quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:49 schreef PrivateRyan het volgende:
Hoi! Geil jij ook al op Karoltje, Inso?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:21 schreef Modus het volgende:
Volgens mij kan karoltje exact het meisje uit de DubbelFriss reclame nadoen: "Ahhw, kom maar, gaan we plasje doen." En dan met zo'n knuffelig hondje erbij..
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:21 schreef Modus het volgende:
Volgens mij kan karoltje exact het meisje uit de DubbelFriss reclame nadoen: "Ahhw, kom maar, gaan we plasje doen." En dan met zo'n knuffelig hondje erbij..
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:52 schreef karoltje het volgende:
Ik ben wel erg goed met puppies.
[afbeelding].
Dit is wel een ernstig oude foto btw.
Karoltje is FOK!-cultquote:Op donderdag 23 december 2004 10:49 schreef Hanneke1983 het volgende:
waren dit soort topics niet verboden??
evengoed: wel leuk zulke topics
quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh ja, de BrEeZaH-foto.. Is die nog online?
.
Sowieso is deze reeks gestart voor al die anti-reeksregels kwamen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:35 schreef SeLang het volgende:
Karoltje is cult.
Zij was een tijdlang zelfs een officieel Fok! BrEeZaH-sletje. Daar bestaat fotografisch bewijs van
Mede daarom geilen wij allen nog steeds op Karoltje
Het is daarom ook van historisch belang dat als dit topic vol is er een deel-3 wordt geopend.
Ik hoop van harte dat jij als mod je invloed aanwendt om te voorkomen dat een andere kansloze mod straks deel-3 op slot zet.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sowieso is deze reeks gestart voor al die anti-reeksregels kwamen.
Behalve dat, Karoltje verdient ook gewoon d'r eigen reeks.
Ik ben weer zwart. Maar ik zal me sterk maken voor een deel 3quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:47 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat jij als mod je invloed aanwendt om te voorkomen dat een andere kansloze mod straks deel-3 op slot zet.
Het is tenslotte in het belang van ons allemaal dat dit soort Fok!-monumenten bewaard blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |