abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37751674
Geen idee of ze het in België ook gaan doen, maar dat zou ik niet netjes vinden.
Eerst de (goedkopere) slagerijen die onder hetzelfde dak zaten buitenflikkeren onder het mom van winkel verbouwen en uitbreiden, om het dan zelf te gaan verkopen??
pi_37751688
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 06:22 schreef Iksje het volgende:
Geen idee of ze het in België ook gaan doen, maar dat zou ik niet netjes vinden.
Eerst de (goedkopere) slagerijen die onder hetzelfde dak zaten buitenflikkeren onder het mom van winkel verbouwen en uitbreiden, om het dan zelf te gaan verkopen??
Zo werkt dat tegenwoordig. Concurerend blijven heet dat.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 06:43:11 #28
147881 SpaansBenauwd
je doet zomaar stoer
pi_37751707
ik haal altijd op donderdag en vrijdag me alcohol bij de aldi....geweldig dat het bij het station in leiden zit. Standaard 2 flessen port, een 3 liter pak wijn of 2 sixpacks in me schooltasje.
ik krijg je echt wel te pakken hoor
pi_37753040
Ach de meeste standaard boodschappen zoals melk,sap,frisdrank,kattevoer,snacks, conserven schoonmaakspul etc etc halen we allemaal bij de aldi/lidl.
Goed spul en je bent idd een dief van je eigen portemonee als je dat bij de gewone super gaat halen Haal het liever voor de helft van het geld en trek het zelf van de pallet dan dat ik voor flauwekul als een paraplu service, 'mooi gespiegelde schappen' En sfeervolle achtergrond muziek betaal.

Groente halen we voor weinig bij de lokale turk en vlees gewoon het liefst bij de slager.
pi_37753658
Ik neem wel eens wat bevroren vlees van de Aldi mee. Is goed te eten
Ben wel benieuwd wat dit vers vlees gaat doen, ga het zeker eens proberen.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:28:14 #31
16715 Mylene
*schatje*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')