinsdag 13 mei 2003 17:45 schreef amica het volgende:
ik voel me... alsof ik eigenlijk heel heel heel hard moet leren maar ik eigenlijk totaal absoluut geen enkele zin heb
Vanavond maar op tijd naar bed..
quote:Lief meisje,
Op woensdag 14 mei 2003 01:17 schreef koala2002 het volgende:
hoe later de avond.. hoe erger het word...
soms heel soms.. wou ik gewoon dat alles ophield...
maar dat ga ik nooit hardop zeggen .....
Je weet diep in je hart hopelijk wel dat alles weer goedkomt.
Het is juist de uitdaging, om er weer boven op te komen, daar hebben
we het nog samen over gehad. En je bent helemaal niet raar hoor,
en al was je raar: Is raar dan per definitie ook fout?
Je kan mij altijd goed wat oppeppen, ondanks dat je niet altijd weet hoe
je moet reageren.. Ik vind je ontzettend lief..
Liefs en een knuffel,
Wolkje
[Dit bericht is gewijzigd door Wolkje op 14-05-2003 18:00]
Dalijk lekker babi pangang met balletjes eten
Vandaag best een goede dag gehad. Blij om.
quote:Dat is heel mooi, Duchess
Op woensdag 14 mei 2003 17:58 schreef DuchessX het volgende:
Vandaag best een goede dag gehad. Blij om.
Ik heb zelf ook wel een goede dag gehad. En ik ga zometeen lekker dansen .
En dan nu waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaater!!!!
Nu wil ik graag weten waarom
Beter dan ooit tevoren. Sterker dan ooit te voren. En gezonder dan ooit te voren
It's the survival of the fittest
Vol levensenergie en die ga ik benutten door krachttraining. Spek omzetten in spieren En een vechtsport wil ik ook nog wel gaan doen.
Wat sportiviteit kan geen kwaad hier
ik weet niet wat t is, maar t geeft me een verdomd klote-gevoel... nog even en t is weer zover.....
en dat wil ik niet!!!!
whaaaaaaaaaaaaaaaah
quote:Mijn ervaring is dat het voorbij gaat. Maar dat is mijn ervaring. Je moest eens weten hoe ik me gevoeld heb de laatste 3-4 jaar. Dat wil je niet eens weten.
Op woensdag 14 mei 2003 19:15 schreef Yuki het volgende:
stom
leeg en overvol tegelijk...ik weet niet wat t is, maar t geeft me een verdomd klote-gevoel... nog even en t is weer zover.....
en dat wil ik niet!!!!whaaaaaaaaaaaaaaaah
Maar door te blijven vechten en de moed erin te houden, kan ik nu toch zeggen dat ik me echt beter voel dan ooit.
Puur door te blijven geloven in een wonder. In een wonder ja. Want een wonder kan gebeuren.
Ineens heb je het. Ineens voel je je perfect
Sterkte nu. Probeer rustig te blijven ook. Ooit zal het beter gaan.
Voel me dus weer nuttig vandaag
quote:Ze kunnen ook later pas een enge ziekte krijgen van jouw kookkunsten
Op woensdag 14 mei 2003 19:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik heb net voor iedereen gekookt en de pannen zijn leeg en iedereen heeft het overleeft
Maar eigenlijk heb ik gewoon niet zo veel te klagen op dit moment. Ik ben dan wel moe en ik moet eigenlijk een proefwerkje leren voor morgen maar ik heb net wel lekker gegeten, eindelijk een eigen kamer en dat leren kan morgen ook nog wel .
Ik moet wat meer energie gaan hebben, dat merk ik wel. Goed voor mezelf en mijn omgeving zorgen.. en natuurlijk ook ECHT voor school inzetten .
Komop BS, je kan het!
Een lief je en een knuffel voor mensen die het moeilijk hebben op 't moment..
.
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 20:01 schreef NemesisDivina het volgende:Ze kunnen ook later pas een enge ziekte krijgen van jouw kookkunsten
hehehe
Laat mij nou ff in de waan
Nu laat ik lekker een bad vollopen als schouderklopje voor mezelf omdat ik een moeilijke beslissing heb genomen waar ik 100% achter sta
Iedereen kan voor mij even lekker [..........]
Jaaaaaaa!!!!!!!!!!!
Ik heb post uit Australie gehad!!!!
*Heel blij is*
Plannend om dat geheel om te buigen, alleen daarvoor moet ik me blijkbaar eerst nog even genaaid voelen
wolkje!!!! je bent hartstikke lief!! heb gelezen wat je geschreven hebt meissie!! dankjewel
quote:Ik zou je wel de avond door willen slepen, maar ben zelf doodmoe, dus
Op woensdag 14 mei 2003 21:52 schreef koala2002 het volgende:
wolkje!!!!je bent hartstikke lief!! heb gelezen wat je geschreven hebt meissie!! dankjewel
Verder relaxed
Ik ga morgen naar m toe (3 en half uur reizen ) en ben blut en t kost me hoop centjes, (2 enkeltjes) maar hijs t waard!!
ff goed met um praten en ik hoop dat ie me weer zo lief vind dat ik mag blijven slapen
morgen eerste examen en heel erg zenuwachtig...
en dan ook nog eens een klotegevoel en een huilbui en alles is gewoon kut nu
beter gaat het beter morgen om een uurtje of 9
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 22:37 schreef Faithy het volgende:
blerghmorgen eerste examen en heel erg zenuwachtig...
Je moet er gezonde spanning van maken. Omdraaien die negatieve spanning. Je moet het als uitdaging zien. En het is niet het einde van de wereld als je het nu niet goed doet. Je kunt altijd nog herkansen.
Niet zo zwaar inzien dus.
Heb nog aan je gedacht trouwens pas geleden toen ik niet online was.
Dat je zo vaak je gevoel en gedachtes hier laat zien
Je bent vaak open te noemen vind ik. Je zegt alles op fokforum. Alles dat je dwars zit.
quote:
blerghmorgen eerste examen en heel erg zenuwachtig...
geen zorgen, gaat allemaal goed komen hoor
hou ik mezelf ook nog steeds voor
Hopelijk houden we het vannacht zo vol, tot we in bed liggen..
wel zin in meeting morgen met mn maatje
quote:[compleet offtopic]
Op woensdag 14 mei 2003 22:56 schreef Christine het volgende:
Voel me superinternet werkt weer, verhuizing schiet aardig op, en ik heb weer volop motivatie voor school. Gaat allemaal goed komen zo
school? Ik dacht altijd dat jij halverwege de 30 was
[/compleet offtopic]
quote:Lekker is dat
Op woensdag 14 mei 2003 23:11 schreef Stranger het volgende:[..]
[compleet offtopic]
school? Ik dacht altijd dat jij halverwege de 30 was
[/compleet offtopic]
Ik ben 22 en met school bedoel ik mijn HBO opleiding
quote:Feefie, ik weet niet of je dit nog op tijd leest, maar ik zal aan je denken morgen
morgen eerste examen en heel erg zenuwachtig...
quote:Hee, bleu'tje, goed dat je er even naar laat kijken,
Op woensdag 14 mei 2003 23:40 schreef miss_bleu het volgende:
keelpijn, snotterig, en lichamelijk lijkt het steeds brakker te worden. Morgen ochtend eerst naar de dokter om half 11. We zullen zien wat die deze keer zegt
Ontopic:
Moe.
Maar tot nu toe alles goed kunnen regelen qua kids en werktijden, al is dit typen natuurlijk de goden verzoeken.
Maar wat een heen en weer gesjees.
Zelfs op tijd naar bed gaan helpt niet tegen de moeheid.
Verder okee.
quote:Zoiets noem ik 'hupseflupserig', kun je daar wat mee?
Op woensdag 14 mei 2003 23:49 schreef Barb het volgende:
Hmmmz, zelf dáár kom ik niet helemaal uit, hoe ik me voel.
En dus ook niet of het wel of niet okee is.
quote:Gokje: hier heb je een kaart, je kan de hele dag naar het zieknhuis om bloed te laten prikken, ik heb het vorige week gedaan.... morgen hoor ik zelf de uitslag
Op woensdag 14 mei 2003 23:40 schreef miss_bleu het volgende:
keelpijn, snotterig, en lichamelijk lijkt het steeds brakker te worden. Morgen ochtend eerst naar de dokter om half 11. We zullen zien wat die deze keer zegt
quote:Nee, ab-so-luut niet zelfs,
Op woensdag 14 mei 2003 23:52 schreef shmoopy het volgende:
Zoiets noem ik 'hupseflupserig', kun je daar wat mee?
But thx for trying though, .
quote:Gaat lukken
Op woensdag 14 mei 2003 23:07 schreef diannetjhu het volgende:
Het is een vandaag een ok-dag..
ben niet erg happy, maar ok... dat is ook maar weinig het geval.
maar ben ook niet echt drietig oid..
gewoon..... gewoon.Hopelijk houden we het vannacht zo vol, tot we in bed liggen..
wel zin in meeting morgen met mn maatje![]()
Voel me ook wel redelijk vandaag.. niet dat het goed ging maar ook niet heel slecht en das weer een aantal dagen geleden alleen erg last van steken in mn borst die nogal pijn doen en irritant zijn maar die overleef ik denk ik ook wel....
Gelukkig weer wat dingetjes om naar uit te kijken, en een paar lieve personen geven me een redelijk gevoel vandaag
quote:Precies hetzelfde hier,
Op donderdag 15 mei 2003 08:28 schreef SEMTEX het volgende:
Brak, maar klaar voor een vroege werkdag
En geen flauw idee waar het vandaan komt
Verder erg veel zin in morgen, weer eens lekker borrelen met mijn jaarclub. Is al weer een tijdje geleden, dus eens een beetje bijpraten.
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 09:08 schreef Wolkje het volgende:
Niet slecht ..
ontopic: redelijk. Beetje brak en het is weer eens druk, druk, druk
Ik was, voor heel even dan, voor het eerst in lange tijd, ontzettend gelukkig!
quote:Even volhouden, de eerste weken zijn het zwaarst.
Op donderdag 15 mei 2003 07:08 schreef NemesisDivina het volgende:
Ik heb vannacht dus NIET geslapen door die kut medicijnen.. ik kap er ook gelijk mee, ik vind dit niet leuk meer, en ik wordt alleen al depressief van die bijwerkingen, voor zover ik dat nog niet was
Edit: links weg gehaald.
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 15-05-2003 11:11]
quote:Ik pas goed op mezelf hoor shmoop
Op woensdag 14 mei 2003 23:47 schreef shmoopy het volgende:[..]
Hee, bleu'tje, goed dat je er even naar laat kijken,
misschien dat het een beetje zorgen wegneemt.
Pas goed op jezelf, jij.
quote:En idd ik moet morgen me weer lek laten prikken voor een bloed onderzoek. En nu ook maar eens kijken of femodeen beter werkt dan microynom 30
Op woensdag 14 mei 2003 23:54 schreef Coencordia het volgende:[..]
Gokje: hier heb je een kaart, je kan de hele dag naar het zieknhuis om bloed te laten prikken, ik heb het vorige week gedaan.... morgen hoor ik zelf de uitslag
Ik krijg steeds meer een hekel aan die sleur, gelukkig wordt die morgen doorbroken, dus dat hou ik ook wel weer vol
Voel me weer down
Voor de rest chronisch geldgebrek (wie niet?)
Krijg t idee dat iemand ergens lucht van heeft gekregen, diegene doet nu ineens heel anders tegen me (nee, niet leuk anders maar dus minder leuk anders)
Naja c'est la vie. Don't give a damn.
Zit af te wachten hoe t met Feef en haar examen is gegaan, hopelijk goed
Mjah, voor de rest nix meer Update follows as the story develops enzow.
Voor iedereen die zich rot voelt (vr.) een , voor (mnl.)
en een
voor diegene die niet hier is (fok) maar daar (hier)
eerste examen, Grieks, achter de rug, en heb het als het even meezit echt goed gemaakt
woei
lekker even relaxen en vanmiddag misschien alweer beginnen met leren
*trots op mezelf*
quote:Gefeliciteerd
Op donderdag 15 mei 2003 13:05 schreef Faithy het volgende:
goed en opgeluchteerste examen, Grieks, achter de rug, en heb het als het even meezit echt goed gemaakt
woei
lekker even relaxen en vanmiddag misschien alweer beginnen met leren
*trots op mezelf*
quote:Dank je, maar ik ben nog niet geslaagd hoor
Op donderdag 15 mei 2003 14:38 schreef Minkeltje het volgende:[..]
Gefeliciteerd
![]()
quote:dito.
Op donderdag 15 mei 2003 15:43 schreef Matthis het volgende:
kloteen kwaad/genaaid
quote:Ik zou er niet gelijk mee stoppen.
Op donderdag 15 mei 2003 07:08 schreef NemesisDivina het volgende:
Ik heb vannacht dus NIET geslapen door die kut medicijnen.. ik kap er ook gelijk mee, ik vind dit niet leuk meer, en ik wordt alleen al depressief van die bijwerkingen, voor zover ik dat nog niet was
Ikzelf: huiselijk..
Heb net een limonadekan en 8 bekers gekocht
Morgen nog 8 bekers en bijpassende bordjes ..
Goed zo, Faithy!!
quote:Ik ga er wel mee stoppen, want ik heb met mijn ouders + vriendje overlegd dat ik er weer aan ga beginnen als ik therapie heb, dat er tenminste iemand is die er toezicht op kan houden ofzo. Dan ga ik ook gelijk vragen of ik 10 mg mag ipv 20 mg....
Op donderdag 15 mei 2003 16:18 schreef Wolkje het volgende:[..]
Ik zou er niet gelijk mee stoppen.
De bijwerkingen gaan snel over..
ontopic..
het gaat wel redelijk nu.. ben net met mijn mammie naar het museum geweest en daarna lekker geshopt
Tell me why, I love you like I do
Ik voel me eigenlijk hetzelfde als gister en eergister. Het is moeilijk te beschrijven maar wat downerig terwijl ik daar geen directe aanleiding toe heb. Wel heb ik net lekker gegeten en ben ik klaar wat huiswerk betreft voor vandaag . Nog een beetje lekker Fok!ken en straks even wat lezen ofzo
.
En ik wil muziek.
maar nog maar 2 daagjes en dan mag ik optreden
maar ik heb tijdens het andijvie-snijden wel heel diep in m'n duim gesneden
Met een gevuld maagje voelt het leven heerlijk als altijd. Ik maak me alleen wat zorgjes over m'n vriend.
quote:de tandarts is toch niet eng...
Op donderdag 15 mei 2003 19:44 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb nog steeds kiespijn, maar mijn angst voor de tandarts is groter dan de pijn die ik heb, dus zolang die verhouden nog in stand blijft zal ik wel kiespijn houden.
ontopic...moe....nog 1 dag stage op deze afdeling...deze afdeling is toch wel moeilijker als verwacht....
quote:Ikke ben ook bang voor de tandarts, maar mijn moeder sleept me altijd mee, en achteraf valt het altijd ontzettend mee. Ga gewoon, en dan zul je achteraf zien dat je blij bent dat je van de kiespijn af bent. Neem desnoods iemand mee ofzo, als je niet alleen durft.
Op donderdag 15 mei 2003 19:44 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb nog steeds kiespijn, maar mijn angst voor de tandarts is groter dan de pijn die ik heb, dus zolang die verhouden nog in stand blijft zal ik wel kiespijn houden.
Ontopic:
Ik mis me vriendje.. maar verder gaat ie wel oke.. morgen maar weer naar vriendje toe
heb gezegd dat hij pas moest zeggen waar hij mee zat als hij het zelf helemaal wist en het wilde en kon vertellen, in plaats van het nu half te proberen..
Dat is goed... maar het maakt mn zorgen er niet minder op....
hij betekent zoveel voor me, maak me echt zorgen....
examen goed gemaakt, en ben aan het leren voor de volgende examens
ik ga ervoor
Morgen naar de tandarts, controle, dus weer naar de vissenkom in het plafond kijken en hopelijk binnen 5 minuten de stoel weer uit.
quote:Same here.
Op donderdag 15 mei 2003 20:34 schreef milagro het volgende:
moe![]()
bedtijd dan maar
de dag is voorbij en ik ben een ballon, een boel leuke herinneringen en een paar lieve foto's rijker...
maja wel lief telefoontje gehad
knuf
Echt top!!
Oom en tante op visite hier. Dus naast mijn vader mensen die ook al vragen wat ik hier NU AL of ALWEER doe en ondertussen ook nog even mijn studie afkraken en bespotten. Familie...geweldig.
Lijkt wel alsof iedereen me overal weg wenst ofzo
[Dit bericht is gewijzigd door myxomatosekonijn op 15-05-2003 21:58]
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 22:11 schreef miss_bleu het volgende:
snotterig, keelpijn, hoofdpijn, verhoging en ga zo nog maar ffies door
Ik doe soms domme dingen en dat wordt me ook duidelijk gemaakt...
Het lukt me niet om 'verder' te komen bij mensen die belangrijk voor me zijn. Integendeel, lijkt het soms wel eens...
Ik moet de realiteit onder ogen zien.
edit: en dergelijke meldingen zijn hier niet gewenst.
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 15-05-2003 23:26]
quote:Kop op meis. Je had een slechte dag. Kan gebeuren toch?
Op donderdag 15 mei 2003 22:44 schreef diannetjhu het volgende:
edit
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 15-05-2003 23:26]
quote:En als ik wat zeg over automutilatie dan wordt het verwezen naar het krassen/snijden/krabben topic wat nu dus weg is en ik mag nergens meer mijn hart uitstorten
Op donderdag 15 mei 2003 22:44 schreef diannetjhu het volgende:
edit
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 15-05-2003 23:27]
* tussen mij en mijn ex wordt het niks meer, en nu definitief. En dat lucht wel op, want ik weet nu waar ik aan toe ben.
* ik heb een oude vlam tegen gekomen die een leuke indruk gemaakt heeft.
* Ik ben WEL leuk, of iedereen het er mee eens is of niet
Zo, ik ben ik geworden, en dat werd tijd na drie jaar.
quote:Diannetjuhs uitlatingen met dergelijke details zijn hier ook niet gepast.
Op donderdag 15 mei 2003 23:12 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
En als ik wat zeg over automutilatie dan wordt het verwezen naar het krassen/snijden/krabben topic wat nu dus weg is en ik mag nergens meer mijn hart uitstorten
quote:sorry.. ik voel me ook niet zow super nu dus ik word nogal snel kwaad... ik denk dat ik maar eens ga slapen ofzo..
Op donderdag 15 mei 2003 23:28 schreef Moonah het volgende:[..]
Diannetjuhs uitlatingen met dergelijke details zijn hier ook niet gepast.
En moderatie commentaar niet hiero graag.
Danku!
Mail anders maar even
Moonah@fok.nl
=offtopic=
ik heb trouwens de mailtjes tussen jou en Yuki gelezen, en ik was zegmaar onterecht boos op jou dat het topic dicht ging sorry daarvoor
quote:Trusten!
Op donderdag 15 mei 2003 23:30 schreef NemesisDivina het volgende:
sorry.. ik voel me ook niet zow super nu dus ik word nogal snel kwaad... ik denk dat ik maar eens ga slapen ofzo..
quote:thnx.. jij ook voor later op de avond zegmaar
Op donderdag 15 mei 2003 23:33 schreef Moonah het volgende:[..]
Trusten!
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 16-05-2003 00:10]
er is besloten dat het niet meer mag... en daar kunnen we niets aan doen...
quote:Je hoeft het niet zo grafisch te omschrijven, dat is nogal onsmakelijk voor andere mensen
Op donderdag 15 mei 2003 23:40 schreef diannetjhu het volgende:
edit
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 16-05-2003 00:11]
quote:wat een hoop gelul hier, misschien had ze het zinnetje me benen liggen op eruit moeten laten ofzo maar dat ze niet mag zeggen dat ze gesneden hebt vindt ik gelul
Op donderdag 15 mei 2003 23:53 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Je hoeft het niet zo grafisch te omschrijven, dat is nogal onsmakelijk voor andere mensen
quote:del die berichten dan ff dan is dat gezeik nooit geweest en kunnen anderen er ook neit over beginnen
Op vrijdag 16 mei 2003 00:00 schreef Moonah het volgende:
Hou eens op met commentaar op de moderatie hiero.
Daar hebben we een heel mooi speciaal topic voor.
Nu slapen dus...
quote:edit: zeer misplaatst plaatje.
Op vrijdag 16 mei 2003 02:59 schreef Flycoo het volgende:
Voel me zwaar klote, verneuk echt alles de laatste tijd heb het gehad met mezelf
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 16-05-2003 10:45]
quote:Rot op
Op vrijdag 16 mei 2003 03:05 schreef Stranger het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 16-05-2003 10:45]
quote:Waarom? als je het toch wilt doe het dan goed!
Op vrijdag 16 mei 2003 03:07 schreef Flycoo het volgende:[..]
Rot op
quote:Anders doe je even lekker normaal ofzo
Op vrijdag 16 mei 2003 03:09 schreef Stranger het volgende:[..]
Waarom? als je het toch wilt doe het dan goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |