Verassend zijn de Crowes natuurlijk nooit echt...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:37 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Beetje mwah plaat. Ik bedoel, een nummer als "She Talks To Angels" is al grotendeels akoestisch. Vind het niet echt verrassend allemaal.
Dat was ik inderdaad ook van plan, in eerste instantie.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:17 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Dan kun je maar beter een van de reguliere albums pakken. Als ik nummers als "Remedy" of "Jealous Again" akoestisch hoor, dan mis ik gewoon die lekkere rock & roll crunch.
quote:Uw ticket(s)
THE BLACK CROWES
Paradiso Grote Zaal
Amsterdam
17-07-2011 20:30
bekijk de details
Tickets 4
Whoosh...quote:Uw ticket(s)
THE BLACK CROWES
Paradiso Grote Zaal
Amsterdam
18-07-2011 20:30
bekijk de details
Tickets 4
Alle hippies zijn denk ik inmiddels pappa of mama en op vakantie naar Frankrijk op 18 juli...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:09 schreef MadMaster het volgende:
Wat een stilte hier, terwijl vandaag de kaartverkoop voor de concerten in Paradiso van start zijn gegaan. Geen hippies meer in de zaal?
[..]
[..]
Whoosh...
.... ben nog steeds doof van de laatste keer in de HMH. Nee, dat volume is me toen niet zo goed bevallen. Stond vooraan en Twice A Hard (hoe toepasselijk) tartte de pijngrens, waardoor ik maar naar de bar ben gevlucht (ook niks mis mee trouwens).quote:
Ook dat nog, jaquote:Op zondag 30 januari 2011 21:03 schreef ForrestX het volgende:
Alle hippies zijn denk ik inmiddels pappa of mama
Grappig.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:05 schreef schaap001 het volgende:
[..]
.... ben nog steeds doof van de laatste keer in de HMH. Nee, dat volume is me toen niet zo goed bevallen. Stond vooraan en Twice A Hard (hoe toepasselijk) tartte de pijngrens, waardoor ik maar naar de bar ben gevlucht (ook niks mis mee trouwens).
Ja, die heb ik inderdaad ook (jaren geleden aangeschaft ter ere van Motorhead, uiteraard zou ik bijna zeggenquote:Op maandag 31 januari 2011 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grappig.
Heb toen opnames gemaakt en heb tijdens het 1e nummer toen mijn opnamelevels flink naar boven bij moeten stellen, omdat er nauwelijks geluid opgepikt werd dor de mic's...
Maarre... behorend tot mijn standaard uitrusting tegenwoordig:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |