quote:
The Secret of the Ancient Empires, door The Learning Company. De nieuwere 1.01 versie heet gewoon Secret of the Ancient Empires. Je kunt 'm vinden bij The Underdogs.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:40 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Nee, Golden Axe ken ik nog wel, ik speelde altijd met die dwerg met zn bijl, die heb ik vroeger al uitgespeeld
in mn herinnering was de titel iets met een c, maar ik heb m op nog geen enkele site teruggevonden...
daar had je zo'n registratie code voor nodig weet ik nog en als je die niet intypte dan kreeg je na een paar meter rijden scheurenin je raam (dus je auto was kapotquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:58 schreef MaZz_ het volgende:
Denni5, volgens mij ben jij mijn cloon of andersomvoor je keuze voor games
Keen 6 in de ruimte was ook geniaal
en het geheime level in keen 1
Die titel komt me heel bekend voor, dat zou hem best wel eens kunnen zijn!quote:Op zondag 30 januari 2005 12:54 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
[..]
The Secret of the Ancient Empires, door The Learning Company. De nieuwere 1.01 versie heet gewoon Secret of the Ancient Empires. Je kunt 'm vinden bij The Underdogs.
Alleen die screenshot van Keen4 brengt me al in een nostalgische bui... zo'n beetje t eerste spel wat ik ooit speelde, alweer zo'n 15 jaar geleden... zuchtquote:Op maandag 24 januari 2005 23:41 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Ja, het is een vervolg, maar je zou het ook een expansion kunnen noemen.
Als je Wolf3D geweldig vond, vind je deze ook top.
[afbeelding]
Keen 4
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |