abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:02:56 #276
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71617822
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ben echt een zee-mens als Scheveningse
Ik woon al enkele jaren op loopafstand van het Scheveningse strand, maar dat heeft niet tot een voorkeur voor boten geleid, dus kennelijk is het iets persoonlijks .
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71617926
Ik ben drie keer met de boot geweest, twee keer naar Hull en één keer naar Newcastle. Newcastle is wel een heel eind hoor, mijn god. Het waaide, de boot was bevolkt met dronken rugby'ers die alles hadden ondergekotst... Nee, dat was niet mijn favoriete reis .
Ik was telkens met een groep van zo'n 30 mensen dus dan verveel je je niet zo snel, maar met z'n tweeën zou ik me kapot vervelen.
Tap tap tap
pi_71617975
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:02 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik woon al enkele jaren op loopafstand van het Scheveningse strand, maar dat heeft niet tot een voorkeur voor boten geleid, dus kennelijk is het iets persoonlijks .
woon je er of ben je er geboren?
Mijn vader heeft nog gevaren, mn beide opa's, overgrootopa's, etc. ik zeg: genen
Ja doei.
pi_71618002
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:05 schreef CherryLips het volgende:
maar met z'n tweeën zou ik me kapot vervelen.
wij vervelen ons echt nooit

lekker ouwehoeren, spelletje kaarten mee, mensen kijken, plannen maken voor wat we allemaal niet gaan doen (op de heenreis), foto's kijken op de terugreis
Ja doei.
pi_71618027
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wij vervelen ons echt nooit

lekker ouwehoeren, spelletje kaarten mee, mensen kijken, plannen maken voor wat we allemaal niet gaan doen (op de heenreis), foto's kijken op de terugreis
Ik vond twee uur vliegen al lang .
Tap tap tap
pi_71618088
ik ben makkelijk te vermaken gok ik zo
Ja doei.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:13:00 #282
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71618135
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

woon je er of ben je er geboren?
Mijn vader heeft nog gevaren, mn beide opa's, overgrootopa's, etc. ik zeg: genen
Nee, ik ben er niet geboren en heb ook geen zeelieden in mijn familie .
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:52:31 #283
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_72087820
Morgen vertrek ik voor drie weken naar Schotland .
pi_72236442
Iemand al eens op de Scilly-Eilanden geweest? Ik zat erover na te denken om daar mijn allereerste zelfstandige vakantie door te brengen. Gewoon, paar daagjes eropuit.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_72280724
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind 't een heerlijk begin van een vakantie of een uitje

wij zijn alleen nog maar met de boot geweest en vliegtuig zou ik zelf niet zo snel doen
Lekker eten, drankje drinken, buiten op dek staan en genieten van de zonsondergang

Ben echt een zee-mens als Scheveningse
Ik ga zo'n 3 keer per jaar naar Engeland en had enorme vliegangst. Maar wanneer ik van de boot af kom ben ik gesloopt, ook al heb ik aardig geslapen Het enige voordeel is dat ik dan in Engeland de auto vol kan laden met boodschappen Ik woon er praktisch naast (HvH), da's wel een voordeel. Met 5 minuten zitten we op de boot.

Maar een paar weken terug naar Londen gevlogen en ik vond het geweldig. Een uurtje later net zo fris weer uitstappen. Dus mijn voorkeur heeft momenteel vliegen, al wil ik in april zeker weer met de auto gaan.. Vanwege die boodschappen (al heb ik momenteel ruzie met Stena Line, mocht dat niet opgelost worden gaan we door de tunnel).
pi_76822384
Ik had een vraagje voor de England maniacs;)

Voor komende zomer zijn mijn ouders van plan naar Cornwall/Devon te gaan. Op internet zag ik dat de gemiddelde temperatuur rond de 20 graden ligt in juli/augustus, niet veel warmer als bij ons dus. Klopt dit? want ik had altijd het idee dat het hier toch wat warmer zou zijn ivm de palmbomen enzo
  donderdag 14 januari 2010 @ 20:57:31 #287
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_76822815
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 20:47 schreef casual010 het volgende:
Ik had een vraagje voor de England maniacs;)

Voor komende zomer zijn mijn ouders van plan naar Cornwall/Devon te gaan. Op internet zag ik dat de gemiddelde temperatuur rond de 20 graden ligt in juli/augustus, niet veel warmer als bij ons dus. Klopt dit? want ik had altijd het idee dat het hier toch wat warmer zou zijn ivm de palmbomen enzo
Palmbomen? Een aantal, maar niet zoals Hawaii.

Het blijft Engeland he
pi_76823029
Haha nee dat weet ik, maar ik had eerlijk gezegd een gemiddelde temperatuur van min. 25 graden verwacht. Dit is dus niet zo begrijp ik?
pi_76939567
Ik heb in Engeland gewoond dus wel op veel plaatsen geweest eigenlijk.
Vorig jaar voor het eerst naar Schotland geweest, vanaf Newcastle langs de kust opgereden richting Aberdeen. Onderweg ook nog gestopt in Roslin (Roslin Chapel)

Schotland ga ik zeker nog eens heen
  zondag 17 januari 2010 @ 21:17:18 #290
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_76939730
Is er wel eens iemand op de Kanaal Eilanden geweest? En hoe was dat?
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_76940257
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben drie keer met de boot geweest, twee keer naar Hull en één keer naar Newcastle. Newcastle is wel een heel eind hoor, mijn god. Het waaide, de boot was bevolkt met dronken rugby'ers die alles hadden ondergekotst... Nee, dat was niet mijn favoriete reis .
Ik was telkens met een groep van zo'n 30 mensen dus dan verveel je je niet zo snel, maar met z'n tweeën zou ik me kapot vervelen.
Ik heb ook op de boot IJmuiden - Newcastle gezeten
Heenreis de Queen of Scandinavia .... dikke storm, ik heb gekótst op die boot, geen oog dichtgedaan.
Terugreis King of Scandinavia
pi_76940529
whehe storm

Wij hebben een huisje geboekt voor onze huwelijksreis!!!!!

http://www.belvilla.nl/vakantiehuizen/GB-10038-03.html deze, om precies te zijn
Lekker met de motor daarheen, rondrijden in Wales, en de tent gaat ook mee als we langer willen blijven als het weer erg meevalt
Ja doei.
pi_76940945
Geloof me, dié storm was niet grappig

(Faithy en Wolve, veel plezier op huwelijksreis )
pi_76941021
quote:
Op zondag 17 januari 2010 21:37 schreef Bilderberger het volgende:
Geloof me, dié storm was niet grappig

(Faithy en Wolve, veel plezier op huwelijksreis )
heb met windkracht 12 op die boot gezeten, in de oktoberstorm van een jaar of 6 geleden.. ik vond 't wel leuk

enneh, dank! Welke MF-er ben jij?
Ja doei.
pi_76941745
Vodkat
  zondag 17 januari 2010 @ 22:12:39 #296
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_76942775
quote:
Op zondag 17 januari 2010 21:14 schreef Bilderberger het volgende:
Ik heb in Engeland gewoond dus wel op veel plaatsen geweest eigenlijk.
Vorig jaar voor het eerst naar Schotland geweest, vanaf Newcastle langs de kust opgereden richting Aberdeen. Onderweg ook nog gestopt in Roslin (Roslin Chapel)

Schotland ga ik zeker nog eens heen
Ik heb die route ook gereden in september 2005.
Plus 3 uur sightseeing in Edinburgh omdat ik er verdwaald was. Verkeerde afslag.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_76943619
quote:
Op zondag 17 januari 2010 21:25 schreef Bilderberger het volgende:

[..]

Ik heb ook op de boot IJmuiden - Newcastle gezeten
Heenreis de Queen of Scandinavia .... dikke storm, ik heb gekótst op die boot, geen oog dichtgedaan.
Terugreis King of Scandinavia
Ik ben toen ook bijna de hele nacht opgebleven, ook omdat er om 3 uur 's nachts nog karaoke was en omdat ik buiten op het dek minder last had van de kotsdampen en eigen misselijkheid. Toen ik wel eindelijk eens in slaap viel, werd ik snel wakker van een hutgenootje die binnen kwam zetten. Heb toen nog een uurtje ofzo op de rand van het bed gezeten met m'n kop tussen de knieën, ben weer in slaap gevallen om vervolgens wakker te worden van het bericht dat we over tien minuten van boord konden.
Mooie tijden .
Tap tap tap
  zondag 17 januari 2010 @ 22:55:34 #298
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_76945040
quote:
Op zondag 17 januari 2010 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
whehe storm

Wij hebben een huisje geboekt voor onze huwelijksreis!!!!!

http://www.belvilla.nl/vakantiehuizen/GB-10038-03.html deze, om precies te zijn
Lekker met de motor daarheen, rondrijden in Wales, en de tent gaat ook mee als we langer willen blijven als het weer erg meevalt
Supermooi gebied! in 2008 ben ik van St Davids naar Dale gefietst over de Pembokeshire Coast NP. De volgende keer ga ik ook met de motor want 95km fietsen over bergweggetjes is afzien!

Een cottage is ook te gek. Ik doe het wel eens en je voelt je je meteen thuis.
reset
  woensdag 20 januari 2010 @ 21:45:39 #299
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_77072056
Mijn volgende Britse vakantie staat er weer aan te komen. Ik heb nog niets geboekt, maar zoals het er nu uitziet ga ik eind mei/begin juni circa 10 dagen tot twee weken een deel van het South West Coast Path in Cornwall lopen.
  Moderator donderdag 21 januari 2010 @ 09:18:23 #300
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_77085629
Tijd voor een nieuw deel.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')