Omdat:
ik het niet lekker vind
ik het te duur vind
ik er ziek van word
het niet goed voor je is
ik enorm irritant wordt van drank
quote:Meerdere onafhankelijke onderzoeken hebben uitgewezen dat 1 glas rode wijn per dag zuiverend werkt in je lichaam.
Omdat:
het niet goed voor je is
Drank is imho tyfuszooi , heb er veel familie aan verloren en kapot aan zien gaan.
quote:Dito!
Op donderdag 8 mei 2003 20:21 schreef L3IPO het volgende:
Ik drink niet, gewoon omdat ik alcohol niet lekker vind.
ps. Straight Edge lives!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Ixnay op 08-05-2003 20:27]
quote:Het gaat er maar net aan hoe iemand met die drank omgaat..
Op donderdag 8 mei 2003 20:25 schreef TheGuru het volgende:Drank is imho tyfuszooi
, heb er veel familie aan verloren en kapot aan zien gaan.
Ik zelf drink niet vaak, maar als ik drink houd ik het er ook niet bij een.
Maar ik drink t dus niet, omdat ik een keertje nuchter uit ben geweest en er toen achter kwam hoe irritant mensen worden na alcohol.. Niet iedereen heeft dat, maar het gros van de mensen dus wel..
Bovendien kan ik t goed redden zonder, dus waarom je lichaam kapot maken als je het niet hoeft?
quote:Same here, en ik wil het ook zo blijven houden.
http://www.danssalonincasa.nl/albert/test/afgang.wmv
Check maar dat is precies waarom ik niet drink
- het te duur is.
- ik eigenlijk alleen pisang/zwarte vodka/safari e.d. nog wel okay vond te drinken.
- niet echt gezond bij veelvuldig gebruik
- ik erg vaak auto rijd, dagelijks.
- een hekel heb aan dronken mensen.
- mij nu dingen kan herinneren die ik me toe ik dronk niet kon herinneren (althans erg vaak niet)
- op 29 april 2001 aan lantaarnpaalkoppen heb gedaan.
- het wel in mijn levensstijl past.
btw, ik rook niet en eet ook geen vlees.
[Dit bericht is gewijzigd door Coolgoza op 08-05-2003 20:36]
quote:Whahaha
Op donderdag 8 mei 2003 20:29 schreef Willem314 het volgende:
Kookniet als ik zie hoe raar sommige mensen er soms van gaan doendeze link werd vanmiddag toevallig nog gepost onder de topic 'wat is er mis met dit plaatje' :
quote:Voor jou de vraag: "Van welke band is het nummer straight edge?"
Op donderdag 8 mei 2003 20:27 schreef Ixnay het volgende:
Ik drink niet (alcohol) omdat ik mijn gezondheid belangrijker vind als het genot van drank.ps. Straight Edge lives!!!
En nu drink ik niet zo veel meer. 4 baco,s op 1 anvond. En soms ga ik helaam los met drinken
Je moet toch wel genoten hebben van je jeugd
quote:Volkert van der G.
Op donderdag 8 mei 2003 20:32 schreef Coolgoza het volgende:
Ik drink niet, omdat:- het te duur is.
- ik eigenlijk alleen pisang/zwarte vodka/safari e.d. nog wel okay vond te drinken.
- niet echt gezond bij veelvuldig gebruik
- ik erg vaak auto rijd, dagelijks.
- een hekel heb aan dronken mensen.
- mij nu dingen kan herinneren die ik me toe ik dronk niet kon herinneren (althans erg vaak niet)
- op 29 april 2001 aan lantaarnpaalkoppen heb gedaan.
- het wel in mijn levensstijl past.btw, ik rook niet en eet ook geen vlees.
ik drink trouwens ook niet meer..
en al helemaal niet minder..
Maar je kan mij niet wijsmaken dat dranken als cola enzv wel echt gezond zijn
cola - passoa is lekker ! (drinkt volgens mij niemand haha)
en gewoon bier gaat er ook altijd prima in.
Maar ik drink eigenlijk alleen in het weekend. En voel thuis nooit de behoefte om aan de drank te gaan ofzo (of het moet gezellig zijn met vrienden)
quote:worden Fortuyn aanhanger ?
Op donderdag 8 mei 2003 20:29 schreef Willem314 het volgende:
Kookniet als ik zie hoe raar sommige mensen er soms van gaan doendeze link werd vanmiddag toevallig nog gepost onder de topic 'wat is er mis met dit plaatje' :
quote:Dit is voor mij al de eerste reden.. ik ben van bacardi limon (destijds favo drankje) zo ontzetted ziek geworden, dat ik de dag erna nog spontane kotsbuien kreeg. Helemaal leuk als je dan net over een parkeerplaats loopt...
Op donderdag 8 mei 2003 20:51 schreef MissX het volgende:
ik drink niet meer, terwijl ik vroeger toch echt wel flink kon zuipen.
Maar ben 2,5 jaar terug zooo ontzettend ziek geworden van Tequilla dat ik daarna geen alcohol meer heb aangeraakt. En als ik nu een slok drink van iets waar alcohol in zit vind ik het toch wel zoooo ongeloofelijk smerig.
Maar goed, sindsdien kan ik geen alcohol meer zien of ruiken.. het smaakt me absoluut niet meer.
Nog meer redenen:
* Ik denk aan de lijn, alcohol is toch dikmakend.
* Ik kan slecht tegen alcohol.. het slaat in één keer toe bij mij en ik wil gewoon wel mezelf onder controle hebben en dus ook weten wat ik doe.
quote:Vodka redbull wil er nog wel in...
Op donderdag 8 mei 2003 20:21 schreef Mik-xa het volgende:
Ik drink niet weinig...Omdat:
ik het niet lekker vind
quote:Minor Threat natuurlijk.
Op donderdag 8 mei 2003 20:37 schreef Coolgoza het volgende:[..]
Voor jou de vraag: "Van welke band is het nummer straight edge?"
Reden :
Mijn lever is door misbruik van alcohol en andere dingen beschadigd. ik mag dus niet meer drinken van de doc. naja ik mag heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms een biertje ofzo drinken (Speciale Gelegenheden) maar dan ook nie veel. ik hou het lekker bij 2 pilsjes per week ofzo nu (Vroeger liter jenever en fles vodka per week)
quote:Just checkin'
Op donderdag 8 mei 2003 22:05 schreef Ixnay het volgende:[..]
Minor Threat natuurlijk.
Ik heb mensen ernstig dronken gezien, met alcoholvergiftiging, zelfs iemand die normaal alles onder controle heeft, daar schrok ik erg van.
Ook mensen die er verslaafd aan zijn, en niet alleen aan alcohol, sommigen zo erg, dat ze er al hun geld aan uitgaven, en domme dingen erdoor gingen doen. Alles ging mis en ze eindigden in de goot. Stopten met hun school en werk, verloren al hun vrienden. Alleen omdat ze graag iets bepaalds dronken.
Ik ben nu 19, en ik in mijn leven alleen maar ellende als gevolg van alcohol gezien.
Ik heb van mijn 13de tot mijn 16de wel alcohol gedronken, evenveel als een gemiddelde nederlander van die leeftijd, maar ik dacht er wel over na, en zag in hoe slecht het was.
Daarna dronk ik langzaam steeds minder, en hoefde ik niet perse bier meer enzo als ik uitging, ik luste het wel, ik vond het zeker niet vies, maar ik mis het niet.
Ineens had ik onbewust 2 maanden geen alcohol meer gedronken, kwam ik ineens achter.
Nog iets later ging ik me verdiepen in Straight Edge, ik had er vaker van gehoord, maar niet bij nagedacht dat ik het zelf in me had.
Anderen mogen van mij gewoon alcohol drinken, heb ik geen problemen mee.
Ik drink niet, noem me maar wat je wilt.
Straight Edge lives!!!
Ik drink zelf trouwens niet echt veel. Hooguit een biertje of 2 a 3 per week.
quote:Idd! Ik ben op mijn 16de eens flink over de huig gegaan van sterke drank. Sinds die ene keer komt er bij mij niets meer in dat boven de 8,5% zit (hiermee doel ik op een Duveltje
Op donderdag 8 mei 2003 20:51 schreef MissX het volgende:
ik drink niet meer, terwijl ik vroeger toch echt wel flink kon zuipen.
Maar ben 2,5 jaar terug zooo ontzettend ziek geworden van Tequilla dat ik daarna geen alcohol meer heb aangeraakt. En als ik nu een slok drink van iets waar alcohol in zit vind ik het toch wel zoooo ongeloofelijk smerig.
En ik krijg er vaak koppijn van omdat ik sowieso heel weinig vocht vasthoud. Plus dat het funest is voor m'n concentratie.
quote:Jij had toch liever een sappie?
Op vrijdag 9 mei 2003 00:38 schreef Brendovic het volgende:
nou jongens, ik neem nog een biertje
quote:Tanden worden langzaam doorzichtig
Op vrijdag 9 mei 2003 00:41 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
Jij had toch liever een sappie?
Ik neem nu toch liever weer een biertje
quote:Hmmm, ja, dat is zeker minder
Op vrijdag 9 mei 2003 00:55 schreef Brendovic het volgende:[..]
Tanden worden langzaam doorzichtig
Ik neem nu toch liever weer een biertje
quote:
quote:same here. Vind het trouwens wel lekker...
Op donderdag 8 mei 2003 20:29 schreef -En4Cer- het volgende:
Ik drink weinig.. i.v.m. fitness..
Ik wil niet zeggen dat ik zonder drank geen leuke avond kan hebben, maar met een paar biertjes wordt het gewoon nog een leukere avond
quote:--> hier herken is een vriend van mij in. Van 2 of 3 biertjes wordt je heus niet direct dronken hoor kom op man hoe oud ben je?
Ik heb er eigenlijk gewoonweg geen behoefte aan om dronken te worden ..........
quote:Reageer jij op mij? Ik ben bang dat je dan wat beter moet lezen.. kijk naar per see..
Op vrijdag 9 mei 2003 12:07 schreef TXC het volgende:
Er is niets sneu aan dat mensen drank nodig hebben om een leuek avond te hebben vind ik. Het is gewoon bewezen dat een paar biertjes sfeerverhogend werkt. Je wordt er wat losser door durft eerder dingen te zeggen en te doen etc.Ik wil niet zeggen dat ik zonder drank geen leuke avond kan hebben, maar met een paar biertjes wordt het gewoon nog een leukere avond
Ben zelfs nog nooit dronken laat staan aangeschoten geweest .....
quote:
Reageer jij op mij? Ik ben bang dat je dan wat beter moet lezen.. kijk naar per see..
I.C. sorry. Maar er zijn hier vast wel mensen die het wel sneu vinden dat sommigen drank gebruiken om een leukere avond te hebben dus was ook een beetje in 't voren geschreven
Oh ja er zijn ook mensen die zeggen "Och alcohol is zo vies enzo" maar bedoelen ze dan niet "bier is vies of wijn is vies. Ik bedoel er zijn zoveel verschillende alcoholische drankjes met een eigen smaak. Probeer dan eens iest anders dan bier. Bijvoorbeeld Passoa of BreeZah
voor mijn part.
quote:Maakt nie uit joh! Heb ik ook vaak.. Had alleen geen zin in een discussie omdat we er denk allebei bijna t zelfde over denken..Ik vind de smaak die alcohol (puur gezien dan) niet fijn.. Ik heb liever een colaatje dan een bacootje qua smaak..
Op vrijdag 9 mei 2003 12:15 schreef TXC het volgende:[..]
I.C. sorry. Maar er zijn hier vast wel mensen die het wel sneu vinden dat sommigen drank gebruiken om een leukere avond te hebben dus was ook een beetje in 't voren geschreven
Oh ja er zijn ook mensen die zeggen "Och alcohol is zo vies
enzo" maar bedoelen ze dan niet "bier is vies of wijn is vies. Ik bedoel er zijn zoveel verschillende alcoholische drankjes met een eigen smaak. Probeer dan eens iest anders dan bier. Bijvoorbeeld Passoa of BreeZah
voor mijn part.
Het kan idd een extra toevoeging zijn aan die avond.. Ook is t in sommige situatie wel makkelijk dat je er wat losser door wordt.. En vaak is t altijd feest en lekker gek doen.. Maar sommige mensen kunnen er niet over.. das irri.. Gaat er alsware een knopje om..
quote:Daar heb je op zich gelijk in. Wijn smaakt heel anders dan bier, en zelfs wijn smaakt heel anders dan wijn, maar juist het alcoholische component is waar ik niet van houd. Ik krijg warme chocolademelk -jummie - niet weg als er rum in zit.
Op vrijdag 9 mei 2003 12:15 schreef TXC het volgende:"Och alcohol is zo vies
enzo" maar bedoelen ze dan niet "bier is vies of wijn is vies. Ik bedoel er zijn zoveel verschillende alcoholische drankjes met een eigen smaak.
quote:Waarom zouden mensen dat moeten doen? Waarom moet er per se alcohol in zitten? Je kunt net zo goed een glas ranja nemen als je toch aan de 'wijvendrankjes' wilt.
Probeer dan eens iest anders dan bier. Bijvoorbeeld Passoa of BreeZah voor mijn part.
Nee, geef mij maar een goed glas melk.
Ik vind het gewoon niet lekker, en voor zover er alcoholische dranken zijn die ik wel lekker zou vinden; er zijn genoeg niet-alcoholische alternatieven voor die dus ook lekker zijn.
Bovendien heb ik geen zin om strontlazarus te worden (en volgens mij zit dat risico er behoorlijk in omdat ik niets gewend ben ) en later van anderen te moeten horen wat er gebeurd is.
Heel simpel
1: is het veel te duur
2: Ik krijg koppijn van een glaasje alcohol (letwel: alle soorten dranken)
3: vervolgens word ik zo moe dat ik in slaap val.
Dus dan moet ik eerst veel geld uitgeven voor een drankje...
Dan moet flinke koppijn zien te verdragen...
En vervolgens ook nog alles missen omdat ik zonodig in slaap moet vallen..
Nee dankje
(ik stap eigenlijk nooit, alleen op vakantie, dus het boeit me ook niet of ik er wel of niet tegen kan, of dat ik het wel of niet drink)
quote:Sommige, ik dus bv, vinden zo'n beetje alle alcohol vies
Op vrijdag 9 mei 2003 12:15 schreef TXC het volgende:
Oh ja er zijn ook mensen die zeggen "Och alcohol is zo viesenzo" maar bedoelen ze dan niet "bier is vies of wijn is vies. Ik bedoel er zijn zoveel verschillende alcoholische drankjes met een eigen smaak. Probeer dan eens iest anders dan bier. Bijvoorbeeld Passoa of BreeZah
voor mijn part.
quote:ik tegenwoordig dus ook, echt ik kan niet eens meer tegen de smaak van wijn in een saus of bonbons met likeur ofzo erin. Dan krijg ik al gelijk braakneigingen.
Op vrijdag 9 mei 2003 15:19 schreef yavanna het volgende:[..]
Sommige, ik dus bv, vinden zo'n beetje alle alcohol vies
Vinden jullie het trouwens ook zo irri dat je je eik moet verantwoorden als je niet drinkt. Heb echt al zo vaak meegemaakt dat mensen vragen ja maar waarom drink je dan niet en het is toch lekker Naar borrels van me werk enzo ga ik niet eens, vind het maar irri, sta je daar met je glaasje water. En dan moet je wel 5x gaan vertellen dat je gewoon geen alcohol drink.
quote:Ligt t niet aan de manier waarop je t zegt? Ik heb er zelf niet zoveel last van.. Misschien zijn t van die zielige mannen die eerst een vrouw dronken moeten maken voordat ze een kans maken? Zulke sneue types heb je er in iedergeval wel tussen zitten..
Op vrijdag 9 mei 2003 15:33 schreef MissX het volgende:[..]
ik tegenwoordig dus ook, echt ik kan niet eens meer tegen de smaak van wijn in een saus of bonbons met likeur ofzo erin. Dan krijg ik al gelijk braakneigingen.
Vinden jullie het trouwens ook zo irri dat je je eik moet verantwoorden als je niet drinkt. Heb echt al zo vaak meegemaakt dat mensen vragen ja maar waarom drink je dan niet en het is toch lekker
Naar borrels van me werk enzo ga ik niet eens, vind het maar irri, sta je daar met je glaasje water. En dan moet je wel 5x gaan vertellen dat je gewoon geen alcohol drink.
Nee drink iets van 4 flesjes bier op een avondje uit. En dat is eens of twee maal per week. Dat moet je lever makkelijk kunnen hebben lijkt me zo
En ajb kappen met het gezeik in de trant van "Kun je het zonder bier niet gezellig hebben???" Wedervraag dan: "Kun je iemand niet liefhebben zonder sex" of "Kun je geen feestje houden zonder muziek te draaien"?
en ik mis het ook niet. ik ben gestoord genoeg van mezelf en ik heb geen drank nodig om een leuke avond te hebben. en daarbij spaar je trouwens ook nog eens een hoop taxikosten uit
ik breng iedereen naar huis toe
en als ik drink dan alleen cola malibu (kleinlaagje met veel cola) en dan heb ik het na 1 glas al warm
ik kan er niet zo goed tegen denk ik.
quote:Dat is idd het motto.
Op zaterdag 10 mei 2003 01:08 schreef JAM het volgende:
Ik drink wel, maar met mate..
quote:Dat is volgens mij de officiele verklaring
Op zaterdag 10 mei 2003 01:08 schreef Steijn het volgende:
Ik ben vooral een liefhebber van bier, al het andere spul vindt ik niet zo erg lekker. Ik drink bier niet vanwege de alcohol maar vanwege de smaak, maar goed dat doet iedereen toch?
quote:Dit kan er gebeuren als je veel cola drinkt:
Op zaterdag 10 mei 2003 01:02 schreef RdP het volgende:
Ik drink niet. Is ongezondNee, ik ga niet uit en bij een concert drink ik óf niks óf gewoon een lekker glaasje cola
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 01:11 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Ik drink niet, omdat ik dan iemand anders wordt. Iemand die ik niet wil zijn.
quote:Ik kreeg altijd ongelofelijk gevoelige tanden na een avondje Smirnoff Ice. Met die troep ben ik dus gekapt. Geef mij maar Belgische bier, gintonic of wijn
Op zaterdag 10 mei 2003 01:11 schreef Steijn het volgende:[..]
Dit kan er gebeuren als je veel cola drinkt:
[afbeelding]
aan ieder drankje kleven dus nadelen, als je dus alles wat ongezond is gaat mijden kom je volgens mij bij water uit ofzo.
quote:Brennie, mag ik je off topic even iets vragen?
Op zaterdag 10 mei 2003 02:11 schreef Brennie het volgende:
Al jaren niet.
Slechte ervaring mee
Letterlijk lichamelijke klachten.
Geen behoefte aan.
Ik rijdt liever, lekker touren. Gisteravond nog aangehouden, moest ik blazen. Kreeg zelfs nog een kadootje :D
quote:Nou volgens mij niet hoor
Op vrijdag 9 mei 2003 15:38 schreef Wolter het volgende:[..]
Ligt t niet aan de manier waarop je t zegt? Ik heb er zelf niet zoveel last van.. Misschien zijn t van die zielige mannen die eerst een vrouw dronken moeten maken voordat ze een kans maken? Zulke sneue types heb je er in iedergeval wel tussen zitten..
quote:Cool! Die wil ik ook.. waar moet ik langs rijden??
Op zaterdag 10 mei 2003 09:38 schreef Toh het volgende:
Ik drink ook niet.
Reden:
Bier smaakt me niet, en andere mixes o.i d. heb ik geen behoefte aan.Ik rijdt liever, lekker touren. Gisteravond nog aangehouden, moest ik blazen. Kreeg zelfs nog een kadootje
:D
Laat al die andere mensen maar al hun geld uitgeven aan de drank en vele ochtende wakker worden met een kutkop, dan neem ik wel een glaasje appelsap, met zuurkool bubbeltjes uiteraard
(en hoe kan het nou dat iedereen zo gek opkijkt wanneer ik in een cafe-achtig iets om een glaasje appelsap vraag?
)
quote:ik niet .. werkt niet goed samen met de medicatie waar ik aan zit
Op donderdag 8 mei 2003 20:20 schreef Mes het volgende:
Nou? Geen alcohol dus!
En waarom niet?
- weed beter is
- je wel eens dingen gaat doen waar je spijt van krijgt
- kater
- alcohol vies is.
Drink niet omdat: het ongezond is, ik er geen behoefte aan heb, ik me zo al zat genoeg gedraag etc etc
Ik drink nooit te veel, dan geniet ik net zo erg en de ochtend erna nog veel meer! Maar af en toe een wijntje bij het eten smaakt niet verkeerd....
En als ik nog moet rijden dan geen druppel!
quote:Kan wel, maar het is dan een stuk minder leuk vind ik
Op zaterdag 10 mei 2003 18:25 schreef Laurabeest het volgende:
"Ik moet toch ook genoten hebben van mijn jeugd"
Kun je niet genieten zonder te drinken dan???
Drinken is volgens mij ook pas ongezond als je iedere dag meer dan twee glazen neemt. Alcohol met mate heeft juist een positief effect. Zegt men.
quote:alleen wijn en bier volgens mij..
Op zaterdag 10 mei 2003 18:46 schreef Manson het volgende:
Ik drink wel, gewoon omdat ik het wel lekker vind. Het gaat mij niet om het dronken worden ofzo, maar ik vind een pilsje wel lekker. Ik kan ook wel genieten van een glas wijn of whiskey. En ik voel me er wel ok bij.Drinken is volgens mij ook pas ongezond als je iedere dag meer dan twee glazen neemt. Alcohol met mate heeft juist een positief effect. Zegt men.
omdat ik het niet lekker vind
omdat ik niet veel mag drinken ivm. mijn medicatie
omdat ik zie hoe irritant anderen ervan worden
omdat ik de laatste keer flink ziek van drank ben geweest
en zo kan ik nog wel even doorgaan..
quote:minder slecht bedoel je
Op zaterdag 10 mei 2003 18:14 schreef Freezor het volgende:
- weed beter is
quote:Heeeeeee, da's m'n sig
Op vrijdag 9 mei 2003 16:02 schreef B1tchwax het volgende:
Straight edge... till the bar opens
(ik drink overigens wel)
quote:Die heb ik ook aan m'n tas hangen.
Op zaterdag 10 mei 2003 09:38 schreef Toh het volgende:
Ik drink ook niet.
Reden:
Bier smaakt me niet, en andere mixes o.i d. heb ik geen behoefte aan.Ik rijdt liever, lekker touren. Gisteravond nog aangehouden, moest ik blazen. Kreeg zelfs nog een kadootje
:D
Heb m van m'n vriend gekregen omdat ik zelf geen rijbewijs heb.
Ik drink zelf bijna nooit, en als ik drink, drink ik maar 1 biertje ofzo. Ben 2 jaar geleden een keer ontzettend ziek geworden van drank, ik heb ongeveer 9 uur lang om het half uur moeten kotsen.
quote:Dat heb ik nooit hoor
Op zaterdag 10 mei 2003 17:32 schreef dikkebanaan het volgende:(en hoe kan het nou dat iedereen zo gek opkijkt wanneer ik in een cafe-achtig iets om een glaasje appelsap vraag?
![]()
)
Bij uitgaan / bij anderen thuis drink ik doorgaans niets.
àls ik drink is het meestal een wijntje.
Bijna nooit meer dan 2 gl azen..
en op het moment drink ik niets. ( zwanger )
Veel te lekker, bier
quote:Je mag heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms een biertje of zo drinken, en je drinkt 2 pilsjes per week? Ik snap 'm niet...
Op donderdag 8 mei 2003 22:11 schreef Goodfellow het volgende:
Ik drink niet meer ,Reden :
Mijn lever is door misbruik van alcohol en andere dingen beschadigd. ik mag dus niet meer drinken van de doc. naja ik mag heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms een biertje ofzo drinken (Speciale Gelegenheden) maar dan ook nie veel. ik hou het lekker bij 2 pilsjes per week ofzo nu (Vroeger liter jenever en fles vodka per week)
Zitten jullie dan ook bij de blauwe knoop?
Zo een keer in de maand [of twee maanden] wordt ik flink dronken en zo nu en dan tijdens lunch een pint of lager. Heb er geen problemen mee, ik vind het zelfs wel leuk/lekker. Word er altijd vrolijk van en ik mis nooit wat van het verhaal de volgende dag.
Ik drink trouwens nooit alleen, het is voor mij echt een sociaal gebeuren.
quote:Ik drink zelf wel alcoholhoudend vocht, maar ik vind het ook ergens raar dat het wel drinken van alcohol tot norm verheven is. Ik merk dat ik me er zelf ook schuldig aan maak. Als iemand me vertelt dat hij/zij niet drinkt gaan m'n wenkbrauwen omhoog en vraag ik diegene vervolgens om uitleg.
Op donderdag 8 mei 2003 20:28 schreef ReSpawn het volgende:
Ik vind het eigenlijk gek dat iemand moet vragen wie er NIET drinkt.. Je moet dus gaan uitleggen waarom je iets NIET doet... Beetje omgekeerde wereld..
daarnaast heb ik wel eens wat bier op en dat vond ik niet bepaald lekker.. ja en ik weet "je moet het leren drinken", maar waarom zou ik?
1. ik rij 9/10 keer bijv met sport. En ik vind dat sport en drank en autorijden en drank niet samengaat.
2. ik kan absoluut niet tegen drank en ben echt na 2 biertjes als zo zat als een konijn.
Ben zo'n 4 jaar geleden gestopt met drinken en ik mis niets. Uitleggen waarom ik niet drink ben ik 2 jaar geleden mee gestopt.
Qua uitgaan kan ik zeggen dat ik zo rond een uur of 4 meestal de gezelligste aanwezige ben. Daarvoor doe ik ook leuk mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |