quote:Ahuh...
Op dinsdag 6 mei 2003 00:27 schreef SODA het volgende:
Young Frankenstein?
en ik ben niet beledigd hoor, RJ
quote:Mag ik vragen hoe je daar in vredesnaam op komt? Naar mijn idee hadden het nog wel 3473 films kunnen zijn.
Op dinsdag 6 mei 2003 00:27 schreef SODA het volgende:
Young Frankenstein?
-What an abysmal piece of crap! From the juvenile opening to the ridiculous ending this flick rally stinks.
First of all, *** or whatever his name is shows the same flatfooted pedestrian direction as his Fastlane TV show - kind of a mix of Baywatch and OB One tampon ads - the acting is horrible from the usually dependable drew *** straight through to the obviously mailing this one in ***. Then there's the script, and I use the word loosely. A mishmosh of boyhood fantasies of what the original show was mixed with the worst of pop culture references and bad imitations of ***.
One more thing - bad music from the 80's is not kitsch - it's just bad music!
(ben t er niet mee eens trouwens..)
quote:klinkt logisch, maar kom er maar eens op
Op dinsdag 6 mei 2003 00:40 schreef Khalein het volgende:
Charlie's Angels
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 00:30 schreef Bijna35 het volgende:
Mag ik vragen hoe je daar in vredesnaam op komt? Naar mijn idee hadden het nog wel 3473 films kunnen zijn.
quote:Het scheelt dat ie onlangs weer op TV kwam, daardoor moest ik er waarschijnlijk snel aan denken -en klopte met bovenstaande opmerkingen..
"For sure ***'s best work.one of the funniest pictures of all time.
*** is hilarious as his help
quote:Ja! Hier sta ik dus van te kijken..
Op dinsdag 6 mei 2003 00:40 schreef Khalein het volgende:
Charlie's Angels
edit- oei! ik heb 'Drew' laten staan of lag het daar niet aan?
quote:Echt?
Op dinsdag 6 mei 2003 00:44 schreef SODA het volgende:[..]
Ja! Hier sta ik dus van te kijken..
quote:edit: Ah, je had het al gezien lees ik nu
the acting is horrible from the usually dependable drew
quote:Ik las eerst iets over jaren '80 muziek, vandaar als eerste gok The Wedding Singer... Toen maar eens de rest van de comments gelezen: ik ben het er wel mee eens eerlijk gezegd. Die hele film is een grote reclame voor een franchise, weinig meer wat mij betreft... Stond Drew er nog in? Niet zo snel gezien om eerlijk te zijn (maar wel toevallig dat ik dan twee films met haar in een hoofdrol kies
Op dinsdag 6 mei 2003 00:44 schreef SODA het volgende:
Ja! Hier sta ik dus van te kijken..edit- oei! ik heb 'Drew' laten staan
of lag het daar niet aan?
quote:Tuurlijk!
Op dinsdag 6 mei 2003 00:48 schreef Khalein het volgende:
Niet zo snel gezien om eerlijk te zijn (maar wel toevallig dat ik dan twee films met haar in een hoofdrol kies)
quote:Mjah... Jullie moeten mij maar willen geloven dat ik geen Drew zag staan...
Op dinsdag 6 mei 2003 00:47 schreef SODA het volgende:
Nieuwe comment of moeten we dit soort dingen laten gaan? Khalein?
quote:Ook al zag je Drew wel staan, dan nog is het punt voor jou vind ik! De titel stond er toch niet
Op dinsdag 6 mei 2003 00:50 schreef Khalein het volgende:[..]
Mjah... Jullie moeten mij maar willen geloven dat ik geen Drew zag staan...
Zeggen jullie het maar...
quote:Ik geloof je op je woord!
Op dinsdag 6 mei 2003 00:48 schreef Khalein het volgende:[..]
Ik las eerst iets over jaren '80 muziek, vandaar als eerste gok The Wedding Singer... Toen maar eens de rest van de comments gelezen: ik ben het er wel mee eens eerlijk gezegd. Die hele film is een grote reclame voor een franchise, weinig meer wat mij betreft... Stond Drew er nog in? Niet zo snel gezien om eerlijk te zijn (maar wel toevallig dat ik dan twee films met haar in een hoofdrol kies
)
Maar we moeten het nog wel eens over deze film hebben!
quote:Doen we
Op dinsdag 6 mei 2003 00:51 schreef SODA het volgende:
Maar we moeten het nog wel eens over deze film hebben!
Next question!
Welke film? (mocht ik later nog iets weten te raden, dan een puzzeltje ofzo...)
"The film, although simple, is very good. It gives this chilling feeling the whole time, and the tension builds up toward the end. Although it does have its moving moments in the middle, which is something we know *** sometimes writes with books/film like ***."
"The casting was a complete coup and each cast member delivers an excellent performance. Although the production was probably not as well funded as other *** movies the sparseness actually contributed to the overall excellence giving the movie a faded gray look which works. The whole movie seems "dreamlike". Those of us who have no read the book should do so immediately."
"This is such a wonderful [horror] film. And coming from *** no less! Anyone familiar with *** works will be surprised at how understated this movie is, and the gore is kept to a bare and necessary minimum."
"*** is at his most sympathetic as ***, the sad young man who loses the best years of his life..."
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 01:02 schreef ranja het volgende:
Thinner?
quote:Warmpjes...
Op dinsdag 6 mei 2003 01:03 schreef ranja het volgende:
of Golden years... hoewel daar helemaal geen 'gore' in zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |