Swissotel Amsterdam - Damrak 96 - (020)5223000
quote:Als er een kut hotel is in ons land, dan zijn het de Hilton vestegingen. Zo'n naam, zo duur, zo slecht (voor wat je er voor betaald)
Op 27 januari 2001 18:39 schreef HighLander het volgende:
hebben ze daaro een hilton?
http://www.marriotthotels.com/dpp/PropertyPage.asp?MarshaCode=AMSNT
het volgende doet zich voor, vanavond hoop ik met vrienden naar het concert van sonic youth te gaan in de stadsschouwburg in amsterdam!!! maar door de treinwijzigingen van de NS kom ik niet meer terug. (de laatste trein gaat nu om 22:00 Véél te vroeg! wij moeten naar leeuwarden.)
weet iemand nog adressen (op internet waar ik kan zoeken), liefst dichtbij leidseplein. om daar te kunnen overnachten. een Goedkoop onderkomen, jeugdhotel ofzo. ik heb al gebeld met een aantal maar ze zitten allemaal al vol.
thanx
tdw
Ik wens je veel succes, ik zou het niet weten voor je, tenzij een FOK!ker een slaapplek voor je heeft.
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 10:14 schreef spookvrouw het volgende:
Slechte tijd om een overnachting te willen regelen, de stad zit bomvol met touristen.Ik wens je veel succes, ik zou het niet weten voor je, tenzij een FOK!ker een slaapplek voor je heeft.
ik begin de hoop hier ook te verliezen.
slaapplek kan, maar wel 4 lui!!
echt
klote NS
quote:????
Op woensdag 13 juni 2001 10:20 schreef Manono het volgende:
Eeehm... het Lloyd Hotel is dat wat
tel nummer?????
quote:Kun je het beste opvragen bij jouw wijkburau.
Op woensdag 13 juni 2001 10:25 schreef Rafterman het volgende:
tel nummer?????
quote:er is een nieuwe dienstregeling, ze gaan rondjes rond de kerk doen, enhet laatste rondje richting leeuwarden begint om 22:06. dit volgens de NS site. nu zegft de OV site dat de laatste om 22:36 dus ik weet het niet meer.
Op woensdag 13 juni 2001 10:32 schreef Amoebe het volgende:
Wat raar trouwens dat de laatste trein al zo vroeg gaat, want je kan om 23.36 nog vertrekken en in Groningen aankomen (is net zo ver)
Maar,
ik heb een Hotel gevonden!!! jaja! er was nog 1 kamer voor 4 vrij!!!!! en die is gereserveerd voor ons!!!
Bij het leidseplein, dus op loopafstand van de stadsschouwburg!!!!!
quote:lijkt mij idd het beste....
Op woensdag 13 juni 2001 10:18 schreef Snokvogel het volgende:
Vondelpark Youth Hostel ?
30 of 35 piek ofzo per n8...
Het lelijkst zou ik het Okura willen noemen.
quote:Ja, en waar woont Abu naast? Precies.
Op woensdag 17 oktober 2001 21:28 schreef shmoopy het volgende:
Amstel is idd een heel mooi hotel.Het lelijkst zou ik het Okura willen noemen.
quote:Ach schapie toch,
Op woensdag 17 oktober 2001 21:30 schreef _Abu_ het volgende:[..]
Ja, en waar woont Abu naast? Precies.
*diep medelijden heeft*
* shmoopy fietst vrijwel dagelijks langs het Amstel.
quote:HET Amstel hotel??
Ja, en waar woont Abu naast?
[edit] typotje [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Jaguar645 op 17-10-2001 21:36]
[Dit bericht is gewijzigd door Hitpoint op 17-10-2001 21:37]
quote:Nee,je fietst langs de Amstel,en ziet dan het Amstel(hotel) liggen.
Op woensdag 17 oktober 2001 21:33 schreef Jaguar645 het volgende:
De Amstel hotel??
quote:OK OK tis al aangepast... NL is nie me beste vak geweest ben de ook bijna op gezakt
Op woensdag 17 oktober 2001 21:35 schreef shmoopy het volgende:[..]
Nee,je fietst langs de Amstel,en ziet dan het Amstel(hotel) liggen.
quote:Ja, maar ik kom ook elke dag langs het Amstel!
Op woensdag 17 oktober 2001 21:31 schreef shmoopy het volgende:[..]
Ach schapie toch,
moet jij tegen dat gruwelijke Okura-gebouw aankijken?*diep medelijden heeft*
* shmoopy fietst vrijwel dagelijks langs het Amstel.
quote:Dacht dat die 4-sterren was?
Op woensdag 17 oktober 2001 21:39 schreef Hitpoint het volgende:
Wat dachten jullie van het Golden Tulip Grand Hotel Krasnapolsky ? IS het wat, het is tenminste wel in het centrum
quote:Vind het American mooier,beetje vergane glorie maar toch nog een mooie oude dame.
Op woensdag 17 oktober 2001 21:39 schreef Hitpoint het volgende:
Wat dachten jullie van het Golden Tulip Grand Hotel Krasnapolsky ? IS het wat, het is tenminste wel in het centrum
quote:Hoelaat?
Op woensdag 17 oktober 2001 21:41 schreef _Abu_ het volgende:[..]
Ja, maar ik kom ook elke dag langs het Amstel!
quote:Ja, dat ligt er maar net aan hoe laat ik college heb. Vrijdag om kwart voor 10?
Op woensdag 17 oktober 2001 21:43 schreef shmoopy het volgende:[..]
Hoelaat?
Gaan we een keer zwaaien.
Verder is ook wel zeer fraai en mooi gelegen Hotel de l'Europe, met 1 van de beste restaurants van Nederland er in: Restaurant Excelsior.
quote:Als ik heel langzaam fiets haal ik dat wel.
Op woensdag 17 oktober 2001 21:44 schreef _Abu_ het volgende:[..]
Ja, dat ligt er maar net aan hoe laat ik college heb. Vrijdag om kwart voor 10?
quote:Ja,mooi om daar 's avonds langs te fietsen.
Op woensdag 17 oktober 2001 21:44 schreef golfer het volgende:
Het Amstelhotel is verreweg het meest chique hotel van Amsterdam.Verder is ook wel zeer fraai en mooi gelegen Hotel de l'Europe, met 1 van de beste restaurants van Nederland er in: Restaurant Excelsior.
quote:OK, ik heb en wit overhemd aan, een roos bij me en een albert heijn tas.
Op woensdag 17 oktober 2001 21:46 schreef shmoopy het volgende:[..]
Als ik heel langzaam fiets haal ik dat wel.
quote:Ik fiets nooit in Amsterdam.
Op woensdag 17 oktober 2001 21:48 schreef shmoopy het volgende:Ja,mooi om daar 's avonds langs te fietsen.
Net een aquarium,maar idd mooi.
quote:Dan ben ik dat leuke meisje op die fiets.
Op woensdag 17 oktober 2001 21:49 schreef _Abu_ het volgende:[..]
OK, ik heb en wit overhemd aan, een roos bij me en een albert heijn tas.
quote:Zelfs niet op een opa-fiets?
Op woensdag 17 oktober 2001 21:54 schreef golfer het volgende:[..]
Ik fiets nooit.
(sorry,laatste x offtopic)
quote:*strengkijkt*
Op woensdag 17 oktober 2001 22:05 schreef shmoopy het volgende:[..]
Zelfs niet op een opa-fiets?
(sorry,laatste x offtopic)
Blakes is relatief nieuw (1998) en klein (26 kamers), dus wat persoonlijker. Het ligt in een mooi oud pand aan de Keizersgracht. Ook het restaurant schijnt de moeite waarde te zijn (fusion).
Als je een beetje van design houdt is Blakes echt een veel betere optie dan welk ander 5-sterren hotel in Amsterdam dan ook. Het is een hotel van Anouska Hempel. Zij is ook de vrouw achter bijv het Blakes hotel en de Hempel in Londen (die ontzettend mooi zijn, maar niet meer te betalen - sla dus je slag in Amsterdam!).
Haar hotels staan bekend om het design en de strenge hand waarmee La Hempel er voor zorgt dat alle details perfect zijn. Als je in je kamer aankomt kun je er vanuit gaan dat er letterlijk geen kussentje scheef ligt en dat alles op elkaar afgestemd is. De 26 kamers zijn ook allemaal verschillend ingericht.
Een mooie anekdote doet de ronde over de perfectie waaraan ook het Blakes hotel in Amsterdam zich moest onderwerpen. Op de binnenplaats waren hier en daar grijze kiezels gedacht. La Hempel vond de Nederlandse steentjes niet mooi genoeg (te grof geloof ik), dus werden de steentjes uit Engeland gehaald. Maar ook die waren nog niet perfect; ze glansden niet op de manier die ze wilde. Dus zijn de kiezelsteentjes allen gedompeld in olijfolie...
Kamerprijzen zijn, meen ik, vanaf zo'n 700 gulden per nacht voor een 2-persoonskamer.
[Dit bericht is gewijzigd door k_man op 18-10-2001 12:27]
quote:Misschien zijn we wel buren!!!
Op woensdag 17 oktober 2001 21:30 schreef _Abu_ het volgende:[..]
Ja, en waar woont Abu naast? Precies.
...en inderdaad, een echt mooi uitzicht is 't niet!
quote:Aangezien je op elke plaats in een cirkel van 360 graden om het Okura kan wonen, zou het nog redelijk toevallig zijn!
Op zondag 21 oktober 2001 12:26 schreef MuadDib het volgende:[..]
Misschien zijn we wel buren!!!
...en inderdaad, een echt mooi uitzicht is 't niet!
quote:Ik woon ongeveer aan de andere kant van je Okura-cirkel
Op zondag 21 oktober 2001 12:57 schreef _Abu_ het volgende:[..]
Aangezien je op elke plaats in een cirkel van 360 graden om het Okura kan wonen, zou het nog redelijk toevallig zijn!
Ik woon vlak bij de Albert Heijn op de Ferdinant Bolstraat.
Anders misschien even naar de VVV
quote:Had ik niet gezegd dat het niet al te duur moest zijn?
Op zondag 28 oktober 2001 20:21 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
amstel hotel
Euhm... De voormalige goedkoperen hebben allemaal euro tekens in de ogen (cock, hans brinker, ...), dus leveren nul kwaliteit voor veel geld, en dan houdt het een beetje op in Europa. Motels zijn er niet, bed en breakfast amper en onbetaalbaar, enige echt goedkope mogenlijkheid is dan nog kamperen ?
Welterusten !
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 12:42 schreef wacho het volgende:
TheGrand ! Toch echt best wel een heel mooie !Ohja, en Blakes heeft *geen* sterren.
Of het nou officieel beoordeeld is of niet, het hoort zeker in die categorie.
quote:Maar een biertje drinken bovenin is wel mooi (behalve dan voor de portomonnee).
Op maandag 29 oktober 2001 01:49 schreef Dr_Crouton het volgende:
Gruwelijk gebouw, die Okura. En maakt de directe omgeving ook killer.
quote:Gaat mij dr om dat ik er iig kan slapen en niet overlopen word door luizen ofzo. En dat het op loopafstand zit van Hotel Arena. Misschien dat jij mij daar over in kan lichten?
Op zondag 14 december 2003 20:49 schreef EmRuTToY het volgende:
ik woon er 50 meter vandaan, maar ben er nooit in geweest, maar verwacht maar niet al te veel als het een 1 * hotel is..
Mocht je zin hebben dan kan je snachts altijd aan je trekken komen in het park
De jaarlijkse bezettingsgraad in Amsterdamse hotelkamers ligt boven de 90%. Dat is ontzettend veel.
Ik ken het het hotel niet maar zou het gewoon doen!
Wel brute feesten trouwens soms bij Hotel Arena
Veel plezier
quote:Wat denk je waar ik heen ga zaterdag? Heb 2 kaarten voor Hed Kandi gewonnen
Op maandag 15 december 2003 20:47 schreef EmRuTToY het volgende:
het is gewoon op loopafstand van Hotel Arena ja, ongeveer 2 á 3 minuten lopen.Wel brute feesten trouwens soms bij Hotel Arena
Veel plezier
Ik ben eigenlijk op zoek naar een Hotel in Amsterdam om 1 nachtje te spenderen in de krokusvakantie samen met mijn meisje
Het moet dus een beetje in de stad zelf liggen, maar we hebben een auto dus buiten de stad mag ook.
heb zlef aan een beetje geken op www.nachtjeweg.nl maar daar zat niet echt iets tussen..
iemand tips?
Hebben verschillende knappe hotels in A'dam
Nee, Amsterdam is een ontoegankelijke, geheimzinnige stad, het Pyong Yang van Noord-Holland zeg maar. Toch weet ik viavia dat er 1 hotel is waar vreemdelingen welkom zijn: http://www.hotelnes.nl/quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:08 schreef valek het volgende:
helemaal niemand bekent in amsterdam?
Niet naartoe gaan als je een romantisch weekend hebt gepland. Meer een hotel om het uit maken!quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:58 schreef fotoloog het volgende:
Hans Brinkers budgethotel in de kerkstraat
Niet zo moeilijk doen, gewoon hotel krasnapolsky aan de Dam.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:45 schreef valek het volgende:
Hallo,
Ik wil over een paar weken met mijn vriendin een een lang weekend naar amsterdam.
Ik zoek dus een hotel in het centrum van Amsterdam. Niet te duur natuurlijk en waar je een eigen badkamer hebt.
Weet iemand dit, want ik ben totaal niet bekend in amsterdam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |