Het was niet slecht, het was zo niets zeggend, een album wat ik nooit zou gaan draaien. En ik heb um geruild tegen, euh, ik dacht de laatste Audra Kubat, die viel me ook een beetje tegen trouwens.quote:Op zondag 18 september 2005 00:46 schreef bukgeit het volgende:
Zo ruk vind ik 'm nou ook weer niet
Waartegen heb je 'm geruild
Als je Audra Kubat dan ruilt tegen 'Daar heb je Vrienden Voor' van Frans Bauer dan is de cirkel bijna weer rond.quote:Op zondag 18 september 2005 11:23 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Het was niet slecht, het was zo niets zeggend, een album wat ik nooit zou gaan draaien. En ik heb um geruild tegen, euh, ik dacht de laatste Audra Kubat, die viel me ook een beetje tegen trouwens.
quote:Op zondag 18 september 2005 12:08 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Als je Audra Kubat dan ruilt tegen 'Daar heb je Vrienden Voor' van Frans Bauer dan is de cirkel bijna weer rond.
Tja, ook daar verschillen de meningen over. Curtains begint zo onderhand, al dan niet terecht, legendarische proporties aan te nemen, dus 't is oneerlijk om die plaat constant als referentiepunt te nemen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:01 schreef methodmich het volgende:
Een plaat die het niveau van Curtains benadert, las ik. Dat klinkt goed.
Pinkpop 2001... dat was een meesterlijk optreden. Ik heb ze toen leren kennen.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En komen ze nog deze kant ooit? Kan me herinneren een stukje meegekregen te hebben van het concert op Pinkpop in 2001. Maar toen was ik compleet overrompeld door het feit dat ik Tool voor het eerst ging zien in dezelfde tent.
De kans dat het op dezelfde dag en op hetzelfde tijdstip is, is heel wat groter dan 1 op 365. Maar bedankt voor de kick, ik ga vanavond weer even een cdtje opzettenquote:Op zondag 24 juni 2007 00:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Mijn god, deze kick is precies een jaar na de vorige post een kans van 1 op 365. Al klopt dat niet helemaal want wanneer is iets een kick? Na een paar dagen niet. Naar een paar weken? Misschien.
Daar moet onderzoek naar gedaan worden.
Ja QyRoZ, dat was een geniaal optreden. Zou er ooit nog een nieuwe cd en nieuwe tour komen?quote:Op zondag 18 september 2005 01:20 schreef QyRoZ het volgende:
Mijn mooiste herinneringen zijn aan het laatste optreden in Vredenburg, dat was één van de allerbeste optredens die ik ooit heb gezien. Zo mooi!
Wat een fijne kick!quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja QyRoZ, dat was een geniaal optreden. Zou er ooit nog een nieuwe cd en nieuwe tour komen?
Link: http://www.myspace.com/tindersticksofficialquote:Tindersticks hebben een nieuwe plaat klaar, de eerste in 5 jaar. De titel is 'The Hungry Saw' en één nummer kun je nu al gratis downloaden.
De groep is ondertussen gereduceerd tot een trio: zanger Stuart Staples, gitarist Neil Fraser en toetsenist David Boulter. Op de nieuwe nummers speelden drummer Thomas Belhorn en bassist Dan McKinna mee.
'The Hungry Saw' is uit op 28 april. Je kunt nu al een song gratios downloaden op de MySpace van Tindersticks: 'The Flicker Of A Little Girl'.
quote:TINDERSTICKS TERUG IN NEDERLAND :: 14-2-2008
De legendarische Britse band TINDERSTICKS komt voor een eenmalige show naar Nederland. De show wordt op 1 mei 2008 gehouden in Vredenburg Leidsche Rijn te Utrecht. De band brengt tevens hun eerste plaat in vijf jaar uit.
Vier jaar geleden hield Tindersticks voor onbepaalde tijd pauze. Toen zanger Stuart A. Staples vervolgens met twee mooie soloplaten op de proppen kwam, was het maar de vraag of de groep nog zou terugkeren. Maar in stilte heeft Tindersticks nu een nieuw album opgenomen met de titel The Hungry Saw. De opvolger van Waiting For The Moon ('03) komt uit op 28 april 2008.
Aansluitend op de langverwachte albumrelease speelt dus band dus ook in ons land. De laatste Tindersticks show in Nederland dateert alweer van drie jaar geleden.
TINDERSTICKS (+ SUPPORT)
1 MEI 2008 – VREDENBURG LEIDSCHE RIJN, UTRECHT
Entree: ¤ 32,50 (Exclusief servicekosten).
De kaartverkoop voor dit concert start aanstaande zaterdag 16 februari om 10.00 uur bij Tickerservice Nederland. De deuren voor deze bijzondere show gaan open om 19.00 uur. De aanvang is 20.00 uur. Het voorprogramma wordt later bekend gemaakt.
Meer informatie over dit concert is terug te vinden op:
http://www.thealternative.nl
http://www.tindersticks.co.uk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |