quote:Nee, die knulletjes zelf laten betalen. In ieder geval de schade, direct en indirect.
Op maandag 12 mei 2003 16:38 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Wat wil jij er dan aan doen? Ze hun gang laten gaan?
quote:Ik snap ook niet waarom dat dan nog steeds niet gebeurd. En anders pakken ze die ouders maar. Dan opeens weten pa en ma wat straffen is.
Op maandag 12 mei 2003 17:02 schreef Light het volgende:[..]
Nee, die knulletjes zelf laten betalen. In ieder geval de schade, direct en indirect.
Gasten als deze zijn trouwens de reden dat je niet met bloedverwanten mag neuken.
Maar goed, die Marcel Cnossen zie ik dus bijna elke dag op dat station staan.. *zucht* ... maar ik mag hem niet ff goed op zijn sodemieter geven
quote:Je kan hem iig vertellen dat wij hem hier uitlachen en hij zonder censuur met naam en toenaam over het net heengaat
Op maandag 12 mei 2003 17:48 schreef HenkieSpankie het volgende:
Oh, nog ff 1 ding.. Die burgemeester van ons is een enorme flapdrol..
Dus als je serieuse dingen leest die de vreeze zegt dan moet je er maar om gaan lachen..Maar goed, die Marcel Cnossen zie ik dus bijna elke dag op dat station staan.. *zucht* ... maar ik mag hem niet ff goed op zijn sodemieter geven
Voor het plaatsen van de volledige naam van v v/d g krijg je een waarschuwing btw
quote:Nyrem een auto?
Op maandag 12 mei 2003 14:16 schreef mvt het volgende:[..]
Ok, dan vraag ik of ze morgen even rond jouw auto willen rondhangen en voor duizenden euro's schade aan willen richten, kijken of jij het dan ook nog niet erg vind en relativeert.
Dan is het makkelijk relativeren.
quote:Geweld? Het gaat om verschillende vormen van overlast waar kennelijk een groep van 25 tot 30 jongeren voor verantwoordelijk is. De overlast loopt uiteen van zwartrijden tot bedreigingen en pesterijen van reizigers en NS-personeel en vernielingen. Genoemde personen maken zeer waarschijnlijk deel uit van die groep, ook gezien het feit dat ze bijvoorbeeld die gestolen sleutels in het bezit hebben. Die Marcel komt in verschillende artikelen met naam en toenaam voor, die zal er toch echt wel bij betrokken zijn.
Op maandag 12 mei 2003 17:20 schreef jungverzet het volgende:
Volgens mij zijn dit gewoon jongeren die denken dat ze de eer kunnen opstrijken met het geweld op het treinstation Hoorn-Enkhuizen.
Moet je eens kijken, kneuzerige knulletjes die je een tik geeft en ze liggen al op de grond.
Wie of wat zit er volgens jou achter? De georganiseerde misdaad? Het zijn denk ik juist dit soort laffe pubertjes die in groepsverband de grootste bek hebben, maar als je ze alleen tegenkomt eruit zien alsof ze geen vlieg kwaad (kunnen) doen.
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 12-05-2003 18:06]
quote:als je een post verder had gelezen had je gezien dat iemand anders die vraag ook al stelde en dat ik daar antwoord heb gegeven.
Op maandag 12 mei 2003 16:38 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Wat wil jij er dan aan doen? Ze hun gang laten gaan?
quote:Die sleutels hebben ze gemaakt met handvaardigheid
Op maandag 12 mei 2003 18:01 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Genoemde personen maken zeer waarschijnlijk wel deel uit van die groep, ook gezien het feit dat ze bijvoorbeeld die gestolen sleutels in het bezit hebben.
Laten we hopen dat tuig zoals dit geen toekomst meer heeft..
Dit zijn nou echte ontspoorde jongeren!!
quote:Die sleutels zijn *universeel* net als het sleuteltje waarmee je bijvoorbeeld je verwarming ontlucht..
Op maandag 12 mei 2003 18:01 schreef Kozzmic het volgende:ook gezien het feit dat ze bijvoorbeeld die gestolen sleutels in het bezit hebben.
quote:Het zijn idd verveelde pubers.
Wie of wat zit er volgens jou achter? De georganiseerde misdaad? Het zijn denk ik juist dit soort laffe pubertjes die in groepsverband de grootste bek hebben, maar als je ze alleen tegenkomt eruit zien alsof ze geen vlieg kwaad (kunnen) doen.
Dat je je laat doen door zo'n stelletje watjes
Volgende week twee dagen vrij ... zouden ze dan ook sporen ...zou nog gezellig kunnen worden
Opzich geen verkeerde gozer hoor, alleen tja, een typisch hangjongere..
(wat zeg je..?? dat die ouders wel geen krant zullen lezen..??
)
quote:Ja wel henk
Oh, nog ff 1 ding.. Die burgemeester van ons is een enorme flapdrol..
Dus als je serieuse dingen leest die de vreeze zegt dan moet je er maar om gaan lachen..Maar goed, die Marcel Cnossen zie ik dus bijna elke dag op dat station staan.. *zucht* ... maar ik mag hem niet ff goed op zijn sodemieter geven
quote:Konden we nog maar abortus plegen op deze jochies.
Op maandag 12 mei 2003 16:33 schreef geitenbreier het volgende:
damn, die gastjes komen net uit de pampers gekropen.....
Zelden zo'n triest clubje gezien........
quote:off-topic : welke??
Op maandag 12 mei 2003 20:56 schreef c4nn1b4l het volgende:
Ik werk namelijk in snackbar in Grootebroek,
quote:Saddam zou ze anders in het openbaar terecht hebben laten stellen.
Op maandag 12 mei 2003 13:55 schreef Nyrem het volgende:[..]
Tja als je op deze manier een argument probeert te winnen.
Jezus wat zielig.
Ik heb over dit artikel he spuit-11:
[..]Of misschien ben je zo ontzettend narrow-minded en geef je deze jochies liever de doodstraf?
(maar ja, misschien komt dat omdat jezelf nog een jochie bent)
Maar goed, de MOAB is ook de moderne variant van het schetenkussen, dus laten we ons daar toch ook vooral niet druk over maken.
quote:[offtpq]
Op maandag 12 mei 2003 20:56 schreef c4nn1b4l het volgende:[..]
* c4nn1b4l onthoudt fotos
Ik werk namelijk in snackbar in Grootebroek, en volgens mij heb ik hun wel eens gezien bij ons in de snack.
quote:Wat let je?
Maar goed, die Marcel Cnossen zie ik dus bijna elke dag op dat station staan.. *zucht* ... maar ik mag hem niet ff goed op zijn sodemieter geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |