Dit is het vervolg op Het grote Zelda topic deel 8!
Praat hier over hoezeer dit spel aars trapt.
Voor hints, tips en spoilers kun je hier terecht:
Zelda: TWW, hint, tips en Spoilers (deel 3)
De earth temple heerst zo verschrikkelijk,.. heb daar heerlijke genoten van gameplay en een grappige lange en coole eindbaas gehad... fantastisch.....
quote:Ik heb nou al 4 keer gelezen in verschillende topics dat je Zelda gaat gamen
Op woensdag 7 mei 2003 22:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik ga nu weer verder spelen
GA JE NOU ONMIDDELIJK ZELDA GAMEN OF NIET
quote:En weer ff pauze... Heb nu mijn boomerang
Op woensdag 7 mei 2003 22:40 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik heb nou al 4 keer gelezen in verschillende topics dat je Zelda gaat gamen
GA JE NOU ONMIDDELIJK ZELDA GAMEN OF NIET
quote:Gaaf ding he!
Op woensdag 7 mei 2003 23:33 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
En weer ff pauze... Heb nu mijn boomerang
quote:Wat een spel he
Overal zitten nu monsters die er eerst niet waren. Mijn schild is zelfs al 1 keer verbrand door een vleermuis.
quote:Mooi
Op donderdag 8 mei 2003 08:02 schreef BMH het volgende:
ik ben gisteren begonnen met OOT Master Quest. Shit!! wat is dat moeilijk! ik ging zelfs 2 keer dood alleen al in de deku tree!Overal zitten nu monsters die er eerst niet waren. Mijn schild is zelfs al 1 keer verbrand door een vleermuis.
quote:Gaafste wapen in het spel vind ik.
quote:Moest alleen ff bedenken hoe die werkte
Op donderdag 8 mei 2003 12:16 schreef Tweek het volgende:[..]
Gaafste wapen in het spel vind ik.
Ik heb level 2 nu ok gehaald, ondertussen op zee een piece of heart gevonden en op weg naar level 3
quote:
THE LEGEND OF ZELDA: THE WIND WAKER VERKOOPT IN EERSTE WEEKEND MEER DAN 300.000 STUKS IN EUROPA8 Mei 2003 Van The Legend of Zelda: The Wind Waker zijn in Europa in het eerste weekend na de release meer dan 300.000 exemplaren verkocht, waarmee Link zijn debuut maakt op de NINTENDO GAMECUBE. De vraag naar dit langverwachte avontuur was zo groot dat het tot op heden de snelst verkopende titel voor de NINTENDO GAMECUBE is geworden.
Als gevolg van het succes van The Legend of Zelda: The Wind Waker is de verkoop van NINTENDO GAMECUBE hardware in Europa meer dan verdrievoudigd.
Met betoverende graphics, meeslepende verhaallijnen en ijzersterke gameplay, worden de games uit de Legend of Zelda-serie algemeen beschouwd als hoogtepunten uit de geschiedenis van de videogames. The Legend of Zelda: The Wind Waker is geen uitzondering op die regel.
David Gosen, Managing Director, Sales and Marketing van Nintendo of Europe zegt er het volgende over:
De verkopen van The Legend of Zelda: The Wind Waker zijn dit weekend fenomenaal geweest en we doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat de Europese retailers genoeg voorraad krijgen aangeleverd om aan de vraag van het publiek te kunnen voldoen. Deze uitstekende verkopen onderstrepen onze voorspelling dat dit de meest gewilde game van het jaar zal blijken, en daarmee is het een zeer belangrijke titel voor de NINTENDO GAMECUBE.Nintendo verwacht eind deze week meer exemplaren te kunnen verschepen, om aan de enorme vraag van de consument te kunnen voldoen.
The Legend of Zelda: The Wind Waker is op 3 mei 2003 exclusief voor deNINTENDO GAMECUBE gelanceerd voor een verkoopprijs van ongeveer 60 Euro.
Er is een gelimiteerde oplage verschenen van The Legend of Zelda: The Wind Waker. Deze bevat een bonusdisk met twee extra spellen voor de NINTENDO GAMECUBE: The Legend of Zelda: Ocarina of Time en het nooit eerder in Europa verschenen The Legend of Zelda: Ocarina of Time Master Quest.
Kijk op www.nintendo.nl voor het allerlaatste en officiële Nintendo nieuws.
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 12:24 schreef Khadgar het volgende:[..]
Terecht
quote:Precies.....het enige icoon wat Zelda recht doet:
Op donderdag 8 mei 2003 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Terecht
En bij TWW moet ik iemand met een harp vinden en iemand met een viool!
quote:Iemand een idee?
Op donderdag 8 mei 2003 13:03 schreef CosmoKramer het volgende:
Is de Gamecube limited edition met Zelda te koop bij V&D?Bellen is geen optie aangezien ik hier op m'n werk niet naar 0900 nrs kan bellen.
quote:Jah in Breda lag hij bij de V&D maar kweet nie of hij er nu nog ligt
Op donderdag 8 mei 2003 13:06 schreef CosmoKramer het volgende:[..]
Iemand een idee?
quote:Dan zal dat ook wel landelijk zijn denk ik? Of is dat een stomme gedachte?
Op donderdag 8 mei 2003 13:15 schreef ShadoW17 het volgende:
Jah in Breda lag hij bij de V&D maar kweet nie of hij er nu nog ligt
quote:Jah denk het wel maar ik zou maar snel achter de limited edition gaan
Op donderdag 8 mei 2003 13:23 schreef CosmoKramer het volgende:[..]
Dan zal dat ook wel landelijk zijn denk ik? Of is dat een stomme gedachte?
Ik zit namelijk gigantisch vast bij een stink eindbaas die ik nu al 5x heb geprobeerd, en onderhand kan ik echt mn cube uit het raam smijten. (Dat is zonder eerst het raam open te doen, maar gewoon direct door het glas laten rinkelen)
Stinkeindbaas met zn grote handen en vurige tong
quote:Die met die oogjes in ze handen? die is niet zo moeilijk toch.
Op donderdag 8 mei 2003 14:46 schreef Bastard het volgende:
Ik heb hem uitgespeeld... JaIk zit namelijk gigantisch vast bij een stink eindbaas die ik nu al 5x heb geprobeerd, en onderhand kan ik echt mn cube uit het raam smijten. (Dat is zonder eerst het raam open te doen, maar gewoon direct door het glas laten rinkelen)
Stinkeindbaas met zn grote handen en vurige tong
quote:Neeee, tuurlijk niet
Op donderdag 8 mei 2003 14:49 schreef Tweek het volgende:[..]
Die met die oogjes in ze handen? die is niet zo moeilijk toch.
*Joypad aangeeft*
quote:Ik zal je een hint geven L targeting werkt ook met pijl en boog.
Op donderdag 8 mei 2003 14:52 schreef Bastard het volgende:[..]
Neeee, tuurlijk niet
*Joypad aangeeft*
quote:Ow.. dat kan dus ook. Nou misschien heb ik hem dan nog niet helemaal uitgespeeld.
Op donderdag 8 mei 2003 14:55 schreef Tweek het volgende:[..]
Ik zal je een hint geven L targeting werkt ook met pijl en boog.
quote:Naast gigantisch verzamelen bedoel je?
Op donderdag 8 mei 2003 16:00 schreef ShadoW17 het volgende:
Weet iemand trouwens wat je met die Joy Pendants kunt doen??
Geen idee.
quote:SPOILERTOPIC
Op donderdag 8 mei 2003 16:01 schreef Bastard het volgende:[..]
Naast gigantisch verzamelen bedoel je?
Geen idee.
leek ... hint : windfall island
ff edit
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 08-05-2003 16:07]
quote:Ik zit eerst nog bij een baas die moeilijk doet
Op donderdag 8 mei 2003 16:04 schreef ChOas het volgende:[..]
leek
... hint :
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 08-05-2003 16:08]
Ik was al vanaf denk 13.00 bezig en nu ist bijna 17.00
Das spel slokt je echt helemaal op! Niet normaal meer!
Ik zit nu in de Wind Temple
Die muziekjes trouwens ook echt geweldig
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 17:49 schreef Windwaker het volgende:
Aanbid mij
quote:Neej
Op donderdag 8 mei 2003 16:06 schreef Wunk het volgende:
Is die limited edition al zeldzaam ?* Wunk poetst z'n spare gesealde versie nog maar eens op
quote:*pets*
Op donderdag 8 mei 2003 17:51 schreef Ketel_1 het volgende:
De afgelopen dagen heb ik ff niet kunnen spelen en ik heb meteen moeite om weer te beginnen... het zal wel aan mij liggen, maar als ik er eenmaal 'uit' ben duurt het toch te lang voordat ik er weer 'in' zit...
quote:Jah echt fantastisch!!!
Op donderdag 8 mei 2003 19:03 schreef Chocobo het volgende:
Iemand al in de Earth Temple geweest ?FANTASTISCH
Ik zit nu in de Wind Temple!
[Dit bericht is gewijzigd door ShadoW17 op 08-05-2003 19:11]
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 19:04 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Jah echt fantastisch met al dat licht enzo
Ik zit nu in de Wind Temple
Ik zeg express niet teveel
Edit: Spoiler ook uit quote gehaald
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 08-05-2003 19:12]
quote:Sorry heb ut ook ff ge-edit
Op donderdag 8 mei 2003 19:07 schreef Chocobo het volgende:[..]
spoilers
Ik zeg express niet teveel
quote:Top
Op donderdag 8 mei 2003 19:11 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Sorry heb ut ook ff ge-edit
quote:Ja,...daar moet ik nu naar toe,.... eerste die water shit doen denk ik
Op donderdag 8 mei 2003 19:18 schreef ShadoW17 het volgende:
Chocobo ik heb je ff ge -add bij msn
Jij zit bij The Wind Temple zeker?
quote:Ik krijg dat echt neit voormekaar hoor, heb geen idee wat ik moet doen...
Op donderdag 8 mei 2003 19:19 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja,...daar moet ik nu naar toe,.... eerste die water shit doen denk ik
Mede dankzij de pre-order actie, waarbij iedereen die het spel vantevoren reserveerde een bonus disc met twee games erop kreeg, is The Legend of Zelda: The Wind Waker nu al een hit. In Europa zijn er namelijk in de eerste week al meer dan 300.000 (!) exemplaren van het spel verkocht. Met die cijfers is Link's nieuwste avontuur meteen de best verkopende GameCube titel ooit in Europa.
Nintendo benadrukt ook nog even alles te doen om aan de vraag naar het spel te kunnen voldoen. Meer info vind je in dit persbericht:
Van The Legend of Zelda: The Wind Waker zijn in Europa in het eerste weekend na de release meer dan 300.000 exemplaren verkocht, waarmee Link zijn debuut maakt op de NINTENDO GAMECUBE. De vraag naar dit langverwachte avontuur was zo groot dat het tot op heden de snelst verkopende titel voor de NINTENDO GAMECUBE is geworden.
Als gevolg van het succes van The Legend of Zelda: The Wind Waker is de verkoop van NINTENDO GAMECUBE hardware in Europa meer dan verdrievoudigd.
Met betoverende graphics, meeslepende verhaallijnen en ijzersterke gameplay, worden de games uit de Legend of Zelda-serie algemeen beschouwd als hoogtepunten uit de geschiedenis van de videogames. The Legend of Zelda: The Wind Waker is geen uitzondering op die regel.
David Gosen, Managing Director, Sales and Marketing van Nintendo of Europe zegt er het volgende over:
De verkopen van The Legend of Zelda: The Wind Waker zijn dit weekend fenomenaal geweest en we doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat de Europese retailers genoeg voorraad krijgen aangeleverd om aan de vraag van het publiek te kunnen voldoen. Deze uitstekende verkopen onderstrepen onze voorspelling dat dit de meest gewilde game van het jaar zal blijken, en daarmee is het een zeer belangrijke titel voor de NINTENDO GAMECUBE.
Nintendo verwacht eind deze week meer exemplaren te kunnen verschepen, om aan de enorme vraag van de consument te kunnen voldoen.
---------------------------------------------------------
Zelda
Maar wat was het fantastisch en ongelovelijk gaaf laatste gevecht zeg, wow.
quote:Je kunt natuurlijk nog es opnieuw beginnen
Op donderdag 8 mei 2003 21:26 schreef Tweek het volgende:
Neehh!!! het is over voorbij, afgelopen en uitZonet heb ik Zelda Uitgespeeld.
Maar wat was het fantastisch en ongelovelijk gaaf laatste gevecht zeg, wow.
quote:Het is alweer goed
Op donderdag 8 mei 2003 19:02 schreef Chocobo het volgende:[..]
*pets*
Heb net die grote bloem verslagen
quote:Je vijand locken met L, niet je schild gebruiken, en wachten tot de vijand aanvalt. Je ziet dat de a-knop in beeld dan gekarteld wordt,en dat is het moment om erop te drukken
Op donderdag 8 mei 2003 21:57 schreef Ker_Plunk het volgende:
Hoe doe je die zij waardse rol attack?
Ben hem vergeten
Heb net die grote bloem verslagen
quote:Ik zat ook te grinniken voor de t.v. Vooral toen hij achter me aanliep en tegen me opbotste
Op donderdag 8 mei 2003 22:01 schreef Ker_Plunk het volgende:
Je icon lexie![]()
Dat jochie met die snottebel , moest ik om lachen
quote:Of die 4 kwajongens op Windfall Island die om je heen lopen
Op donderdag 8 mei 2003 22:05 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik zat ook te grinniken voor de t.v. Vooral toen hij achter me aanliep en tegen me opbotste
. Mijn moeder keek wel even vreemd op, toen ik opeens begon te lachen
.
zou die zelda met bonuscd dan nog in de winkel liggen?
Ik was Link, hij was Tingle. Je kan dan lekker varen en Tingle takes care of de monsters in zee
Ook kan hij kijken waar er rupees liggen
Dethoom, je kan alvast de Limited Editie bestellen ergens, of apart laten leggen. Gewoon proberen of ze het doen. Nee heb je, ja kan je krijgen
quote:denk het wel... gewoon door zoeken, in v&a zijn er ook nog een paar mensen die WW dubbel hebben...
Op vrijdag 9 mei 2003 14:41 schreef dethoom het volgende:
over 10 dagen heb ik pas weer geld(studiefinaciering he)
BTW. net terug uit Ameland, en ga zo weer even zeldaën!
quote:Met een beetje mazzel krijg ik hem binnenkort binnen en als het goed is zit die bonusdisc erbij. Zal het je wel laten weten als je in de winkel niks meer vindt
Op vrijdag 9 mei 2003 14:41 schreef dethoom het volgende:
over 10 dagen heb ik pas weer geld(studiefinaciering he)
quote:Moet ook met die triforce beginnen... Was bezig met die op Outset Island maar ik ging eraan..
Op vrijdag 9 mei 2003 22:53 schreef Chocobo het volgende:
Net de eerste triforce chart opgegraven en de eerste battle dungeon gedaan
quote:Die battle dungeon daar ? Die is diep he
Op vrijdag 9 mei 2003 23:25 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Was bezig met die op Outset Island maar ik ging eraan..
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 22:22 schreef Lexie het volgende:
Even een vraagje aan iemand die hem al uitgespeeld heeft, hoeveel dungeons zijn er eigenlijk? Het is toch niet al bijna afgelopen na de earth en de windtempel?
Ik hoor iets van battle dungeons?
quote:Indd, maar ik heb m uitgespeeld. Ik heb nu Triforce chart 6 en heb m ook ff "ontcijferd" bij tingle
Op zaterdag 10 mei 2003 09:11 schreef Chocobo het volgende:[..]
Die battle dungeon daar ? Die is diep he
Het vervelende is : Ik had voor een week mijn Cube geruild voor de PS2 van mijn broer en zijn vriendin. Nou woont mijn broer nog thuis en zijn vriendin in Zeist en is hij vergeten de Cube mee terug te nemen toen hij daar was met de auto.
Nu is hij weer daar met de trein. En een gehandicapte met een Cube over Amsterdam CS sturen is ook geen goed idee.
EN IK BEN ZELF HALF ZIEK DUS IK KAN NIET ZELF EVEN OP EN NEER NAAR ZEIST!!!!!!!!!!!!!!! KUTKUTKUTKUTKUTKUT
quote:Ik snap geen kont van je veraal, maar ik vind het wel zielig voor je
Op zaterdag 10 mei 2003 12:47 schreef mvt het volgende:
Ik heb dus een groot probleem. Ik was gisteren bij een vriend met een cube, dus heb ik even snel Zelda gekocht. Dus even gespeeld en bij hem achtergelaten zodat hij er even mee kan spelen (ik leen ook vaak spellen van hem). Heel leuk, ik heb nu ook Zelda.Het vervelende is : Ik had voor een week mijn Cube geruild voor de PS2 van mijn broer en zijn vriendin. Nou woont mijn broer nog thuis en zijn vriendin in Zeist en is hij vergeten de Cube mee terug te nemen toen hij daar was met de auto.
Nu is hij weer daar met de trein. En een gehandicapte met een Cube over Amsterdam CS sturen is ook geen goed idee.EN IK BEN ZELF HALF ZIEK DUS IK KAN NIET ZELF EVEN OP EN NEER NAAR ZEIST!!!!!!!!!!!!!!! KUTKUTKUTKUTKUTKUT
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 12:54 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik snap geen kont van je veraal, maar ik vind het wel zielig voor je
Dus ik heb Zelda en een Cube, maar ik heb nu even niks aan beide omdat voorlopig die cube niet deze kant op komt/kan komen.
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 12:54 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik snap geen kont van je veraal, maar ik vind het wel zielig voor je
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 15:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gisteren met een vriend van me Zelda gespeeld, tegelijkIk was Link, hij was Tingle. Je kan dan lekker varen en Tingle takes care of de monsters in zee
Ook kan hij kijken waar er rupees liggen
Dethoom, je kan alvast de Limited Editie bestellen ergens, of apart laten leggen. Gewoon proberen of ze het doen. Nee heb je, ja kan je krijgen
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 16:27 schreef flappiewappie het volgende:[..]
denk het wel... gewoon door zoeken, in v&a zijn er ook nog een paar mensen die WW dubbel hebben...
quote:pfoei! gelukkig dan! ik was al bang dat ik de bonuscd zou moeten missen
Op vrijdag 9 mei 2003 21:31 schreef keeper het volgende:[..]
Met een beetje mazzel krijg ik hem binnenkort binnen en als het goed is zit die bonusdisc erbij. Zal het je wel laten weten als je in de winkel niks meer vindt
.
genoeg mogelijheden dus om die bonuscd er dan nog bij te krijgen!
Ik durf niet zo goed verder ik ben te bang om het uit te spelen
/edit: het was in woerden, daar heb ik de alleralleraller laatste LE gekocht van heel woerden.
maar hoe krijg je het zwaard? hij zegt steeds dat ik door moet oefenen!
quote:daar is het spoiler topic trouwens voor
Op zaterdag 10 mei 2003 20:03 schreef sexylexy het volgende:
ik zag em bij music store gisteren, ik had hem verstopt en heb hem vanochtend om half 10 weer tevoorscihjn gehaald en gekocht/edit: het was in woerden, daar heb ik de alleralleraller laatste LE gekocht van heel woerden.
quote:Doe dat dan ook
Op zaterdag 10 mei 2003 20:03 schreef sexylexy het volgende:
quote:Ik heb alles al in kaart .... ik vraag me alleen nog af wat je met die "ghostship" kan
Op zondag 11 mei 2003 16:31 schreef Chocobo het volgende:
Bijna alles in kaart gebracht
quote:Zit daar geen chart op ?
Op zondag 11 mei 2003 16:43 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ik heb alles al in kaart .... ik vraag me alleen nog af wat je met die "ghostship" kan
quote:Je heb wel een chart ervoor.... meerdere denk ik.... ghostshipcharts. Maarja, waar die voor dient
Op zondag 11 mei 2003 16:53 schreef Chocobo het volgende:[..]
Zit daar geen chart op ?
quote:Ga je toch wat moeite krijgen met andere dungeons hoor
Op zondag 11 mei 2003 17:54 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Ik snap die eerste eindbaas van dragon roost island of zoiets niet....
Maar ja keb een kleine hint van Shadow gekrege , strax nog is probere want ik ben ut best wel beu.... laatste keer
Spoilertje
Ik ben nu die 4 kwajongens uit Winfall aant vangen
quote:idd... als je bij die baas van dragonroost er niet uitkomt..... maak dan je borst maar nat voor de Earth en Wind temple... die vallen je dan nog zwaar op de maag. Vaak is het punt, dat je niet genoeg om je heen kijkt. Denk aan items en songs die je pas hebt.
Op zondag 11 mei 2003 19:35 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Ga je toch wat moeite krijgen met andere dungeons hoor
quote:Hahaha, dat is echt vervelend... gelukkig heb ik die al
quote:He johnson ist nog gelukt?
Op zondag 11 mei 2003 19:58 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Kzal mijn best doen
quote:Die moet ik nu gaan doen
Op zondag 11 mei 2003 19:37 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Weet iemand trouwens of die Tingle Tuner echt toegevoegde waarde heeft?
Ik heb wel een GBA maar (nog) geen kabeltje
quote:Schijnt erg cool te zijn. Moet zelf ook nog een kabel kopen, maar Tingle fungeert als tipgever en een tweede gamer kan Link beschermen met bommen enzo
Op maandag 12 mei 2003 09:17 schreef nyphai het volgende:
happy happy joy joy, na lang zoeken heb ik nog een zelda kunnen vinden.... Wat een geweldig spel!
Dat bootje varen is helemaal goedWeet iemand trouwens of die Tingle Tuner echt toegevoegde waarde heeft?
Ik heb wel een GBA maar (nog) geen kabeltje
quote:Ach so.... hrm toch maar dat malle kabeltje halen dus
Op maandag 12 mei 2003 09:18 schreef Chocobo het volgende:[..]
Schijnt erg cool te zijn. Moet zelf ook nog een kabel kopen, maar Tingle fungeert als tipgever en een tweede gamer kan Link beschermen met bommen enzo
En wie weet wat er zo speciaal is aan die Master Queste?
Ben nu nog geen 10 minuten op m'n werk en wil alweer naar huis verder gaan met de wereld redden
quote:Je hebt wel vragen he
Op maandag 12 mei 2003 09:20 schreef nyphai het volgende:[..]
Ach so.... hrm toch maar dat malle kabeltje halen dus
En wie weet wat er zo speciaal is aan die Master Queste?
Ben nu nog geen 10 minuten op m'n werk en wil alweer naar huis verder gaan met de wereld redden
De Master Quest is eigenlijk hetzelfde als Ocarina of Time echter deze versie daarvan is moeilijker qua puzzles en eindbazen en sowieso algeheel. Das de versie die ik ga games dus,..... Het schijnt ook wel extra's te bevatten etc etc.
quote:
Op maandag 12 mei 2003 09:32 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je hebt wel vragen he
![]()
De Master Quest is eigenlijk hetzelfde als Ocarina of Time echter deze versie daarvan is moeilijker qua puzzles en eindbazen en sowieso algeheel. Das de versie die ik ga games dus,..... Het schijnt ook wel extra's te bevatten etc etc.
Oh zo.... nou daar waag ik me dan voorlopig niet aan.... Had al moeite met OOT normale versie, tenminste met dat !@#water kasteel dan... Was zo boos dat ik dat spel gewoon een half jaar heb laten liggen LoL
quote:Iedereen heeft problemen met het waterkasteel. Die is dan ook erg pittig. Check anders gewoon een FAQ als je bij dat kasteel bent want daarna komen nog veel coolere dungeons.
Op maandag 12 mei 2003 09:47 schreef nyphai het volgende:[..]
Oh zo.... nou daar waag ik me dan voorlopig niet aan.... Had al moeite met OOT normale versie, tenminste met dat !@#water kasteel dan... Was zo boos dat ik dat spel gewoon een half jaar heb laten liggen LoL
quote:Zelfs IK heb er een paar dagen vast gezeten
Op maandag 12 mei 2003 09:51 schreef Chocobo het volgende:[..]
Iedereen heeft problemen met het waterkasteel. Die is dan ook erg pittig. Check anders gewoon een FAQ als je bij dat kasteel bent want daarna komen nog veel coolere dungeons.
quote:Heb em ondertussen al lang uitgespeeld idd mbv een FAQ, maar doe het liever zelf
Op maandag 12 mei 2003 09:51 schreef Chocobo het volgende:[..]
Iedereen heeft problemen met het waterkasteel. Die is dan ook erg pittig. Check anders gewoon een FAQ als je bij dat kasteel bent want daarna komen nog veel coolere dungeons.
quote:
Op maandag 12 mei 2003 19:55 schreef flappiewappie het volgende:
ik haat school
ik hou van Zelda
----------------------- +
slechte cijfers
quote:*meldt
ik haat school
ik hou van Zelda
slechte cijfers
quote:*werkt...dus nee*
Op maandag 12 mei 2003 21:27 schreef HomerJ het volgende:[..]
*meldt
quote:Van binnen ook
Op maandag 12 mei 2003 21:18 schreef Ker_Plunk het volgende:
The tower of the Gods ziet er van de buitenkantuit
Alleen Ocarina Of Time + Windwaker vind ik wel al 200 euro waard.
quote:1
ik haat school
ik hou van Zelda
slechte cijfers
quote:Eitje
Ter gelegenheid van de release van The Legend of Zelda: The Wind Waker, heeft Nintendo in samenwerking met www.gamez.nl en www.shrimp.be een exlcusieve Zelda competitie georganiseerd.In de Wind Waker leer je op Outset Island hoe je moet zwaardvechten. Zodra je deze training met goed gevolg hebt afgelegd, kun je het in een mini-game opnemen tegen deze 'leraar'. Probeer hem zo vaak mogelijk te raken. Na afloop van het gevecht verschijnt het resultaat in beeld, maak hier een foto van en stuur deze vervolgens naar Gamez of Shrimp. Degene met de hoogste score is de winnaar.
Surf snel naar www.gamez.nl (voor personen woonachtig in Nederland) of www.shrimp.be (voor personen woonachtig in Belgi?) en maak kans op een The Legend of Zelda Limited Edition goudkleurige NES spelcassette, een door Miyamoto gesigneerde poster of een gesigneerde Nintendo GameCube Naamplaat en nog veel meer.
Je hebt nog t/m 16 mei de kans om ??n van deze fantastische prijzen te winnen!
quote:werk
ik haat school
ik hou van Zelda
slechte cijfers
Ennuh Xnay, Zelda is het zeker waard
quote:Ging der net dood bij 999
Op dinsdag 13 mei 2003 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Eitje
quote:Hehe, humor man
Op dinsdag 13 mei 2003 14:42 schreef Tweek het volgende:
ff gekeken bij de inzendingen die ze al hebben enzo te zien wordt je score niet meer weer gegeven als je boven de 1000 komt. Oftewel beetje stom van die gasten van nintendo.
Echt wel de moeite en een heel erg stoer eindgevecht met de 'uber bad guy'
Licht/vuur/ijspijl op zn donder werkt niet
Hamer op zn staart/hoofd(alstie op je spring) werkt niet
Mastersword werkt niet
Hookshot werkt niet
DekuLeaf werkt niet
Boomerang werkt niet(alleen bij de touwtjes)
Ik ben ten einde raad..... Met een vuurpijl misschien dat rode draad doorschieten? Zal dat nog is ff proberen.... ik snap er geen hoer van. Het enige wat ik kan bedenken is die bom in zn knar... maar dat is me nog niet gelukt.
quote:HEB IK OOK GEPROBEERD
Op woensdag 14 mei 2003 00:26 schreef G1Ace het volgende:
boomerang op de draadjes
je nieuwste aanwinst op zijn staart (manual targetting jammer genoeg)
quote:www.gamefaqs.com handige site
Op woensdag 14 mei 2003 00:28 schreef EggsTC het volgende:[..]
HEB IK OOK GEPROBEERD
quote:doorgaan
Op woensdag 14 mei 2003 00:28 schreef EggsTC het volgende:[..]
HEB IK OOK GEPROBEERD
Nu laat ik 'm ff rusten en ga ik Metroid verder spelen en daarna nog een keer voor alle sidequests, en dan heb ik ook nog Master Quest .
btw ik zit nu in een ruimte met 2 deuren in ganon's tower maar nu staat er een muur voor de gang waar ik waarschijnlijk heen moet... hoe krijg ik die muur weg??
[Dit bericht is gewijzigd door Bass_Boy op 14-05-2003 20:24]
Keb al 10 keer da eiland rondgelope, maar kom er nie uit
Iemand die ut me kan vertelle ?
quote:Ga maar bij Roy en Strolie klagen
Op donderdag 15 mei 2003 08:38 schreef Chocobo het volgende:
Wat een vreselijke spoilers hier
quote:Ben niet zo'n klager,.....
Op donderdag 15 mei 2003 09:43 schreef ChOas het volgende:[..]
Ga maar bij Roy en Strolie klagen
quote:In het fairy bos bij de brug die nu stuk is
Op woensdag 14 mei 2003 20:37 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Ik moet bij the Wind Waker nou naar een rots op outset island, waar een fairy is... Maar ik weet niet welke rots dat isKeb al 10 keer da eiland rondgelope, maar kom er nie uit
Iemand die ut me kan vertelle ?
quote:Precies, staan op een paal van de kapotte brug en dan zwaven met de deku leaf naar de andere kant.
Op donderdag 15 mei 2003 10:32 schreef nyphai het volgende:[..]
In het fairy bos bij de brug die nu stuk is
quote:Zweven is ook goed
Op donderdag 15 mei 2003 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Precies, staan op een paal van de kapotte brug en dan zwaven met de deku leaf naar de andere kant.
(Wel ff zorgen dat de wind goedstaat natuurlijk)
quote:en dat je magie meter vol zit, want het is nog een best endje...
Op donderdag 15 mei 2003 11:04 schreef Anahka2309 het volgende:[..]
Zweven is ook goed
(Wel ff zorgen dat de wind goedstaat natuurlijk)
Trouwens Tower of Gods is geweldig, alleen de eindbaas was een desillusie... deed me denken aan die uit OOT met z'n getrommel
quote:Ik vond tot nu toe de Earth Temple echt de beste.....op de eindbaas na dan...
Op donderdag 15 mei 2003 14:50 schreef nyphai het volgende:[..]
en dat je magie meter vol zit, want het is nog een best endje...
Trouwens Tower of Gods is geweldig, alleen de eindbaas was een desillusie... deed me denken aan die uit OOT met z'n getrommel
tis idd wel wat aan de makkelijke kant
quote:Zelfs ik vind dat
Op donderdag 15 mei 2003 15:23 schreef Lexie het volgende:
De bazen zijn echt veel te makkelijk, tot nu toe heb ik ze allemaal in 1 keer verslagen, en ik heb de earth temple al gehad
Maar ze hadden wel wat pittigere eindbazen in kunnen doen hoor
quote:Ik ben er ook niet zo blij mee nee.. wat is er nou erg om dat andere topic ook open te hebben voor de spoilers?
Op donderdag 15 mei 2003 08:38 schreef Chocobo het volgende:
Wat een vreselijke spoilers hier
quote:Lees de sluitpost van het andere topic maar
Op donderdag 15 mei 2003 19:19 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik ben er ook niet zo blij mee nee.. wat is er nou erg om dat andere topic ook open te hebben voor de spoilers?
quote:Geleest, oneens is
Op donderdag 15 mei 2003 19:35 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Lees de sluitpost van het andere topic maar
quote:Ja maar bij Metroid Prime ben ik bij Ridley en bij Prime zelf tenminste nog een keer dood gegaan. Nou heb ik Zelda nog niet uitgespeeld, maar ik zie dat niet gebeuren. Gelukkig is Zelda qua spel wel veel groter en kun je genoeg tijd verspillen met dingetjes uitvinden.
Op donderdag 15 mei 2003 15:44 schreef Anahka2309 het volgende:
Klopt.....net als bij Metroid Prime....als je eenmaal weet hoe je ze moet raken is het een makkie.
Wat ik wel zag : Zelda, 3 of 4 stuks van de TWW LE. Dit natuurlijk bij de Bijenkorf.
quote:ja
Op donderdag 15 mei 2003 23:08 schreef speknek het volgende:
Ik heb de mijne gister bij de MediaMarkt in Bijlmer gekocht, lagen er nog een paar. Als je daar in de buurt komt.
Maar het spel is te makkelijk en te klein.
Ik had hem uitgespeeld en ik had zoiets van is dit nou het beruchte Zelda spel voor de GC. Het spel waar ik zolang op heb ztten wachten.
Ik had echt gedacht dat er een spel aan kwam dat minstens zo groot was als Zelda OOT.
Dat was pas puzzelen en daar ben ik zelfs doodgegaan. Het enige waar ik aan doodging in WW is omdat ik niet snel genoeg aan de wal was en verdronk
Maar door vijanden ben ik niet doodgegaan.
Moet zeggen dat mij het behoorlijk tegenvalt. Ben blij dat ik hem heb en wil hem nooit meer kwijt maar ik had echt een spel verwacht waar je U tegen zegt.
Naja hopelijk zijn ze bezig met een volgend Zelda spel.
OOT vind ik nu nog steeds de topper.
En ook nog iets maar ik weet niet of het een spoiler is dus:
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Het eind met het gevecht met Ganondorf was ook veel te makkelijk en het eindfilmpje vond ik ook maar zielig
Ik had meer verwacht. Echt een megagevecht of zoiets
Ook dat je een stukje in Hyrule loopt. Ik had gehoopt dat je wat bekends tegen zou komen of in ieder geval wat meer kon lopen in Hyrule..
Maar al met al is het een leuk spel om te spelen. Heb er absoluut wel van genoten ook in het kasteel waar het standbeeld van Link staat echt prachtig gemaakt
Maar ik ben wel een beetje teleurgesteld
Maar dat celshading (?) is echt supermooi
quote:Ik heb de tweede prijs gewonnen!!
Ter gelegenheid van de release van The Legend of Zelda: The Wind Waker, heeft Nintendo in samenwerking met www.gamez.nl en www.shrimp.be een exlcusieve Zelda competitie georganiseerd.
In de Wind Waker leer je op Outset Island hoe je moet zwaardvechten. Zodra je deze training met goed gevolg hebt afgelegd, kun je het in een mini-game opnemen tegen deze 'leraar'. Probeer hem zo vaak mogelijk te raken. Na afloop van het gevecht verschijnt het resultaat in beeld, maak hier een foto van en stuur deze vervolgens naar Gamez of Shrimp. Degene met de hoogste score is de winnaar.Surf snel naar www.gamez.nl (voor personen woonachtig in Nederland) of www.shrimp.be (voor personen woonachtig in Belgi?) en maak kans op een The Legend of Zelda Limited Edition goudkleurige NES spelcassette, een door Miyamoto gesigneerde poster of een gesigneerde Nintendo GameCube Naamplaat en nog veel meer.
Je hebt nog t/m 16 mei de kans om ??n van deze fantastische prijzen te winnen!
Ik ben blij
quote:Woei, door Miyamoto gesigneerde spullen vet hoor
Op vrijdag 16 mei 2003 14:51 schreef koei het volgende:[..]
Ik heb de tweede prijs gewonnen!!
Ik ben blij
quote:Dankjewel!
Op vrijdag 16 mei 2003 15:54 schreef ShadoW17 het volgende:
Gefeliciteerd!by the way zit er in dat Zelda LE pack ook een naamplaatje van zelda???
En in dat zelda LE pack zit geen naamplaatje. Wel in het metroid pak, maar da's natuurlijk een naamplaatse van metroid, niet van zelda.
quote:Jah weet ik ik heb die Metroid Pack..
Op vrijdag 16 mei 2003 16:04 schreef koei het volgende:[..]
Dankjewel!
En in dat zelda LE pack zit geen naamplaatje. Wel in het metroid pak, maar da's natuurlijk een naamplaatse van metroid, niet van zelda.
Maar nintendo zou er goed aan doen om deze plaatjes te verkopen of dat je ervoor kunt sparen (de bekende VIP sterren)
vind het wel gaaf die plaatjes
Maar, ik kwam er vandaag achter dat mijn broertje van 13 verder is dan ik. Ik schaam me kapot!
Tijd voor een inhaalrace.
quote:toch nog maar een keer pijlen op 'm schieten, want dat moet toch gaan werken
Op vrijdag 16 mei 2003 21:22 schreef erikh het volgende:
Af en toe kom ik zo'n tornado tegen met zo'n dikke rose kikker erin, hoe kun je die verslaan? Ik probeer met pijlen op hem te schieten, met bommen maar het lukt neit
quote:zodra ik wil schieten kijkt link steeds weer de andere kant op echt fokkin irritant
Op vrijdag 16 mei 2003 21:28 schreef koei het volgende:[..]
toch nog maar een keer pijlen op 'm schieten, want dat moet toch gaan werken
quote:compenseren
Op vrijdag 16 mei 2003 21:32 schreef erikh het volgende:[..]
zodra ik wil schieten kijkt link steeds weer de andere kant op echt fokkin irritant
op de eiland waar je het eerst aankomt met je boot, is er een jongen die op een trap zit
ik moet van iets ronds een foto maken, heb van bijna alles rond een foto gemaakt...
Wat is het nu ?
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 22:36 schreef speknek het volgende:
Die gozer op Windfall Island, die op de trap zit. Waar moet ik een foto van maken? Van de zon geloof ik, maar onder elke mogelijke hoek en zoom wijst ie hem af.
quote:ik heb niet es een zon opgemerkt in zelda
Op vrijdag 16 mei 2003 23:17 schreef speknek het volgende:[..]
quote:Met die hamer van hem, kan je van die rare dingen in de grond staan, die je toegang blokeren
Op zaterdag 17 mei 2003 08:46 schreef funmaster het volgende:
Ik ben nu voor de 2de keer in Forsaken Fortress. Ik heb Phanthom Ganon al verslagen, maar waar moet ik nu heen?
quote:Dat heb ik ook gedaan, maar waar moet ik dan heen?
Op zaterdag 17 mei 2003 11:40 schreef HomerJ het volgende:[..]
Met die hamer van hem, kan je van die rare dingen in de grond staan, die je toegang blokeren
quote:Goede vraag
Op zaterdag 17 mei 2003 13:09 schreef Rahl het volgende:
Wat is nou het verschil tussen Ganon en Ganondorf?<stenig me maar alst een domme vraag is>
quote:Ganondorf is de menselijk vorm, Ganon is het mensvarken. Hoe het precies zo kwam weet ik niet meer
Op zaterdag 17 mei 2003 13:09 schreef Rahl het volgende:
Wat is nou het verschil tussen Ganon en Ganondorf?<stenig me maar alst een domme vraag is>
quote:denk eerste bevrijdingspoging
Op zaterdag 17 mei 2003 12:03 schreef funmaster het volgende:[..]
Dat heb ik ook gedaan, maar waar moet ik dan heen?
quote:een mogelijk antwoord, scroll door als je het niet wilt lezen.
Op vrijdag 16 mei 2003 23:17 schreef speknek het volgende:[..]
Ik zag dat het ook nacht kan worden op dat eiland, dus de maan lijkt me ook een optie
quote:moet je maar eens naar de tekenfilm serie kijken van zelda.
Op zaterdag 17 mei 2003 14:33 schreef Lexie het volgende:[..]
Ganondorf is de menselijk vorm, Ganon is het mensvarken. Hoe het precies zo kwam weet ik niet meer
quote:ik meende dat ganondorf de vorm was dat hij had voordat hij door ik meende de triforce of power werd veranderd in ganon
Op zaterdag 17 mei 2003 14:33 schreef Lexie het volgende:[..]
Ganondorf is de menselijk vorm, Ganon is het mensvarken. Hoe het precies zo kwam weet ik niet meer
quote:Nee, dat is het ook niet. heb ik ook al geprobeert...
Op zaterdag 17 mei 2003 22:36 schreef mvt het volgende:[..]
een mogelijk antwoord, scroll door als je het niet wilt lezen.
.
.
.
.
.
.
.
Ik zag dat het ook nacht kan worden op dat eiland, dus de maan lijkt me ook een optie
quote:Niet, die moet je aanspreken.
Op zondag 18 mei 2003 00:49 schreef gieling.com het volgende:
vanaf waar moet je dat meisje fotograferen die zo'n kluis jat op (merchian island??)
quote:Je moet wel een vole maan hebben he? en de deluxe picto box
Op zondag 18 mei 2003 00:46 schreef speknek het volgende:
Inderdaad, dan zegt ie zelfs dat het niet pale is. Veel paler dan de maan kan niet volgens mij, maar goed. Bij de zon zegt ie alleen dat het point of focus niet goed is. Wat ik ook probeer (inderdaad ook met wolk).
quote:Al eens geprobeerd met een KLEUREN fototoestel ?
Op zondag 18 mei 2003 00:46 schreef speknek het volgende:
Inderdaad, dan zegt ie zelfs dat het niet pale is. Veel paler dan de maan kan niet volgens mij, maar goed. Bij de zon zegt ie alleen dat het point of focus niet goed is. Wat ik ook probeer (inderdaad ook met wolk).
quote:Afmaken wat je de eerste keer begonnen bent...
Op zondag 18 mei 2003 08:04 schreef funmaster het volgende:
NOGMAALS: Waar moet ik heen in Fortaker Fotress nadat ik Phantom Ganon heb verslagen en die dingen in de grond heb geslagen???
quote:Wat bedoel je?
Op zondag 18 mei 2003 09:23 schreef ChOas het volgende:[..]
Afmaken wat je de eerste keer begonnen bent...
quote:*ontspanningsoefening doet*
Op zondag 18 mei 2003 09:29 schreef funmaster het volgende:[..]
Wat bedoel je?
Okay, het gaat al weer...
Wat ging je de eerste keer op dat eiland doen ? ... En waarom ben je er nu weer terug ?
nog 1 verduidelijking:
GA JE ZUSJE REDDEN!!
quote:Dat weet ik ook wel hoor.
Op zondag 18 mei 2003 09:36 schreef ChOas het volgende:[..]
*ontspanningsoefening doet*
Okay, het gaat al weer...
Wat ging je de eerste keer op dat eiland doen ? ... En waarom ben je er nu weer terug ?
nog 1 verduidelijking:
GA JE ZUSJE REDDEN!!
Maar mijn vraag was: waar is je zusje eigenlijk? Ik heb al gamefaqs.com geraadpleegd, maar ik kom er niet uit....
quote:Heb je al op dezelfde plek als vorige keer gekeken ?
Op zondag 18 mei 2003 09:43 schreef funmaster het volgende:[..]
Dat weet ik ook wel hoor.
Maar mijn vraag was: waar is je zusje eigenlijk? Ik heb al gamefaqs.com geraadpleegd, maar ik kom er niet uit....
quote:Je gaat dus gewoon weer verder waar je de vorige keer gebleven was... Het zusje redden. Ze zit nog steeds op dezelfde locatie alleen zal je nu wat vindingrijker moeten zijn omdat je niet meer op de bovenverdiepingen kan touwtje zwaaien. Je hebt dus ook inderdaad de hamer nodig om die maffe dingen de grond in te meppen.
Op zondag 18 mei 2003 09:43 schreef funmaster het volgende:[..]
Dat weet ik ook wel hoor.
quote:Nee
Op zondag 18 mei 2003 09:22 schreef ChOas het volgende:
Al eens geprobeerd met een KLEUREN fototoestel ?
quote:Ben je wel bij die fotowinkel geweest in Windfall dorp? Die man geeft je een hint
Op zondag 18 mei 2003 16:45 schreef speknek het volgende:[..]
Nee
. Die kan ik maar niet vinden.
quote:Gewoon ff de opdrachten doen van die fotograaf dan kom je er vanzelf wel achter.
Op zondag 18 mei 2003 16:45 schreef speknek het volgende:[..]
Nee
. Die kan ik maar niet vinden.
Hoe de hel krijg ik de derde vorm van Gannonpuppet (worm) dood? Als je hem op zn kop slaat dan is ie net 1 seconde uitgeschakelt maar dat geeft te weinig tijd om vervolgens ook nog eens een lichtpijl in zn staart te schieten.?
einde spoiler.
IK had op een gegeven moment 30 joy pendants, maar omdat ik er steeds niks mee kon, heb ik ze verkocht,
En nu lees, ik dat je 20 nodig hebt voor de juf op windfall, en die iets geeft voor de private oasis, voor de triforce piece
Ik heb er nu 7, iemand tips om meer te krijgen?
quote:In de kerkers waar je Valoo verlost van het monster aan zijn staart heb ik er iets van 16 bij elkaar gespaard door veel monsters te vermoorden en uit vazen
Op zondag 18 mei 2003 19:53 schreef HomerJ het volgende:
Damn!IK had op een gegeven moment 30 joy pendants, maar omdat ik er steeds niks mee kon, heb ik ze verkocht,
En nu lees, ik dat je 20 nodig hebt voor de juf op windfall, en die iets geeft voor de private oasis, voor de triforce piece
quote:Je kan ze ook op de veiling kopen, maar die begint met 40 rupees dus dat wordt aardig duur denk ik. Verder vertelde een vis dat je bij die uitkijkposten mannetjes kan vermoorden en dan krijg je soms ook zo'n joy pendant.
Op zondag 18 mei 2003 19:53 schreef HomerJ het volgende:
Damn!IK had op een gegeven moment 30 joy pendants, maar omdat ik er steeds niks mee kon, heb ik ze verkocht,
quote:Volgens mij ben je op dat punt dat er rechts van je een soort vogelkooi staat en dat je daarin moet staan en dan de touwen door moet hakken
Op zondag 18 mei 2003 23:42 schreef Kiff het volgende:
hoi, ik ben zelda aan het spelen en het lukt me maar niet om de grote sleutel op Dragon Roost Island te pakken te krijgen. In de walkthroughs staat alleen maar dat je de brug moet doorhakken, maar ik blijf maar in de lava vallen en heb geen idee hoe ik bij bijvoorbeeld die deur aan de zijkant zou moeten komen (die met die tanden). Kan iemand me zeggen wat ik fout doe?
A spokesman for the big N announced the action-adventure game has sold out across Europe after a week of selling. Around 500,000 units of the game were shipped in to Europe for launch - Nintendo of Europe is now shipping more units into the continent for this week to satisfy demand.
quote:
Op maandag 19 mei 2003 07:02 schreef Chocobo het volgende:
ZELDA SELLS OUT IN EUROPE
REPORTED BY Corey Brotherson
Nintendo has confirmed even more sales of The Legend of Zelda: The Wind Waker in Europe.A spokesman for the big N announced the action-adventure game has sold out across Europe after a week of selling. Around 500,000 units of the game were shipped in to Europe for launch - Nintendo of Europe is now shipping more units into the continent for this week to satisfy demand.
quote:
Op maandag 19 mei 2003 07:52 schreef ChOas het volgende:[..]
Nieuws van vorige week woensdag, wat een respect
quote:Klopt, ik zie de grote vogelkooi hangen. Echter, ik sta op de brug en kan nergens heen? Als ik de touwen doorhak stort ik altijd en overal in de lava! Ik zie echt geen uitweg (zit al een paar dagen vast hier....
Op maandag 19 mei 2003 00:27 schreef mvt het volgende:[..]
Volgens mij ben je op dat punt dat er rechts van je een soort vogelkooi staat en dat je daarin moet staan en dan de touwen door moet hakken
quote:Die heb ik inmiddels alle kanten op al afgeschoten, maar nergens zie ik zo'n geel puntje, hij blijft overal rood lijkt het? Moet ik hem richting die kooi schieten?
Op maandag 19 mei 2003 09:42 schreef Khadgar het volgende:
De gouden tip: Grappling Hook.
quote:Dat doe ik elke keer, dan stort de brug in en val ik in de lava....
Op maandag 19 mei 2003 10:18 schreef Hooghoudt het volgende:
Misschien moet je die touwen wel allemaal in één keer doorhakken? *Hint hint*
Zelda, geweldig en zo. Echt ik ben verslaafd, maar even een technisch probleem met de memorycard. Ik kreeg er zo'n naamloos ding bij, bij bart smit (heel aardig). Hij ging er probleemloos in, en hij doet het perfect. Hij kan er alleen niet meer uit. Ik kan hem een klein stukje eruit trekken, maar dan blijft ie vast zitten.
Is er iets van een ejectknop of zo, die ik over het hoofd zie? Ik krijg dat ding er echt met geen mogelijkheid uit en ik heb geloof ik weinig zin om er een breekijzer onder te zetten.
Help help
quote:Nee, je moet gewoon trekken.
Op maandag 19 mei 2003 10:41 schreef stigchel het volgende:
Is er iets van een ejectknop of zo, die ik over het hoofd zie?
Opzich niet zo heel erg, maar het was toch leuk geweest al had ik die kaart mee kunnen nemen om elders verder te spelen.
(Dit was trouwens wel meer een vraag geweest voor het GC topic zelf)
Dikke kans dat ie daar achter hangt.
Mea culpa, mea culpa.
Succes iig !
quote:Vind je het erg als ik er een dun stripje plastic van maak, voor de kortsluting? Je weet maar nooit
Op maandag 19 mei 2003 12:18 schreef Khadgar het volgende:
Tip, steek een dun stripje metaal boven de memcard (om het klepje extra omhoog te duwen).Dikke kans dat ie daar achter hangt.
Maar nu weer ontopic hoor, anders wordt ik straks nog gebanned.
Mag ik aannemen dat ergens in Dragon's Roost de hookshot te vinden is? Ik kom twee punten tegen waarbij de good old hookshot erg van pas zou komen. Ik ben echter, geheel tegen beter weten in, in telepot gestapt voor de deur van de eindbaas en dan mag je weer opnieuw beginnen.
quote:Yup, daar in die grot ligt ie
Op maandag 19 mei 2003 12:23 schreef stigchel het volgende:[..]
Vind je het erg als ik er een dun stripje plastic van maak, voor de kortsluting? Je weet maar nooit
Maar nu weer ontopic hoor, anders wordt ik straks nog gebanned.
Mag ik aannemen dat ergens in Dragon's Roost de hookshot te vinden is? Ik kom twee punten tegen waarbij de good old hookshot erg van pas zou komen. Ik ben echter, geheel tegen beter weten in, in telepot gestapt voor de deur van de eindbaas en dan mag je weer opnieuw beginnen.
quote:Damn heeft nog niemand em uitgespeeld??!?!
Op zondag 18 mei 2003 19:45 schreef nikanoru het volgende:
SPOILER ALERTHoe de hel krijg ik de derde vorm van Gannonpuppet (worm) dood? Als je hem op zn kop slaat dan is ie net 1 seconde uitgeschakelt maar dat geeft te weinig tijd om vervolgens ook nog eens een lichtpijl in zn staart te schieten.?
einde spoiler.
Hier baal ik dus echt van
quote:Helemaal mee eens.... Ik probeer ook zo weinig mogelijk te spelen en echt alles te onderzoeken.... Houdbaarheid is erg kort
Op maandag 19 mei 2003 13:26 schreef Chocobo het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het spel wel wat kort is. Ben nu die 8 scherven aan het verzamelen maar als het daarna al voorbij is dan is dat echt een grote tegenvaller. In de oude Zelda's had je eerst 3 grote dungeons en dan nog eens 7 tot 8 dungeons.Dat was toen top, maar WW is wel ERG kort dan hoor
quote:Beetje op goed geluk schieten, je kan het wel timen, maar het kost iig veel tijd.
Op maandag 19 mei 2003 13:08 schreef nikanoru het volgende:[..]
Damn heeft nog niemand em uitgespeeld??!?!
quote:Precies
Op maandag 19 mei 2003 13:43 schreef nyphai het volgende:[..]
Helemaal mee eens.... Ik probeer ook zo weinig mogelijk te spelen en echt alles te onderzoeken.... Houdbaarheid is erg kort
Die 8 scherven zouden 8 dungeons moeten zijn vind ik. Ik heb geloof ik 3 simpele battlearena's gehad en de rest gewoon opgetakeld met mijn boot
quote:Tja er zit inderdaad niks anders op dan het zo te doen. Maar hij is verschrikkelijk irritant.
Op maandag 19 mei 2003 13:45 schreef Tweek het volgende:[..]
Beetje op goed geluk schieten, je kan het wel timen, maar het kost iig veel tijd.
quote:Vind ik ook. er zijn dan wel gigantisch veel sidequests maar die bestaan uit het de hele tijd op en neer varen en dat verveelt ook wel naa een tijdje.
Op maandag 19 mei 2003 13:45 schreef Chocobo het volgende:[..]
Precies
Die 8 scherven zouden 8 dungeons moeten zijn vind ik. Ik heb geloof ik 3 simpele battlearena's gehad en de rest gewoon opgetakeld met mijn boot
quote:Ik word zelf een beetje strontziek van dat gespuis in het water
Op maandag 19 mei 2003 13:51 schreef nikanoru het volgende:[..]
Vind ik ook. er zijn dan wel gigantisch veel sidequests maar die bestaan uit het de hele tijd op en neer varen en dat verveelt ook wel naa een tijdje.
quote:Ik vind de kortheid best meevallen eigenlijk. Ja hij is te simpel, maar ik ben er langer mee bezig dan met Metroid Prime.
Op maandag 19 mei 2003 13:26 schreef Chocobo het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het spel wel wat kort is. Ben nu die 8 scherven aan het verzamelen maar als het daarna al voorbij is dan is dat echt een grote tegenvaller. In de oude Zelda's had je eerst 3 grote dungeons en dan nog eens 7 tot 8 dungeons.Dat was toen top, maar WW is wel ERG kort dan hoor
quote:Ik wordt moe van continue die wind aanpassen omdat ik weer eens voor de zoveelste keer de andere kant op moet
Op maandag 19 mei 2003 13:53 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik word zelf een beetje strontziek van dat gespuis in het water
quote:Ja dat ook ja, zit je natuurlijk er weer naast te fluiten
Op maandag 19 mei 2003 14:00 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik wordt moe van continue die wind aanpassen omdat ik weer eens voor de zoveelste keer de andere kant op moet
quote:Nee,... dat water wordt ik nu ook wel zat. In deze Zelda zit minder replay value dan OOT of de machtige Majora's Mask
Op maandag 19 mei 2003 14:05 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja dat ook ja, zit je natuurlijk er weer naast te fluiten
De Earth Temple daarintegen was wel errug cool....ben nu net in Ganon's Tower.....das bijna op t eind toch?
Die 8 shards had je inderdaad veel te makkelijk bij elkaar....iedere shard een semi-grote dungeon zou mooier geweest zijn.
quote:Helpt het als je eenmaal de orkaan beheerst?? Kan me voorstellen dat het een heel stuk scheeld in ergernis.
Op maandag 19 mei 2003 14:07 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee,... dat water wordt ik nu ook wel zat.
quote:Balad of Gales scheelt wel een hoop moet ik zeggen en eigenlijk vind ik dat bootje varen wel wat hebben
Op maandag 19 mei 2003 14:00 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik wordt moe van continue die wind aanpassen omdat ik weer eens voor de zoveelste keer de andere kant op moet
quote:Die command melody, die zuigt pas konten!
Op maandag 19 mei 2003 14:00 schreef Chocobo het volgende:
quote:Ja,....... een shortcut zou wel cool zijn vind ik, maar ze hadden daar ook wel gewoon een cool commando voor kunnen geven zoals "Come-on" ipv een compleet deuntje
Op maandag 19 mei 2003 14:46 schreef speknek het volgende:[..]
Die command melody, die zuigt pas konten!
quote:Gewoon hier lekker door gaan
Op maandag 19 mei 2003 14:51 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben nu in de Earth Temple samen met dat meiske. Ik heb de power bracelets maar ik ben nog niet naar dat Noordelijke Eiland geweest. Moet ik dat eerst doen en dan pas de Earth Temple betreden of is dat niet noodzakelijk?
quote:Gewoon in de Earth Temple doorgaan dus?
Op maandag 19 mei 2003 14:51 schreef Chocobo het volgende:
Gewoon hier lekker door gaan
quote:yep
Op maandag 19 mei 2003 14:52 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Gewoon in de Earth Temple doorgaan dus?
maar ik ben vastberaden en zet door....
* flappiewappie vervloekt gamefaqs omdat het zon goeie site is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |