hoe doe jij dat danquote:Op maandag 29 mei 2006 23:09 schreef Slarioux het volgende:
Ik ben student, en ik heb bijna een Macbook per maand vrij te besteden. Je doet iets goed fout BHFH.
Goeie parttime baan, stufi, halfwezenpensioen, zorgtoeslag. En zakgeld. Bovendien woon ik (nog) thuis. Dit zijn de vette maanden hoor, van de zomer ga ik verhuizen en dan zit ik een stuk krapper.quote:
Wees blij dat je spaargeld hebt om aan te brekenquote:Op zaterdag 10 mei 2003 13:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb zelfs spaargelden moeten aanbreken om een rekening te betalen.
Ja duh, als je nog thuiswoont heb je een super inkomen en bijna geen uitgavenquote:Op maandag 29 mei 2006 23:12 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Goeie parttime baan, stufi, halfwezenpensioen, zorgtoeslag. En zakgeld. Bovendien woon ik (nog) thuis. Dit zijn de vette maanden hoor, van de zomer ga ik verhuizen en dan zit ik een stuk krapper.
Hoe zit het met je nieuwe auto?quote:Op maandag 29 mei 2006 23:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
3 jaar later en nog steeds krap bij kas.
op je kamp kan je toch alles voor een prikkie krijgen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 02:35 schreef Maikuuul het volgende:
Nog nooit gehad eigenlijk
Ik spaar altijd goed, en als ik iets wil kan ik me dit meteen kopen
Das waar, maarja helaas woon ik niet op het kampquote:Op donderdag 8 juni 2006 02:36 schreef oor het volgende:
[..]
op je kamp kan je toch alles voor een prikkie krijgen?
Dat zou je niet zeggen...quote:Op donderdag 8 juni 2006 02:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Das waar, maarja helaas woon ik niet op het kamp
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |