Ik woon al enkele jaren op loopafstand van het Scheveningse strand, maar dat heeft niet tot een voorkeur voor boten geleid, dus kennelijk is het iets persoonlijksquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ben echt een zee-mens als Scheveningse
woon je er of ben je er geboren?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik woon al enkele jaren op loopafstand van het Scheveningse strand, maar dat heeft niet tot een voorkeur voor boten geleid, dus kennelijk is het iets persoonlijks.
wij vervelen ons echt nooitquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:05 schreef CherryLips het volgende:
maar met z'n tweeën zou ik me kapot vervelen.
Ik vond twee uur vliegen al langquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wij vervelen ons echt nooit
lekker ouwehoeren, spelletje kaarten mee, mensen kijken, plannen maken voor wat we allemaal niet gaan doen (op de heenreis), foto's kijken op de terugreis
Nee, ik ben er niet geboren en heb ook geen zeelieden in mijn familiequote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
woon je er of ben je er geboren?
Mijn vader heeft nog gevaren, mn beide opa's, overgrootopa's, etc.ik zeg: genen
Ik ga zo'n 3 keer per jaar naar Engeland en had enorme vliegangst. Maar wanneer ik van de boot af kom ben ik gesloopt, ook al heb ik aardig geslapenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind 't een heerlijk begin van een vakantie of een uitje
wij zijn alleen nog maar met de boot geweest en vliegtuig zou ik zelf niet zo snel doen
Lekker eten, drankje drinken, buiten op dek staan en genieten van de zonsondergang
Ben echt een zee-mens als Scheveningse
Palmbomen? Een aantal, maar niet zoals Hawaii.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:47 schreef casual010 het volgende:
Ik had een vraagje voor de England maniacs;)
Voor komende zomer zijn mijn ouders van plan naar Cornwall/Devon te gaan. Op internet zag ik dat de gemiddelde temperatuur rond de 20 graden ligt in juli/augustus, niet veel warmer als bij ons dus. Klopt dit? want ik had altijd het idee dat het hier toch wat warmer zou zijn ivm de palmbomen enzo
Ik heb ook op de boot IJmuiden - Newcastle gezetenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben drie keer met de boot geweest, twee keer naar Hull en één keer naar Newcastle. Newcastle is wel een heel eind hoor, mijn god. Het waaide, de boot was bevolkt met dronken rugby'ers die alles hadden ondergekotst... Nee, dat was niet mijn favoriete reis.
Ik was telkens met een groep van zo'n 30 mensen dus dan verveel je je niet zo snel, maar met z'n tweeën zou ik me kapot vervelen.
heb met windkracht 12 op die boot gezeten, in de oktoberstorm van een jaar of 6 geleden.. ik vond 't wel leukquote:Op zondag 17 januari 2010 21:37 schreef Bilderberger het volgende:
Geloof me, dié storm was niet grappig![]()
(Faithy en Wolve, veel plezier op huwelijksreis)
Ik heb die route ook gereden in september 2005.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:14 schreef Bilderberger het volgende:
Ik heb in Engeland gewoond dus wel op veel plaatsen geweest eigenlijk.
Vorig jaar voor het eerst naar Schotland geweest, vanaf Newcastle langs de kust opgereden richting Aberdeen. Onderweg ook nog gestopt in Roslin (Roslin Chapel)![]()
Schotland ga ik zeker nog eens heen
Ik ben toen ook bijna de hele nacht opgebleven, ook omdat er om 3 uur 's nachts nog karaoke wasquote:Op zondag 17 januari 2010 21:25 schreef Bilderberger het volgende:
[..]
Ik heb ook op de boot IJmuiden - Newcastle gezeten![]()
Heenreis de Queen of Scandinavia .... dikke storm, ik heb gekótst op die boot, geen oog dichtgedaan.
Terugreis King of Scandinavia![]()
Supermooi gebied! in 2008 ben ik van St Davids naar Dale gefietst over de Pembokeshire Coast NP. De volgende keer ga ik ook met de motor want 95km fietsen over bergweggetjes is afzien!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
whehestorm
![]()
Wij hebben een huisje geboekt voor onze huwelijksreis!!!!!
http://www.belvilla.nl/vakantiehuizen/GB-10038-03.html deze, om precies te zijn![]()
Lekker met de motor daarheen, rondrijden in Wales, en de tent gaat ook mee als we langer willen blijven als het weer erg meevalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |