quote:Zou leuk zijn die weer op de NLse velden te zien
Op dinsdag 13 mei 2003 14:57 schreef BobRooney het volgende:
Tarik Oulida (wie?) naar AZ
quote:Kinkladze? OMFG!
Djibril Cisse, Alain Boumsong, Joe Cole, Damien Duff and even Georgi Kinkladze are being linked with moves to Anfield in the media today.http://www.thisisanfield.com/news0203/archive-05112003-05172003.shtml#623
quote:Op this is Anfield zijn ze nog steeds gecharmeerd van Jari
Houllier also said today "We don't need a lot, four at the most, but a couple certainly who can add that extra creativity and link with the front players."Maybe Jari Litmanen would be a good signing boss?
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 13-05-2003 19:56]
quote:Ze zijn echt hopeloos op zoek daar op Anfield
Op dinsdag 13 mei 2003 19:48 schreef Doc het volgende:
Djibril Cisse, Alain Boumsong, Joe Cole, Damien Duff and even Georgi Kinkladze are being linked with moves to Anfield in the media today.http://www.thisisanfield.com/news0203/archive-05112003-05172003.shtml#623
Kinkladze? OMFG!
quote:Je kan met een gerust hart zeggen dat Houllier de weg wel kwijt is ja...
Op dinsdag 13 mei 2003 19:56 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Ze zijn echt hopeloos op zoek daar op Anfield
Van Hooijdonk in gesprek met Birmingham City. Geruchten of realiteit?
quote:Protége van Cruijff
quote:Aha, hij schijnt ook bij ons in de belangstelling te staan. Makkelijke keus
quote:Wat heeft PI-Air te zoeken bij Birmingham City ??
Op dinsdag 13 mei 2003 21:50 schreef BrauN het volgende:
http://www.footballnl.com/news2002_2/news1501.htmVan Hooijdonk in gesprek met Birmingham City. Geruchten of realiteit?
quote:Denk ook een beetje aan ons. Lijkt me echt zalig als die gipshapper weer in het buitenland zit.
Op dinsdag 13 mei 2003 23:38 schreef Blue_MnM het volgende:[..]
Wat heeft PI-Air te zoeken bij Birmingham City ??
Ken die beter weer terug naar NAC gaan.
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 23:39 schreef SCH het volgende:[..]
Denk ook een beetje aan ons. Lijkt me echt zalig als die gipshapper Vrijetrapper weer in het buitenland zit.
quote:Kunstjes doe je in het circus
Op dinsdag 13 mei 2003 23:48 schreef Blue_MnM het volgende:vrijetrapper
quote:Finnan moet 4m pound kosten, en Malbranque vanwege een of andere regeling waarschijnlijk maar 1m pound. Da's niet al te veel.
Op dinsdag 13 mei 2003 23:39 schreef Van_Nistelred het volgende:
Houllier zou ook al ver zijn met Finnan en Malbranque van Fulham. Heb ie zoveel egdl te ebsteden dan?
quote:Denk ook niet dat ze allemaal komen en ik denk ook dat ze spelers gaan verkopen. Wie ze (Heskey, Smicer, Diao, Traore, etc etc) wil hebben is een andere vraag...
Op woensdag 14 mei 2003 08:00 schreef ChAoZ het volgende:[..]
Finnan moet 4m pound kosten, en Malbranque vanwege een of andere regeling waarschijnlijk maar 1m pound. Da's niet al te veel.
Cisse moet tegen de 13m gaan kosten. Samen met Duff (12m), Boumsong en nog meer die worden genoemd wordt het toch wel best veel
De eigenaar van LFC is steenrijk (6th richest man in Engeland oid, 1.2 miljard pond word z'n vermogen op geschat geloof ik) dus er is een beetje speelruimte...
Ben nou niet echt onder de indruk van de spelers die Houllier wil hebben. Denk nou niet dat die het niveau van Liverpool zullen opkrikken.
quote:Realiteit.
Op dinsdag 13 mei 2003 21:50 schreef BrauN het volgende:
http://www.footballnl.com/news2002_2/news1501.htmVan Hooijdonk in gesprek met Birmingham City. Geruchten of realiteit?
Ik denk dat het voor van hooijdonk zijn laatste kans is om eens een seizoen lang flink geld te gaan verdienen dus ik denk wel dat hij gesprekken voert met andere clubs.
Man. City en Villa zijn ook geinteresseerd.
quote:Cisse is toch beter dan Heskey. Maar daar is ook niet veel voor nodig natuurlijk.
Op woensdag 14 mei 2003 10:00 schreef zjroentje het volgende:
Finnan is al zo goed als zeker naar ik meen.Ben nou niet echt onder de indruk van de spelers die Houllier wil hebben. Denk nou niet dat die het niveau van Liverpool zullen opkrikken.
quote:Duff is een aardige voetballer. Geen topniveau. Goede speler voor LFC dus.
Op woensdag 14 mei 2003 10:44 schreef ChAoZ het volgende:[..]
Cisse is toch beter dan Heskey. Maar daar is ook niet veel voor nodig natuurlijk.
Duff best aardige speler leek me, Man U zit er tenslotte ook achter aan. Boumsong wordt samen met Mexes gezien als de beste jonge verdedigers in Frankrijk volgens mij.
Finnan goede, nuttige speler. Malbranque ben ik dan niet zo kapot van.
Zie veel liever Kewell naar Old Trafford komen.
Opvallend is dat de Nederlandse voetballers en spelers erg populair zijn bij de Catalanen. Rinus Michels was in de jaren zeventig trainer. Johan Cruijff speelde er, en was er begin jaren negentig trainer, eind jaren negentig was het Louis van Gaal die naar Spanje kwam en in 2002 weer terug kwam. Als Neeskens nu naar Barcelona vertrekt lijkt het Ronald Koeman die de volgende trainer wordt. Koeman is mateloos populair bij de fans en alle presidentskandidaten willen de Ajax-trainer hebben.
Voormalig spelersmakelaar en presidentskandidaat Minguella wil de Nees volgend seizoen als trainer in Barcelona hebben. Minguella zegt al contact gehad te hebben met Neeskens en de voormalig international ziet wel wat in een terugkeer. Ook ziet de kandidaat een belangrijke rol weg gelegd voor Hristo Stoitsjkov. De Bulgaar won begin jaren negentig de Champions League met Barça.
Neeskens speelde van 1974 tot en met 1979 in Spanje en werd nooit landskampioen, maar won wel een Europese hoofdprijs met de ploeg die nu wordt getraind door Radomir Antic. Antic moet echter aan het eind van het seizoen plaats maken voor een nieuwe trainer.
De boomlange voetballer staat nu nog onder contract bij de Griekse club Iraklis. Een delegatie van de FC is onlangs in Griekenland geweest om te praten over een mogelijke overgang van de geboren Surinamer.
----------
Ik heb begrepen dat dit bijna rond is.
quote:Boumsong en Mexes staan over 5 jaar samen in het Franse centrum, zoals ze nu bij Auxerre doen inderdaad. Mexes is meer een type Blanc, meer geschikt voor Italië of Spanje. Boumsong is groot en sterk, geschikt voor Engeland dus.
Op woensdag 14 mei 2003 10:44 schreef ChAoZ het volgende:[..]
Cisse is toch beter dan Heskey. Maar daar is ook niet veel voor nodig natuurlijk.
Duff best aardige speler leek me, Man U zit er tenslotte ook achter aan. Boumsong wordt samen met Mexes gezien als de beste jonge verdedigers in Frankrijk volgens mij.
Finnan goede, nuttige speler. Malbranque ben ik dan niet zo kapot van.
Malbranque is een goede speler, die kan flink doorgroeien. Was aanvoerder van de Franse jeugdploeg in zijn Lyon-tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |