Het is inderdaad verschrikkelijk zonde dat bands niet eindeloos hun debuutalbums blijven herhalen...quote:Op maandag 1 november 2004 11:06 schreef Viking84 het volgende:
In de Oor klaagde Sharon erover dat men denkt dat WT haar roots verraden heeft en mainstream gaat, en het grote geld belangrijker vindt.
Nou sorry hoor, Sharon, maar daar ben ik het eerlijk gezegd wel mee eens. Maar zo gaat het met zo'n beetje alle bands.
Ook Rammstein vond de commercie te verleidelijk om af te slaan en is nu ook poppy gegaan
Veranderen is OK, maar ga niet op de commerciele tourquote:Op maandag 1 november 2004 12:28 schreef bartrid het volgende:
ja laat bands vooral steeds hetzelfde album uitbrengen en niet veranderen.....
Daar werd Within Temptation bij het vorige album al van beticht, zodra Ice Queen ineens een hit was. Feit was echter dat het album toen al ruim een jaar uit was, en daarvoor zeker niet succesvol was. Sinds het succes van Ice Queen hebben veel van die bandjes met zangeres een kans gekregen, en nu zou Within Temptation "commercieel" zijn ondanks dat ze zelf verantwoordelijk zijn voor de populariteit?quote:Op maandag 1 november 2004 12:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Veranderen is OK, maar ga niet op de commerciele tour
PRECIES:quote:Op maandag 1 november 2004 12:37 schreef Tokus het volgende:
[..]
Daar werd Within Temptation bij het vorige album al van beticht, zodra Ice Queen ineens een hit was. Feit was echter dat het album toen al ruim een jaar uit was, en daarvoor zeker niet succesvol was. Sinds het succes van Ice Queen hebben veel van die bandjes met zangeres een kans gekregen, en nu zou Within Temptation "commercieel" zijn ondanks dat ze zelf verantwoordelijk zijn voor de populariteit?
dat heeft de band ook zelf meteen gezegd toen de clip uit was, hij is deels gebaseerd op die filmquote:Op maandag 1 november 2004 13:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Gister de film Underworld gezien....het is meteen duidelijk waar WT inspi heeft opgedaan voor de nieuwe videoclip (steen die opengaat, latex pakje).
Ik heb hier een versie liggen, wat me de Premium versie lijkt (karton er rond, digipack, nog 4 fotos erbij, 2 bonustrakcs, multimedia shit). de bonustracks zijn A Dangerous Mind en The Swan Song.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hmm, de bonustracks die ik heb ontvangen zijn Overcome (voormalig 'Run' van de Stand My Ground single), Towards The End en The Swan Song. Die laatste twee kan ik echter niet terug vinden. De premium editie, las ik, heeft de volgende bonustracks:
-a dangerous mind
-the silence
Of zijn de bonsutracks die ik binnen heb gekregen die van die kassabon actie van de single?
En is het nu Jillian of Gillean?
Bijna elke vorm van verandering wordt altijd "op de commerciele tour gaan" genoemd. Het maakt niet uit of het harder, zachter, sneller, trager, simpeler of complexer is, het is anders dan wat er voor kwam en dan ben je "commercieel" bezig. Dit geldt voor vrijwel alle bands. Mij persoonlijk interesseert het geen fuck of het commercieel is, als het maar goed is.quote:Op maandag 1 november 2004 12:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Veranderen is OK, maar ga niet op de commerciele tour
Idemt SaintOfKillersquote:Op zondag 14 november 2004 20:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mij persoonlijk interesseert het geen fuck of het commercieel is, als het maar goed is.
Helemaal met je eens! WTF boeit het nou of het commercieel is?! Als het maar goed klinkt.quote:Op zondag 14 november 2004 20:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bijna elke vorm van verandering wordt altijd "op de commerciele tour gaan" genoemd. Het maakt niet uit of het harder, zachter, sneller, trager, simpeler of complexer is, het is anders dan wat er voor kwam en dan ben je "commercieel" bezig. Dit geldt voor vrijwel alle bands. Mij persoonlijk interesseert het geen fuck of het commercieel is, als het maar goed is.
ja joh, nog even en ze gaan rappen...quote:Op woensdag 17 november 2004 20:37 schreef ThE_ED het volgende:
Ik vind het erg tegenvallen, het klinkt aardig. Maar men gaat nu wel erg op de nu-metal tour, en alles is veel eenvormiger heb ik het idee.
Ik zou er eigenlijk gezien de huidige single niet eens erg van staan te kijken. Past zo in het evanescence straatje. Je weet best wat voor soort nu-metal ik bedoel.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:41 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja joh, nog even en ze gaan rappen...
nu-metal tour.....![]()
ja ik wel!quote:Op woensdag 17 november 2004 22:06 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik zou er eigenlijk gezien de huidige single niet eens erg van staan te kijken. Past zo in het evanescence straatje. Je weet best wat voor soort nu-metal ik bedoel.
Verder valt het me op de de zang op wat kleinere stukjes na wel erg op de voorgrond treed, ik erger me aan die bands die zich per se via de zang wil profileren. Dat hoeft toch helemaal niet bij metal? Waar is een leuke gitaarpartij gebleven?
En dat is nu precies het probleem zou'k zo zeggen. Hij ligt lekker in het gehoor en na 1 keer draaien valt er niets meer aan te ontdekken. Het is een vlakke plaat.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:31 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind hem eigenlijk wel heel erg leuk. Hij ligt leuk in het gehoor!
Hm ik weet het niet. Er valt vrij veel te ontdekken denk ik. Sharon's stemgebruik is wat veranderd, ten goede, bijvoorbeeld. En ze maken gebruik van elementen waarvan ze eerder niet gebruik hebben gemaakt...quote:Op donderdag 18 november 2004 16:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En dat is nu precies het probleem zou'k zo zeggen. Hij ligt lekker in het gehoor en na 1 keer draaien valt er niets meer aan te ontdekken. Het is een vlakke plaat.
Zie ook: BMG Duitsland lanceert nieuw systeem voor cd-prijzen en Within Temptation CD komt uit in drie verschillende versiesquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:59 schreef ThE_ED het volgende:
Bizar, ik zag vandaag het album bij de MediaMark in een cheap edition zonder boekje, hele stapels, naast ook stapels van het digipack trouwens. Proberen ze nu het hele album maar als een soort single te slijten? Op zich misschien niet eens zo'n gekke zet; een heel album voor nog geen euro-tientje!
Meer info?quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:20 schreef ImPrEzA het volgende:
Morgen (zaterdag) in de Broerenkerk in Zwolle!
ook het geval in alle andere winkels hoor, gewoon zo door BMG Nederland overgenomenquote:Op zaterdag 27 november 2004 14:05 schreef Tokus het volgende:
hahaha
nooit gedacht dat ze ook echt daadwerkelijk die shit in Nederland zouden doorvoeren. Al is de Mediamarkt natuurlijk wel een duits bedrijf, en daar schijnt dat vaker voor te komen.
Dat is juist cool en heel erg gothic hoorquote:Op woensdag 12 januari 2005 20:04 schreef ThE_ED het volgende:
Dat rare gedoe met die armen van haar.
Ja dat wel, jammer dat het nummer ruk is.quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:29 schreef diesel_boy het volgende:
Ik moet zeggen dat het een hele mooie sfeervolle clip geworden is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |