abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10242942
na aanleiding van dit topic Ouija bord/glaasje draaien.

heb ik voor mij zelf bewezen dat het werkt. heb net een oujia bord gemaakt en een glaas erop gezet... en gevraagt of er een geest was... het glas bewoog zonder dat ik enige druk met mijn vingers op het glas gaf naar ja en hij gaf ook antwoord op mijn andere vragen...

was opzich een angstige ervaring... maar later viel het best wel mee,

dit wou ik ffies kwijt

pi_10242954
O
pi_10242971
vertel dan meteen wat voor vragen je stelde!
dat is nog eens zonde van je tijd
pi_10242979
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:33 schreef bad-eendje het volgende:
En de antwoorden erbij natuurlijk
pi_10242990
en dit kon niet in dat andere topic
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_10242996
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:33 schreef bad-eendje het volgende:
mwah niets bijzonders...

wat het jaartal was...
wat voor datum het was...
hoe oud hij was... (antwoord was 67 )

volgende keer bedenk ik eerst wat vragen voordat ik het weer doe.

pi_10243002
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:35 schreef Vision het volgende:
en dit kon niet in dat andere topic
werd niet echt op gereageerd
pi_10243015
maar het was dus een man volgens jou
pi_10243126
Zou je dat kunnen doen? Een opname maken?
pi_10243143
spannend!
ja suf
pi_10243164
Pas wel op a.u.b. Je weet niet wie er aan de andere kant zit en wat voor bedoelingen hij/zij heeft.
  dinsdag 6 mei 2003 @ 12:43:37 #13
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_10243180
Kon jij 's nachts dan wel slapen nadat je die geest opgeroepen hebt?

Ik zou echt de hele nacht wakker liggen en steeds denken dat ik overal wat hoor ofzo. Brrr....

maar boeiend vind ik dit soort dingen wel, heb alle topics doorgelezen van 't weekend

dinsdag 6 mei 2003 @ 12:43:47 #14
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_10243185
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:38 schreef Disorder het volgende:
Doe het nog eens en maak er dan een opname van.
Hoe toon je op ee video aan dat hij niet misschien toch druk zet met zijn vingers ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_10243187
Ik reageer normaal nooit hier op Fok, maar jou bericht dwingt me ertoe om het toch ff te doen:
Gooi dat bord weg!!! Je weet ABSOLUUT NIET waar je je mee inlaat!!!!
Je hebt geluk dat het nu goed is afgelopen (en dat valt nog te bezien), maar begin er geen 2e keer aan.

Gooi dat ding weg zodat je ook niet in de verleiding kan komen om het toch nog een keer te doen!
Wat je hebt gedaan is zeer gevaarlijk, ik hoop voor je dat je er niet hoeft achter te komen waarom.

pi_10243205
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:43 schreef systemlan het volgende:
Ik reageer normaal nooit hier op Fok, maar jou bericht dwingt me ertoe om het toch ff te doen:
Je hebt geluk dat het nu goed is afgelopen (en dat valt nog te bezien), maar begin er geen 2e keer aan.

Gooi dat ding weg zodat je ook niet in de verleiding kan komen om het toch nog een keer te doen!
Wat je hebt gedaan is zeer gevaarlijk, ik hoop voor je dat je er niet hoeft achter te komen waarom.

spreek je uit eigen ervaringen?
ja suf
pi_10243209
quote:

praten we nu met een overlevende van het ouija bord?
pi_10243215
quote:

Dit maakt me wel nieuwsgierig ...
Iets meer details zouden leuk zijn. Waarom 'gevaarlijk'?
  dinsdag 6 mei 2003 @ 12:45:50 #19
47859 ReSpawn
Spawned again
pi_10243232
quote:

Overdrijven is ook een kunst he......
In de films gebeuren er altijd rare dingen met mensen die Oujia borden gebruiken.. Maar zij doen dat meestal ook in huizen die al geteisterd worden door geesten en spoken.... Die mensen zijn dus dom.. Als je t thuis doet, kan er weinig gebeuren.. Je kunt hooguit antwoorden krijgen die je niet wilt krijgen.. verder kan een Oujia bord geen geesten op dit astrale veld laten verschijnen, daar zijn weer andere technieken voor nodig...

[Dit bericht is gewijzigd door ReSpawn op 06-05-2003 12:48]

Ach...
Your uppance will come!
pi_10243275
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:45 schreef ReSpawn het volgende:

[..]

ja idd... al heb ik nu het gevoel dat hij nu wel aanwezig is... en de drang om me bord te pakken wel groot is... wat ik nie doe... wil vannacht wel kunnen slapen
pi_10243276
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:45 schreef ReSpawn het volgende:

[..]

Da's ook het eerste waar ik aan dacht
pi_10243335
ik denk niet dat het overdreven is. Wanneer je in de geestenwereld geloofd kan je je toch voorstellen dat er net als op de levendenwereld zowel slechte als goede geesten zijn.
Door zo'n Oujia bord te gebruiken maak je een soort poort open en stel je je eigen spirit open voor die krachten. Mochten dat nou kwade krachten zijn...

toch niet helemaal een lekker idee lijkt mij.

ja suf
pi_10243386
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:49 schreef Schapenvachtje het volgende:
ik denk niet dat het overdreven is. Wanneer je in de geestenwereld geloofd kan je je toch voorstellen dat er net als op de levendenwereld zowel slechte als goede geesten zijn.
Door zo'n Oujia bord te gebruiken maak je een soort poort open en stel je je eigen spirit open voor die krachten. Mochten dat nou kwade krachten zijn...

de eerste dat ik glaasje draaide toen was ik 13 ofzo.. ben ik wel heel angstig geweest dat duurde een dag of 2, maar toen gebeurde er niet veel, maar nu gebeurde er duidelijk wat... iets wat ik mij eerder niet kon voorstellen,
pi_10243405
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:35 schreef afraidtech het volgende:

[..]

mwah niets bijzonders...

wat het jaartal was...

euh, wat moet ik me daar bij voorstellen als je alleen ja en nee kan antwoorden?

welk jaar is het? JA
hoe oud ben je? NEE

of had je zeg maar ook allemaal vakjes met nummers gemaakt

~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_10243413
systemlan heeft gelijk.

Je weet echt niet waar je mee bezig bent. Je hebt echt mazzel gehad deze keer....

Mijn advies: Onmiddellijk kappen

-------Practice Mindfulness-------
pi_10243437
ik heb een vriendje gehad en die heeft met een oujia bord ook geesten opgeroepen. Wat er bij hem gebeurde is dat het in het begin heel rustig aan ging en later inneens de ramen openvlogen en de tafel omgeduwd werd.
ja suf
pi_10243438
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:49 schreef Schapenvachtje het volgende:

Maareh ... het lijkt me gaaf om zoiets mee te maken. Misschien wel wat weird en angstig... alleen, ik weet nooit of ik dit gedoe moet geloven. Zoals de topicstarter het vertelt, dat een geest een glaasje beweegt ... klinkt vrij onwerkelijk voor een leek.
pi_10243450
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:52 schreef Joachim het volgende:

[..]

euh, wat moet ik me daar bij voorstellen als je alleen ja en nee kan antwoorden?

welk jaar is het? JA
hoe oud ben je? NEE

of had je zeg maar ook allemaal vakjes met nummers gemaakt

het glaas ging duidelijk naar de 2 blijf wat langer op de 0 dus 2 keer en duidelijk naar de 3

en mei spelde hij,

hij ging duidelijk naar de 6 en 7 terwijl ik geen druk gaf op het glas

pi_10243480
heb je dit in je eentje gedaan?
ja suf
pi_10243528
Ik heb geen directe ervaring met een quijibord, maar wel met andere spirituele zaken.
Die entiteiten zijn vaak dolende geesten van overlevenden en kwaad of gefrustreerd om wat dan ook.
Ze willen vaak wraak nemen op het onrecht dat hun tijdens het leven is aangedaan en zullen er alles aan doen om jouw 'kapot' te maken.

Wanneer je bezig bent met zaken als quijiborden, hekserij enz.., zet je bepaalde 'deuren' op in je geest die normaal gesloten zijn.
Je laat de voordeur van je huis toch ook niet open staan?

Ik ken mensen die compleet zijn doorgedraaid door verkeerd gebruik van spirituele zaken.
Het kan daarentegen ook heel positief zijn, zo ken ik een vrouw wiens benen door een ziekte eigenlijk geamputeerd moesten worden, maar u toch weer kan lopen.
Maar dat ging zeker niet met behulpp van een quijibord o.i.d.

Als je geinteresseerd bent in het bovennatuurlijke en spiritisme , lees er dan veel over (maar breng het niet in praktijk), als het zo is dat er een rol daar in voor jou is weggelegd, dan komt het vanzelf op je af.
NOOIT ZELF OPROEPEN.

dinsdag 6 mei 2003 @ 12:57:29 #31
47859 ReSpawn
Spawned again
pi_10243533
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:52 schreef Hawk het volgende:
systemlan heeft gelijk.

Je weet echt niet waar je mee bezig bent. Je hebt echt mazzel gehad deze keer....

Mijn advies: Onmiddellijk kappen

En wat te doen met het bord dan?
Het houden is gevaarlijk, omdat de verleiding te groot is het weer opnieuw te gebruiken.
Het verbranden is ook geen optie, want dan, ja, ehh, ga je dood zeg maar...
Het in kleine stukkies hakken is dan de beste optie he....
Niet dat ik zoiets heb van 'ow ow, wat is het toch gevaarlijk' maar toch..
Ach...
Your uppance will come!
pi_10243563
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:53 schreef michiel- het volgende:

[..]

Maareh ... het lijkt me gaaf om zoiets mee te maken. Misschien wel wat weird en angstig... alleen, ik weet nooit of ik dit gedoe moet geloven. Zoals de topicstarter het vertelt, dat een geest een glaasje beweegt ... klinkt vrij onwerkelijk voor een leek.

dacht ik dus eerst ook zo ja... tot dat ik het zelf probeerde.
pi_10243586
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:58 schreef afraidtech het volgende:

[..]

dacht ik dus eerst ook zo ja... tot dat ik het zelf probeerde.

Kan je iets meer details vertellen? Hoe lang het duurde voordat er iets kwam ... en het gevoel toen je merkte dat het schuiven begon. Dat lijkt mij het engst!
pi_10243592
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:54 schreef afraidtech het volgende:

[..]

het glaas ging duidelijk naar de 2 blijf wat langer op de 0 dus 2 keer en duidelijk naar de 3

en mei spelde hij,

hij ging duidelijk naar de 6 en 7 terwijl ik geen druk gaf op het glas

ow oke, op die manier
k, my bad, zo eigenlijk ook niet direct weten hoe zo'n ding eruit ziet...:@

Maar even voor de mensen die waarschuwen: Het blijft altijd bij waarschuwingen.
Kan een van die mensen nou eens een concreet voorbeeld geven van eigen ervaringen dat het echt levens gevaarlijk is?

~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_10243593
quote:
en de drang om me bord te pakken wel groot is... wat ik nie doe...
Kijk, dat bedoel ik nou!!!
Verwijder dat ding uit je huis
  dinsdag 6 mei 2003 @ 13:00:21 #36
47859 ReSpawn
Spawned again
pi_10243602
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:57 schreef systemlan het volgende:
NOOIT ZELF OPROEPEN.
Niet dat ik het al heb gedaan, maar wanneer je entiteiten oproept en ze aan banden legt, zodat ze verdwijnen nadat ze hun taak hebben vervuld, is er toch niets aan de hand..
Ach...
Your uppance will come!
pi_10243628
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:59 schreef michiel- het volgende:

[..]

Kan je iets meer details vertellen? Hoe lang het duurde voordat er iets kwam ... en het gevoel toen je merkte dat het schuiven begon. Dat lijkt mij het engst!

kan ik wel....

eerste poging lukte niet... ben ik weer aan het werk gegaan... toen was ik te nieuwsgierig heb ik het nog een keer gedaan...

iets van 5 minuten gewacht ofzo, begon het glas ineens bewegen naar het woordje ja... iets van 20 cm verder op, terwijl ik toch cker weet dat ik het niet deed, me hart begon ineens sneller te kloppen, maar niet echt zo van angst dat ik bang was maar uit pure opwinding... was een heel rare ervaring,

pi_10243707
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:57 schreef ReSpawn het volgende:

[..]

En wat te doen met het bord dan?

Ik zelf zou op het dak gaan staan en dat ding frisbee'en

[Dit bericht is gewijzigd door Hawk op 06-05-2003 13:05]

-------Practice Mindfulness-------
pi_10243717
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 13:00 schreef ReSpawn het volgende:

[..]

Niet dat ik het al heb gedaan, maar wanneer je entiteiten oproept en ze aan banden legt, zodat ze verdwijnen nadat ze hun taak hebben vervuld, is er toch niets aan de hand..

Maar niet iedereen kan dat of weet hoe...
pi_10243734
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 13:05 schreef systemlan het volgende:

[..]

heb netjes gevraagt of ik mocht gaan en het mocht... deze is wel lief
  dinsdag 6 mei 2003 @ 13:07:28 #41
47859 ReSpawn
Spawned again
pi_10243766
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 13:05 schreef systemlan het volgende:

[..]

Dat is waar.. En dan komen de problemen.. Ik geef je gelijk dat je voorzichtig bent en ik kan de topicstarter ook alleen maar adviseren zich te verdiepen in de stof, alvorens verder te gaan met deze praktijken.. Als topicstarter al door wil gaan..
Ach...
Your uppance will come!
pi_10243794
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 13:07 schreef ReSpawn het volgende:

[..]

Dat is waar.. En dan komen de problemen.. Ik geef je gelijk dat je voorzichtig bent en ik kan de topicstarter ook alleen maar adviseren zich te verdiepen in de stof, alvorens verder te gaan met deze praktijken.. Als topicstarter al door wil gaan..

mwah raak er wel meer in geinteresseert ja... maar verdiep me wel eerst wat verder strak plan... o ja het oujia bord is kapot nu hoor.... glas gooi ik zo ook ffies uit het raam
  dinsdag 6 mei 2003 @ 13:10:11 #43
47859 ReSpawn
Spawned again
pi_10243821
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 13:08 schreef afraidtech het volgende:

[..]

mwah raak er wel meer in geinteresseert ja... maar verdiep me wel eerst wat verder strak plan... o ja het oujia bord is kapot nu hoor.... glas gooi ik zo ook ffies uit het raam

good for you
Is allemaal reuze interessant, maar je moet iig wel weten waar je aan begint, voordat je iets gaat doen dat te maken heeft met geesten of andere entiteiten van een andere wereld... Is tof dat je er in geïnteresseerd bent en nog beter dat je je erin gaat verdiepen...

[Dit bericht is gewijzigd door ReSpawn op 06-05-2003 13:11]

Ach...
Your uppance will come!
  dinsdag 6 mei 2003 @ 13:10:32 #44
9112 Joz
museumkids.nl/profile/21725
pi_10243831
owh koel, dus als je zo'n bord op je bureau zet dan kan je je biertje doormiddel van een vraag naar je toe laten bewegen, relax
Nog 10 stemmen en mijn dochtertje maakt kans op een prijs! (museumbezoek met de klas)
<a href="https://www.museumkids.nl/profile/21725" target="_blank" >https://www.museumkids.nl/profile/21725</a>
Klik op stem - 2 sec werk geen login nodig!
pi_10243834
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:35 schreef afraidtech het volgende:

[..]

mwah niets bijzonders...

wat het jaartal was...

Hoe kan een geest nou 67 jaar zijn, leeftijd is gebonden aan een lichaam, niet aan een geest
pi_10243863
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 13:10 schreef STING het volgende:

[..]

Hoe kan een geest nou 67 jaar zijn, leeftijd is gebonden aan een lichaam, niet aan een geest

nou ja dat bedoelde ik tss net als zo letterlijk nemen he
pi_10243874
Topicstarter: Doe nog een keer zoiets als je dat wil, en neem alles op op videocamera/webcam.
Het is natuurlijk niet een sluitend bewijs dat jij niet zelf het glaasje beweegt, maar wie dat niet wil geloven, kijkt maar lekker niet.

Ook eventuele moordrituelen of entiteit-executies zullen live gezien worden..

.

RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP
pi_10243878
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 13:10 schreef Joz het volgende:
owh koel, dus als je zo'n bord op je bureau zet dan kan je je biertje doormiddel van een vraag naar je toe laten bewegen, relax
bier?

ontopic: ik dacht gisteren, ik ga toch eens glaasje draaien.. maar nu doe ik dat toch niet meer..

ja suf
pi_10243903
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 13:11 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Topicstarter: Doe nog een keer zoiets als je dat wil, en neem alles op op videocamera/webcam.
Het is natuurlijk niet een sluitend bewijs dat jij niet zelf het glaasje beweegt, maar wie dat niet wil geloven, kijkt maar lekker niet.

.

als de geest genoeg kracht heeft om de topicstarter te slachten, zal hij ook wel genoge krachten hebben om die camera te molesteren!
ja suf
pi_10243922
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 13:12 schreef Schapenvachtje het volgende:

[..]

als de geest genoeg kracht heeft om de topicstarter te slachten, zal hij ook wel genoge krachten hebben om die camera te molesteren!

We shall see.. ;-)
RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP
pi_10243943
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 13:11 schreef UndergroundWorldWide het volgende:

.

hmm strak plan... ffies keer camera'tje lenen maar eerst toch maar eens beter in verdiepen en slimmere vragen bedenken
  dinsdag 6 mei 2003 @ 13:14:20 #52
47859 ReSpawn
Spawned again
pi_10243947
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 13:10 schreef STING het volgende:

[..]

Stel dat iemand 67 jaar geleden dood is gegaan.. Maar zijn/haar geest is nog niet weggegaan, dan is die geest minstens 67 jaar oud... Niet zo moeilijk toch?
Ach...
Your uppance will come!
pi_10243985
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 13:14 schreef afraidtech het volgende:

[..]

hmm strak plan... ffies keer camera'tje lenen maar eerst toch maar eens beter in verdiepen en slimmere vragen bedenken

zeg dan wel ff tegen die mensen van wie je de camera leent dat hij mogelijk niet heelhuids terug zal komen.. of dat jij hem niet persoonlijk zal terugbrengen..
ja suf
pi_10243986
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 13:14 schreef ReSpawn het volgende:

[..]

Stel dat iemand 67 jaar geleden dood is gegaan.. Maar zijn/haar geest is nog niet weggegaan, dan is die geest minstens 67 jaar oud... Niet zo moeilijk toch?

De geest leefde toch ook al toen het in het lichaam zat? Of begon het pas te leven toen het uit het lichaam trad? Niet logisch.
  dinsdag 6 mei 2003 @ 13:15:58 #55
51319 Maaikietje
sex on the beach
pi_10243990
en wat nou als die geest ineens jou gaat pesten. En dan extreem pesten... Dat zou tog kunnen? Dan is het echt ineens niet meer cool...
pi_10243993
Ik geloof er geen hol van!
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
pi_10244011
Niet een nieuw topic maken, omdat je niet onmiddelijk antwoord krijgt. .

Gewoon hier verder graag : Ouija bord/glaasje draaien..

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')