abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 april 2004 @ 19:33:54 #151
47495 The_Punisher
Judge. Jury. Executioner
pi_18450218
quote:
Op woensdag 14 april 2004 16:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben het doorgaans eens met de reviews op die site, dus de kans is groot dat het met deze ook zo is. Een subtiel verhaal als "I, Robot" veranderen ze in een hersenloos actiefilmpje en van een "schiet-alles-maar-kapot" verhaal als Punisher schijnen ze dan weer "subtiel" te maken. Zucht.
Het kan goed uitvallen, zo was ik zeer te spreken over "Hulk".
Maar we zullen het over 2 maanden wel zien.
Why God? Why are the innocent dead and the guilty alive? Where is justice? Where is punishment?
Or have you already answered, have you already said to the world.
Here is justice, here is punishment. Here.... In me...
pi_18451670
quote:
Op donderdag 15 april 2004 19:33 schreef The_Punisher het volgende:

[..]

Het kan goed uitvallen, zo was ik zeer te spreken over "Hulk".
Maar we zullen het over 2 maanden wel zien.
als er wel een comic verneukt werd met het maken van een film dan was het wel de Hulk.. de namen van personages klopten en er speelde een groot groen monster in.. voor de rest had het geen zak met de hulk te maken..
  zaterdag 17 april 2004 @ 15:23:28 #153
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_18490182
Hulk was kut ja. Ze hadden nooit die tekenfilm hulk moeten doen, maar gewoon een Lou Ferringo type groen schilderen. Dat was 1.000 maal geloofwaardiger als deze 3.50 lange tekenfilmpop.

Anyway Punisher is gisteren in premiere gegaan dus wanneer is ie hier?
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  zaterdag 17 april 2004 @ 15:52:20 #154
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_18490758
quote:
Op donderdag 15 april 2004 20:36 schreef MegA het volgende:

[..]

als er wel een comic verneukt werd met het maken van een film dan was het wel de Hulk.. de namen van personages klopten en er speelde een groot groen monster in.. voor de rest had het geen zak met de hulk te maken..
Oh ja, de comic is heilig Ik vond de film wel leuk en de comic heeft me nooit geïnteresseerd.
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 15:23 schreef Robert_Jensen het volgende:
Hulk was kut ja. Ze hadden nooit die tekenfilm hulk moeten doen, maar gewoon een Lou Ferringo type groen schilderen. Dat was 1.000 maal geloofwaardiger als deze 3.50 lange tekenfilmpop.

Anyway Punisher is gisteren in premiere gegaan dus wanneer is ie hier?
10 juni

(en Lou Ferringo geloofwaardig?)
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 17 april 2004 @ 16:31:39 #155
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_18491383
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 15:52 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

(en Lou Ferringo geloofwaardig?)
Ik vond en VIND de oude Hulk afleveringen nog steeds fantastisch! En ja, Ferringo vind ik veel geloofwaardiger als beestmens dan die tekenfilmpop van 3.50 meter
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  zaterdag 17 april 2004 @ 16:32:36 #156
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_18491399
Maar de Punisher maakt ze toch allemaal koud? En blaast de hele shitzooi op toch? Geen psych-geintjes met Saint toch?
  zaterdag 17 april 2004 @ 16:37:46 #157
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_18491505
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 16:32 schreef Robert_Jensen het volgende:
Maar de Punisher maakt ze toch allemaal koud? En blaast de hele shitzooi op toch? Geen psych-geintjes met Saint toch?
nou heb ik dus juist verhalen over de film gehoord dat hij juist wel weer de halve film met z'n verwerkingsproces bezig is
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 21 april 2004 @ 13:36:16 #158
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_18584168
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 16:37 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

nou heb ik dus juist verhalen over de film gehoord dat hij juist wel weer de halve film met z'n verwerkingsproces bezig is
Maar uiteindelijk is het toch schieten en opblazen met skull-bodyarmor aan?
pi_18593526
quote:
Oh ja, de comic is heilig Ik vond de film wel leuk en de comic heeft me nooit geïnteresseerd.
als je een verhaal verfilmt hou je dan aan het origineel wil je een ander verhaal.. noem het dan anders en doe niet alsof het iets met het origineel te maken heeft.. noem het dan "the pulk" oid.

een beetje creativiteit om het binnen 1.5 a 2 uur te houden kan ik nog begrijpen maar om je volledig te distantieren van het origineel vind ik te ver gaan.

en los van de comic was het nog een saaie film die prentendeerde diepgaand te zijn..filmstijl was waardeloos en het verhaal flinterdun.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 30 april 2004 @ 00:19:05 #160
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_18784142
volgende week donderdag, op RTL5, om kwart voor 11...

die met Dolph dus.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  donderdag 6 mei 2004 @ 13:35:44 #161
47495 The_Punisher
Judge. Jury. Executioner
pi_18929243
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 00:19 schreef Tokus het volgende:
volgende week donderdag, op RTL5, om kwart voor 11...

die met Dolph dus.
Dat is dus vanavond mensen.
Why God? Why are the innocent dead and the guilty alive? Where is justice? Where is punishment?
  donderdag 6 mei 2004 @ 13:37:30 #162
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_18929275
The guilty will be punished
[..]
pi_20349857
Nou, ik heb de nieuwe versie dus vanavond gezien. En helaas, er was niet echt veel aan. Ik kan mijn vinger er niet precies op plaatsten, maar het miste gewoon iets. Alleen de laatste eindscene waarin hij zijn wraak neemt deed mij denken aan het karakter, de rest van de film niet.

Het gevecht met de Russian daarintegen was wel zeer lekker gedaan, en had veel weg van de versie in de comic. Bijzonder grote vent die ze daarvoor hadden gecast trouwens

Overigens, voor de fans van de comics. Er zitten redelijk veel verwijzingen in naar de comics, voornamelijk naar Year One en Welcome Back Frank. Dingen zoals de Russian, Spacker Dave inclusief piercing scene , ijs/lasapparaat ondervraging, de declaratie van zijn bedoelingen en de oorlog, etc.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 juli 2004 @ 23:47:32 #164
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_20350070
ik vond 'm wel aardig eigenlijk. Niet goed, niet slecht.
Wel gaaf idd dat er redelijk wat uit de comics van Garth Ennis in zit.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_20350860
Ik vond de film erg tegenvallen. Mijn verwachten waren vrij hoog, maar ik vond de film de middelmatigheid niet ontstijgen. Wat ik wel weer erg cool vond was het gevecht met de Russian (die werd gespeeld door een WWF worstelaar)
War. War never changes.
  zondag 25 juli 2004 @ 16:07:07 #166
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20846707
Ik vond het wel weer een gave film eigenlijk beter dan Catwoman
[..]
pi_20848052
Heb hem twee weken geleden in Belgie gezien. Geen bijzondere film inderdaad maar sommige dingen waren zo over de top dat het soms grappig werd. Ook de droge humor kon ik wel waarderen. Ik heb me wel vermaakt, maar dat zegt niet altijd iets over de kwaliteit.
  zondag 25 juli 2004 @ 17:41:00 #168
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20848650
het einde was heerlijk overdreven
[..]
  zondag 25 juli 2004 @ 23:08:18 #169
39328 RijstNatie
Cool Hwhip
pi_20855768
Mijn verwachtingen waren laag, dus de film viel wel mee.
Hij is erg vermakelijk en absoluut niet saai.
Het acteerwerk en andere kleine dingen zijn soms een beetje B-film achtig, maar wel leuk om te zien
al met al een 7 uit 10
Nothing to see here, carry on
pi_21070283
vandaag gezien in het vliegtuig. Vond hem wel lachen. Gewoon verstand op nul zetten
pi_21086560
Ik vind de originele Punisher toch beter dan de nieuwe.
pi_21086633
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 22:08 schreef PDOA het volgende:
Ik vind de originele Punisher toch beter dan de nieuwe.
wat ik goed gedaan vond, was het laten zien dat je hele familie uitgemoord word. Want als 25 familie leden afgeslacht worden zou ik ook behoorlijk pissed off zijn
  Redactie Frontpage woensdag 1 september 2004 @ 11:46:49 #173
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_21680292
Gisteren gezien in de bios, wat een gigantische fuckfilm is dit zeg, die met Dolf is 100x leuker en beter.
  woensdag 1 september 2004 @ 22:14:56 #174
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_21694452
quote:
Op woensdag 1 september 2004 11:46 schreef SunChaser het volgende:
Gisteren gezien in de bios, wat een gigantische fuckfilm is dit zeg, die met Dolf is 100x leuker en beter.
Dit gaat nog leuk worden op de meeting
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 1 september 2004 @ 23:23:16 #175
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21696245
quote:
Op woensdag 1 september 2004 22:14 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dit gaat nog leuk worden op de meeting
g ajij heen? That is so gay
[..]
  donderdag 2 september 2004 @ 16:05:39 #176
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21707778
Lijkt me een gigantische zeik-bagger film
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 2 september 2004 @ 16:06:09 #177
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21707787
Trouwens MickeyMo Ben je trots om een kneus te zijn

Ik zou me schamen met zo'n ondertitel. Trouwens, wel een coole dvd-lijst, alleen vraag je wat veel geld, zitten er ook krassen op?

[ Bericht 17% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 02-09-2004 16:13:56 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  Redactie Frontpage donderdag 23 september 2004 @ 19:58:04 #178
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_22158624
Mijn review:

Hiephoi, weer een comicbookverfilming. Ditmaal is het (wederom) de beurt aan The Punisher, een eenzame wreker die eerst schiet en dan praat. Leuk? Nou, niet echt. Spannend? Verre van dat. Herinner je je de versie met Dolf Lundgren en Jeroen Krabbé nog? Ja? Deze versie zul je na het zien echter snel weer vergeten! En dat is maar goed ook!

Het verhaal

Frank Castle is informant voor de FBI. Hij doet een klus waarbij de zoon van gangster Howard Saint om het leven komt. Dus er moet wraak worden genomen en dus wordt de hele familie van Castle uitgemoord. Castle zelf overleeft de aanslag en zint op wraak. Maar dat doet hij niet zomaar, hij beraamt daarvoor een heus plan. Intussen gaat hij in hetzelfde pand wonen waar ook drie losers huizen, twee mannen en een vrouw. De vrouw wordt verliefd op Frank, de mannen hebben bewondering voor hem. Saint verneemt intussen dat Castle nog leeft en het kat en muis-spel kan beginnen.

De film

De film is een rommeltje, er zit smaak nog kraak aan. Het is veel van alles maar van alles net niets. Het bevat actie, drama, humor en een vleugje romantiek maar werkelijk nergens komt de film uit de verf. Is het een parodie? Soms zwengelt de muziek zo aan dat het lijkt alsof je naar Austin Powers zit te kijken. Soms lijkt het een keiharde actiefilm, maar dan ineens is het weer alsof we moeten lachen.
Waarom dan deze film? Het is duidelijk dat de makers mee willen liften op het succes van andere comicbookverfilmingen. X-Men en Spider Man waren successen en je hoort de makers van The Punisher denken: wij gaan cashen. Net als bij X-Men en Spider Man is gekozen voor geen bekende acteurs. Ja, Travolta is bekend, maar die zit momenteel weer in de B-categorie na flops als Domestic Disturbance en Battlefield Earth.

De acteurs

De titelrol wordt vertolkt door Thomas Jane, die samen met LL Cool J de haaien in Deep Bleu Sea overleefde. Acteren kan hij niet. Wel kan hij gezichten trekken. Dus als hij boos moet zijn, trekt ie een boos gezicht. Verder herkennen we niemand, zelfs Rebecca Romijn niet, die overigens wel in X-Men speelt, maar daar is ze onherkenbaar geschminkt. En zonder make-up acteert de ex van John Stamos toch een stuk minder goed. Ook Travolta klooit maar wat aan. Hij heeft oneliners die werkelijk niet grappig zijn. Het materiaal waarmee hij moet werken is slecht, maar hij maakt er werkelijk een potje van. Van over-acteren is hij in ieder geval niet vies. De andere acteurs zijn zo mogelijk nog slechter.

De karakters

De karakters zijn trouwens ook belachelijk. The Punisher moet zich na de aanslag op zijn familie schuilhouden maar hij gaat gewoon bij een stel losers inwonen. Hij wordt gezocht, maar het boeit hem blijkbaar niet dat hij hen in gevaar brengt. Nouja, de kijker boeit het ook niet. De losers komen toch nooit echt tot leven.
Dan nog even het verhaal. Dat zit vol gaten. De politie zien we niet, ze komen The Punisher niet even vragen waarom hij de aanslag op zijn familie wel heeft overleefd en wie er wellicht achterzit. Ook kan… ach, weet je, ik doe geen eens moeite meer.

Conclusie

Sja, wat zal ik zeggen. Een slecht verhaal, slechte acteurs, slaapverwekkende karakters, slechte editing, beroerde speciale effecten. De film is misschien leuk voor jongetjes van elf jaar oud. Helaas, je mag hem pas zien vanaf 16 jaar. En dan vind je hem echt niet meer leuk. Wil je een echt leuke avond dan kun je beter je geld spenderen in de kroeg. Of in de videotheek de versie met Dolf Lundgren en Jeroen Krabbé huren. Want die is wel tien keer beter. En dat zegt wel genoeg lijkt mij.
  donderdag 23 september 2004 @ 20:00:42 #179
104069 Puta
Ook jouw moeder!
pi_22158685
Hij gaat helemaal niet bij die sukkels inwonen, ze wonen alleen in hetzelfde flatgebouw.

Het verhaal is redelijk en zeker beter dan die 1e versie en benadert de strip goed. Zeggen dat die 1e beter is slaat totaal nergens op want dan ken je het punisher verhaal gewoon niet.
Als ik morgen niet meer leef, dan ben ik geliquideerd door moslimterroristen. Zoals al duizenden voor mij...
pi_22163321
Heb hem nu op dvd (uit canada) en ik vind deze verfilming een heel eind beter dan de eerste versie. Het had allemaal wat beter gekund maar goed... persoonlijk minpunt vind ik die 2 knuppels in die flat maar dat is niet storend genoeg om de film te verpesten.
Vergeleken met de vorige film is vooral de motivativa van Castle beter uitgewerkt; in de vorige film zag je een auto ontploffen maar nu zie je het complete verhaal waardoor het toch wat meer impact heeft.

Geen geniale film, maar imo zeker de 3 van Sunchaser niet waard. Ik zou hem zelf een 6,5 / 7 gegeven hebben. Amusante popcornfilm.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_22165577
quote:
Op donderdag 23 september 2004 20:00 schreef Puta het volgende:

Het verhaal is redelijk en zeker beter dan die 1e versie en benadert de strip goed. Zeggen dat die 1e beter is slaat totaal nergens op want dan ken je het punisher verhaal gewoon niet.
Het kan natuurlijk zo zijn dat de eerste film als op zichzelf staande film gewoon beter is. Als je dus het bronmateriaal buiten beschouwing laat. Ik ben normaliter een onzettende boekpurist (ik geloof absoluut dat LOTR op een paar vlakken trouwer aan het boek had moeten zijn en dat dat de films ook beter had gemaakt) maar bij strips (waar ik ook behoorlijk fan van ben) is het vaak noodzakelijk om fiks van het bronmateriaal af te wijken.

Ik ben dol op de eerste Punisher film met Lundgren (vooral die spreek tot God monoloog) en kijk vooruit naar de nieuwe.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_22166026
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 01:08 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]
Ik ben dol op de eerste Punisher film met Lundgren (vooral die spreek tot God monoloog) en kijk vooruit naar de nieuwe.
Die god monoloog is inderdaad erg stoer en word ook vaak als intro gebruikt bij nummers (biohazard anyone?)
War. War never changes.
  vrijdag 24 september 2004 @ 06:10:34 #183
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22166930
quote:
Op donderdag 2 september 2004 16:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Trouwens MickeyMo Ben je trots om een kneus te zijn

Ik zou me schamen met zo'n ondertitel. Trouwens, wel een coole dvd-lijst, alleen vraag je wat veel geld, zitten er ook krassen op?
dat is de prijs die ik ervoor betaald heb, verkoop ze niet hoor
[..]
  vrijdag 24 september 2004 @ 06:11:32 #184
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22166931
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 02:01 schreef GrootmeesterFlits het volgende:

[..]

Die god monoloog is inderdaad erg stoer en word ook vaak als intro gebruikt bij nummers (biohazard anyone?)
hij is ook al vaak in diverse gabberplaten gebruikt:

Revox - words of God
Myrmidon - Answer me
Mister DJ - The guilty will be punished
[..]
  vrijdag 24 september 2004 @ 06:14:50 #185
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22166935
quote:
Op donderdag 23 september 2004 19:58 schreef SunChaser het volgende:

Ja, Travolta is bekend, maar die zit momenteel weer in de B-categorie na flops als Domestic Disturbance en Battlefield Earth.
Basic en Swordfish waren toch wel redelijke A-films?
[..]
pi_22171442
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 06:14 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Basic en Swordfish waren toch wel redelijke A-films?
Het battlefield earth fiasco is ook alweer een tijdje geleden en hij heeft zich alweer weer aardig terug weten te knokken. Zijn volgende film "Be Cool" het vervolg op "Get Shorty" belooft ook er tof te worden.
War. War never changes.
  vrijdag 24 september 2004 @ 12:43:56 #187
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22171515
en het deze week uitkomende Ladder 49 is met Joaquin Pheonix, die nu helemaal hot is lijkt wel.

nee, Travolta is nog niet terug in het dal waar hij eind jaren 80 begin jaren 90 in zat toen alelen Look who's talking een blockbuster was...
[..]
  zondag 26 september 2004 @ 01:22:58 #188
47495 The_Punisher
Judge. Jury. Executioner
pi_22208343
Wacht je speciaal totdat ie in de bioscoop komt, draait ie hier niet.
Dan gaan we hem maar downloaden.
  zondag 26 september 2004 @ 03:13:54 #189
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_22209722
quote:
Op zondag 26 september 2004 01:22 schreef The_Punisher het volgende:
Wacht je speciaal totdat ie in de bioscoop komt, draait ie hier niet.
Dan gaan we hem maar downloaden.
Zonde van je tijd. Download dan het origineel.
weg
  zondag 26 september 2004 @ 08:26:10 #190
47495 The_Punisher
Judge. Jury. Executioner
pi_22210382
quote:
Op zondag 26 september 2004 03:13 schreef Forumschorem het volgende:

[..]

Zonde van je tijd. Download dan het origineel.
Het origineel heb ik al op DVD.
  zondag 26 september 2004 @ 14:46:16 #191
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_22214576
quote:
Op zondag 26 september 2004 08:26 schreef The_Punisher het volgende:

[..]

Het origineel heb ik al op DVD.
Waar heb je die gekocht?Ik kan m namelijk nergens vinden

Ik heb de film vrijdag gezien en ik vond m best okee. Zit lekker wat (zwarte) humor in, de actiescènes zijn lekker smerig en je weet nu ook waarom hij met punishen begint. Niet alleen zijn gezin, zijn complete familie. Inclusief alle kinderen.

Schreeuwt trouwens wel om een vervolg
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zondag 26 september 2004 @ 19:02:33 #192
47495 The_Punisher
Judge. Jury. Executioner
pi_22220087
quote:
Op zondag 26 september 2004 14:46 schreef Elegy het volgende:

[..]

Waar heb je die gekocht?Ik kan m namelijk nergens vinden
Online, met dank aan MikeyMo:
quote:
Op zondag 4 mei 2003 14:34 schreef MikeyMo het volgende:
Ik wel: Punisher, The (op DVDboxffice)

is wel regio 1, maar hij is erg goedkoop: 20 Canadese dollar (incl verzenden) omgerekend naar de huidige koers: 12,19
  zondag 26 september 2004 @ 23:51:34 #193
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_22227183
quote:
Op zondag 26 september 2004 19:02 schreef The_Punisher het volgende:

[..]

Online, met dank aan MikeyMo:
[..]
Top! Dankjewel! Ik ga die maar eens bestellen
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_22256789
ik heb de nieuwe punisher gister op dvd gezien, wat een ongelooflijk vette film.....Goeie actie, goed verhaal...ook wel een beetje comedy erin af en toe....

Voor mij toch 1 van de betere films die ik heb gezien..
pi_24735325
Zojuist de nieuwe versie op DVD gezien.
Vermakelijke actiefilm die je niet al te serieus moet nemen.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
  dinsdag 25 januari 2005 @ 08:53:17 #196
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_24736705
- la maar -
[..]
  woensdag 26 januari 2005 @ 02:13:16 #197
32422 engessa
Who's dirty?
pi_24753568
Wat een verschrikkelijke kutfilm. Ik heb de laatste tijd veel goede films gezien of films die zo slecht waren dat ze weer leuk werden maar deze past in geen enkele categorie.

Het verhaal zit vol onlogische dingen, de aktie is net iets te over de top en had wat mij betreft een stuk rauwer gekund. Misschien iets te veel Japanse films gezien maar elke keer als er iets interessants gebeurd (martelscene piercingdude, voor de trein gooi scene van dat mokkel) draait de camera weg en zie je helemaal niets! Bij de Punisher verwacht ik juist dat soort dingen, het bloed en de gore in beeld. Lekker ranzig en zo hard mogelijk. En dat zat dus totaal niet in de film. Leuk voor 12 jarige pubertjes maar niets voor mij.

Ook leuk zijn die buren van hem. Totaal onlogisch en niet echt realistisch zoals zij zich gedragen. Had een stuk beter gekunt.
pi_24758735
Ik vind dit een goede film. Lekkere actie zonder bullettime of overdadig cgi (was in the Matrix leuk totdat 100.000 andere films hetzelfde gingen bevatten). Gewoon ouderwets knallen, tof hoor laat deel 2 maar komen.
pi_24772523
Uitermate teleurstellende film. Het meeste is al gezegd en kan ik me bij aansluiten. De grote vraag blijft uiteindelijk voor welke doelgroep de film bedoeld is. Zo heb je aan de ene kant de milde/kinderachtige scenes (martelscene + scenes met andere bewoners) tegen het grove gegeven van een afrekening. Nou is er een keer de vrijheid om er geen verantwoorde PG-13 film van te maken.... doen ze het niet.

Ik als "leek" (ken de stripboeken niet) heb me altijd meer vermaakt met de Dolph Lundgren variant. Deze had ook minder pretenties en de vrijheid die ze daarin hebben genomen afwijkende van de strip heb ik over het algemeen niet als slecht ervaren.
I love the smell of wet grass in the morning.
pi_24773989
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 03:58 schreef TuinSlang het volgende:
Nou is er een keer de vrijheid om er geen verantwoorde PG-13 film van te maken.... doen ze het niet.
quote:
Rated R for pervasive brutal violence, language and brief nudity.
Bron
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')