quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:18 schreef Syndicate het volgende:
Laat me raden: Een relatiebureau voor oudere mannen die op zoek zijn naar jonge meisjes??
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:19 schreef navvy het volgende:
Je gaat kleden importeren?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dat klopt, maar dat wil ik combineren
google 2 hitsquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ontplooiingsverlof is een BHFH grapje?
Si, er zullen wel op een manier constructie's zijn om in NL een bedrijf te hebben als je hier niet woont maar ik moet van de KVK mn NL bedrijf ook opzeggen als ik niet meer in NL woon.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Maar ik moet dan in NL wonden om bij de kvk in te schrijven, wat raar?
Onzin met een verlengsnoer nu slechts ¤ 399quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 23:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ben nog maar aant orienterenjeb wel ideeen mn huidige werk verdienn ik gewoon net te weinig en ik wil wat bijverdienen.
ik heb uitgerekend dat ik om normaal rond te kunnen komen zonder geldzorgen ik ongeveer 10.000 euro per maand nodig heb om rond te kunnen komen. (en vooral flink te kunnen sparen voor slechte tijden)
Daar red elke mongool t meequote:Op maandag 29 mei 2006 23:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb uitgerekend dat ik om normaal rond te kunnen komen zonder geldzorgen ik ongeveer 10.000 euro per maand nodig heb om rond te kunnen komen.
Wehhe inkoppertje lijkt me..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:12 schreef Five_Horizons het volgende:
*zucht*
BHFH: gewoon een naïef vraagje van mijn kant:
Wil je dit topic in [WGR] houden of mag het ook ergens anders heen?
met 10.000 kan ik nog niet eens het huurhuis van m'n tuinman betalen. En dan heb ik ook nog een werkster, een kinderjuffrouw en een schoonmaakster.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:59 schreef JoPiDo het volgende:
maar 10000
daar betaal ik nog niet eens de benzine voor voor mijn ferrari
Ga je tegenwoordig zo vaak naar Thailand dan BHFH?quote:Op maandag 29 mei 2006 23:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ben nog maar aant orienterenjeb wel ideeen mn huidige werk verdienn ik gewoon net te weinig en ik wil wat bijverdienen.
ik heb uitgerekend dat ik om normaal rond te kunnen komen zonder geldzorgen ik ongeveer 10.000 euro per maand nodig heb om rond te kunnen komen. (en vooral flink te kunnen sparen voor slechte tijden)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |