quote:Bron?
Op donderdag 8 mei 2003 17:31 schreef SCH het volgende:
Loek B. naar Ajax?
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 17:33 schreef SCH het volgende:[..]
De Schoolkrant
Oke
- Joost Volmer mogelijk naar West Bromwich Albion
- Nikos Machlas in de belangstelling van Atlético Madrid, dat Javi Moreno en José Mari terugstuurt naar Milan en dus goedkope spitsen zoekt.
- Gyan in de belangstelling van 1.FC Köln
- AGOVV wil Rzasa en Turpijn
- Ivo Rossen naar Dordrecht
- Sinouh naar NAC als Babos vertrekt
- Davy de Beule naar Schalke 04
- Prince Rajcomar naar AZ, volgens Fortuna Sittard. AZ ontkent.
quote:bronnen? ennuh, kom nie met de school of straatkrant
Op donderdag 8 mei 2003 17:37 schreef methodmich het volgende:
- David Mendes da Silva mogelijk naar Willem II of Vitesse.- Nikos Machlas in de belangstelling van Atlético Madrid, dat Javi Moreno en José Mari terugstuurt naar Milan en dus goedkope spitsen zoekt.
En het heeft er alle schijn van dat Claudio Lopez terugkeert naar Valencia. El Piojo zal zowiezo vertrekken bij Lazio, doordat hij de nieuwe aanbieding van Lazio weigerde, zoals meerdere (waaronder Stam dus). Er is waarschijnlijk een bedrag van ¤6 miljoen mee gemoeid. 'Klein' bedrag voor een speler als Lopez, maar dit is verrekend in het bedrag dat Lazio nog schuldig was aan Valencia. Ook is Lazio nog zo'n ¤2 miljoen aan loon schuldig aan Lopez. Waarschijnlijk wil Lopez niet aan loonmatiging doen, en hierdoor is de prijs die Valencia betaalt minder, zodat Valencia ook de loonkosten kan veroorloven.
Slechte zaak.
Gil heeft t weer op z'n heupen. Hij wil een coach die de spelers meer bekritiseerd, en Luis is zo niet.
De naam die steeds valt is die van de trainer van Rennes, Vahid Halilhodzic. Deze heeft bekend dat Atléti contact heeft gezocht.
Vandaag scheen er een persbericht naar buiten te zijn gestuurd waarin Atléti dit alles ontkent en niet op zoek is naar een opvolger van Aragones.
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 17:23 schreef MrMoon het volgende:
Man Utd wou Ronaldinho toch ook al hebben?
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 17:24 schreef El_Catalan het volgende:
Ja klopt
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 17:24 schreef El_Catalan het volgende:
Real ook
quote:uit >Tranfer Geruchten< Deel 8
Op donderdag 8 mei 2003 17:25 schreef El_Catalan het volgende:
En Slot
Bron: http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N140164030508-1236.htm
quote:Real Vallecano misschien.
Op donderdag 8 mei 2003 18:29 schreef Kaalhei het volgende:
Arne Slot naar Real Madrid?
[..]
[..]
[..]
[..]uit >Tranfer Geruchten< Deel 8
quote:Grappig
Op donderdag 8 mei 2003 18:29 schreef Kaalhei het volgende:
Arne Slot naar Real Madrid?
[..]
[..]
[..]
[..]uit >Tranfer Geruchten< Deel 8
quote:Waarom doe je nu zo zuur? Gefrustreerd dat Barca te weinig cash heeft om Arne te kopen van NAC?
Op donderdag 8 mei 2003 18:31 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Grappig
quote:maak je maar geen zorgen hoor barca komt echt niet in de "schaam je diep positie" waarin een aantal nederlandse clubs zich nu in bevinden...net zo min als toen real madrid financiele problemen had. Wordt wel ergens een anonieme geldschieter of geldpotje gevonden
Op donderdag 8 mei 2003 18:34 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Waarom doe je nu zo zuur? Gefrustreerd dat Barca te weinig cash heeft om Arne te kopen van NAC?
quote:En we weten wel dat Barça weinig geld heeft.
Op donderdag 8 mei 2003 18:34 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Waarom doe je nu zo zuur? Gefrustreerd dat Barca te weinig cash heeft om Arne te kopen van NAC?
quote:Staat hij bekend om..
Op donderdag 8 mei 2003 18:31 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Grappig
Het is bekend dat Newcastle het nodige geld beschikbaar heeft gesteld om deze zomer een aantal aankopen te doen, maar het is nog de vraag wie er daadwerkelijk gekocht zal worden.
quote:Sorry, ik geef mijn bronnen nooit prijs...
Op donderdag 8 mei 2003 18:12 schreef Smeich het volgende:[..]
bronnen? ennuh, kom nie met de school of straatkrant
quote:dat moet je nou toch eens gaan doen, want ik ben daar eigenlijk best benieuwd naar!!!
Op donderdag 8 mei 2003 19:34 schreef methodmich het volgende:[..]
Sorry, ik geef mijn bronnen nooit prijs...
Klein tipje van deze sluier dan: deze komen van een bron die werkt bij 's lands grootste voetbaltijdschrift en een kennis van mij is. Inzake nieuwtjes is dat mijn belangrijkste bron zelfs, hoewel ik zelf ook wel eens wat opvang....
[Dit bericht is gewijzigd door methodmich op 08-05-2003 19:53]
Het is bekend dat Newcastle het nodige geld beschikbaar heeft gesteld om deze zomer een aantal aankopen te doen, maar het is nog de vraag wie er daadwerkelijk gekocht zal worden.
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 19:22 schreef Goalmachine het volgende:
Dat Newcastle United geïnteresseerd is in Brett Emerton is al langer bekend, maar nu wordt ook Thomas Buffel nauwlettend gevolgd door de Engelse club. Toen scouts van Newcastle de progressie van Emerton gingen bekijken, viel hun oog direct op een andere Feyenoorder, namelijk de Belg Thomas Buffel.Het is bekend dat Newcastle het nodige geld beschikbaar heeft gesteld om deze zomer een aantal aankopen te doen, maar het is nog de vraag wie er daadwerkelijk gekocht zal worden.
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 22:54 schreef superjoden het volgende:
Dat Newcastle United geïnteresseerd is in Brett Emerton is al langer bekend, maar nu wordt ook Thomas Buffel nauwlettend gevolgd door de Engelse club. Toen scouts van Newcastle de progressie van Emerton gingen bekijken, viel hun oog direct op een andere Feyenoorder, namelijk de Belg Thomas Buffel.Het is bekend dat Newcastle het nodige geld beschikbaar heeft gesteld om deze zomer een aantal aankopen te doen, maar het is nog de vraag wie er daadwerkelijk gekocht zal worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |