quote:Toch nog wat onthouden van dat college.
Op maandag 12 mei 2003 16:57 schreef superjoden het volgende:[..]
een mondelinge overeenkomst is inderdaad rechtsgeldig.... een mondelinge overeenkomst is gelijk als een schriftelijke overkomst.
quote:het is natuurlijk wel beter om het schriftelijk vast te leggen want dan staat het zwart op wit... maar indien er sprake is van een mondelinge overeenkomst en ajax ziet achteraf toch af van wapenaar denk ik dat dit aardig wat eurootjes gaat kosten....
Op maandag 12 mei 2003 16:58 schreef zjroentje het volgende:[..]
Toch nog wat onthouden van dat college.
quote:Precies. Je weet niet óf ze wel mondeling accoord waren. Voor het zelfde geldt belde die zaakwaarnemer op en voor dat die wat kon zeggen zei Beenhakker al meteen dat ze van Wapenaar afzagen. Maar dat is speculeren, je weet het gewoon niet.
Op maandag 12 mei 2003 17:53 schreef SCH het volgende:
Een mondelinge overeenkomst is alleen moeilijk hard te maken. Zeker als er een zaakwaarnemer of advocaat in het spel is aan de zijde van Wapenaar, dan heeft ie geen poot om op te staan.
Ik ben trouwens wel benieuwd waarom zo laat werd afgezien van Wapenaar. Dat lezen we over een half jaar wel in de Sportweek
.
Neeskens zou misschien weggaan ja. Hoewel dit alleen maar geconcludeerd wordt uit deze woorden:
'Ik ben niet bezig met volgend seizoen, ik richt me op de resterende 3 wedstrijden, dan zie ik wel verder' en 'Deze jongens willen niet uit zichzelf gaan leren, dat doen spelers bij topclubs wel, daar word ik doodziek van'.
quote:hoezo hij zit nu toch ook bij een b elftal
Op maandag 12 mei 2003 22:38 schreef mr_cucumber het volgende:
Bruggink naar Sampdoria volgens Eurogoals.
Zijn die nou al een keer gepromoveerd naar de Serie A? Lijkt me sterk dat Bruggink in de Serie B gaat ballen..
quote:Nee inderdaad, hij gaat z'n oh zo succesvolle en prijzen verslindende carriere bij PSV waarschijnlijk gewoon voortzetten.
Op maandag 12 mei 2003 22:38 schreef mr_cucumber het volgende:
Bruggink naar Sampdoria volgens Eurogoals.
Zijn die nou al een keer gepromoveerd naar de Serie A? Lijkt me sterk dat Bruggink in de Serie B gaat ballen..
Sampdoria trouwens ook: met nog vier wedstrijden te spelen hebben ze ene vorosprong van 11 punten. Gaat goed komen dus. Wel een mooie club voor Bruggink!
Rummenigge: 'Of we halen Makaay of niemand'
Bayern München-voorzitter Franz Beckenbauer had al een voorzetje gegeven toen hij vleiend meldde Roy Makaay 'een rijpe spits en een ijskoude afmaker te vinden'. Vice-voorzitter Karl-Heinz Rummenigge opende in de lokale Münchense krant tz officieel de jacht op de spits van Deportivo La Coruña.
'Makaay is de enige aanvaller op wie ons oog hebben laten vallen', liet Rummenigge weten. 'Als we hem niet krijgen, dan halen we niet een andere spits. Ook Morientes niet. Aanvallers van dat kaliber hebben we zelf al voldoende. Maar zo eentje als Makaay niet.'
ze beginnen nu een beetje fanatieker achter hem aan te zitten, tijd om de prijs op de jagen voor Deportivo ![]()
bron trouwens vi.nl
Volgens het Britse boulevardblad The Sun praten zaakwaarnemers van Pierre van Hooijdonk met Birmingham City. De topscorer van Feyenoord zou echter alleen naar de Premier League willen overstappen als hij een contract krijgt voor twee jaar. Op dit moment heeft van Hooijdonk een doorlopend contract bij de Rotterdammers.
Van Hooijdonk speelde in zijn voetbalcarriere al voor de Britse club Nottingham Forrest. Birmingham staat met 48 op de 13de plaats in de Premier League. De Bluesblijven daarmee zeker behouden voor de hoogste Engelse voetbalklasse.
Verder meldden Britse media de belangstelling van Newcastle United voor Feyenoorder Thomas Buffel. De Noord-Engelse club bevestigde daarop de interesse in de middenvelder, maar wilde niet in gaan op de eventuele komst van de jonge Belg. Buffels zaakwaarnemer Luc Nillis kwam met de Rotterdammers onlangs een verbeterd contract overeen voor de Belgische international. Naast Buffel heeft de club van oud-PSV coach Bobby Robson ook interesse in de Ajacied Andy van der Meyde.
In de krant valt verder te lezen dat Harald Wapenaar de onderhandelingen met Beenhakker op tape zou hebben. Hiermee zou hij eventueel kunnen bewijzen dat hij wel degelijk een (mondeling) akkoord heeft bereikt met Ajax. Afgelopen vrijdag trok Ajax de aanbieding op Wapenaar nog in, maar de goalie van Utrecht overweegt nu juridische stappen tegen Ajax.
Ronald Koeman zou het overigens zeer betreuren dat Joey Didulica aan het einde van het seizoen vertrekt bij de Amsterdammers. De technische staf wilde de Australische doelman graag behouden, maar het bestuur wilde niet ver gaan in de loononderhandelingen met de sluitpost die naar het Oostenrijkse Austria Wien vertrekt.
quote:louis van gaal zal wel niet naar schalke gaan daar vraagt hij te veel geld voor.... van gaal
Op dinsdag 13 mei 2003 14:40 schreef Svensational het volgende:
Bert van Marwijk wordt geen trainer van Schalke'04. De club wou hem hebben maar feyenoord laat hem niet gaan. Nu wil Schalke Louis van Gaal of Christoph Daum
quote:Jeuu..waar zit die tegenwoordig, laatste wat ik hoorde was ergens in Frankrijk?
Op dinsdag 13 mei 2003 14:57 schreef BobRooney het volgende:
Tarik Oulida (wie?) naar AZ
quote:FC Hatchback.
Op dinsdag 13 mei 2003 15:39 schreef mr_cucumber het volgende:[..]
Jeuu..waar zit die tegenwoordig, laatste wat ik hoorde was ergens in Frankrijk?
quote:Sedan
Op dinsdag 13 mei 2003 15:39 schreef mr_cucumber het volgende:[..]
Jeuu..waar zit die tegenwoordig, laatste wat ik hoorde was ergens in Frankrijk?
quote:Wat beweegt iemand er toe om onderhandelingen bij voorbaat op een tapeje vast te gaan leggen????
Op dinsdag 13 mei 2003 14:54 schreef Eilanden het volgende:
In de krant valt verder te lezen dat Harald Wapenaar de onderhandelingen met Beenhakker op tape zou hebben. Hiermee zou hij eventueel kunnen bewijzen dat hij wel degelijk een (mondeling) akkoord heeft bereikt met Ajax. Afgelopen vrijdag trok Ajax de aanbieding op Wapenaar nog in, maar de goalie van Utrecht overweegt nu juridische stappen tegen Ajax.
quote:Misschien vanwege het feit dat 'ie met Ajax onderhandelt?
Op dinsdag 13 mei 2003 16:37 schreef methodmich het volgende:[..]
Wat beweegt iemand er toe om onderhandelingen bij voorbaat op een tapeje vast te gaan leggen????
quote:Dat snap ik dus ook niet..
Op dinsdag 13 mei 2003 12:23 schreef planethugo het volgende:
en hier in NL zien 'we' kluivert liever in het nl eftalmakaay
De problematiek rond de aanvaller is betrekkelijk nieuw. De vorige directeur Roelant Oltmans beweerde namelijk dat Van Den Eede volledig extern werd gefinancierd. Dat blijkt echter niet het geval: Van Eede's volledige salaris moet worden opgehoest door NAC Breda.
'Dit getuigt van weinig respect', reageert de Belg in BN De Stem. 'Ze moeten bij NAC niet vergeten dat er vorig seizoen zeven à acht clubs voor me in de rij stonden. Dit is wel heel erg gemakkelijk.'
Bart Van Den Eede, die vorig seizoen voor FC Den Bosch nog vijftien keer doel trof, tekende afgelopen zomer in Breda een vierjarig contract. Hij zegt niet bij NAC weg te willen, omdat hij het er naar zijn zin heeft. Wel begrijpt hij dat de club teleurgesteld is.
'Natuurlijk heb ik te weinig gebracht, helemaal mee eens. Maar het zit ook wel erg tegen. Voordien had ik nooit last van blessures, nu lijkt alles samen te komen. Onwillige hamstrings spelen me nu al maanden parten. Omdat ik geforceerd terug wilde komen. Verkeerd. Daar heb ik een reactie op gekregen', aldus de aanvaller
quote:Bartje kom aub terug,ik betaal je salaris wel
Op dinsdag 13 mei 2003 18:07 schreef superjoden het volgende:
NAC Breda heeft spits Bart Van Den Eede nadrukkelijk verzocht op zoek te gaan naar een andere club. De Belg, die afgelopen seizoen als speler van FC Den Bosch de clubs nog voor het uitkiezen had, voldoet niet en is te duur.
De Brabantse club maakt geen geheim van haar plannen met de 25-jarige Belg. Met zijn riante salaris drukt hij veel te zwaar op de begroting, terwijl hij in zijn debuutseizoen voor de Bredanaars - vooral als gevolg van blessures - nauwelijks iets heeft laten zien. 'We zullen zeker niet teveel voor hem vragen', laat NAC-directeur Willem van der Hoeven weten.De problematiek rond de aanvaller is betrekkelijk nieuw. De vorige directeur Roelant Oltmans beweerde namelijk dat Van Den Eede volledig extern werd gefinancierd. Dat blijkt echter niet het geval: Van Eede's volledige salaris moet worden opgehoest door NAC Breda.
'Dit getuigt van weinig respect', reageert de Belg in BN De Stem. 'Ze moeten bij NAC niet vergeten dat er vorig seizoen zeven à acht clubs voor me in de rij stonden. Dit is wel heel erg gemakkelijk.'
Bart Van Den Eede, die vorig seizoen voor FC Den Bosch nog vijftien keer doel trof, tekende afgelopen zomer in Breda een vierjarig contract. Hij zegt niet bij NAC weg te willen, omdat hij het er naar zijn zin heeft. Wel begrijpt hij dat de club teleurgesteld is.
'Natuurlijk heb ik te weinig gebracht, helemaal mee eens. Maar het zit ook wel erg tegen. Voordien had ik nooit last van blessures, nu lijkt alles samen te komen. Onwillige hamstrings spelen me nu al maanden parten. Omdat ik geforceerd terug wilde komen. Verkeerd. Daar heb ik een reactie op gekregen', aldus de aanvaller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |