abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13126097
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 19:14 schreef Coppertop het volgende:

[..]

Weet iemand misschien waar ik deze boots kan passen/bezichtigen?

Ik denk niet dat de gemiddelde dumpshop die heeft liggen. Veenstra in Varsseveld heeft veel legerspullen, maar deze heb ik daar niet zien staan.

Ik vind deze wel geil, mede door het merk uiteraard. Als de laarzen van dezelfde kwaliteit zijn als hun wapens, zit het wel goed.

Voor de duidelijkheid, Heckler & Koch is een duitse wapenfabrikant die onder andere wapens levert aan anti-terroisme teams over de hele wereld.

vrijdag 12 september 2003 @ 19:56:26 #202
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_13127001
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 19:24 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de gemiddelde dumpshop die heeft liggen. Veenstra in Varsseveld heeft veel legerspullen, maar deze heb ik daar niet zien staan.

Ik vind deze wel geil, mede door het merk uiteraard. Als de laarzen van dezelfde kwaliteit zijn als hun wapens, zit het wel goed.

[afbeelding]

Voor de duidelijkheid, Heckler & Koch is een duitse wapenfabrikant die onder andere wapens levert aan anti-terroisme teams over de hele wereld.

ERG strakke boots, waar te krijgen?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_13127233
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 19:56 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

ERG strakke boots, waar te krijgen?

Bij H&K zelf via de website. 99 dollar, niet veel duurder dan normale kisten dus.
pi_13138672
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 20:07 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Bij H&K zelf via de website. 99 dollar, niet veel duurder dan normale kisten dus.

En ook een stuk goedkoper dan de GSG9.
It's better to be late in this world than to be early in the next.
  zaterdag 13 september 2003 @ 16:45:03 #205
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_13142371
Klote.. heb net half jaar terug nieuwe gehaald, nu use om nu weer nieuwe te betstellen, maar ik weet iig welke ik hierna koop -drool-

Also, ik zag wel 'magnum security boots' bij de dump2000 in a'dam, die leken hier veel op. Maar die tent is mega duur (wel coole spullen), je was er 180euro voor kwijt ofzo.

Het leek zo'n goed idee...
pi_13917326
*nog maar een schop*

Ik heb mijn kisten nu een paar weken en ze raken al aardig ingelopen, maar nu worden ze bij de punten waar ze "scharnieren" wit!
Zegmaar die plooien worden een beetje wit.
Is dat normaal?

Liever rijk, lui en vergenoegd dan een sloeber die daag'lijks zwoegt
  donderdag 16 oktober 2003 @ 12:53:50 #207
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_13917564
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 12:43 schreef Vaatdoek het volgende:
*nog maar een schop*

Ik heb mijn kisten nu een paar weken en ze raken al aardig ingelopen, maar nu worden ze bij de punten waar ze "scharnieren" wit!
Zegmaar die plooien worden een beetje wit.
Is dat normaal?

Hoe verzorg je het leer? Heb het ook wel eens gehad, was na het invetten weer weg.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_13917665
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 12:53 schreef Againzender het volgende:

[..]

Hoe verzorg je het leer? Heb het ook wel eens gehad, was na het invetten weer weg.

Eerst ff modder ofzo eraf halen, mocht dat erop zitten. Daarna, als er geen vuil meer op zit mooi invetten met Rapide vet.
  donderdag 16 oktober 2003 @ 13:07:23 #209
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_13917871
En dan komen die witte plekken direct weer terug, of weer na een paar dagen?

Kan je dat witte er af borstelen, of lijkt het in het leer te zitten?

pi_13917896
Als ik ze ingevet heb zijn ze weg, maar als ik er dan even op loop zijn ze er weer. Zit in het leer.
  donderdag 16 oktober 2003 @ 13:11:20 #211
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_13917977
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 13:08 schreef Vaatdoek het volgende:
Als ik ze ingevet heb zijn ze weg, maar als ik er dan even op loop zijn ze er weer. Zit in het leer.
Dat witte bij mij leek een beetje korrelig en op het leer te zitten/uit het leer te komen. Lijkt niet echt op wat jij nu beschrijft.
Anders moet je het even bij de zaak vragen waar je ze vandaan hebt.
pi_13918248
quote:
Op maandag 12 mei 2003 17:49 schreef Xortes het volgende:
Kisten zijn goed!

Ik heb best kleine voetjes. Maat 37 (soms 36) voor een meid van 1.71 lang. Maar ze hadden zelfs kisten in mijn maat. Ik vind ze mezelf prima staan, al moet je ze wel onderhouden, dus af en toe poetsen enzo. Ze lopen ook lekker, maar ik zou ze niet altijd dragen want ze zijn best warm en staan idd niet onder een rok of korte broek, hehe.

Ruilen?
Ik ben 1,67 en heb maat 41/42

Ik draag ze zelfs onder een kort zwart jurkje/rokje

pi_13918940
WOW deze zijn vet mooi!
Adidas GSG-9

maarja, ze kosten dan ook niet voor niets $ 252.00

4
pi_14074282
Kisten zijn in elke breedte en maat te koop, en zijn voor all pupose use.
Demon to some, angel to others
pi_14078454
Hebben kisten een flexibele of een harde/stugge zool?
pi_14078636
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 13:51 schreef MaRySe het volgende:
Hebben kisten een flexibele of een harde/stugge zool?
Behoorlijk stug.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_14078761
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 13:57 schreef du_ke het volgende:

[..]

Behoorlijk stug.

Hm.. Ik moet namelijk schoenen hebben waar ik volgende week non-stop op kan lopen, ik ga namelijk survivalen in de ardennen.. En ik heb zegmaar al 5 verschillende modellen bergwandel-schoenen geprobeerd, maar daar kreeg ik dus echt ZO een pijn van in me voeten, dat ik er over na denk om kisten te halen. Ik weet alleen niet waarom het zo pijn deed dat lopen op die bergschoenen, ik dacht misschien door de harde zool. Hoe anders lopen kisten dan bergschoenen?
pi_14078896
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 14:01 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Hm.. Ik moet namelijk schoenen hebben waar ik volgende week non-stop op kan lopen, ik ga namelijk survivalen in de ardennen.. En ik heb zegmaar al 5 verschillende modellen bergwandel-schoenen geprobeerd, maar daar kreeg ik dus echt ZO een pijn van in me voeten, dat ik er over na denk om kisten te halen. Ik weet alleen niet waarom het zo pijn deed dat lopen op die bergschoenen, ik dacht misschien door de harde zool. Hoe anders lopen kisten dan bergschoenen?

pff da's lastig. Maar denk eraan dat je kisten (en ook bergschoenen) eerst moet inlopen! Als je nu nieuwe kisten haalt en je gaat er volgende op survivalen dan is dat vragen om problemen! (denk aan blaren en erg pijnlijke voeten) Kisten lopen inmaal goed ingelopen erg lekker, maar dat doen bergschoenen ook. Misschien kan je bij een dump tweedehands kisten kopen die zijn vaak al behoorlijk ingelopen en daarom ook minder stug.
pi_14079009
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 14:06 schreef du_ke het volgende:

[..]

pff da's lastig. Maar denk eraan dat je kisten (en ook bergschoenen) eerst moet inlopen! Als je nu nieuwe kisten haalt en je gaat er volgende op survivalen dan is dat vragen om problemen! (denk aan blaren en erg pijnlijke voeten) Kisten lopen inmaal goed ingelopen erg lekker, maar dat doen bergschoenen ook. Misschien kan je bij een dump tweedehands kisten kopen die zijn vaak al behoorlijk ingelopen en daarom ook minder stug.

Ja het waren allemaal ingelopen schoenen, waarvan zelfs 1 paar me eigen schoenen waren van 3 jaar geleden.. Echt raar dat ik echt zo'n pijn in me voetbed kreeg Maar als ik ze zeg maar morgen koop.. Heb ik 2 dagen om ze in te lopen.. Hm.. Maar aan de andere kant ik moet toch echt schoenen hebben om op te lopen en kan niet aan komen zetten op me zippers..
pi_14079132
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 14:10 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Ja het waren allemaal ingelopen schoenen, waarvan zelfs 1 paar me eigen schoenen waren van 3 jaar geleden.. Echt raar dat ik echt zo'n pijn in me voetbed kreeg Maar als ik ze zeg maar morgen koop.. Heb ik 2 dagen om ze in te lopen.. Hm.. Maar aan de andere kant ik moet toch echt schoenen hebben om op te lopen en kan niet aan komen zetten op me zippers..

Kan die pijn in je voetbed niet gewoon iets van spierspijn zijn wat je er na een dagje wel uitloopt? Dan hoeft het niet zo'n probleem te zijn. Mocht het in je gewrichten/botten zitten dan kan dat wat vervelender zijn. En twee dagen inlopen lijkt me haast wat krap.
Nou in ieder geval veel succes ermee. (misschien kan een buitensportzaak je adviseren?
pi_14079345
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 14:15 schreef du_ke het volgende:

[..]

Kan die pijn in je voetbed niet gewoon iets van spierspijn zijn wat je er na een dagje wel uitloopt? Dan hoeft het niet zo'n probleem te zijn. Mocht het in je gewrichten/botten zitten dan kan dat wat vervelender zijn. En twee dagen inlopen lijkt me haast wat krap.
Nou in ieder geval veel succes ermee. (misschien kan een buitensportzaak je adviseren?

Okeej dank je.. Hm.. spierpijn.. HOE vreemd dat ik daar niet aan gedacht heb.. Ik voelde echt in eens allemaal spieren in me voet waarvan ik niet eens wist dat ik ze had! Maar opzich vind ik kisten ook wel gaaf hoewel ze helemaal niet bij me passen.
pi_14079447
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 14:22 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Okeej dank je.. Hm.. spierpijn.. HOE vreemd dat ik daar niet aan gedacht heb.. Ik voelde echt in eens allemaal spieren in me voet waarvan ik niet eens wist dat ik ze had! Maar opzich vind ik kisten ook wel gaaf hoewel ze helemaal niet bij me passen.

Kisten zijn idd wel erg fijn zeker als ze eenmaal ingelopen zijn . Maar ik moet zeggen ik draag ze momenteel ook niet zo vaak meer maar vorige week heb ik er wel weer veel op gelopen en dat voelde ik toch wel in de spieren op m'n schenen.
Dat is het sowieso het zijn vaak een stuk zwaardere schoenen dan je gewend bent en daar moet je een tijdje aan wennen.
pi_14079545
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 13:48 schreef DeXtOuRiuS het volgende:
WOW deze zijn vet mooi!
Adidas GSG-9
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Vage kisten
pi_14079561
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 14:26 schreef du_ke het volgende:

[..]

Kisten zijn idd wel erg fijn zeker als ze eenmaal ingelopen zijn . Maar ik moet zeggen ik draag ze momenteel ook niet zo vaak meer maar vorige week heb ik er wel weer veel op gelopen en dat voelde ik toch wel in de spieren op m'n schenen.
Dat is het sowieso het zijn vaak een stuk zwaardere schoenen dan je gewend bent en daar moet je een tijdje aan wennen.

Okeej.. Maar.. Als je kisten aan hebt, hoe ziet dat er dan uit, groter dan je normale schoenen? Of zien ze er niet uit als roeiboten?
pi_14079690
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 14:30 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Okeej.. Maar.. Als je kisten aan hebt, hoe ziet dat er dan uit, groter dan je normale schoenen? Of zien ze er niet uit als roeiboten?

Och als je er een broek over hebt dan valt het best wel mee. Ze zijn gewoon wat groter dan normale schoenen en dat zie je. Maar als je ze een beetje netjes houdt dan valt het helemaal niet zo heel erg op.
Hierbij maakt het natuurlijk nogal wat uit of je maat 37 of 45 hebt .
pi_14079917
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 14:35 schreef du_ke het volgende:

[..]

Och als je er een broek over hebt dan valt het best wel mee. Ze zijn gewoon wat groter dan normale schoenen en dat zie je. Maar als je ze een beetje netjes houdt dan valt het helemaal niet zo heel erg op.
Hierbij maakt het natuurlijk nogal wat uit of je maat 37 of 45 hebt .

Nou.. Ik heb maat 39 meestal.. Maar me voeten zijn een beetje breed dus als ik van die smalle puntschoenen of zo koop moet ik wel een maatje groter nemen omdat ze dan wat breder zijn.. Mja.. zal wel meevallen dan?
pi_14079962
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 14:43 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Nou.. Ik heb maat 39 meestal.. Maar me voeten zijn een beetje breed dus als ik van die smalle puntschoenen of zo koop moet ik wel een maatje groter nemen omdat ze dan wat breder zijn.. Mja.. zal wel meevallen dan?

Da's ook weer een voordeel van kisten, die zijn te koop in zeer veel verschillende maten (ook breedte maten). Met maat 39 zal het wel meevallen in het roeibootgehalte van die dingen.

Ik ga er weer vandoor, Succes ermee!

pi_14097997
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 14:44 schreef du_ke het volgende:

[..]

Da's ook weer een voordeel van kisten, die zijn te koop in zeer veel verschillende maten (ook breedte maten). Met maat 39 zal het wel meevallen in het roeibootgehalte van die dingen.

Ik ga er weer vandoor, Succes ermee!

Okeej dank je
Wil er iemand ook op dit topic reageren..
pi_14101142
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 09:12 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Okeej dank je
Wil er iemand ook op dit topic reageren..

Graag gedaan .

Veel plezier volgende week . (en ik vrees voro je dat je toch best smerig gaat worden ).

vrijdag 24 oktober 2003 @ 11:48:13 #230
20741 generalist
Watch me do it!
pi_14101402
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 14:30 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Als je een normale broek aan hebt zie je niet eens dat het kisten zijn.

Ik heb mijn eerste paar kisten nu 10 jaar, deze zijn na 4 jaar 1 keer in het leger (via-via) opgeknapt.
Het inlopen van dit paar heeft me een maand met ondragelijke pijn gekost, maar daarna voortreffelijke schoenen.

Mijn tweede paar (gekocht omdat ik op de motor toch betere schoenen wilde dan die oude kisten (zit 1 scheurtje in)) heb ik anders ingelopen.

Ik had een tip gekregen, laat de kisten een nacht met water staan. Leeg deze in de ochtend en doe ze daarna een dag aan.
PERFECT, wel natte sokken, maar na 5 minuten merk je daar niets meer van, de schoen staan direct naar je voet. Geen last met inlopen en geen krakende schoenen.

Zien er keurig uit!

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_14101446
Ik draag ook legerkisten
en een legerbroek, hemd. Alles tip top netjes
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_14160980
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 11:39 schreef du_ke het volgende:

[..]

Graag gedaan .

Veel plezier volgende week . (en ik vrees voro je dat je toch best smerig gaat worden ).

Dank je..
Ja ik denk het ook
pi_14161018
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 11:48 schreef generalist het volgende:

[..]

Als je een normale broek aan hebt zie je niet eens dat het kisten zijn.

Ik heb mijn eerste paar kisten nu 10 jaar, deze zijn na 4 jaar 1 keer in het leger (via-via) opgeknapt.
Het inlopen van dit paar heeft me een maand met ondragelijke pijn gekost, maar daarna voortreffelijke schoenen.

Mijn tweede paar (gekocht omdat ik op de motor toch betere schoenen wilde dan die oude kisten (zit 1 scheurtje in)) heb ik anders ingelopen.

Ik had een tip gekregen, laat de kisten een nacht met water staan. Leeg deze in de ochtend en doe ze daarna een dag aan.
PERFECT, wel natte sokken, maar na 5 minuten merk je daar niets meer van, de schoen staan direct naar je voet. Geen last met inlopen en geen krakende schoenen.

Zien er keurig uit!

Oh gaaf, ik denk dat ik ze sowieso wel ga kopen.. Alleen om mee te survialen is dat nu een beetje te laat Waar kan ik ze het beste halen, in een dump-winkel? Ik wil wel nieuwe
  zondag 26 oktober 2003 @ 23:07:33 #234
20741 generalist
Watch me do it!
pi_14161061
Gewoon bij een Dump naar binnen lopen. Lel wel goed op de maat die je koopt, de neus loopt niet meer uit.

Wel de hiel, die wordt soepeler.

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_14161540
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 23:06 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Oh gaaf, ik denk dat ik ze sowieso wel ga kopen.. Alleen om mee te survialen is dat nu een beetje te laat Waar kan ik ze het beste halen, in een dump-winkel? Ik wil wel nieuwe

Ja gewoon bij de dump, daar verkopen ze over het algemeen ook gewoon nieuwe kisten.
  zondag 26 oktober 2003 @ 23:29:38 #236
16715 Mylene
*schatje*
pi_14161568
Kan mooi zijn, bij een jongen die meer lat dan vlees is natuurlijk niet.
pi_14161680
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 23:29 schreef schatje het volgende:
Kan mooi zijn, bij een jongen die meer lat dan vlees is natuurlijk niet.
Nee da's waar, zo'n bonestaak op van die grote boten is geen groot succes .
pi_14161716
Uhm, waarom staan die dingen niet bij dunne mensen en wel bij dikke??
pi_14161919
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 23:36 schreef clowntje het volgende:
Uhm, waarom staan die dingen niet bij dunne mensen en wel bij dikke??
Het gaat om verhoudingen erg grote lompe schoenen staan matig bij iemand die zelf vrij fragiel gebouwd is. Je hoeft ook niet dik te zijn maar een normaal tot iets steviger postuur lijkt beter bij kisten.

Wat ook erg leuk is is kisten onder een korte broek .

maandag 27 oktober 2003 @ 19:18:13 #240
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_14179260
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 11:49 schreef pro_jeex het volgende:
Ik draag ook legerkisten
en een legerbroek, hemd. Alles tip top netjes
So true, so very true. Precies het zelfde hier.
Je kan je kisten netjes glimmend poetsen nadat je ze hebt ingelopen (in t begin gaat dat meestal nog niet, omdat het leer niet soepel genoeg is), en dan zie je het verschil met 'nette' schoenen niet, totdat je er op gaat letten (of totdat je op iemands teen gaat staan).

Voor dat inlopen, inderdaad, dat met water wel eerder gehoord (vriend bij marine vertelde het) maar zelf niet getest. EN over het wit worden, dat is het beschadigen van leer. Regelmatig poetsen helpt, en je kan de witte plekken weer wegpoetsen. Vraag eens bij een goede winkel naar ZWART ledervet, dat bestaat ook. Ben je eingelijk van het dillema af of je vet gebruikt (goed voor t leer) of poets (goed voor de looks).. dit doet allebei :p

Het leek zo'n goed idee...
pi_33026042
Beetje late reactie, misschien kunnen we dit topic nieuw leven inblazen. Enfin, ik heb mijn kisten inmiddels bijna 12 jaar (over een paar weken) en ze zitten nog steeds perfect! Heb ze niet elke dag aan, wel vaak.
pi_35934971
Mn veters zijn kapot welke maat veter moet ik kopen???...
pi_35935913
Wat dacht je van je oude veters opmeten?
pi_37102167
Ga eens naar de dump, daar hebben ze ze gewoon voor je.
pi_37137888
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 13:48 schreef DeXtOuRiuS het volgende:
WOW deze zijn vet mooi!
Adidas GSG-9
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Vet man! Die wil ik dus ook!
  donderdag 20 april 2006 @ 20:12:38 #246
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_37138064
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:16 schreef The-general het volgende:
Mn veters zijn kapot welke maat veter moet ik kopen???...
Standaardtype. Mocht je op het idee komen ze bij een schoenenzaak ipv dump te kopen: niet doen, want die slijten heel snel door. Alleen originele en dr Marten veters houden langer.
Vampire Romance O+
pi_37138155
klopt helemaal
ik zoek een huis heb jij wat voor me?
als je naar rechts kijk zie je links niets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')