quote:je kan ook te ver gaan
Op maandag 19 mei 2003 21:49 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Voor dat geld ga ik zelfs nog in het shirtje van Fortuna lopen.
quote:En als ik het goed had begrepen was die mogelijke vervanger al in beeld, dus daar zullen we binnenkort wel wat van horen
In Voetbal Insite werd maandagavond gemeld dat Ajax vandaag definitief de beslissing heeft genomen Mido niet te laten terugkeren naar Amsterdam. De Egyptische spits komt momenteel op huurbasis uit voor Celta de Vigo. Ajax heeft niet het idee dat de spits zijn houding heeft verbeterd getuige onder andere zijn laatste interviews. Dat zou betekenen dat Ajax van plan is Mido te verkopen. Diverse clubs hebben al interesse getoond. Indien het Ajax lukt Mido te verkopen zal Leo Beenhakker de markt op mogen voor een vervanger.
Op dit moment komt hij nog uit voor het Franse Olympigue Marseille, maar hij wordt al tijden in verband gebracht met Europese topclubs. Naar verluidt is ook Newcastle United geïnteresseerd in de Belg.
quote:Ik kan het me bij geen van deze clubs voorstellen. Bowyer is geen schim meer van de speler bij Leeds sinds ie naar West Ham ging. Wat een flop zeg!
Op maandag 19 mei 2003 23:04 schreef olavski het volgende:
Lee Bowyer: West Ham United -> Arsenal / Newcastle UnitedNewcastle are reportedly to offer the released midfielder a £65k-per-week deal.
http://www.footballtransfers.co.uk/speculation/spec.asp?category=Un-Confirmed
Liverpool schijnt interesse te hebben in Beattie.
quote:Mido naar PSV!
Op dinsdag 20 mei 2003 01:27 schreef keeper het volgende:[..]
En als ik het goed had begrepen was die mogelijke vervanger al in beeld, dus daar zullen we binnenkort wel wat van horen
.
quote:Wat heb je nu ineens voor Italiaans in je sig en ondertitel staan joh?! Gaat Man. Utd. Buffon kopen?
Op dinsdag 20 mei 2003 11:32 schreef zjroentje het volgende:
Bolton geinteresseerd in Numan.
[Dit bericht is gewijzigd door Dylan Dog op 20-05-2003 12:21]
quote:Mooi toch. Vind het prachtige reclame.
Op dinsdag 20 mei 2003 12:20 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Wat heb je nu ineens voor Italiaans in je sig en ondertitel staan joh?! Gaat Man. Utd. Buffon kopen?
En ik ga binnenkort Italiaans leren.
quote:Valt te regelen: uurtarief 40 ¤...
Op dinsdag 20 mei 2003 12:22 schreef zjroentje het volgende:[..]
Mooi toch. Vind het prachtige reclame.
En ik ga binnenkort Italiaans leren.
quote:Gratis via de universiteit. Inclusief studiepunten.
Op dinsdag 20 mei 2003 14:20 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Valt te regelen: uurtarief 40 ¤...
quote:Tell me: waar en bij wie... (misschien is dit meer iets voor de mail trouwens...)
Op dinsdag 20 mei 2003 14:22 schreef zjroentje het volgende:[..]
Gratis via de universiteit. Inclusief studiepunten.
quote:Dan doen we het via de mail.
Op dinsdag 20 mei 2003 14:28 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Tell me: waar en bij wie... (misschien is dit meer iets voor de mail trouwens...)
Dylan Dog, mail gehad? Ben trouwens zo weg, lees het morgen wel
quote:
Op maandag 19 mei 2003 23:04 schreef olavski het volgende:
Lee Bowyer: West Ham United -> Arsenal / Newcastle UnitedNewcastle are reportedly to offer the released midfielder a £65k-per-week deal.
quote:Niet teveel offtopic, je zou wat kunnen missen
Op dinsdag 20 mei 2003 09:27 schreef olavski het volgende:
Da's dus het leuke van geruchten/speculaties.
see for yourself:
It's reported that Bowyer is set to sign a five-year deal worth £40k-per-week.http://www.footballtransfers.co.uk/speculation/spec.asp?category=Un-Confirmed
Liverpool schijnt interesse te hebben in Beattie.
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 14:52 schreef olavski het volgende:
*cough*
[..]
[..]Niet teveel offtopic, je zou wat kunnen missen
Cafu stond ook in de belangstelling van het Japanse Yokohama Marinos en ook vanuit Qatar zou er interesse zijn geweest. De 33-jarige back zou nu echter voor Milan gekozen hebben.
Het lijkt erop dat Arsene Wenger de spits liever verkoopt dan dat hij volgend seizoen gratis mag vertrekken. Volgens de geruchten is de Duitse kampioen Bayern München wel geïnteresseerd in de snelle speler. De voormalig Bordeaux speler heeft geen basisplaats kunnen afdwingen wanneer Arsenal op volle sterkte zich presenteert maar als vleugel speler heeft hij zijn waarde reeds bewezen.
quote:Sylvian Wiltord goes Sylvian Retard.
Op dinsdag 20 mei 2003 18:39 schreef superjoden het volgende:
De record aankoop eist een enorme salaris verhoging die de leiding van de club hem niet wil geven.
waar haalt ie het lef vandaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |