abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10304020
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 23:30 schreef Meierij het volgende:

[..]

Hmm, das jammer dat ie niet op CD is of zo. iig bedankt (wist niet eens dat deze site bestond).

Net zoals dat nummer bij de Warchild reclame, dat piano stuk is ook special gemaakt voor die reclame en niet echt gebracht.
Erg jammer, want vind het erg mooi.
pi_10305482
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 17:53 schreef LennuX het volgende:
In dit topic nog maar een keer mijn vraag Hoe heet dat nummer van die grolsch reclame die nu op de radio is? Je hoort een meid heel vals zingen en daarna hoor je t echte nummer. En dan een gozer over van die kortingsbonnen in een sixpack. Wie weet dat want vinnet wel een vet nummer
Ken de reclame wel en dacht aan Deep Purple - Child in time. Maar zo ook kunnen dat je een ander nummer bedoeld, heb de reclame net niet gehoord. Het enige dat ik ken met een griet erin in die van Deep Purple dus.
pi_10306090
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 21:30 schreef AcidFog het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je bedoeld dat het een reggaenummer is.
Nu zingt de zanger "Alpha Blondy" regelmatig in het frans, dus wellicht dat hij dit zingt. Maar met het nummer zelf kan ik je niet helpen.

hoi, sry, mar het is niet echt het liedje dat ik zoek . . . weet er iemand anders het ?
Neem iedereen zoals hij is, niemand is perfect.
  donderdag 8 mei 2003 @ 20:43:31 #54
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_10306312
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 09:35 schreef TimoBasso het volgende:
Hoe heet dat ene liedje ook alweer van uhmzz :

Sheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee's my goddes,blablabla

Dat was nogal een hitje in ' 99 dacht ik

iemand?

Tis trouwens
Vertical Horizon - You're A God
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_10306789
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 20:08 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Ken de reclame wel en dacht aan Deep Purple - Child in time. Maar zo ook kunnen dat je een ander nummer bedoeld, heb de reclame net niet gehoord. Het enige dat ik ken met een griet erin in die van Deep Purple dus.

Heb em gedownload maar t is em niet. Maar ik vind t zoals ik zei erg op skunk anansie lijken. Weet echt niemand wat ik bedoel Ik heb de reclame op 538 gehoord, ik hoop dat iemand t weet
pi_10306990
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 21:03 schreef LennuX het volgende:

[..]

Heb em gedownload maar t is em niet. Maar ik vind t zoals ik zei erg op skunk anansie lijken. Weet echt niemand wat ik bedoel Ik heb de reclame op 538 gehoord, ik hoop dat iemand t weet

heb de reclame niet gehoord..

..kun je het liedje zelf niet beschrijven..met eventueel wat stukken tekst?

pi_10307107
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 21:11 schreef imitated_error het volgende:

[..]

heb de reclame niet gehoord..

..kun je het liedje zelf niet beschrijven..met eventueel wat stukken tekst?

Mja ik zal nog effe keertje goed luisteren en effe de tekst onthouden. Ik laat t wel horen dan
pi_10308947
Hoe heet dat "hmmm, hmmm"-nummer van McDonalds'?
pi_10309165
Ik zag vandaag 2 nummers die erg strak waren. 1 met de zin' "im going to witchika" oid. waarbij je al die gast ziet spelen en de camera gaat telkens door een driehoek tussen de benen. Beetje vaag nummer en beat maar wel strak.

EDIT
-- nr.2 is een man die op z'n fiets door new york scheurd als fietskoerier. en op het laatst allemaal truckjes doet. iets met ticke maar daar kan ik niks op vinden.-- Edit

Dit is Thicke -get you alone. Ik moet beter lezen

Wie o wie kent deze nummers?

[Dit bericht is gewijzigd door GenesiZ op 08-05-2003 22:51]

Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  donderdag 8 mei 2003 @ 22:49:00 #60
32278 wicked.one
ex-fiscaal economisch vluchtel
pi_10309278
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 22:45 schreef GenesiZ het volgende:
nr.2 is een man die op z'n fiets door new york scheurd als fietskoerier. en op het laatst allemaal truckjes doet. iets met ticke maar daar kan ik niks op vinden.

Wie o wie kent deze nummers?

Jij zoekt .. Thicke - When I Get You Alone

pi_10309416
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 22:49 schreef wicked.one het volgende:

[..]

Jij zoekt .. Thicke - When I Get You Alone

[afbeelding]

Jep. Echt gruwlijk nummer gewoon. ook de baan fietskoerier is gewoon mijn droom. lekker heel de dag buiten. lekke sportief fietsen, heerlijk.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_10309419
op sbs6 heb ik net een reclame/aankondiging gezien voor de film the Matrix voor a.s. maandag

http://www.sbsnet.nl/sbsnet/0,1001,2140_930-60861,00.html

Toen het spotje begon kreeg je eerst die streepjescode met reclame eronder van sbs6, je kent het wel. daarna kwamen er allemaal groene cijferstjes en letters in beeld gevolgd met een spannend muziekje wat ik wel vaker ergens heb gehoord, een beetje in de richting van het nummer "Mike Oldfield - Tubular Bells". Ook een spannend deuntje zonder iets erbij. Iemand enig idee hoe die heet, zou geweldig zijn!

vrijdag 9 mei 2003 @ 00:38:07 #63
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_10311293
k heb geen flauw id meer van de titel of artiest maar et liedje begint met een fantastische elec. gitaar solo, pauzeert ff en dan begint et echte liedje, et is live opgenomen en et is al een aardig oud liedje

k d8 eerst dat et m'schien Dire Straits zou zijn maar die was et helaas niet, iemand enig id, k weet dat et wat vaag is maar et is niet anders

If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
pi_10311489
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 17:58 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Thicke - Get you alone

Thanx...
pi_10311505
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 22:37 schreef Citroentje het volgende:
Hoe heet dat "hmmm, hmmm"-nummer van McDonalds'?
McDonalds - Hmhmhm
pi_10311734
Sarah Connor - From sarah with love

Hardcore/tranceversie??? Word vaak in discotheken gedraaid, maar hoe heet die?

Lambo of Rekt
  vrijdag 9 mei 2003 @ 01:28:02 #67
13973 ranja
image means nothing
pi_10311755
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 00:38 schreef Demon-X het volgende:
k heb geen flauw id meer van de titel of artiest maar et liedje begint met een fantastische elec. gitaar solo, pauzeert ff en dan begint et echte liedje, et is live opgenomen en et is al een aardig oud liedje

k d8 eerst dat et m'schien Dire Straits zou zijn maar die was et helaas niet, iemand enig id, k weet dat et wat vaag is maar et is niet anders

gokje, Peter Frampton - Show me the way?
  vrijdag 9 mei 2003 @ 01:48:10 #68
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_10311906
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 01:28 schreef ranja het volgende:

[..]

gokje, Peter Frampton - Show me the way?

nah et is echt puur elec. gitaar en et is gewoonweg briljant gedaan
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
  vrijdag 9 mei 2003 @ 01:58:01 #69
13973 ranja
image means nothing
pi_10311976
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 01:48 schreef Demon-X het volgende:

[..]

nah et is echt puur elec. gitaar en et is gewoonweg briljant gedaan

Hm. Thunderstruck - Ac/dc moet ik nog aan denken, alleen klopt dat live en even pauze niet echt. Maar niet geschoten....
  vrijdag 9 mei 2003 @ 02:02:11 #70
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_10312008
laat ik et zo zegge, et valt in et rijtje van Dire Straits maar et is em niet
pi_10312188
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 01:25 schreef EggsTC het volgende:
Sarah Connor - From sarah with love

Hardcore/tranceversie??? Word vaak in discotheken gedraaid, maar hoe heet die?

Sarah Connor - From Sarah With Love [White Label Hardcore Mix]

bedoel je die misschien?

pi_10315124
Ik zoek de naam/artiest van 2 nummes, de eerste is die van de Orange reclame (ik kan er al een week niet opkomen ..)

Voor het andere nummer kan ik alleen de videoclip uitleggen, die is wel eens op The Box geweest, het is een hiphop nummer waar een dj wat mee heeft gedaan; in de clip komen wat van die dieren pakken voor, dus je ziet een schildpad breakdancen en een haai in een rode cabriio rijden..

Wie kan me helpen ?

pi_10315220
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 11:17 schreef Elger het volgende:
Ik zoek de naam/artiest van 2 nummes, de eerste is die van de Orange reclame (ik kan er al een week niet opkomen ..)

Wie kan me helpen ?

Macy Gray - Sweet baby.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_10315236
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 22:45 schreef GenesiZ het volgende:
Ik zag vandaag 2 nummers die erg strak waren. 1 met de zin' "im going to witchika" oid. waarbij je al die gast ziet spelen en de camera gaat telkens door een driehoek tussen de benen. Beetje vaag nummer en beat maar wel strak.
The White Stripes nieuwe nummer ?
It's my party and I'll cry if I want to.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')