Panjabi MC, Mundian To Back Ke
Downloaden dus !!!
quote:Onder welk rotsblok kom jij vandaan?
Op zaterdag 10 mei 2003 16:26 schreef DaanR het volgende:
Ik heb het nummer gevonden via een ander forum, dus voor iedereen die dancemuziek een warm hart toedraagt:Panjabi MC, Mundian To Back Ke
Downloaden dus !!!
quote:Let's Dance Around The World
Op zaterdag 10 mei 2003 13:06 schreef DaanR het volgende:
Hallo mensen van het goeie leven!
Ik ben al een paar weken op zoek naar een plaat die ik vaak in de discotheek hoor. Meestal schrijf ik gewoon een paar woorden uit het nummer op die ik kan verstaan, en dan een beetje creatief Google'en en klaar! Bij deze plaat gaat dat iets lastiger, want het is een arabische houseplaat, en ondanks de steeds groter wordende arabische invloeden, kan ik geen reet van verstaan! Dus mijn creatviteit bij Google loont in dit geval niet!Afgelopen donderdag was ik in Paradiso en daar waren de gebroeders van 2 Many DJs, erug vette avond, en ook daar was die arabische houseplaat te horen. Dus ik na het optreden naar die gast toegegaan, gevraagd hoe die plaat heette, en volgens hem was het van MC Budwziaavvx of iets dergelijks. Het is ongetwijfeld verkeerd gespeld, het kan aan mijn staat van dienst hebben gelegen of het was een taal-misverstand tussen Vlaanderen en Nederland, maar waarschijnlijk beide!
Ik heb geen idee hoe ik het nummer moet omschrijven, het enige dat ik kan zeggen is dat het volgens mij een vrij nieuwe plaat is, dat het heel hard de pan uit knalt en dat het heel erg vet is !!!
Wie helpt?
Ps. Het nummer werd ook gedraait bij het item van Richenel tijdens een uitzending van 6pack!
Hij lijkt op make luv, de enige tekst die ik me kan herinneren is 'keep myself online' door een vrouw.
dank.
quote:Stuart - Free (Let it be) ??
Op zaterdag 10 mei 2003 16:51 schreef raphidae het volgende:
Ik wil de naam weten van een dance nummer, ze draaien 'em helemaal grijs op 538, maar ik kan 'em niet vinden in de top 40.Hij lijkt op make luv, de enige tekst die ik me kan herinneren is 'keep myself online' door een vrouw.
dank.
-edit-
Zal wel niet
quote:Dat is 'em, dank je! Voortaan moet ik maar wat beter in de top40 kijken
Op zaterdag 10 mei 2003 16:52 schreef HenkieSpankie het volgende:[..]
Stuart - Free (Let it be) ??
-edit-
Zal wel niet
Iemand ?
quote:Misschien "Dare - Chihuahua"?
Op zaterdag 10 mei 2003 17:29 schreef Kierewiet! het volgende:
Ik zoek ook een mummer. Komt ook op TV langs in reclame voor een drankje. Het nummer stikt van de text als Chiwawa of shewawa of zoiets.Iemand ?
Gezongen door een man.. misschien Robbie Williams.
Maar in de tekst komt een stukje voor met:
"So get down on your knees saying prayers amen"
en
"The reason i'm doing you i cus your friend said no"
Thnx
quote:Robbie Williams - Forever Texas
Op zaterdag 10 mei 2003 18:32 schreef romai het volgende:
Ik zoek naar een nummer:Gezongen door een man.. misschien Robbie Williams.
Maar in de tekst komt een stukje voor met:
"So get down on your knees saying prayers amen"
en
"The reason i'm doing you i cus your friend said no"Thnx
quote:Klea - Tic Toc (Magic Muzik Remix)
Op zaterdag 10 mei 2003 19:45 schreef JunkieXL het volgende:
Ik zoek een mix van DJ Tiesto met o.a. 'Tick tock don't stop....lollypop weet ik veel.. etc....... maar wat is nou de preciese naam?
quote:David Guetta - Distortion...
Op zaterdag 10 mei 2003 19:59 schreef HenkieSpankie het volgende:
Ik hoorde laatst een nummertje met een lekkere droge dreun erin..
Mooi voor in de auto al zeg ik het zelf..
Nu heb ik geen id Hoe het heet, en van wie het is..
Ik hoorde hem bij ID&T maar daar zeggen ze niet zo vaak de titel en artiest..
Ik heb hier een stukje ervan
Sample
De videoclip van het nummer dat ik zoek kan ik me nog wel herinneren. Het is een beetje een donker clipje waarin een concert werd gehouden, de mensen die optreden zijn niet te zien, alleen het publiek dat compleet uit z'n dak gaat. In het nummer hoor je af en toe 'Show me your intensions' en '....superstar' (of zoiets).
Weet iemand over welk nummer ik het heb?
Link: http://home.planet.nl/~schul823/Temp/muzika1.mp3
Weet niemand hoe dit nummertje heet?
quote:Dit is de playlist van dat concert:
Op zaterdag 10 mei 2003 21:28 schreef smash789 het volgende:
Ik zoek de naam van een liedje van AFI. Ik heb een filmpje gedownload op KaZaA, te weten "AFI - Live in Calgary - Punkrockvideo.com" (47Mb)
Nu begint dit (lage kwaliteits) filmpje met een zeer cool nummer, kan iemand mij vertellen welk nummer dit is? Ik heb al een hele zooi random nummers van AFI gedownload... Hij zat er niet tussen :-(
INTRO
FALL CHILDREN
LET IT BE BROKE
THE PRAYER POSITION
SACRIFICE THEORY
MALLEUS MALEFICARUM
A SINGLE SECOND
I WANNA GET A MOHAWK(BUT MOM WON'T LET ME GET ONE)
FILE 13
ADVANCES IN MODERN TECHNOLOGY
THIRD SEASON
CRUISE CONTROL
THE LAST KISS
HEARTS FROZEN SOIL SOD ONCE MORE BY THE SPRING OF RAGE,DESPAIR AND HOPELESNESS
TOTAL IMMORTAL
GOD CALLED IN SICK TODAY
LAST CARESS
-Ik hoop dat het nummer dat je zoekt niet "intro" maar "fall children" is, anders ben je nog steeds niets wijzer geworden.
They know what is what, but they don't know what is what, they just struck, what the fuck.
Komt voor in een hardstyle/hardcore liedje, maar volgens mij is dit liedje ook appart. Ergens in de rapscene ofzo...
quote:Fatboy slim - star 69
Op zondag 11 mei 2003 01:18 schreef Realzm het volgende:
Ik zoek een liedje waarbij een kerel dit zingt:They know what is what, but they don't know what is what, they just struck, what the fuck.
Komt voor in een hardstyle/hardcore liedje, maar volgens mij is dit liedje ook appart. Ergens in de rapscene ofzo...
quote:"Star 69" van Fatboy slim..... maar dat rapnummer weet ik even niet...
Op zondag 11 mei 2003 01:18 schreef Realzm het volgende:
Ik zoek een liedje waarbij een kerel dit zingt:They know what is what, but they don't know what is what, they just struck, what the fuck.
quote:nog steeds niemand, hier misschien meer info.. de reclame start zo (al die groene lettertjes vallen naar beneden)
Op donderdag 8 mei 2003 22:53 schreef DerbiMan het volgende:
op sbs6 heb ik net een reclame/aankondiging gezien voor de film the Matrix voor a.s. maandaghttp://www.sbsnet.nl/sbsnet/0,1001,2140_930-60861,00.html
Toen het spotje begon kreeg je eerst die streepjescode met reclame eronder van sbs6, je kent het wel. daarna kwamen er allemaal groene cijferstjes en letters in beeld gevolgd met een spannend muziekje wat ik wel vaker ergens heb gehoord, een beetje in de richting van het nummer "Mike Oldfield - Tubular Bells". Ook een spannend deuntje zonder iets erbij. Iemand enig idee hoe die heet, zou geweldig zijn!

en gaat dan zo verder

gelijk nadat de groene lettertjes naar beneden gevallen zijn begint op de achtergrond een spannend muziekje, das wat ik bedoel.. iemand die reclame gezien, of als je hem ziet en weet wat het nummer is, of in welke richting ik een beetje moet zoeken... bedankt alvast voor alles
[Dit bericht is gewijzigd door DerbiMan op 11-05-2003 11:15]
Wie kan me helpen...?
quote:T-Spoon - No time to waste (ster.nl voor heeel veeel reclame nrs)
Op zondag 11 mei 2003 11:43 schreef Maaikietje het volgende:
ik zit me al een tijdje af te vragen hoe had liedje van die zonnet reclame heet... Ik vind het zo'n lekker nummer.
Ik kan het nergens vinden. Het is die reclame die gaat over kabelinternet ofzo. Tis een beetje "snelle" reclame met veel beelden...Wie kan me helpen...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |