Het kan goed uitvallen, zo was ik zeer te spreken over "Hulk".quote:Op woensdag 14 april 2004 16:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben het doorgaans eens met de reviews op die site, dus de kans is groot dat het met deze ook zo is. Een subtiel verhaal als "I, Robot" veranderen ze in een hersenloos actiefilmpje en van een "schiet-alles-maar-kapot" verhaal als Punisher schijnen ze dan weer "subtiel" te maken. Zucht.
als er wel een comic verneukt werd met het maken van een film dan was het wel de Hulk.. de namen van personages klopten en er speelde een groot groen monster in.. voor de rest had het geen zak met de hulk te maken..quote:Op donderdag 15 april 2004 19:33 schreef The_Punisher het volgende:
[..]
Het kan goed uitvallen, zo was ik zeer te spreken over "Hulk".
Maar we zullen het over 2 maanden wel zien.
Oh ja, de comic is heiligquote:Op donderdag 15 april 2004 20:36 schreef MegA het volgende:
[..]
als er wel een comic verneukt werd met het maken van een film dan was het wel de Hulk.. de namen van personages klopten en er speelde een groot groen monster in.. voor de rest had het geen zak met de hulk te maken..
10 juniquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:23 schreef Robert_Jensen het volgende:
Hulk was kut ja. Ze hadden nooit die tekenfilm hulk moeten doen, maar gewoon een Lou Ferringo type groen schilderen. Dat was 1.000 maal geloofwaardiger als deze 3.50 lange tekenfilmpop.
Anyway Punisher is gisteren in premiere gegaan dus wanneer is ie hier?
Ik vond en VIND de oude Hulk afleveringen nog steeds fantastisch! En ja, Ferringo vind ik veel geloofwaardiger als beestmens dan die tekenfilmpop van 3.50 meterquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
(en Lou Ferringo geloofwaardig?)
nou heb ik dus juist verhalen over de film gehoord dat hij juist wel weer de halve film met z'n verwerkingsproces bezig isquote:Op zaterdag 17 april 2004 16:32 schreef Robert_Jensen het volgende:
Maar de Punisher maakt ze toch allemaal koud? En blaast de hele shitzooi op toch? Geen psych-geintjes met Saint toch?
Maar uiteindelijk is het toch schieten en opblazen met skull-bodyarmor aan?quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:37 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou heb ik dus juist verhalen over de film gehoord dat hij juist wel weer de halve film met z'n verwerkingsproces bezig is
als je een verhaal verfilmt hou je dan aan het origineel wil je een ander verhaal.. noem het dan anders en doe niet alsof het iets met het origineel te maken heeft.. noem het dan "the pulk" oid.quote:Oh ja, de comic is heiligIk vond de film wel leuk en de comic heeft me nooit geïnteresseerd.
Dat is dus vanavond mensen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:19 schreef Tokus het volgende:
volgende week donderdag, op RTL5, om kwart voor 11...
die met Dolph dus.
wat ik goed gedaan vond, was het laten zien dat je hele familie uitgemoord word. Want als 25 familie leden afgeslacht worden zou ik ook behoorlijk pissed off zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:08 schreef PDOA het volgende:
Ik vind de originele Punisher toch beter dan de nieuwe.
Dit gaat nog leuk worden op de meetingquote:Op woensdag 1 september 2004 11:46 schreef SunChaser het volgende:
Gisteren gezien in de bios, wat een gigantische fuckfilm is dit zeg, die met Dolf is 100x leuker en beter.
g ajij heen? That is so gayquote:Op woensdag 1 september 2004 22:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dit gaat nog leuk worden op de meeting
Het kan natuurlijk zo zijn dat de eerste film als op zichzelf staande film gewoon beter is. Als je dus het bronmateriaal buiten beschouwing laat. Ik ben normaliter een onzettende boekpurist (ik geloof absoluut dat LOTR op een paar vlakken trouwer aan het boek had moeten zijn en dat dat de films ook beter had gemaakt) maar bij strips (waar ik ook behoorlijk fan van ben) is het vaak noodzakelijk om fiks van het bronmateriaal af te wijken.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:00 schreef Puta het volgende:
Het verhaal is redelijk en zeker beter dan die 1e versie en benadert de strip goed. Zeggen dat die 1e beter is slaat totaal nergens op want dan ken je het punisher verhaal gewoon niet.
Die god monoloog is inderdaad erg stoer en word ook vaak als intro gebruikt bij nummers (biohazard anyone?)quote:Op vrijdag 24 september 2004 01:08 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik ben dol op de eerste Punisher film met Lundgren (vooral die spreek tot God monoloog) en kijk vooruit naar de nieuwe.
dat is de prijs die ik ervoor betaald heb, verkoop ze niet hoorquote:Op donderdag 2 september 2004 16:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Trouwens MickeyMo Ben je trots om een kneus te zijn
Ik zou me schamen met zo'n ondertitel. Trouwens, wel een coole dvd-lijst, alleen vraag je wat veel geld, zitten er ook krassen op?
hij is ook al vaak in diverse gabberplaten gebruikt:quote:Op vrijdag 24 september 2004 02:01 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Die god monoloog is inderdaad erg stoer en word ook vaak als intro gebruikt bij nummers (biohazard anyone?)
Basic en Swordfish waren toch wel redelijke A-films?quote:Op donderdag 23 september 2004 19:58 schreef SunChaser het volgende:
Ja, Travolta is bekend, maar die zit momenteel weer in de B-categorie na flops als Domestic Disturbance en Battlefield Earth.
Het battlefield earth fiasco is ook alweer een tijdje geleden en hij heeft zich alweer weer aardig terug weten te knokken. Zijn volgende film "Be Cool" het vervolg op "Get Shorty" belooft ook er tof te worden.quote:Op vrijdag 24 september 2004 06:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Basic en Swordfish waren toch wel redelijke A-films?
Zonde van je tijd. Download dan het origineel.quote:Op zondag 26 september 2004 01:22 schreef The_Punisher het volgende:
Wacht je speciaal totdat ie in de bioscoop komt, draait ie hier niet.
Dan gaan we hem maar downloaden.
Het origineel heb ik al op DVD.quote:Op zondag 26 september 2004 03:13 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Zonde van je tijd. Download dan het origineel.
Waar heb je die gekocht?Ik kan m namelijk nergens vindenquote:Op zondag 26 september 2004 08:26 schreef The_Punisher het volgende:
[..]
Het origineel heb ik al op DVD.
Online, met dank aan MikeyMo:quote:Op zondag 26 september 2004 14:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht?Ik kan m namelijk nergens vinden
quote:Op zondag 4 mei 2003 14:34 schreef MikeyMo het volgende:
Ik wel: Punisher, The (op DVDboxffice)
is wel regio 1, maar hij is erg goedkoop: 20 Canadese dollar (incl verzenden) omgerekend naar de huidige koers: 12,19
Top! Dankjewel! Ik ga die maar eens bestellenquote:Op zondag 26 september 2004 19:02 schreef The_Punisher het volgende:
[..]
Online, met dank aan MikeyMo:
[..]
quote:Op donderdag 27 januari 2005 03:58 schreef TuinSlang het volgende:
Nou is er een keer de vrijheid om er geen verantwoorde PG-13 film van te maken.... doen ze het niet.
Bronquote:Rated R for pervasive brutal violence, language and brief nudity.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |