http://www.microsoft.com/games/Halo/default.asp
New to Halo for the PC: Halo allows you to take the battle online with gamers from all over the world in a variety of customizable individual and team based games. Experience the all new multiplayer with the addition of new maps, weapons and vehicles. Halo's been enhanced for play on the PC with the precision offered by the mouse and keyboard and the support of high-end hardware allowing up to 1600x1200 resolution!
Optimized for the PC.With the precision of mouse and keyboard support, playing Halo is like never before. Gamers can take advantage of their high-end graphic cards and see Halo in superhigh 1,600x1,200 resolution.
Zullen dus ook extra dingen worden toegevoegd die niet in de de Xbox versie zaten.
quote:ff checken
Op dinsdag 13 mei 2003 08:54 schreef Strolie75 het volgende:
www.gamespy.com heeft een uitgebreide preview van deze game.
Hier ff een screenshot van Unreal II om te vergelijken :
Halo..
quote:Ik ga daarom ook voor Halo 2. Check de screenshots op [Centraal XBOX] Deel 28 voor meesterlijke graphics Dat is pas indrukwekkend
Op dinsdag 13 mei 2003 09:11 schreef roobje het volgende:
Wou net zeggen, ziet er niet bijzonder uit die screenies! Unreal II ziet er stukken indrukwekkender uit.
(wel op klikken natuurlijk
)
Unreal II
Helaas dankzij Micro$oft.
quote:Alleen mensen met trage PC configuraties vragen dat.
Op dinsdag 13 mei 2003 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over de systeemeisen?
quote:Dit is kul, developers gaan er echt wel op vooruit hoor qua programmeren.
Op dinsdag 13 mei 2003 09:17 schreef roobje het volgende:
Halo 2, draait op de Xbox, zelfde hardware dus echt veel vooruitgang verwacht ik eigenlijk niet qua graphics ?
Edit: Foei !
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 22-05-2003 21:02]
quote:Emm, snap je het zelf nog?
Op donderdag 22 mei 2003 20:53 schreef speknek het volgende:
Mooi, vanmiddag GTA:VC gedownload, Splinter Cell komt over een maand voor de NGC, deze ook even downen en ik ben als GameCube bezitter lachende derde, met als enige exclusieve titels.
quote:Ik geef je wel gelijk wat betreft Nintendo
Op donderdag 22 mei 2003 21:10 schreef speknek het volgende:
Bite me, Roy.
Weet iemand trouwens al wat voor PC je nodig hebt voor Halo?
quote:een xbox...nee denk wel een 1,5 gigje met minimaal gforce 3
Op donderdag 22 mei 2003 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Weet iemand trouwens al wat voor PC je nodig hebt voor Halo?
Ook de graphics waren 3 jaar gelden zeer stoer.... maar nu is het standaard geworden.
Jammer maar helaas, HALO had een hit kunnen worden als het een titel zou zijn geweest die tegelijk op alle platvormen zou zijn uitgebracht.
Helaas door de verkrachting van MS is dit de mist in gegaan en zal er voor de PC alleen maar een afgezwakte port uitkomen... want als we de denkwijze volgen van MS zal deze HALO voor de PC never nooit niet beter maken dan de HALO voor de Xbox, want stel je voor HALO op de PC die beter is dan die van de XBox, slechte reclame voor je eigen console.
quote:Halo is nu géén hit?
Op maandag 26 mei 2003 14:22 schreef Refragmental het volgende:
Jammer maar helaas, HALO had een hit kunnen worden.
quote:Waarom niet? In alle andere genres op consoles is tactiek tot op de nanometer nauwkeurig uitgewerkt, waarom zou een console shooter geen tactiek kunnen hebben? Bungie heeft Halo gemaakt zoals zij dacht dat het het beste tot hun recht kwam. En gezien de verkoopcijfers hebben ze gelijk gehad...
Op maandag 26 mei 2003 14:27 schreef Refragmental het volgende:
Niks tactisch, gewoon schieten. Dit is zo omdat tactische shooters op console niet te doen zijn.
quote:Tactische shooters is nog steeds een markt waar de PC domineert, en terecht. De complexiteit is gewoon te hoog om voor een console een goeie tactische shooter neer te zetten.
Op maandag 26 mei 2003 14:33 schreef twi het volgende:[..]
Waarom niet? In alle andere genres op consoles is tactiek tot op de nanometer nauwkeurig uitgewerkt, waarom zou een console shooter geen tactiek kunnen hebben? Bungie heeft Halo gemaakt zoals zij dacht dat het het beste tot hun recht kwam. En gezien de verkoopcijfers hebben ze gelijk gehad...
HALO had meer kunnen zijn en dat was ook de bedoeling, maar helaas heeft Bungie hun principes overboord gegooid voor de centjes.
quote:Dan snap ik niet waarom HALO al anderhalf jaar in de top 10 van bijna elke landelijke en internationale xbox gamechart verkooplijst te vinden is. Standaard bij de Xbox? Ik kreeg 'm er niet bij hoor? Die opmerking past in het rijtje "GT3 zit standaard bij de PS2, FFX zit standaard bij de PS2, Zelda zit standaard bij de NGC, Metroid zit standaard bij de NGC"
Op maandag 26 mei 2003 14:44 schreef Refragmental het volgende:
HALO heeft nog enigsinds geluk dat het standaard wordt bijgeleverd bij de Xbox.HALO had meer kunnen zijn en dat was ook de bedoeling, maar helaas heeft Bungie hun principes overboord gegooid voor de centjes.
HALO heeft Bungie meer dan genoeg gebracht, daar kan je op rekenen. Dat 'ie er nog steeds niet voor de PC is daar kan je Microsoft de schuld wel van geven, maar zaken zijn zaken. Halo heeft min of meer op eigen kracht een paar miljoen consoles verkocht, en een ieder die dat GEEN hit noemt heeft stront in zijn ogen.
quote:Dan heb ik blijkbaar stront in m'n ogen.
Op maandag 26 mei 2003 15:01 schreef twi het volgende:[..]
Dan snap ik niet waarom HALO al anderhalf jaar in de top 10 van bijna elke landelijke en internationale xbox gamechart verkooplijst te vinden is. Standaard bij de Xbox? Ik kreeg 'm er niet bij hoor? Die opmerking past in het rijtje "GT3 zit standaard bij de PS2, FFX zit standaard bij de PS2, Zelda zit standaard bij de NGC, Metroid zit standaard bij de NGC"
HALO heeft Bungie meer dan genoeg gebracht, daar kan je op rekenen. Dat 'ie er nog steeds niet voor de PC is daar kan je Microsoft de schuld wel van geven, maar zaken zijn zaken. Halo heeft min of meer op eigen kracht een paar miljoen consoles verkocht, en een ieder die dat GEEN hit noemt heeft stront in zijn ogen.
Trouwens je zegt wel leuk... zaken zijn zaken.
Maar direct na de overname zei Bungie "we laten de PC release NIET beinvloeden door MS", aantal weken zelfs dagen later werd dat "Halo wordt een Xbox exclusive, PC versie weten we nog niks over, maar eens zal ie wel verschijnen".
[Dit bericht is gewijzigd door piet_pelle op 05-09-2003 01:06]
quote:Half life heeft op de pc maar 1 miljoen exemplaren verkocht en voor de pc is dat erg veel. Halo verkocht heel veel meer.
Op maandag 26 mei 2003 14:44 schreef Refragmental het volgende:[..]
HALO is GEEN hit, misschien wel voor de Xbox, maar het had veel meer potentie tot een echte kaskraker ala Half-Life.
HALO heeft nog enigsinds geluk dat het standaard wordt bijgeleverd bij de Xbox.HALO had meer kunnen zijn en dat was ook de bedoeling, maar helaas heeft Bungie hun principes overboord gegooid voor de centjes.
quote:maar half life counterstrike is wel de meest gespeelde online game ever iets wat Halo nooit zal worden...........
Op vrijdag 5 september 2003 01:05 schreef piet_pelle het volgende:[..]
Half life heeft op de pc maar 1 miljoen exemplaren verkocht en voor de pc is dat erg veel. Halo verkocht heel veel meer.
En over welke principes heb je het nou, ik hoor alleen maar een gefrustreerde pc gamer die het niet kan hebben dat je met een console vaak veel beter zit, zoals nu dus ook.
quote:Nee want dat wordt Halo 2.
Op vrijdag 5 september 2003 08:12 schreef Retuobak het volgende:[..]
maar half life counterstrike is wel de meest gespeelde online game ever iets wat Halo nooit zal worden...........
quote:eerst zien dan geloven
Op vrijdag 5 september 2003 08:16 schreef Sheepcidus het volgende:[..]
Nee want dat wordt Halo 2.
Alleen met een snelle pc en snelle VGA kaart kun je er wel wat moois van maken, maar anders... dan moet je al snel details omlaag gaan zetten...
En wat bedreft de gameplay niet veel anders! Zoals hier eerder gezegt... het is een hack&slash in space... van plek naar plek scheuren in een jeep, of lopen... en dan schieten op alles wat beweegt...
Voor mij geen Halo meer...
quote:ben het er helemaal mee eens, en de maps zijn zo klein als maar kan dat tactiek gewoon geen plaats heeft..........
Op zondag 14 september 2003 21:22 schreef Alaric het volgende:
Heb de beta gespeelt en er snel weer afgegooid....Alleen met een snelle pc en snelle VGA kaart kun je er wel wat moois van maken, maar anders... dan moet je al snel details omlaag gaan zetten...
En wat bedreft de gameplay niet veel anders! Zoals hier eerder gezegt... het is een hack&slash in space... van plek naar plek scheuren in een jeep, of lopen... en dan schieten op alles wat beweegt...
quote:Ik heb em ook, maar 1 probleempje, alle models zijn zwart. Weet iemand een oplossing?
Heb de beta gespeelt en er snel weer afgegooid....Alleen met een snelle pc en snelle VGA kaart kun je er wel wat moois van maken, maar anders... dan moet je al snel details omlaag gaan zetten...
[Dit bericht is gewijzigd door Rahl op 19-09-2003 17:12]
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 18:40 schreef PietF het volgende:
De final leechen en die beta wegpleuren. wachten op de final beta's zuigen in de regel, omdat het eigenlijk testversies zijn.
Zjn d'r ook bots voor ofzo? Heb wel zin in een potje deathmatch zonder eerst een netwerk hoeven maken
Maar dat kan ook aan het feit liggen dat ik Halo op de XboX een paar weken lang 24/7 heb gespeeld .
quote:Kmoet HALO op de Xbox nog uitspelen, maar dat doe ik liever als ik mijn reciever binnenheb, net als Splinter Cell trouwens...
Op vrijdag 19 september 2003 19:06 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Ik heb hem al uitgespeeld op de PC (binnen 3 uur), en ik moet zeggen, d'r is echt niks aan.Maar dat kan ook aan het feit liggen dat ik Halo op de XboX een paar weken lang 24/7 heb gespeeld
.
quote:Ik heb de full versie geprobeerd en ben blij dat ik de echte versie niet gekocht heb. Op de allerhoogste settings zag het er ongelooflijk crap uit. Om nog maar over de performance te zwijgen. Als ik naar de graphics kijk kan ik niets ontdekken waarom mijn pc het er zo moeilijk mee heeft. Wat Bungie software al die tijd heeft gedaan is voor mij een raadsel.
quote:Terwijl Halo op de XBox vorige week nog in hun lijst van 25 meest overrated games stond.
Op zaterdag 27 september 2003 15:55 schreef Disorder het volgende:
Gamespy's Halo review kreeg 5 van de 5 sterren. Hoeveel hebben die betaald gekregen?
quote:veel betaald gekregen want er is niks verbeterd hooguit wat verslechterd tov de xdoos versie........
Op zaterdag 27 september 2003 15:56 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Terwijl Halo op de XBox vorige week nog in hun lijst van 25 meest overrated games stond.
quote:IGN heeft een video review. Minpunten volgens hun:
Op zaterdag 27 september 2003 21:55 schreef Retuobak het volgende:
veel betaald gekregen want er is niks verbeterd hooguit wat verslechterd tov de xdoos versie........
quote:Flikker toch op zeg... Je zou willen dat de textures zo scherp uit de Xbox kwamen, zat me al tegen in Splinter Cell PC vs Xbox versies... Niet dat het stoort, maar het KON beter...
Op zaterdag 27 september 2003 21:55 schreef Retuobak het volgende:[..]
veel betaald gekregen want er is niks verbeterd hooguit wat verslechterd tov de xdoos versie........
quote:Punten die voorspelbaar waren...
Op zaterdag 27 september 2003 23:18 schreef Strolie75 het volgende:[..]
IGN heeft een video review. Minpunten volgens hun:
Repetitieve levels. Systeemeisen. Te makkelijk met een muis.
quote:Serieus? Ik heb, ondanks mijn tegenwoordig matige systeem, alles eens op max gezet om te zien hoe het eruit zag. En ik moet zeggen dat ik het grafisch gewoon slecht vind. De Xbox versie zag er naar mijn mening beter uit. Dit is geen Xbox vs. PC strijd, de poort is naar mijn mening gewoon slecht aangepakt.
Op zaterdag 27 september 2003 23:45 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Flikker toch op zeg... Je zou willen dat de textures zo scherp uit de Xbox kwamen, zat me al tegen in Splinter Cell PC vs Xbox versies... Niet dat het stoort, maar het KON beter...
quote:Omdat het spel scherper is is het meteen lelijker? Ik snap jullie soms niet, het pastel pallet van de Xbox is maar so-so hoor... (en jah, ik heb een Xbox en Halo
Op zondag 28 september 2003 00:06 schreef Disorder het volgende:[..]
Serieus? Ik heb, ondanks mijn tegenwoordig matige systeem, alles eens op max gezet om te zien hoe het eruit zag. En ik moet zeggen dat ik het grafisch gewoon slecht vind. De Xbox versie zag er naar mijn mening beter uit. Dit is geen Xbox vs. PC strijd, de poort is naar mijn mening gewoon slecht aangepakt.
quote:Van een andere site:
Gamespy's Halo review kreeg 5 van de 5 sterren. Hoeveel hebben die betaald gekregen?
quote:
MS put an embargo on Halo reviews until Saturday the 27th so that one site could have an exclusive review before everyone else. Naturally, we didn't link to that review. Since it came up a few days back with Gamespot, I'll mention that even if a site does get to jump the gun and do the "first" review, I wouldn't put much stock in any review that was posted the day after the Gold master copy arrived. Unless you are fond of 2.5 hour reviews, that is.(It might also be worth mentioning that if you call a game one of the Top 25 Most Overrated Games of all Time, you should think twice before giving it 5 Stars in your review.)
quote:Daar was ik al bang voor
Op zondag 28 september 2003 10:11 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Van een andere site:
[..]
quote:ik doelde eigenlijk meer op het gemis van de coop mode..........graphics ga ik een game niet op afrekenen........
Op zaterdag 27 september 2003 23:45 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Flikker toch op zeg... Je zou willen dat de textures zo scherp uit de Xbox kwamen, zat me al tegen in Splinter Cell PC vs Xbox versies... Niet dat het stoort, maar het KON beter...
quote:Ik heb de complete soundtrack in mp3 mocht je het willen
Op zondag 28 september 2003 20:31 schreef Disorder het volgende:
Ik vond trouwens één ding zeer goed aan het spel. De installatie. De muziek die ik hoorde vond ik erg onheilspellend. Zou iemand die misschien voor mij willen capturen? If so, ik ben je eeuwig dankbaar
quote:Tering dat is wel heel slecht
Op zondag 28 september 2003 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Van een andere site:
[..]
Edit: Installatie was zeker wel mooi gedaan.
quote:Zit het nummer dat je tijdens het installeren hoort daar ook bij?
Op zondag 28 september 2003 21:04 schreef Gio het volgende:[..]
Ik heb de complete soundtrack in mp3 mocht je het willen
quote:Even opnieuw installed om te luisteren, maar dat nummer helaas net niet. Wel de muziekjes die bij de menu's zitten, maar die tijdens het install progress niet helaas.
Op zondag 28 september 2003 21:48 schreef Disorder het volgende:[..]
Zit het nummer dat je tijdens het installeren hoort daar ook bij?
quote:Net zo goed als jij denk ik
Op zondag 28 september 2003 22:06 schreef Disorder het volgende:
Kun jij audio capturen?
quote:ik denk persoonlijk dat het niet zo'n toeval is dat FSAA niet werkt (alleen nvidia kaarten, toch?)
Op zondag 28 september 2003 00:06 schreef Disorder het volgende:[..]
Serieus? Ik heb, ondanks mijn tegenwoordig matige systeem, alles eens op max gezet om te zien hoe het eruit zag. En ik moet zeggen dat ik het grafisch gewoon slecht vind. De Xbox versie zag er naar mijn mening beter uit. Dit is geen Xbox vs. PC strijd, de poort is naar mijn mening gewoon slecht aangepakt.
blood glucnh ofzo is nog steeds vet..
Halo op de xbox had eigelijk een live funcite moeten hebben...want in teams 8v8 spelen blijft bloedje geil...
quote:tis even wachten op HALO 2... damn wat kijk ik daar naar uit hee
Op maandag 29 september 2003 09:18 schreef donald_dick het volgende:
Single player is ruk..geen CoOp... maar de multiplayerblood glucnh ofzo is nog steeds vet..
Halo op de xbox had eigelijk een live funcite moeten hebben...want in teams 8v8 spelen blijft bloedje geil...
Net als m'n voorgangers: Halo had wat kunnen worden op pc, maar moest de release van xbox dragen (wat een console nou moet met een fp-shooter is voor mij een raadsel, te langzaam en inaccuraat). Bovendien kon je naast de campagne helemaal niets met het spel, geen skirmishes en al zeker geen multiplay skirmishes. En dat op een format met spellen die duurder zijn dan die van de pc.
Halo op pc: uitmelken van een verouderd spel.
quote:gamespy arcade zit er bij..., vandaar
ten tweede: het is lomp knallen
ten derde. waar is de vrijheid? je hebt nog maar 1 weg om ergens te komen.
al met al een 7 van mij.. terwijl toen ik jaren geleden de eerste screenies zag was ik helemaal ondersteboven. maar nu is het matig
quote:jij snapt hm
Op dinsdag 30 september 2003 15:31 schreef Armin het volgende:
oftewel zijn geld issie niet waard, maar als je hem toevallig ergens gratis weet te krijgen is het dus wel de moeite?
quote:Jaren geleden hadden ze ook beloofd dat er eerst een PC/MAC versie zou komen, maar de centjes van ome bill waren belangrijker dan de beloften die ze hadden gemaakt.
Op dinsdag 30 september 2003 14:48 schreef MrFl0ppY het volgende:ten tweede: het is lomp knallen
ten derde. waar is de vrijheid? je hebt nog maar 1 weg om ergens te komen.al met al een 7 van mij.. terwijl toen ik jaren geleden de eerste screenies zag was ik helemaal ondersteboven. maar nu is het matig
Ik was toen ook zeer enthousiast over dit spel.
Je had volledige vrijheid en het zou een tactical shooter worden waarin tactiek de hoofdrol speelt.
Nou, beiden zijn uiteindelijk komen te vervallen voor de console-FPS-hoeren, op een console werkt het concept vrijheid en tactical-shooter nou eenmaal niet.
wat een super spel.., ik neem alles terug, het blijft inderdaad knallen, maar als je het waarschijnlijk moeilijker zet zul je ook wel moeten gaan na denken enzo
zo ff proberen of ik ook online kan
Heppum kunnen 'bemachtigen' , en ff geinstalleerd..
Muziekje tijdens de installatie en de plaatjes waren veel belovend..
Opstarten, whoppa! Huh? Wat nou, FSAA wordt niet ondersteund? Wat een bullshit. Nahja, gewoon doorgaan.
En dat was ongeveer het leuke gedeelte van het spel.
Graphics zijn niets bijzonders, gameplay is inderdaad lopen+knallen.
Leuk voor even tussendoor als je je verveelt, want echt 'in' het spel zitten lukt ook niet.
Jammer hoor, het was zo veelbelovend.
Ik val telkens zomaar dood neer, en mn tegenstanders hebben juist moeite met doodgaan.
Graphics zijn redelijk, lichteffecten vind ik wel oke maar voor de rest is het niet wereldschokkend.
Levels vind ik wat saai soms, vooral de binnenlevels (zit nu in dat ruimteschip naar de captain te zoeken).
quote:Bah, die zijn inderdaad saai. Vooral dat stukje met die 3 cores
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:47 schreef ToMm het volgende:
Levels vind ik wat saai soms, vooral de binnenlevels (zit nu in dat ruimteschip naar de captain te zoeken).
Maar ik vind het eigenlijk wel een heel aardig spel, vooral bij die plotwending
Dat blauwe gastje is trouwens érg irritant met zijn geneurie als je monsters loopt te slachten.
Ik heb hem trouwnes net uitgespeeld, met cheats.
Ik vond het simpelweg te moeilijk vanaf het level waar jij nu zit.
quote:Speel jij het ook op Heroic dan?
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:50 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Bah, die zijn inderdaad saai. Vooral dat stukje met die 3 cores
Maar ik vind het eigenlijk wel een heel aardig spel, vooral bij die plotwending
Dat blauwe gastje is trouwens érg irritant met zijn geneurie als je monsters loopt te slachten.
Ik heb hem trouwnes net uitgespeeld, met cheats.
Ik vond het simpelweg te moeilijk vanaf het level waar jij nu zit.
Ik zit nu in dat ruimteschip (stukje nadat je erin opgestraald wordt) bij zo'n docking bay, waar je ook hulp krijgt van mede mariniers.
Alleen jammer dat ze zo snel doodgaan, want er zijn nog een hoop aliens dan, die ik dus niet doodkrijg zonder zelf 't loodje te leggen...
Ik kom er dus niet voorbij, ben gister uit frustratie maar gestopt!
Simpele verhaallijn, matige graphics, te eenvoudige gameplay, waardeloze AI... Verder vind ik de levels niet mooi, eentonig en saai... Zeker de binnenlocaties.. Misschien had ik er wel teveel van verwacht maar hij valt me echt heel erg tegen....
quote:Ach het is geen state of the art game meer, maar dat hoeft ook niet.
Op vrijdag 3 oktober 2003 10:25 schreef devv05 het volgende:
Wat een kutspel dat Halo zeg...Simpele verhaallijn, matige graphics, te eenvoudige gameplay, waardeloze AI... Verder vind ik de levels niet mooi, eentonig en saai... Zeker de binnenlocaties.. Misschien had ik er wel teveel van verwacht maar hij valt me echt heel erg tegen....
En het loopt nog aardig op m'n pc (1000 mhz maar), dat kon ik van Unreal niet zeggen.
quote:Deed me wel héél erg aan 'n zekere andere FPS denken, die kleine aliens...
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:29 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik speel het op normale moeilijkheid.
Ik vind the flood toch wel een aardige wending in de game.
'k vraag me af wanneer ze de rechtzaak wegens plagiaat aangaan...
quote:*kuch* vp *kuch*
Op woensdag 1 oktober 2003 17:43 schreef flappiewappie het volgende:
wowaaaa! gelukkig doet ie het op mijn langzamere pc welwat een super spel.., ik neem alles terug, het blijft inderdaad knallen, maar als je het waarschijnlijk moeilijker zet zul je ook wel moeten gaan na denken enzo
zo ff proberen of ik ook online kan
Los van het feit dat ik hem in een window moet spelen (nah goed, toch nog in 1024X768) op mijn Athlon XP 2900+ equivalent en GeForce Ti500.
De gameplay is ontzettend lineair.
De graphics zijn ook maar soso, niets bijzonders. /been there, done that/.
Ik ga weer lekker terug naar mulitplayeren in Mohaa, Breakthrough.
Btw: na de eerste installatie kon ik wel mp'en in Breakthrough, maar nu niet meer. Invalid cd-key, wtf?!
quote:matige graphics, kom op zeg. de levels zijn misschien wat simpel. Maar heb je wel eens goed gekeken naar belichting op de textures e.d. (bumpmapping noemen ze zoiets geloof ik) Unreal 2 is niets vergeleken bij halo. Toen dit op de Xbox uitkwam kon jeje niet voorstellen dat dit ooit op een pc zou draaien. En het ziet er hetzelfde uit als op de xbox. mijn geforce 3 ti200 heeft er wel moeite mee met alles op ze hoogst. (radeon 9800 pro stuk
Op vrijdag 3 oktober 2003 10:25 schreef devv05 het volgende:
Wat een kutspel dat Halo zeg...Simpele verhaallijn, matige graphics, te eenvoudige gameplay, waardeloze AI... Verder vind ik de levels niet mooi, eentonig en saai... Zeker de binnenlocaties.. Misschien had ik er wel teveel van verwacht maar hij valt me echt heel erg tegen....
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 15:16 schreef deathwishx5 het volgende:
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 03-10-2003 16:56]
quote:Maarre, in een Xbox zit een Pentium III 733 MHz en een GeForce 3 Ti500 (min of meer). Een beetje PC is dus al beter uitgerust om Halo te draaien. Ook twee jaar geleden al. Toen het op de Xbox uitkwam, kon ik me zeer zeker wel voorstellen dat het ooit (wat heet, toen al) op een pc zou draaien.
Op vrijdag 3 oktober 2003 15:08 schreef LeiderLuke het volgende:[..]
matige graphics, kom op zeg. de levels zijn misschien wat simpel. Maar heb je wel eens goed gekeken naar belichting op de textures e.d. (bumpmapping noemen ze zoiets geloof ik) Unreal 2 is niets vergeleken bij halo. Toen dit op de Xbox uitkwam kon jeje niet voorstellen dat dit ooit op een pc zou draaien. En het ziet er hetzelfde uit als op de xbox. mijn geforce 3 ti200 heeft er wel moeite mee met alles op ze hoogst. (radeon 9800 pro stuk
) Ga eerst je graphic settings maar omhoog zetten joh...
quote:je vergeet dat bij de pc er nog een windows tussen hangt en bij de xbox (bijna) niet. Dat scheelt (een hoop). En volgens mij was het een aangepaste geforce2 chip die erinzat (ooit eens gehoord)
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:57 schreef Eye_of_god het volgende:[..]
Maarre, in een Xbox zit een Pentium III 733 MHz en een GeForce 3 Ti500 (min of meer). Een beetje PC is dus al beter uitgerust om Halo te draaien. Ook twee jaar geleden al. Toen het op de Xbox uitkwam, kon ik me zeer zeker wel voorstellen dat het ooit (wat heet, toen al) op een pc zou draaien.
quote:dusssss een ps1 is ook maar een 486....oprobeer jij maar eens zulke graphics daarmee te krijgen
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:57 schreef Eye_of_god het volgende:[..]
Maarre, in een Xbox zit een Pentium III 733 MHz en een GeForce 3 Ti500 (min of meer). Een beetje PC is dus al beter uitgerust om Halo te draaien. Ook twee jaar geleden al. Toen het op de Xbox uitkwam, kon ik me zeer zeker wel voorstellen dat het ooit (wat heet, toen al) op een pc zou draaien.
quote:Kan je wat meer info mailen naar jbacker[at]wanadoo.nl?
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:35 schreef Armin het volgende:[..]
*kuch* vp *kuch*
Maar goed das mijn mening dus niet gelijk denken dat het een belabberd spel 'is' zo denk ik er gewoon over
jammer genoeg is dit nu niet zo'n speciaal spel meer voor mij. de controls waren jammer genoeg niet 100% optimaal; VOORAL voortuig besturing was RUK. Het verhaal was vrij goed, maar op een gegeven moment begon het spel te vervelen omdat er te weinig variatie was. De hallways leken op veel punten allemaal op mekaar, waar op voorspelbare punten vijanden gespawned werden.
Nu ik over spawnen begin. Als ik een ruimte uitmoord, verwacht ik niet dat er ineens weer 100 staan. Beetje flauw en arcade achtig.
Mochten er mensen zijn die dit spel hebben gekocht ICM een X-Box. Al spijt? 2-3jaar geleden was dit spel zeker top-notch, maar nu..
Jammer dat M$ de release zo lang heeft tegengehouden. Waarom duurde die port zo lang? gelukkig heb ik geen cent verspild aan dit spel. dit is voor mij een speel-en-leg-in-kast-om-te-verstoffen-spel.
lekker spel wel, speelt makkelijk weg... Alleen eentonig en repetitief.
Zo gebruik je nagenoeg heel de tijd dezelfde paar wapens (de plasma pistol rulez!) De manier waarop je schild werkt, maakt dat je al snel 'n techniek van aanvallen-terugtrekken-aanvallen doet en dat kan ook prima, want de vijanden komen vaak in aanvalsgolven. De aliens zijn dom en zwak (de meeste) en moeten het dus hebben van massa-aanvallen. Beetje schiet-wat-beweegt spel als Serious Sam...
Héérlijk
quote:draait perfect bij mij. zet FSAA uit, of op software controlled (NVIDIA)
Op zaterdag 27 september 2003 15:44 schreef lariekoek_ het volgende:
klopt.. Halo op pc heeft een kl*te engine,.. en draait crap op de high end pc's
JAMMER
Ook de besturing is op sommige punten (zoals in een warthog) klote..
Toch zal ik hem nog vaker spelen ;)s
quote:zorgen dat FSAA uit staat... scheelt echt onwijs.
Op zaterdag 4 oktober 2003 15:47 schreef Cheiron het volgende:
Net even 2 uurtjes gespeeld. Op zich een aardige game, ziet er leuk uit, begint aardig. Alleen snap ik niet dat hij zo enorm bagger draait. Op een xp200+ met een gf 4 4200 zou het gewoon normaal moeten draaien, maar hij geeft nog aardige framerate drops. Erg jammer.Ook de besturing is op sommige punten (zoals in een warthog) klote..
Toch zal ik hem nog vaker spelen ;)s
En de besturing van voertuigen zuigt, idd... Nou valt 't met de warthog nog wel te doen, maar met tanks enzo, heb je exact dezelfde besturing. Dus je kan niet de turret en het onderstel onafhankelijk van elkaar gebruiken, zoals dat wèl wil in spellen als MOHAA of Renegade. En achteruit inparkeren is nagenoeg onmogelijk.
quote:Die melding kreeg ik al van het spel zelf toen ik wilde starten. Deed niks met AA aan, dus staat nu uit (texture sharpening staat wel nog aan.. hmm.. ). Oh well.. ik ga zo nog wel even spelen denk ik
Op zaterdag 4 oktober 2003 16:04 schreef Jordy-B het volgende:[..]
zorgen dat FSAA uit staat... scheelt echt onwijs.
En ik heb helemaal geen slechte pc, (amd1800+, GF4Ti), en toch was de fps af en toe ook brak.
*meteen van pc afpleurt*
quote:Och... 'k vond de graphics redelijk... Zeker als je mipmap detail op z'n hoogst zet. Heb ook nauwelijks problemen gehad met de sneldheid, nadat ik de FSAA had uitgezet... 'k speel het erg soepel in 1024×768 en "net niet helemaal soepel" in 1280×1024...
Op maandag 6 oktober 2003 21:22 schreef kippiej het volgende:
jeeeeeesus hee. wat een lelijk bagger spel!
Echt hele beroerde graphics zijn dit. En dat voor een directX 9 spel!
Zo duidelijk geport, waardoor de gameplay ook behoorlijk achteruit gaat.
Was de moeite niet om te downloaden aanschaffen.
Het eerste level heb ik maar half gespeeld, en ik zat al huilend achter mijn pc.En ik heb helemaal geen slechte pc, (amd1800+, GF4Ti), en toch was de fps af en toe ook brak.
*meteen van pc afpleurt*
Inmiddels ook al uitgespeeld. Als je alle herhaling eruit zou filteren, hou je een èrg kort spelletje over...
(p4 3.06 ghz, 512 mb ram, ti4200)
En heeft er iemand zin in een spelletje?
quote:in de instellingen van je kaart zelf (onder direct3D) even FSAA op toepassingsafhankelijk zetten en mipmapdetail op z'n hoogst.
Op woensdag 8 oktober 2003 20:54 schreef Piro het volgende:
aangezien ik geen benul heb van wat dan ook, welke settings moet ik gebruiken (FSAA, bumpmapping enz.) om tot een zo mooi mogelijk resultaat te komen met redelijke fps?(p4 3.06 ghz, 512 mb ram, ti4200)
En heeft er iemand zin in een spelletje?
quote:Oh.
Op woensdag 8 oktober 2003 20:57 schreef Bebop het volgende:[..]
in de instellingen van je kaart zelf (onder direct3D) even FSAA op toepassingsafhankelijk zetten en mipmapdetail op z'n hoogst.
In Halo alle grafische settings op z'n hoogst. En dan hopen dat je een redelijk aantal fps haalt
Niemand spelletje trouwens?
quote:Opgelost.
Op woensdag 8 oktober 2003 21:01 schreef Bebop het volgende:
ook toepassingsgebonden, idd.
quote:Logisch dat je met je GF3 geen U2 kan spelen.
Op vrijdag 3 oktober 2003 15:08 schreef LeiderLuke het volgende:[..]
matige graphics, kom op zeg. de levels zijn misschien wat simpel. Maar heb je wel eens goed gekeken naar belichting op de textures e.d. (bumpmapping noemen ze zoiets geloof ik) Unreal 2 is niets vergeleken bij halo. Toen dit op de Xbox uitkwam kon jeje niet voorstellen dat dit ooit op een pc zou draaien. En het ziet er hetzelfde uit als op de xbox. mijn geforce 3 ti200 heeft er wel moeite mee met alles op ze hoogst. (radeon 9800 pro stuk
) Ga eerst je graphic settings maar omhoog zetten joh...
quote:Dat heb ik nou weer met counter strike.
Op woensdag 8 oktober 2003 23:39 schreef Cool_Runner het volgende:
Heb m ook, maar ik vind t maar een kut spel. Gameplay voor een baby
quote:Daar kan je niet met een lieve teammate achterop het andere team aan gort rijden, om vervolgens vakkundig de ingang naar de flagroom te blokkeren, je teammate die eruitspringt, de vlag pikt, en snel weer wegscheuren om de scorpions en missile warthogs te ontwijken.
Op donderdag 9 oktober 2003 00:09 schreef Bebop het volgende:
speel dan 'n lekker racespel
quote:Das vanaf dat counter strike commercieel ging
Op woensdag 8 oktober 2003 23:59 schreef Piro het volgende:[..]
Dat heb ik nou weer met counter strike.
Geen problemen met framedrops en dergelijke... ik vind het er erg mooi uitzien, het enige is de gevoeligheid van de muis...
Op maximaal (10) staan, en eigenlijk nauwelijks enig verschil te bemerken met de standaard (trage) 4.
V.
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 16-10-2003 23:56]
voeg maar ff toe op msn ofzo
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 17-10-2003 00:03]
Doe eens niet zo semi heilig allemaal. Handel het maar lekker via de mail af.
k zoek nu dus een options file die k kan editted zodat het weer speelbaar word, want nu kan k dus helemaal nix
bvd
Soundtrack is erg okee, de wapens voelen lekker 'meaty' aan, en de explosies zijn ronduit lachen
Alleen de besturing van de Warthog vind ik niet heel prettig, plus de weinige grip die dat ding heeft ...
V.
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 18-10-2003 00:18]
quote:Want
Op zaterdag 18 oktober 2003 07:23 schreef gijsje79 het volgende:
*Hulde aan de X-Box*
V.
quote:Daar is het spel
Op zaterdag 18 oktober 2003 09:07 schreef Verbal het volgende:[..]
Want
V.
Ik heb hem gister geinstalleerd en nu al vet addicted..! OMFG! Vechtend naast die marines... the thrill!!!
's kijken of je 't over een paar dagen nog steeds "the thrill" roept
quote:Die is zeker niet helemaal lekker.
Op zaterdag 18 oktober 2003 12:33 schreef frankthetank het volgende:
HALO OP DE PC IS MASTERLIJK!Ik heb hem gister geinstalleerd en nu al vet addicted..! OMFG! Vechtend naast die marines... the thrill!!!
Weet iemand de toets voor screens, morgen even een paar screens maken voor een andere discussie...
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 17:19 schreef SuperUli het volgende:
Saai spel, veel te veel van hetzelfde.
quote:In dezelfde zin dat RTCWolfenstein, Freedom Fighters, Colin McRae en andere spellen veel van hetzelfde zijn
Op zaterdag 18 oktober 2003 17:19 schreef SuperUli het volgende:
Saai spel, veel te veel van hetzelfde.
V.
Vraagje aan de gamers die hem al uit hebben gespeeld: moet ik nog lang?
quote:Daar houden die levels tenminste een keer op, ik heb me hier dood verveeld dat level waar je echt 20 van dezelfde ruimte's doormoet.
Op zondag 19 oktober 2003 11:06 schreef Verbal het volgende:[..]
In dezelfde zin dat RTCWolfenstein, Freedom Fighters, Colin McRae en andere spellen veel van hetzelfde zijn
V.
quote:Niet zo heel erg lang nog.
Op zondag 19 oktober 2003 11:26 schreef Cheiron het volgende:
Hmm.. ben nu bij het gedeelte dat spoiler:the flood er is, en ik achter dat computertje aan moet lopen
Vond het laatste stuk toch best ok, de hele tijd in spanning gezetten, en dan met name door het geluid dat erg strak was gedaan.Vraagje aan de gamers die hem al uit hebben gespeeld: moet ik nog lang?
quote:O..., ja, ik heb dat niet. Ik vind Halo nou juist wel weer lachen door al het commentaar dat die mariniers om je heen geven ("Get up, so I can kill you again") enzo... En ik vind het hele sfeertje juist wel gaaf.
Op zondag 19 oktober 2003 12:26 schreef SuperUli het volgende:[..]
Daar houden die levels tenminste een keer op, ik heb me hier dood verveeld dat level waar je echt 20 van dezelfde ruimte's doormoet.
Maar ja, smaken verschillen...
V.
quote:Wacht maar tot je in een bepaald gebouw komt, dan heb je ook wel genoeg dat telkens hetzelfde doen.
Op zondag 19 oktober 2003 12:59 schreef Verbal het volgende:[..]
O..., ja, ik heb dat niet. Ik vind Halo nou juist wel weer lachen door al het commentaar dat die mariniers om je heen geven ("Get up, so I can kill you again") enzo... En ik vind het hele sfeertje juist wel gaaf.
Maar ja, smaken verschillen...
V.
Single player is redelijk te pruimen imho, maar ik kan me voorstellen dat het op termijn wat saai wordt. Het hele spel deed me sowieso nogal denken aan Unreal II eigenlijk (wat een geweldig spel was, alleen een beetje heel erg kort).
Multiplayer heb ik 'em nog niet gespeeld, maar dat lijkt me eigenlijk best leuk met die buggies enzo.
quote:Niet bij mij...
Op zondag 19 oktober 2003 17:28 schreef Tijn het volgende:
Ligt het aan mij of ziet het er best wel bagger uit allemaal?
V.
En saai.
Nu zit ik bij die hal van het demo level.
Ik zou het iig niet kopen. de graphics gaan wel en hij haprt soms terwijl toch alles op full staat.
en hij kan het makkelijk aan.
het is net voor HALO2 gereleased..
en als mensen die geen Xbox hebben het op de PC spelen en die zien dat HALO2 op de Xbox komt, gaat een grote groep een Xbox kopen voor Halo2
daar is over nagedacht
mzzl
Bagger..
(toch wil ik hem nu uitspelen)
quote:Ja hoe dan doet het niet.
Op maandag 20 oktober 2003 20:38 schreef roxny het volgende:
hier kan je de demo van halo afhalen: http://games.telenet.be/demos.html
quote:Daar ben ik ook en da's voor het eerst dat ik mij erger aan een level in het spel. (al was het level The Flood ook randje)
Op woensdag 22 oktober 2003 18:32 schreef Cheiron het volgende:
Hmm.. ben nu al een tijdje bezig in het gebouw waar je de hele tijd achter dat robotje aan hobbelt, maar dat is toch wel ENORM eentonig aan het worden.
V.
quote:Idd, bij het flood level begon de ergernis al. Maar toen wilde ik er nog niet aan toegeven
Op woensdag 22 oktober 2003 20:24 schreef Verbal het volgende:[..]
Daar ben ik ook en da's voor het eerst dat ik mij erger aan een level in het spel. (al was het level The Flood ook randje)
V.
Dat level voor dat blauwe ding is wel het toppunt, hopelijk blijft dat het toppunt en wordt het niet nog erger. Nu heb ik gehoord dat het einde wel gaaf is, dus ik speel het wel effe uit.
Dan denk ik echt "dudes, waar zijn jullie nou mee bezig
"
quote:De Scorpion was lekker genieten
Op woensdag 22 oktober 2003 20:35 schreef Cheiron het volgende:
Ik wil meer buitenlevels.. meer in een warthog.. of een tankje ipv dat lamme geschiet binnen..
V.
Tis niet wat Bungie ons voor de Microsoft overname had beloofd.
Tis nu een "schiet alles neer wat je tegenkomt, ammo en vijanden in overvloed" spel geworden, in plaats van de tactical shooter die het zou moeten worden.
Jammer maar helaas, bungie has fucked up.
Ik vind trouwens dat hele Flood-idee vrij rechtstreeks gejat van Half-Life.
Monsters zien eruit volgens hetzelfde principe.
V.
quote:Ja, dat was even leuk spelen. Jammer dat het maar 5 minuten duurde
Op woensdag 22 oktober 2003 23:35 schreef Verbal het volgende:[..]
De Scorpion was lekker genieten
V.
En.. ik ben nu #!@%%&# weer een lift tegengekomen!! Kan ik weer een kwartier dezelfde gangen gaan volgen..
quote:Ik ben volgens mij al drie keer op die lift geweest, gisteren. En toen ben ik gaan slapen. Wat ik ook zo frustrerend vind is dat je een hoek omkomt, ineens allerlei kutaliens, die knal je overhoop, ga je weer die hoek om, begint het feest weer opnieuw. Tot drie of vier keer toe soms
Op donderdag 23 oktober 2003 16:03 schreef Cheiron het volgende:[..]
Ja, dat was even leuk spelen. Jammer dat het maar 5 minuten duurde
En.. ik ben nu #!@%%&# weer een lift tegengekomen!! Kan ik weer een kwartier dezelfde gangen gaan volgen..
Dat ik er maar snel vanaf ben, van dat klotelevel.
V.
quote:wacht maar... als je straks denkt dat je er doorheen bent, blijkt 't nog even door te gaan...
Op donderdag 23 oktober 2003 16:42 schreef Verbal het volgende:[..]
Ik ben volgens mij al drie keer op die lift geweest, gisteren. En toen ben ik gaan slapen. Wat ik ook zo frustrerend vind is dat je een hoek omkomt, ineens allerlei kutaliens, die knal je overhoop, ga je weer die hoek om, begint het feest weer opnieuw. Tot drie of vier keer toe soms
GRRRRRRRRRRR
Dat ik er maar snel vanaf ben, van dat klotelevel.
V.
En dat pak 'm beet 4 keer
quote:Terwijl ik al drie keer die lift heb gehad? Goddammit
Op donderdag 23 oktober 2003 16:44 schreef Bebop het volgende:[..]
wacht maar... als je straks denkt dat je er doorheen bent, blijkt 't nog even door te gaan...
En dat pak 'm beet 4 keer
V.
quote:Tja, om het maar eventjes in het engels te zeggen...
Op donderdag 23 oktober 2003 16:45 schreef Verbal het volgende:[..]
Terwijl ik al drie keer die lift heb gehad? Goddammit
V.
"That's whats Halo all about."
Heeeeel veel, maar dan wel van hetzelfde.
Boutspel, kan er niks aan doen, tis nu eenmaal zo.
quote:En als je alles gehad hebt, moet je ook nog weer terug...
Op donderdag 23 oktober 2003 16:45 schreef Verbal het volgende:[..]
Terwijl ik al drie keer die lift heb gehad? Goddammit
V.
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 22:29 schreef Christian het volgende:
kan iemand mij vertellen waar de key op het doosje staat van halo kan hem nergens vinden.
quote:Sjongejonge...
Op donderdag 23 oktober 2003 22:29 schreef Christian het volgende:
kan iemand mij vertellen waar de key op het doosje staat van halo kan hem nergens vinden.
Hij staat op een gele sticker op de achterkant van het boekje. Over vrijwel de gehele breedte, met daarboven de tekst 'Product Key'
Heel erg onduidelijk ja
V.
quote:Inderdaad. De eerste paar levels zijn leuk, maar daarna was volgens mij de creativiteit van de leveldesigners op en gingen ze maar stukken map copy en pasten om ze maar genoeg levels te krijgen. The Library en dat Covenant schip zijn volgens mij gewoon zo gebouwd. Jammer, maar Halo op de pc is voor mij echt maar een zeer matige fps.
Op donderdag 23 oktober 2003 16:53 schreef Refragmental het volgende:[..]
Tja, om het maar eventjes in het engels te zeggen...
"That's whats Halo all about."
Heeeeel veel, maar dan wel van hetzelfde.
Boutspel, kan er niks aan doen, tis nu eenmaal zo.
V.
quote:Daarna toch niet weer zo een saai level he
Op vrijdag 24 oktober 2003 11:24 schreef Verbal het volgende:
Ik ben iig gisteravond ein-de-lijk weer 'buiten' gekomen, maar dat duurde ook maar weer een minuut of tienDat vliegen was trouwens wel leuk met die Banshee.
V.
quote:Ik denk dat meneer gewoon wil weten waar ie overschrijfmateriaal moet vinden in de winkel
Op vrijdag 24 oktober 2003 07:46 schreef Verbal het volgende:[..]
Sjongejonge...
Hij staat op een gele sticker op de achterkant van het boekje. Over vrijwel de gehele breedte, met daarboven de tekst 'Product Key'
Heel erg onduidelijk ja
V.
Ik ben intussen ook voorbij het level met het blauwe dingetje, ik heb nog nooit zo'n irritant en saai level gezien, en ik heb toch veel spellen uitgespeeld
daarna wordt het gelukkig iets beter...
na die 3 dingen uit geschakeld te hebben kom je weer in een vliegship a la level 1 geloof ik. Leuk dat ze ook effe meer dan 3 verschillende levels kunnen maken
quote:ik weet nu waar die hoort te zitten die key hij zat in het doosje maar die was er uit gejat uit het doosje daarom kom ik nergens vinden heb gelijk een aander doosje gezien van halo en daar zat wel gewoon in.
Op vrijdag 24 oktober 2003 07:46 schreef Verbal het volgende:[..]
Sjongejonge...
Heel erg onduidelijk ja
V.
quote:Omdat het ondanks het saaie level design toch pakkend genoeg was voor velen...
Op zaterdag 25 oktober 2003 17:27 schreef speknek het volgende:
Belangrijker, hoe kan dat spel dan zulke hoge cijfers hebben gekregen.
quote:Of omdat het spel vet overhyped is.
Op zaterdag 25 oktober 2003 18:16 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Omdat het ondanks het saaie level design toch pakkend genoeg was voor velen...
quote:Moet zeggen dat de outdoor delen wel erg leuk zijn...
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:13 schreef Refragmental het volgende:[..]
Of omdat het spel vet overhyped is.
't is idd behoorlijk veel paf en rag werk, af en toe komt der wel wat finesse bij kijken
je kan als een randdebiel met je zwaarste wapens die Hunter proberen af te maken...maar dat duurt wel ff
blijf je op een afstand en pak je je pistooltje...ff inzoomen, paar keer paffen op hun hoofd, dood zijn ze
't is niet zo moeilijk als Half Life (hier moet je eigenlijk meer hetzelfe doen) maar de lvls zijn mooi gemaakt, verhaallijn is boeiend en de besturing is ook simpel
ben pas bij lvl6 ofzo, moet nog zien of de rest ook zo leuk is
Als reviewers dit spel hoger dan een 8 geven ga ik toch serieus twijfelen aan hen objectiviteit! Misschien 2 jaar geleden een topper, nu slechts middelmaat.
Ik ben niet zo'n Campaign speler met supergrote levels en stomme puzzels met hendels en knoppen, maar speel liever individuele skirmishes, lekker je reflexen op de proef stellen.
quote:Als ik klaar ben ga ik die beginlevels gewoon nog een keer doen op moeilijk.
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:49 schreef Cheiron het volgende:[..]
Moet zeggen dat de outdoor delen wel erg leuk zijn...
Explosies blijven wel erg lachen, moet ik zeggen. Goed geluid, lekker rondvliegende lijken...
V.
quote:de campaign van halo is voornamelijk knallen, en dat vind ik zelf een beetje jammer. Veel knallen is goed, maar dan wel met afwisseling. De AI van de single player is erg goed, ook leuk zijn de kleine zwakke beestjes die paniekerig gaan wegrennen als jij op ze gaat schieten
Op zaterdag 25 oktober 2003 23:27 schreef Dr_Crouton het volgende:
Zitten er in de PC-versie ook skirmishes zoals CTF, Deathmatch met bots bij? Is de AI een beetje goed? Is het net zo goed en uitgebreid als bijvoorbeeld UT?Ik ben niet zo'n Campaign speler met supergrote levels en stomme puzzels met hendels en knoppen, maar speel liever individuele skirmishes, lekker je reflexen op de proef stellen.
Jammer want ze hadden dit makkelijk kunnen doen, neem bijvoorbeeld die lastige beesten van de aliens, die evengroot als jou zijn en op het einde van het spel veel granaten beginnen te gooien.. Een paar aanpassingen en voila, een skirmish player.
Edit
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 29-10-2003 01:06]
Setup zegt zelf DirectX9.0b te willen installeren dus dat vind ik prima.
Na die install moest ik van de Setup mijn PC restarten, vond ik ook prima, want er gebeurde niets als ik het spel wilde spelen..
Na een gerestartte PC kwam ik tot de ontdekking dat het restarten eigenlijk helemaal geen f*ck heeft uigehaald.
Ik krijg alle mooie intro-filmpjes van de makers van Halo te zien ( ) en dan komt er groot in beeld HALO te staan.
Dat blijft mooi staan en ik hoor wat muziek.
Verder gebeurd er niets..
Als ik op de pijl-toetsen druk dan hoor ik wel een geluid wat voor een menu zou moeten kunnen, maar ik zie alleen Halo maar staan..
Heb ik iets fout gedaan? Iemand hetzelfde gehad? En een oplossing?
Alvast bedankt!
quote:Ja. Misschien moet je je definitie van 'kopen' herzien.
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:57 schreef -SL- het volgende:
Heb ik iets fout gedaan?
V.
quote:Kopen = geld betalen voor een spel met hoes en boekje en originele cd toch?
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:10 schreef Verbal het volgende:[..]
Ja. Misschien moet je je definitie van 'kopen' herzien.
V.
Als je denkt dat IEDEREEN kopieert hoef je nie eens te reageren..
IK heb hem gewoon eerlijk gekocht!
quote:ff een ncd crack er overheen
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:33 schreef -SL- het volgende:[..]
Kopen = geld betalen voor een spel met hoes en boekje en originele cd toch?
Nou en DIE HEB IK WEL!
Als je denkt dat IEDEREEN kopieert hoef je nie eens te reageren..
quote:Da's mooi.
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:33 schreef -SL- het volgende:[..]
Kopen = geld betalen voor een spel met hoes en boekje en originele cd toch?
Nou en DIE HEB IK WEL!Als je denkt dat IEDEREEN kopieert hoef je nie eens te reageren..
V.
zou het videokaarjte goed genoeg moeten zijn?!?
thijs
Overigens, nieuwe detenators installeren kan natuurlijk nooit kwaad
Weet iemand eigenlijk hoe je kan zien welke servers illegaal zijn ?
quote:ja.
Op donderdag 30 oktober 2003 01:27 schreef MrLunk het volgende:
Radeon 9100 Pro hier... alles draait opperbest...Weet iemand eigenlijk hoe je kan zien welke servers illegaal zijn ?
Laatst kwam ik een cheater tegen, die gast was zoiezo heel erg goed, hij won het keer op keer van mij in een duel, zelfs met een pistooltje tegen een rocketlauncher, 3 headshots ermee en daar lig ik met die launcher in mijn klauwen. Heb ik hem later eindelijk te pakken en rij hem 3x over met een ghost, issie nog niet dood. Ik heb zo'n schild zegt ie, en ik reed mis Anderen mensen liepen ook al te zeiken. Dat vind ik dus asociaal, dat je in een multiplayer game kan cheaten, zodat andere gamers bijna een minderwaardigheidscomplex krijgen.
quote:okee maar ik ben ook geen n00b met de rocketlauncher
Op donderdag 30 oktober 2003 07:44 schreef Retuobak het volgende:
pistool tegen rocket launcher winnen is niet zo gek. Als je beetje rond springt en goed mikt is het pistool VEEL krachtiger........
quote:Dude ook al ben je geen n00b met rocketlauncher, dat ding kan echt nooit op tegen een gast die goed is met pistool hoe goed je ook bent met die rocketlauncher. En ok met die banshee dat is idd cheaten.........
Op donderdag 30 oktober 2003 14:10 schreef Armin het volgende:[..]
okee maar ik ben ook geen n00b met de rocketlauncher
maar iemand 3x overrijden met een ghost, daar kan zo'n gaar schild nooit tegenop. Het was trouwens eerder 6x, maar okee 3 keer sprong ie erover heen.
want m'n muissnelheid staat op 1, en hij vliegt nog steeds over het scherm
quote:jep, je kan Halo opstarten met een command, zoals:
Op donderdag 30 oktober 2003 20:47 schreef n0.G3n het volgende:
weet iemand hoe ik de muissnelheid aan kan passen? misschien een of ander config bestandje in wordpad openen (zo ging het tenminste gemakkelijk in kwaak 2)
want m'n muissnelheid staat op 1, en hij vliegt nog steeds over het scherm
Ik draai halo op mijn ADM 2,0Ghz met Radeon 9000 64Mb videokaart...
Ik kan Internetgames prima joinen en spelen...
Probleem is als ik een Internet game wil createn dat het serveradres dan op 10.0.0.150 komt te staan en dat klopt niet want dat is het adres van mijn Mxstream ADSL ethernet modem...
Daar zou mijn externe internet IP moeten staan...
In het netwerk opties scherm kan ik dit niet veranderen...
Weet iemand hoe ik dat adres kan veranderen in mijn internet IP adres ?
GreetZ,
Peter Lunk
Of is er een andere reden waarom ik de melding krijg dat MP niet mogelijk is?
V.
quote:Een andere reden, geen idee welke. Misschien internetproblemen ofzo, firewall.
Op zaterdag 1 november 2003 14:15 schreef Verbal het volgende:
Om Halo online te spelen, moet je zeker eerst online reggen, he?Of is er een andere reden waarom ik de melding krijg dat MP niet mogelijk is?
V.
Vond het toch niet een heel onaardig spel... alleen dat ene level waar je achter dat vervelende blauwe robotje aanmoest was waarlijk strontvervelend... en het leveldesign had sowieso wat geïnspireerder gekund... dat je alle levels die je heen bent geweest ook weer terug moet is ronduit een zwaktebod.
Verder heb ik mij behoorlijk vermaakt met dit spel.
Een 7 van mij.
V.
Ik voel mij een beetje genaaid
V.
Eindelijk gespeeld en ik vind het een beetje matig......k weet niet ik ben nu in de eerste buitenlevel en het trekt mij niet zoveel......Niet veel bijzonders
quote:Niet overal staat een Mediamarkt, hoor
Op donderdag 6 november 2003 01:37 schreef _Fonz het volgende:? Bij de Mediamarkt is al al een tijdje 39,95 hoor :p
V.
quote:helaas, helaas. Van zulke winkels moeten er meer wezen.
Op donderdag 6 november 2003 10:06 schreef Verbal het volgende:[..]
Niet overal staat een Mediamarkt, hoor
V.
Opzich vind ik 'm ietwat chaotisch, 20 aliens tegelijk knallen...
En vooral eentonig, elk level heb je die jeep en je moet de eerste (??) levels die @#$@ domme mariniers op sleeptouw nemen. Als ze nu eens RAAK schoten of achter me aan liepen en me dekten in plaats van stom in een circeltje te blijven staan wachten totdat er **iets** gebeurt.. Sja en als ik dan met m'n jeepie langs rij stappen er 2 in.. Onze scherpschutters
quote:da's een goed idee, ik meld me vast aan. Ben het toch al zat al die zuigers in de Halo servers, geen lol meer aan zo.
Op donderdag 13 november 2003 15:35 schreef Utmenke het volgende:
Even een stom vraagje, ik speel Halo pas een paar dagen maar is er geen Fok! clan van Halo spelers ofzo
Eerste prijs is een tripje naar de USA dat is toch wel cool.
quote:ik zou zeggen voeg me eens toe, ik speel regelmatig games met nederlanders, van een beetje niveau. Echt clan is het niet maar wel een vast groepie, hoe meer mensen hoe beter
Op donderdag 20 november 2003 19:44 schreef Utmenke het volgende:
Ik hoor het wel als er mensen zijn die een clan willen beginnen ofzo!
quote:Done!
Op donderdag 20 november 2003 20:10 schreef Armin het volgende:[..]
ik zou zeggen voeg me eens toe, ik speel regelmatig games met nederlanders, van een beetje niveau. Echt clan is het niet maar wel een vast groepie, hoe meer mensen hoe beter
MSN: rens67@hotmail.com
Ik snap niet dat zoveel mensen er zo lovend over zijn. Dit spel had gewoon twee jaar geleden, tegelijk met de XBOX-versie, moeten uitkomen.
quote:Dat is zeker cool want m'n broertje --FookZ voor insiders-- die heeft die prijs gewonnen en hij gaat 17 februari voor de wereldkampioenschappen naar Los Angeles en nu komt het mooie: IK GA MISCHIEN MEE MUHAHAHA!!!!
Op dinsdag 18 november 2003 14:19 schreef Ehh het volgende:
Zag op Gammo dat er een Halo competititie is op de Gamexpo (HCC dagen).Eerste prijs is een tripje naar de USA dat is toch wel cool.
ps: zondag wordt dat geloof ik op Veronica uitgezonden.
Over het geheel genomen vind ik het nogal saai en herhalend worden. De ruimtes in de levels lijken te veel op elkaar en het is vooral monstertje schieten.
Voertuigbesturing is ff wennen en niet geweldig.
Eindoordeel: 7,5
quote:Ik heb hem zelf ook voor de PC.
Op zaterdag 27 december 2003 22:16 schreef Georges het volgende:
Ik heb 'm eindelijk gespeeld. Graphics zijn best ok, slecht zijn ze zeker niet. Ik zit nu bij dat irritante zwevende ding in de bibliotheek, maar het wordt wel saai.
Ik vind sommige details wel grappig zoals de mariniers die opmerkingen maken over de monsters en de kleine monsters die help schreeuwen.Over het geheel genomen vind ik het nogal saai en herhalend worden. De ruimtes in de levels lijken te veel op elkaar en het is vooral monstertje schieten.
Voertuigbesturing is ff wennen en niet geweldig.Eindoordeel: 7,5
Ik rag lekker rond in HALO voor de PC maar het begint erg eentonig te worden.
Telkens weer de zelfde kamers, gangen, bruggen en de zelfde griezels om af te knallen.
De verhaallijn boeit me wel dus ik wil em graag uit te spelen maar fokking eeh het duurt maar en het duurt maar. Het begint erg te irriteren telkens meer van het zelfde...
Ik ben begonnen met het level waarin die stem in m'n hoofd de Pillar of Autum gedetecteerd heeft en we die kapitein moeten redden.
We kunnen zijn brain-implant dan gebruiken om de Autum of Herhaling op te blazen zodat die pokke ring HALO eens een keertje opgeblazen wordt.
Dus mijn vraag is eigenlijk, ben ik er nu echt een keertje bijna want het vorige level "Final Run" deed me een lichtje aan het einde van de tunnel zien. Dat lichtje doofde echte snel toen het nog niet over bleek te zijn. Niks final...
Als ik nou nog dertig van die zelfde levels door moet kap ik er mee want de eentonig is killing me. De vijand kan ik nog goed aan ook al worden het er uiteraaaaard steeds meer...
quote:nou ja 2 is een begin
Op dinsdag 27 januari 2004 14:24 schreef Utmenke het volgende:
Zijn er nog steeds niet meer Fok! kers die Halo aktief online spelen en een clan willen beginnen ???
quote:Dat klopt maarrrrrrr, meer mensen meer vreugde
Op dinsdag 27 januari 2004 18:13 schreef Armin het volgende:[..]
nou ja 2 is een begin
quote:Halo 2? Die is nog niet aangekondigd voor de pc. Halo 1 ligt al in de winkel.
Op woensdag 11 februari 2004 18:44 schreef Georges het volgende:
Is er al een release date voor de pc of kunnen we eerst een half jaar of meer wachten na de release op de x-box?
quote:WOOT WOOT GO GO
Op maandag 26 mei 2003 14:22 schreef Refragmental het volgende:
HALO was leuk.... 3 jaar geleden toen ie nog voor de PC zou worden uitgebracht en niet door MS zou worden verkracht. Nu is het een zoveelste shooter geworden waar ik m'n geld niet aan ga uitgeven.Ook de graphics waren 3 jaar gelden zeer stoer.... maar nu is het standaard geworden.
Jammer maar helaas, HALO had een hit kunnen worden als het een titel zou zijn geweest die tegelijk op alle platvormen zou zijn uitgebracht.
Helaas door de verkrachting van MS is dit de mist in gegaan en zal er voor de PC alleen maar een afgezwakte port uitkomen... want als we de denkwijze volgen van MS zal deze HALO voor de PC never nooit niet beter maken dan de HALO voor de Xbox, want stel je voor HALO op de PC die beter is dan die van de XBox, slechte reclame voor je eigen console.
quote:Met mijn 9600 Pro loopt ie lekker moet ik zeggen!
Op donderdag 12 februari 2004 11:41 schreef Monkeylover het volgende:
Ik heb echt een mega systeem p4 3.0, ati radion 9800pro, 1024 mb intern, alles werkt op hyperthreading etc.. Halo echter dropt halverwege het spel enorm in fps. is gewoon niet normaal meer.. Iemand het zelfde probleem?
heb je een legale
quote:Ik bedoelde natuurlijk Halo 2.
Op woensdag 11 februari 2004 18:44 schreef Georges het volgende:
Is er al een release date voor de pc of kunnen we eerst een half jaar of meer wachten na de release op de x-box?
Iemand die dit ook heeft (gehad) en er een oplossing voor weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |