quote:Kind, flikker eens op en ga met je knikker spelen.
Op donderdag 15 mei 2003 12:44 schreef EmmYKuHh het volgende:
....t is toch zo..
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 14:17 schreef The-What het volgende:[..]
Kind, flikker eens op en ga met je knikker spelen.
quote:Precies
Op donderdag 15 mei 2003 12:44 schreef EmmYKuHh het volgende:
....t is toch zo..
quote:eindelijk iemand met verstand!!..haha.. DIRK RULEZZ!!
Op donderdag 15 mei 2003 15:57 schreef Dezz het volgende:[..]
Precies
Die snuif & slik feesten moeten ze verbieden
quote:Dat staat er heeeeel overtuigend dirk
Precies
quote:Op trancefeesten, in discotheken, zelfs in cafe's en noem maar op wordt anders net zoveel geslikt en gesnoven als op hardcorefeesten.
Precies
quote:Wat dacht je van rockfeesten.
Op donderdag 15 mei 2003 16:37 schreef Nijmegenaar het volgende:[..]
Op trancefeesten, in discotheken, zelfs in cafe's en noem maar op wordt anders net zoveel geslikt en gesnoven als op hardcorefeesten.
quote:jah en de hardcore feesten staan bekend om het snuiven en slikken
Op donderdag 15 mei 2003 16:37 schreef Nijmegenaar het volgende:[..]
Op trancefeesten, in discotheken, zelfs in cafe's en noem maar op wordt anders net zoveel geslikt en gesnoven als op hardcorefeesten.
quote:Generaliserenderwijs goed bezig ...
Op donderdag 15 mei 2003 18:28 schreef EmmYKuHh het volgende:[..]
jah en de hardcore feesten staan bekend om het snuiven en slikken
gewoon triest al die kale sukkels..
quote:ga toch lekker op die verrotte gitaar van je jengelen...
Precies
quote:o ik zie in je profiel dat jij ook van gitaren houdt. Dan zal het daar wel aanliggen.
Op donderdag 15 mei 2003 16:21 schreef EmmYKuHh het volgende:[..]
eindelijk iemand met verstand!!..haha.. DIRK RULEZZ!!
![]()
quote:en hoezo denk je dat ? Je doet mavo dus je bent niet ouder dan een jaar of 16 dus niet echt oud genoeg om er over te oordelen. Of je bent wel ouder maar dan ben je helemaal dom.
quote:Ja, omdat de media jaren terug een negatief offensief heeft gevoerd tegen de gabberfeesten, ja daardoor zijn vooral de gabberfeesten daarom bekend.
En jij komt met je 16 jaar net kijken en jij denkt al alle wijsheid in pacht te hebben. De meeste cafe's e.d. kom je nog niet eens in.
Ik ging al naar feesten toe toen jij nog een jaar of 6 was (ervan uitgaande dat je een jaar of 16 bent), en misschien nog wel eerder.
Als je niet weet waar je over praat, hou dan gewoon je mond dicht! ![]()
Ga toch fijn van je zakgeld een BrEeZaH drinken of zo.
Edit: typefoutje
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 19:33 schreef vogeltje het volgende:ga toch lekker op die verrotte gitaar van je jengelen...
Go Vogeltje!
quote:En dit is zoo waar. Ik heb echt op zo een beetje alle soorten feesten in de house rondgelopen, van trance tot hardcore en van hardstyle tot techno.
Op donderdag 15 mei 2003 19:49 schreef Nijmegenaar het volgende:
Maar dat wil niet zeggen dat er elders niets wordt gebruikt. Sterker nog: elders wordt nog veel meer gebruikt.
Bovendien zijn er ook genoeg gabbers die helemaal niets gebruiken.
En op hardcore feesten wordt over het algemeen minder drugs gebruikt dan op die andere feesten. Okay het gehalte speed zal wat hoger zijn. Maar dat is het dan ook. Ghb ofzo moet je op een hc feest niet gaan lopen zoeken, want dat vind je toch praktische niet. Ga je naar een trance feest struikel je over de buisjes ghb.
Van de mensen die ik ken die op hc feesten rondlopen gebruikt zeker de helft geen drugs. Van de mensen die ik ken die op techno/hardstyle enz feesten rondlopen gebruikt zo een beetje iedereen.
P.S MissX, hoe oud ben je als ik vragen mag? Jij was er toch ook al heel vroeg bij, meen ik?
quote:ben 23 en ga vanaf ongeveer me 17e naar feesten. Waarvan de laatste 3 jaar echt intensief, als in ieder weekend.
Op donderdag 15 mei 2003 20:19 schreef Nijmegenaar het volgende:
P.S MissX, hoe oud ben je als ik vragen mag? Jij was er toch ook al heel vroeg bij, meen ik?
Ik had je iets ouder ingeschat n.a.v. al jouw berichten (als compliment bedoeld
)
quote:hahaha thnx
Op donderdag 15 mei 2003 20:28 schreef Nijmegenaar het volgende:
In welk jaar ben je voor het eerst naar een groot feest gegaan dan?Ik had je iets ouder ingeschat n.a.v. al jouw berichten (als compliment bedoeld
)
eerste grote feest Awakenings in de Gas in 98
quote:Van horen zeggen zeker. Jij bent 16. Ga maar snel naar je hangplek in het park. Hup, opschieten!
quote:Het lijkt ook alsof het drugs gebruik op hc-feesten enorm is afgenomen.
Op donderdag 15 mei 2003 20:02 schreef MissX het volgende:Van de mensen die ik ken die op hc feesten rondlopen gebruikt zeker de helft geen drugs. Van de mensen die ik ken die op techno/hardstyle enz feesten rondlopen gebruikt zo een beetje iedereen.
Als ik feesten herinner uit bv 1995, was het veel en veel meer, mensen meer van de wap dan nuchter.
En na 2000 is het onwijs afgenomen. Zie nu genoeg volk die niks op heeft.
En als je op eeh hardstyle feest staat, staan ze vaak zo leip als wat, gebruiken veel te veel (puur omdat ze er net mee beginnen).
Dus wat dat betreft, vroeger waren de hc-feesten de schande van alles en nu valt het best wel mee allemaal.
quote:ik doe mee dirk!!!!...ik wordt gek van die mensen hier!!..stelletje geleerde mongolen!..
Op donderdag 15 mei 2003 20:43 schreef Dezz het volgende:
Ik jengel al flink op m'n gitaar
quote:En waarom zou Darkraver zo heten
Op maandag 12 mei 2003 23:31 schreef Junglist4Real het volgende:
Weet niet of je Bass D wel eens gezien hebt?
quote:toevallig zijn alle "kinderen" van mijn leeftijd gabber!!..heel mijn dorp zit vol met die beesten..dussss...enne..elke hangplek hier zit vol met gabbers.. dus voor mij is er geen plaats meer..
Op donderdag 15 mei 2003 21:38 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Van horen zeggen zeker. Jij bent 16. Ga maar snel naar je hangplek in het park. Hup, opschieten!
quote:Zucht....word hier een beetje moe van
Op donderdag 15 mei 2003 22:06 schreef EmmYKuHh het volgende:[..]
toevallig zijn alle "kinderen" van mijn leeftijd gabber!!..heel mijn dorp zit vol met die beesten..dussss...enne..elke hangplek hier zit vol met gabbers.. dus voor mij is er geen plaats meer..
Dus alle kinderen van jou leeftijd zijn al op vele tientallen parties geweest en weten waar ze het over hebben?
Of zijn ze gewoon 'gabber' om er maar bij te houden?
Ach laat ook maar, heeft toch geen nut, want jij als ervaringsdeskundige (moeilijk woord hè) weet het natuurlijk toch beter.
(toch weer een reden erbij om nooit kinderen te nemen)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |