Hoe werkt het
Het is hier de bedoeling dat je een vraag stelt over een film en dat je mede-Fok!kers die gaan beantwoorden. Degene wie hem het eerst beantwoord heeft mag de volgende vraag stellen. Er lopen dus niet meerdere vragen tegelijk. Mocht de vragensteller denken dat de vraag te moeilijk is, of dat het te lang duurt, mag hij natuurlijk een tip geven, of zelfs het antwoord geven en een andere vraag bedenken. Dit om de gang een beetje in dit topic te houden.
Als diegene die het goede antwoord gegeven heeft niet binnen een uur geen nieuwe vraag geeft, mag gewoon een willekeurig iemand een vraag bedenken. Anders loopt het topic namelijk een beetje vast
Puntentelling
In principe krijgt iemand voor elke goed beantwoorde vraag één punt. In elke 10e topic tellen de vragen echter dubbel. De puntentelling die gehanteerd wordt hangt af van in welk topic de vraag gesteld is.
Wat voor vragen?
Soorten vragen die je kan stellen kunnen erg uiteenlopen. Je kunt bijvoorbeeld een screenshot geven en die moet men dan raden. Of een movie-quote met de vraag uit welke film die komt, of een algemene film vraag of... of...
* UPDATE *
Als er vragen gesteld worden, waarvoor meerdere antwoorden nodig zijn, heeft het geen zin om halve antwoorden te plaatsen, gezien je daar alleen maar andere mee helpt en het wordt een beetje een chaos. Daarom had ik eerst liever niet dat deze vragen gesteld werden. Nu is echter gebleken dat het wel goed kan gaan, zie einde topic 43, begin topic 44. Dus als niemand halve antwoorden meer post, mogen wat mij betreft vragen waarvoor meerdere antwoorden nodig zijn gewoon weer.
Let Op!
Het is wel zo sportief om geen IMDb of welke website dan ook te gebruiken.
Kijk dus uit met valsspelen; we'll hunt you down like the dog you are!
Fok! Filmliefhebber Top 10
Aan het begin van elke topic zal Gorro de Top 10 bekend maken, mits geopend door Gorro natuurlijk.
Vorige topics
Tussenstand
code:De Vraag van ListerHP [VP] Naam ptn (+P)
---------------------------------
1.[ 1] Patch 202 (+2)
2.[ 2] Khalein 192 (+4)
3.[ 3] Gorro 127 (+1)
4.[ 4] Bijna35 121 (+1)
5.[ 5] scanman01 101
6.[ 6] victorinox 90 (+1)
7.[ 7] Sheridana 86 (+1)
8.[ 8] SODA 63
9.[ 9] dolle_hond 62
10.[10] MasterWouter 60
11.[11] Jolan 41
12.[12] California 36
13.[13] ranja 34
14.[14] lily 30
15.[15] BTM 28
[15] MadScientist 28
[15] Duckman 28
18.[18] Mike 23
19.[19] Atreidez 21
20.[20] Straydog 19
21.[21] mamamiep 17
22.[22] BwennieBren 16
[22] The_Substitute 16
24.[24] Bulls-Ass 15
25.[25] japis 14
26.[26] Daborgk 11
27.[27] dj-ango 10
[30] Lister 10 (+2)
29.[28] whigger 9
[28] tong80 9
31.[30] Terrean 8
[30] Dopekoe 8
[30] Mennosson 8
[30] Mass 8
35.[35] nlg 7
[35] CeeJee 7
[35] Grimpooper 7
[35] Sleepie 7
[35] BlaatschaaP 7
[35] maarteniscrazy 7
41.[41] Dr_Strangelove 6
42.[42] kamagurka 5
[42] Legendary 5
[42] Lex_de_OD-OK-Man 5
45.[45] Frollo 4
[45] Kptelmo 4
[45] Markie-Mark 4
[45] Normannetje 4
[45] Oscar-Wilde 4
[45] search64 4
[45] RedWind 4
52.[52] Baronekke 3
[52] bowie 3
[52] Joppe 3
[52] naar 3
[52] RJ 3
[52] Sai 3
[58] Tweek 3 (+1)
59.[58] bluzh 2
[58] danos 2
[58] Dizzie 2
[58] Doff 2
[58] ElCondor 2
[58] Gurgeh 2
[58] mal-lam 2
[58] markymark2003 2
[58] MegA 2
[58] mitt 2
[58] Morpheus 2
[58] mr_tijgertje 2
[58] Muad_Dib 2
[58] Pacino 2
[58] realist_ik 2
[58] Ripley 2
[58] Rubenh 2
[58] Sas22 2
[58] sweek 2
[58] zjroentje 2
79.[79] Antagonist 1
[79] Azuur 1
[79] B 1
[79] Berkeley 1
[79] BladE-I------ 1
[79] Buurvrouw_Rietman 1
[79] Chiwappo 1
[79] ColdMud 1
[79] Cootz 1
[79] De_Klok 1
[79] Drazic 1
[79] druide10 1
[79] DustMan 1
[79] dvdstelt 1
[79] Fling 1
[79] Fokkie 1
[79] Geert_O 1
[79] Ghansie 1
[79] Karboenkeltje 1
[79] Karel_Laaglawaai 1
[79] K-Billy 1
[79] Kraeze 1
[79] Maestrov 1
[79] MikeyMo 1
[79] Miss_B 1
[79] NoSigar 1
[79] Ordos20 1
[79] pazuza 1
[79] QyRoZ 1
[79] RedDevil085 1
[79] Ronald_I 1
[79] Roosje01 1
[79] Seborik 1
[79] ShaoliN 1
[79] spuugzak 1
[79] Stranger 1
[79] Strollie75 1
[79] The-1 1
[79] Thenex 1
[79] Timmah 1
[79] TinToR 1
[79] wyccie 1
---------------------------------
HP = huidige positie
VP = vorige positie
Naam = Nickname
ptn = aantal punten
+P = punten uit het vorige topic
Is in ontwikkeling
Ik kan je helaas geen extra punten geven omdat je jarig bent en enige andere vorm van een kado heb ik ook niet voor je
Wat user comments, en zoals gewoonlijk een positieve en een negatieve om lekker verwarring te zaaien
This is one of the finest pieces of cinema ever made. I don't like movies, I'll admit that. But his movie is not just a film....it's art. ART. I remember my oldest brother shoed this movie to me when I was a wee one and I thought it was the coolest movie ever. Now, more than ten years later, I found it at a drug store for three dollars (what a steal!!!!) and I couldn't help but buy it. And man, this film has more depth than most movies praised today by the artistic community. As it always is with art, it is not so much what is said, but what is not said. And aside from that, the post-apocalyptic setting is dope. If you like post-apocalyptic films, then this is a must have. Indeed. And there are also boobs in it, and, as it has been said throughout time, boobz are cool. The directing is beautiful, the artistic backdrops of ruined cities are cool, and depicted misery is wunderbar. ***
this is a masterpeice. well it would be a masterpeice if it was supposed to be a comic look into the future. everything about it jusst makes me laugh from the way *** runs to the cheesy flashbacks and the un-needed nudity of the lets face it ugly lead female. if ever you feel like a good laugh watch this film.
quote:Jawel hoor...op de volle topics komt een slotje...en die staan helemaal onderaan, kan je nog rustig lezen...
Op maandag 12 mei 2003 00:56 schreef wyccie het volgende:
Heel erg off topic hoor:
ik snap niet waarom een thread 11 pagina's moet hebben om vol te zijn.... is toch onlogisch? En de volle topics verdwijnen helemaal uit de lijst.... dat vind ik ook al zo stom. Je kunt toch best eens iets terug willen lezen, maar dat kan dus niet (nu wel omdat er in de eerste post altijd een link naar de oude topics is, maar normaal dus niet toch?).
quote:Bedankt
Op maandag 12 mei 2003 00:53 schreef Gorro het volgende:
Van harte gefeliciteerd trouwes victorinox
quote:
Ik kan je helaas geen extra punten geven omdat je jarig bent en enige andere vorm van een kado heb ik ook niet voor je
quote:NFW
Op maandag 12 mei 2003 00:58 schreef Khalein het volgende:
Cyborg met van Damme?
quote:Geen idee of 'ie al eerder is gevraagd... Heb de film 2x in het Duits gezien op RTL+ en hij is me bijgebleven omdat 'ie zo vreselijk BAGGER is...
Op maandag 12 mei 2003 01:01 schreef Lister het volgende:[..]
NFW
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar, hij is goed
Is hij al eerder gesteld of zo?
quote:Idd, die film heeft zijn 7e plaats in mijn Bottom 100 dan ook dik en dwars verdient
Op maandag 12 mei 2003 01:03 schreef Khalein het volgende:[..]
Geen idee of 'ie al eerder is gevraagd... Heb de film 2x in het Duits gezien op RTL+ en hij is me bijgebleven omdat 'ie zo vreselijk BAGGER is...
quote:
Op maandag 12 mei 2003 01:05 schreef Gorro het volgende:[..]
Idd, die film heeft zijn 7e plaats in mijn Bottom 100 dan ook dik en dwars verdient
Staat bij mij ook op die plaats! 1 is en blijft Pterodactyl Woman from Beverly Hills
quote:Manos, The Hands of Fate heeft die eer bij mij
Op maandag 12 mei 2003 01:07 schreef Khalein het volgende:[..]
![]()
![]()
Staat bij mij ook op die plaats! 1 is en blijft Pterodactyl Woman from Beverly Hills
Welke film?
" went way beyond the call of duty. I went expecting only solid laughs. That is all I really was asking for. It delievered on all fronts: writing, directing, and acting were all top notch. It left me dumbstruck that a movie with such lowbrow humor could hand out a solid emotionally driven story at the same time. I feel this has much to do with the mix of
's raunchy humor combined with
' female touch. A terrfic film."
"I don't live in the U.S., so I never really heard anything of . I guess I read the name online a few times, but I never really heard him. And I think that's very sad, because I absolutely enjoyed this movie. It's true that his humor might disgust some people, but I don't really care. Some of his jokes are really intelligent and I like his behaviour."
"The movie is by no means egotistical which is what I TOTALLY expected to find. Instead it leads you through a tale of Poverty to Success."
[Dit bericht is gewijzigd door Khalein op 12-05-2003 01:14]
quote:Je leert sneller dan dat je mail beantwoordt...
Op maandag 12 mei 2003 01:13 schreef Tco99 het volgende:
* Tco99 gaat ook eens kijken of ie wat weet...
Als ik het goed begrijp heeft Lister net een vraag gesteld en die is goed beantwoord door Khalein die nu dus een volgende vraag bedenkt?
edit: Heeft dus al een vraag (ik moet sneller lezen/tiepen)
quote:Snel en effectief...
Op maandag 12 mei 2003 01:15 schreef Sheridana het volgende:
Private Parts?
quote:
Op maandag 12 mei 2003 01:16 schreef Khalein het volgende:[..]
Snel en effectief...
Mevrouw-ik-ga-zo-naar-bed, gaat even een vraag maken...
That was the type of movie this was. On a lazy Saturday afternoon, with you, the person you love and your pet on the couch watching this movie.
Fun & Stupid
This movie was a lot of fun and just plain nuts. You know have this stuff is not real - but you go on the trip with them.
I had a great time. Look forward to seeing the other two.
----------------------------------
Directed by *********this is a departure for him. He replaces the big violent action sequences for more family friendly action sequences. He does a well enough job and while the kids are enjoying the movie, the dads are enjoying ********and the moms are enjoying *******.
quote:Uiteraard!! Ik vond het wel een vermakelijke film..
Op maandag 12 mei 2003 01:28 schreef victorinox het volgende:
Spy Kids?
quote:
Op maandag 12 mei 2003 01:29 schreef Sheridana het volgende:[..]
Uiteraard!!
Ik vond het wel een vermakelijke film..
quote:
Op maandag 12 mei 2003 01:30 schreef Sheridana het volgende:
En nu ga ik er echt vandoor....Truste!!
7 - Achter de dief aan
9 - Kalligrafie
14 - De leerling
21 - Op zoek naar een les
22 - Onoverwinnelijke godin
[Dit bericht is gewijzigd door victorinox op 12-05-2003 01:40]
quote:
Op maandag 12 mei 2003 01:39 schreef Khalein het volgende:
Crouching Tiger, Hidden Dragon
quote:Geen idee... Heb het er de laatste tijd wel meer over gehad met andere trivianten. Wat voor de een makkelijk is he... Je weet het maar nooit...
Op maandag 12 mei 2003 01:40 schreef victorinox het volgende:
toch iets te makkelijk gemaakt.
Zal ik nog een vraag doen of niet? Wie zijn er nog online?
quote:Ik ben nog online (dus als je nu een vraag maakt over een beetje recente film maak ik ook nog kans)
Op maandag 12 mei 2003 01:43 schreef Khalein het volgende:[..]
Geen idee... Heb het er de laatste tijd wel meer over gehad met andere trivianten. Wat voor de een makkelijk is he... Je weet het maar nooit...
quote:klopt.
Op maandag 12 mei 2003 01:43 schreef Khalein het volgende:[..]
Geen idee... Heb het er de laatste tijd wel meer over gehad met andere trivianten. Wat voor de een makkelijk is he... Je weet het maar nooit...
quote:Ik ben zo slapen.
Victorinox: have a great day! Feest ze e.d.
Verder: slaap lekker, allen
En mocht je het nog lezen, Bijna35.. Peace?
quote:? = Lost In Space
Op maandag 12 mei 2003 08:37 schreef Patch het volgende:
Welke film kan er nog bij dit rijtje?
- Scream 2
- Six Days, Seven Nights
- Analyze This
- The Whole Nine Yards
- RockStar
- ?
quote:Heel goed.
Op maandag 12 mei 2003 09:16 schreef MasterWouter het volgende:[..]
? = Lost In Space
"I like regisseur. I like (most of) his films. I enjoyed 'andere film' in spite of the critical banging it received. The same cannot be said about this pish. I only watched it through to the end in the hope that I could see those space-brats die in a particularly fiendish manner. The script is terrible and so full of plot holes that I felt that I had experienced some sort of black-out myself. Overall the acting is OK, for the standard of mere pawns in a genre film. Only acteur1 stands out, playing his role with some conviction and acteur2 elicits a few chuckles as the karakter. The only other exception is actrice, woefully miscast asa steeley eyed scientist.Avoid, even if you re a regisseur fan."
"When watching this movie, me and my father were in complete hysterics, how funny it was to watch this ridiculous movie. It doesn't at all make sense and was a let down to both actrice and acteur1. Please do not try a remake brilliant 60's horror movies!!!!!!!"
geen KT
het is een film van John Carpenter!
quote:
Op maandag 12 mei 2003 09:39 schreef Patch het volgende:
The Thing?
quote:
Op maandag 12 mei 2003 09:41 schreef Patch het volgende:
Village of the Damned?
U tUrN!
Beware the Children!
[Dit bericht is gewijzigd door MasterWouter op 12-05-2003 09:43]
"This film was just okay. I understand that I am not exactly the target demographic for this one, but, well, there were no standout acting performances, although all cast members were okay. Of course the animation and CGI were outstanding. It was awfully violent for a "family" genre, though. I got a few chuckles from the references to various war movies. Don't really recommend this one, though. Grade: C- "
Unfortunately, this was NAAM ACTEUR last film, which makes you appreciate it more. it's very unfortunate cause he was a funny man"
quote:
Op maandag 12 mei 2003 09:49 schreef dolle_hond het volgende:
ehm laatste film van John Candy...Wagons East
"This is a very average movie. The story is touching but undeveloped. Children may enjoy it, but for me the only saving grace was the quality of its effects. It is a typical "adventure" involving a pre-pubescent, potentially trouble-making American boy."
After 15 minutes of watching this I was already in the movie. It's certainly a nice movie for a bit older kids. Actually I'm almost sixteen, but I still liked it. But then again, I really like this kind of movies. Well anyway, it isn't as bad as you'd think. So kids of 10 years and older should watch it. It's really fun you know. Have Fun!!!!!"
quote:
Op maandag 12 mei 2003 09:53 schreef dolle_hond het volgende:
andere JC filmOnce upon a crime ....
Reviewers and commenters bitched about the movie's inappropriate level of violence for the wee ones. So true, but that's not what sinks this movie. It's that the rest of the movie, outside of the violence is very much pitched to the level of little kids. I mean the plot and characterizations are cardboard simple. The good are very good; politically correct, caring, tree hugging and goofy. The bad are very bad; warlike, martini drinking, tree cutting corporate baddies. And of course the plot is simple; the bad do bad things, but the in the end the good give them their comeuppance. The problem for the kiddies is that this comeuppance is the toy version of the opening scene of Saving Private Ryan. If DreamWorks had cut out the toy violence and kept their mindless characters and story they might have made some money on this stinker. Grownups avoid.
quote:
Op maandag 12 mei 2003 09:54 schreef dolle_hond het volgende:
Home Alone
quote:
Op maandag 12 mei 2003 09:56 schreef MasterWouter het volgende:
Small Soldiers
uw beurt
quote:Damn....
Op maandag 12 mei 2003 09:57 schreef MasterWouter het volgende:
Aan het einde van de film 'The Majestic' zit Peter Appleton (Jim Carrey dus) aan het loket van de bioscoop. Welke film staat er op het bordje?
[Dit bericht is gewijzigd door Patch op 12-05-2003 10:03]
quote:die werd wel in de bios gedraaid maar niet op het einde!
Op maandag 12 mei 2003 10:01 schreef Patch het volgende:
The Day The Earth Stood Still?
quote:ook niet, ook niet de Sand Pirates
Op maandag 12 mei 2003 10:03 schreef Patch het volgende:
Sons of the Dessert?
[Dit bericht is gewijzigd door MasterWouter op 12-05-2003 10:04]
quote:en ik kan me ook nog wel A StreetCar named Desire herrineren
Op maandag 12 mei 2003 10:03 schreef MasterWouter het volgende:[..]
die werd wel in de bios gedraaid maar niet op het einde!
... there was nothing to hold onto - except each other
quote:Da's Invasion of the BodySnatchers...
Op maandag 12 mei 2003 10:07 schreef MasterWouter het volgende:
de tagline van de film die ik bedoel is :... there was nothing to hold onto - except each other
quote:Da's ook helemaal goed
Op maandag 12 mei 2003 10:09 schreef Patch het volgende:[..]
Da's Invasion of the BodySnatchers...
maar daar kan ik me anders geen zak van herinneren...
Aan het einde wanneer Peter Appleton aan het loket zit, gaat de camera omhoog en dan zie je een zwart bordje met de tijden erop en daarboven 'Invasion of the Bodysnatchers'
quote:ok dan, staat me echt niets van bij, dan moet het wel heel erg vlug in beeld zijn geweest... Dacht na je hint dat het misschien een romantische film moest zijn, dacht dat Invasion of the Bodysnatchers een instinkertje was...
Op maandag 12 mei 2003 10:11 schreef MasterWouter het volgende:[..]
Da's ook helemaal goed
Aan het einde wanneer Peter Appleton aan het loket zit, gaat de camera omhoog en dan zie je een zwart bordje met de tijden erop en daarboven 'Invasion of the Bodysnatchers'
quote:
Op maandag 12 mei 2003 10:12 schreef Patch het volgende:[..]
ok dan, staat me echt niets van bij, dan moet het wel heel erg vlug in beeld zijn geweest... Dacht na je hint dat het misschien een romantische film moest zijn, dacht dat Invasion of the Bodysnatchers een instinkertje was...
ik zag het pas de tweede keer toen ik die film keek
"It is the story that suffers here. KARAKTER 1 and KARAKTER 2 are perfectly cast. NAAM ACTEUR/ACTRICE plays KARAKTER 1 very well, and if ever there was a role for NAAM ACTEUR/ACTRICE it is that of KARAKTER 2. They should have gotten someone better known though to play KARAKTER 3, but unfortunately he isn't really that big of a player in this one considering how important he is in the cartoons. Here in lies the problem with this flick, the story is awful for the most part. Something about KARAKTER 1 coming to a sea town to find his father. KARAKTER 3 is a bit to quiet and mean in this movie as well. In the cartoon he was talkative and friendly and sometimes even best friends with KARAKTER 1. Here, he is almost evil. This movie also has a few songs so it is sort of a musical too. This may not turn some off, but I am not wild about musicals."
quote:het was voor mij een film die heel lang gaat duren voordat ik hem een 2e keer wil kijken.... vond hem helaas niet zo denderend...
Op maandag 12 mei 2003 10:13 schreef MasterWouter het volgende:[..]
ik zag het pas de tweede keer toen ik die film keek
zal wel niet
quote:
Op maandag 12 mei 2003 10:19 schreef MasterWouter het volgende:
Southpark : Bigger, Longer, Uncutzal wel niet
quote:
Op maandag 12 mei 2003 10:30 schreef dolle_hond het volgende:
splash
quote:nee, het is 1 woord, 2 lettergrepen
Op maandag 12 mei 2003 10:35 schreef MasterWouter het volgende:
is het soms die film met die heeeeeele lange titel?
quote:
Op maandag 12 mei 2003 10:37 schreef MasterWouter het volgende:
Pink Panter?
hint:
Het hoofdkarakter heeft iets met spinazie...
damn, dit is echt wel een vette hint.... ach ja, kan er niks aan doen, het topic moet wel in beweging blijven...
Als je het goed hebt dan weet je dat dus wel..
--- edit: RW
zal zeker wel goed zijn.
zometeen wel een nieuwe vraag
[Dit bericht is gewijzigd door dolle_hond op 12-05-2003 10:45]
ik weet het niet
edit: oh Popeye
quote:ik had m al een tijdje MW
Op maandag 12 mei 2003 10:44 schreef MasterWouter het volgende:
iemand die op zoek is naar zijn vader.
er worden liedjes in gezongen.
film van een cartoon.
aan de tagline te zien, misschien een slecht engels sprekende fransman als karakter
iets met canada te maken misschienik weet het niet
edit: oh Popeye
quote:komt zometeen weer een vraag van mij, opletten dus
Op maandag 12 mei 2003 10:59 schreef Sheridana het volgende:
Gezellig hierzo...Mogguh![]()
quote:
Op maandag 12 mei 2003 11:05 schreef Sheridana het volgende:
tis een ingekleurde foto, lijkt wel...ehm..ik weet het eigenlijk niet...gokje...Bela Lugosi?
nog niet geraden trouwens.
ow ja:
de man is in 1993 gestorven, vlak voor zijn 67e verjaardag
quote:die is niet dood!
Op maandag 12 mei 2003 11:19 schreef Luka het volgende:
Christopher Lee??
quote:LotR niet gezien zeker
Op maandag 12 mei 2003 11:19 schreef Luka het volgende:
Christopher Lee??
quote:huh?
Op maandag 12 mei 2003 11:30 schreef wyccie het volgende:
Kun je me dan ook vertellen wie dat zijn?Het is een grote man he?(Lengte)
maar antwoord op je vraag is: ja, hij is lang (1.96)
nog ff op een rijtje:
Welke film?
quote:
Op maandag 12 mei 2003 11:59 schreef Khalein het volgende:
My Cousin Vinnie?
De middelste man is Fred Gwynne, die de rechter speelt in My Cousin Vinny.
Wat is de link tussen George Clooney, Cathy Bates en ex-Miss Universe Angela Visser ?
quote:Killer Tomatoes
Op maandag 12 mei 2003 12:22 schreef Khalein het volgende:
Here goes...Wat is de link tussen George Clooney, Cathy Bates en ex-Miss Universe Angela Visser ?
quote:Da's net iets TE specifiek... Kun je nog een stapje terug doen?
Op maandag 12 mei 2003 12:22 schreef victorinox het volgende:[..]
Killer Tomatoes
quote:alleen killer
Op maandag 12 mei 2003 12:25 schreef dolle_hond het volgende:
alleen tomatoes
quote:Helaas ik heb geen van die films gezien, maar ik weet dat dat zo'n beetje de enige film is waar Angela Visser in meespeelde.
Op maandag 12 mei 2003 12:25 schreef Khalein het volgende:[..]
Da's net iets TE specifiek... Kun je nog een stapje terug doen?
quote:
Op maandag 12 mei 2003 12:25 schreef dolle_hond het volgende:
alleen tomatoes
Dat dus... Allemaal in een film gespeeld met 'Tomatoes' in de titel, maar Kathy Bates dus niet in een van de 'Killer Tomatoes' films....
Angela Visser - Killer Tomatoes Eat France
George Clooney - Return of the Killer Tomatoes
Cathy Bates - Fried Green Tomatoes
quote:Dat je uberhaupt weet waar Visser in speelde
Op maandag 12 mei 2003 12:28 schreef victorinox het volgende:
Helaas ik heb geen van die films gezien, maar ik weet dat dat zo'n beetje de enige film is waar Angela Visser in meespeelde.
Maar wat de films betreft heb je mijn inziens weinig gemist
Even wat zoeken...
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 12-05-2003 13:42]
quote:ik kan geen plaatjes vanaf xs4all zien
Op maandag 12 mei 2003 13:44 schreef ranja het volgende:
Wie is deze dame?(die gele vlek is om een stukje handtekening weg te werken)
quote:sorry
Op maandag 12 mei 2003 13:46 schreef dolle_hond het volgende:[..]
ik kan geen plaatjes vanaf xs4all zien
![]()
geen Geena.
quote:ik wist trouwens alleen dat scanman een keer een foto van Monique had gepost met de vraag van welke film.
Op maandag 12 mei 2003 13:27 schreef ranja het volgende:
Mooi
overigens had scanman ook al een keer comments van deze film, daar was ik toen wat later achter maar scoorde ook toen het puntwel andere comments hoor...
Even wat zoeken...
ik weet niet meer wie die scoorde, ik iig niet.
quote:Ok, die vraag heb ik niet gezien volgens mij...
Op maandag 12 mei 2003 13:57 schreef dolle_hond het volgende:[..]
ik wist trouwens alleen dat scanman een keer een foto van Monique had gepost met de vraag van welke film.
ik weet niet meer wie die scoorde, ik iig niet.
Geen Kari
Deze dame is het meest bekend in een rol waarbij ze jonger is dan op deze foto...
quote:anna paquin
Op maandag 12 mei 2003 13:59 schreef ranja het volgende:[..]
Ok, die vraag heb ik niet gezien volgens mij...
Geen Kari
Deze dame is het meest bekend in een rol waarbij ze jonger is dan op deze foto...
quote:Heej, niet spotten met halfblinde mensen...
Op maandag 12 mei 2003 14:08 schreef ranja het volgende:
HoiOlivia Newton-John? Ehm... nieuwe bril nodig?
Allemaal fout...
quote:Mond?
Op maandag 12 mei 2003 14:29 schreef ranja het volgende:
2 keer nee
Ik heb speciaal de mond niet bedekt om het makkelijker te maken... denk aan deze dame een jaar of 20 jonger
Vast niet, ehm...
maar is niet echt veel jonger
quote:jij zit echt zonder plaatjes te gokken he?
Op maandag 12 mei 2003 14:36 schreef dolle_hond het volgende:
lily tomlin
quote:mail
Op maandag 12 mei 2003 14:36 schreef dolle_hond het volgende:
lily tomlin
quote:idd
Op maandag 12 mei 2003 14:36 schreef ranja het volgende:[..]
jij zit echt zonder plaatjes te gokken he?
zou knap zijn als je het zou raden
debby harry
quote:Natuurlijk!
Op maandag 12 mei 2003 14:37 schreef BTM het volgende:
Linda Blair
wie het nu nog niet weet, van The Exorcist natuurlijk
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 12-05-2003 14:47]
quote:
Op maandag 12 mei 2003 14:40 schreef dolle_hond het volgende:
hmmen dank aan Sheridana
quote:Pfff...heb dit al een tijd niet meer gedaan...
Op maandag 12 mei 2003 14:39 schreef ranja het volgende:[..]
Natuurlijk!
Eh...uit welke film: "One in the leg."
Zo nodig volgen meer quotes/hints...
Saving Private Ryan? (ik beloof niet alle films waarbij iemand in het been wordt geschoten op te noemen hoor
)
quote:The Matrix?
Op maandag 12 mei 2003 15:06 schreef BTM het volgende:
Ik wilde toch maar beginnen met iets heel obscuurs - qua citaat dan, de film is overbekend en zit vol beroemde quotes. Het schot is trouwens raak, maar doet geen pijn.
quote:Welja! Ik wist wel dat het wel heel obscuur moest blijven om het een beetje moeilijk te houden...next.
Op maandag 12 mei 2003 15:11 schreef realist_ik het volgende:
doh ... silence of the lambs
quote:geniale film ... vrijdag nog gezien
Op maandag 12 mei 2003 15:16 schreef BTM het volgende:[..]
Welja! Ik wist wel dat het wel heel obscuur moest blijven om het een beetje moeilijk te houden...next.
quote:omg .... toch te weinig weg gegumd...
Op maandag 12 mei 2003 15:22 schreef Khalein het volgende:
James Woods?
quote:Weer een paar sec te laat
Op maandag 12 mei 2003 15:22 schreef ShaoliN het volgende:
James Woods
Welke film?:?
"This film is definitely worth checking out! It is out and out funny, touching and recognisable for everyone, even if you're not interested in (I am not, for example). The plot touches many different social aspects in a light and enjoyable way, by focusing on a
. The men in
are friends for a lifetime, but are also totally different from each other..."
"Watching this film, you might feel 's hurt
's feeling and he's done wrong. But when we put ourselves in this situation, we'll probably see
's reaction is just our reaction, and make us think of our attitude towards the issue all over again... "
"Quite light and funny. The main reason for watching is the wonderful . She plays:? , a role that requires her to look good and that is what she does best. What a gal!"
Meer comments, indien nodig, zijn beschikbaar, hoewel niet veel...
quote:Dat zeer zeker niet nee
Op maandag 12 mei 2003 15:33 schreef RJ het volgende:
Toch niet Crossroads of zo he ?
quote:nodig!
Op maandag 12 mei 2003 15:30 schreef Khalein het volgende:Meer comments, indien nodig, zijn beschikbaar,
quote:Nope...
Op maandag 12 mei 2003 15:39 schreef Markie-Mark het volgende:
Keeping the faith??
"The casting is superb, the acting is simply fabulous and I guess the setting is really typically . And if all of this still isn't enough to convince you, you could also just watch the film for the gorgeous actors that are in it (
,
etc.)! P.S. The TV-series '
' are equally great and won an Emmy Award last year."
quote:
Op maandag 12 mei 2003 15:47 schreef dolle_hond het volgende:
EDTV
Ik zou het iets dichter bij huis zoeken
quote:All Stars it is!
Op maandag 12 mei 2003 15:49 schreef dolle_hond het volgende:
all stars
En ik? Ik ben een paar uurtjes weg
ik heb thuis een mooie puzzel staan, maar misschien vanavond dan
vraag komt zo
It was neatly summarised by a couple I overheard on leaving the cinema. He said something like "Two naked people talking about their relationship for an hour and a half". That's exactly what happened in the film - but I don't recall being bored at any time.
The amusing thing is that they begin the film naked and by the end they're both dressed. I'd love to see it again one day.
Op IMDB staat geen ander comment over deze film.
Er spelen precies twee mensen in, een man en een vrouw. Het comment zegt precies waar de film over gaat.
(moet ik iemand het antwoord mailen )
quote:Les Amant des Pont-Neuf
Op maandag 12 mei 2003 16:11 schreef dolle_hond het volgende:
welke film heeft dit commentaarI saw this film in Sydney back in 1991. I remember enjoying it, but I always did have a strange taste in movies. As I'm writing this in 2003 I wonder what happened to it in the meantime. It was neatly summarised by a couple I overheard on leaving the cinema. He said something like "Two naked people talking about their relationship for an hour and a half". That's exactly what happened in the film - but I don't recall being bored at any time.
The amusing thing is that they begin the film naked and by the end they're both dressed. I'd love to see it again one day.
mijn Frans is niet zo goed dus vergeef mij een evt. spelfoutje
quote:ik wist de titel niet, maar ja dat moet hem zijn ( heb het natuurlijk even gechecked
Op maandag 12 mei 2003 17:26 schreef Bijna35 het volgende:
Deze kan ik niet laten schieten: Nuit d'ete en ville
quote:
Op maandag 12 mei 2003 17:26 schreef Bijna35 het volgende:
Deze kan ik niet laten schieten: Nuit d'ete en ville
Had Scanman ook al ff een mailtje gestuurd... Peace?
quote:Had ik gezien. Ik was eigenlijk niet van plan om nog mee toe doen, maar deze vraag kon ik niet laten schieten. Ik vind het een geweldige film!
Op maandag 12 mei 2003 17:38 schreef Khalein het volgende:
Had Scanman ook al ff een mailtje gestuurd... Peace?
quote:Geweldig obscuur vooral
Op maandag 12 mei 2003 17:49 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Had ik gezien. Ik was eigenlijk niet van plan om nog mee toe doen, maar deze vraag kon ik niet laten schieten. Ik vind het een geweldige film!
(Oscar Wilde had mijn antwoord gecontroleerd en het was dus goed, vandaar de nieuwe vraag)
[Dit bericht is gewijzigd door Bijna35 op 12-05-2003 18:20]
quote:Ze is in ieder geval heel erg bekend. Ik denk dat er niemand is die haar niet kent.
Op maandag 12 mei 2003 18:23 schreef Patch het volgende:
ogen lijken op Kimberly Williams, maar zou de film niet kunnen plaatsen...
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 12-05-2003 18:28]
quote:Als dat goed is, is dat de helft van het antwoord.
Op maandag 12 mei 2003 18:28 schreef Patch het volgende:
Dan zal het wel niet Kimberly zijn...
Drew Barrymore?
edit: ik zie dat je nu poison Ivy erbij hebt gezet. Is niet goed. Het zijn idd eigenlijk 2 vragen in 1 post, maar ik wilde eigenlijk vragen uit welke film de foto komt. En als je dat weet, weet je automatisch ook de hoofdrolspeelster. Dus als je het zo bekijkt is het eigenlijk 1 vraag. Missschien had ik dus beter alleen kunnen vragen 'uit welke film'!
quote:je had beter kunnen vragen welke actrice...
Op maandag 12 mei 2003 18:29 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Als dat goed is, is dat de helft van het antwoord.
edit: ik zie dat je nu poison Ivy erbij hebt gezet. Is niet goed. Het zijn idd eigenlijk 2 vragen in 1 post, maar ik wilde eigenlijk vragen uit welke film de foto komt. En als je dat weet, weet je automatisch ook de hoofdrolspeelster. Dus als je het zo bekijkt is het eigenlijk 1 vraag. Missschien had ik dus beter alleen kunnen vragen 'uit welke film'!
quote:Britney Spears in Crossroads dan maar
Op maandag 12 mei 2003 18:26 schreef Bijna35 het volgende:
Ze is in ieder geval heel erg bekend. Ik denk dat er niemand is die haar niet kent.
P.S. wat was nu de connectie van het Lost In Space antwoord in dit topic? Niet dat ik het antwoord in twijfel trek of zo, maar dan steek ik er weer wat van op.
P.P.S. Patch, ik wist die Popeye vraag ook zonder die spinazie hint , zat alleen op mijn werk en daar wil ik eigenlijk niet inloggen anders gaat het me veels te veel werktijd kosten
Want Popeye wordt natuurlijk gespeeld door Robin Williams!
quote:Ik dacht dat dat te makkelijk was (en dat bleek ook wel toch
Op maandag 12 mei 2003 18:32 schreef Patch het volgende:[..]
je had beter kunnen vragen welke actrice...
Dit is ook uit de film:
quote:ps reactie: In elke film zat iemand uit "Friends", alleen een filmtitel met Joey / Matt LeBlanc ontbrak nog in het rijtje...
Op maandag 12 mei 2003 18:33 schreef Lister het volgende:[..]
Britney Spears in Crossroads dan maar
P.S. wat was nu de connectie van het Lost In Space antwoord in dit topic? Niet dat ik het antwoord in twijfel trek of zo, maar dan steek ik er weer wat van op.
P.P.S. Patch, ik wist die Popeye vraag ook zonder die spinazie hint
, zat alleen op mijn werk en daar wil ik eigenlijk niet inloggen anders gaat het me veels te veel werktijd kosten
Want Popeye wordt natuurlijk gespeeld door Robin Williams!
meer weet ik niet, want het is geen Batman 3, geen ET, geen Charlie's Angels...
denk denk denk...
quote:Die is wel goed
Op maandag 12 mei 2003 18:35 schreef Patch het volgende:
Doppelganger?
quote:Lol, nu heb je ze allemaal bijna gehad
Op maandag 12 mei 2003 18:37 schreef Patch het volgende:
Never Been Kissed
meer weet ik niet, want het is geen Batman 3, geen ET, geen Charlie's Angels...
denk denk denk...
quote:het kwam door het SBS logo, dacht toen ineens aan slechte films van Drew, en dat waren Sketch Artist & Doppelganger, want die zijn erg vaak uitgezonden door SBS
Op maandag 12 mei 2003 18:37 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Die is wel goed
quote:Geen idee wat ik hiervan moet maken, maar leuk dat je er weer bent iig
Op maandag 12 mei 2003 17:49 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Had ik gezien. Ik was eigenlijk niet van plan om nog mee toe doen, maar deze vraag kon ik niet laten schieten. Ik vind het een geweldige film!
quote:da's niet de goeie filmtitel
Op maandag 12 mei 2003 19:18 schreef Daborgk het volgende:
oneeye brill LOL
quote:oeh... warm...
Op maandag 12 mei 2003 19:22 schreef Khalein het volgende:
Is dat een cycloop uit Hercules en Skeet Ulrich? Oei, ehm...
de filmtitel is dus cryptisch omschreven, dus niet de stem van de linkse plus de acteur rechts samen voegen, en dan samen tot een film komen...
quote:Je zou wel eens gelijk kunnen hebben
Op maandag 12 mei 2003 22:10 schreef Timmah het volgende:
Xmen? ( Cyclops..)
quote:
Op maandag 12 mei 2003 22:53 schreef Khalein het volgende:[..]
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben
quote:idd
Op dinsdag 13 mei 2003 09:28 schreef MasterWouter het volgende:
deze vraag is niet mis zeg
(ik weet dus het antwoord, maar vind m erg moeilijk).
quote:dus die linkse is een monster?
Op dinsdag 13 mei 2003 09:37 schreef Maud_Dib het volgende:
Monsters Ball?
quote:Ik vond hem zejf wel goed gevonden
Op dinsdag 13 mei 2003 09:40 schreef Patch het volgende:[..]
dus die linkse is een monster?
en die rechtse is een bal?
is helaas niet goed....
(niet lachen DolleHond !)
quote:Heh????
Op dinsdag 13 mei 2003 09:48 schreef Luka het volgende:
The Gladiator