quote:
Op maandag 5 mei 2003 10:25 schreef GuardianAngel het volgende:[..]
Als je goed leest zie je dat dat dus een troefkaart is.
Als het de "NWO" zo gelegen is spelen ze die uit. Gezien
de huidige ontwikkelingen op het gebied van "dat mensen
geloven dat we niet alleen zijn in het universum" denk
ik dat deze kaart best eens snel uitgspeeld kan worden.Verder is het opvallend dat V8 de afgelopen weken de serie
V (the last battle) heeft herhaald. V8 is een afdeling van FOX en FOX is direct een onderdeel van de media die in handen is van degenen die de NWO willen/zijn. Toeval? We zullen zien.
In andere woorden: Wat probeer je in hemelsnaam aan te tonen ?
quote:Ja, wat kun je anders van een bericht verwachten dat is gechanneled. Dit bericht bevat geen dingen die al vorm hebben alleen de energie die erheen KAN lijden. De agenda van de NWO ligt er en de situatie op dit moment. Die twee gecombineerd KAN als de agenda wordt gevolgd uitmonden in het bovenstaande.
Op maandag 5 mei 2003 10:25 schreef ChOas het volgende:[..]
Die verschrikkelijke lap tekst ? ... Ja, die heb ik gelezen... had Tolkien kunnen zijn als het niet zo verschrikkelijk slecht geschreven was, wat een fantasie, en kompleet, maar dan ook helemaal kompleet geen onderbouwing...
Sorry, maar ik zou nog eerder de Bijbel geloven dan wat daar allemaal staat...
Dit alles onder het motto 'no offense, en mijn mening'
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is jammer dat mensen altijd alles bewezen willen hebben terwijl hun gevoel al lang zegt dat zaken niet kloppen. Bewijzen kunnen ook vervalst worden mister. Als men de media in handen heeft is het moeilijk om feiten onder ogen te krijgen. Of ben je vergeten dat de CNN te subjectief was, maar toch niet is verdwenen van de kabel in het Noorden des lands. Hoe zal dat komen? Belangen?
Deze tijden roepen juist op om je gevoel verder te ontwikkelen, want dat is juist de radar die je door deze tijden heen kan helpen. Je verstand is snel op het verkeerde been gezet. Feiten? Bewijzen? Hoe wil je ze hebben? Normaal, met of oorlog?
quote:Leuk script voor "Star Wars VII: Everybody Joins the Dark Side"
Op maandag 5 mei 2003 09:50 schreef GuardianAngel het volgende:
Gechanneled bericht van ergens op het web.
<hr>... mega knip ...
quote:Waar heb je dat vandaan? 't is nog altijd de 10e planeet (X = het Romeinse cijfer 10)
In de tweede plaats behelst deze verschuiving de op handen zijnde komst van jullie 12de planeet, die velen als Nibiru kennen en anderen als Planeet X.
1=Mercurius, 2=Venus, 3=Aarde, 4=Mars, 5=Jupiter, 6=Saturnus, 7=Uranus, 8=Neptunes, 9=Pluto... 10 zou dan Nibiru worden.
quote:Buiten dat we geweldig off-topic aan het gaan zijn zal ik toch nog even proberen snel te antwoorden op je vragen...
Op maandag 5 mei 2003 10:32 schreef GuardianAngel het volgende:[..]
Ja, wat kun je anders van een bericht verwachten dat is gechanneled. Dit bericht bevat geen dingen die al vorm hebben alleen de energie die erheen KAN lijden. De agenda van de NWO ligt er en de situatie op dit moment. Die twee gecombineerd KAN als de agenda wordt gevolgd uitmonden in het bovenstaande.
Het is jammer dat mensen altijd alles bewezen willen hebben terwijl hun gevoel al lang zegt dat zaken niet kloppen. Bewijzen kunnen ook vervalst worden mister. Als men de media in handen heeft is het moeilijk om feiten onder ogen te krijgen. Of ben je vergeten dat de CNN te subjectief was, maar toch niet is verdwenen van de kabel in het Noorden des lands. Hoe zal dat komen? Belangen?
Deze tijden roepen juist op om je gevoel verder te ontwikkelen, want dat is juist de radar die je door deze
tijden heen kan helpen. Je verstand is snel op het verkeerde been gezet. Feiten? Bewijzen? Hoe wil je ze hebben? Normaal, extra of oorlog?
Eerste alinea heb ik geen commentaar op, te absurd...
CNN niet van de kabel verdwenen ? ... Goh
Essent is donderdagochtend bestookt door boze klanten die niet willen dat CNN uit het aangeboden pakket verdwijnt. Dat heeft een woordvoerder van Essent donderdag bevestigd. Tot tien uur 's ochtends waren er al tientallen nijdige telefoontjes en e-mails binnengekomen, zegt een woordvoerder.
(http://www.planet.nl/planet/show/id=118880/contentid=375737/sc=d614ca)
Kijk, en dat is makkelijk na te gaan... trouwens.. als mijn gemeente tegen
mij zou zeggen "dat kanaal mag je niet meer ontvangen" en ik zou het een
leuk kanaal vinden, word ik ook pissed, en als toevallig een hoop mensen
dat vinden treedt democratie in werking...
(Toegegeven dat het niet altijd werkt, maar toch)
In antwoord op je vraag : Belangen om CNN daar niet weg te halen:
JA!... van Essent, die willen hun klanten te vriend houden.
Bewijzen: Hoe ik ze wil hebben ? ... Gefundeerd graag...
quote:Ik wil aantonen dat V (last battle) een serie van meer dan 10 jaar terug is. Deze is zover ik weet NOOIT herhaald. En nu ineens wordt deze wel herhaald. Precies op het moment dat het dus bijna Mei 2003 is. Toeval? Hoeveel toeval heeft de wereld nodig om in te zien dat het geen toeval is.
Op maandag 5 mei 2003 10:29 schreef ChOas het volgende:[..]
Na armageddon gebeurde er weinig. Na deep impact gebeurde er weinig Na The Abyss heb ik nog geen steden uit het water zien herrijzen Heeft niet veel gewaaid na Twister Is pompei ontploft na Dante`s peak ? Titanic geef ik je, maar daar klopt de volgorde niet echt... In andere woorden: Wat probeer je in hemelsnaam aan te tonen ?
Of denk je ook nog steeds dat het toeval is dat meneer Rockefeller 6 weken voor de 11 sept beide heeft verkocht voor miljarden dollars? Die meneer Rockefeller is indirect eigenaar van V8, FOX, CNN en nog zoveel meer bedrijven dat je er stijl van achterover zou slaan.
Wat ik aan probeer te tonen is dat we naar een vooraf opgezette agenda kijken die gemaakt is om mensen te bedriegen en ons bang te maken. De machten die dat proberen hebben inmiddels elke industrie in handen inclusief de volledige media (in de VS).
When it kwacks like a duck.
When it looks like a duck.
Then it probably is a DUCK.
quote:Wat voor soort dingen denk jij eigenlijk als ze McGyver gaan herhalen ?
Op maandag 5 mei 2003 10:39 schreef GuardianAngel het volgende:[..]
Waarom moet alles zo moeilijk... doe eens een search op het internet
op hoeveel mensen V nog een keer wilden zien ?
Kijk hier dan: V + V: The Final Battle weer terug op TV!!!
Een complot ? ... ik bedoel WTF ? ... Veel mensen willen die serie
weer zien.. FOX zou geschift zijn als ze de rechten op die serie hebben
en hem dan niet uitzenden....
Denk aan het geld!... Veel mensen kijken!, reclame is nog meer geld voor Fox!!!
WAAROM NOU WEER EEN WERELDCOMPLOT ?
quote:Daar heb je natuurlijk wel gelijk in, maar de Azteken en nog wat andere volken telden ook de zon en de maan mee als zijnde planeten. Dan wordt Planet X, Niburu dus de twaalfde planeet.
Op maandag 5 mei 2003 10:35 schreef DemonRage het volgende:[..]
Leuk script voor "Star Wars VII: Everybody Joins the Dark Side"
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]Waar heb je dat vandaan? 't is nog altijd de 10e planeet (X = het Romeinse cijfer 10)
1=Mercurius, 2=Venus, 3=Aarde, 4=Mars, 5=Jupiter, 6=Saturnus, 7=Uranus, 8=Neptunes, 9=Pluto... 10 zou dan Nibiru worden.
ik accepteer de cookies.
quote:EN WAAROM NOU ES EEN KEERTJE NIET !!???!?
WAAROM NOU WEER EEN WERELDCOMPLOT ?
quote:Ja, maar die wisten niets over de planeten achter Jupiter.
Op maandag 5 mei 2003 11:02 schreef cordia het volgende:[..]
Daar heb je natuurlijk wel gelijk in, maar de Azteken en nog wat andere volken telden ook de zon en de maan mee als zijnde planeten. Dan wordt Planet X, Niburu dus de twaalfde planeet.
ik accepteer de cookies.
quote:
Op maandag 5 mei 2003 12:21 schreef new_moon het volgende:[..]
EN WAAROM NOU ES EEN KEERTJE NIET !!???!?
ik accepteer de cookies.
quote:Dus wel, en dat is iets wat ons verbaast.
Op maandag 5 mei 2003 12:22 schreef tvlxd het volgende:[..]
Ja, maar die wisten niets over de planeten achter Jupiter.
quote:geinige theorie, maar dat van die raketschild slaat nergens op
Op maandag 5 mei 2003 10:25 schreef GuardianAngel het volgende:[..]
Als je goed leest zie je dat dat dus een troefkaart is.
Als het de "NWO" zo gelegen is spelen ze die uit. Gezien
de huidige ontwikkelingen op het gebied van "dat mensen
geloven dat we niet alleen zijn in het universum" denk
ik dat deze kaart best eens snel uitgspeeld kan worden.Verder is het opvallend dat V8 de afgelopen weken de serie
V (the last battle) heeft herhaald. V8 is een afdeling van FOX en FOX is direct een onderdeel van de media die in handen is van degenen die de NWO willen/zijn. Toeval? We zullen zien.
Kan dat niet op de 16e ofzo, de 15 krijg ik mn telefoon
quote:Ik geloof er eerlijk gezegd niets van. Ik heb het model van de Sumeriërs gezien en die is inderdaad erg vaag, maar van enig pre-Columbiaanse kennis over die planeten is mij niets bekend, heb je er misschien wat informatie over?
Op maandag 5 mei 2003 13:08 schreef K3 het volgende:[..]
Dus wel, en dat is iets wat ons verbaast.
Zowel de Azteken (of welk volk ook maar leefde in Z-Amerika) als de Sumeriërs hadden modellen van het zonnestelsel gemaakt (al vind ik die van de Sumeriërs wel dubieus en voor mererlei uitleg vatbaar).
quote:Ik kan zo snel niets vinden om het te onderbouwen, maar op Discovery was het een tijdje geleden voor de tigste keer herhaald.
Op maandag 5 mei 2003 14:34 schreef tvlxd het volgende:[..]
Ik geloof er eerlijk gezegd niets van. Ik heb het model van de Sumeriërs gezien en die is inderdaad erg vaag, maar van enig pre-Columbiaanse kennis over die planeten is mij niets bekend, heb je er misschien wat informatie over?
Hier schrijft een auteur dat een onderzoeker ter plekke na wiskundige berekeningen suggereert dat die plek een sterrenkaart was, en dat de (grootte van de) gebouwen langs de noord-zuid as in Teotihuacan erop wijzen dat dit een precies schaalmodel van het zonnestelsel was; inclusief de buitenplaneten Uranus, Neptunus en Pluto (die niet zichbaar zijn met het blote oog).
quote:Je moet wel opletten. Toen TV 10 Gold er nog was, is deze serie uitgezonden. Ik heb ze nog opgenomen toen.
Op maandag 5 mei 2003 10:39 schreef GuardianAngel het volgende:[..]
Ik wil aantonen dat V (last battle) een serie van meer dan 10 jaar terug is. Deze is zover ik weet NOOIT herhaald. En nu ineens wordt deze wel herhaald. Precies op het moment dat het dus bijna Mei 2003 is. Toeval? Hoeveel toeval heeft de wereld nodig om in te zien dat het geen toeval is.
Hoelang is dat terug? Ik heb nog een programmagids uit 1996 waar TV 10 nog in staat.
quote:Dit is vaker onderuit gehaald, plekken op aadre die perfect met sterrekaarten overeenkomen...
Op maandag 5 mei 2003 15:13 schreef K3 het volgende:[..]
Ik kan zo snel niets vinden om het te onderbouwen, maar op Discovery was het een tijdje geleden voor de tigste keer herhaald.
Het gaat om de pyramides bij Teotihuacan. De bekendste zijn de pryamide van de Zon en de pyramide van de Maan. Ernaast of erbij staan nog meer pyramides die onderling de zelfde verhouding hebben als de planeten van ons zonnestelsel.Hier schrijft een auteur dat een onderzoeker ter plekke na wiskundige berekeningen suggereert dat die plek een sterrenkaart was, en dat de (grootte van de) gebouwen langs de noord-zuid as in Teotihuacan erop wijzen dat dit een precies schaalmodel van het zonnestelsel was; inclusief de buitenplaneten Uranus, Neptunus en Pluto (die niet zichbaar zijn met het blote oog).
Alleen jammer dat de auteurs er bouwwerken/monumenten/piramides uitlaten
omdat deze niet aan de theorie voldoen...
Ik zal vanavond een naar het perfecte voorbeeld zoeken:
Een sterrebeeld!, op aarde!... precies nagemaakt, in de vorm van 9
bouwwerken!!!!!!
Lullige is dat er op die vlakte iets van 23 bouwwerken stonden...
zo kan ik het centrum van Amsterdam daar nog wel uithalen
quote:als het groter is, stort de aarde juist op die komeet
Op maandag 5 mei 2003 18:29 schreef street011 het volgende:
ja ik heb uit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat er vanacht om 1 uur exact een komeet ter grote van jupiter op de aarde stort...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:zie plaatje... en deze maand zou ie komen..... volgens de helft van de bronnen ofzo
Op maandag 5 mei 2003 19:23 schreef SirPeter het volgende:
Waar zou die planeet nu ergens zijn?
Hoe snel gaat ie en wat is de berekende baan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop