abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 mei 2003 @ 17:26:02 #1
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10301838
En verder
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_10301973
Loek B. naar Ajax?
  donderdag 8 mei 2003 @ 17:32:37 #3
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10301994
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 17:31 schreef SCH het volgende:
Loek B. naar Ajax?
Bron?
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_10302015
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 17:32 schreef El_Catalan het volgende:
Bron?
De Schoolkrant
  donderdag 8 mei 2003 @ 17:33:56 #5
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10302024
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 17:33 schreef SCH het volgende:

[..]

De Schoolkrant

Oke

pi_10302101
- David Mendes da Silva mogelijk naar Willem II of Vitesse.

- Joost Volmer mogelijk naar West Bromwich Albion

- Nikos Machlas in de belangstelling van Atlético Madrid, dat Javi Moreno en José Mari terugstuurt naar Milan en dus goedkope spitsen zoekt.

- Gyan in de belangstelling van 1.FC Köln

- AGOVV wil Rzasa en Turpijn

- Ivo Rossen naar Dordrecht

- Sinouh naar NAC als Babos vertrekt

- Davy de Beule naar Schalke 04

- Prince Rajcomar naar AZ, volgens Fortuna Sittard. AZ ontkent.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_10303004
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 17:37 schreef methodmich het volgende:
- David Mendes da Silva mogelijk naar Willem II of Vitesse.

- Nikos Machlas in de belangstelling van Atlético Madrid, dat Javi Moreno en José Mari terugstuurt naar Milan en dus goedkope spitsen zoekt.

bronnen? ennuh, kom nie met de school of straatkrant

En het heeft er alle schijn van dat Claudio Lopez terugkeert naar Valencia. El Piojo zal zowiezo vertrekken bij Lazio, doordat hij de nieuwe aanbieding van Lazio weigerde, zoals meerdere (waaronder Stam dus). Er is waarschijnlijk een bedrag van ¤6 miljoen mee gemoeid. 'Klein' bedrag voor een speler als Lopez, maar dit is verrekend in het bedrag dat Lazio nog schuldig was aan Valencia. Ook is Lazio nog zo'n ¤2 miljoen aan loon schuldig aan Lopez. Waarschijnlijk wil Lopez niet aan loonmatiging doen, en hierdoor is de prijs die Valencia betaalt minder, zodat Valencia ook de loonkosten kan veroorloven.

donderdag 8 mei 2003 @ 18:13:48 #8
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10303028
Smeich: Luis Aragonés stopt waarschijnlijk in Juni als trainer van A.Madrid.

Slechte zaak.

pi_10303107
Ja, ik weet t...echt zonde! Hij houd van Atléti!!!

Gil heeft t weer op z'n heupen. Hij wil een coach die de spelers meer bekritiseerd, en Luis is zo niet.
De naam die steeds valt is die van de trainer van Rennes, Vahid Halilhodzic. Deze heeft bekend dat Atléti contact heeft gezocht.
Vandaag scheen er een persbericht naar buiten te zijn gestuurd waarin Atléti dit alles ontkent en niet op zoek is naar een opvolger van Aragones.

donderdag 8 mei 2003 @ 18:29:02 #10
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10303326
Arne Slot naar Real Madrid?
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 17:23 schreef MrMoon het volgende:
Man Utd wou Ronaldinho toch ook al hebben?
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 17:24 schreef El_Catalan het volgende:
Ja klopt
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 17:24 schreef El_Catalan het volgende:
Real ook
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 17:25 schreef El_Catalan het volgende:
En Slot
uit >Tranfer Geruchten< Deel 8
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  donderdag 8 mei 2003 @ 18:30:35 #11
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_10303359
Hier wat Liverpool geruchten:
Finnan, Duff en J. Cole worden in verband gebracht met Liverpool FC. Ook zou Cissé van Auxerre in gesprek zijn met Liverpool.

Bron: http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N140164030508-1236.htm

donderdag 8 mei 2003 @ 18:31:09 #12
30919 mitt
Michael Corleone
pi_10303372
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 18:29 schreef Kaalhei het volgende:
[..]

[..]

[..]

[..]

Real Vallecano misschien.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 8 mei 2003 @ 18:31:41 #13
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10303385
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 18:29 schreef Kaalhei het volgende:
[..]

[..]

[..]

[..]

Grappig
  donderdag 8 mei 2003 @ 18:34:20 #14
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10303436
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 18:31 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Grappig

Waarom doe je nu zo zuur? Gefrustreerd dat Barca te weinig cash heeft om Arne te kopen van NAC?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_10303618
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 18:34 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Waarom doe je nu zo zuur? Gefrustreerd dat Barca te weinig cash heeft om Arne te kopen van NAC?

maak je maar geen zorgen hoor barca komt echt niet in de "schaam je diep positie" waarin een aantal nederlandse clubs zich nu in bevinden...net zo min als toen real madrid financiele problemen had. Wordt wel ergens een anonieme geldschieter of geldpotje gevonden
FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST
  donderdag 8 mei 2003 @ 18:46:50 #16
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10303682
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 18:34 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

En we weten wel dat Barça weinig geld heeft.
En als ze geld hadden dan hoefde ze hem niet te kopen
  donderdag 8 mei 2003 @ 18:59:54 #17
43497 Afunados
Get Therapy
pi_10304001
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 18:31 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Grappig

Staat hij bekend om..
  donderdag 8 mei 2003 @ 19:22:18 #18
53062 Goalmachine
Living for goals
pi_10304501
Dat Newcastle United geïnteresseerd is in Brett Emerton is al langer bekend, maar nu wordt ook Thomas Buffel nauwlettend gevolgd door de Engelse club. Toen scouts van Newcastle de progressie van Emerton gingen bekijken, viel hun oog direct op een andere Feyenoorder, namelijk de Belg Thomas Buffel.

Het is bekend dat Newcastle het nodige geld beschikbaar heeft gesteld om deze zomer een aantal aankopen te doen, maar het is nog de vraag wie er daadwerkelijk gekocht zal worden.

CM Guru, Get Rich or Die Tryin'
pi_10304749
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 18:12 schreef Smeich het volgende:

[..]

bronnen? ennuh, kom nie met de school of straatkrant

Sorry, ik geef mijn bronnen nooit prijs...
www.thuisuiteten.nl
pi_10304837
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 19:34 schreef methodmich het volgende:

[..]

Sorry, ik geef mijn bronnen nooit prijs...

dat moet je nou toch eens gaan doen, want ik ben daar eigenlijk best benieuwd naar!!!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_10305005
Ach, zolang het niet relevant is om te melden, hoeft het niet toch? Dit is puur ontspanning, vandaar.

Klein tipje van deze sluier dan: deze komen van een bron die werkt bij 's lands grootste voetbaltijdschrift en een kennis van mij is. Inzake nieuwtjes is dat mijn belangrijkste bron zelfs, hoewel ik zelf ook wel eens wat opvang....

[Dit bericht is gewijzigd door methodmich op 08-05-2003 19:53]

www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 mei 2003 @ 21:21:16 #22
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_10307207
Cocu wacht op de bestuursverkiezingen met het nemen van een beslissing en dan zul je zien, mag ie blijven
PHILIP kom toch naar Eindhoven jongen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_10308315
Methodmich, heeft die bron van jou het vaak goed?
pi_10309448
Dat Newcastle United geïnteresseerd is in Brett Emerton is al langer bekend, maar nu wordt ook Thomas Buffel nauwlettend gevolgd door de Engelse club. Toen scouts van Newcastle de progressie van Emerton gingen bekijken, viel hun oog direct op een andere Feyenoorder, namelijk de Belg Thomas Buffel.

Het is bekend dat Newcastle het nodige geld beschikbaar heeft gesteld om deze zomer een aantal aankopen te doen, maar het is nog de vraag wie er daadwerkelijk gekocht zal worden.

Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_10310289
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 19:22 schreef Goalmachine het volgende:

quote:
Op donderdag 8 mei 2003 22:54 schreef superjoden het volgende:

?
pi_10311031
idd een beetje dubbel op he?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  vrijdag 9 mei 2003 @ 10:38:37 #27
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10314388
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 18:30 schreef BrauN het volgende:
Hier wat Liverpool geruchten:
Finnan, Duff en J. Cole worden in verband gebracht met Liverpool FC. Ook zou Cissé van Auxerre in gesprek zijn met Liverpool.

Bron: http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N140164030508-1236.htm

Finnan is al zowat als zeker.
Duff staat ook in de belangstelling van ManU.

Cisse zie ik ook wel naar LFC gaan.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 9 mei 2003 @ 10:54:39 #28
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10314679
Van Gaal niet meer in de running als coach van Fulham. Topmuller lijkt nu de beste papieren te hebben.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 9 mei 2003 @ 11:00:40 #29
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10314797
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 10:54 schreef zjroentje het volgende:
Van Gaal niet meer in de running als coach van Fulham. Topmuller lijkt nu de beste papieren te hebben.
Gelukkig voor Fulham
  vrijdag 9 mei 2003 @ 11:25:29 #30
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_10315276
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 21:21 schreef rubbereend het volgende:
Cocu wacht op de bestuursverkiezingen met het nemen van een beslissing en dan zul je zien, mag ie blijven
PHILIP kom toch naar Eindhoven jongen
Cocu zegt: "ik heb respect voor Barcelona".

Zo te horen heeft ie niet veel respect voor PSV, dus mag ie lekker bij Coventry gaan spelen als Barça zijn contract niet verlengt...

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 9 mei 2003 @ 12:13:26 #31
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_10316456
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 11:25 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Cocu zegt: "ik heb respect voor Barcelona".

Zo te horen heeft ie niet veel respect voor PSV, dus mag ie lekker bij Coventry gaan spelen als Barça zijn contract niet verlengt...

nou opzich heeft ie wel een beetje gelijk, hij heeft t redelijk god naar zn zin, verdient goed daar dus k snap weld at ie ff wacht, hij weet da ie altijd kan tekenen bij een andere club, bovendien wie wil er nou niet met zn club Intertoto spelen???????
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_10316485
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 21:21 schreef rubbereend het volgende:
Cocu wacht op de bestuursverkiezingen met het nemen van een beslissing
Lees: hij hoopt dat de nieuwe president z'n contract wél wil verlengen.
  vrijdag 9 mei 2003 @ 12:29:18 #33
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_10316822
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 19:22 schreef Goalmachine het volgende:

Buffel blijft sowieso nog een jaar bij Feyenoord.

Ik hoorde trouwens ook al dat NUFC interesse had in Mido!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_10316886
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 12:29 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]
Ik hoorde trouwens ook al dat NUFC interesse had in Mido!

klopt, liverpool en in mindere mate man utd worden ook genoemd
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_10322339
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 22:10 schreef Smeich het volgende:
Methodmich, heeft die bron van jou het vaak goed?
Tja, hij heeft weer de hele VI-redactie als bronnen, dus alles wat bij VI binnenkomt aan info, speelt hij dan bij vlagen weer door. Zeker die dingen die voor mijn werk relevant zijn, dan wisselen we weer eens wat uit. Maar goed, VI zit vaak goed, maar niet altijd natuurlijk.

Pardon, nu heb ik de naam van het tijdschrift genoemd...

www.thuisuiteten.nl
pi_10322364
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 10:54 schreef zjroentje het volgende:
Louis vroeg 3 miljoen euro per jaar.... Vond Al Fayed toch net iets te gortig.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 9 mei 2003 @ 16:51:33 #37
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_10323344
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 16:11 schreef methodmich het volgende:

[..]

Tja, hij heeft weer de hele VI-redactie als bronnen, dus alles wat bij VI binnenkomt aan info, speelt hij dan bij vlagen weer door. Zeker die dingen die voor mijn werk relevant zijn, dan wisselen we weer eens wat uit. Maar goed, VI zit vaak goed, maar niet altijd natuurlijk.

Pardon, nu heb ik de naam van het tijdschrift genoemd...

En ik maar denken dat het om Elf gaat...
Wat een vrouw!
spits!
pi_10323384
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 16:51 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

En ik maar denken dat het om Elf gaat...

Brutil Hosé is overigens op stage bij AA Gent.

www.thuisuiteten.nl
pi_10324042
Charlton Atletics heeft zich in de rij aangesloten om volgend jaar Portillo van Real Madrid te lenen voor een seizoen. De 21-jarige Spanjaard wordt gezien als één van de spelers waar trainer Alan Curbishley zijn oog op heeft laten vallen om de ambities van de club wat op te schroeven.

Portillo staat ook al in de belangstelling van Tottenham Hotspur, maar Real Madrid wil hun talent onder geen mogelijkheid verkopen. De spits moet spelers als Ronaldo, Raul en Morientes voor zich dulden en de Koninklijke zijn bereid hem voor een seizoen uit te lenen.

"Mijn toekomst wordt in juni bepaald. Het liefst blijf ik hier, maar ik word hier nog niet gewaardeerd zoals het zou moeten. Elke keer kom ik er maar voor vijf minuten in en dan is het erg moeilijk je te bewijzen", aldus Portillo.

vrijdag 9 mei 2003 @ 18:15:40 #40
53062 Goalmachine
Living for goals
pi_10325335
Newcastle's manager Sir Bobby Robson heeft ¤ 18 miljoen over om James Beattie over te nemen van Southampton, waarna hij moet uitgroeien tot de opvolger van Alan Shearer. Robson wordt al gezien als de meeste geldverslindende manager van de Premiership en heeft topscorer Beattie bovenaan zijn lijstje staan.

Voormalig Engels international Alan Shearer zal volgend seizoen nog actief zijn voor The Magpies, maar als hij op de lange termijn stopt, zou Newcastle met een groot probleem kampen. In Beattie ziet Robson hier de perfecte oplossing. De sterke centrale aanvaller James Beattie heeft dit seizoen al 23 keer gescoord in de Premiership voor The Saints en verdiende hierdoor een selectie bij het Engelse team.

De bonus van ¤ 30 miljoen die Newcastle ontving voor het wederom plaatsen voor de Champions League, moet het mogelijk maken om aankopen te doen als Tottenham's Steve Carr, de Braziliaanse middenvelder Kléberson, Benfica's Simao Sabrosa en dus Beattie. De kans dat ze alle vier komen in nihil, maar Robson schijnt de voorkeur te geven aan Carr en de 25-jarige Beattie.

pi_10338585
Claudio Lopez hoogstwaarschijnlijk terug naar Valencia.
pi_10338764
Andy vd Meyde --> Newcastle Utd

Mido --> Newcastle Utd

Hatem Trabelsi --> AC Milan / Manchester City / Tottenham Hotspurs

Rafael vd Vaart --> FC Barcelona

Zlatan Ibrahimovic --> FC Barcelona

Jaap Stam niet naar psv, blijft waarschijnlijk in Italië.

Pieter Collen keert in principe terug bij feyenoord (verhuurd aan NAC Breda).

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_10338902
NUFC heeft geld teveel zo te zien.

Maar het blijven natuurlijk geruchten, waarvan 95% niet klopt.

pi_10342391
De zaakwaarnemer van Claude Makélélé heeft bevestigd dat Manchester United een bod op zijn speler heeft gedaan. De middenvelder van Real Madrid, die al sinds augustus vorig jaar op het verlanglijstje van Alex Ferguson staat, zal aankomende zomer verkocht worden.

Jaime Ledjemi, de zaakwaarnemer van Makélélé, zei het volgende over het bod van Manchester: "We zijn ervan op de hoogte gebracht dat Manchester United een bod heeft gedaan bij Real Madrid. We wachten nu om te kijken wat er gaat gebeuren. Claude heeft gedurende zijn carrière al in Frankrijk en Spanje gespeeld en een club als Manchester zal altijd interessant zijn voor hem."

pi_10345860
Harald Wapenaar definitief niet naar Ajax. Zojuist is bij Studio Sport gemeldt dat Ajax de besprekingen met Harald Wapenaar heeft afgebroken.
  zondag 11 mei 2003 @ 11:54:05 #46
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10351288
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 19:36 schreef superjoden het volgende:
De zaakwaarnemer van Claude Makélélé heeft bevestigd dat Manchester United een bod op zijn speler heeft gedaan. De middenvelder van Real Madrid, die al sinds augustus vorig jaar op het verlanglijstje van Alex Ferguson staat, zal aankomende zomer verkocht worden.

Jaime Ledjemi, de zaakwaarnemer van Makélélé, zei het volgende over het bod van Manchester: "We zijn ervan op de hoogte gebracht dat Manchester United een bod heeft gedaan bij Real Madrid. We wachten nu om te kijken wat er gaat gebeuren. Claude heeft gedurende zijn carrière al in Frankrijk en Spanje gespeeld en een club als Manchester zal altijd interessant zijn voor hem."

zondag 11 mei 2003 @ 13:48:28 #47
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_10352718
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 23:09 schreef Qi het volgende:
Harald Wapenaar definitief niet naar Ajax.
You must be out of your brilliant mind.
pi_10352859
quote:
Op zondag 11 mei 2003 11:54 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Tevens wil ManU Barthez in de deal betrekken om Ronaldinho naar Old Trafford te halen....
pi_10357228
De Franse spelers van Arsenal willen graag dat John Carew hun team komt versterken. Op dit moment speelt de Noorse spits voor het Spaanse Valencia.

De Franse 'Gunners' geloven dat Carew de ideale aanvalspartner van Henry zou zijn. Ze zouden er zelfs al bij manager Arsène Wenger op aangedrongen hebben de spits te kopen. Het is niet voor het eerst dat Carew in verband wordt gebracht met een Engelse club, al ruim een jaar wordt hij gelinkt aan een eventueel vertrek naar het Premiership

zondag 11 mei 2003 @ 18:50:10 #50
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10357671
quote:
Op zondag 11 mei 2003 18:16 schreef superjoden het volgende:
De Franse spelers van Arsenal willen graag dat John Carew hun team komt versterken. Op dit moment speelt de Noorse spits voor het Spaanse Valencia.

De Franse 'Gunners' geloven dat Carew de ideale aanvalspartner van Henry zou zijn. Ze zouden er zelfs al bij manager Arsène Wenger op aangedrongen hebben de spits te kopen. Het is niet voor het eerst dat Carew in verband wordt gebracht met een Engelse club, al ruim een jaar wordt hij gelinkt aan een eventueel vertrek naar het Premiership

NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 mei 2003 @ 19:09:09 #51
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10357960
quote:
Op zondag 11 mei 2003 18:50 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Mwaoh, zo erg is-ie toch niet? Hopelijk verkopen ze dan die gruwlijke Franny J. En wat is de situatie van Dennis The Menace eigenlijk? Zou ook geen bezwaar hebben als ze Freddy L. verkopen. Xau het dan bijna een symaptieke club gaan vinden. Maar goed, AFC moet eerder naar de verdediging gaan kijken...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 11 mei 2003 @ 20:09:47 #52
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_10359115
quote:
Op zondag 11 mei 2003 19:09 schreef Doc het volgende:

Maar goed, AFC moet eerder naar de verdediging gaan kijken...

Vraiment.

pi_10359282
Ze zoeken inderdaad een centrumverdediger....

Overigens hoorde ik net dat Boschker stiekem al een tijdje rond zou zijn met Ajax, terwijl men deed alsof Wapenaar kandidaat nummer 1 was. Zou niet erg netjes zijn van Ajax, als het inderdaad zo is.

www.thuisuiteten.nl
pi_10361755
quote:
Op zondag 11 mei 2003 20:17 schreef methodmich het volgende:
Overigens hoorde ik net dat Boschker stiekem al een tijdje rond zou zijn met Ajax, terwijl men deed alsof Wapenaar kandidaat nummer 1 was. Zou niet erg netjes zijn van Ajax, als het inderdaad zo is.
Ajax-transfers en netjes?

Boschker lijkt me een betere aankoop dan mr. waterstofperoxyde.

zondag 11 mei 2003 @ 23:59:50 #55
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_10364389
quote:
Op zondag 11 mei 2003 22:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Ajax-transfers en netjes?

Boschker lijkt me een betere aankoop dan mr. waterstofperoxyde.

Gebaseerd op...?
pi_10367461
quote:
Op zondag 11 mei 2003 23:59 schreef Eilanden het volgende:
Gebaseerd op...?
Waarneming -"lijkt me", staat er. Maar Boschker is te goed voor derde keeper.
pi_10368309
Ron Gijssen van JVC CUIJK naar Padbroek UTD
Jorge .... van Hofmans wonen naar Padbroek UTD
Joey Pessie van Top Oss B1 naar Padbroek UTD
Een van de grote hoofden
  maandag 12 mei 2003 @ 10:08:59 #58
26251 Eilanden
pi_10368441
quote:
Waarneming -"lijkt me", staat er.

Is Boschker wel een betere keeper? Een paar jaar geleden was ik het misschien wel met je eens geweest, maar ik vind Boschker niet meer zo sterk als een paar jaar geleden
quote:
Maar Boschker is te goed voor derde keeper.
Dat ben ik met je eens, ik zie ook niet in, als Lobont echt eerste keeper blijft waarom ze dan hun blik richten op mensen zoals Wapenaar en Boschker. Ze hebben toch ook nog Stekelenburg?
pi_10368532
quote:
Op maandag 12 mei 2003 10:08 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Is Boschker wel een betere keeper? Een paar jaar geleden was ik het misschien wel met je eens geweest, maar ik vind Boschker niet meer zo sterk als een paar jaar geleden
[..]

Dat ben ik met je eens, ik zie ook niet in, als Lobont echt eerste keeper blijft waarom ze dan hun blik richten op mensen zoals Wapenaar en Boschker. Ze hebben toch ook nog Stekelenburg?

Boschker heeft weinig progressie geboekt, maar is volgens mij nog wel een betere keeper dan Wapenaar. Maar goed, die heb ik niet zo hoog staan, da's mijn mening.

Volgens mij is Stekelenburg tweede keeper achter Lobont, of misschien weer andersom.
Dus lijkt het mij logischer als ze nog een jonge keeper zoeken. Maar deze heren gaan misschien voor het geld, ook niet onlogisch. Wapenaar had natuurlijk wel kunnen weten dat hij voor derde keeper werd gevraagd.

maandag 12 mei 2003 @ 12:40:26 #60
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10371669
Willem II geinteresseerd in Hristov en Rzasa.
  maandag 12 mei 2003 @ 12:48:31 #61
53062 Goalmachine
Living for goals
pi_10371834
De keepers van Vitesse zijn op dit moment erg in trek, diverse clubs hebben zowel interesse in Dragoslav Jevric als Jimmy van Fessen getoond. Volgens De Gelderlander hebben diverse Engelse clubs zich gemeld voor Jevric, welke clubs dit zijn is niet bekend gemaakt.

Ook Jimmy van Fessen heeft clubs die hem begeren. Zijn oude club Willem II zou al een bod hebben gedaan en ook FC Twente heeft belangstelling voor de keeper, omdat Twente aan het eind van dit seizoen afscheid nemen van Sander Boschker.

verder:
julio ricardo cruz ---> lazio

en portsmouth heeft zich ook gemeld voor frank de boer

pi_10372407
quote:
Op maandag 12 mei 2003 12:48 schreef Goalmachine het volgende:
julio ricardo cruz ---> lazio

en portsmouth heeft zich ook gemeld voor frank de boer

In Southern Sun
  maandag 12 mei 2003 @ 15:27:28 #63
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10376250
quote:
Peter Zois, de Australische reserve-keeper van NAC staat in de belangstelling van het Italiaanse Empoli. Het contract van de 25-jarige doelman loopt aan het einde van dit seizoen af, en de Bredase club is niet van plan om het contract van de doelman te verlengen.

Empoli toonde al eerder interesse in Zois, maar werd toen afgeschrikt door de transfersom die NAC vroeg. Nu Zois transfrevrij weg mag, is Empoli weer geïnteresseerd. Ook enkele Engelse clubs zouden geïnteresseerd zijn in de diensten van de doelman.

Zois staat sinds het seizoen 1999-2000 onder contract bij NAC. Hij speelde drie wedstrijden voor de club uit Breda.

maandag 12 mei 2003 @ 15:28:30 #64
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10376282
quote:
Vitesse-spelers Dejan Stefanovic, Marian Zeman, Didier Martel en Emile Mbamba werden zondag tijdens de wedstrijd tegen De Graafschap nauwlettend gevolgd door Ali Bülüt. De spelersmakelaar werkt namens Galatasaray, Fenerbahçe en Besiktas aan versterkingen bij de Turkse topclubs voor het volgend seizoen.

"De interesse is nog niet concreet", aldus Bülüt in De Gelderlander. "Ik ben me aan het oriënteren voor volgend seizoen. De clubs zijn momenteel nog bezig in de competitie, maar als dat voorbij is, kan de belangstelling voor de spelers serieus en concreet worden." Technisch manager Jan Streuer verklaarde nog geen concreet bod te hebben ontvangen. "Ik kan er pas iets zinnigs over zeggen als er daadwerkelijk een club is die zich bij ons heeft gemeld. Momenteel is dat nog niet het geval."

maandag 12 mei 2003 @ 15:29:18 #65
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10376308
quote:
Bayern München heeft het oog laten vallen op Bernd Schneider. De kersverse kampioen van Duitsland hoopt te profiteren als Bayer Leverkusen degradeert. In dat geval mag de middenvelder transfervrij weg. Leverkusen staat met nog twee duels te gaan onder de rode streep op de zestiende plaats, twee punten achter nummer vijftien Arminia Bielefeld.

"Als Schneider op de markt komt, zijn we er zeker bij", aldus manager Uli Hoeness van Bayern München in de Frankfurter Allgemeinen Sonntagszeitung. Bij Bayern kan Schneider worden herenigd met oud-teamgenoten Michael Ballack en Zé Roberto. Het supertrio Ballack/Schneider/Zé Roberto loodste Bayer Leverkusen vorig jaar nog naar de finale van de Champions League.

Aasgieren.
pi_10377094
quote:
Op maandag 12 mei 2003 10:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Boschker heeft weinig progressie geboekt, maar is volgens mij nog wel een betere keeper dan Wapenaar. Maar goed, die heb ik niet zo hoog staan, da's mijn mening.

Volgens mij is Stekelenburg tweede keeper achter Lobont, of misschien weer andersom.
Dus lijkt het mij logischer als ze nog een jonge keeper zoeken. Maar deze heren gaan misschien voor het geld, ook niet onlogisch. Wapenaar had natuurlijk wel kunnen weten dat hij voor derde keeper werd gevraagd.

Ik vind Boschker ook beter.

Bij Ajax is normaliter Lobont 1e man, Stekelenburg 2e. Maar de 3e keeper moet een ervaren man worden, die Stekelenburg kan coachen. Het zou zomaar kunnen dat die dan ook vaste reserve wordt, een beetje de Lodewijks-formule bij PSV destijds.

www.thuisuiteten.nl
pi_10377535
quote:
Op maandag 12 mei 2003 12:48 schreef Goalmachine het volgende:
Volgens De Gelderlander hebben diverse Engelse clubs zich gemeld voor Jevric, welke clubs dit zijn is niet bekend gemaakt.
Die grabbelaar? .
  maandag 12 mei 2003 @ 16:10:48 #68
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10377593
quote:
Op maandag 12 mei 2003 16:09 schreef keeper het volgende:
Die grabbelaar? .
Als opvolger van Enkelmann.
pi_10378105
quote:
Tegenover Het Parool liet technisch directeur Leo Beenhakker weten dat Sander Boschker op het lijstje staat van mogelijke kandidaten voor de positie van wteede keeper bij Ajax. Doelman Henk Timmer is dat nadrukkelijk niet. 'We zoeken naar een transfervrije doelman.' Dat betekent dat de Hongaarse doelman Babos ook niet op het lijstje voorkomt. Om onbekende redenen trok Ajax het aanbod aan Harald Wapenaar eind vorige week in.
En een reactie van Wapenaar op het gedoe met Ajax.
pi_10378460
quote:
Op maandag 12 mei 2003 16:10 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Als opvolger van Enkelmann.

Nee joh, opvolger van Barthez
pi_10378836
Omroep Gelderland meldt dat Johan Neeskens mogelijk aan het eind van het seizoen vertrekt bij NEC. Het contract van Neeskens loopt pas in 2004 af, maar of hij tot die tijd blijft is niet zeker. Zondag verloor NEC met 2-1 van Ajax. Dit is het derde seizoen dat Neeskens hoofdtrainer in Nijmegen is. Hij begon in zijn eerste seizoen met de elfde plaats, vorig jaar werd hij achtste met zijn ploeg en dit jaar is een hogere positie in de maak.

Na de wedstrijd van zondag wilde Neeskens niet reageren op de berichtgeving, hij zei; "We gaan nu eerst maar praten over deze drie wedstrijden die komen gaan. Dat lijkt me het belangrijkst".

pi_10378919
quote:
Op maandag 12 mei 2003 16:26 schreef keeper het volgende:

[..]

En een reactie van Wapenaar op het gedoe met Ajax.

Hij had een mondelinge overeenkomst dus hij heeft geen poot om op te staan
  maandag 12 mei 2003 @ 16:53:22 #73
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10378975
quote:
Op maandag 12 mei 2003 16:36 schreef Ko_9 het volgende:

[..]

Nee joh, opvolger van Barthez

Dat zou lachen, gieren, brullen worden op Old Trafford.

Dus......

maandag 12 mei 2003 @ 16:53:50 #74
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10378991
quote:
Op maandag 12 mei 2003 16:51 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Hij had een mondelinge overeenkomst dus hij heeft geen poot om op te staan

Een mondelinge overeenkomst is volgens mij rechtsgeldig.
pi_10379080
quote:
Op maandag 12 mei 2003 16:53 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Een mondelinge overeenkomst is volgens mij rechtsgeldig.

een mondelinge overeenkomst is inderdaad rechtsgeldig.... een mondelinge overeenkomst staat gelijk aan een schriftelijke overkomst.

[Dit bericht is gewijzigd door superjoden op 12-05-2003 16:58]

maandag 12 mei 2003 @ 16:58:13 #76
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10379089
quote:
Op maandag 12 mei 2003 16:57 schreef superjoden het volgende:

[..]

een mondelinge overeenkomst is inderdaad rechtsgeldig.... een mondelinge overeenkomst is gelijk als een schriftelijke overkomst.

Toch nog wat onthouden van dat college.
pi_10379160
quote:
Op maandag 12 mei 2003 16:58 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Toch nog wat onthouden van dat college.

het is natuurlijk wel beter om het schriftelijk vast te leggen want dan staat het zwart op wit... maar indien er sprake is van een mondelinge overeenkomst en ajax ziet achteraf toch af van wapenaar denk ik dat dit aardig wat eurootjes gaat kosten....
pi_10379651
Vergis je niet in de mannen die op de centen van Ajax letten, die komen daar heus wel onderuit...
www.thuisuiteten.nl
pi_10380135
Een mondelinge overeenkomst is alleen moeilijk hard te maken. Zeker als er een zaakwaarnemer of advocaat in het spel is aan de zijde van Wapenaar, dan heeft ie geen poot om op te staan.
pi_10380255
quote:
Op maandag 12 mei 2003 17:53 schreef SCH het volgende:
Een mondelinge overeenkomst is alleen moeilijk hard te maken. Zeker als er een zaakwaarnemer of advocaat in het spel is aan de zijde van Wapenaar, dan heeft ie geen poot om op te staan.
Precies. Je weet niet óf ze wel mondeling accoord waren. Voor het zelfde geldt belde die zaakwaarnemer op en voor dat die wat kon zeggen zei Beenhakker al meteen dat ze van Wapenaar afzagen. Maar dat is speculeren, je weet het gewoon niet.

Ik ben trouwens wel benieuwd waarom zo laat werd afgezien van Wapenaar. Dat lezen we over een half jaar wel in de Sportweek .

maandag 12 mei 2003 @ 18:44:26 #81
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_10381179
Willem II schijnt bezig te zijn met Rzasa en Hristov (transfervrij).

Neeskens zou misschien weggaan ja. Hoewel dit alleen maar geconcludeerd wordt uit deze woorden:
'Ik ben niet bezig met volgend seizoen, ik richt me op de resterende 3 wedstrijden, dan zie ik wel verder' en 'Deze jongens willen niet uit zichzelf gaan leren, dat doen spelers bij topclubs wel, daar word ik doodziek van'.

I don't really come from outer space || Last.fm
pi_10387161
Bruggink naar Sampdoria volgens Eurogoals.
Zijn die nou al een keer gepromoveerd naar de Serie A? Lijkt me sterk dat Bruggink in de Serie B gaat ballen..
pi_10389628
quote:
Op maandag 12 mei 2003 22:38 schreef mr_cucumber het volgende:
Zijn die nou al een keer gepromoveerd naar de Serie A? Lijkt me sterk dat Bruggink in de Serie B gaat ballen..
hoezo hij zit nu toch ook bij een b elftal
  dinsdag 13 mei 2003 @ 09:44:23 #84
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_10391978
quote:
Op maandag 12 mei 2003 22:38 schreef mr_cucumber het volgende:
Nee inderdaad, hij gaat z'n oh zo succesvolle en prijzen verslindende carriere bij PSV waarschijnlijk gewoon voortzetten.
  dinsdag 13 mei 2003 @ 10:04:21 #85
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_10392327
Dat B-elftal staat wel bovenaan jongens...

Sampdoria trouwens ook: met nog vier wedstrijden te spelen hebben ze ene vorosprong van 11 punten. Gaat goed komen dus. Wel een mooie club voor Bruggink!

Wat een vrouw!
spits!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 13 mei 2003 @ 12:14:55 #86
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_10395231
Rummenigge heeft nog wat olie op t Makaay vuur gegooid door t volgende te zeggen:

Rummenigge: 'Of we halen Makaay of niemand'

Bayern München-voorzitter Franz Beckenbauer had al een voorzetje gegeven toen hij vleiend meldde Roy Makaay 'een rijpe spits en een ijskoude afmaker te vinden'. Vice-voorzitter Karl-Heinz Rummenigge opende in de lokale Münchense krant tz officieel de jacht op de spits van Deportivo La Coruña.
'Makaay is de enige aanvaller op wie ons oog hebben laten vallen', liet Rummenigge weten. 'Als we hem niet krijgen, dan halen we niet een andere spits. Ook Morientes niet. Aanvallers van dat kaliber hebben we zelf al voldoende. Maar zo eentje als Makaay niet.'

ze beginnen nu een beetje fanatieker achter hem aan te zitten, tijd om de prijs op de jagen voor Deportivo

bron trouwens vi.nl

DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 13 mei 2003 @ 12:23:06 #87
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_10395451
en hier in NL zien 'we' kluivert liever in het nl eftal

makaay

pi_10397211
Media: 'Britse belangstelling voor Buffel en van Hooijdonk'

Volgens het Britse boulevardblad The Sun praten zaakwaarnemers van Pierre van Hooijdonk met Birmingham City. De topscorer van Feyenoord zou echter alleen naar de Premier League willen overstappen als hij een contract krijgt voor twee jaar. Op dit moment heeft van Hooijdonk een doorlopend contract bij de Rotterdammers.

Van Hooijdonk speelde in zijn voetbalcarriere al voor de Britse club Nottingham Forrest. Birmingham staat met 48 op de 13de plaats in de Premier League. De Bluesblijven daarmee zeker behouden voor de hoogste Engelse voetbalklasse.

Verder meldden Britse media de belangstelling van Newcastle United voor Feyenoorder Thomas Buffel. De Noord-Engelse club bevestigde daarop de interesse in de middenvelder, maar wilde niet in gaan op de eventuele komst van de jonge Belg. Buffels zaakwaarnemer Luc Nillis kwam met de Rotterdammers onlangs een verbeterd contract overeen voor de Belgische international. Naast Buffel heeft de club van oud-PSV coach Bobby Robson ook interesse in de Ajacied Andy van der Meyde.

wik nie
pi_10399355
Bert van Marwijk wordt geen trainer van Schalke'04. De club wou hem hebben maar feyenoord laat hem niet gaan. Nu wil Schalke Louis van Gaal of Christoph Daum
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  dinsdag 13 mei 2003 @ 14:54:00 #90
26251 Eilanden
pi_10399696
Volgens de Telegraaf is Sander Boschker akkoord gegaan met de aanbieding van Ajax. De keeper van Twente kan aan het einde van het seizoen transfervrij vertrekken, zodat Ajax geen transfersom hoeft te betalen.

In de krant valt verder te lezen dat Harald Wapenaar de onderhandelingen met Beenhakker op tape zou hebben. Hiermee zou hij eventueel kunnen bewijzen dat hij wel degelijk een (mondeling) akkoord heeft bereikt met Ajax. Afgelopen vrijdag trok Ajax de aanbieding op Wapenaar nog in, maar de goalie van Utrecht overweegt nu juridische stappen tegen Ajax.

Ronald Koeman zou het overigens zeer betreuren dat Joey Didulica aan het einde van het seizoen vertrekt bij de Amsterdammers. De technische staf wilde de Australische doelman graag behouden, maar het bestuur wilde niet ver gaan in de loononderhandelingen met de sluitpost die naar het Oostenrijkse Austria Wien vertrekt.

pi_10399780
Tarik Oulida (wie?) naar AZ
pi_10400541
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 14:40 schreef Svensational het volgende:
Bert van Marwijk wordt geen trainer van Schalke'04. De club wou hem hebben maar feyenoord laat hem niet gaan. Nu wil Schalke Louis van Gaal of Christoph Daum
louis van gaal zal wel niet naar schalke gaan daar vraagt hij te veel geld voor.... van gaal weg ermee
wik nie
pi_10400868
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 14:57 schreef BobRooney het volgende:
Jeuu..waar zit die tegenwoordig, laatste wat ik hoorde was ergens in Frankrijk?
pi_10400888
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 15:39 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

FC Hatchback.
pi_10401642
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 15:39 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Sedan
Wil dolgraag terug naar Nederland...
In Southern Sun
pi_10402760
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 14:54 schreef Eilanden het volgende:
In de krant valt verder te lezen dat Harald Wapenaar de onderhandelingen met Beenhakker op tape zou hebben. Hiermee zou hij eventueel kunnen bewijzen dat hij wel degelijk een (mondeling) akkoord heeft bereikt met Ajax. Afgelopen vrijdag trok Ajax de aanbieding op Wapenaar nog in, maar de goalie van Utrecht overweegt nu juridische stappen tegen Ajax.
Wat beweegt iemand er toe om onderhandelingen bij voorbaat op een tapeje vast te gaan leggen????
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 13 mei 2003 @ 16:38:38 #97
26251 Eilanden
pi_10402803
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 16:37 schreef methodmich het volgende:

[..]

Wat beweegt iemand er toe om onderhandelingen bij voorbaat op een tapeje vast te gaan leggen????

Misschien vanwege het feit dat 'ie met Ajax onderhandelt?
  dinsdag 13 mei 2003 @ 17:25:01 #98
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_10404094
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 12:23 schreef planethugo het volgende:
en hier in NL zien 'we' kluivert liever in het nl eftal

makaay

Dat snap ik dus ook niet..
OJAAJOH?
pi_10405046
NAC Breda heeft spits Bart Van Den Eede nadrukkelijk verzocht op zoek te gaan naar een andere club. De Belg, die afgelopen seizoen als speler van FC Den Bosch de clubs nog voor het uitkiezen had, voldoet niet en is te duur.
De Brabantse club maakt geen geheim van haar plannen met de 25-jarige Belg. Met zijn riante salaris drukt hij veel te zwaar op de begroting, terwijl hij in zijn debuutseizoen voor de Bredanaars - vooral als gevolg van blessures - nauwelijks iets heeft laten zien. 'We zullen zeker niet teveel voor hem vragen', laat NAC-directeur Willem van der Hoeven weten.

De problematiek rond de aanvaller is betrekkelijk nieuw. De vorige directeur Roelant Oltmans beweerde namelijk dat Van Den Eede volledig extern werd gefinancierd. Dat blijkt echter niet het geval: Van Eede's volledige salaris moet worden opgehoest door NAC Breda.

'Dit getuigt van weinig respect', reageert de Belg in BN De Stem. 'Ze moeten bij NAC niet vergeten dat er vorig seizoen zeven à acht clubs voor me in de rij stonden. Dit is wel heel erg gemakkelijk.'

Bart Van Den Eede, die vorig seizoen voor FC Den Bosch nog vijftien keer doel trof, tekende afgelopen zomer in Breda een vierjarig contract. Hij zegt niet bij NAC weg te willen, omdat hij het er naar zijn zin heeft. Wel begrijpt hij dat de club teleurgesteld is.

'Natuurlijk heb ik te weinig gebracht, helemaal mee eens. Maar het zit ook wel erg tegen. Voordien had ik nooit last van blessures, nu lijkt alles samen te komen. Onwillige hamstrings spelen me nu al maanden parten. Omdat ik geforceerd terug wilde komen. Verkeerd. Daar heb ik een reactie op gekregen', aldus de aanvaller

dinsdag 13 mei 2003 @ 18:20:40 #100
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10405266
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 18:07 schreef superjoden het volgende:
NAC Breda heeft spits Bart Van Den Eede nadrukkelijk verzocht op zoek te gaan naar een andere club. De Belg, die afgelopen seizoen als speler van FC Den Bosch de clubs nog voor het uitkiezen had, voldoet niet en is te duur.
De Brabantse club maakt geen geheim van haar plannen met de 25-jarige Belg. Met zijn riante salaris drukt hij veel te zwaar op de begroting, terwijl hij in zijn debuutseizoen voor de Bredanaars - vooral als gevolg van blessures - nauwelijks iets heeft laten zien. 'We zullen zeker niet teveel voor hem vragen', laat NAC-directeur Willem van der Hoeven weten.

De problematiek rond de aanvaller is betrekkelijk nieuw. De vorige directeur Roelant Oltmans beweerde namelijk dat Van Den Eede volledig extern werd gefinancierd. Dat blijkt echter niet het geval: Van Eede's volledige salaris moet worden opgehoest door NAC Breda.

'Dit getuigt van weinig respect', reageert de Belg in BN De Stem. 'Ze moeten bij NAC niet vergeten dat er vorig seizoen zeven à acht clubs voor me in de rij stonden. Dit is wel heel erg gemakkelijk.'

Bart Van Den Eede, die vorig seizoen voor FC Den Bosch nog vijftien keer doel trof, tekende afgelopen zomer in Breda een vierjarig contract. Hij zegt niet bij NAC weg te willen, omdat hij het er naar zijn zin heeft. Wel begrijpt hij dat de club teleurgesteld is.

'Natuurlijk heb ik te weinig gebracht, helemaal mee eens. Maar het zit ook wel erg tegen. Voordien had ik nooit last van blessures, nu lijkt alles samen te komen. Onwillige hamstrings spelen me nu al maanden parten. Omdat ik geforceerd terug wilde komen. Verkeerd. Daar heb ik een reactie op gekregen', aldus de aanvaller

Bartje kom aub terug,ik betaal je salaris wel
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_10405473
Ruil hem maar voor Brasil.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 13 mei 2003 @ 19:46:49 #102
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10407061
quote:
Zou leuk zijn die weer op de NLse velden te zien
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 13 mei 2003 @ 19:48:41 #103
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10407122
quote:
Djibril Cisse, Alain Boumsong, Joe Cole, Damien Duff and even Georgi Kinkladze are being linked with moves to Anfield in the media today.

http://www.thisisanfield.com/news0203/archive-05112003-05172003.shtml#623

Kinkladze? OMFG!
quote:
Houllier also said today "We don't need a lot, four at the most, but a couple certainly who can add that extra creativity and link with the front players."

Maybe Jari Litmanen would be a good signing boss?

Op this is Anfield zijn ze nog steeds gecharmeerd van Jari

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 13-05-2003 19:56]

dinsdag 13 mei 2003 @ 19:56:59 #104
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10407350
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 19:48 schreef Doc het volgende:
Djibril Cisse, Alain Boumsong, Joe Cole, Damien Duff and even Georgi Kinkladze are being linked with moves to Anfield in the media today.

http://www.thisisanfield.com/news0203/archive-05112003-05172003.shtml#623

Kinkladze? OMFG!

Ze zijn echt hopeloos op zoek daar op Anfield
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 13 mei 2003 @ 20:38:19 #105
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10408458
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 19:56 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ze zijn echt hopeloos op zoek daar op Anfield

Je kan met een gerust hart zeggen dat Houllier de weg wel kwijt is ja...
  dinsdag 13 mei 2003 @ 21:50:16 #106
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_10410400
http://www.footballnl.com/news2002_2/news1501.htm

Van Hooijdonk in gesprek met Birmingham City. Geruchten of realiteit?

pi_10412655
quote:
Protége van Cruijff .
pi_10412963
quote:
Aha, hij schijnt ook bij ons in de belangstelling te staan. Makkelijke keus
  dinsdag 13 mei 2003 @ 23:38:49 #109
53963 Blue_MnM
Melt for no one
pi_10413041
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 21:50 schreef BrauN het volgende:

Wat heeft PI-Air te zoeken bij Birmingham City ?? Ken die beter weer terug naar NAC gaan.
"Never let 'em see you melt." "Inside everyone there's a little nut."
pi_10413048
Houllier zou ook al ver zijn met Finnan en Malbranque van Fulham. Heb ie zoveel egdl te ebsteden dan?
pi_10413057
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 23:38 schreef Blue_MnM het volgende:

[..]

Wat heeft PI-Air te zoeken bij Birmingham City ?? Ken die beter weer terug naar NAC gaan.

Denk ook een beetje aan ons. Lijkt me echt zalig als die gipshapper weer in het buitenland zit.
  dinsdag 13 mei 2003 @ 23:48:00 #112
53963 Blue_MnM
Melt for no one
pi_10413200
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 23:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Denk ook een beetje aan ons. Lijkt me echt zalig als die gipshapper Vrijetrapper weer in het buitenland zit.

"Never let 'em see you melt." "Inside everyone there's a little nut."
pi_10413436
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 23:48 schreef Blue_MnM het volgende:

vrijetrapper

Kunstjes doe je in het circus
pi_10415803
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 23:39 schreef Van_Nistelred het volgende:
Houllier zou ook al ver zijn met Finnan en Malbranque van Fulham. Heb ie zoveel egdl te ebsteden dan?
Finnan moet 4m pound kosten, en Malbranque vanwege een of andere regeling waarschijnlijk maar 1m pound. Da's niet al te veel.
Cisse moet tegen de 13m gaan kosten. Samen met Duff (12m), Boumsong en nog meer die worden genoemd wordt het toch wel best veel
Nu ook Zuid Afrika
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 14 mei 2003 @ 08:11:34 #115
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10415853
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 08:00 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Finnan moet 4m pound kosten, en Malbranque vanwege een of andere regeling waarschijnlijk maar 1m pound. Da's niet al te veel.
Cisse moet tegen de 13m gaan kosten. Samen met Duff (12m), Boumsong en nog meer die worden genoemd wordt het toch wel best veel

Denk ook niet dat ze allemaal komen en ik denk ook dat ze spelers gaan verkopen. Wie ze (Heskey, Smicer, Diao, Traore, etc etc) wil hebben is een andere vraag...

De eigenaar van LFC is steenrijk (6th richest man in Engeland oid, 1.2 miljard pond word z'n vermogen op geschat geloof ik) dus er is een beetje speelruimte...

woensdag 14 mei 2003 @ 10:00:09 #116
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10417178
Finnan is al zo goed als zeker naar ik meen.

Ben nou niet echt onder de indruk van de spelers die Houllier wil hebben. Denk nou niet dat die het niveau van Liverpool zullen opkrikken.

woensdag 14 mei 2003 @ 10:02:20 #117
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_10417224
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 21:50 schreef BrauN het volgende:

Realiteit.

Ik denk dat het voor van hooijdonk zijn laatste kans is om eens een seizoen lang flink geld te gaan verdienen dus ik denk wel dat hij gesprekken voert met andere clubs.

Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_10417420
Ik hoorde via via dat Heskey in de belangstelling staat van de Spurs.
Ze willen dus echt niet hogerop volgend seizoen
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  woensdag 14 mei 2003 @ 10:23:13 #119
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10417698
Arsenal wil de Georgische keeper Giorgi Lomaia.

Man. City en Villa zijn ook geinteresseerd.

pi_10418154
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 10:00 schreef zjroentje het volgende:
Finnan is al zo goed als zeker naar ik meen.

Ben nou niet echt onder de indruk van de spelers die Houllier wil hebben. Denk nou niet dat die het niveau van Liverpool zullen opkrikken.

Cisse is toch beter dan Heskey. Maar daar is ook niet veel voor nodig natuurlijk.
Duff best aardige speler leek me, Man U zit er tenslotte ook achter aan. Boumsong wordt samen met Mexes gezien als de beste jonge verdedigers in Frankrijk volgens mij.
Finnan goede, nuttige speler. Malbranque ben ik dan niet zo kapot van.
Nu ook Zuid Afrika
  woensdag 14 mei 2003 @ 12:08:45 #121
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10420113
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 10:44 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Cisse is toch beter dan Heskey. Maar daar is ook niet veel voor nodig natuurlijk.
Duff best aardige speler leek me, Man U zit er tenslotte ook achter aan. Boumsong wordt samen met Mexes gezien als de beste jonge verdedigers in Frankrijk volgens mij.

Duff is een aardige voetballer. Geen topniveau. Goede speler voor LFC dus.

Zie veel liever Kewell naar Old Trafford komen.

pi_10420583
Na Ronald Koeman staat ook een andere Nederlander in de belangstelling van FC Barcelona. De ex-speler van onder andere Ajax en FC Barcelona is momenteel trainer bij NEC Nijmegen en is, tegen de verwachting in, in de race op Europees voetbal.

Opvallend is dat de Nederlandse voetballers en spelers erg populair zijn bij de Catalanen. Rinus Michels was in de jaren zeventig trainer. Johan Cruijff speelde er, en was er begin jaren negentig trainer, eind jaren negentig was het Louis van Gaal die naar Spanje kwam en in 2002 weer terug kwam. Als Neeskens nu naar Barcelona vertrekt lijkt het Ronald Koeman die de volgende trainer wordt. Koeman is mateloos populair bij de fans en alle presidentskandidaten willen de Ajax-trainer hebben.

Voormalig spelersmakelaar en presidentskandidaat Minguella wil de Nees volgend seizoen als trainer in Barcelona hebben. Minguella zegt al contact gehad te hebben met Neeskens en de voormalig international ziet wel wat in een terugkeer. Ook ziet de kandidaat een belangrijke rol weg gelegd voor Hristo Stoitsjkov. De Bulgaar won begin jaren negentig de Champions League met Barça.

Neeskens speelde van 1974 tot en met 1979 in Spanje en werd nooit landskampioen, maar won wel een Europese hoofdprijs met de ploeg die nu wordt getraind door Radomir Antic. Antic moet echter aan het eind van het seizoen plaats maken voor een nieuwe trainer.

pi_10422509
Ik dacht dat Antic nog een jaar langer bij Barca mocht aanblijven...
pi_10424507
FC Groningen heeft belangstelling voor verdediger Regilio Vrede.

De boomlange voetballer staat nu nog onder contract bij de Griekse club Iraklis. Een delegatie van de FC is onlangs in Griekenland geweest om te praten over een mogelijke overgang van de geboren Surinamer.
----------

Ik heb begrepen dat dit bijna rond is.

pi_10424580
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 10:44 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Boumsong en Mexes staan over 5 jaar samen in het Franse centrum, zoals ze nu bij Auxerre doen inderdaad. Mexes is meer een type Blanc, meer geschikt voor Italië of Spanje. Boumsong is groot en sterk, geschikt voor Engeland dus.

Malbranque is een goede speler, die kan flink doorgroeien. Was aanvoerder van de Franse jeugdploeg in zijn Lyon-tijd.

www.thuisuiteten.nl
  woensdag 14 mei 2003 @ 14:47:51 #126
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_10424616
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 14:45 schreef Puur het volgende:
FC Groningen heeft belangstelling voor verdediger Regilio Vrede.

De boomlange voetballer staat nu nog onder contract bij de Griekse club Iraklis. Een delegatie van de FC is onlangs in Griekenland geweest om te praten over een mogelijke overgang van de geboren Surinamer.
----------

Ik heb begrepen dat dit bijna rond is.

denk dat vrede te goed is voor groningen maarja andere clubs zullen wel geen geld meer hebben ofzow

van zijn site (http://www.regilliovrede.nl)

quote:
Regillio is op dit moment volgens OOG Radio en Televisie in gesprek met FC Groningen. Zoals bekend loopt het contract van Regillio deze zomer af bij het Griekse Iraklis en zodoende kan hij deze zomer transfervrij vertrekken. Supporters van Groningen zijn erg blij met het nieuws zo is te merken op de diverse gastenboeken en forums die de club rijk is. Regillio zal in een later stadium via dit kanaal reageren op het bericht.
is in groningen een holland casino? dan wil die wel komen denk ik aangezien hij daar altijd zat toen hij nog bij roda was
  woensdag 14 mei 2003 @ 19:23:11 #127
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10432021
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 14:47 schreef planethugo het volgende:
is in groningen een holland casino? dan wil die wel komen denk ik aangezien hij daar altijd zat toen hij nog bij roda was
samen met Zjelko idd.
pi_10432300
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 12:31 schreef superjoden het volgende:
Na Ronald Koeman staat ook een andere Nederlander in de belangstelling van FC Barcelona. De ex-speler van onder andere Ajax en FC Barcelona is momenteel trainer bij NEC Nijmegen en is, tegen de verwachting in, in de race op Europees voetbal.

Opvallend is dat de Nederlandse voetballers en spelers erg populair zijn bij de Catalanen. Rinus Michels was in de jaren zeventig trainer. Johan Cruijff speelde er, en was er begin jaren negentig trainer, eind jaren negentig was het Louis van Gaal die naar Spanje kwam en in 2002 weer terug kwam. Als Neeskens nu naar Barcelona vertrekt lijkt het Ronald Koeman die de volgende trainer wordt. Koeman is mateloos populair bij de fans en alle presidentskandidaten willen de Ajax-trainer hebben.

Voormalig spelersmakelaar en presidentskandidaat Minguella wil de Nees volgend seizoen als trainer in Barcelona hebben. Minguella zegt al contact gehad te hebben met Neeskens en de voormalig international ziet wel wat in een terugkeer. Ook ziet de kandidaat een belangrijke rol weg gelegd voor Hristo Stoitsjkov. De Bulgaar won begin jaren negentig de Champions League met Barça.

Neeskens speelde van 1974 tot en met 1979 in Spanje en werd nooit landskampioen, maar won wel een Europese hoofdprijs met de ploeg die nu wordt getraind door Radomir Antic. Antic moet echter aan het eind van het seizoen plaats maken voor een nieuwe trainer.

JOHAN BLIJF BIJ NEC WE HEBBEN JE NODIG
wik nie
  woensdag 14 mei 2003 @ 19:43:10 #129
43016 Tburg
hopeloos
pi_10432389
Hristov (NEC), Rzasa (Feyenoord) en van Fessem (Vitesse) staan in belangstelling van Willem II. Van mij mogen ze alle 3 komen
  woensdag 14 mei 2003 @ 19:44:10 #130
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10432404
Stoichkov

Nog een gerucht .

Josep Guardiola "mischien" terug naar Barça

woensdag 14 mei 2003 @ 19:45:27 #131
43016 Tburg
hopeloos
pi_10432427
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 19:44 schreef El_Catalan het volgende:

Josep Guardiola "mischien" terug naar Barça

Die zit nog in Italie toch ? waar ergens ook al weer ?
  woensdag 14 mei 2003 @ 19:51:00 #132
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10432565
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 19:45 schreef Tburg het volgende:

[..]

Die zit nog in Italie toch ? waar ergens ook al weer ?

bresica speelt ie op dit moment.

Hoop dat hij terug komt hij is tenslotte nog steeds publiekslieveling

woensdag 14 mei 2003 @ 19:52:17 #133
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10432589
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 19:51 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Aan publiekslievelingen heb je weinig ... er moeten punten gepakt worden
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  woensdag 14 mei 2003 @ 19:57:43 #134
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10432715
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 19:52 schreef amnesiac het volgende:

[..]

Aan publiekslievelingen heb je weinig ... er moeten punten gepakt worden

Aan een publiekslieveling heb je wel wat dat doet denken aan de goed tijden plus dat Guardiola niet lekker speelt in Italie hij hoort gewoon bij Barça en hij zou hierook zijn als die Van Gaal niet steeds ruzie's had met de oude garde Barça spelers
Het is ook een goede speler
pi_10441618
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 19:51 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

uhm, is ie afgelopen zomer niet naar Roma gegaan of zo? Omdat ie zo goed bij Brescia presteerde. Dat staat me tenminste zo bij
Nu ook Zuid Afrika
  donderdag 15 mei 2003 @ 08:26:36 #136
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10441805
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 07:55 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

uhm, is ie afgelopen zomer niet naar Roma gegaan of zo? Omdat ie zo goed bij Brescia presteerde. Dat staat me tenminste zo bij

Ja...AS Roma, dat dacht ik ook al......
pi_10443607
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 19:57 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Aan een publiekslieveling heb je wel wat dat doet denken aan de goed tijden plus dat Guardiola niet lekker speelt in Italie hij hoort gewoon bij Barça en hij zou hierook zijn als die Van Gaal niet steeds ruzie's had met de oude garde Barça spelers
Het is ook een goede speler

Raakt hij niet al aardig op leeftijd?
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_10443621
Utrecht heeft interesse in Lamey.
pi_10443696
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 10:39 schreef zjroentje het volgende:
Utrecht heeft interesse in Lamey.
Zal wel huren zijn denk ik: ze kunnen hem nooit betalen...
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 15 mei 2003 @ 10:43:44 #140
42975 GrymReaper
En dat bedoel ik nou!
pi_10443721
Tsja kopen zit er nit in voor Utrecht lijkt me !
-PIEP- -PIEP-Dit is de Automatische-Signature van GrymReaper - toets na de piep uw bericht-PIEP-
pi_10452719
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 07:55 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Klopt, maar tijdens het seizoen is hij weer teruggekeerd naar Brescia, omdat hij bij AS zelden speeltijd kreeg.
www.thuisuiteten.nl
pi_10455225
Mocht Roy Makaay aan het eind van dit seizoen vertrekken bij zijn huidige club Deportivo La Coruña, dan verkiest de spits Manchester United boven Bayern München. Dit zei de Nederlander in een interview met het Duitse TZ.

"Als ik kan kiezen tussen Bayern München en Manchester United, dan kies ik zonder aarzeling voor United", aldus Makaay. "Ik speel liever in Engeland of Spanje. In Duitsland spelen ze toch iets minder aantrekkelijk voetbal".

Makaay, die momenteel met 27 doelpunten topscorer is in Europa, heeft vorige maand al aangegeven niet tevreden te zijn met de gang van zaken bij de Galicische club en wil daarom aan het eind van het seizoen vertrekken bij de huidige Spaanse koploper.

pi_10455290
Juventus wil erg graag Corradi van Lazio aantrekken en biedt Zalayeta en Miccoli als pasmunt. Da's lekker voor Lazio, want die verliezen waarschijnlijk ook López en dan heb je gelijk een nieuw spitsenduo...
www.thuisuiteten.nl
pi_10455490
Rondje Duitsland:

Andreas Reinke naar Werder Bremen
David Jarolim naar Hamburger SV
Cacau naar Hertha BSC
Thomas Christiansen naar VfL Wolfsburg
Ingo Hertzsch naar Bayer Leverkusen

Dortmund kan geen grote aankopen doen, de grootste aanwinst is waarschijnlijk Sahr Senesie, een jonge spits uit het amateurteam en nu getipt als grootste verrassing voor komend seizoen!

www.thuisuiteten.nl
pi_10457164
RBC wil Hesp.
  donderdag 15 mei 2003 @ 20:10:27 #146
26251 Eilanden
  donderdag 15 mei 2003 @ 20:51:33 #147
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_10459731
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 08:11 schreef Doc het volgende:
Denk ook niet dat ze allemaal komen en ik denk ook dat ze spelers gaan verkopen. Wie ze (Heskey, Smicer, Diao, Traore, etc etc) wil hebben is een andere vraag...
Ummm Ajax als ze niet te duur zijn?
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 15 mei 2003 @ 20:53:47 #148
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10459790
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 20:51 schreef DaMayan het volgende:

[..]

Al zouden ze geld toegeven ...
pi_10459827
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 20:51 schreef DaMayan het volgende:

[..]

Laat ze in godsnaam daar.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 15 mei 2003 @ 20:57:29 #150
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10459863
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 20:55 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Laat ze in godsnaam daar.

Dat nou ook weer niet...
pi_10459886
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 20:57 schreef Doc het volgende:

[..]

Dat nou ook weer niet...

Laat ze in godsnaam op het eiland
pi_10461853
Nadat Zlatan Ibrahimovic niet gehaald kon worden door AS Roma willen de Romeinen nu een andere Ajacied op een hele andere positie naar de Italiaanse club halen, namelijk Hatem Trabelsi. Eerder deze maand kwamen de geruchten al, maar nu heeft ook Capello zich uitgelaten over Trabelsi.

De ploeg van Fabio Capello die dit seizoen door het team van de Tunesische verdediger wil de rechtback naar Rome halen als opvolger van Cafu. "Trabelsi is waarschijnlijk een van de beste backs met Roberto Carlos in de Europese competities. Hij heeft een ongelofelijke goede conditie, waardoor hij bij balbezit naar voren kan opstormen en bij balverlies alweer terug op zijn positie. Ik zie hem als de ideale opvolger van Cafu", aldus Capello.

Ook AC Milan, Tottenham Hotspur en Manchester City volgden Trabelsi al sinds een aantal weken. Ajax lijkt de speler uit Tunesië niet te willen verliezen, maar de ploeg van Ronald Koeman biedt hem nog altijd niet het gewenste contract. Daarom zal de verdediger aankomende zomer de verschillende aanbiedingen bekijken.

pi_10466542
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 22:30 schreef superjoden het volgende:
Nadat Zlatan Ibrahimovic niet gehaald kon worden door AS Roma willen de Romeinen nu een andere Ajacied op een hele andere positie naar de Italiaanse club halen, namelijk Hatem Trabelsi. Eerder deze maand kwamen de geruchten al, maar nu heeft ook Capello zich uitgelaten over Trabelsi.

De ploeg van Fabio Capello die dit seizoen door het team van de Tunesische verdediger wil de rechtback naar Rome halen als opvolger van Cafu. "Trabelsi is waarschijnlijk een van de beste backs met Roberto Carlos in de Europese competities. Hij heeft een ongelofelijke goede conditie, waardoor hij bij balbezit naar voren kan opstormen en bij balverlies alweer terug op zijn positie. Ik zie hem als de ideale opvolger van Cafu", aldus Capello.

Ook AC Milan, Tottenham Hotspur en Manchester City volgden Trabelsi al sinds een aantal weken. Ajax lijkt de speler uit Tunesië niet te willen verliezen, maar de ploeg van Ronald Koeman biedt hem nog altijd niet het gewenste contract. Daarom zal de verdediger aankomende zomer de verschillende aanbiedingen bekijken.

En Ajax was maar een matige ploeg zonder Zlatan en Chivu?
Nu ook Zuid Afrika
  vrijdag 16 mei 2003 @ 09:24:34 #154
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_10466738
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 17:40 schreef methodmich het volgende:
Juventus wil erg graag Corradi van Lazio aantrekken en biedt Zalayeta en Miccoli als pasmunt. Da's lekker voor Lazio, want die verliezen waarschijnlijk ook López en dan heb je gelijk een nieuw spitsenduo...
Ik denk dat Juventus Zalayeta en met name Miccoli niet zomaar wegdoet, zeker niet als Trezeguet zou vertrekken. Vooral Miccoli doet het erg goed dit seizoen bij Perugia...
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 16 mei 2003 @ 09:25:34 #155
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_10466762
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 09:09 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

En Ajax was maar een matige ploeg zonder Zlatan en Chivu?

Capello is (bijna) net zo'n slechte verliezer als Wenger...
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 16 mei 2003 @ 15:18:44 #156
53062 Goalmachine
Living for goals
pi_10474521
Manchester United bekijkt volgens de Daily Mail de situatie van Oliver Kahn bij Bayern München. Afgelopen week liet de Duitse goalie nog weten dat hij toe is aan een nieuwe uitdaging, maar vooral Barcelona werd aan hem gelinkt. Alex Ferguson zou echter graag een gesprek willen hebben met de sluitpost van Bayern, die als mogelijke vervanging van Fabien Barthez moet dienen.

The Times meldt vandaag dat voorzitter van Inter Massimo Moratti een hoopvol antwoord heeft gehad van Manchester United omtrent een eventueel vertrek van David Beckham. Inter zou nu zelfs al een bod aan het voorbereiden zijn voor de middenvelder

vrijdag 16 mei 2003 @ 15:19:49 #157
53062 Goalmachine
Living for goals
pi_10474552
Real Madrid wordt gelinkt aan de Franse middenvelder van Arsenal Patrick Vieira en buitenspeler van Manchester United Ryan Giggs. Volgens de Daily Mail zal Madrid de komende weken een bod uit gaan brengen op de twee spelers.

De aandacht gaat nu uit naar deze twee, omdat een overgang van Beckham naar de 'Koninklijke' van de baan is. Vieira is al lange tijd een doel geweest voor Real en hij zou een overgang naar Santiago Bernabeu wel zien zitten. Giggs heeft echter de intentie om gewoon bij Manchester te blijven, feit is wel dat ieder serieus bod op Giggs bekeken zal worden door zijn club.

pi_10475111
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 09:24 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik denk dat Juventus Zalayeta en met name Miccoli niet zomaar wegdoet, zeker niet als Trezeguet zou vertrekken. Vooral Miccoli doet het erg goed dit seizoen bij Perugia...

Tja, Miccoli blijft een gok. Corradi heeft zich al meer bewezen en bovendien heeft Juve zo'n type nog niet echt, zeker niet als Trezeguet vertrekt. Die loopt weer vrolijk 1 op 2 trouwens, ondanks die blessures.
www.thuisuiteten.nl
pi_10486600
Nikos Dabizas - verdediger van Newcastle naar Heerenveen.
  zaterdag 17 mei 2003 @ 10:37:39 #160
26933 Bulls-Ass
mr. nobody
pi_10488989
Henry heeft voor 4jaar bijgetekend bij The Gunners
Henry tekent voor 4 jaar bij
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_10491932
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 01:01 schreef SCH het volgende:
Nikos Dabizas - verdediger van Newcastle naar Heerenveen.
pi_10492012
Manchester United zit in tegenstelling tot veel andere club totaal niet in financiële problemen en laat dat blijken ook. Veel toppers uit Europa werden de afgelopen maanden in verband gebracht met de kampioen van Engeland.

Zo werden de namen genoemd van Ronandinho (PSG), Kluivert (FC Barcelona), Nihat (Real Sociedad) en Makaay (Deportivo La Coruna). Een eventuele overgang van Ronandinho begint steeds meer werkelijkheid te worden. Ook Makaay, die al de voorkeur aan Man Utd boven Bayern gaf, lijkt deze zomer naar Engeland te komen.

Manchester-trainer Sir Alex Ferguson wil volgend seizoen een Europese topper naar Van Nistelrooy in de spits. De Oranje-spits zelf zei eerder deze maand al graag Kluivert naar Manchester te zien komen, maar de ex-Ajacied zelf zegt graag in Barcelona te blijven. Makaay, Kluivert of Nihat, wie van de drie?

zaterdag 17 mei 2003 @ 14:43:49 #163
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10492030
Geld zat.
pi_10492202
Fulham heeft al verschillende clubs gehad die Edwin van der Sar willen hebben. De keeper van het Nederlands elftal was al in verband gebracht met zijn oud-club Ajax. Nadat bekend werd dat Harald Wapenaar volgend seizoen niet bij Ajax keept zijn de Amsterdammers opzoek naar een nieuwe keeper.

De namen van Sander Boschker, Edwin van der Sar en Gabor Babos, die ook in de belangstelling van Feyenoord staat, worden veel genoemd. Volgens de Engelse krant The Sun heeft Ajax al een bod gedaan op de keeper van Fulham.

geloof niet echt dat dit klopt.... lijkt mij niet dat sar voor 3de keeper gehaald gaat worden en aangezien lobont 1ste keeper is zal dit bericht wel niet kloppen..

zaterdag 17 mei 2003 @ 17:23:34 #165
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_10494438
En voor van der Sar moet betaald worden, en Ajax neemt alleen een keeper indien deze transfervrij is. Of is van der Sar dat al? Lijkt me niet toch?
  zaterdag 17 mei 2003 @ 17:31:43 #166
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_10494598
vd paar waarschijnlijk naar trabzonspor, ook belangstelling van Westerlo en AA Gent, ADO Den Haag is afgevallen
De Narcis van Gabon
pi_10494713
Somalia naar Vasco da Gama
www.thuisuiteten.nl
  zondag 18 mei 2003 @ 15:45:18 #168
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_10512421
18/05/2003 Thierry Henry: Arsenal -> Barcelona £40m

Waar Barcelona het geld vandaan moet halen is mij onduidelijk.

http://www.footballtransfers.co.uk/speculation/spec.asp?category=Confirmed

zondag 18 mei 2003 @ 15:46:37 #169
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_10512449
quote:
Op zondag 18 mei 2003 15:45 schreef olavski het volgende:

40 miljoen pond is een heleboel geld zeg, het is natuurlijk een supervoetballer hoor..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 18 mei 2003 @ 15:58:56 #170
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10512662
quote:
Op zondag 18 mei 2003 15:45 schreef olavski het volgende:

Hahaha,en dat een dag na dat Henry zijn contract tot 2007 heeft verlengd
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 18 mei 2003 @ 16:23:49 #171
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_10513257
't Blijven speculaties natuurlijk, Barca is behoorlijk platzak dacht ik.

Freddy Adu naar Ajax, Inter of Real ?

zondag 18 mei 2003 @ 16:37:22 #172
17328 methodmich
Nummer 10
pi_10513569
Die is 13....
www.thuisuiteten.nl
pi_10514279
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 17:23 schreef twi het volgende:
En voor van der Sar moet betaald worden, en Ajax neemt alleen een keeper indien deze transfervrij is. Of is van der Sar dat al? Lijkt me niet toch?
Ajax wil idd alleen een transfervrije doelman.

Overigens hebben ze ook al iemand op het oog als vervanging van Mido als blijkt dat die echt niet terugkomt. Alleen wie dat dan is wilde Ajax niet zeggen .

pi_10514301
quote:
Op zondag 18 mei 2003 16:37 schreef methodmich het volgende:
Die is 13....
Meer wat voor psv dus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 18 mei 2003 @ 17:18:15 #175
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_10514474
quote:
Op zondag 18 mei 2003 17:10 schreef keeper het volgende:

[..]

Meer wat voor psv dus.

grappig
DeLuna vindt me dik ;(
pi_10515756
Juventus is geïnteresseerd in Malaga middenvelder Kiki Musampa. De Nederlander heeft zich dit seizoen ontpopt tot één van de grote talenten in de Primera Division en ook Newcastle United en Manchester City zouden hem op het lijstje hebben staan.

Musampa is al diverse keren dit seizoen bekeken door scouts uit Newcastle, maar de interesse van Juventus kwam pas deze week aan het licht.

"Ik moet zeggen dat Juventus me enorm aantrekt", aldus de voormalig Ajacied. "Ze spelen gewoon een bepaald soort herkenbaar voetbal, dat zint mij wel".

pi_10515864
quote:
Op zondag 18 mei 2003 18:23 schreef superjoden het volgende:
"Ik moet zeggen dat Juventus me enorm aantrekt", aldus de voormalig Ajacied. "Ze spelen gewoon een bepaald soort herkenbaar voetbal, dat zint mij wel".
Voetbal waar een hoop mee te verdienen valt bedoelt hij zeker .
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 mei 2003 @ 19:12:58 #178
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10517018
quote:
Op zondag 18 mei 2003 18:27 schreef keeper het volgende:

[..]

Voetbal waar een hoop mee te verdienen valt bedoelt hij zeker .

In Engeland zijn ze ook niet karig met pegels...

Zal het mooie weer en de naam ook wel zijn denk ik...

Zou leuk zijn als Kiki M. bij Juve aan de bak kan komen.

zondag 18 mei 2003 @ 19:37:22 #179
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_10517721
quote:
Op zondag 18 mei 2003 19:12 schreef Doc het volgende:

[..]

In Engeland zijn ze ook niet karig met pegels...

Zal het mooie weer en de naam ook wel zijn denk ik...

Zou leuk zijn als Kiki M. bij Juve aan de bak kan komen.

binnen een jaar is ie weer weg denk ik want zoveel vind ik hem niet voorstellen eigenlijk
  zondag 18 mei 2003 @ 21:54:02 #180
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_10521258
Kiki Mushampoo in contact met Juve ?

Wamberto naar Real dan.

zondag 18 mei 2003 @ 21:56:43 #181
30919 mitt
Michael Corleone
pi_10521336
quote:
Op zondag 18 mei 2003 19:37 schreef planethugo het volgende:

[..]

binnen een jaar is ie weer weg denk ik want zoveel vind ik hem niet voorstellen eigenlijk

moet je toch echt wat vaker die Spaanse competitie bekijken want in de winterstop stond ie ook al in de belangstelling van Depor.
Maar hij moet wel een beetje geluk hebben met een club, want als ie naar de echte top gaat zal ie een potentiele bankwarmer zijn.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_10528381
Newcastle wilde hem ook hebben, geen idee of dat nog concreet is.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 19 mei 2003 @ 11:03:48 #183
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10528416
quote:
Op maandag 19 mei 2003 11:02 schreef methodmich het volgende:
Newcastle wilde hem ook hebben, geen idee of dat nog concreet is.
Newcastle wordt nog aan meer spelers gelinkt dan MUFC.
  maandag 19 mei 2003 @ 14:27:37 #184
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_10533284
1)
Is er nu al wat meer bekend over het gevalletje Nordin Wooter en sc Heerenveen
Zou ik wel een intelligente aankoop vinden van Foppe en Co
2)
Gaan geruchten dat Pi-Air naar een aantal clubs in Engeland kan.
3)
Van Hintum terug naar Vitesse wanneer zijn huidige club degradeert
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
  maandag 19 mei 2003 @ 15:21:23 #185
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10534893
quote:
Op maandag 19 mei 2003 14:27 schreef sqlsmurft het volgende:
12)
Gaan geruchten dat Pi-Air naar een aantal clubs in Engeland kan.
De Spurs en Birmingham City zijn geinteresseerd.
pi_10535551
quote:
Op maandag 19 mei 2003 15:21 schreef zjroentje het volgende:

[..]

De Spurs en Birmingham City zijn geinteresseerd.

Gençlerbirligi ook. Die shoppen hier, ze willen ook van de Paar en de Vlieger.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 19 mei 2003 @ 15:44:50 #187
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10535587
quote:
Op maandag 19 mei 2003 15:43 schreef methodmich het volgende:

[..]

Gençlerbirligi ook. Die shoppen hier, ze willen ook van de Paar en de Vlieger.

Den Haag was toch ook geinteresseerd in Van der Paar?
pi_10535672
Ja, klopt. Maar in Turkije kan je meer verdienen.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 19 mei 2003 @ 15:57:59 #189
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_10535996
Mijn favo team in Turkije, al is het alleen al door de naam...
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 19 mei 2003 @ 17:09:00 #190
53062 Goalmachine
Living for goals
pi_10538427
Batistuta naar een club uit Qatar
  maandag 19 mei 2003 @ 17:38:37 #191
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_10539344
Al Arabi.

Wereldploeg, Stefan Effenberg ging er ook heen.

pi_10542176
Danny Hesp van NEC is bijna rond met RBC Roosendaal. "We moeten er uit kunnen komen. Hoewel anders is gesuggereerd, is het mij nooit om het geld te doen geweest. Het draaide allemaal om de waardering. Ik dirigeer bij NEC het hele zootje en kreeg wel een verlaagde aanbieding. Dat pik ik natuurlijk niet", zei de aanvoerder van NEC in De Telegraaf.

Vrijdag sprak de Amsterdammer met RBC-trainer Robert Maaskant en het lijkt erop dat de twee het eens zijn geworden. Aan de media wil RBC het waarschijnlijk nog niet bekend maken, maar Hesp speelt zo goed als zeker volgend seizoen bij RBC. Overigens speelde het NEC van Hesp een dag later tegen hetzelfde RBC en won met 0-2.

Trouwste user 2022 maandag 19 mei 2003 @ 21:31:59 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_10546675
Voetbal insite :

van Gaal naar Aston Villa.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 19 mei 2003 @ 21:39:28 #194
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_10546946
En Sar ook.
  Trouwste user 2022 maandag 19 mei 2003 @ 21:45:02 #195
7889 tong80
Spleenheup
pi_10547148
Zit daar zoveel geld ?

van der Sar is ook geen goedkope.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 19 mei 2003 @ 21:46:16 #196
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10547189
mooie shirtjes hebben ze iig.
  maandag 19 mei 2003 @ 21:47:59 #197
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_10547246
Speculated wage: £30,000 per week
  maandag 19 mei 2003 @ 21:49:18 #198
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10547280
quote:
Op maandag 19 mei 2003 21:47 schreef olavski het volgende:
Speculated wage: £30,000 per week
Voor dat geld ga ik zelfs nog in het shirtje van Fortuna lopen.
  Trouwste user 2022 maandag 19 mei 2003 @ 21:58:48 #199
7889 tong80
Spleenheup
pi_10547576
quote:
Op maandag 19 mei 2003 21:46 schreef Kaalhei het volgende:
mooie shirtjes hebben ze iig.
En oud-winnaars van de EC-1.

maandag 19 mei 2003 @ 23:04:49 #200
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_10549899
Lee Bowyer: West Ham United -> Arsenal / Newcastle United

Newcastle are reportedly to offer the released midfielder a £65k-per-week deal.

maandag 19 mei 2003 @ 23:46:38 #201
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_10551007
quote:
Op maandag 19 mei 2003 21:49 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Voor dat geld ga ik zelfs nog in het shirtje van Fortuna lopen.

je kan ook te ver gaan
pi_10551976
quote:
In Voetbal Insite werd maandagavond gemeld dat Ajax vandaag definitief de beslissing heeft genomen Mido niet te laten terugkeren naar Amsterdam. De Egyptische spits komt momenteel op huurbasis uit voor Celta de Vigo. Ajax heeft niet het idee dat de spits zijn houding heeft verbeterd getuige onder andere zijn laatste interviews. Dat zou betekenen dat Ajax van plan is Mido te verkopen. Diverse clubs hebben al interesse getoond. Indien het Ajax lukt Mido te verkopen zal Leo Beenhakker de markt op mogen voor een vervanger.
En als ik het goed had begrepen was die mogelijke vervanger al in beeld, dus daar zullen we binnenkort wel wat van horen .
pi_10552453
Jaap Stam zal niet naar Juventus gaan. De Nederlandse international zou te duur zijn voor de Italiaanse Champions League-finalist. Juventus zou nu zijn zinnen hebben verzet naar de Belgische verdediger Daniel van Buyten.

Op dit moment komt hij nog uit voor het Franse Olympigue Marseille, maar hij wordt al tijden in verband gebracht met Europese topclubs. Naar verluidt is ook Newcastle United geïnteresseerd in de Belg.

pi_10552530
quote:
Op maandag 19 mei 2003 23:04 schreef olavski het volgende:

Ik kan het me bij geen van deze clubs voorstellen. Bowyer is geen schim meer van de speler bij Leeds sinds ie naar West Ham ging. Wat een flop zeg!
Nu ook Zuid Afrika
  dinsdag 20 mei 2003 @ 09:27:51 #205
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_10553507
Da's dus het leuke van geruchten/speculaties.
see for yourself:
It's reported that Bowyer is set to sign a five-year deal worth £40k-per-week.

http://www.footballtransfers.co.uk/speculation/spec.asp?category=Un-Confirmed

Liverpool schijnt interesse te hebben in Beattie.

dinsdag 20 mei 2003 @ 09:38:26 #206
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_10553648
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 01:27 schreef keeper het volgende:

[..]

En als ik het goed had begrepen was die mogelijke vervanger al in beeld, dus daar zullen we binnenkort wel wat van horen .

Mido naar PSV!
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 20 mei 2003 @ 11:32:53 #207
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10556371
Bolton geinteresseerd in Numan.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 12:20:55 #208
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_10557693
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 11:32 schreef zjroentje het volgende:
Bolton geinteresseerd in Numan.
Wat heb je nu ineens voor Italiaans in je sig en ondertitel staan joh?! Gaat Man. Utd. Buffon kopen?

[Dit bericht is gewijzigd door Dylan Dog op 20-05-2003 12:21]

Wat een vrouw!
spits!
pi_10557706
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 09:38 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Mido naar PSV!

He bah.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 12:22:38 #210
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10557729
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 12:20 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Wat heb je nu ineens voor Italiaans in je sig en ondertitel staan joh?! Gaat Man. Utd. Buffon kopen?

Mooi toch. Vind het prachtige reclame.

En ik ga binnenkort Italiaans leren.

dinsdag 20 mei 2003 @ 14:20:00 #211
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_10560914
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 12:22 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Mooi toch. Vind het prachtige reclame.

En ik ga binnenkort Italiaans leren.

Valt te regelen: uurtarief 40 ¤...
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 20 mei 2003 @ 14:22:01 #212
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10560980
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 14:20 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Valt te regelen: uurtarief 40 ¤...

Gratis via de universiteit. Inclusief studiepunten.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 14:28:24 #213
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_10561173
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 14:22 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Gratis via de universiteit. Inclusief studiepunten.

Tell me: waar en bij wie... (misschien is dit meer iets voor de mail trouwens...)
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 20 mei 2003 @ 14:29:42 #214
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10561218
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 14:28 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Tell me: waar en bij wie... (misschien is dit meer iets voor de mail trouwens...)

Dan doen we het via de mail.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 14:44:24 #215
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10561611
Newcastle in de markt voor Bowyer.

Dylan Dog, mail gehad? Ben trouwens zo weg, lees het morgen wel

dinsdag 20 mei 2003 @ 14:52:19 #216
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_10561826
*cough*
quote:
Op maandag 19 mei 2003 23:04 schreef olavski het volgende:

quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 09:27 schreef olavski het volgende:
Da's dus het leuke van geruchten/speculaties.
see for yourself:
It's reported that Bowyer is set to sign a five-year deal worth £40k-per-week.

http://www.footballtransfers.co.uk/speculation/spec.asp?category=Un-Confirmed

Liverpool schijnt interesse te hebben in Beattie.

Niet teveel offtopic, je zou wat kunnen missen
  dinsdag 20 mei 2003 @ 14:53:05 #217
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10561839
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 14:52 schreef olavski het volgende:
*cough*
[..]

[..]

Niet teveel offtopic, je zou wat kunnen missen

dinsdag 20 mei 2003 @ 16:18:02 #218
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_10564381
Kanu naar Ajax?
Renfurm naar ADO Den Haag?
KOkmeijer naar ADO Den Haag?
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  dinsdag 20 mei 2003 @ 16:23:33 #219
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_10564566
erhmm, bron
  dinsdag 20 mei 2003 @ 18:07:25 #220
25957 Reddiablo
pi_10567278
voetbalzone.nl
vi.nl
en voetbalzone.nl

www.3voor12denhaag.nl
pi_10567736
AC Milan zou zich voor komend seizoen versterkt hebben met Cafu. De Braziliaanse verdediger, die op dit moment nog uitkomt voor AS Roma, zou een éénjarig contract ter waarde van 1,3 miljoen pond hebben getekend bij de Italiaanse Champions League-finalist.

Cafu stond ook in de belangstelling van het Japanse Yokohama Marinos en ook vanuit Qatar zou er interesse zijn geweest. De 33-jarige back zou nu echter voor Milan gekozen hebben.

pi_10567868
De toekomst van Sylvian Wiltord bij Arsenal is onzeker geworden nadat hij een nieuw contract van de club heeft geweigerd, aldus de Evening Standard. Het contract van de Fransman loopt eind volgend seizoen af en de Londense club wil dolgraag zijn verblijf verlengen. De record aankoop eist een enorme salaris verhoging die de leiding van de club hem niet wil geven.

Het lijkt erop dat Arsene Wenger de spits liever verkoopt dan dat hij volgend seizoen gratis mag vertrekken. Volgens de geruchten is de Duitse kampioen Bayern München wel geïnteresseerd in de snelle speler. De voormalig Bordeaux speler heeft geen basisplaats kunnen afdwingen wanneer Arsenal op volle sterkte zich presenteert maar als vleugel speler heeft hij zijn waarde reeds bewezen.

pi_10569031
Ajax zou geïnteresseerd zijn in Suazo, een Honduarese spits van Cagliari.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 19:45:24 #224
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_10569485
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 18:39 schreef superjoden het volgende:
De record aankoop eist een enorme salaris verhoging die de leiding van de club hem niet wil geven.
Sylvian Wiltord goes Sylvian Retard.

waar haalt ie het lef vandaan

Trouwste user 2022 dinsdag 20 mei 2003 @ 19:52:20 #225
7889 tong80
Spleenheup
pi_10569689
Schalke 04 is na van Marwijk nu geïnteresseerd in Jol of Neeskens.

Mackaay blijkt nu wel interesse te hebben in Bayern München.

Bron : Duitse teletekst.

dinsdag 20 mei 2003 @ 19:53:37 #226
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10569731
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 19:52 schreef tong80 het volgende:
Schalke 04 is na van Marwijk nu geïnteresseerd in Jol of Neeskens.

Mackaay blijkt nu wel interesse te hebben in Bayern München.

Bron : Duitse teletekst.

En op Television Galicia zei Makaay gisteren nog dat hij absoluut geen intresse heeft.

Heerlijk die tegenstrijdige berichten

pi_10576470
Zou wel goed passen bij Munchen met hun spel. Al zou ik het zonde vinden als hij naar de Moffen verkast
  Trouwste user 2022 woensdag 21 mei 2003 @ 00:48:23 #228
7889 tong80
Spleenheup
pi_10576922
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 00:14 schreef Van_Nistelred het volgende:
Zou wel goed passen bij Munchen met hun spel. Al zou ik het zonde vinden als hij naar de Moffen verkast
Ik zou het juist mooi vinden.

Buiten Liverpool, AC Milan, Ajax en Madrid is er niet één vereniging met dezelfde status.

Manchester ? Geld zegt niks.

woensdag 21 mei 2003 @ 00:50:56 #229
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10576959
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 00:48 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik zou het juist mooi vinden.

Buiten Liverpool, AC Milan, Ajax en Madrid is er niet één vereniging met dezelfde status.

Manchester ? Geld zegt niks.

Daar zit wel wat in.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_10579873
Van Hooijdonk naar Espanyol
Musampa naar Atlectico Madrid

voetbal.nl

woensdag 21 mei 2003 @ 10:38:09 #231
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_10580193
lol, Pierre krijgt het idd nog druk, eerdergenoemde clubs:

Tottenham, Manchester City, Fulham, Espanyol en (alweer) Barcelona.

Wie volgt ?

woensdag 21 mei 2003 @ 11:57:04 #232
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10581791
Man City zou geinteresseerd zijn in Seaman.

Van oud naar ouder.

woensdag 21 mei 2003 @ 12:03:30 #233
25957 Reddiablo
pi_10581928
mido te koop voor 12 miljoen euro

(www.vi.nl)

www.3voor12denhaag.nl
  woensdag 21 mei 2003 @ 12:24:29 #234
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_10582393
edit: verkeerde topic
  woensdag 21 mei 2003 @ 13:25:06 #235
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10583553
Valencia zou interesse hebben in Kalou.
pi_10586924
Zie ik zomaar tussen de regels een antwoord uit de voetbalquiz langs komen....

Arnold Bruggink kan nog steeds naar Recreativo, terwijl ook enkele Engelse en andere Spaanse teams interesse schijnen te hebben. Bobby Robson schijnt niet gezegd te hebben dat hij Bruggink niet zou willen, maar ja... Newcastle gaat naar verluidt een half elftal kopen.

www.thuisuiteten.nl
pi_10590079
Jambor van Ajax naar Saudi-Arabië?
  woensdag 21 mei 2003 @ 19:54:55 #238
25957 Reddiablo
pi_10592805
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 17:52 schreef keeper het volgende:
Jambor van Ajax naar Saudi-Arabië?
bron Voetbal International
www.3voor12denhaag.nl
  woensdag 21 mei 2003 @ 19:55:41 #239
25957 Reddiablo
pi_10592818
Santiago Cabañas van Audax International naar Ajax?

bron - ikzelf

(in de hoop dat iemand met connecties het leest)

www.3voor12denhaag.nl
pi_10593024
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 19:55 schreef Reddiablo het volgende:
Santiago Cabañas van Audax International naar Ajax?

bron - ikzelf

(in de hoop dat iemand met connecties het leest)

Je moet wat minder CM4 spelen denk ik zo .
  woensdag 21 mei 2003 @ 20:14:16 #241
25957 Reddiablo
pi_10593237
nee hoor
hij heeft er in het eggie 19 inliggen na 14 duels

is nog niet in mijn spelen in CM4 verschenen.

www.3voor12denhaag.nl
pi_10600961
Chelsea boss Claudio Ranieri wants to bring Roma's veteran Argentine striker Gabriel Batistuta to Stamford Bridge. (The Sun)

Fulham are ready to accept as little as £770,000 for striker Steve Marlet, who was valued at £11.5m when he joined the Cottagers in 2001. (The Sun)

Nu ook Zuid Afrika
pi_10601101
dit is om even een beeld te even van het belachelijke gedoe rond tranfer rumours
Dit is de lijst van spelers die naar verluid Manchester zouden komen versterken. Aardig lijstje maar je kunt er al 2 elftallen mee maken :

Julien Escude Defender Rennes 4 million Manchester Evening News, 21 May
Cafu Defender Roma 2 million Manchester Evening News, 21 May
James Beattie Forward Southampton 15 million Manchester Evening News, 21 May
Lilian Thuram Defender Juventus 2 million Manchester Evening News, 21 May
Roberto Ayala Midfielder Valencia 6 million Manchester Evening News, 21 May
Alan Smith Forward Leeds United 5 million Manchester Evening News, 21 May
Ruben Baraja Midfielder Valencia 18 million Daily Express, 20 May
Freddy Adu Forward San Jose Earthquakes Not stated Sunday Mirror, 18 May
Nihat Forward Real Sociedad Not stated Daily Express, 17 May
Roy Makaay Forward Deportivo la Coruna Not stated Daily Express, 17 May
Oliver Kahn Goalkeeper Bayern Munich 15 million Daily Star, 17 May
Steve Finnan Defender Fulham 4 million Daily Mirror, 15 May
Craig Bellamy Forward Newcastle 10 million Sunday Express, 11 May
Sergio Defender Real Oviedo 1.6 million Sunday Mirror, 11 May
Samuel Eto'o Forward Real Mallorca 8 million Daily Star, 6 May
Claude Makelele Midfielder Real Madrid 6 million Mail on Sunday, 4 May
Frank Lampard Midfielder Chelsea Not stated The Sun, 1 May
Kevin Hofland Defender PSV Eindhoven 15 million Daily Express, 1 May
Mariano Gonzalez Midfielder Racing Avellaneda 3 million The Sun, 1 May
David Bellion Forward Sunderland Free Daily Star, 30 April
Marc Overmars Midfielder Barcelona Not stated Daily Star, 30 April
Athirson Defender Juventus 4.8 million The Sun, 30 April
Antti Niemi Goalkeeper Southampton Not stated Daily Star, 29 April
Brad Friedel Goalkeeper Blackburn Not stated Daily Star, 29 April
Rustu Recber Goalkeeper Fenerbahce Free Daily Star, 29 April
Patrick Vieira Midfielder Arsenal 40 million Sunday Mirror, 27 April
Phillipe Mexes Defender Auxerre 3 million News of the World, 27 April
Ronaldo Forward Real Madrid Swap deal Daily Star, Sunday 27 April
Robinho Forward Santos 20 million Daily Star, Sunday 27 April
Dennis Rommedahl Midfielder PSV Eindhoven 5 million Daily Mirror, 25 April
Ricardo Quaresma Midfielder Sporting Lisbon 10 million Daily Mirror, 25 April
Damien Duff Midfielder Blackburn Rovers 12.5 million Daily Mirror, 25 April
Ronaldinho Midfielder PSG 5 million Daily Mirror, 25 April
Paul Robinson Goalkeeper Leeds United 8 million Daily Mirror, 25 April
Jermain Defoe Forward West Ham 8 million Daily Mirror, 25 April
Harry Kewell Forward Leeds United 6 million The Sun, 25 April
Patrick Kluivert Forward Barcelona 5 million The Sun, 25 April
Eidur Gudjohnsen Forward Chelsea Not stated The Sun, 25 April
Jay Jay Okocha Forward Bolton Wanderers 3 million The Sun, 25 April

Total value 244.9 million

De vraag is nu... waar gaan Giggs, Beckham en Van Nistelrooy staan, er is geen plaats meer op het veld van Old Trafford

donderdag 22 mei 2003 @ 11:17:55 #244
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_10603618
Haha, wat een lijst. Wel allemaal mooie spelers. Maar versterkingen... Alan Smith en Frank Lampard worden bijvoorbeeld ook genoemd..
pi_10616553
quote:
Volgens de grote Braziliaanse sportkrant Lance zouden Ajax en PSV interesse hebben in de Braziliaanse aanvaller Ze Roberto van Benfica. De jonge aanvaller speelt momenteel op huurbasis bij het Braziliaanse Vitoria Bahia, maar zou wellicht terug moeten keren naar Portugal vanwege de onderhandelingen met Ajax en PSV.

De Italiaanse geruchtenmachine Corriere dello Sport meldt vandaag dat AS Roma na het mislukken van een transfer van Zlatan nu naar Mido kijkt (zie Calciomercato). Ook zou geinformeerd zijn naar de status van Makaay. Diezelfde krant meldt dat Alex Ferguson van Manchester United Andy van der Meyde op het oog heeft mocht Ryan Giggs naar Italie vertrekken (zie Calciomercato).

.

Mandy ipv Giggs? .

Trouwste user 2022 donderdag 22 mei 2003 @ 21:51:57 #246
7889 tong80
Spleenheup
pi_10616962
Geen gerucht, maar Musampa naar Atletico Madrid.

pi_10617048
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 10:38 schreef olavski het volgende:
lol, Pierre krijgt het idd nog druk, eerdergenoemde clubs:

Tottenham, Manchester City, Fulham, Espanyol en (alweer) Barcelona.

Wie volgt ?

fnoord speelt volgend seizoen nacompetitie

[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 22-05-2003 22:12]

pi_10617052
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 21:51 schreef tong80 het volgende:
Geen gerucht, maar Musampa naar Atletico Madrid.

[centraal] bevestigde transfers, deel 1 .
  Trouwste user 2022 donderdag 22 mei 2003 @ 22:01:36 #249
7889 tong80
Spleenheup
pi_10617206
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 21:55 schreef keeper het volgende:
[centraal] bevestigde transfers, deel 1 .
Heb jij hem het contract zien ondertekenen ?

pi_10618425
quote:

Geruchtencircuit: Ajax wil Ze Roberto; Man United denk aan Vd Meyde, AS Roma kijkt nu naar Mido;

Volgens de grote Braziliaanse sportkrant Lance zouden Ajax en PSV interesse hebben in de Braziliaanse aanvallende middenvelder Ze Roberto van Benfica. De jonge Braziliaan speelt momenteel op huurbasis bij het Braziliaanse Vitoria Bahia, maar zou wellicht terug moeten keren naar Portugal vanwege de onderhandelingen met Ajax en PSV. De Portugezen bezitten overigens slechts 50% van de transferrechten, de andere helft is in handen van een Braziliaanse ondernemer. Zelf zou hij graag bij Vitoria blijven.

De Italiaanse geruchtenmachine Corriere dello Sport meldt vandaag dat AS Roma na het mislukken van een transfer van Zlatan nu naar Mido kijkt (zie Calciomercato). Ook zou geinformeerd zijn naar de status van Makaay. Diezelfde krant meldt dat Alex Ferguson van Manchester United Andy van der Meyde op het oog heeft mocht Ryan Giggs naar Italie vertrekken.

Andy is goed bezig, maar of hij Giggs kan vervangen...ik weet het niet
pi_10618492
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 22:54 schreef Duiveltja het volgende:
*kuch*
  vrijdag 23 mei 2003 @ 07:18:35 #252
26933 Bulls-Ass
mr. nobody
pi_10621792
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 22:54 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Hmmm ik denk het ook niet, maar ik denk uberhaupt ook niet dat Giggs weggaat bij Man U hoor, dat zijn GERUCHTEN
  vrijdag 23 mei 2003 @ 07:19:26 #253
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10621794
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 22:01 schreef tong80 het volgende:

[..]

Heb jij hem het contract zien ondertekenen ?

Jij niet dan
  vrijdag 23 mei 2003 @ 07:26:29 #254
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10621824
Deze is bijna vol
  vrijdag 23 mei 2003 @ 07:26:42 #255
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10621825