Kan alleen deel 1 niet vinden?
[CHAT] PTA Slowchat 2.0i
[CHAT]PTA Slowchat 3.2 V6
[CHAT]PTA Slowchat MK IV
[CHAT]PTA Slowchat V5 Turbo
[CHAT] PTA slowchat V6 TDI met pompverstuiver
[CHAT] PTA Slowchat M7 -Anti vandalisme-
Hier maar weer verder?
quote:En mag de topicnaam veranderd worden in V8? typo
Op maandag 12 mei 2003 09:23 schreef Tjabbo het volgende:
Voorgaande Succesvolle delen...Kan alleen deel 1 niet vinden?
[CHAT] PTA Slowchat 2.0i
[CHAT]PTA Slowchat 3.2 V6
[CHAT]PTA Slowchat MK IV
[CHAT]PTA Slowchat V5 Turbo
[CHAT] PTA slowchat V6 TDI met pompverstuiver
[CHAT] PTA Slowchat M7 -Anti vandalisme-Hier maar weer verder?
quote:Wilde je 'm zo snel openen???
Op maandag 12 mei 2003 09:23 schreef Tjabbo het volgende:[..]
En mag de topicnaam veranderd worden in V8? typo
Zijn er V9 motoren trouwens? (lijkt me erg onstabiel...)
quote:Hmm. waarom eigenlijk niet? er zijn ook V5 motoren.
Op maandag 12 mei 2003 09:25 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Wilde je 'm zo snel openen???
Zijn er V9 motoren trouwens? (lijkt me erg onstabiel...)
quote:Ja OK, dat bedacht ik me ook al. Snap ook niet echt hoe ze die in balans houden, je zou denken dat die gaan trillen als een gek...
Op maandag 12 mei 2003 09:25 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Hmm. waarom eigenlijk niet? er zijn ook V5 motoren.
of zit dat anders?
quote:Rijdt prima hoor zo'n V5
Op maandag 12 mei 2003 09:26 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Ja OK, dat bedacht ik me ook al. Snap ook niet echt hoe ze die in balans houden, je zou denken dat die gaan trillen als een gek...
quote:Juist, want dat probleem heb je niet als ze in lijn liggen. Tja, die V5 motoren werken goed, dus ze zullen er wel een trucje op bedacht hebben.
Op maandag 12 mei 2003 09:33 schreef Tjabbo het volgende:
Ja ok, maar zo'n V5, die heeft dan 1x3 en 1x2 zuigers die tegelijk bewegen in de motor. Kunnen die 2 zuigers dan zoveel druk geven dat ze 3 zuigers weer kunnen "aansturen" of zit dan heel anders?
quote:Klopt ... er lopen er 3 de ene kant op en 2 de andere kant op. En dat houdt elkaar blijkbaar in evenwicht
Op maandag 12 mei 2003 09:35 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Juist, want dat probleem heb je niet als ze in lijn liggen. Tja, die V5 motoren werken goed, dus ze zullen er wel een trucje op bedacht hebben.
quote:dat is dus mijn vraag. HOE doen ze dat. het is 3 tegen 2.
Op maandag 12 mei 2003 09:36 schreef jackson het volgende:[..]
Klopt ... er lopen er 3 de ene kant op en 2 de andere kant op. En dat houdt elkaar blijkbaar in evenwicht
quote:Het is toch niet zo dat die 2 cilinders een andere cilinderinhoud hebben dan die 3 tegenovergestelde???
Op maandag 12 mei 2003 09:49 schreef Tjabbo het volgende:[..]
dat is dus mijn vraag. HOE doen ze dat. het is 3 tegen 2.
quote:Hee Slashme
Op maandag 12 mei 2003 10:00 schreef slashme het volgende:
nogmaals hallo.
quote:Nee, een balansas zorgt daarvoor.
Op maandag 12 mei 2003 09:55 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Het is toch niet zo dat die 2 cilinders een andere cilinderinhoud hebben dan die 3 tegenovergestelde???
quote:Aha, maar hoe moet ik dat dan weer zien? (ja, lastige vragen op de maandagmorgen) Is er nergens een site waar dat op staat?
Op maandag 12 mei 2003 10:01 schreef slashme het volgende:[..]
Nee, een balansas zorgt daarvoor.
quote:He slash
Op maandag 12 mei 2003 10:01 schreef slashme het volgende:[..]
Nee, een balansas zorgt daarvoor.
Ik weet ook wel dat die andere cylinders geen andere inhoud hebben, maar ik meende altijd dat door de neerwaartse druk van 1 cylinder den andere omhoog kwam. En dat nu dus 2 cylinders er 3 moeten aansturen, en die 3 er maar 2. maar dat zal ik dan misschien niet goed hebben.
en hoezo balansas? wat is dat dan?
1 met een beetje rekenen kom je er achter dat een 4 cilinder motor de meest onstabiele motor is welke wordt gebruikt in de auto industrie, 3,5,6,8,10 en 12 cilinder motoren zijn veel gemakkelijker trillingsvrij te maken. (4 slag en 4 cilinders, dan krijg je dus altijd de maximale trillingen)
2 een v5 motor heeft inderdaad 2 cilinder banken, 1 van 3 en 1 van 2 cilinders, en een balansas, waarvan de werking perfect wordt uitgelegd op howstuffworks en teveel is om hier ff te type
quote:maar puntje 1.... Korte uitleg? want dit klinkt super vaag, want waarom zou dan k denk wel 50% van de huidige productie 4 cilinders zijn? en dus geen 3 of 5?
Op maandag 12 mei 2003 10:11 schreef knillis het volgende:
ff op een rijthe:1 met een beetje rekenen kom je er achter dat een 4 cilinder motor de meest onstabiele motor is welke wordt gebruikt in de auto industrie, 3,5,6,8,10 en 12 cilinder motoren zijn veel gemakkelijker trillingsvrij te maken. (4 slag en 4 cilinders, dan krijg je dus altijd de maximale trillingen)
2 een v5 motor heeft inderdaad 2 cilinder banken, 1 van 3 en 1 van 2 cilinders, en een balansas, waarvan de werking perfect wordt uitgelegd op howstuffworks en teveel is om hier ff te type
De keuze voor de 4 cilinder kan ik niet verklaren, wel naar gissen, bijvoorbeeld een groot bereik van cilinderinhoud, van 1000cc tot 3000cc en misschien wel meer. Wat de kosten beperkt houdt, bovendien is een lijn motor altijd goedkoper dan een v motor om te maken. Of misschien een heel andere reden, de inbouwruimte van 4 cilindersin lijn is korter dan 6, zodat hetzelfde blok in meerdere auto's past.
quote:klinkt logisch....
Op maandag 12 mei 2003 10:29 schreef knillis het volgende:
De trillingen welke worden veroorzaakt zijn niet zo erg dat deze niet opgevangen kunnen worden door de ophangrubbers van een auto. Deze trillingen worden veroorzaakt doordat de 4 slag motor en 4 cilinders de momenten ( in de vorm van kracht*arm) het grootst worden en niet gecompenseerd kunnen worden door andere cilinders wat bv in een 6 of 8 cilinder motor wel kan.De keuze voor de 4 cilinder kan ik niet verklaren, wel naar gissen, bijvoorbeeld een groot bereik van cilinderinhoud, van 1000cc tot 3000cc en misschien wel meer. Wat de kosten beperkt houdt, bovendien is een lijn motor altijd goedkoper dan een v motor om te maken. Of misschien een heel andere reden, de inbouwruimte van 4 cilindersin lijn is korter dan 6, zodat hetzelfde blok in meerdere auto's past.
quote:Jep......
Op maandag 12 mei 2003 10:53 schreef BroesWillems het volgende:[..]
klinkt logisch....
Kzit me trouwens dood te ergeren aan al die moraalridders in topics over snelheidsovertredingen. Kunnen we die niet gewoon bannen uit PTA ?
Anders loop ik vandaag of morgen een ban op
quote:Gewoon dat topic negeren, doe ik ook... Ik weet 't, 't is ff doorbijten, maar je kunt het!
Op maandag 12 mei 2003 11:05 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Jep......
Kzit me trouwens dood te ergeren aan al die moraalridders in topics over snelheidsovertredingen. Kunnen we die niet gewoon bannen uit PTA
?
quote:tja .... ben het helemaal met je eens... hoop niet dat er zulke mensen op de meeting komen...
Jep......
Kzit me trouwens dood te ergeren aan al die moraalridders in topics over snelheidsovertredingen. Kunnen we die niet gewoon bannen uit PTA
?
quotje uit de faq...
quote:
1. Met 'Moraalridders' zijn we ook minder blij!Als je slechts in PT&A komt om een moraalridder post te plaatsen, heb ik liever dat je helemaal niet post. De meeste mensen hier zijn autogek en kunnen opmerkingen als "alle hardrijders zijn doodrijders" , "Tuning is verkrachting van je wagen", "mensen met een verklikker moet aangepakt worden" & "Idioot! Wie doet dat nou! Je kunt zo een kind doodrijden" (als voorbeelden) in de meeste gevallen niet waarderen.
quote:Mogge.
Jep......
?
Ja, het schijnt hip te zijn om in PTA te laten weten dat je de netste chauffeur van Nederland bent... .
quote:ROFL...
Op maandag 12 mei 2003 11:10 schreef Kreator het volgende:
Ja, het schijnt hip te zijn om in PTA te laten weten dat je de netste chauffeur van Nederland bent....
Ook blijven dan de échte leuke topics, zoals nieuwe auto's van mensen, de fototopics van Jacco () en anderen achter. dat is jammer.
Is daar niets tegen te doen?
quote:Inderdaad, en ik ben niet zo snel op de kast te krijgen, maar sommige reactie's zijn zo achterlijk, word ik supernieuwsgierig wat voor een persoon erachter zit. Het leukste vond ik dat "ttc'ers en flitsservice bezoekers, hersendood zijn" Misschien dat het niet altijd de meest intelligente mensen zijn, maar ze zijn alles behalve hersendood!
Op maandag 12 mei 2003 11:10 schreef Kreator het volgende:[..]
Mogge.
Ja, het schijnt hip te zijn om in PTA te laten weten dat je de netste chauffeur van Nederland bent...
.
Derhalve ben ik blij dat jij en Giz. aan dezelfde kant staan als de meeste hier, anders lagen ik en een aantal anderen er al lang uit
quote:nieuwe spelling?
Op maandag 12 mei 2003 11:22 schreef dhoman het volgende:
goedenmorgen
goei'ndag homan...
zullen we de 25e achtermekaar aanrijden?
En ze willen dan anderen overtuigen van hun gelijk wat ze hier in PTA niet lukt. en het erge is, dat weten ze vantevoren
het ergste vindt ik overigens dat het anoniem gebeurt. geen naam, geen homepage, geen mail, nix. Ze durven niet eens uit te komen voor wat ze beweren.
quote:mag ik ook meerijden?
Op maandag 12 mei 2003 11:25 schreef BroesWillems het volgende:[..]
nieuwe spelling?
goei'ndag homan...
zullen we de 25e achtermekaar aanrijden?
quote:ik dan ik dan ik dan.....
Op maandag 12 mei 2003 11:27 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
mag ik ook meerijden?
quote:ik zal een matras achterin leggen... en een paar gordijntjes... kunnen jij en Dhoman daar mooi samen
Op maandag 12 mei 2003 11:27 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
mag ik ook meerijden?
quote:* *plaats nog een matras*
Op maandag 12 mei 2003 11:30 schreef Tjabbo het volgende:[..]
ik dan ik dan ik dan.....
![]()
quote:'
Op maandag 12 mei 2003 11:31 schreef BroesWillems het volgende:[..]
ik zal een matras achterin leggen... en een paar gordijntjes... kunnen jij en Dhoman daar mooi samen
quote:Vroomshoop
Op maandag 12 mei 2003 11:36 schreef BroesWillems het volgende:
tjabbo kwam uit enschede he?
quote:eeehhh. dat ben ik.
Op maandag 12 mei 2003 11:36 schreef BroesWillems het volgende:
tjabbo kwam uit enschede he?
quote:U gaat door voor de koelkast
Op maandag 12 mei 2003 11:52 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Vroomshoop
quote:Hoe heet ben je eigenlijk en hoe oud? Misschien ken ik je wel...
Op maandag 12 mei 2003 12:09 schreef slashme het volgende:[..]
eeehhh. dat ben ik.
quote:Nu alleen nog riolering in Vroomshoop
Op maandag 12 mei 2003 13:00 schreef Tjabbo het volgende:[..]
U gaat door voor de koelkast
quote:* wacht vol spanning*
Op maandag 12 mei 2003 13:04 schreef Kreator het volgende:[..]
Hoe heet ben je eigenlijk en hoe oud? Misschien ken ik je wel...
.
quote:Op dit moment vrij koud.
Op maandag 12 mei 2003 13:04 schreef Kreator het volgende:[..]
Hoe heet ben je eigenlijk
quote:
Op maandag 12 mei 2003 13:04 schreef slashme het volgende:[..]
Nu alleen nog riolering in Vroomshoop
quote:
Op maandag 12 mei 2003 13:11 schreef slashme het volgende:[..]
Op dit moment vrij koud.
gisteravond bij mijn vriendin echter...
Maar hoe ik heet weet je inmiddels wel (mail), en ik ben 23
quote:wel tegen mij
Op maandag 12 mei 2003 13:21 schreef Tjabbo het volgende:
liquid mijn post tegen die moraalneukers in meningen over snelheidsdinges is natuurlijk niet tegen jou bedoeld he
quote:I know, was ook lekker sarcastisch tegen die hele wok dingges bedoeld, beetje lame dat hij onder een kloon reageert, met 87 posts, en dan gaan lopen roepen dat ie hier al een tijdje meegaat. doe dan ff echt stoer en open, en reageer onder je eigen naam. Maar dat laten we uiteraard aan Kreator en Gizart over.
Op maandag 12 mei 2003 13:21 schreef Tjabbo het volgende:
liquid mijn post tegen die moraalneukers in meningen over snelheidsdinges is natuurlijk niet tegen jou bedoeld he
quote:Aah...ik ben 24. We zouden op dezelfde school hebben kunnen gezeten...in feite...in theorie....
Op maandag 12 mei 2003 13:11 schreef slashme het volgende:[..]
Op dit moment vrij koud.
gisteravond bij mijn vriendin echter...
Maar hoe ik heet weet je inmiddels wel (mail), en ik ben 23
quote:ook niet broes.
Op maandag 12 mei 2003 13:23 schreef BroesWillems het volgende:[..]
wel tegen mij
quote:nog 2 weken Broes, dan mag je me in levende lijve zien.
Op maandag 12 mei 2003 13:10 schreef BroesWillems het volgende:[..]
* wacht vol spanning*
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 12-05-2003 13:35]
quote:Nee, ik heb in Hengelo op school gezeten, ik woon sinds nu 2 jaar in enschede in de buurt van de Vliegveldstraat.
Op maandag 12 mei 2003 13:26 schreef Kreator het volgende:[..]
Aah...ik ben 24. We zouden op dezelfde school hebben kunnen gezeten...in feite...in theorie....
. Ichthus college...
quote:'tis net een blind date....
Op maandag 12 mei 2003 13:31 schreef slashme het volgende:[..]
nog 2 weken Broes, dan mag je me in levende lijve zien.
lijk je veel op je usericon?
quote:Ah. Okay.
Op maandag 12 mei 2003 13:35 schreef slashme het volgende:[..]
Nee, ik heb in Hengelo op school gezeten, ik woon sinds nu 2 jaar in enschede in de buurt van de Vliegveldstraat.
quote:Neuh
Op maandag 12 mei 2003 13:34 schreef Kreator het volgende:
Ik heb geen kloondetectie, Koelvloeistof_007.
quote:Ik heb een bel 975R ingebouwd. Zou ik het eens zijn met de overheid?
Op maandag 12 mei 2003 13:37 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Neuh
maar denk jij in dit specifieke geval anders dan ik (in grote lijnen
) ? Carberateur?
quote:Is het soms niet jammer als je moderator bent, je jezelf niet een klein beetje over het randje kunt laten gaan? (ik zou ook wel een voorbeeldfunctie kunnnen dragen, maar op fokPTA zou ik het denk ik niet willen)
Op maandag 12 mei 2003 13:42 schreef Kreator het volgende:[..]
Ik heb een bel 975R ingebouwd. Zou ik het eens zijn met de overheid?
. Zie mijn laatste post in het topic. Dat geeft mijn mening.
quote:uit de faq(niet dat ik het geloofde:
Op maandag 12 mei 2003 13:34 schreef Kreator het volgende:
Ik heb geen kloondetectie, Koelvloeistof_007.
quote:Nou ban me maar joh, ik heb toch nog zat accounts!
We hebben de mogelijkheid om na te zoeken welke accounts er allemaal bij dezelfde user horen. De details daarvan doen we hier niet uit de doeken, maar als we een ban zetten, zoeken we ook op of een user 'klonen' (meerdere accounts) heeft en die worden dan ook gebanned. Bovendien wordt de duur van je ban verlengd met een week als je tijdens je ban onder een (nog niet door de (Forum-)Admins gebande) kloon doorpost..
kon het niet laten....
quote:Dat is waar
Op maandag 12 mei 2003 13:48 schreef Kreator het volgende:
Nee hoor. Vooral in PTA heb ik er geen last van...ik kan mijn mening prima verkondigen zonder objectief modden uit het oog te verliezen (denk ik dan maar) of zonder iemand persoonlijk aan te vallen. Het is een sport om iemand volledig klem proberen te lullen zonder ook maar 1 scheldwoord te gebruiken..
quote:startvagina.nl ?
Op maandag 12 mei 2003 13:56 schreef Kreator het volgende:
Nee hoor, daar heb ik ook wel last van. Dan ga ik even 10 minuten wat anders doen....
quote:
Op maandag 12 mei 2003 13:52 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Dat is waar
(maar dan haal ik, "nobody's perfect" weer ff naar boven) en het moeilijke met dergelijke type wokpannen is dat ze niet eens doorhebben, dat ze min of meer al klem zitten, maar daar toch een antwoord op geven op een slinkse, maar wel beschaafde manier, zodat ze jou weer het bloed onder de nagels vandaan halen) of ben ik de enige die zo'n verziekte geest heeft
hij kon wel een ambtenaar zijn...
quote:Ik kon elke kloon van Slashme achterhalen anders.
Op maandag 12 mei 2003 13:49 schreef Kreator het volgende:
Broes, dat kunnen de FA's en Admins. Mods niet.
* GizartFRL zoekt even afleiding van lijstjes typen.
quote:Er zijn meer wegen die leiden naar Rome.
Op maandag 12 mei 2003 13:59 schreef Kreator het volgende:
Gizart, niet met feiten, maar met naamsherkenning of postherkenning.... Dat is wat anders...
.
quote:Wanneer gaat Fok! gebruik maken van artificial intelligence??
Op maandag 12 mei 2003 14:00 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Er zijn meer wegen die leiden naar Rome.
quote:Vanaf juli zullen jullie mij hier ook minder zien, dan begin ik in m'n nieuwe buitendienstfunctie
Op maandag 12 mei 2003 13:58 schreef Kreator het volgende:
Of werken....
quote:Naja, de A13 in ieder geval niet
Op maandag 12 mei 2003 14:00 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Er zijn meer wegen die leiden naar Rome.
quote:Had je nog niet door dat we het al gebruiken?
Op maandag 12 mei 2003 14:02 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Wanneer gaat Fok! gebruik maken van artificial intelligence??
quote:QyRoZ???
Op maandag 12 mei 2003 14:06 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Had je nog niet door dat we het al gebruiken?
Dacht je da QyRoZ menselijk was ofzo?
quote:Gefiliciteert met deze buitengewoone prestatie Gizart
Op maandag 12 mei 2003 13:58 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Ik kon elke kloon van Slashme achterhalen anders.
En voor Broes.
ik heb dezelfde ogen als op mijn icoon.
quote:ik dacht dat jij booskijkers niet mooi vond
Op maandag 12 mei 2003 14:29 schreef slashme het volgende:[..]
Gefiliciteert met deze buitengewoone prestatie Gizart
En voor Broes.
ik heb dezelfde ogen als op mijn icoon.
quote:Gemeenkijkers daarentegen.
Op maandag 12 mei 2003 14:31 schreef BroesWillems het volgende:[..]
ik dacht dat jij booskijkers niet mooi vond
Maar laten we het eens over die trekhaak van jouw icoon hebben.
quote:Ik denk dat we solidair met z'n allen nu moeten stoppen met reageren in dat topic, ik begin er al dingen te roepen die volgens de faq niet mogen
Op maandag 12 mei 2003 14:33 schreef Tjabbo het volgende:
trouwens, hoe komt het dat ik denk dat die wokpan gelooft dat hij met een citroën bx serieus genomen wordt
quote:
Op maandag 12 mei 2003 14:33 schreef Tjabbo het volgende:
trouwens, hoe komt het dat ik denk dat die wokpan gelooft dat hij met een citroën bx serieus genomen wordt
quote:haha ik ook. had mijn reactie al klaar, maar kon mezelf ertoe bewegen de backspace knop te beroeren.
Op maandag 12 mei 2003 14:36 schreef BroesWillems het volgende:[..]
ik wou er nog bijna op reageren ook....
En idd. zullen we met z'n allen dat topic maar boycotten?
Volgens mij is die kloon (volgens mijn eigen idee die van sunchaser trouwens gezien zijn reacties in een ander topic) ons aan het sarren nu.
quote:
Op maandag 12 mei 2003 14:43 schreef slashme het volgende:
Wat is er in godsnaam mis met een BX behalve dat een echte kermisattractie leuker is (gaat sneller op en neer) en dat ie bijna geheel uit plastic bestaat en dat ie de meest slechte lak ooit heeft en.....
beats me. BX Power!
quote:Daar zeg je me wat. +10 inzichtvol
Op maandag 12 mei 2003 14:39 schreef Tjabbo het volgende:[..]
haha ik ook. had mijn reactie al klaar, maar kon mezelf ertoe bewegen de backspace knop te beroeren.
En idd. zullen we met z'n allen dat topic maar boycotten?
Volgens mij is die kloon (volgens mijn eigen idee die van sunchaser trouwens gezien zijn reacties in een ander topic) ons aan het sarren nu.
quote:Lachen zo'n BX: we zijn wel eens met de BX van een kameraad van me op stap geweest. Om de verwarming aan te krijgen moest de motorkap open, een klap geven op de verwarming en hij begon te draaien... De snelheidsmeter deed het soms wel, soms niet en bleef wel eens steken. Je kunt 'm wel makkelijk verlagen.......
Op maandag 12 mei 2003 14:43 schreef slashme het volgende:
Wat is er in godsnaam mis met een BX behalve dat een echte kermisattractie leuker is (gaat sneller op en neer) en dat ie bijna geheel uit plastic bestaat en dat ie de meest slechte lak ooit heeft en.....
quote:Thnx
Op maandag 12 mei 2003 14:45 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Daar zeg je me wat. +10 inzichtvol
Maar we kappen nu daar?
Slash doe jij ook mee?
quote:Ok,........ vanaf nu geen PTA'ers meer in dat topic.... ik heb mn laatste
Op maandag 12 mei 2003 14:46 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Thnx
Maar we kappen nu daar?
Slash doe jij ook mee?
quote:neehjoh.. dit is lachen... toch nog wat leuks vandaag
Op maandag 12 mei 2003 14:46 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Thnx
Maar we kappen nu daar?
Slash doe jij ook mee?
[Dit bericht is gewijzigd door BroesWillems op 12-05-2003 14:55]
quote:Ik zag'm hij was goed
Op maandag 12 mei 2003 14:52 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Ok,........ vanaf nu geen PTA'ers meer in dat topic.... ik heb mn laatste
gedaan daar........
quote:Een reltopic in PTA zonder mij is als een auto zonder wielen, een radio zonder boxen een motor zonder stuur, etc.
Op maandag 12 mei 2003 14:46 schreef Tjabbo het volgende:Slash doe jij ook mee?
quote:Nu ff volhouden he jongens, ze gaan nog wel ff door daar
Op maandag 12 mei 2003 14:54 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Ik zag'm hij was goed
quote:Ok succes...
Op maandag 12 mei 2003 14:54 schreef slashme het volgende:[..]
Een reltopic in PTA zonder mij is als een auto zonder wielen, een radio zonder boxen een motor zonder stuur, etc.
maar denk wel, Wat is PTA zonder slash alsie alsnog gebanned is...
quote:haha, door zo'n topicje laat ik mij niet meer bannen hoor. Nee, ik heb mijn lesje wel geleerd.
Op maandag 12 mei 2003 14:56 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Ok succes...
maar denk wel, Wat is PTA zonder slash alsie alsnog gebanned is...
grappig mannetje...
BX klassieker... *proest*... ik heb al een uur de slappe lach... iedereen hier op het kantoor kijkt me aan....
quote:Alleen de BX sport is een klassieker omdat Johnny in de Flodder film er toevallig in reed volgens wokmans.
Op maandag 12 mei 2003 15:26 schreef BroesWillems het volgende:
BX klassieker... *proest*...
quote:Zegt de term "low-budget film" je iets?
Op maandag 12 mei 2003 15:29 schreef slashme het volgende:[..]
Alleen de BX sport is een klassieker omdat Johnny in de Flodder film er toevallig in reed volgens wokmans.
Ze hadden nog een geodkope stuntauto nodig naar alle waarschijnlijkheid.
quote:hij heeft natuurlijk de titafdrukken van tatjana nog op de ruiten zitten....
Op maandag 12 mei 2003 15:29 schreef slashme het volgende:[..]
Alleen de BX sport is een klassieker omdat Johnny in de Flodder film er toevallig in reed volgens wokmans.
Ze hadden nog een geodkope stuntauto nodig naar alle waarschijnlijkheid.
quote:Niet mokken, lekker wokken (kent iemand die nog ?
Op maandag 12 mei 2003 15:31 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Zegt de term "low-budget film" je iets?
quote:JAZEKER! (de hypotheker!)
Op maandag 12 mei 2003 15:33 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Niet mokken, lekker wokken (kent iemand die nog ?
)
quote:Ik heb een Citroën BX Sport, een echte klassieker, gekocht....
Op maandag 12 mei 2003 15:33 schreef Metalfreak het volgende:[..]
JAZEKER! (de hypotheker!)
even apeldoorn bellen...
quote:LOL
Op maandag 12 mei 2003 15:35 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Ik heb een Citroën BX Sport, een echte klassieker, gekocht....
even apeldoorn bellen...
Nee meneer, deze auto verzekeren we niet, dat is een auto van onschatbare waarde...
quote:nee, wij verzekeren geen amfibie voertuigen...
Op maandag 12 mei 2003 15:36 schreef Metalfreak het volgende:[..]
LOL
Nee meneer, deze auto verzekeren we niet, dat is een auto van onschatbare waarde...
quote:www.klassiekerverzekering.nl
Op maandag 12 mei 2003 15:36 schreef Metalfreak het volgende:[..]
LOL
quote:Taxatiewaarde: 3 kwartjes???
Op maandag 12 mei 2003 15:40 schreef slashme het volgende:[..]
quote:Als de tank vol zit niet.
Op maandag 12 mei 2003 15:43 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Taxatiewaarde: 3 kwartjes???
quote:
Op maandag 12 mei 2003 15:43 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Taxatiewaarde: 3 kwartjes???
(edit: = ¤ 0,34)
Wokschotel belt...
Klassiekerverzekeraar: "Hallo met klassieker.nl"
Wok: "Wat kost het om mijn citroen BX bij u te ver....
Klassiekerverzekeraar: "BX zei u"
Wok: "BX sport zelfs...... (even stilte)
Klassiekerverzekeraar: "whoehahahaha, ik helaas geen tijd voor grappen" tuut tuut tuut.
Wok:
quote:
Op maandag 12 mei 2003 15:47 schreef slashme het volgende:[..]
Wokschotel belt...
Klassiekerverzekeraar: "Hallo met klassieker.nl"
Wok: "Wat kost het om mijn citroen BX bij u te ver....
Klassiekerverzekeraar: "BX zei u"
Wok: "BX sport zelfs...... (even stilte)
Klassiekerverzekeraar: "Zit de tank vol?"
Wok: Ehm.. tank zei u?
Klassiekerverzekeraar: "Eh, ja, daar waar de benzine in gaat."
Wok: Benzine zei u? Hij loopt op mengsmering. Ik heb solex onderdelen.
Klassiekerverzekeraar:"Tja meneer, wij verzekeren alleen als aangetoond kan worden dat het een echte auto is..."
Wok:en gooit op.
tuut tuuut tuuuuuut
quote:en waar wil je het getal op baseren dan?
Op maandag 12 mei 2003 15:54 schreef BroesWillems het volgende:
zullen we de volgende slowchat naar de BX sport noemen?
quote:De verhouding olie/benzine in mengsmering...
Op maandag 12 mei 2003 15:56 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
en waar wil je het getal op baseren dan?
quote:op de 9 totaal verkochte BX-sports...
quote:Waarvan de vering nog werkt...
Op maandag 12 mei 2003 16:00 schreef BroesWillems het volgende:[..]
op de 9 totaal verkochte BX-sports...
net in deze auto van Apeldoorn naar Zwolle meegereden..
WAT EEN GEWELD! echt super super super lomp. 450 pk BB tuning pakket. is de zelfde auto die op de tuf tuf club met 310 op de teller staat.
GREEEEETZZZZ
quote:op de 1.9 liter motor?
quote:Das wel een apparaat zeg,
Op maandag 12 mei 2003 16:09 schreef Ultimora het volgende:
http://www.autototaal.nl/owa_dima/owa//occlist.details?v_id=657111&v_called_by=net in deze auto van Apeldoorn naar Zwolle meegereden..
WAT EEN GEWELD! echt super super super lomp. 450 pk BB tuning pakket. is de zelfde auto die op de tuf tuf club met 310 op de teller staat.
GREEEEETZZZZ
Foto is trouwens van mijn moeders auto...
quote:some bastard's just have all the luck.
Op maandag 12 mei 2003 16:09 schreef Ultimora het volgende:
http://www.autototaal.nl/owa_dima/owa//occlist.details?v_id=657111&v_called_by=net in deze auto van Apeldoorn naar Zwolle meegereden..
GREEEEETZZZZ
Maar moet wel zeggen dat ik vandaag in een Integra type R heb gezeten. Die bij Honda Wesselink stond. Dus daar was ik ook wel erg tevreden mee
quote:
Op maandag 12 mei 2003 21:14 schreef Tjabbo het volgende:
ook niet misselijk Jacco! foto's toevallig?
Transmissie: 5 Versnellingsbak
Kleur:Wit
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 4-1998
Km-stand: 59.646
Prijs: € 19.250,00
Opties: ABS, Airbag, Alarm, Centrale deurvergrendeling, Electrisch bedienbare ramen (voor), Lichtmetalen velgen, StuurbekrachtigingCruise Control, Deelbare achterbank (gelijke delen), Startonderbreker, In hoogte verstelbaar stuur
als ik toch eens het geld had.
quote:
Op maandag 12 mei 2003 20:07 schreef BroesWillems het volgende:
Voor qbus en Slashme... zulke wil ik denk ik onder mijn caddyFoto is trouwens van mijn moeders auto...
quote:Afkick verchijnselen, beetje gefrusteerd.
Op maandag 12 mei 2003 23:04 schreef ThaFreak het volgende:
KUT @home....
5uur offline....
zo dat moest er uit
quote:ssssssh straks denkt iedereen dat ik internet/pta/fok-verslaafd ben of zo
Op maandag 12 mei 2003 23:06 schreef slashme het volgende:[..]
Afkick verchijnselen, beetje gefrusteerd.
quote:haha! dus het valt nog mee in jouw ogen? anders stond er wel een
Op maandag 12 mei 2003 22:00 schreef slashme het volgende:[..]
![]()
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 09:01 schreef dhoman het volgende:
goedemorgen mensentom had je al gehoord dat roessink een ongeluk had gehad?
vertel....
* BroesWillems hoopt niet ernstig, vond hem niet bepaald aardig, maar wenst niemand een ongeluk
quote:Gegrepen door een tijgerbrood? of echt iets ernstigs?
Op dinsdag 13 mei 2003 09:01 schreef dhoman het volgende:
goedemorgen mensentom had je al gehoord dat roessink een ongeluk had gehad?
quote:wat is er precies gebeurd dan?
Op dinsdag 13 mei 2003 09:11 schreef dhoman het volgende:
mjah hij leeft nog hij had een ongeluk gehad met de auto en is nu een tijdje bij huis geloof ik
En wat voor een auto heeft ie?
quote:da mag nie meer.
Op dinsdag 13 mei 2003 08:36 schreef BroesWillems het volgende:[..]
haha! dus het valt nog mee in jouw ogen? anders stond er wel een
bij!
quote:trouwens broes, de tussentijdse foto's van mijn celica al gezien?
Op dinsdag 13 mei 2003 09:16 schreef BroesWillems het volgende:[..]
wat is er precies gebeurd dan?
En wat voor een auto heeft ie?
maar als ie zn mobiel nog bij zich mag hebben zit ie vast niet op het infuus, dan is het ook niet zo ernstig denk ik zo....
ben je al met het laatste verslag bezig? over de school....
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 09:23 schreef Tjabbo het volgende:[..]
En terecht
quote:nee niet gezien... post ze hier is...
Op dinsdag 13 mei 2003 09:24 schreef Tjabbo het volgende:[..]
trouwens broes, de tussentijdse foto's van mijn celica al gezien?
gisteravond geplaatst. je was net van irc af toen ik het linkie plaatste
ik zal 'm is keuren...
quote:Je kunt vast nog wel bellen als je beide benen mist en een whiplash hebt enzo
Op dinsdag 13 mei 2003 09:24 schreef BroesWillems het volgende:
ik heb nou 28 mei pas terug kom middag...maar als ie zn mobiel nog bij zich mag hebben zit ie vast niet op het infuus, dan is het ook niet zo ernstig denk ik zo....
ben je al met het laatste verslag bezig? over de school....
Maar hopen dat het niet ernstig is. zoiets gun je niemand, zelfs roessink niet.
quote:Zie mijn celica topic
Op dinsdag 13 mei 2003 09:26 schreef BroesWillems het volgende:[..]
nee niet gezien... post ze hier is...
ik zal 'm is keuren...
quote:uuh... valt dat niet op met nakijken?
Op dinsdag 13 mei 2003 09:33 schreef dhoman het volgende:
tom zullen we dat verslag ff same wat over bedenken ff msgen over msn ofzo (zeg maar dat et moet voor school) om ff wat goede afkraak argumenten te bedenken?
quote:no can do....
Op dinsdag 13 mei 2003 09:43 schreef dhoman het volgende:
nee maar kom ff op msn dan
sorry...
quote:En Fotos posten als je geweest bent ja!
Op dinsdag 13 mei 2003 10:10 schreef jackson het volgende:
Anders is er aankomend weekend een Quattro weekend bij audi, en ben ik uitgenodigd. Ik heb al een mooi model uitgekozen om een proefrit(van een uur) in te maken![]()
quote:Heb zelf geen eens een digitale camera
Op dinsdag 13 mei 2003 10:12 schreef Tjabbo het volgende:[..]
En Fotos posten als je geweest bent ja!
quote:Wél Audi rijden en géén digitale camera???
Op dinsdag 13 mei 2003 10:16 schreef jackson het volgende:[..]
Heb zelf geen eens een digitale camera
. Ik kon kiezen uit: A4 3.0 Quattro / S4 / S6 Avant / TT 1.8T (225PK) / A8 4.2 Quattro ...
(ik zou geloof ik voor de TT gaan...)
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 10:22 schreef Metalfreak het volgende:
(ik zou geloof ik voor de TT gaan...)
quote:Hmmm, maar heb je in die grote familiewagens wel een beetje het idee dat je snel gaat, of zijn die net zo saai als een zondagmiddag bij je opa en oma???
Op dinsdag 13 mei 2003 10:37 schreef jackson het volgende:
De TT is de traagste van he stel(op de a4 3.0 na) ... en ik heb er al eens in gereden ... ik wilde de S4 maar die was nie meer vrij op zondag. Dus heb ik de S6 Avant genomen ... 340PK. Achteraf was de A8 sneller geweest
quote:Ik weet niet wat voor familieauto's jij rijdt, maar 340pk is iets meer dan de gemiddelde familieauto. LOL en reken maar dat je een duw in je rug krijgt.
Op dinsdag 13 mei 2003 10:45 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Hmmm, maar heb je in die grote familiewagens wel een beetje het idee dat je snel gaat, of zijn die net zo saai als een zondagmiddag bij je opa en oma???
quote:Ja ok, het zijn wel familieauto's met een meer dan gemiddelde motor, maar dan nog, in sommige van die grote bakken rijd je met gemak 200, maar voelt het maar aan als 80. Zachte vering en zo...
Op dinsdag 13 mei 2003 10:48 schreef Draz het volgende:[..]
Ik weet niet wat voor familieauto's jij rijdt, maar 340pk is iets meer dan de gemiddelde familieauto. LOL en reken maar dat je een duw in je rug krijgt.
Jack
Jack
quote:Als je er nix van begrijpt post dan ook niet
Op dinsdag 13 mei 2003 10:45 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Hmmm, maar heb je in die grote familiewagens wel een beetje het idee dat je snel gaat, of zijn die net zo saai als een zondagmiddag bij je opa en oma???
quote:Dat wil iedereen wel hehe. Klopt inderdaad dat je snel harder rijdt dan het aanvoelt. ff op de tolbrug top aantikken Bietjuh
Op dinsdag 13 mei 2003 10:52 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Ja ok, het zijn wel familieauto's met een meer dan gemiddelde motor, maar dan nog, in sommige van die grote bakken rijd je met gemak 200, maar voelt het maar aan als 80. Zachte vering en zo...
Maar evengoed: ik zou best wel eens willen weten hoe het is om 340 pk onder m'n rechtervoet te hebben hoor...
quote:Tuurlijk gaan hoge snelheden gepaard met veel comfort bij die grote bakken. Maar de smile op mijn gezicht als ik die S6 in zijn begrenser rij is iets groter dan een CRX waar je met trillende snorharen 230 in rijdt. Tuurlijk is zo'n CRX ook gaaf, maar de kans op zo'n audi te rijden is toch mooier
Ja ok, het zijn wel familieauto's met een meer dan gemiddelde motor, maar dan nog, in sommige van die grote bakken rijd je met gemak 200, maar voelt het maar aan als 80. Zachte vering en zo...
Maar evengoed: ik zou best wel eens willen weten hoe het is om 340 pk onder m'n rechtervoet te hebben hoor...
quote:Ja ok, maar tis een verschil in ervaring of je het motorblok in een mini couper hebt liggen of een grote luxe zakenwagen. Ik kan je zeggen dat het dan in de mini leuker rijden is hoor.
Op dinsdag 13 mei 2003 10:54 schreef jackson het volgende:[..]
Als je er nix van begrijpt post dan ook niet
340PK mafkees.... 420 NM koppel ... Ik weet niet wat jij een familie wagen noemt.
quote:morguh! hoest ie?
Op dinsdag 13 mei 2003 10:55 schreef LiQuiD_007 het volgende:
Na 3,5 uur in de file gestaan te hebben; Morgen mensen!
quote:Tuurlijk ... we zullen wel zien hoe hard het loopt. Ik gok 260 op de klok
Op dinsdag 13 mei 2003 10:56 schreef Draz het volgende:[..]
Dat wil iedereen wel hehe. Klopt inderdaad dat je snel harder rijdt dan het aanvoelt. ff op de tolbrug top aantikken Bietjuh
quote:Die mini overleeft dat niet
Op dinsdag 13 mei 2003 10:57 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja ok, maar tis een verschil in ervaring of je het motorblok in een mini couper hebt liggen of een grote luxe zakenwagen. Ik kan je zeggen dat het dan in de mini leuker rijden is hoor.
quote:Dat is een mening
Op dinsdag 13 mei 2003 10:57 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja ok, maar tis een verschil in ervaring of je het motorblok in een mini couper hebt liggen of een grote luxe zakenwagen. Ik kan je zeggen dat het dan in de mini leuker rijden is hoor.
quote:Zakt waarschijnlijk al door zn vering heen
Op dinsdag 13 mei 2003 10:58 schreef Draz het volgende:[..]
Die mini overleeft dat niet
quote:Boven de 100 zie jij geen mini meer
Op dinsdag 13 mei 2003 10:58 schreef Draz het volgende:[..]
Die mini overleeft dat niet
quote:Fotow
Op dinsdag 13 mei 2003 10:57 schreef jackson het volgende:[..]
Tuurlijk ... we zullen wel zien hoe hard het loopt. Ik gok 260 op de klok
quote:Heumm, S uitvoering een familiebak? whahaha.... Zachte vering?
Het is de ultieme wolf in schaapskleren, optisch weinig aan te zien, maar het voelt echt niet aan als een standaard stationwagon
quote:hmz... V8 in m'n Lude
Op dinsdag 13 mei 2003 10:59 schreef jackson het volgende:[..]
Boven de 100 zie jij geen mini meer
quote:Toch lekker dat we er even een kenner bij hebben. Want er zijn figuren hier die denken anders over die auto. Gelukkig weten wij (liquid,drazic,jackson) wel waar het over gaat
Op dinsdag 13 mei 2003 10:59 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Heumm, S uitvoering een familiebak? whahaha.... Zachte vering?
nee man, super strak weggedrag. Vraag Ultimora maar, en ook ik heb ook een jaar parttime in een RS4 Avant mogen rijden.
Het is de ultieme wolf in schaapskleren, optisch weinig aan te zien, maar het voelt echt niet aan als een standaard stationwagon
quote:Camera van jou broer
Op dinsdag 13 mei 2003 10:59 schreef Draz het volgende:[..]
Fotow
quote:Kut,..... kmoet mn Seat maar gaan verkopen, m'n nieuwe werk wil hem niet in de lease overnemen.
Op dinsdag 13 mei 2003 10:57 schreef BroesWillems het volgende:[..]
morguh! hoest ie?
Wel leuk: ik mag direct een nieuwe uitzoeken, en maybe wel weer een Seat Leon, of ik zit ook te denken aan Stilo Abarth of Alfa. Weet iemand of er een sportieve uitvoering van de 147 met diesel is?
quote:Toch is de mini naar mijn smaak wel een mooiere auto.. sorry.
Op dinsdag 13 mei 2003 10:59 schreef jackson het volgende:[..]
Boven de 100 zie jij geen mini meer
quote:Jepz nieuwe 1.9JTD meen ik. 140pk Diesel en een 6-bak erin. Hele gave wagen
Op dinsdag 13 mei 2003 11:02 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Kut,..... kmoet mn Seat maar gaan verkopen, m'n nieuwe werk wil hem niet in de lease overnemen.
Wel leuk: ik mag direct een nieuwe uitzoeken, en maybe wel weer een Seat Leon, of ik zit ook te denken aan Stilo Abarth of Alfa. Weet iemand of er een sportieve uitvoering van de 147 met diesel is?
quote:Dat kan heh
Op dinsdag 13 mei 2003 11:02 schreef Bastard het volgende:[..]
Toch is de mini naar mijn smaak wel een mooiere auto.. sorry.
quote:Nou ja, ik zeg ook niet dat het zo is, maar ik vroeg het me eigenlijk af of dat nog wel een beetje leuk was om te rijden. Blijkbaar wel dus...
Op dinsdag 13 mei 2003 11:01 schreef jackson het volgende:[..]
Toch lekker dat we er even een kenner bij hebben. Want er zijn figuren hier die denken anders over die auto. Gelukkig weten wij (liquid,drazic,jackson) wel waar het over gaat
quote:BLIJF AUB BIJ SEAT....
Op dinsdag 13 mei 2003 11:02 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Kut,..... kmoet mn Seat maar gaan verkopen, m'n nieuwe werk wil hem niet in de lease overnemen.
stuk betrouwbaarder dan die andere 2 en toch een zeer mooi appart model....
quote:Naja, mijn (blijft beetje rijkeluiskindje klinken
Op dinsdag 13 mei 2003 11:01 schreef jackson het volgende:[..]
Toch lekker dat we er even een kenner bij hebben. Want er zijn figuren hier die denken anders over die auto. Gelukkig weten wij (liquid,drazic,jackson) wel waar het over gaat
Gewoon een ontzettend gedestingeerde auto (duur woord) :&
quote:Jepz denk het wel heh.... moet het allemaal nog mee gaan maken.
Op dinsdag 13 mei 2003 11:05 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Nou ja, ik zeg ook niet dat het zo is, maar ik vroeg het me eigenlijk af of dat nog wel een beetje leuk was om te rijden. Blijkbaar wel dus...
quote:Ik zou op t randje ook weer in een A4 kunnen stappen, alleen dan met 110 PK
Op dinsdag 13 mei 2003 11:07 schreef BroesWillems het volgende:[..]
BLIJF AUB BIJ SEAT....
stuk betrouwbaarder dan die andere 2 en toch een zeer mooi appart model....
quote:Psies, nou zal dat bij de S6 wel een stuk minder zijn. Maar toch verwacht ik wel wat vuurwerk zeg maar
Op dinsdag 13 mei 2003 11:07 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Naja, mijn (blijft beetje rijkeluiskindje klinken
) ouweheer had een RS4, en daar mocht ik wel eens in toeren mits ik de bezine zelf betaalde, en met die "familiebak" heb ik menig Porsche stof laten eten. Ook dat quattro is erg geil, vooral op afritten/opritten van snelwegen. Normale auto (voorwielaandr.) trek naar buiten bij gasgeven, en harder dan 100 moet je niet gaan op klaverblad. Met quattro doe je het met 150
En das leuk als je zo'n eikel op je bumper hebt hangen met z'n mercedes Mercedes E AMG. DOEI
![]()
Gewoon een ontzettend gedestingeerde auto (duur woord) :&
quote:Ach een 110PK diesel is toch wel om te doen? Of had je dan liever een 6 cilinder(diesel) gehad ?
Op dinsdag 13 mei 2003 11:09 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Ik zou op t randje ook weer in een A4 kunnen stappen, alleen dan met 110 PK
en dat vind k beetje weinig........... jammer, want audi A4 is een echte rijdersauto... niet echt super voor je gezin (wat ik overigens niet heb) maar super comfy, en toch erg strak weggedrag.
quote:Vlammen uit de uitlaat?
Op dinsdag 13 mei 2003 11:12 schreef jackson het volgende:[..]
Psies, nou zal dat bij de S6 wel een stuk minder zijn. Maar toch verwacht ik wel wat vuurwerk zeg maar
![]()
Hoe vind je m'n nieuwe avatar Jackkie?
quote:Wat denk je zelf
Op dinsdag 13 mei 2003 11:14 schreef jackson het volgende:[..]
Ach een 110PK diesel is toch wel om te doen? Of had je dan liever een 6 cilinder(diesel) gehad ?
quote:was dat voorn auto... plaatje is me net iets te klein....
Op dinsdag 13 mei 2003 11:17 schreef Draz het volgende:[..]
quote:Honda Prelude 2.0 3rd Gen
Op dinsdag 13 mei 2003 11:19 schreef BroesWillems het volgende:[..]
was dat voorn auto... plaatje is me net iets te klein....
Dat is de grote versie (al eerder geplaatst op dit forum)
[Dit bericht is gewijzigd door Draz op 13-05-2003 11:22]
Skoda Octavia 1.8 Turbo 20V RS
quote:grappig, ben jij dat op de ring?
Op dinsdag 13 mei 2003 11:20 schreef Draz het volgende:[..]
Honda Prelude 2.0 3rd Gen
Dat is de grote versie
quote:Jup
Op dinsdag 13 mei 2003 11:22 schreef BroesWillems het volgende:[..]
grappig, ben jij dat op de ring?
quote:nooit mee gereden, maar een SUPER auto om te zien!
Op dinsdag 13 mei 2003 11:22 schreef LiQuiD_007 het volgende:
Iemand hier een mening over?Skoda Octavia 1.8 Turbo 20V RS
ik vind Skoda zoiezo mooie auto's maken de laatste tijd....
quote:ken de ring wel, ben er alleen nog nooit geweest...
Op dinsdag 13 mei 2003 11:22 schreef Draz het volgende:[..]
Jup
Vorige week gespot tijdens m'n 2e rondje
Ken jij de Ring dan ook?
(caddy is niet zo'n reesmonster...)
quote:Ik hoop geen vlammen uit de uitlaat
Op dinsdag 13 mei 2003 11:17 schreef Draz het volgende:[..]
Vlammen uit de uitlaat?
quote:Idd, deze ligt nog net binnen budget met alle opties..... Degelijkheid van t volkswagen concern, alleen niet hun prijs
Op dinsdag 13 mei 2003 11:23 schreef BroesWillems het volgende:[..]
nooit mee gereden, maar een SUPER auto om te zien!
ik vind Skoda zoiezo mooie auto's maken de laatste tijd....
quote:Nee zegt me nix ... vertel eens
Op dinsdag 13 mei 2003 11:22 schreef Draz het volgende:[..]
Jup
Vorige week gespot tijdens m'n 2e rondje
Ken jij de Ring dan ook?
quote:Tsja, blijft een skoda. Maar ik vind em wel mooit hoor. Zeker die versie is natuurlijk wel gaaf
Op dinsdag 13 mei 2003 11:26 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Idd, deze ligt nog net binnen budget met alle opties..... Degelijkheid van t volkswagen concern, alleen niet hun prijs
... Ik ben alleen benieuwd hoe het imago afgetekend word
quote:Fuck imago, ik rij al een paar jaar in auto's met een minder Imago in ogen van anderen... (kadett en caddy)... en het maakt me geen donder uit....
Op dinsdag 13 mei 2003 11:26 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Idd, deze ligt nog net binnen budget met alle opties..... Degelijkheid van t volkswagen concern, alleen niet hun prijs
... Ik ben alleen benieuwd hoe het imago afgetekend word
trouwens het imago van Skoda is al donders opgekrikt... praat met een willekeurig iemand, en bijna iedereen zal zeggen dat skôda nou mooie auto's maakt....
en anders trek je ze er gewoon uit bij het stoplicht
quote:Alle wokpannen/schotels aan de kant
Op dinsdag 13 mei 2003 11:29 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Fuck imago, ik rij al een paar jaar in auto's met een minder Imago in ogen van anderen... (kadett en caddy)... en het maakt me geen donder uit....
trouwens het imago van Skoda is al donders opgekrikt... praat met een willekeurig iemand, en bijna iedereen zal zeggen dat skôda nou mooie auto's maakt....
quote:Yep, de huidige Skoda's hebben niks meer te maken met de Skoda's van vroeger... (dat waren nog eens auto's....
Op dinsdag 13 mei 2003 11:29 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Fuck imago, ik rij al een paar jaar in auto's met een minder Imago in ogen van anderen... (kadett en caddy)... en het maakt me geen donder uit....
quote:Wordt nog lastig tegen zo'n BX van plastic.........
Op dinsdag 13 mei 2003 11:31 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Alle wokpannen/schotels aan de kant
quote:Die andere is eigenlijk nog beter, maar als ik dat verklein zie je helemaal niks meer
Op dinsdag 13 mei 2003 11:26 schreef jackson het volgende:[..]
Ik hoop geen vlammen uit de uitlaat
En je icoon is erg goed heh![]()
quote:'t is een weg waar iedereen dezelfde kant oprijdt
Op dinsdag 13 mei 2003 11:26 schreef jackson het volgende:[..]
Nee zegt me nix ... vertel eens
Geen commentaar..... de tranen rollen van m'n wangen
quote:OMG die velgen onder die BX.......
Op dinsdag 13 mei 2003 11:40 schreef LiQuiD_007 het volgende:
http://home.wanadoo.nl/prins2000/bxforsale.htmlGeen commentaar..... de tranen rollen van m'n wangen
quote:lol
Op dinsdag 13 mei 2003 11:35 schreef LiQuiD_007 het volgende:
Dit moet je zien![]()
http://www.xs4all.nl/~vanmeule/aanmelden/aanmelden.htm
'tis erger dan ik dacht...
quote:Broes jongen, zeg jij nou maar niks
Op dinsdag 13 mei 2003 11:43 schreef BroesWillems het volgende:[..]
lol
'tis erger dan ik dacht...
quote:Die heb je in Tiel ook veel. Super irri met je taxi
Op dinsdag 13 mei 2003 11:37 schreef Draz het volgende:[..]
't is een weg waar iedereen dezelfde kant oprijdt
quote:Staan ze daar ook te fotograferen?
Op dinsdag 13 mei 2003 11:58 schreef jackson het volgende:[..]
Die heb je in Tiel ook veel. Super irri met je taxi
quote:Jah.... alleen kentekens
Op dinsdag 13 mei 2003 12:28 schreef Draz het volgende:[..]
Staan ze daar ook te fotograferen?
quote:Kijk, op de Ring fotograferen ze meteen je hele auto.. Nederlanders, rare jongens
Op dinsdag 13 mei 2003 12:33 schreef jackson het volgende:[..]
Jah.... alleen kentekens
quote:Het woord raar is relatief
Op dinsdag 13 mei 2003 12:46 schreef Draz het volgende:[..]
Kijk, op de Ring fotograferen ze meteen je hele auto.. Nederlanders, rare jongens
quote:hihi..
Op dinsdag 13 mei 2003 12:55 schreef jackson het volgende:[..]
Het woord raar is relatief
Maar toch heb je gelijk
quote:Liev zijn ... en WERKEN !
Op dinsdag 13 mei 2003 12:57 schreef Draz het volgende:[..]
hihi..
moet ff weg, bbl
quote:Ik werk(te)
Op dinsdag 13 mei 2003 13:13 schreef jackson het volgende:[..]
Liev zijn ... en WERKEN !
quote:Net zo hard als de rest hier bij PTA???
Op dinsdag 13 mei 2003 14:31 schreef Draz het volgende:[..]
Ik werk(te)
quote:Zo te zien werken jullie ook heel hard
Op dinsdag 13 mei 2003 15:03 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Net zo hard als de rest hier bij PTA???
quote:Heb stage, het idee is simpel:
Op dinsdag 13 mei 2003 15:30 schreef Draz het volgende:[..]
Zo te zien werken jullie ook heel hard
quote:halleluja!
Op dinsdag 13 mei 2003 15:39 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Heb stage, het idee is simpel:
je krijgt niet volledig betaald, je werkt niet volledig...
quote:Dan hoef ik zelfs nu (na mijn stage niet volledig te werken) ik krijg toch niet wat ik verdien.
quote:Snel terug naar je VB Broes
Op dinsdag 13 mei 2003 15:53 schreef BroesWillems het volgende:[..]
halleluja!
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 15:54 schreef slashme het volgende:[..]
Snel terug naar je VB Broes
dat schiet al aardig op....
jij houd je wijzelijk stil in het Wok-topic....
quote:Same here.. ze hebben al genoeg geld verdiend aan me
quote:Zouden jij/jullie eigenlijk ook gewoon moeten doen. Die wokschotel alias Sunchaser (ongelovelijke loser) is gewoon uit op reltrappen, en een hoop mensen trappen er nog met open ogen in ook.
Op dinsdag 13 mei 2003 15:55 schreef BroesWillems het volgende:[..]
dat schiet al aardig op....
jij houd je wijzelijk stil in het Wok-topic....
Negeer hem gewoon vanaf nu.
quote:Ik lach me dood hoe hij zich steeds vast lult... het is gewoon een een trieste, achter de ellebogen, hypocriete achterbakse schooier....
Op dinsdag 13 mei 2003 15:59 schreef qbus het volgende:[..]
Zouden jij/jullie eigenlijk ook gewoon moeten doen. Die wokschotel alias Sunchaser (ongelovelijke loser) is gewoon uit op reltrappen, en een hoop mensen trappen er nog met open ogen in ook.
Negeer hem gewoon vanaf nu.
quote:Zoek maar eens op de naam "sunchaser" en er gaat een wereld voor je open
Op dinsdag 13 mei 2003 16:02 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Ik lach me dood hoe hij zich steeds vast lult... het is gewoon een een trieste, achter de ellebogen, hypocriete achterbakse schooier....
Nee, serieus Broes, stop met reageren. Hier kickt "ie op.
quote:tja, daar kicken alle linksen op... dwarsliggers....
Op dinsdag 13 mei 2003 16:04 schreef qbus het volgende:[..]
Zoek maar eens op de naam "sunchaser" en er gaat een wereld voor je open
Nee, serieus Broes, stop met reageren. Hier kickt "ie op.
edit: ik blijf het topic wel volgen
quote:Voor
Op dinsdag 13 mei 2003 16:14 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Hoe gaat het volgende topic heten?
Ik dacht zelf aan [Chat] PTA Slowchat 9.11 Carrera
quote:* BroesWillems agrees
quote:Wat moet, dat moet... Hebben we geen 9 liter big blocks?
quote:Hehe dacht ik ook aan, een nieuwe 9 cylinder in lijn motor
Op dinsdag 13 mei 2003 16:20 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Wat moet, dat moet... Hebben we geen 9 liter big blocks?
quote:jongs... ik schij er mee uit voor vandaag... tot morgen...
Op dinsdag 13 mei 2003 16:23 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Hehe dacht ik ook aan, een nieuwe 9 cylinder in lijn motor
Heb je wel lange motorkap voor nodig (mja of juist breed als je hem dwars wil plaatsen
) Mogelijkheden --> lengtegeplaatst: Jaguar e-type (neus van 100 meter..bijna dan.. dwarsgeplaatst: hummer?
quote:Broes! hajjjjje!
Op dinsdag 13 mei 2003 16:33 schreef BroesWillems het volgende:[..]
jongs... ik schij er mee uit voor vandaag... tot morgen...
quote:Havle dagen of zo?
Op dinsdag 13 mei 2003 16:33 schreef BroesWillems het volgende:[..]
jongs... ik schij er mee uit voor vandaag... tot morgen...
quote:De Caddy moet nog aangeslingerd worden
Op dinsdag 13 mei 2003 16:41 schreef slashme het volgende:[..]
Havle dagen of zo?
quote:hehe, eerst een half uur voorgloeien
Op dinsdag 13 mei 2003 16:42 schreef qbus het volgende:[..]
De Caddy moet nog aangeslingerd worden
quote:en de tap-installatie moet nog ff koelen...
Op dinsdag 13 mei 2003 16:44 schreef slashme het volgende:[..]
hehe, eerst een half uur voorgloeien
quote:Ik ben trouwens wel vet jaloers op jou.
Op dinsdag 13 mei 2003 16:51 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Hehe dat voorgloeien duurde bij mijn vorige G in de winter wel superrrlang. Ik denk zon 15 seconden. Maar starten doet ie áltijd![]()
quote:Dat heb ik wel met meerdere mensen hier op PTA...
Op dinsdag 13 mei 2003 16:53 schreef qbus het volgende:[..]
Ik ben trouwens wel vet jaloers op jou.
Violgens mij ben je nog jonger als mij, en dan al zo'n auto rijden.
quote:Het is dat m'n pa ook helemaal G-fanaat is, dus hij wil me wel eens steunen op financiëel gebied
Op dinsdag 13 mei 2003 16:53 schreef qbus het volgende:[..]
Ik ben trouwens wel vet jaloers op jou.
Violgens mij ben je nog jonger als mij, en dan al zo'n auto rijden.
quote:M'n pa steunt me helaas niet financieel op het gebied van auto's, hem boeien auto's sowieso helemaal niet (= voor hem een vervoersmiddel van A naar B punt)
Op dinsdag 13 mei 2003 16:56 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Het is dat m'n pa ook helemaal G-fanaat is, dus hij wil me wel eens steunen op financiëel gebied
quote:Toffe pa
Op dinsdag 13 mei 2003 16:56 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Het is dat m'n pa ook helemaal G-fanaat is, dus hij wil me wel eens steunen op financiëel gebied
Mijn ouders bulken ook van het geld, maar er zit nog geen schokdempertje voor mijn delta in.
quote:Tja das wel jammer eigenlijk... Mijn pa staat met een big smile toe te kijken hoe ik die sloep door de bagger sleep
Op dinsdag 13 mei 2003 16:58 schreef Metalfreak het volgende:[..]
M'n pa steunt me helaas niet financieel op het gebied van auto's, hem boeien auto's sowieso helemaal niet (= voor hem een vervoersmiddel van A naar B punt)
quote:Hmmm, dat zou ik dus absoluut niet meemaken, hij heeft dat wel met tractoren...
Op dinsdag 13 mei 2003 16:59 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Tja das wel jammer eigenlijk... Mijn pa staat met een big smile toe te kijken hoe ik die sloep door de bagger sleep
Maar goed, aan het einde van dit topic ga ik er ook maar eens mee kappen, 't is weer 5 uur geweest.
Hoije woh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |