abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 mei 2003 @ 15:55:09 #126
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10452625
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 15:52 schreef SilverMane het volgende:

[..]

Ja ik weiger hem ook te maken. Wat wel tof is om de achtergrond van het forum te veranderen in een matrix wiebel achtegrond.

Dat zou wel weer 'lachen' zijn.
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 15:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik heb stiekem ook LPF gestemt .

Wil je erover praten? Kan ik helpen?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_10452694
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 15:55 schreef Sidekick het volgende:

Wil je erover praten? Kan ik helpen?

Eigenlijk wel . Ik denk namelijk dat Pim een man van het volk was die door de linkse elite niet goed begrepen werd.

Ik vond de matrix namelijk helemaal geen superfilm ik heb hen half dood op lowlands midden in de nacht op megascherm een keer gezien en ik ga matrix 2 ook zeker niet in de bioscoop bekijken maar voor vandaag hype ik effe lekker mee .

Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 15 mei 2003 @ 16:12:20 #128
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10453088
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 15:57 schreef du_ke het volgende:

[..]

Eigenlijk wel . Ik denk namelijk dat Pim een man van het volk was die door de linkse elite niet goed begrepen werd.

Dat gevoel had ik nou ook. Die Paul Zakkenvuller die heeft zo'n dikke villa onder zijn reet. Pim had dat niet. En de tegenstanders van Pim maar problemen maken van zijn dikke knoop van zijn stropdas en de maatpakken. De linkse media hebben dit gewoon bewust gedaan om te demoniseren!
pi_10453235
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 16:12 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dat gevoel had ik nou ook. Die Paul Zakkenvuller die heeft zo'n dikke villa onder zijn reet. Pim had dat niet. En de tegenstanders van Pim maar problemen maken van zijn dikke knoop van zijn stropdas en de maatpakken. De linkse media hebben dit gewoon bewust gedaan om te demoniseren!

Ja jij hebt het door, eindelijk iemand waarmee ik er goed over kan praten. Het leek wel of Pim met zijn butler en Daimler ver van de gewone mensen afstond maar dat was niet zo! Hij was diep in zijn hart een heel gewone jongen die heel veel van dieren hield, hij had toch niet voor niets 2 hondjes?
Daarom snap ik ook niet wat die fundamenteel linkse terrorist van een Volkert tegen onze Pim had. OK pim droeg wel eens manchetknopen van echt ivoor, maar dat moet toch kunnen. Voor geitewollensokken ontdoe je die arme beestjes ook van hun warme vacht.

Die linkse media wil ik al helemaal niet over beginnen, vooral dat tuig van de Volkskrant die al zijn woorden uit hun verband hat gerukt. Want onze Pim hield juist van marokkaantjes (als ze maar tussen de 16 en 22 waren).

pi_10453400
Er is trouwens een hele babyboom op het binnenhof

na Femke schijnt nu ook Sharon Dijksma van de pvda zwanger te zijn.

de man van Sharon zijn ze nu op aan het vegen, hij heeft 'the making of' niet overleefd

donderdag 15 mei 2003 @ 16:25:40 #131
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10453446

Veerman krijgt ook de wind van voren.

Geweldig wanneer iemand van het CDA wordt afgezeken.

Met dit goede nieuws kom ik de rest van mijn werkdag wel door.

pi_10453451
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 16:23 schreef starbrotheryvette het volgende:
de man van Sharon zijn ze nu op aan het vegen, hij heeft 'the making of' niet overleefd
Inderdaad dat is best wel eng, ik hoop niet dat sbs haar ooit bij de bevalling gaat uitzenden .
  donderdag 15 mei 2003 @ 16:35:14 #133
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10453720
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 16:25 schreef du_ke het volgende:

[..]

Inderdaad dat is best wel eng, ik hoop niet dat sbs haar ooit bij de bevalling gaat uitzenden .

Die Dijksma is haar hele leven al zwanger lijkt het wel.

ik weet het, erg cliché

pi_10457116
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 16:35 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Die Dijksma is haar hele leven al zwanger lijkt het wel.

ik weet het, erg cliché

En politiek weinig correct...

pi_10470226
Iemand vandaag de Metro nog gelezen, In het middenstuk werd heerlijk sarcastisch de desastreuze gevolgen van het door balkie voorgestelde beleid beschreven.

Het kwam er op neer dat het ons allemaal erg veel geld kost maar dat de topinkomens er zoals gewoonlijk weer vrij mild afkomen.

vrijdag 16 mei 2003 @ 12:05:15 #136
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_10470267
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 12:03 schreef du_ke het volgende:
Iemand vandaag de Metro nog gelezen, In het middenstuk werd heerlijk sarcastisch de desastreuze gevolgen van het door balkie voorgestelde beleid beschreven.

Het kwam er op neer dat het ons allemaal erg veel geld kost maar dat de topinkomens er zoals gewoonlijk weer vrij mild afkomen.

jep een goed aantoonbaar voorbeeld is de (gedeeltelijke) afschaffing van het OZB.
  vrijdag 16 mei 2003 @ 12:06:24 #137
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10470295
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 12:03 schreef du_ke het volgende:

Ik ga zo de stad in, ff een Metro halen.

De digitale uitgave is nog niet op internet?

pi_10470497
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 12:06 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik ga zo de stad in, ff een Metro halen.

De digitale uitgave is nog niet op internet?

Nee hij staat nog niet op http://www.clubmetro.nl/metro/ Het was echt heerlijk sarcastisch en ik heb het met veel plezier gelezen.
  vrijdag 16 mei 2003 @ 12:32:11 #139
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_10470824
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 12:16 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nee hij staat nog niet op http://www.clubmetro.nl/metro/ Het was echt heerlijk sarcastisch en ik heb het met veel plezier gelezen.

-edit- idd ik had de donderdagkrant
  vrijdag 16 mei 2003 @ 12:49:11 #140
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10471205
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 12:16 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ben pas bij punt 4 en ik lig nu al in een deuk.

"... kunnen burgers ook sparen voor meer vrije dagen. Daar is over nagedacht, want die extra vrijetijd kan weer ingevuld worden met zwart bijklussen. Valt dat spaarloongat toch nog een beetje te dichten."

vrijdag 16 mei 2003 @ 13:02:35 #141
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10471471
Nog een paar:

"Koos Werkeloos heeft voortaan niet genoeg aan een halfjaar-contract bij de gemeentelijke plantsoendienst. Het vereist nogal wat doorzettingsvermogen om in de WW terecht te komen; de aanvrager moet maar liefst negenendertig hele weken hebben gewerkt. Als Koos dat volhoudt, is zijn inkomen in ieder geval gewaarborgd voor de komende vijf jaar."

"Alleen wie geen enkel werkend zintuig meer heeft komt in aanmerking voor de felbegeerde WAO-uitkering. Ooo wat zal de werkgever blij zijn!"

pi_10471512
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 13:02 schreef Sidekick het volgende:
Nog een paar:

"Koos Werkeloos heeft voortaan niet genoeg aan een halfjaar-contract bij de gemeentelijke plantsoendienst. Het vereist nogal wat doorzettingsvermogen om in de WW terecht te komen; de aanvrager moet maar liefst negenendertig hele weken hebben gewerkt. Als Koos dat volhoudt, is zijn inkomen in ieder geval gewaarborgd voor de komende vijf jaar."

Bij deze ben je nog vergeten:
Mits hij er niet na 38 weken uitvliegt

Ja ik heb heb me ook prima vermaakt met dat stukje metro

vrijdag 16 mei 2003 @ 13:08:21 #143
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10471570
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 13:04 schreef du_ke het volgende:

[..]

Bij deze ben je nog vergeten:
Mits hij er niet na 38 weken uitvliegt

Ja ik heb heb me ook prima vermaakt met dat stukje metro

Bewust vergeten. Het gaat erom dat mensen die als doel hebben gesteld dat ze in de WW willen komen, daarvoor echt geen moeite hoeven te doen.
pi_10490874
Ik krijg volgende week college (Christelijk Sociaal Denken) in de Tweede Kamer! In de fractievergaderzaal van het CDA! En daarna een rondleiding.

moest ik even kwijt

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_10491363
Roddeltje:

Afgelopen dinsdag is er door CDA, VVD en D66 vergaderd over het concept van het regeerakkoord. Iedereen kreeg een gesloten envelop met hun naam erop en ook op de stukken stond een naam. Om bij lekken de bron te achterhalen zat er een grapje verwerkt in de stukken. Per partij zat er een ander grapje in. Mocht het concept worden gelekt aan de pers dan zou men dus weten welke partij gelekt heeft.

Na de vergadering zouden de partijen nog met maximaal drie punten mogen komen om over te onderhandelen zodat de onderhandelaars niet helemaal overnieuw hoefde te beginnen. Dat is dus gelukt.

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  dinsdag 20 mei 2003 @ 12:03:43 #146
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_10557323
mooi staaltje 'oude politiek'; achterkamertjespolitiek

VVD'er Sakkers mogelijk
burgemeester Eindhoven

EINDHOVEN - De gemeenteraad van Eindhoven heeft VVD-er A. Sakkers als eerste geplaatst op de voordrachtslijst voor het burgemeestersschap van Eindhoven. Op de tweede plaats staat oud-Kamerlid R. van Gijzel (PvdA). Sakkers is nu nog burgemeester van Heerlen. Elf van de 41 raadsleden stemden tegen de voordracht van Sakkers.

Eindhoven heeft een nieuwe burgervader nodig omdat burgemeester R. Welschen (PvdA) komend najaar vervoegd zijn functie neer legt, uit onvrede over het niet doorgaan van de gemeentelijke herindeling in Zuidoost-Brabant.

De voordracht van Sakkers had heel wat voeten in aarde. Zo lekte zijn naam uit en zou er sprake zijn van een overeenkomst tussen het CDA en de VVD over de verdeling van twee politieke posten in Noord-Brabant. Als de liberalen de burgemeester van Eindhoven mochten leveren, zou het CDA de post van Commissaris van de Koningin behouden. Die afspraak zou zijn gemaakt tijdens de onderhandelingen van het nieuwe kabinet.

Die mogelijke koehandel zorgde ervoor dat de vertrouwenscommissie maandagavond al met haar aanbevelingslijst naar buiten kwam. Tijdens een spoedvergadering van de gemeenteraad bleek echter niets van de mogelijke deal. "Uiteindelijk was het de PvdA die het als enige niet vertrouwde," aldus PvdA-fractievoorzitter J. van den Biggelaar.

Maar de meerderheid van de gemeenteraad vond dat er geen sprake was van een deal. De raad vond het in elk geval niet aantoonbaar gemaakt. Wel vindt de fractievoorzitter het vreemd dat de naam van Sakkers al was uitgelekt voordat de gemeenteraad zich over de voordracht had uitgesproken.

De kans dat Sakkers ook daadwerkelijk de nieuwe burgemeester wordt, is groot. Vaak benoemt de minister van Binnenlandse Zaken de nummer één op de aanbevelingslijst. Van den Biggelaar betreurt het dat PvdA's Van Gijzel niet als eerste staat aanbevolen. "Veertig procent van de Eindhovenaren zien hem zitten als nieuwe burgemeester." De sociaal-democraten worden gesteund door een onderzoek dat het Eindhovens Dagblad in maart hield. Daaruit bleek dat 41 procent van de Eindhovenaren het oud-Kamerlid graag met een burgemeestersketting zouden zien.

Ook vonden de Eindhovenaren het jammer dat er geen burgemeestersreferendum kwam. CDA, VVD en Leefbaar Eindhoven veegden eind januari het referendum van tafel waardoor er een vertrouwenscommissie werd ingesteld.

Telegraaf)

dinsdag 20 mei 2003 @ 13:03:31 #147
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_10558685
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 12:03 schreef Nyrem het volgende:
mooi staaltje 'oude politiek'; achterkamertjespolitiek

VVD'er Sakkers mogelijk
burgemeester Eindhoven

EINDHOVEN - De gemeenteraad van Eindhoven heeft VVD-er A. Sakkers als eerste geplaatst op de voordrachtslijst voor het burgemeestersschap van Eindhoven. Op de tweede plaats staat oud-Kamerlid R. van Gijzel (PvdA). Sakkers is nu nog burgemeester van Heerlen. Elf van de 41 raadsleden stemden tegen de voordracht van Sakkers.

Nou nou, die Sakkers blijft ook niet lang op dezelfde baan. Ik heb 4 jaar geleden nog op hem gestemd bij de Statenverkiezingen in Groningen. Remkes zal ook wel niet snel afwijken van de keuze van de vertrouwenscommissie.

Het feit dat volgens een enquete 41% Van Gijzel als burgemeester wil, betekent dus dat een meerderheid hem NIET als burgemeester wil, dus Sakkers zal wel de juiste keuze zijn.

dinsdag 20 mei 2003 @ 13:08:44 #148
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10558822
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 13:03 schreef freako het volgende:

[..]

Nou nou, die Sakkers blijft ook niet lang op dezelfde baan. Ik heb 4 jaar geleden nog op hem gestemd bij de Statenverkiezingen in Groningen. Remkes zal ook wel niet snel afwijken van de keuze van de vertrouwenscommissie.

Het feit dat volgens een enquete 41% Van Gijzel als burgemeester wil, betekent dus dat een meerderheid hem NIET als burgemeester wil, dus Sakkers zal wel de juiste keuze zijn.

Em hoeveel procent is voor Sakkers?
  dinsdag 20 mei 2003 @ 13:14:45 #149
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_10558999
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 13:08 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Em hoeveel procent is voor Sakkers?

Was niet opgenomen in de enquete volgens het Eindhovens Dagblad, zijn sollicitatie was nog niet bekend.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 13:15:59 #150
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10559039
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 13:14 schreef freako het volgende:

[..]

Was niet opgenomen in de enquete volgens het Eindhovens Dagblad, zijn sollicitatie was nog niet bekend.

Lijkt me niet dat hij wel een meerderheid haalt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')