Is dat de vacht van een Judobeer?quote:
Tja...teveel klappen op het hoofd maken je er niet slimmer op.quote:Op donderdag 25 november 2010 02:49 schreef noksala het volgende:
Judobont, maar heb
in princiepe
onmiddelijk
In andere categorieën:quote:Edith Bosch heeft bij het grand slam- toernooi in Tokio zilver behaald in de klasse tot 70 kilogram.
De 30-jarige Amersfoortse won eerst met waza-ari van de Engelse Sally Conway en vervolgens met yuko van Kerstin Thiele uit Duitsland. In de halve finale tegen de Koreaanse Hwang Ye-sul was Bosch na hantei (jurybeslissing) de sterkste.
In de finale maakte de Japanse Haruka Tachimoto, nadat de beide judoka's in de vijf minuten durende partij geen score op het bord hadden gekregen, in de extra tijd een yuko. Linda Bolder werd na een nederlaag (waza-ari) in de derde ronde tegen de Sloveense Rasa Sraka vijfde in de Japanse hoofdstad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik wil hier dus mee zeggen dat Judo een zwakke sport is op het gebied van zelfverdediging, wanneer je jezelf zou willen verdigen raad ik je aan om nog op een martial art/vechtsport te gaan waarbij je minimaal je armen als wapen mag gebruiken.Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
Ja he?quote:Op maandag 13 december 2010 13:05 schreef Five_Horizons het volgende:
Wat een lieffie is het, he?![]()
Hij kan zo lekker trollen
En de relatie met Judo is?quote:Op maandag 13 december 2010 17:13 schreef NMGN024 het volgende:
Haha dit filmpje kreeg ik laatst toegestuurd![]()
![]()
Ah, daar is ie weer. Het trolletje.quote:Op maandag 13 december 2010 23:31 schreef noksala het volgende:
Ja het klinkt raar, omdat met open handen staan iets heel doms is. Toch zag ik het echt gebeuren. Ik zeg niet dat iedere Judoka zo op straat doet, maar er volgensmij zijn er een helemboel meer mensen dei denken met openhanden een straatgevecht te winnen.
quote:De Nederlandse dames hebben tijdens de prestigieuze World Masters in Bakoe geen potten kunnen breken.
Elisabeth Willeboordse, de nummer twee van de wereld, verloor in de klasse tot 63 kg al bij haar eerste optreden van de Israëlische Garbi. Anicka van Emden moest in dezelfde klasse haar meerdere erkennen in de Duitse Malzahn. Ook Kitty Bravik (-52 kg) ging direct onderuit. Ze verloor van de Kosovaarse Kelmendi.
De beste zestien judoka's van de wereld in iedere gewichtklasse hebben voor de World Masters een uitnodiging gekregen. Zondag komen Edith Bosch, Linda Bolder (beiden -70 kg), Marhinde Verkerk (-78), en Carola Uilenhoed (+78) nog in actie.
quote:Dex Elmont en Jeroen Mooren zijn op de World Masters in Azerbeidzjan als vijfde geëindigd.
Elmont, tijdens de laatste WK verliezend finalist in de klasse tot 73 kg, opende het prestigieuze toernooi in Bakoe met zeges op de Portugees Pin en de lokale favoriet Mirzalijev. Vervolgens was hij niet opgewassen tegen Ki-Chun Wang, de nummer één van de wereld. Mooren (-60kg) verraste de Japanner Yamamoto, maar kwam tekort tegen de Rus Moedranov.
De beste zestien judoka's van de wereld in iedere gewichtklasse hebben voor de World Masters een uitnodiging gekregen. Zondag komt Henk Grol nog in actie in de klasse tot 100 kg.
Heb je gelijk in, maar misschien waren er vaste procedures hierinquote:Op zondag 23 januari 2011 23:41 schreef Five_Horizons het volgende:
Je 'moet' helemaal niets, natuurlijk. Leg het gewoon voor aan de leraar
Net wat kata gekeken op youtube, ziet er wel vet uitquote:Op zondag 23 januari 2011 23:49 schreef Five_Horizons het volgende:
Nah, een werkstuk en een Kata (1e 3). Die zitten nog niet in blauw, volgens mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |